Cz takie coś cię satysfakcjonuje? 1254231-5Klin 2316068-9Obudowa cylindra 3213707-1Oring 4214653-1Łożysko ślizgowe 5267044-5Podkładka 6221380-3Koło zębate stożkowe 7323751-1Bijak 8213481-1Pierścień (stary) 8412049-2Pierścień przecięty 12256120-0Kołek 13321441-0Tłok nowy 13323750-3Tłok hr5000 14414218-1Pokrywka 15213754-2Oring 16315419-3Korbowód 17212208-6Łożysko...
Jacek79. „a jak by podłączyć powietrze razem z wentylatorem? Może by poprawiło to rozpylanie oleju w pierwszej sekundzie startu?”. Wentylator jest pierwszym urządzeniem, które się włącza,wiec olej zawsze jest rozpylany przy włączonym wentylatorze. Sztapla. „Jacek79, skoro na starcie masz elektrozawór zamknięty (olejowy) to czemu to...
Witam Panie oraz Panów ! Na wstępie chciałem prosić o wyrozumiałość odnośnie tematu posta. Siedzę przy wyborze migomatu już od grudnia 2012 i ciągle nie wiem co wybrać, a nie chce wywalić pieniędzy w błoto, bo nie jest ich dużo i trochę musiałem odkładać. Wybór jest miedzy dwoma spawarkami firmy Power-mat Spawarka nr1 cena 1330 zł Power-Mat S-Mat 220...
Witam wentylator znajduje się za schowkiem, dojście jest proste. W moim przypadku zawieszała się szczotka , dodam ze wentylator jest raczej nie rozbieralny.
chyba jednak uszkodzony jest alternator bo nie ładuje on poprawnie akumulatora a piszczenie przekaznikow ustępuje kiedy pokręce nim ręką. Dodano po 3 jedna szczotka byla upalona bo zbyt krotka.PO wymianie szczotkotrzymacza wszystko ok z ładowaniem.Zmyliło mnie to wycie przekaźnika...zostal jeszcze problem z wycieraczkami i wentylatore.Jeśli dobrze rozumiem...
Dziś przyjrzałem się obu urządzeniom,a w szczególności bocznikom do pomiaru prądu.W sprawnym prostowniku bocznik jest jasny czysty chyba to jakiś stop mosiądzu,w uszkodzonym jest ciemny może nawet przegrzany . Lutownica w rękę i niestety nie obyło się bez pomocy 2 innych ale udało się.Papier szczotka i wyglądał jak nowy,sądziłem że nalot działał szkodliwie...
Ok. Szybka relacja. SPAWARKA 100% ok. Wentylator pracuje przez cały czas Bardzo bardzo czułe pokrętło prądu Krótki kabel masowy Beznadziejny młoteczek i szczotka Trudno mi porównać z innymi spawarkami bo nie miałem doświadczenia i to były moje pierwsze spawy ale... Miałem w domu łom ok 100cm i bez problemu ciągnąłem spaw za spawem elektrodą 2mm aż cały...
To nie będzie takie proste jak się wydaje. Obecnie odkurzacze mają moce nawet i 2500 W i rurę ssącą o średnicy 30-40 mm. Bez problemu taka maszyna zassie orzecha laskowego ale czy to zrobi jak rura będzie o średnicy 50, 80 czy 100 mm? Wątpię. Nie wspominam o całej masie innego śmiecia zebranego razem z orzechami. Ja bym poszedł w kierunku rozwiązań...
Chciałbym zbudować generator ozonu i podsumowując ten wątek wybrałem opcję: - zasilanie 12V z instalacji samochodowej - generator impulsów PWM na NE555 zestrojony na ok.200Hz na wyjściu MOSFET - cewka samochodowa lub motocyklowa (6V) - "lampa" ze szklanej rurki, siatka na zewnątrz, wewnątrz stalowa/mosięzna szczotka do czyszczenia rur 1,5 cm średnicy...
Uzwojenia wirnika nie wyglądają na przepalone czy uszkodzone? Jeśli sam wirnik jest sprawny to problem tkwi w szczotkach. Zostały zamontowane węglowe które nie wytrzymują większych prądów. Trzeba kupić węglowo-miedziane.
Co do dmuchawy, to tam może być wentylator z trzema szczotkami, tak miałem w Ładzie 2107, a to pokrewna konstrukcja. Pewnie jedna szczotka padła.
