Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
mam ten sam problem rok 99 nie odpala i swieci sie kontrolka hamulca recznego.Nie pomoglo skasowanie reczne inspekcji wyciaglem wezyk przy wtryskach i przekrecilem stacyjke wydaje mi sie ze powinno poleciec paliwo a tu nic swiece suche
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
Przewody gumowe co sa przy pompie sie rozpinaja pompa chodzi ale nie podaje na wtryski bo wezyk jest zsuniety .
Jakoś dałem radę wymienić jeden wezyk na tym wtrysku on był cały mokry, ten ostatni który jest zaslepiony bo ten drugi jest za bardzo zasłonięty! zobaczymy czy to coś da. Poza tym jest jeszcze jedno, po odpaleniu rano silnik się jąka przez chwilę przez minutę, co to może być???
jesli niechce ci zapalic to musisz miec rurke z wezykiem zeby zobaczyc poczatek wtrysku na pierwszym tłoku.miałem ten proplem jak podczas zmiany pasków pompa odbiła podłaczylismy rurke z wezykiem i po kłopocie w t4 z silnikiem abb pomogło pozdrawiam
Odebrałam auto, weżyk, wtryski, sprężanie ok. Wezwany elektryk grzebał w przekaźnikach ponownie. Zastanawia się nad komputerem. Błąd i problem pojawiają się tylko na trasie.
Witam zakupiłem nowa pompe paliwa zewnetrzna do trucka gdyz stara padła.poprzedni wlasciciel trucka zamontował odciecie tejze pompy.problem mam taki ze zamontowalem nowa przelaczylem odciecie i pompa chodzila 5-10sekund i przestala.odpiolem ja,odkrecilem wezyk przy wtrysku by sprawdzic czy przwod nie jest zapchany-wszystko ok.ale pompa nadal nie podaje...
czyli chodzi o to ze wezyk mam zle podpiety we wtrysku ? ten co idzie od mapsensora? Dodano po 1 Patrzelem to wezyk jest od mapsensora podpiety u gory z tylu
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
Moglbys opowiedziec jak odlaczyc EGR bezpiecznie i skutecznie? U mnie zawieszony jest juz od dawna i przepustnic eotworzylem odlaczajac wezyk podcisnienia. Czy to wystarczy?
Sprawdź ile czujnik odczytuje. jeszcze jedna dzwina rzecz, jak mam odpiety wezyk od nadmiarów i zatkam palcem od strony wtrysków to auto gasnie. Bo się zapowietrza drugą stroną.
Witam ,proponował bym zrobić diagnostykę ,i sprawdzenie wężyków przelewowych na wtryskach ,nieszczelność na tych wężach też powoduje takie objawy.pozdrawiam
Jurek, oni je przedłużają, ciągną aż do rozerwania przy wyjściu ze sterownika, nawet miałem przypadek, zamienionych krzyżowo. Nie zamienisz Ty, ja, wielu innych chłopaków, użytkownik zamieni. Poważnie. Da radę. Nawet zbytniego problemu mieć nie będzie. Widziałem nawet tak przedłużone, że potem pozawijane na wężyki od wtrysków!
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Ten regulator paliwa to jest taka mała jakby puszka koło wtrysków co jeden wezyk do niej idzie a drugi wychodzi? Czy po wymianie (jeśli to by było przyczyną kłopotów) powinno być normalnie czy trzeba to jakoś dostroić u elektryka? A po wymianie pompy trzeba zrobić adaptacje przepustnicy czy nie?
Wężyk ten powinien być podłączony do podciśnienia na przewodzie biegnącym od kolektora ssącego do serwa.Przed zaworkiem zwrotnym powinieneś miec kruciec na ten wężyk.To powinno być od zużycia paliwa.Jeżeli chodzi o przekażnik to niewiem.
