wgrywać flash

Znaleziono około 4482 wyników dla: wgrywać flash
  • N3310 wgrywanie flasha, martwa, w rollisie "Phone RAM i

    Witam Wszystko zaczęło się przy fleshowaniu. Nie wiedziałem do końca jaki mam model, bo pod baterią pisało że Nokia 3330, a później okazało się, że była to nokia 3310. Wgrałem soft do nokii 3330 (full flash), nadpisałem eeproma i telefon nie wstał. Później chciałem wyczyścić eeproma, ale się nie dało,...

    GSM Serwis   25 Lip 2004 09:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 978
  • kino lx3000d przy wgrywaniu flasha wyłączyli mi prąd

    Trzeba wyjąc flasha i zaprogramować na zewnętrznym programatorze. Jak jesteś zainteresowany to napisz na priva.

    Początkujący Serwisanci   28 Lip 2007 12:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 912
  • Siemens M55 martwy. Błąd przy wgrywaniu flasha.

    W ver.10 nie ma test pointa - nic nie tnij bo uwalisz już telefon doszczetnie !! Na logike jak zaczeło fleszowac za pierwszym razem bez problemu to teraz nagle test point z nikąd nie mogł się wziąść :) Sprubuj tą freią v18 a jak nie to martech lub uwaliłeś flasha - jest to trudne do zrobienia...

    GSM Serwis   07 Lis 2007 23:52 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1512
  • Mc60 martwy. Komputer się zawiesił podczas wgrywania flasha.

    prubowałem , wgrywałem fullflasza , eprom i botkore - przed i po wgraniu nie ma żadnych błędów zapis kończy się sukcesem lecz telefon nie reaguje na właczenie poprostu zimny - jeśli poradził sobie ktoś z takim przypadkiem prosił bym o podzielenie się doświadczeniem

    GSM Serwis   22 Gru 2004 20:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 798
  • Alcatel OT501 wgrywanie flasha.

    A może przybliżysz innym sposób poprawnego wgrania flasha do alcatelka, bo nie jest to taka prosta sprawa ??? OK służę. 1. Wszystko poniżej opisane jest wynikiem moich prób z telefonem Alcatel OT501. Z wszystkich opisów, które czytałem wynika, że taki sam sposób postępowania i te same narzędzia...

    GSM Serwis   08 Lut 2005 11:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1719
  • S 40. Telefon padł podczas wgrywania flasha.

    mam problem, mianowicie; podczas wgrywania flasha telefon padl - write flash error, i teraz sie nie uruchamia; nie reaguje na przyciski i ladowarke, i nie chce sie komunikowac z programem - wiec nie ma jak wgrac nowego flasha, po prostu trup po softowaniu. co robic aby go postawic??

    GSM Serwis   25 Mar 2005 09:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 669
  • wgrywanie flasha do dsb3010

    Witam mam nastepujace pytanie, gdy wgram flash oraz listy programow do dekodera to co mam zrobic z emu keys. jakim programem je wgrac oraz pozostale klucze? ps. Jezeli mam wykupione kanal XXL i zmienie liste kanalow oraz flash to czy dalej bede mogl ogladac ten kanal ??

    SAT Serwis   02 Lis 2005 18:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 657
  • Wgrywanie flasha i język do Philipsów

    no gdyby ktos mogl podeslac flasha z pl to bardzo bym prosil :)

    GSM Serwis   04 Lis 2005 18:48 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1514
  • reset komputera w czasie wgrywania flasha do 3210 POMOCY!!!

    Pod jakim systemem wgrywać za pomocą Rolisa? Pod XP czy win 98 SE ? Musze doinstalować jakieś dodatkowe biblioteki, ew. rejestry do któregoś z tych systemów ?

    GSM Serwis   14 Lis 2005 23:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 693
  • Kabel 6230i do wgrywania flash

    Ostatnio moj kolego pozyczyl sobie przejściówke do kable DKU-2. odlaczalo sie ja na koncu wtyczki podlaczanej do telefonu i byla to przesciowka pod baterie do 6230i, ktora mozna bylo wgrywac sobie nowe oprogramowanie. Gdzie takie cos mozna kupic. Prosze o pomoc. Gdzie znajde jeszcze najnowszy soft do...

    GSM Serwis   11 Cze 2006 16:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 948
  • Problem przy wgrywaniu flasha - A70

    Witam Przy wgrywaniu flasha jokerem wystepuja takie bledy. HASH: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Read EEP0067 block (ver00), size 20 bytes - Ok. Read EEP0076 block (ver00), size 10 bytes - Ok. Read EEP5005 block (ver00), size 64 bytes - Ok. Read EEP5007 block (ver00), size 10 bytes - Ok. Read...

    GSM Serwis   02 Sie 2006 12:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 821
  • Błąd podczas wgrywania Flasha mt-boxem do Nokii N76

    Wrzuc jeszcze raz flasha i bedzie ok jak nie bedzie szlo to sprobuj na innej instalce np 1.52

    GSM Serwis   15 Gru 2008 19:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 893
  • [STM32] [openocd] problem z wgrywaniem flasha

    Dzięki Freedi Wymieniłem tranzystor bo mi się niepewny wydawał. Zamieniłem te komendy żeby były osobno i mogę wgrywać program. Pojawił się inny problem. Nieaktywny jest przycisk step return. I nie mogę zatrzymać programu. Po naciśnięciu resume, przycisk suspend staje się szary. Dlaczego?

    Mikrokontrolery ARM   06 Kwi 2013 16:54 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4201
  • Samsung J100H - Błąd przy wgrywaniu flasha

    W Samsungach nawet burdel w sterownikach potrafi ogłupić programy do flashowania, okropnie niewdzięczne telefony przy wgrywaniu przez USB.

