W którym kierunku powinien być zamontowany wirnik pompy CO Webasto Autosan 24V - do wewnątrz czy na zewnątrz?
Jak juz miałes na wierzchu, to tylko trza było spojzeć czy wirnik chodzi. bo to jakies nie wytłumaczalne, piszesz ze chdzi ale nie goni wody, moze masz przytarte łopatki wirnika ? Silnik chodzi, slychac go, a wiatrak pompy stoi? Pozdr.
Czy sterownik wskazuje pracę/przedmuch bądź jakiekolwiek inne stany? Słychać pompę lub wirnik?
Z tym webastem to chyba do mnie:D a więc pierwsza sprawa to większa średnica rurki 8mm podającej olej na wirnik, kolejna rzecz webasto musi stać wylotem powietrza do góry i olej ma kapać na wirnik rozpylający też z góry i przed wyłączeniem konieczne jest wystudzenie nagrzewnicy przez odłączenie pompy oleju w przeciwnym wypadku rurka się zapcha spalenizną...
Może być problem z wirnikiem pompy wody-obluzował się wirnik i nie tłoczy na wolnych obrotach(mój przypadek z soboty)
Niemożliwe... Moja pokazuje dokładanie 10k, prąd 1mA więc nie ma prawa działać :) Wirnik nie jest zablokowany, kręci się swobodnie, zresztą wewnątrz czyściutko. Może to jest powodem, że się włącza dmuchawa i błąd pompy ?
VW Golf 7 rok 2014, miałem błędy B138215 (przerwa lub zwarcie w obwodzie pompy cieczy) oraz B138F00 (zablokowane Webasto) winna okazała się pompa cieczy VW 902597A (PIERBURG 702671390), w której podmieniłem silnik z wirnikiem z tańszej PIERBURG 702671480. Przewód zasilający VW 9029478A. Z układu wydobywał się charakterystyczny dźwięk bulgotania i piec...
Zwalczyłem zapieczone śruby i wyciągnąłem pompę. Okazało się że wirnik jest zablokowany nagromadzonym szlamem. Żeby nikt nie powtarzał mojego błędu dodam że ośka na której kręci się wirnik ma być nieruchoma, myślałem że jest zblokowana więc rozebrałem silniczek i okazało się że wirnik jest sprzęgnięty magnetycznie z silnikiem. Wystarczyłoby wyjąć wirnik...
Skoro skrzynia 6 to dizel a skoro dizel to musi byc sprawna pompka obiegowa w podszybiu i WEBASTO. Dodano po 1 Skoro skrzynia 6 to dizel a skoro dizel to musi byc sprawna pompka obiegowa w podszybiu i WEBASTO. A JAK masz silnik Pd to pompa wody tez do przejrzenia bo mogl jej odpasc wirnik lub jest niewlasciwa założona.
Witam. Temat opisuje jako nowy wątek, bo to dość ciekawy przypadek. Passat B5 1.9 TDI AHU, silnik niedawno zmieniony w związku z awarią. Wszystko było ok do czasu pierwszych mrozów. Zaginęło ogrzewanie w kabinie. Pierwsze co, to płukanie nagrzewnicy. Nie pomogło, pełna drożność jest. Czasem słychać było po nocy bulgotanie, więc padło na UPG. Kolejna...
Ostatecznie po odstawieniu tematu na jakiś czas i wróceniu do niego, zacząłem od wymiany uszczelek, wymiary podaję dla potomnych: Φ38x2 - pompa obiegowa Φ12x5 - wałek wentylatora (pompa paliwa) Elektrozawór starego typu: Φ8x1 - góra 1 Φ8x1 - góra 2 Φ10x1 - środek Φ8x1 - dół Elektrozawór nowego typu: Φ5.5x2.5...
witam mam pytanko czy mówisz o pompach paliwowych?? jesli tak to pewnie sporo na temat ich działania wiesz skoro je naprawiałeś. Dlatego mam pytanko: rozebrałem pompe od seicento 1,1 1,2bar cisnienie robocze wydajność 100 l/h, (troszke ją przegrzałem i straciła ciśnienie), okazało się że blaszka- sprężynka dociskająca podkładke- uszczelke do pompy zębatkowej...
Dopisuję swój problem do tego tematu, gdyż jest zbliżony. A mianowicie: Moje webasto BBW 46, nie włącza grzania świecy.(nie mówiąc już o pompce paliwa,której też nie włącza). Po uruchomieniu, włącza się pompa wody, i prawie natychmiast pompa powietrza (dmuchawa komory spalania). Po dosyć długim czasie wszystko się wyłącza. Sprawdziłem rezystancję czujnika...
Wirnik pompy wody jeszcze do sprawdzenia czy nie urwany. Test na co2 nie pokaże uszkodzenia uszczelki pod głowicą ale tylko takiego przypadku w którym auto pije płyn bez pompowania spalin do układu chłodzenia. wiem ale zawsze coś eliminuje. Odłącze jeszcze webasto zrobie pętle i zobacze. Dzięki bardzo
Wiam mam w reku pompke obiegu (V55), nie ma pewnosci że jest sprawna choć na oko niczego jej nie brakuje (moją wydeło i pękła) Jest na niej napis DC 12V ale po pierwsze nie znam biegunowosci a po drugi podejrzewam ze to nie jest silnik na szczotkach tylko pewnie na magnesach stałych i kilku cewkach a sam wirnik pewnie kreci sie w otoczeniu płynu chłodniczego....
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
https://obrazki.elektroda.pl/4191962500_... Wielu z Was zapewne słyszało określenie "dewasto", "webasto", "dwasto", "piec" czy "eber" dotyczące pojazdu czy maszyny np. budowlanej. Celem wyjaśnienia, zwroty te dotyczą tzw. ogrzewania postojowego. Jest to urządzenie mające za zadanie (jak sama nazwa wskazuje) ogrzać wnętrze pojazdu podczas...
Panowie włączę się do dyskusji, ponieważ znam poprzednie a właściwie początkowe wersję dozowanie adblue w mercedesach. Tam była zastosowana pompa Danfos napędzana silnikiem elektrycznym szczotkowym na dwa przewody. Teraz mercedes, a właściwie Bosch chwali się systemem Denoxtronic z elektromagnesową pompą membranową, która jak z nazwy wydaje się że nie...
Witam koledzy , posiadam Webasto Thermo Top BW50 , udało mi się zreanimować prawie cały piec , ale niestety borykam się z uszkodzonym wirnikiem pompy wody (częścią pracującą w wodzie). Czy może ktoś z szanownych forumowiczów posiada taki wirnik bądź uszkodzoną pompę. Chciałbym odbudować to w oryginale dlatego porady typu "zastosuj inną pompę na układzie"...
wirnik webasto wirnik pompa pompa wirnik
schemat bezpieczników sterownika dolna grzałka przypala dobrać tranzystory sterujące
zasilacze tagan żelazko philips perfectcare
Kalibracja lutownicy WEP 937 - instrukcja krok po kroku KLR318SA - Zamiennik sprężyny do zmywarek Electrolux i siłowników gazowych