Zapomnialem dodac za poluzowalem delikatnie nakretke na metalowym wezyku doprowadzajacym paliwo do wtrysku i podczas rozruchu pojawia sie tam ropa
wężyk podciśnieniowy (pod zespołem wtrysku) zaprowadzi cię do niego
Sprawdz sobie czy nie jest dziurawy wezyk od czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. Czujnik ten jest podpiety za pomoca gumowego wezyka z kolektorem ssacym i jest zamocowany na przegrodzie silnika. Jesli dostaje lewe powietrze to szaleje i zaswieca sie kontrolka wtrysku. Pozdrawiam.
Ściągnij wężyk powrotny na wtrysku i sprawdź czy wraca paliwo do baku. Tak naprawdę po uruchomieniu pompy paliwowej na powrocie powinno być min. 0,5L w ciągu 30 sek
Witam, sprawdz - czy przypadkiem w korku na zbiorniku nie ma wody, bo moze na tyle zatykac odpowietrzenie zbiornika - ze w baku robi sie 'podcisnienie' i benzyna nie moze wyplynac przez wezyk paliwowy..? Jesli motocykl stoi na zewnatrz - to dobrze jest czasem wlasnie 'przedmuchac' korek paliwa, bo jak zbierze sie w nim woda, to powstaje rdza wewnatrz...
Gdzie Ci wymieniali wtryski?? Sprawdzali Ci tez turbine??Moze jakis wezyk spadl tylko trzeba obejrzec
Ad 1. Podawałem na forum poszukaj. Ad 2. Może być, nie musi był w opcji. I to dość specjalistyczny. Ad 3. Kupujesz cały przelew w Deutz. Łacznie z opaskami.
Witam. Ja sprawdziłbym wężyk przelewowy wtrysków oraz same wtryski czy nie leją. Od kiedy to sie stało?
mam w mondeo instalke za 2000 , raz mi wallo tylkom z tylu kolektora wezyk wylecial
No i radość nie trwała długo. Problem powrócił. Program od gazu pokazał NISKIE CIŚNIENIE (A D). Zamówiłem zestaw naprawczy reduktora w końcu ponad 150 tys. na tym reduktorze to ma chyba prawo nie działać prawidłowo. Poza tym jeszcze raz umyje listwę wtryskowa i przejrzę wszystkie wężyki wtryski - kolektor dolotowy.
Dziękuję za informację. Proszę o podpowiedz z czym się awarie zbiegły. U mnie w tanich zamiennikach nie trzymają zaworki lecz po zalozeniu droższego za 450 zł pęknął wężyk między wtryskami.
Wymień wężyki przelewowe wtrysków.
częsta przyczyna są wężyki przelewowe wtrysków ,wymiana ich na nowe zazwyczaj pomaga,Pozdrawiam
Regulowalem kat wtrysku z 2 godziny przesuwajac kolo zebate co 2 milometry. a co to niby mislo by zmienic skoro ustawileś wezykiem na sekcji?
Czy te opaski sprężyste dawać też na wężyku od wtrysków do dysz w kolektorze?
Problem tkwił w nieszczelności wężyków na wtryskach
Bzdura z tymi wężykami do wtrysków, auto pracuje na olej podawany z turbiny, tylko "przeszkoda" pomiedzy turbiną a kolektorem dolotowym zatrzyma silnik. Tak więc najłatwiej-najskuteczniej rozpiąć układ dolotowy.
Daroka14: Podlaczylem zwykly paluszek AA i mysle, ze podlaczylem do odpowiednich pinow od cewki poniewaz na multimetrze zmianil mi sie opor. Jednak na kolejnych dwoch bylo zero reakcji wiec tamte mierzylem multimetrem popodaniu zasilania. Zdejme jeszcze kable ze swiec i zobacze podczas zaplonu czy jest iskra bo wydaje mi sie. ze mogl jeszcze modul zaplonowy...