    GSM Serwis   04 Mar 2016 17:05 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2034
  • Sagem X2-2 - po flashu jest simlock i nie idzie go zdjąć

    Kolego dickheadGSM my tu piszemy o najnowszej zabawce do sagemów która zowie się SMTi i ona naprawia, wgrywa flashe i odblokowuje te telefony w locie :) A czym wcześniej wgrywałeś flasha do X2-2 że tak zapytam? ;) pozdr

    GSM Serwis   01 Mar 2007 23:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1598
  • motorolla v3x i niedzialajacy flash

    witam mam pewnien problem. Wgrywam flasha i mam na ekranie telefonu wyświetlony napis sw programing po czym wyswietlacz robi sie ciemny potem jeszcze pare razy mignie przy wgrywaniu i przy uruchamianiu telefonu po wgraniu jednak zaraz szybko robi sie ciemny i tak juz zostaje :/ slychac w glosniku ze...

    GSM Początkujący   11 Lis 2009 00:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 630
  • Nokia N8 nie włącza się, nieudany flash przez Phoenixa

    Witam. Dostałem nokie n8 która: - nie w włącza się - nie reaguje na przycisk włączenia - po podłączeniu ładowarki z cienkim bolcem zaświeca się dioda obok USB i po około 2minutach gaśnie. - po podłączeniu przez kabel usb do komputera słychać tam podłączenie urządzenia i za chwile jego odłączenie Najpierw...

    GSM Serwis   09 Lut 2012 10:48 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6730
  • Potrzebuję eeprom i flash Mars D2, MT-050 S2 K11 C?

    Witam Mam Mitsubishi trium Mars D2, MT-050S2 K11 C. Znalazłem flash do Polskie menu i uwaliłem go, myślałem, że dobry miałem flash. Teraz nie mogę włączyć przy wgrywaniu flash pali się czerwona dioda i tle?. Nic nie mogę wgrać, wywala błąd przy wgraniu flash, co mam teraz zrobić, potrzebuję...

    GSM Serwis   31 Mar 2006 13:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 717
  • nokia 7210 wgrywanie softu

    witam mam chińczyka :) wgrywałem flasha do 7210 i się pojawia za każdym razem contact service. wgrywałem już tym chińczykiem softy i nie było problemu 7210 robiłem pierwszy raz. Proszę o jakieś wskazówki;)

    GSM Serwis   27 Wrz 2005 09:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 858
  • Polski flash do LG T5100. Czy jest już polski flash?

    Witam. Mam pytanie czy ktoś się orientuje czy jest już polski flash do LG T5100 bo jak widzę do tej pory wszyscy wgrywali flasha z modelu LG L5100 co skutkowało tym że znikał odtwarzacz mp3, którego w modelu L5100 po prostu nie było. Jeśli ktoś jest zorientowany w temacie proszę o odpowiedz.

    GSM Serwis   26 Maj 2006 20:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 755
  • BELLAGIO AD2020 - martwy-flash

    Powinien się nadawać choć co to za sklep gdzie nie mają poczciwego MAX232 / ICL232 ... Przy interfejsie na MAX232 bezpieczniej doprowadzić mu zasilanie 5V, przy MAX3232 można sobie 'pożyczyć' z gniazdka na płycie odtwarzacza. Przy zrzucaniu / wgrywaniu Flasha odtwarzacz ma być włączony. Często problemem...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   26 Mar 2006 20:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1984
  • Jak wgrac Flash do nokii n96 przez JAF USB

    Telefon probuje flashowac i w jafie wyskakuje komunikat: Reading IMEI... C:\Program Files\ODEON\JAF\ProgData\***************... CRT OK! Searching for phone...Detected P-KEY: 90019103 P-key nokia module version 01.02 Init usb communication... Found Reading...

    GSM Serwis   11 Gru 2008 00:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3198
  • 5210 - problem z wgraniem flasha - bład

    Witajcie! mam problem przy wgrywaniu flasha do 5210 - wyskakuje mi komunikat 1st Boot Err: Bad Resp UFSx Process Failed, Repowering Mobile probowalem zmniejszyc predkosc, cudowalem na rozne sposoby, grzalem flasha.. ale juz nie mam sił. help.

    GSM Serwis   21 Kwi 2006 20:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 939
  • Problem z flashem 3120 pod Tornado

    Wygląda ze jest jakies uszkodzenie Flasha. Weź sproboj ustawienie szybkości wgrywania flasha na slow i wtedy sprawdz.

    GSM Serwis   28 Lut 2007 19:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 756
  • Siemens cx70 - problem z wgraniem flasha

    Telefon o dziwo pikał, po podłączeniu go do SST i zczytaniu jest taki komunikat: Flash Chip : 00818805 (Uknowwn!!!) Bootcore IMEI ;5;5<280;687959 FIRMWARE PHONE MODEL: KX?0 FIRMWARE VERSION: 3E nie wgrywa flasha jakies sugestie ?

    GSM Serwis   22 Gru 2006 12:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 819
  • 3110c po flashu brak plików profilu.

    Panowie . po flashu straciły się wszystkie pliki profilu ( dźwięki ,tematy ) flashuje jafem i na każdym wgrywanym flashu to samo .nie bardzo wiem co zrobić. Można taką paczkę wgrać osobno?

    GSM Serwis   27 Gru 2010 11:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1023
  • Potrzebny Flash do Siemensa C25

    Dzięki ale potrzebuje w formacie .c2r do programuC25 Total Flasher A tak ogólnie to przydał by mi się jeszcze program do wgrywania flasha do tego Siemensa Z góry dzięki

    GSM Serwis   04 Cze 2004 08:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 753
  • Siemens C65 - flash

    Witam. Mam pare sztuk siemensow c65 ale oczywiscie nie maja polaka :D chcialbym im wrzucic PL menu ale nie moge znalesc. Czy mogl by mi ktos tutaj uploadowa sofcik z pl menu :> albo chcoiaz podac link, bede wdzieczny. ps. czy do nowych siemensow tak jak do starych jest tylko 1 kabelek pod coma wystarczyjacy...

