Na kolek i wezyk na pompie w drugi otwor. Pierwszy otwór to początek wtrysku, a drugi to GMP. Lepiej spojrzyj przez otwór wtryskiwacza do cylindra. Tłok musi być 10 mm niżej na pierwszym otworze. Dokładniejsze zmierzenie lub wyznaczenie kąta wyprzedzenia początku wtrysku wymaga rozpięcia zaworu ssącego lub wydechowego i pomiar skoku trzonka. To gdyby...
Czy mógłbym prosić o linka do takiego trójnika? rozumiem że ten trójnik ma mieć z dwóch stron do wciśnięcia przewodu gumowego a do wtrysku tak jak na linku co podałem z taką zawleczką? jeżeli tak to to jest uniwersalna zawleczka / końcówka czy na coś zwrócić mam uwagę? Nie bardzo zrozumiałem. To co wskazales w linku jest ok lux. O ten co podałeś https://allegro.pl/oferta/trojnik-adapte...
Jakoś dałem radę wymienić jeden wezyk na tym wtrysku on był cały mokry, ten ostatni który jest zaslepiony bo ten drugi jest za bardzo zasłonięty! zobaczymy czy to coś da. Poza tym jest jeszcze jedno, po odpaleniu rano silnik się jąka przez chwilę przez minutę, co to może być???
czyli chodzi o to ze wezyk mam zle podpiety we wtrysku ? ten co idzie od mapsensora? Dodano po 1 Patrzelem to wezyk jest od mapsensora podpiety u gory z tylu
Witam zakupiłem nowa pompe paliwa zewnetrzna do trucka gdyz stara padła.poprzedni wlasciciel trucka zamontował odciecie tejze pompy.problem mam taki ze zamontowalem nowa przelaczylem odciecie i pompa chodzila 5-10sekund i przestala.odpiolem ja,odkrecilem wezyk przy wtrysku by sprawdzic czy przwod nie jest zapchany-wszystko ok.ale pompa nadal nie podaje...
a dobrze sa popodlaczane podcisnienia,sprawdziles czy kazdy wezyk idzie w swoje miejsce?, mi tez to wyglada na katalizator, wywal go dla pewnosci, chociaz piszesz ze wylot drozny.... Dodano po 3 a dynamiczny kat wtrysku sprawdzales?
Twoj to full group moj na 99% pełna sekwencja bo czas wtrysku na wolnych rpm 2.6ms a na wot wskakuje na 12ms wiec typowo japonskie sterowanie - z głową a nie do 18ms. Sprawdze czy wykrywa cutoff ale raczej tak bo ladnie hamowal silnikiem. Masz może info jak prawidłowo ustawić położenie przepustnicy? W fiacie ustawia sie na ilość krokow silniczka zaworu...
witaj, powiem ci tak - od czasu gdy zalozylem tego posta niewiele sie zmienilo. tzn mam zakupiona pompe uzywana, mam pasek rozrzadu ale jescze tego tematu nieruszylem. u mnie podobnie, dzieje sie to przy raczej zimniejszych temp teraz. ale wsadzilem nowy akumulator, wiec to pewnie dlatego - owy jednak szybciej kreci. czy sprawdzales jak wyglada cisnienie...
Tak wyglada to na za duza dawke paliwa, ale wtryskiwacze sprawdzalem czy rowno wtryskuja, czas wtrysku tez jest prawidlowy, kolektor jest szczelny. Wezyk pod kolektorem wydechow + rorka jest wpozadku, po zatkaniu nie ma zmian. Zatykalem tez inne podcisnienia i tez bez zmian. Normalnie to bym stawial na przewody, ale sa nowe :/ a trudno klijentow powiedziec...
jednak sonda byla błędnym tropem po powrocie na lawecie z podrozy zaczelismy z mechanikiem myslec nad tym problemem i w ciemno wymienilismy pompe paliwa (uzywana 100zł) wszystkie objawy jak reka odjal teraz pali za kazdym razem po jednym obrocie rozrusznika niewazne czy postoi czy silnik goracy pompa mimo tego ze "działała" tzn było słychac ze pracuje...
Witam, na wstepie chcialem zaznaczyc, ze z elektronika mam niezbyt wiele wspolnego i jestem malo zorientowany w tym temacie, dlatego prosze o ewentualne wybaczenie malo fachowej terminologii. Sprawa wyglada tak: Mam autko Renault Clio II 1.6 8V, niedawno udalo mi sie w nim skonstruowac system wtrysku podtlenku azotu. Jednakze narazie nie chce go uzywac,...