Wiem że mechanicy lubią pieniążki. dobra to zrób tak. Zdejmij przelewy z wtrysków załóż wężyki na te miejsca i najlepiej przezroczyste pojemniki, jakieś niewielkie męzurki i kręć rozrusznikiem , wymień ten wtrysk z którego się najwięcej leje. Jeżeli napędu będzie niewiele i równo we wszystkich pojemnikach trzeba będzie szukać dalej w układzie zasilania....
po odpowietrzeniu pompy musisz jeszcze popuścić wężyk przy wtrysku, jak silnik odpali na 2 cylindry to wtedy dokręcasz wężyk i wszystko jest ok
Tutaj uszkodzenie pompy na wstępie wykluczam bo takiej pompy uszkodzić się nie da - no chyba że to nie oryginalna pompa tylko jakiś zamiennik. Trzeba sprawdzić filtr paliwa, wężyki, wtryski, rozrząd, sterownik pompy, świece oraz regulator napięcia. Możliwości jest mnustwo - warto też wyczyścić bak i zalać dobrym paliwem.
Zapowietrzony układ. Siadł wtrysk. Zdejmij wężyki przelewowe z wtrysków i niech ktoś zakręci rozrusznikiem i patrz z którego leci paliwo. Jak leci to wtrysk do regeneracji.
Sruba od strony wężyków na wtryski. Taaka duuuża.
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Tak wyglada to na za duza dawke paliwa, ale wtryskiwacze sprawdzalem czy rowno wtryskuja, czas wtrysku tez jest prawidlowy, kolektor jest szczelny. Wezyk pod kolektorem wydechow + rorka jest wpozadku, po zatkaniu nie ma zmian. Zatykalem tez inne podcisnienia i tez bez zmian. Normalnie to bym stawial na przewody, ale sa nowe :/ a trudno klijentow powiedziec...
Mówimy o wezyku podcisnieniowym który dochodzi do regulatora cisnienia? Czy powrót z wtrysków? Bo jezeli to pierwsze to: Masz do wymiany regulator cisnienia paliwa.
Którędy ta ropa wycieka?Może wymień wężyki na wtryskach od powrotów.
Ale po co? Musialbys montowac jakas sprezarke aby podniesc cisnienie gazu. Do tego musialbys przeprogramowac komputer (pewnie na wartosci z poza zakresu normalnej regulacji) od gazu bo przeciez z wiekszym cisnieniem podawalby go wiecej. Chciales to robic na tej zasadzie ze wykorzystujemy te same wtryski do benz i gazu? Przeciez gdybys polaczyl wezyk...
Ciśnienie paliwa wynosiło ok. 0,9 bara. A mierzone było normalnie na wężyku przed wtryskiem.
to prawda ale lepiej też nie za bardzo można ponieważ trudno zmieścić wtryski by wężyki od wtrysków były równej długości, by wszystko było symetrycznie i równiutko, by wreszcie nie utrudniać dostępu do innych elementów itp... itd...
ja to zrobiłem tak: 4szt Finlandii 50ml (smakowe w gratisie do 0,7) , wężyki przezroczyste , porozłączałem przelewy przy wtryskach, zaślepiłem co trzeba i już zestaw do prób jak znalazł :)
Cześć, znam te silniki bardzo dobrze. Napisz to podam nr tel i wyjaśnię wszytko jacek(at)wir.pl Po prostu pompa się zapowietrzyła. Trzeba okręcić na pompie paliwa śrubkę 12 lub większą 19 wszystko jedno. i na wyjściu pompy 17 z metalowym wężykiem do wtrysku, Tą 12 jak odręcisz zacznie lać się ropa wtedy kręcisz korbą aż do momentu kiedy na wyjściu tam...
golf jest 96r. paliwo w baku jest !! filtr paliwa można wykluczyć i zawór na pompie tez zdjęty został wężyk od zasilania paliwa i bezpośrednio z banki pompa paliwo ciągnie i na wężykach wtrysków daje paliwo . Dodano po 1 Nie mam juz glowy do niego może ktoś z was wie co może mu dolegać
Generalnie paliwo w baku po postoju zamienia się w obrzydliwą, kleistą substancję, która w niczym (nawet w zapachu) nie przypomina benzyny. Z tym tylko, że: - nie po pół roku, raczej po 3 latach - nieraz takie świństwo spuszczałem z baku w Polonezie, po prostu odpinając wężyk przy wtrysku i zwierając przekaźnik pompy paliwa - pompa nie uszkodziła się...