    GSM Serwis   08 Sty 2005 11:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 953
  • Siemens s35 Soft, modyfikacja grafiki. Flash type not supported -contact autor..

    Ja bym raczej preferował SWUPa, bo też wgrywałem flasha w tym siemensie i Freia uwaliła mi telefon, a SWUPem postawiłem. Pozdrawiam.

    GSM Serwis   01 Gru 2004 01:09 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1348
  • Ferguson 2018 - nie programuje flasha TE28F160

    Witam A jam mam podobny problem z 2018 i fleshem Intel'a. Wgrywałem flasha programem jkeys. Wgrało się 50% i wyskoczył błąd. Od tego momentu wykrywa mi tylko procesor a pamięci nie. Procedura reanimacji jak dla Pioneera daje taki efekt, że rozpozna pamięć ale niemożna jej skazować, a tuner nie...

    SAT Serwis   25 Lut 2005 14:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3134
  • hp 3200 i problem z flashem

    Witajcie, Mam pytanie jak mozna zresetowac to urzadzenie? slyszałem, że to możliwe... Efekt uszkodzenia mam taki, że po włączeniu świecą sie 2 diody błąd i gotowa i nic się dalej nie dzieje... słyszałem, że można to naprawić wgrywając flasha... probowałem wgrać firmware i nic... Ma ktoś jakiś...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   12 Gru 2005 12:29 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1203
  • Panasonic GD67 (dzwiny przypadek) - poszukuje flasha + lang

    Przy wgrywaniu flasha zaznaczaj "boot" oraz "main" zaś przy langu tylko opcję "language".

    GSM Serwis   06 Sie 2005 12:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 933
  • Siemens C60 Padnięty flash.

    mam C60 i chyba jest dość poważnie spierdzielony soft bo telefon nawet się nie włacza.kiedys włanczał sie na ok.2 sek. i gasł.Nie moge do niego nic wgrac bo kiedy pisze we Frei ze trzeba właczyc el.trzymam czerwona słuchawke o on nie reaguje.nipiszcie co mam wgrać i w jakiej kolejności i może gdzie znaleźc...

    GSM Serwis   10 Sie 2006 21:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 852
  • Motorola P2K (USB-Smart) od czego pasują pliki Flash?

    Witam Od jakiegoś czasu mam aktywacje Motorola P2K (USB-Smart), do flashowania używa się plików (SHX) original files oraz BIN., flex HS. Czy ktoś z Kolegów orientuje się czy można używać plików z jakichś innych boxów, np Smart Clipa. Czy w telefonach z wersją bota wymagającej TP do zdjęcia locka...

    GSM Serwis   11 Mar 2006 18:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 899
  • Flash SE w550i. Czy można flashować zwykłym kabelkiem USB?

    Teoretycznie tak, ale w praktyce to równa się to z uśmierceniem telefonu. W jakim celu chcesz wgrywać flasha? pozdr

    GSM Serwis   05 Cze 2007 16:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1128
  • x650 wyłącza się. Przy wgraniu flasha wchodzi MCU a TFS nie.

    tak jak w temacie, poza tym jak wgrywam flasha HWK wchodzi MCU a TFS nie :/ Chciałem go wygrzać ale nawet nie wiem co sie grzeje w samsungu bo bardzo mało naprawiam tych telefonów a to co robie to wina taśmy pozdrawiam

    GSM Serwis   04 Sie 2007 00:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 666
  • Nokia 6060 flash, jak zrobić? Uszkodzony wyświetlacz.

    Mam problem z flashowaniem tego fona. Naciskam check i jest niby ok. Jak dam info to lipa. Jak dam wgrywanie flasha to mi pokazuje. 1st Boot Ok, DCT4, UPP: 2031 Fl0: 0x01000000-0x01FFFFFF,00000000, Algorit... u_intel.fia, Ver: 4.57.0 Algorithm Ok, MSID: 8448E1A8EA1E6648548363C632 Decoded MSID:...

    GSM Serwis   24 Sie 2007 15:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1471
  • u700 po flashu pod ust nie dzialaja klawisze.

    No to sie zaczely schody bo mam niestety tylko super boxa ust w ktorym do wgrywania flasha jest tylko jeden plik.

    GSM Serwis   12 Lut 2009 17:54 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 4071
  • Błąd przy próbie flasha N95

    podłącz ładowarkę i FBUS i próbuj wgrywać flasha.

    GSM Początkujący   13 Mar 2009 23:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1028
  • Samsung i9000 GalaxyS- uwalony przy flashu - zero reakcji -jtag?

    Jesli faktycznie padł przy wgrywaniu flasha to nie powinno być większego problemu z postawieniem po JTAG , chyba ze ci co próbowali naprawiać coś więcej namieszali ;)

    GSM Początkujący   07 Lis 2011 11:50 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2138
  • simlock i flash w motorola przez kabel usb

    to podaje wszystkim tym co sie nie bardzo znaja. Profesjonalnego sprzetu nie mam daltego znajduje takie ciekawostki moze komus to sie przyda """"""""""""""""""""""""""""""... ODBLOKOWANIA I NAPRAWY NIEKTÓRYCH MOTOROLI SERII P2K FDI_Reclaim_Tool Ponieważ,....

    GSM Serwis   23 Paź 2005 03:34 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 15577
  • JAF nie wgrywa symbiana, choć wgrywanie się zakończyło

    Witam Pomocy martwa 6151, mam 2 jafy i to samo. Ten LOG wszystko wyjaśnia, za pierwszym razem wykasowywanie trwało normalnie: JAF version 1.98.47 Detected PKEY: 9xxxx2 Card life counter: 97.84% P-key nokia module version 01.01 Detected JAF INTERFACE version: 01.B0, Driver version: 40000,...

    GSM Serwis   10 Kwi 2008 13:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1242
  • Sony Ericsson K750i wgrywanie patcha &#8211; Setool &#8211; telefon pad

    Wgrałem patcha omijającego simlocka do K750i za pomocą Setool2lite V1.11. Telefon padł, nie włącza się. Patcha i plik rest wgrywałem kilka razy wykonując różne kombinacje. Patcha zrobiłem sobie sam programem SIMLockPatchGen, a resta pobrałem z Telefon nie chce ożyć. Pomocy! Poniżej logi z ostatniej...

