Az u siebie zobacze. :>
P1351 Przekaźnik świecy żarowej - przerwany obwód prądowy Możliwe przyczyny: - Wiązka przewodów - przekaźnik układu rozgrzewania świec - świeca żarowa - komputer sterujący silnika
Uszkodzony sterownik silnika , było chwilowe zwarcie na sterowaniu przekażnika świec żarowych ( przetarta wiązka.
Należałoby się upewnić, że wiązka świec żarowych nie jest uszkodzona (czy dochodzi napięcie do poszczególnych świec) i czy faktycznie wszystkie świece żarowe są sprawne. W dalszej kolejności, to sprawdzenie wtryskiwaczy, sprawdzenie kompresji silnika, pompa wtryskowa. Te czarne chmury to niewłaściwie spalane paliwo, spowodowane przez np. niewłaściwe...
Moja obecna wiązka świec żarowych uległa uszkodzeniu, popękały fajki kupiłem nowo w której przewody w niej są z wyprowadzeniem na konektory. Mam pytanie czy jak je zalutuje wystarczy i nie będzie żadnych kłopotów czy lepiej bawić się w złączki.
Robiłem mostkek drutem zamiast przekaźnika i prądu dalej na świecach nie ma. Więc zostaje uwalona wiązka.
Gwintu nie ma, nasuwane wtyczki w wiązce.
Cześć. Przekładałem silnik I padla mi wiązka świec żarowych i mam błąd na wszystkich świecach. Po odpaleniu zakopci na niebiesko zawsze. Nawet jak odpale, zgaszę i za 5 minut znów odpale to i tak zaleci niebieskim dymkiem. Czy to może być wina tych świec, mimo że na zewnątrz temp około 4/8 stopni?
Równie dobrze może być uszkodzona wiązka do czujnika temp. objawy takie same. Przydała by się diagnostyka i podejrzenie temp. jaką widzi sterownik.
Raczej wiązkę sprawdź.
Bezpiecznik bądź uszkodzona wiązka samych świec żarowych.
Na schemacie mam tylko jeden przekaźnik ten pod kierownicą i to on jest od grzania świec. Następnie jest bezpiecznik 80A i od niego wiązka leci bezpośrednio do świec. Robiłem ostatnio A4 z tym samym silnikiem i w sumie przekaźnik i bezpiecznik był tak jak napisałem wyżej. Przekaźnik pod kierownicą a bezpiecznik pod maską w skrzynce. Nie wiem kto co...
Kontrolka świec żarowych mruga przez uszkodzoną wiązkę lub czujnik pedału hamulca.
Też tak myslałem, ale oba przewody idą w wiązce gdzies dalej
Wiązka z 1.4 TDI świec żarowych?
Witam. Z tego co piszesz wnioskuje problem z obwodem świec żarowych. Czyli problem może tkwić w świecach, elektronicznym przekaźniku świec żarowych, wiązką elektryczną lub po prostu w spalonym bezpieczniku.
Dla potomnych z podobnym problemem była to zgnita wiązka, audi już pali od strzała.
Przerwany przewód w wiązce
Wewnatrz sterownika to tak . Z 1 świecy idzie kontaktron na lampke. Już myslalem ze wiązka idzie równolegle
Witam mam problem z vw new batle 1.9 tdi 90 km nie pali na zimnym nie zapali za pierwszym razem tylko dopiero za 2,3. Wymieniłem świece żarowe , akumulator , wiązkę kablowa świec żarówek (ten mostek ,cewki nie wiem jak to nazwac)
Zostaje jeszcze zasilanie sterownika świec żarowych, wiązka, oraz sam sterownik, o ile taki jest w tym aucie. Świece mogą być sterowane bezpośrednio ze sterownika silnika. Jak sprawdzał świece, miernikiem, żarówką, cęgami, amperomierzem, wykęcał i spawdzał na akumulatorze?
VF73AAHXMGJ754438 bezpiecznik, z tego co wiem, 40 amperów, pod filtrem powietrza. Świece, nie wiem na chwilę obecną, jakie założyli. Czyli obstawiasz wiązkę od przekaźnika do świec?
Sprawdź dokładnie wiązkę i wtyczki sterownika,masę rama silnik itd pod kątem śniedzi,przetarcia i obluzowania.
Uruchomiłem to auto. Była przez kogoś łatana wiązka po spaleniu. Mam pytanie i jeszcze problem ze świecami żarowymi. Błąd permanentny, nie ma tu sterownika, tylko przekaźnik z ECU i cały czas P0380 (przekaźnik świec żarowych zwarty do +12V ) przekaźniki sprawne i podmienione. Jak w tym aucie to jest robione ? ma ktoś wycinek schematu ?
Okazało się że to wiązka była do wymiany.
Na szrotach tych gdzie byłem oszaleli. Chcą prawie tyle co za nowe. Najchętniej sprzedali by całą wiązkę.
box tuningowy Miałby dodatkowe wtyczki na czujniki temp itp. zauważył by to. Zresztą rył całą wiązkę. Kontrolka świec żarowych jest, a kontrolka silnika ? ESP świeci a kierownica od wspomagania ? A jakieś inne błędy deska immo ?? Masa na wtryskach z sterownika jest ? pozycja 31,32 na 60 pinowej wtyczce ?