Jeżeli masz wtryski Bosha to są specjalne adaptery. Nic nie wiercisz tylko do adaptera wtykasz wtrysk Pb i podłączasz wężyk od wtrysku gazu. Oczywiście jeżeli jest trochę miejsca. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Tak tak tylko caly uklad paliwowy byl robiony. Wtryskiwacze regeneracja wymiana zaworkow i koncowek oraz kupilem pompe regenerowana z gwarancja roczna. Czyszczenie calego ukladu takze. Dlaczego sie pytam o resetowanie i programowanie bo sam zaprogramowalem strefowe otwieranie a teraz go nie ma czyli cos z pamiecia sie stalo i tym co tam zapisane tak...
Sprobuj przelozyc czujnik cisnienia w kolektorze ssacym ten czarny z wezykiem - podczas wystrzalu gazu mogl sie uszkodzic. Mozesz tez wyczyscic przepustnice. Wyczysk zlacze od komputera wtrysku - bo mialem juz taki przypadek. Mam nadzieje ze luzy zaworowe sa ok bo jak sie jezdzi dlugo na gazie to sie te luz kasuja. Sacy = 0.2mm Wydech 0.4mm
Diagnostyka sterownika LPG, instalacja LPG. Jeśli samochód pracuje na LPG ale na 3 cylindry znaczy to, że sterownik LPG nie wykrywa usterki. Wężyki od wtrysków drożne ? Check miga bo wykryte jest wypadanie zapłonów.
witam, cały układ uszczelniony i przejrzany. wszystkie wężyki uszczelniacze wtrysków i wiele innych, nawet zmieniłem filtr paliwa (obudowę) a mianowicie założony został taki hermetyczny od VW. Masakra... Pozostała tylko pompa. I tak sobie gdybaliśmy z mechanikami i chyba kolega niuniu36 ma rację, bo nic innego nie zostało.
Nagminnie rozpadała się izolacja w wiązce silnika i cewek - czy wiązka była już naprawiana? Ciśnienie sprężania pomierzone na tych dwóch garach? Cewka do podmiany. Nie ciągnie lewego powietrza przez wężyki od wtrysków gazu?
pytanie gdzie. sprawdziłem szczelność układu na miedzi i nie ma żadnych nieszczelności. na parowniku i wężykach do wtrysków też nie ucieka.
wtyczka 3 pin -diagnoza .droga wtyczka 4 pin -do czujnika MAP stosowanego/podlanczanego podczas ustawiania mapy wtrysku. nowsza wersja sq 24 ma tylko 1 czujnik temp. przy reduktorze i czujnik cisnienia gazu P1 nie w listwie tylko w osobnym pudeleczku polaczonym z listwa wezykiem .oraz inny przelacznik
paliwo się cofa jak wężyki przelewowe na wtryskach są stare i nie trzymają wystarczy je wymienić
Wymień wężyki powrotne z wtrysków i ten przy pompie ,jak dalej kiepsko to musisz wytężyć słuch i słuchać po wyłączeniu motoru syczenia w połączeniach ukł. paliwowego.
Witam nierówna praca silnika czyli drgania , wibracje na kokpicie oraz kierownicy i całej karoserii samochodu. Sprawdziłem jeszcze wężyki przy wtrysku oraz przewody odpowietrzające zbiornik paliwa ,zauważyłem że po zimie pod gumową podstawą wtrysku widać było jakby wyciek,chyba paliwa teraz jest lato i jest sucho.Czyli według mego przypadku sonda może...