    GSM Początkujący   06 Kwi 2016 22:21 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2346
  • Błąd podczas wgrywania oprogramowania programatorem USBasp.

    Witam, próbuję wgrać program do mikrokontrolera ATMEGA 328P w kompilatorze Arduino. Podczas wgrywania mam taki opis poleceń: [syntax=actionscript]avrdude... Version 6.3, compiled on Jan 17 2017 at 12:00:53 Copyright (c) 2000-2005 Brian Dean, Copyright (c) 2007-2014 Joerg Wunsch ...

    Mikrokontrolery   21 Kwi 2018 20:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 501
  • dtf1 po wgrywaniu cos z $$ pada

    Pojawił się program ratujący do DTF-1, pionków 1430 i 1530 pod nazwą jtag_tester autorstwa deemonru. Poniżej podaję tłumaczenie sposobu użycia z forum dynamita, próbę reanimacji z powodzeniem wykonał Alexey Kolesnikow. Rozpakować jtag_tester i bibliotekę qtintf do jednego katalogu. Kolejność działania...

    SAT Serwis   14 Mar 2006 16:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1299
  • nokia n97 mini problem z wgraniem flash

    Witam chcę do noki n97 mini wgrać oprogramowanie po usb bo kabla fbus nie posiadam jeśli wgrywam po USB przez HWK to wszysto się pięknie grywa lecz telefon nie chcę się uruchomić, przy próbie uruchomienia tylko na chwilę zawibruje;/ oto log z hwk LOG Started: 20120411_225526 -----------------------...

    GSM Początkujący   11 Kwi 2012 23:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1621
  • D900 błąd przy wgrywaniu FFS - za każdym razem.

    Witam. Mam takiego D900 (d900 a nie d900i albo e, zwykły d900) Wgrywa się flash, poźniej zaczyna się wgrywać FFS i zatrzymuje się zawsze w tym samym pliku jak wgrywa jakiś plik jpg- ikona chyba jakaś. Próbowałem na różnych wersjach UST PRO również 4.5. Próbowałem różne wersje flasha- 1c, 22,...

    GSM Serwis   26 Maj 2009 08:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1088
  • [Atmega328p] - Błąd przy wgrywaniu programu.

    Sprawdziłem jak to jest u mnie: avrdude.exe: set SCK frequency to 93750 Hz avrdude.exe: warning: cannot set sck period. please check for usbasp firmware update. avrdude.exe: AVR device initialized and ready to accept instructions Reading | ########################################...

    Mikrokontrolery AVR   24 Lis 2016 12:32 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 891
  • W850i naprawa GDFS, błąd przy wgrywaniu 12/32 bloku.

    Witam, do zrobienia mam W850i z uszkodzonym GDFS. (Posiadam se tool 3 box, v1.01). Robię reset, przechodzę do zakładki Empty Fill & Repair dodaję gdfs w formacie .ssw, klikam FLASH. Dochodzi do 12 bloku i wyskakuje błąd. Oto log: 2010-04-14 21:53:40 RUNNING v 1.01/UNI 2010-04-14 21:53:40...

    GSM Początkujący   15 Kwi 2010 10:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1173
  • [STM32F100C4T6B][OpenOCD] Nie wgrywa większych .hex

    Witam, Programuje ten mikrokontroler w środowisku Eclipse. Program wgrywam za pomocą OpenOCD 0.5.0 bezpośrednio wpisując parametry w wierszu poleceń. Już na samym początku zauważyłem że po kompilacji pliki hex mają dużą wartość. Identyczny program skompilowany przy pomocy Keila zajmuje 9kB natomiast...

    Mikrokontrolery ARM   04 Paź 2011 18:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1100
  • Samsung U700 brak dzwieków po flashu

    Witajcie mam problem z Samsungiem U700, cały czas sie resetuje, nie uruchamia się do końca, taki juz do mnie trafił także nie wiem jaka była w nim wersja poprzednio. Wgrywam mu juz chyba 8 flash i uruchamia sie tylko na flashu U700B_27_JCGK2 , ale niestety nie ma dzwieków, jest to podobna sytuacja jak...

    GSM Serwis   03 Gru 2008 23:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1355
  • [nRF51822][C/CoIDE] - Wgrywanie programu - Colinkex - swd

    Witam, Próbuje wgrać cokolwiek do nRF51822. Niestety nie posiadam ani J-link'a, ani zestawu ewaluacyjnego firmy Nordic ( jego posiadanie uprawnia do ściągnięcia z ich strony środowiska do tego układu), więc próbuję czy da się zaprogramować ten układ czymś innym. Na forum CooCox'a dowiedziałem się,...

    Mikrokontrolery ARM   23 Wrz 2014 09:56 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2172
  • Nokia 6233 - padła przy flashu jafem

    Nokia 6233 dostałem ją do polaka. W trakcie wgrywania softu wywaliło błąd. Soft wgrywany jafem 1.98.28 . Teraz przy probie wgrania softu wywala taki komunikat : FILES SET FOR FLASHING: MCU Flash file: C:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-145\... PPM...

    GSM Serwis   12 Wrz 2007 13:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1365
  • N95 8gb padła po flashu usb

    Witam trafiła do mnie nokia n95 8gb do wgrania J.Polskiego,pierwszą próbę zacząłem wgrywać jafem wersja 1,98,66 po fbusie wszystko ładnie poszło do końca lecz polskie nie wgrał,nie wiem czemu dla mnie to dziwne że nie wgrał .pliki które wgrywałem: RM-320_31.0.015_PR.C0R RM...