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
Jak byłem jakis miesiąc temu na techu to facet powiedział że ciśnienie na listwie jest dobre Mechanik właśnie wtedy tez odkrecił wąż od listwy wtryskowej tylko nie pamietam czy kazał kręcić rozrusznikiem czy tylko na zapłonie ale benzyna leciała Dziś sam odkreciłem ten wąż i przy włączonym zapło0nie nawet kropla nie poleciała Wydaje mi sie ze pompa...
Witam ,proponował bym zrobić diagnostykę ,i sprawdzenie wężyków przelewowych na wtryskach ,nieszczelność na tych wężach też powoduje takie objawy.pozdrawiam
Wężyk ten powinien być podłączony do podciśnienia na przewodzie biegnącym od kolektora ssącego do serwa.Przed zaworkiem zwrotnym powinieneś miec kruciec na ten wężyk.To powinno być od zużycia paliwa.Jeżeli chodzi o przekażnik to niewiem.
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
wężyk podciśnieniowy (pod zespołem wtrysku) zaprowadzi cię do niego
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
Jurek, oni je przedłużają, ciągną aż do rozerwania przy wyjściu ze sterownika, nawet miałem przypadek, zamienionych krzyżowo. Nie zamienisz Ty, ja, wielu innych chłopaków, użytkownik zamieni. Poważnie. Da radę. Nawet zbytniego problemu mieć nie będzie. Widziałem nawet tak przedłużone, że potem pozawijane na wężyki od wtrysków!
Odebrałam auto, weżyk, wtryski, sprężanie ok. Wezwany elektryk grzebał w przekaźnikach ponownie. Zastanawia się nad komputerem. Błąd i problem pojawiają się tylko na trasie.
Ściągnij wężyk powrotny na wtrysku i sprawdź czy wraca paliwo do baku. Tak naprawdę po uruchomieniu pompy paliwowej na powrocie powinno być min. 0,5L w ciągu 30 sek
Załóż nowe wężyki na wtryski. Stare pewnie sparciale. Tam ciśnienie nie jest duże ale jak stare wężyki to może cieknąc , chyba że jest przy wtrysku oberwana ta cienka rurka na którą nasuwa się wężyk. Jak pompę założyłeś na oko to musisz rozgrzać ślinik i ustawić pompę pod vagcom/vcds. Bez tego moze ciężko odpalac. Jak miałeś słupek na wierzchu to warto...
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Ad 1. Podawałem na forum poszukaj. Ad 2. Może być, nie musi był w opcji. I to dość specjalistyczny. Ad 3. Kupujesz cały przelew w Deutz. Łacznie z opaskami.
Wiem że mechanicy lubią pieniążki. dobra to zrób tak. Zdejmij przelewy z wtrysków załóż wężyki na te miejsca i najlepiej przezroczyste pojemniki, jakieś niewielkie męzurki i kręć rozrusznikiem , wymień ten wtrysk z którego się najwięcej leje. Jeżeli napędu będzie niewiele i równo we wszystkich pojemnikach trzeba będzie szukać dalej w układzie zasilania....
Witam. Ja sprawdziłbym wężyk przelewowy wtrysków oraz same wtryski czy nie leją. Od kiedy to sie stało?
ja to zrobiłem tak: 4szt Finlandii 50ml (smakowe w gratisie do 0,7) , wężyki przezroczyste , porozłączałem przelewy przy wtryskach, zaślepiłem co trzeba i już zestaw do prób jak znalazł :)
częsta przyczyna są wężyki przelewowe wtrysków ,wymiana ich na nowe zazwyczaj pomaga,Pozdrawiam
Dziękuję za informację. Proszę o podpowiedz z czym się awarie zbiegły. U mnie w tanich zamiennikach nie trzymają zaworki lecz po zalozeniu droższego za 450 zł pęknął wężyk między wtryskami.
Wsadź wężyki w naczynie z wodą to będziesz miał pewność czy to wtryski puszczają. To samo zrób z "podciśnieniem" reduktora.
Wymień wężyki przelewowe wtrysków.
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Problem tkwił w nieszczelności wężyków na wtryskach
Bzdura z tymi wężykami do wtrysków, auto pracuje na olej podawany z turbiny, tylko "przeszkoda" pomiedzy turbiną a kolektorem dolotowym zatrzyma silnik. Tak więc najłatwiej-najskuteczniej rozpiąć układ dolotowy.