A przez wężyki przelewowe na wtryskach się nie zapowietrza?
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Chciałem się zapytać czy po nocy w wężykach przelewowych miedzy wtryskami powinno znajdować się paliwo?
Tak - bo gaz do silnika dostaje się "inną drogą" omijając wtrysk paliwa.Może zanim zaczniesz mierzyć ciśnienie sprawdź czy centralka od gazu przełącza zasilanie na wtrysk bo brak przełączenia też może być przyczyną.Co do pomiaru ciśnienia to potrzebujesz kawałek wężyka paliwowego takiego jak dochodzi do wtrysku,trójnik taki żeby można było ten wężyk...
sprawdzaliśmy paliwo i wężykiem wchodzi do wtrysków, ale tym powrotnym wężykiem juz nie wychodzi, Co drugi to jakiś wróżbita, czy co ? Tzok - to co omegan89 widział ?
w tym silniku zazwyczaj jest pompa Lucasa.. co do nierównej pracy to podejrzewam: -wtryski sa zużyte i leją - zle wyregulowane wtryski, ciśnienie(wyjąc z silnika i sprawdzic na specjalnym uzadzeniu) - zle wyregulowany początek wtrysku, ustawia sie go statycznie przy pomocy prostych narzedzi (moge pomodz, robilem to sam) - sprobuj odlaczyc wezyk z zaworu...
OK moge założyć wężyki na przelewy wtrysków. Czy zauważę paliwo gdy będę kręcić rozrusznikiem ? Bo auto już nie zapala.
dzisiaj zmierzyłem długości wężyków pomiędzy wtryskami a głowicą i wyszło mi 33, 36, 38, 43 cm - czy może mieć to aż taki wpływ na falowanie przy wysprzęglaniu? /kiedy wyhamuje obroty silnikiem nie ma falowania/ (od razu miałem przerobić ale prosto się nie da wężyki są zakuwane no i wtryski będę musiał przełożyć pod kolektor ssący i nie wiem czy jest...
Pewnie masz długie wężyki od wtrysków do kolektora a jak silnik ma zmienną geometrię dolotu lub zmienne fazy albo silny EGR to po bożemu naprawić się nie da. Pokaż zdjęcia spod maski.
Zapowietrzony układ paliwowy. Na pewno wężyki przelewowe na wtrysku winne.
Trzeba zdjąć wężyk doprowadzający i zaciągnąć ustami. Tylko do pojemniczka, benzyna nie jest smaczna :) Niech jedna osoba przekręci kluczyk, a ty jak napompuje szybko załóż węzyk na wtrysk i odpalajta.
a skoro podejrzewasz, że nie ma paliwka (wątpliwe skoro słychać pompe) to sprawdź zamiast pisać posty, wystarczy zdjąc węzyk paliwowy przy wtrysku i wrzucić na zapłon
Sprawdż przelewy na wtryskach (wężyki). A i "jorge83" Twój post bardzo mi się spodobał :) pozdrawiam.
To jaka jest przyczyna tego , że rano nie wchodzi na obroty przy zimnym silniku i trzęsie nim, a po kilku sekundach jest ok .(filtr paliwa wymieniony ,wężyki też ,wtryski zrobione)Proszę o poradę.
przeplywomierz wykluczam z tego wzgledu ze w tych modelach fordow z pompa DPCN przeplywomierz sluzy tylko do prawidlowego dzialania układu EGR (Recylkulacji spali) podejrzewam ze problem bedzie albo w wezyku ktory prowadzi do korektora dawki turbo albo samym korektorze(moze byc zaciety)-wezyk prowadzi z kolektora ssacego do korektora dawki turbo na...
kolego bogdan gruchala gabli VN to ja tu niemam bo to diesel klopoty sa nawet jak stoi w garazu tez pali za 3 podejsciem paliwo napewno nieschodzi bo przed odpalaniem jest w wezyku i w krocu dolotowym od pompy nawet niepomaga nic podpompowanie reczna pompką przed filtrem kazalem im w serwisie sprawdzic statyczny kat wtrysku bo auto jak kreci i nieodpala...