    GSM Początkujący   26 Cze 2010 09:40 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1671
  • Nokia 6300 bateria padła podczas wgrywania softu Phoenix

    Witam! Jak w temacie. Logów nie mam ale wiem że padł na "Erasing area 7...". Przyczyną rozłączenia było poruszenie kablem USB. Telefon wcześniej działał. Próbowałem go postawić jeszcze raz oto logi z death mode'a. J.A.F-em JAF version 1.98.62 Detected PKEY: 90009699 Card life...

    GSM Początkujący   04 Lut 2011 12:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3665
  • Eclipse avr Avrdude USBasp EvB hello world - wszystko ok - ale nie wgrywa ...

    Podejrzewałem Eclipse o robienie psikusów. Kompilowało, wgrywało a procek dalej poprzedni program wykonywał. Skopiowałem sobie jednak polecenie z konsoli Eclipse i w cmd Windows wpisałem: C:\WinAVR-20100110\bin\avrdude -pm644p -cusbasp -Pusb -b57600 -F -Uflash:w:test.hex:a Każdy z parametrów się...

    Mikrokontrolery AVR   02 Gru 2011 23:50 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4645
  • Nokia N95 po flashu martwa

    Procedura na ratowanie n95 DZIALA 100% w kazdym przypadku uszkodzenia programowego contact retailer itd.. sprawdzona prezemnie wiele razy.. 1- robimy MT-BOX-em backup IMEI po kabelku 10pin 2- read full backup pm 3- backup pola 308 4- w pole MCU wrzucany plik z zalacznika eraseRAPIDO i flashujemy...

    GSM Serwis   30 Wrz 2008 20:01 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3581
  • nokia 6303 uwalona po flashu

    Witam Uwaliłem nokia 6303 wgrywając soft od rm-411 a brand od rm 443 przez pomyłkę. Telefon się włanczał ale zaraz zapalał się tylko biały ekran więc odrazu że coś nie tak wgrałem więc drugi raz już dobrze wgrywałem soft od rm-411 ale w połowie wgrywanie się przerwało i teraz już nie mogę wgrać softu...

    GSM Początkujący   08 Gru 2009 14:02 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2837
  • Nokia 5220 wgrywanie softu

    Witam posiadam dwie nokie 5220 i w dwóch przypadkach taki sam problem, nie idzie wgrać oprogramowania, telefony wogóle się nie włączają. Posiadam tylko kabel USB. Oto logi: JAF: JAF version 1.98.62 Detected PKEY: 90009699 Card life counter: 99.99% P-key nokia module version 01.02 FBUS INTERFACE...

    GSM Początkujący   23 Lut 2011 18:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3453
  • SE K700i - Błąd przy wgrywaniu customizacji - HWK/SEMC/Tornado

    Witam Wpadł mi w łapki ostatnio SE K700i, zawieszał się więc postanowiłem go sflashować niestety okazało się to chyba za trudne dla mnie ale mam nadzieję że pomożecie, sporo razy znajdowałem rozwiązania tutaj dla motek, szajsungów, nokii etc. Zatem od początku, co posiadam : UFS-3 Tornado + HWK...

    GSM Początkujący   22 Lis 2012 14:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 846
  • iphone 3G - Iphone w DFU, Błąd 6 iTunes - przy wgrywaniu softu

    Wgrywam 4.2.1 bo to jest 3G, a nie 3GS. Customa pakuję i nigdy nie mialem z tym problemow ;). Przy wgraniu i sprawdzaniu softu wywala sie na samym koncu (wgrywam itunsem) nie zdąży przeflashowac modemu już. Modem pozniej flashowalem ręcznie i poszlo niby ale dalej wisi w trybie dfu (czarny ekran). Oto...

    GSM Początkujący   21 Mar 2013 12:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3492
  • USBasp - Programy do wgrywania nie widzą programatora

    Witam, Nie wiem dlaczego jakiś czas temu przestały mi działać wszystkie programy do wgrywania wsadów do AVR-ów. Komputer widzi programator, a programy; avrdude-wersja v0.2 i jakaś nowsza, mkAVR Calculator i AVR8 Butn-0-Mat nie. Już kiedyś miałem podobne problemy - tj. że np. programator chwilowo...

    Mikrokontrolery Początkujący   21 Sty 2014 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2040
  • Motorola L7 - Bład wgrywania firmware

    Witam jakieś 10 minut temu zaczałem wgrywać firmware przez Flash&Backup 3.0.7 do Motorli L7. OD 10 minut jest lag i zatrzymał sie na ----------------------------------------... Start operacji (2014-10-19 16:03:02) *** Flash&Backup 3.0.7 Zapis danych: D:\Nowy folder (4)\R4513_G_08.B7.DAR_RB_PDS015_LP0039_D...

    GSM Początkujący   19 Paź 2014 15:18 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 552
  • Atmega bootloader - Błąd podczas wgrywania bootloadera na Atmega8A PU

    Będziesz mógł wgrywać program , możesz potem wgrywać inne, zmieniać itp. Jeśli bootloader wgrał się poprawnie to zrób sobie test wgrywając przykładowy program Blink. Oczywiscie, jeżeli potrafił wgrac bootloader to także będzie można wgrac dowolną ilosc kolejnych programów. Problem wyniknie gdy...

    Arduino   15 Sty 2017 22:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2148
  • Nokia N70 - flash'owanie jafem

    witam! dostalem nie wlaczającą się nokię n70 - znajomy bawil się w zmianę softu i teraz się nie wlacza. Jaf jej nie zczytuje ale fleszuje, przy czym pokazuje blad przy wgrywaniu cnt. I niewiem czy ja popelniam blad przy wyborze plików, czy coś z telefonem nie tak.Wybieram MCU Flash file: C:\Program...

    GSM Początkujący   04 Maj 2010 13:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1468
  • STM32f1xx - Kasowanie stron pamięci flash

    Mam problem związany z kasowaniem pamięci flash mikrokontrolera. Opiszę czego dotyczy. Stosuje bootloader "własnej produkcji". Podczas uruchomienia sprawdza sobie pewne obszary i podejmuje decyzje o tym czy ma wgrać nowy program. Oczywiście przed tym zabiegiem kasuję sobie obszar pamięci (stronami)...