No i radość nie trwała długo. Problem powrócił. Program od gazu pokazał NISKIE CIŚNIENIE (A D). Zamówiłem zestaw naprawczy reduktora w końcu ponad 150 tys. na tym reduktorze to ma chyba prawo nie działać prawidłowo. Poza tym jeszcze raz umyje listwę wtryskowa i przejrzę wszystkie wężyki wtryski - kolektor dolotowy.
Wtryski pewnie już martwe. Montaż ich to jakaś masakra, wężyki do kolektora muszą być równej długości i możliwie najkrótsze.
Każdy wtrysk ma dwa przelewy, jeden zaślepiasz a do drugiego nieco dłuzszy wężyk. Teraz cztery wężyki do czterech butelek po np.wodzie mineralnej, odpalasz silnik i patrzysz jak napełniaja sie butelki, powinny jednakowo. To metoda badania wtryskow, Podpowie czy któryś nie leje(jak leje to w butelce bedzie mniej.) Takie - złe - działanie wtrysku moze...
Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy, Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok powietrza w wężykach nie widać ......a potem 4-tej pompy. Sprawdzone w momencie wystąpienia problemu? :!:
Wtryski zostają te same. Różni się tylko końcówkami wężyków paliwowych niskiego ciśnienia, a sterowania EGR-em i tak nie podłączysz. W praktyce znacznie mniej problemów z Boschem.
po odpowietrzeniu pompy musisz jeszcze popuścić wężyk przy wtrysku, jak silnik odpali na 2 cylindry to wtedy dokręcasz wężyk i wszystko jest ok
Zapowietrzony układ. Siadł wtrysk. Zdejmij wężyki przelewowe z wtrysków i niech ktoś zakręci rozrusznikiem i patrz z którego leci paliwo. Jak leci to wtrysk do regeneracji.
Jak suchy pracuje dobrze, to znaczy że coś dzieje się z instalacją elektryczną. Na 1 zdjęciu dobrze widoczna wtyczka do wtryskiwacza. Dobrze by było ją wyciągnąć bo jeszcze trochę to zaśniedzieje. Na masce masz wężyk, trójnik i dysze. Dysze trudno się wyciąga, ale daje się rade. Może gdzie wężyk jest sparciały nad wtryskiem i jak używasz spryskiwaczy...
Miałem to samo, wymiana wtrysków pomogła. Stare zamiast rozpylać paliwo lały pojedyńczym strumieniem. Po umyciu wtrysków w myjce ultradzwiękowej toche pomogło ale najlepiej wymienić. A jak zwala Ci wężyk od pompy to warto sprawdzić regulator ciśnienia na listwie. Ja kupiłem całość wtryski z listwą i regulatorem za 100 zł na szrocie i jest ok. Wtryskiwacze...
Wtryski to raczej nic nie mają do zapchanego DPF, pewnie zbieg okoliczności i jak mechanik zobaczył podwójny stan oleju to stwierdził, że wtryski i poszły do weryfikacji. Wężyk pewnie od czujnika ciśnienia bo gdzieś musiały te spaliny się wydostawać :) - być może uszkodziło ten czujnik i teraz tak to się zachowuje, ale bez sprawdzenia parametrów pod...
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Sruba od strony wężyków na wtryski. Taaka duuuża.
Cześć, znam te silniki bardzo dobrze. Napisz to podam nr tel i wyjaśnię wszytko jacek(at)wir.pl Po prostu pompa się zapowietrzyła. Trzeba okręcić na pompie paliwa śrubkę 12 lub większą 19 wszystko jedno. i na wyjściu pompy 17 z metalowym wężykiem do wtrysku, Tą 12 jak odręcisz zacznie lać się ropa wtedy kręcisz korbą aż do momentu kiedy na wyjściu tam...
Którędy ta ropa wycieka?Może wymień wężyki na wtryskach od powrotów.
Ciśnienie paliwa wynosiło ok. 0,9 bara. A mierzone było normalnie na wężyku przed wtryskiem.
wezyk spustowy wezyk zaworu astra wezyk
bulgotanie zbiornika paliwa krups młynek kręci magnesy pradnicy
zmywarka whirpool mruga start hilti udaru
Electrolux Pure D8.2 PD82-ALRG Silence i SEBO Airbelt D4 Premium – najlepsze odkurzacze workowe 2025 Firmware for 43-Inch Android TV Vestel 17MB170