witaj, powiem ci tak - od czasu gdy zalozylem tego posta niewiele sie zmienilo. tzn mam zakupiona pompe uzywana, mam pasek rozrzadu ale jescze tego tematu nieruszylem. u mnie podobnie, dzieje sie to przy raczej zimniejszych temp teraz. ale wsadzilem nowy akumulator, wiec to pewnie dlatego - owy jednak szybciej kreci. czy sprawdzales jak wyglada cisnienie...
Na końcu układu czyli? :D Przy wężyku dochodzącym do wtrysku?
czy auto ma pompowtryskiwacze czy jeszcze normalne wtryski? Jeżeli normalne to sprawdź czy po zdjęciu wężyka przelewowego z ostatniego wtrysku leci paliwo.
możesz założyc dodatkowy zaworek przed pompą,sprawdzic jeszcze wężyki przelewowe przy wtryskach
problem rozwiązany już dawno lecz wyleciało mi to totalnie z głowy, wężyk od wtrysku gazowego do wkrętki był walnięty i się zacieśniał i nie podawał gazu, kto by pomyślał a jednak temat do zamknięcia ;)
Witam. Po wymianie uszczelki pod głowicą pojawił się problem podwyższonymi wolnymi obrotami. Obroty wzrosły do około 1100/min, przy czym po pewnym czsie zapala się check i pojawia się błąd 35. Silnik regulacji obrotów wyczyszczony, adaptacja mapy wykonana. Podejrzewam że podczas montażu głowicy pozamieniane zostały wężyki przy wtrysku. Potrzebuję schematu...
Dzisiaj wymieniłem uszczelki między kolektorem a silnikiem, ale niestety żadnej poprawy :( Wyczyściłem wszystkie połączenia, wężyki, wtryski, rurkę od recyrkulacji, przepustnicę. Obejrzałem kolektor od spodu, nie znalazłem żadnych pęknięć czy uszkodzeń. Przy odkręcaniu filtra zruszyłem jedną wkrętkę od gazu i musiałem ją wkleić na nowo. Na obecną chwilę,...
Na tym forum w innym poscie jest przepis na czyszczenie wtryskiwaczy Keihin ja go zastosowałem i problem minał. Cytat z postu kolegi Oloo66.-Standardem było czyszczenie listwy wtryskiwaczy za pomocą WD40. Po prostu lałem non stop WD-40 przez przewód doprowadzającygaz po filtrze fazy lotnej do wtryskiwaczy, a potem odpalałem samochód (po ponownym założeniu...
Witam po pierwsze musisz miec rozciete wtryskiwacze benzynowe po kolei tzn musi byc zachowana kolejnosc rozciecia wtryskiwaczy od 1 do4 czy wiecej cylindrów a 1 cylinder zawsze jest brany od rozrządu i tak pokolei i tak musisz podpiac przewody z wtryskiwacze tam gdzie jest 1 benzynowy tam podłanczasz wezyk do listwy gazowej i podpinasz kostke z napisem...
Należy sprawdzić kolejnośc sekwencji 1 benzynowy ma być 1 gazowy itd. Potem drożność każdego z wężyków od wtrysków lp. Mocno w każdy dmuchną powinno być przejście.Potem świece przewody cewka musi jeździć.Jak nie zapraszam do siebie do B-stoku.
Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy, Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok powietrza w wężykach nie widać ......a potem 4-tej pompy. Sprawdzone w momencie wystąpienia problemu? :!:
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy - wężyki przelewowe , uszczelki wtrysków lub ... niestety pompa wtryskowa .