    Mikrokontrolery ARM   17 Lut 2015 20:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 837
  • Nokia 6100 flash, biały ekran brak "antenek" a dzw

    Witam serdecznie. Posiadam nokie 6100 ktora ma bardzo dziwne objawy mianowicie telefon nie wlaczal sie gdy go dostalem wiec flashowanie tornadem na najwyzsza wersje 6,01 , flash ladnie kasuje sie i wgrywa ale gdy chce razem z flashem wgrac pliki CNT tornado wywala ze nie moze wgrac a flash idzie prawidlowo...

    GSM Serwis   31 Sie 2005 17:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1505
  • FLASH 1018SEC 8888. Proszę o oryginał. Czy udostępni ktoś?

    Pierwsza sprawa od której trzeba zacząć to skąd wiesz że uwaliłeś flash. Jeśli wgrałeś soft na którym chciałeś oglądać zakodowane programy, to faktycznie złącze euro - TV nie podaje sygnału. Należy wpiąc kabel euro na złącze AUX (dolne w ferdku 1018). Po drugie prawie nic nie piszesz co faktycznie się...

    SAT Serwis   26 Mar 2006 12:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 995
  • v3i full flash i polak

    zaladowalem samego fulla i jest cos takiego ze telefon niby sie wlacza ale tylko pierwszy raz po flashu, pozniej tylko czarny ekran, ale niby jest wlazony bo jak przytrzymam dluzej guzik off to wylacza sie z dzwiekiem dolce gabanna (flash z dolce), wgrywam spowrotem flasha z backupa i tak samo raz sie...

    GSM Serwis   02 Paź 2007 21:49 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2123
  • Problem z wgrywaniem programu (AVRdude + Burn-O-Mat)

    Witam! Próbując wgrać program do procesora dostaję takie coś: C:\WinAVR-20090313\bin\avrdude.exe -C C:\WinAVR-20090313\bin\avrdude.conf -p m8 -P com3 -c stk500v2 -U flash:w:C:\Documents and Settings\Administrator\Pulpit\Zasilacz cyfrowy\PROGRAM.HEX:a avrdude.exe:...

    Mikrokontrolery AVR   28 Cze 2009 11:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1874
  • 3410 - niemozna grac flasha

    Jesli to to co mysle to robisz tak: Wgrywasz rollisem PPM+MCU (maja byc ok i raczej nie modyfikowane bo ci ciezko bedzie zasieg zrobic) Potem wgrywasz FUBU lub nadpisujesz eeprom (przez fubu rozumiem backupa jesli zrobiles przez eeprom virgin eeprom) Potem tylko wystarczy pobawic sie update faid i...

    GSM Serwis   19 Kwi 2005 09:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 969
  • Flash do Sony J70 z ikonkami fuel i pole-posiada ktos

    A ja polecam ci przerobienie twojego oryginalnego firmware, bo to dziecinnie prosta sprawa, tylko ściągnięcie flasha z telefonu trwa trochę (prawie godzinę, bo idzie tylko na wolnej prędkości). Za ty wgrywanie już na 115200, 3 minuty i po krzyku. Masz dwie możliwości zrobienia tego, o co ci chodzi: -zmiana...

    GSM Serwis   10 Gru 2005 21:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 689
  • DVD Dual 800 - nie wgrywa softu

    Witam. Mam problem z dvd ponieważ nie chce wgrać softu. Znalazłem w internecie nowszy soft i wgrałem go, teraz w dvd świeci tylko dioda standby. Przed aktualizacją zrobiłem backup i chciałem go wgrać ale nie wchodzi pokazuje błąd: LOG: Start to upgrade LOG: Init Rs232 ... LOG: Flash Type - Unknown...

    DVD/VCR FAQ i Solucje   15 Sie 2007 13:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1266
  • problem z nokia e65 podczas wgrywania softa error

    TBB5FlashPhoneThread started at: 2007-12-19 01:07:07 ------------------------------... Nokia Version: 1.122, and up to date. SMCU Nokia Version: 1.42, and up to date. Flashing file: BB5 [BB5 ALGORITHM] MCU File: rm208_m128_h20_ka_prod_106331801_c00_com...

    GSM Serwis   02 Sty 2008 20:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 932
  • Nokia 6210 Navigator - umarła przy wgrywaniu oprogramowania

    wspomniana Nokia zmarła przy próbie wgrania oprogramowania używałem do tego JAF-a soft wgrał się ale telefon niby się włącza ale ma nadal czarny ekran i widać niby jakieś podświetlenie po próbie wgrania od nowa softu JAF wywala mi coś takiego: JAF version 1.98.66 beta5 Detected PKEY: 9000CBEE P-key...

    GSM Początkujący   09 Kwi 2010 21:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2670
  • F480 padł po flashu HWK. Pod ładowarką miga.

    Witam! mam Samsunga F480 i wgrywałem do niego jezyk polski. Po flashu jak chce wlaczyc teltotylko mignie napis początkowyinic, pod łądowarka tel. miga. Wgrywałem HWK Micro, na innym sofcie jest to samo. Pierwszyraz wgrywam HWK softa do tel. Qualcomm, pewnie cos pomylilem. Z pliku ktory sciągłęm...

    GSM Początkujący   11 Paź 2010 12:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3033
  • Nokia 3110 zalana, podła po flashu.

    No i mam kolejny problem. Robie wszystko jeszcze raz wg: 1.wgrywamy mu plik "BB5Erase_32MBrap.bin " jako MCU 2.nastepnie wgrywamy SAM plik MCU w tej samej wersji lub wyzszej co byl przed uszkodzeniem (teraz komorka wchodzi juz w LOCAL MODE) 3.wgrywamy PM z załącznika 4.robimy full flash (MCU...

