Jak opór jest znikomy to sprawdź pobór prądu na obu. Wystarczy zwarcie międzyzwojowe na wirniku co spowoduje nawet znaczny wzrost pobieranego prądu i przepalanie bezpiecznika termicznego.
Przyczyną uszkodzenia rezystora, może być zacierający się wentylator.
Właśnie 64 jest od wentylatora nawiewu, myślałem że chodzi o wentylatory chłodnicy.P
Wszystko ma zatrzaskach. A potem śruby.
A tak trudno wyciągnąć wentylator, nie łatwizna, ale przed tym podłączył bym żarówkę i zobaczył czy dochodzi napiecie do wentylatora.
widzę, że stare, ale może komuś się przyda... Pewnie padł bezpiecznik termiczny. Umiejscowiony jest on pod nogami pasażera za schowkiem. Trzeba odkręcić filc od spodu schowka i go zobaczysz. Podłączona jest do niego kostka z 4-ma przewodami. Wystarczy odkręcić 1 śrubkę. Bezpiecznik na 10A i z tego co pamiętam na 217 st.C.
Samochód dziala i jeździ, wskazówka temperatury była wporzadku, na połowie. Co może być przyczyną, że nie załącza się wentylator od chłodnicy? klima działa wporzadku Dodano po 1 a czy przez to, może nie załączać się wentylator?
Były w tym roczniku dwa rodzaje wentylatorów - auto z klimatyzacją - dwa wentylatory - auto bez klimatyzacji - jeden wentylator
Nie działają mi nawiew na szyby i do kabiny A włączyłeś wentylator?
Jedz do elektryka bo chyba nie masz ładowani skoro silnik gaśnie. Możliwe, że to regulator, jednak zarżniesz aku i nie odpalisz po jeździe na światłach i wentylatorach.
Witam nie załącza mi się drugi wentylator na chłodnicy dlaczego?
Sorka. Trochę kiepsko opisałem problem. Wymieniłem oczywiście czujnik w silniku. Ale już się dowiedziałem, że najprawdopodobniej nowy czujnik jest wadliwy i do wymiany. Nadmienię jeszcze, że po uruchomieniu silnika i opadnięciu wskazówki we wskaźniku, automatycznie włącza się wentylator chłodzący silnik.
w fokach tak jest jak padnie czujnik temperatury silnika, objawy wskazuja na to, w foce tak jest ze wlacza wentylator zeby nie przegrzac silnika.
jak prąd dochodi do samego sprzęgła a ono nie reaguje to po prostu jest zepsute, najprawdopodobnej masz przerwę w uzwojeniu jak jest zimno to się kurczy i styka nie raz tak miałem, przecież to tylko zwykły elektro magnes jak jest prąd to to musi działać i zapiąć, albo druga opcja lepsza dla ciebie zdaża się tak że tarcza sprzęgiełka jest za daleko i...
mam dwa wpięte Czyli kontrolują ciśnienie w układzie i w razie czego wyłączają sprężarkę lub włączają wentylator?
Jest jeden czujnik, do ster. silnika i wskaźnika temp na zegarach. Wentylatorem chłodnicy steruje ster. silnika
Powinieneś jeszcze podać jakie napięcie panuje na klemach akumulatora, w sytuacjach które to właśnie powyżej wymieniłeś. Chodzi o to jakim napięciem w tych momentach ładowany jest akumulator. Czyli: Włączenie ogrzewania tylnej szyby. Włączenie świateł mijania, drogowych. Włączenie się wentylatora chłodnicy (jeśli oczywiście możesz to wymusić, ale nie...
W sprawie bezpieczników zerknij tu : http://www.autogenius.info/pl/ford-focus... , jeżeli różnią się to sprawdź każdy bezpiecznik po kolei. Czy masz wszystkie "biegi" wentylatora nawiewu ? Sprawdź oporność cewki sprzęgła klimatyzacji i wyłącznik termiczny umiejscowiony na sprężarce. Przeczyść wszystkie kostki połączeniowe od sprężarki.
Witam Kolego Sławku czy poradziłeś sobie ,a jeżeli tak to jak z włączającym się jednocześnie wentylatorem nawiewu i wentylatorem chłodnicy ?? - u siebie mam to samo, (wymieniony czujnik temperatury, sprawdzony termostat, odpowietrzony układ chłodzenia) i nie mogę rozwiązać problemu
Do sprawdzenia przekaźnik w skrzynce pod maską silnika, w układzie jest też drugi przekaźnik pracy wentylatora chłodnicy. Oznaczenia są na pokrywce skrzynki bezpieczników. No i rezystor dmuchawy do sprawdzenia /w nim jest bezpiecznik termiczny - Ford 1311115.
Ten sterownik forda ma chyba coś takiego jak samoadaptacje, nie pamiętam dokładnie lub mogę się mylić bo walczyłem z czymś podobnym kilkanaście lat temu. Odłącz akumulator na kilkanaście minut, po podłączeniu odpal i niech auto chodzi na wolnych obrotach kilka minut (chyba tak długo by załączył się wentylator). W tym czasie sterownik silnika powinien...
Witam serdecznie mam takie pytanie i prośbę w związku z wypaleniem gniazda bezpiecznika od dmuchamy mechanik powiedział że lepiej wymienić całą skrzynkę bezpieczników bo tego się nie da naprawić i ciągle będzie się wytapiać Moje pytanie czy skomplikowana jest wymiana owej skrzynki ?? ma ktoś może zdjęcia i powie jak to samodzielnie wymienić czy lepiej...