To jest silnik szeregowy, biały do plusa - prąd płynie przez cewkę stojana, potem szczotka wirnik i druga szczotka do masy
za co ona odpowiada jeżeli można spytać. Na bębnie dookoła jest blaszka ok. 4 cm szerokości. Jest ona w jednym miejscu zaciśnięta i powoduje "wzgórek". Akurat ta szczoteczka o której mówisz ślizga się po niej. jak się kręci bęben w lewo to jest cisza (bo zeskakuje po tym łączeniu, jak się kręci w prawo to wskakuje na to łączenie i słychać stuk, stuk,...
wlasnie wrocilem z garazu. Upalilo mocowanie jednej ze szczotek co spowodowalo ze szczotka wpadla do srodka wraz z czescia sprezyny. Teraz mam pytanie czy ktos sie orientuje czy jest mozliwosc wymontowac silnik lub zdemontowac wentylator (ten plastik) w vectra b? Mam drugi silnik ktory wymienilem ze wzgledu na ulamanych kilka lopatek w wentylatorze....
Witam po dłuższym czasie, trochę zeszło ale ostatecznie zamówiłem i dzisiaj przyszła spawarka, którą polecał Kolega ^ToM^, czyli DEDRA 140A DESi150BT. Po pierwszych spawaniach mogę powiedzieć, że sprzęt jest chyba na prawdę dobry. Elektrodą 3,25 spawanie idzie bez żadnego problemu. Blachę ósemkę przy dłuższym przytrzymaniu pali na wylot. Prąd ustawiony...
Iskrzenie na szczotkach.
Sprawdź przy wentylatorze regulator jest tam (nieraz 2) tranzystor który lubi nawalać pomierz napięcia czy sterujące wariuje czy ten tranzystor.
Gdzie szukać problem. Najczęściej wentylator do wymiany. Włącz klimę i delikatnie postukaj w silnik prawego wentylatora, jak rusza to koniec szczotek.
Mogą być szczotki w wentylatorze do wymiany.
Już mogłeś "naprawić" wyjmując i wkładając szczotki (czasem "puchną" blokując się w szczotkotrzymaczu, lub na sproszkowanym pyle pozostałym po startych szczotkach, czyli brud i warto przeczyścić, lub ścienić szczotki), lub dokładając śrubki, zwiększyłeś docisk do komutatora i chwilowo dalej je przepchnąłeś. Jak iskrzyło, to iskrzył pył ze szczotek i...
Długą i ostra igłą to zrobisz, ja tak robię. Drugie-tam muszą być szczotki miedziografitowe a nie weglowe, miedziografitowe mają mniejszą rezystancję poprzeczną.
Wymieniłem tranzystory. Ten duży i ten mały. Dwa razy bo po podłączeniu do auta paliło mi je. Zbyt duży był pobór prądu przez wentylator. Wcześniej jeszcze wymieniłem w wentylatorze szczotki na nowe bo były krótkie i wydawało mi się że powodują iskrzenie i w tym leży problem(wiem wentylator jest nierobieralny ale polak potrafi ;) ). Jednak to nie pomogło...
Jak nie ma śladów we wtyczce, a raz działa raz nie, to pewnie kończą się szczotki w wentylatorze. Jak stanie jeszcze raz, stuknij go czymś parę razy, czy ruszy.
Aaaa nie działa wentylator? to pewnie szczotki się skończyły albo moduł wentylatora (jeż) padnięty.
Zastanówcie się co będzie w przypadku butanu jak się rozszczelni parownik i zaiskrzą szczotki wentylatora. Już chyba wolałabym airbagiem w pysk dostać niż całą deską
Grala opisał Ci książkowo co i jak. masz na 99% usterkę "opornicy" czyli zwarty główny tranzystor. Układ jest taki - od plusa po zapłonie do silnika wentylatora, z silnika wentylatora do modułu PWM (opornica), z modułu do masy. To był oczywiście opis kabli prądowych. Sterujące lub sterujący z modułu PWM do panela sterowania. Usterkę którą opisujesz...
Kup nowy wentylator i nie kombinuj, jak skończyły się szczotki to i pewnie komutator ma dość
I jeszcze jeden temat: W agregacie Carrier Xarios 500 w silniku wentylatora skraplacza zawisły szczotki przez co silnik nie pracował. Po wymianie szczotek też nie pracuje, na wtyczce nie ma napięcia. Wentylatory na paca pracują. Czy jest gdzieś jakiś bezpiecznik zabezpieczający ten wentylator?
Może być bezpiecznik, przekaznik, opornica i na końcu szczotki taka układanka
Witam Miałem taki sam problem jak Państwo z robotem sprzątającym Tefal z tą różnicą ze to seria 40. Po kilkunastu sekundach pracy robot zatrzymywał się. Wyczyszczone szczotki, kółko przednie wyjęte wyczyszczone, nowy akumulator i bez zmian. Rozkręciłem odkurzacz i sprawdziłem czy silniki poszczególnych podzespołów pracują zasilane z poza płyty. Silni...