    GSM Początkujący   18 Sty 2011 10:10 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3029
  • ESP8266 + przekaźnik wgrywanie ESP Easy

    Nie trzeba przerabiać, o ile się trafi na dobrą sztukę. Sterowanie odbywa się przez UART i można to nawet osiągnąć na stockowym Espeasy dzięki Rules. Zaletą tego rozwiązania, o ile działa stabilnie jest brak wpływu resetu ESP8266 na stan przekaźnika. Ale właśnie problem polega na samej stabilności działania...

    ESP8266 i ESP32 oraz IoT   20 Maj 2019 19:17 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 1023
  • Zapis/Odczyt FLASH w STM32F407VG

    Czytałem wczoraj o zapisie danych do FLASH i to wydawało się trudne. A robisz coś takiego jak wgrywasz program do FLASH używając programatora? To nie Ty programujesz FLASH ze swojego programu. To co poczytałeś dotyczy tego - a to jest coś zupełnie innego. Tutaj linker genetuje binarkę programu...

    Mikrokontrolery ARM   15 Wrz 2019 20:40 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 441
  • XPROG-box wgrywanie wsadu freescale 9s08

    Mam programator do dyspozycji XPROG-box oryginał i potrzebuje wgrać program do Freescala (NXP) 9s08dz60, który wg producenta jest obsługiwany. Podłączenie BDM jest proste i czyta wszystko bardzo ładnie. Natomiast z wgrywaniem jest problem, 2 z 3 elementów (EEP, FLASH 1, FLASH 2) można wgrać natomiast...

    Mikrokontrolery Pozostałe   03 Paź 2019 18:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 165
  • DSR5001 i inne, wersje płyty, flashe, softy...

    Widać po różnych forach że wiedza na temat Ferdków jest tylko z praktyki a nie przebadania tematu. Gorzej gdy się trafi przypadek gdy nie wiadomo czy przyczyna jest softwerowa czy hardwarowa a żeby to wyeliminować czegoś trzeba być pewnym. Napewno nie zadziała prawidłowo jeśli zamiast flasha Intela wlutujesz...

    SAT Serwis   10 Maj 2006 01:21 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4311
  • Nokia 6111 polak sie wgrywa ale go nie ma

    Mam taka sztuke 6111 z anglii, soft 3.85. wrzucam fulflasha z polakiem, wchodze do menu, wchodze w language settings i pod tym pokazuje mi english, klikam zeby zmienic jest tylko automatic. wgrywalem paczke B i z polkomtela i nic, dalej to samo, choc logo plus gsm jest, nie wiem o co mu biega, wklejam...

    GSM Serwis   21 Mar 2008 09:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1536
  • uwalony ipaq hx 2110 przy wgrywaniu windowsa-prosze o pomc

    witam,przeszukalem wszystko zwiazane z uwaleniem hp,ale nic nie znalazlem,moj problem polega na tym: mam hp ipaq hx 2110 z windows 2003 2-nd edition,i chcialem zmienic na wm6.1,wiec zaczelem najpierw upgrade do wm5 ,kierujac sie opisem --- [/b] ale juz po wgraniu do wersji 1.00.00L zaczely...

    Urządzenia Mobilne   25 Lis 2008 22:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2775
  • Flash Loader Demo - upload hexa

    Faktycznie już trochę jaśniej. Dlaczego wogóle o to pytam? Skompilowałem kod do formatu elf, później do bin i hex. Używając Eclipse wgrywam i debuguję program do uC - oczywiście wszystko na pliku elf. Byłem ciekawy co dokładnie wgrywam do uC używając właśnie elf-a. W końcu elf ma potężny rozmiar, chyba...

    Mikrokontrolery ARM   04 Lip 2011 07:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1911
  • Samsung S5260 Z3X Błąd wgrywania CSC

    Witam. Ostatnio dostałem Samsunga S5260 trzeba było zmienić w nim oprogramowanie więc Z3X użyłem i podczas wgrywania jakiegokolwiek softu jest taki błąd: elected model: S5260 Selected com port: COM196 Selected speed port: 921600 Search flash modem ... OK Search flash modem on:COM196 Send APPS......

    GSM Początkujący   03 Lis 2012 12:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1845
  • ATMEGA128 - błąd podczas weryfikacji flasha

    Natrafiłem na dziwny problem; Chodzi o atmegę128. Fusy 3F D4 FF (lata na kwarcu 14Mhz). Do tego jest bootloader 1kb na wejściu (przerobiony MCS bootloader do bascoma), no i sam program w bascomie. "normalna" procedura wygrywania softu jest taka: Za pomocą AVRDRAGON, spod Atmel Studio ustawiam...

    Mikrokontrolery AVR   14 Paź 2014 12:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 792
  • uno - problem z wgrywaniem szkicu

    witam , posiadam arduino UNO na chińskim chipie ch340, z atmega 328p przy próbie wgrania szkicu cały czas mam problem z komunikatem avrdude: arduino_read_sig_bytes(): (a) protocol error, expect=0x10, resp=0x90 avrdude: error reading signature data for part "ATmega328P", rc=-3 avrdude: error...

    Arduino   12 Kwi 2015 21:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2571
  • Tablet Lenovo Tab2 a7 30d - Tablet nie reaguje po błędzie SP Flash Tool

    Witam Wczoraj zacząłem wgrywać soft do tabletu, wiec pobrałem go ze strony firmwarefile.com, odpowiedni do mojego modelu czyli Lenovo Tab 2 A7 30D. Wypakowałem, zainstalowałem sterowniki widniejące w rozpakowanym pliku, uruchomiłem program flash Tool i kliknąłem zakładkę download. Wczytałem SCATTER...

    Tablety Czytniki Software   07 Sty 2019 19:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1017
  • Trium Galaxy z WIND - flash z polskim potrzebny

    Witam Jak w temacie. Model MT-040. Potrzebny polski flash i patent jak go wrzucić do telefonu. Próbowałem z jakimś flashem znalezionym na nokia.org, ale za nic nie chce mi się wgrać. Uzywałem IPL v. 2.9, niby wgrywa, ale na pusto ( bez telefonu ) też "wgrywa" :-) Kiedy ustawię mu w parametrach żądanie...