Witam. Żona rozbiła Forda Focusa 1,8TDDI 75km 2004r., mk1, oryginalnie był, zamontowany przy chłodnicy do wody pojedynczy wentylator (chłodnica rozwalona, wentylator połamany) kupiłem nową (używaną) chłodnicę ale od modelu Focusa 1,8TDDI 90km z dwoma wentylatorami. Czy ma to znaczenie dla pracy silnika, że będzie za bardzo schłodzony, albo coś nie wytrzyma...
Co dzieje sie na postoju? Wentylator sie wlacza? Co podczas jazdy w miescie, z mniejsza predkoscia? Szukalbym raczej problemow w elektryka. Kable przy czujniku, albo problem w zegarach.
Witam posiadam autko Ford Focus MK1 1.6 benzyna rok produkcji 1999. Mam problem mianowicie z wentylatorami chłodnicy. Dzisiaj robiłem sobie diagnozę autka, czy nie ma jakiś błędów i podczas podpiętego komputera zauważyłem, że temperatura silnika jest dość duża, dodam, że wskaźnik temperatury cały czas mam maksymalnie na środku podziałki więc według...
Masz może przekaźnik od dmuchawy ? W starszych samochodach stacyjką dajesz napięcie zasilające na kupę przekaźników, jeden może zasilać przełącznik biegów dmuchawy przez zgrzewające się styki tego przekaźnika. Ćwierka, bo coś wlazło w wentylator, lub np szczotki się kończą. Może być to przekaźnik 1 ? "ignition main circuits relay" w skrzynce przy silniku...
Dziś wypiałem kostkę zieloną z GEM, wtyczkę drzwi kierowcy, radio, sprawdziłem wiązkę idącą do pokręteł wentylatora i nawiewu i dalej pali bezpiecznik. Jutro spróbuję wypiąć licznik bo te mi ostatnio tylko połowa podświetlenia została i sprawdzę bez licznika. Zauważyłem też że mam mokry wygłuszajacy dywan w okolicach skrzynki bezpieczników i tej wpinanej...
Witam, czy ktoś może mi wytłumaczyć sposób sterowania napięcia ładowania w Fordzie Focusie 1.6 16v benzyna rocznik 1999? Objaw pierwotny: zapaliła się kontrolka ładowania, sprawdzenie miernikiem - ładowanie na poziomie 13,5V. Diagnoza: padnięty regulator napięcia, po rozkręceniu faktycznie okazało się że jedna z elektrod regulatora w zasadzie ma z nim...
Mam Forda Focusa MK1 2003r 1.8 TDCI. Alternator 90A. Po dopaleniu ładowanie wynosi 14.6V. Po włączeniu świateł ładowanie 14.6V. Po włączeniu nawiewu na przednią szybę (włącza się klima+ wentylator ogrzewania na max.+ podgrzewanie tylnej szyby+podgrzewanie przedniej szyby) napięcie spada do 11,5V- 11,9V niezależnie od obrotów. Alternator po 60s jest...
Witam wszystkich. Posiadam Focusa mk1, 2003, 1.8 tddi i od miesiąca kliomatyzacja czasem przestaje chłodzić, nabita, odgrzybiona, wentylator się włącza, przekaźnik przełożyłem ze świateł na wszelki wypadek choć włączał, tylko jak nie chłodzi to nie jestem pewny na 100% czy kompresor ma sprzęgnięte sprzęgiełko .klimatyzacja manualna, Może ktoś miał podobny...
Witam, mam problem z fokusem z 2001r mk1 1,6 benzyna nie wyłącza mi się pompa od klimy kiedy wyłączę ją klawiszem, po odpaleniu auta ona mi się ciągle załącza i wyłącza czy to tak ma być? serdecznie pozdrawiam i proszę o pomoc w tej kwestii, dziękuję i wentylatory też w podobny sposób załączają
Posiadam focusa 1,6 zetec 2001 kombi, wcześniej opel seat i inne. O wyborze przeważyła cena na rynku wtórnym ,ciekawa stylistyka i zajechane golfy w cenie z kosmosu. Auto 154kkm (rok temu gdy kupiłem dla żony) serwisowane z niemiec 1wł.kobieta stan bajka a obejrzałem ponad 20szt. bezwypadkowy cichy poza zadrapaniem koło radia i zepsutym potencjometrem...
Witam Szanownych użytkowników portalu Elektroda.pl Mam problem z Fordem Focusem Mk1 1999r prod hathback 3 dzwiowy Problem polega na tym że nie właczają sie podgrzewacze, podgrzewacze sa nowe wszystkie 4 i niedochodzi do nich prad, na zimnym silniku jest ciezko odpalic, prąd do przekaźnika dochodzi , jednak niema masy z komputera, przekaxnik dziala bo...
W praktyce przyjmuję tak: silnik rozgrzany, żadne swiece nie grzeją, włączone światła mijania, nadmuch powietrza bieg 2, cała reszta wyłączona, obroty biegu jałowego, bez włączonego wentylatora chłodnicy, akumulator naładowany. Przy spełnieniu powyższych warunków napięcie na zaciskach akumulatora powinno przekraczać 13,80V. Jeżeli tak jest, samochód...
focus wentylator wentylator focus focus wentylator nawiew
toner density sensor spawanie uziomu podłączyć żyrandol wiatrak
panasonic pmx80 inżynier utrzymania ruchu
Toyota: CHECK VSC SYSTEM, ESP, ABS, trójkąt ostrzegawczy Whirlpool JT479 - Mikrofala nie wyłącza grzania