Auto do 2tys/obr szarpie, ostatnio nawet ciezko ruszyc. Parownik jest oryginalny vg392. Niestety nie znam jego przebiegu. Mam to auto ponad 4 lata. Cisnienia raczej w normie. Jedno waha sie 1.4 - 1.5, drugie 0.96-0.97. Tylko nie wiem czy dobrze robilem. Zdjalem i zacisnalem wezyk podcisnienia, oraz zatknalem kruciec podcisnienia na parowniku. Czy te...
Właśnie na gazie i na benzynie zbiera się fajnie. Na wolnych pracuję jak zegarek - równo. Tylko jak zwalniam silnikiem i wrzucam na luz na LPG to często gaśnie. Doraźnie ustawiłem przełączanie ja LPG na 2400 obrotów i zmieniłem wężyki od wtrysków z 5 na 4 km. Spowodowało to wzrost mnożnika do około 1.4.
Sprawdz wężyki podcisnieniowe przy wtrysku bo jak się obluzuje to łapie obroty- wiadomo. PS kiedy robisz 18 - stke.
Witam, Mam problem z peugeotem 1.9D. Polega na tym że przy odpalaniu bardzo mocno szarpie. Szarpanie mija po porządnym przegazowaniu, wtedy też działa bez zarzutu. Akumulator ok, świece sprawne, wężyki sprawdzane, wtryski niby też ok (tak stwierdził mechanik). W sumie oprócz odpalania nie ma sie do czego przyczepić. Bardzo prosze o opinie.
WItam mam taka sprawe... posiadam audi a4 2.5 tdi 98' 150PS. Mialem objawy takie jak tu opisujecie... wymienilem przepłwke i sie polepszylo.... ale czasami jest takie cos ze od 2000-2800 obr/min nie mam ciagu .. momentami jak zmieniam bieg zamiast przyspieszac mi zwalnia... sprawdzalem gruche jest ok ;] tzn zdjalem wezyk i dmuchanlem w nia i jest szczelna...
witam wymień wszystkie wężyki przelewowe od wtrysków cały przelew wchodzi do zasilania przed pompą jak są sparciałe lubi pociągnąc powietrze i dlatego gaśnie i trzeba długo kręcić jak nie to winne są zaworki w pompie
Jak suchy pracuje dobrze, to znaczy że coś dzieje się z instalacją elektryczną. Na 1 zdjęciu dobrze widoczna wtyczka do wtryskiwacza. Dobrze by było ją wyciągnąć bo jeszcze trochę to zaśniedzieje. Na masce masz wężyk, trójnik i dysze. Dysze trudno się wyciąga, ale daje się rade. Może gdzie wężyk jest sparciały nad wtryskiem i jak używasz spryskiwaczy...
Nie, Regi są dość dobre ale jak coś wpadło to...... 2Ohmy powinno być szybsze od 3Ohm ze względu na szybkość narastania prądu w cewce a tym samym szybkość przyrostu indukcji (gęstości pola magnetycznego). Ale z tymi listwami to różnie jest. Jak masz odrobinę chęci, odrobinę zdolności manualnych to sama możesz sprawdzić zarówno wężyk podciśnienia jak...
Czyli silnik o oznaczeniu PM, wężyk idzie do zaworka przy wtrysku. http://obrazki.elektroda.net/6_123619478...
Dobra panowie wracamy do tematu. Odkręciłem wężyk od wtrysku, kolega zakręcił, a tam leci po kropelce. Czyżby elektrozawór? Nie bardzo wierze, że to pompa paliwa. Gdy przekręcam kluczyk, to słysze chodzącą pompe. Wiec wydaje mi się, że przyczyną może być elektrozawór, albo zamarźniete przewody paliwowe.
wezyk spustowy wezyk zaworu astra wezyk
schemat układu otwartego orion dioda przyczyna braku nawiewu
mikrokomputer cobra1 samsung zwarcie matrycy
Jak sprawdzić wadliwą zworę w Peugeot 207? Instrukcja obsługi radia Kenwood KMM-102 - gdzie znaleźć?