    GSM Serwis   20 Lip 2003 10:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1094
  • Flash do t29s

    Ma ktos jakis opatentowany sposob jak przywrocic tego Eryka do zycia? Wgrywam mu flasha i eeproma i nic :( Dodano po 4 Mam 2 eepromy i 2 flashe, wgrywam je w roznoraki sposob i nic, caly czas tylko zapala sie lampka nad wyswietlaczem :( Caly czas probuje go ozywic Varaniusem, moze jest...

    GSM Serwis   07 Lip 2005 22:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 654
  • ARM programowanie wew. pamięci FLASH

    Witam Mam takie dosyć może nietypowe zapytanie... Posiadam procesor atmela SAM7 i z tego co sie dowiedziałem z sieci że daje się łatwo programować przez RS USB i JTAGa. Najbardziej mnie interesują te 2 pierwsze metody jednak z tego co się dowiedziałem to należy wprowadzić procesor w tryb programowania...

    Mikrokontrolery   10 Kwi 2008 15:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1518
  • UST PRO 2, dodawanie pliku z softem? full flash?

    1. Zaznacz okienka "Flash" "FFS" "EPROM" zależy co chcesz wgrywać. Później klikasz 2 razy czarne okienko obok (po lewej stronie) i wybierasz pliki do wgrania. Możesz wybrać tylko plik odpowiedni dla danego typu sofu, który chcesz wgrywać więc na pewno nie pomieszasz FFS z Flashem czy EPROMEM. Później...

    GSM Serwis   17 Kwi 2008 16:20 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1364
  • Błąd przy wgrywaniu PPM 'a w Nokia 6230i by JAF

    Tel wlacza sie MCU mozna wgrac normalnie ale przy probie wgrania PPM'a wyskakuje taki log: \ FLASH ID3: 00010000 <=> Flash -> not used Addr3: 0x06000000 - 0x06FFFFFF, SectorSize3: 0 First 16 bytes: 00 00 00 00 18 F0 9F E5 18 F0 9F E5 18 F0 9F E5 Flash ID is 0x22F800EC Flash loader is...

    GSM Serwis   21 Paź 2008 11:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 896
  • Karty flash, 4 tysiące kart uszkodzone ?

    Mój klient zamówił 4tyś kart flash z nadrukiem reklamowym z Chin, na karty pamięci zostały wgrane filmy po 150mb. Przy próbie odtwarzania film w połowie się wywala, z początku pomyślałem że film się źle przesłał i na całą partię wgrali uszkodzony film - ale nie. Gdy wziąłem partię na testy okazało się...

    Naprawa HDD i odzysk danych   15 Gru 2012 19:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1038
  • KM-1650 - Kyocera, błąd f010 po nieudanym wgrywaniu firmware

    Przedstawiam sposób jak naprawić drukarkę po nieudanym wgraniu firmware (w moim przypadku zabrakło zasilania w trakcie aktualizacji). Błąd f010 to blad sumy kontrolnej. Pamieć flash modułu printing w tych drukarkach znajduje się na osobnej płytce (pod gniazdem cf). W tych drukarkach nie da się wymusić...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   17 Sie 2013 15:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1434
  • W995 SOFT nie chce wgrywać softu

    Witam tak jak w tytule nie wiem dlaczego nie mogę wgrać softu do w995 próbowałem najpierw a2uploader ale wyskakuje ChipID:E900/EMP protocol 0401 Phone State: RETAIL FLASH cid 0053 elasped 18 sec próbowałem aktułalizacji ale pisze Telefon posiada zmodyfikowane oprogramowanie które nie może...

    GSM Początkujący   26 Mar 2014 07:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 948
  • po co jest wgrywany eeprom do telefonu? co to jest eeprom?

    EEPROM to ogólnie rzecz biorąc - rodzaj pamięci, kasowanej elektrycznie. Pamięć tą można modyfikować wielokrotnie, służy ona np. do przechowywania SMSów wychodzących w archiwum, skomponowanych przez siebie dzwonków, grafiki, kontaktów itp. (nie należy mylić pamięci telefonu z pamięcią karty SIM). Pamięć...

    Początkujący Elektronicy   02 Lis 2004 22:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1976
  • Flash PL C60 - niemogę wgrać, a może źle coś robię?

    co masz na mysli piszac ze freia dziala bez problemu? Swupa jesli byl ciety TP wgrywasz na wlaczonym fonie (odznacz obydwa pola Skip i Start, swup po chwili wylaczy tel i zacznie wgrywac)... Oczywiscie wgrywasz taka sama wersje swupa jak masz w telefonie albo wyzsza... Flash pod freie byl na forum,...

    GSM Serwis   16 Mar 2005 18:55 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1155
  • siemens mc60, staje na 25% podczas wgrywania eeprom

    Trafił do mnie telefon tj. w temacie, nie był krojony sciągałem simlock'a MARTECH'em po test point niestety staje na 25% Na tą chwile telefon sie nie włącza, wydał z siebie tylko 'bzyk'; nie wiem czy telefon komus upadł ale wygrzałem mu delikatnie flash'a, poniewaz nic nie przyjmował. Chciałem go...

    GSM Serwis   04 Paź 2005 11:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 789
  • NOKIA 6100 pęknięty układ flasha

    (at)mansky wuzucenie pewnego pm;'a zaatwisrawe. nic nie trzeba stroic. (at)pywoo ciekawa teoria. masz ja podparta jakims dzialajacym przypadkiem?? bo nie sadze (at)mafii masz 2 opcje: 1. wstawiasz flasha i wgrywasz rpl'a ktorego za ok 40 zl musisz bobie policzyc 2. wstawiasz nowego uema i wgrywasz...

    GSM Serwis   11 Lut 2006 17:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 726