Ja myśle że szczotki się kończą
Kolega się upewni jak je ułożył i ułoży inaczej. Kolega me pewność, że problemem nie są szczotki?
Jeśli dobrze pamiętam w Lagunie z climatronikiem jest moduł na tranzystorach (taki miałem w scenicu II ) u mnie też nie działał nawiew, przyczyną były szczotki w wentylatorze-skończyły się.
Nie, tam jest tak, że w momencie rozruchu stacyjka odcina zasilanie na deskę, no i na światła, wentylator.. Ma po prostu zdarte szczotki w rozruszniku, typ szczotek PSX148-149 :)
Myślałem jeszcze o szczotkach i tu moje pomysły się kończą Prawidłowa diagnoza.
Wydrzyj wentylator i sprawdz w jakim stanie sa szczotki i komutator, albo sie przyjaral albo wpadly Ci jakies liscie i inne syfy.
Przy okazji weź miernik w dłoń i zmierz napięcie jakie tam dochodzi (do tego rezystora). Spójrz, czy nie masz problemu z masą, oraz możesz zerknąć na stan szczotek w wentylatorze. Lepiej się przyłożyć i zbadać wszystko, niż później być zdziwionym.
Miałem identycznie w jakimś fordzie. Przyczyną był zużyty wentylator chłodnicy (szczotki). W pewnym momencie przestaje kręcić i ciśnienie idzie na ful. Usterka występuje tylko na postoju, w korkach.
Z tego co opisujesz to wygląda na koniec szczotek. Jeżeli masz dojście do kostki wentylatora to zamiast niego wepnij żarówkę 21W i sprawdź czy żarówka będzie reagowała na regulację obrotów.
Bezpieczniki od wentylatora są dwa pod maską na akumulatorze. Jeden to zwykły bezpiecznik - pierwszy od strony silnika (są tam 3 bezpieczniki) Drugi to blaszka - środkowy (jest ich 5). Ilość bezpieczników zależy od wyposażenia auta. Czasem też wentylatory nie działają bo skończyły się w nich szczotki.
Witam. Jeżeli zasilanie na wentylator zostało sprawdzone i faktycznie dochodzi to może być to wina samego wentylatora, spalony, lub skończyły się szczotki. Jeżeli jesteś pewien że zasilanie dochodzi to zdemontuj wentylator i sprawdź go na stole czy działa w sumie możesz sprawdzić też w samochodzie. Jak okaże się że wentylator nie działa na stole to...
Silnik owszem od strony turbiny nierozbieralny, ale do szczotek idzie się dostać, po zdjęciu "całej" białej góry i wcześniejszym wyciśnięciu czerwonego wentylatora. Silnik podłączony na krótko na innym niż oryginalny przewód rozumiem ?
Wentylator chłodnicy? Na stole na krótko ma wszystkie prędkości? Jak podmienisz wentylator na iny ze złomu to też brak ostatniego biegu ? W silniku wentylatora sà wszystkie szczotki sprawne czy ta od szybkiego biegu jest starta ?
Szczotki i bieżnia są w wentylatorze, żeby się do nich dostać trzeba go wykręcić. Jeśli nie czujesz się na siłach to może warto poszukać całego na wymianę.
Witam, po 27 latach, może szczotki wentylatora się skończyły.
A co szczotki poszły? Dobrałeś sie chociarz do kabli w wentylatora w konsoli?
sprawdziłeś szczotki wentylatora ? tak wentylator jest sprawny szczotki i komutator. Pisałem wyzej ze nie ma sterowania z modułu
Dostrzegam we wtyczce dodatkowe dwa lub trzy cienkie przewody, więc domyślam się że wentylator jest wyposażony w elektroniczny regulator obrotów. Taki układ występuje w klimatyzacjach automatycznych i w nowszych bardziej rozbudowanych w elektronikę samochodach. Tak więc nie wystarczy podać „+ i –” żeby wentylator zaczął działać, bo potrzebny jest sygnał...
Ok, ale nadal do sprawdzenia szczotki, możesz opukać wentylator jak zadziała to szczotki, ale nie zawsze to może zadziałać.
W tych wentylatorach nie ma szczotek są to silniki bez szczotkowe.
szczotka wentylator szczotka wentylator klimatyzacja szczotka dyson
awaryjny światła wyjście słuchawki telewizor stare katalizator
pompa haier politechnika poznańska
Awaria kasetki zmiany biegów w SsangYong - przyczyny i diagnostyka Automatyczna antena Kia Sorento nie działa - przyczyny i rozwiązania