Najprawdopodobniej jest tak jak piszesz. Skrzynka bezpiecznikowa, klakson(przewody pomarańczowy i zielony), świeca żarowa(biały) i połączenie amperomierza z akumulatorem(niebieski). Napisz który to rok Władka.
Nic, dlatego tym bardziej mnie to zaskakuje. Wszystko było dobrze, poleciał mi silnik I zrobiłem tylko przekładkę. Wsadziłem nowy i takie oto błędy Wiązka siada od świec żarowych i to normalne. Pękają w środku, i masz takie cyrki. Są osobne 4 przewody, do każdej świecy. Zmień ją, i będzie święty spokój. https://obrazki.elektroda.pl/4781549400_...
Kolega ma ewidentnie problem ze świecami a nie z zapowietrzaniem się układu. Po drugie dogrzewanie silnika to co innego niż podgrzewanie i tu jest problem z podgrzewaniem. Do sprawdzenia albo sterownik albo przekaźnik świec w zależności co tam siedzi następnie czujnik temperatury, oraz wiązka.
Sprawdź może wiązkę elektryczną w komorze silnika. Ten motor ma dość spore wibracje na biegu jałowym, więc jeżeli np. była wyjmowana skrzynia biegów, ktoś nie umocował wiązki w uchwytach, masz przyczynę.
Po wymianie modułu nic się nie zmieniło. Absolutnie nic. To samo. Można chyba powiedzieć iż moduł który był leczony jest chyba OK. Czy jest możliwe iż na problem jest w liczniku, wiązce, okablowaniu świec?
"Może to być wina poprzecieranych przewodów we wiązce" Czyli? Co powinienem sprawdzić?
Tutaj nic nie dorysujesz , ponieważ świece żarowe są podpinane bezpośrednio do zespolonego przekażnika świeć żarowych sterowanego przez ECM , a wpine się je parami / dwie do pinu przekażnika nr. 1 i dwie do nr.2/.
Turbina padla trzeba ja wyregulowac W życiu. Co ma turbo do odpalenia? Rozrząd do sprawdzenia (na VCDS-ie synchronizacja wału oraz wałka), wiązka pompek, czujnik temperatury, świece żarowe.
Nie, świece zostają te same, spirale też. Natomiast jeśli nie zależy Tobie na oryginale, wsadzasz nowsze rozwiązanie, automat świec żarowych, świece i dorabiasz wiązkę. Wtedy nie potrzebujesz żadnych spiral. Świece podłączasz do automatu, zasilanie na automat, zasilanie po stacyjce, sygnał rozrusznika, masa oczywiście.
Przekaźnik, uszkodzona wiązka/przewody, spalony bezpiecznik.
Wiązka jest cała.
Mam problem ze sprinterem 2.9 98r kontrolka swiec nie świeci auto nie pali przekaźnik wymieniony wiązka zbadania... może jest jakiś zawór odcinajacy czy coś
Mpps po obd i dtc remover, to jakieś wyjście. To tylko pudrowanie syfa bez próby rozwiązania problemu. Wiązka nad rozrusznikiem do sprawdzenia.
W audi A6 po założeniu alarmu seo perfect kontrolka z świec żarowych do momentu zapalenia auta zachowuje się normalnie.Po rozruchu i odczekaniu kilku sekund kontrolka zaczyna migać.Po podłączeniu kompa,VAG pokazuje,że wiązka z komputera do przekaźnika z świec żarowych jest uszkodzona.Mam więc pytanie gdzie znajduje się ten przekaźnik i co morze być...
Meriwa z 2011 roku 1.7 cdti. Auto przywiezione z kompletnie zawalonym DPFm i wydmuchana uszczelka między 3 i 4 cylindrem. Wszystko wymienione a uto czasem zaczyna falować i przerywa na wolnych obrotach i na zimnym silniku wywala błąd P066E- niskie napięcie w obwodzie 3 świecy żarowej, świeca podmieniona i sprawdzona wiązka a błąd powraca. Czytałem że...
P0335: Czujnik wału korbowego. Jeśli silnik uruchamia się dopiero po dłuższej pracy rozrusznika, przyczyną może być wadliwy czujnik wału korbowego P2670 dla systemu wtrysku Bosch EDC16c3 to zbyt niskie napięcie zasilania czujników, czyli napięcie spadło poniżej 4,7V w czasie ponad 150ms Błąd P1351 . błąd świec żarowych lub kłopoty z wiązką.
Zamontuj świece trzpieniowe i przekaźnik ze szrotu z wiązką. I masz spokój na lata.
Usterka. Czujnik temperatury zepsuty albo przerwana wiązka.
viper555-podziekowania dla Ciebie.temat zamykam-uwalona wiązka...
Sprawdzić wiązkę, diagnostyka komputerowa prawdę powie.
Jak w temacie corsa 1,3 błąd P0683. Wiązka do modułu świec żarowych jest cała i połączenie z komputerem jest ok. błąd pojawia się na chwile po zapaleniu auta . Dodam ,że świece są sprawne.
Witam, jeżeli by było powietrze w układzie paliwowym to dłuższy postój tylko pogorszyłby sprawę, jeśli odpala od strzała to proponuje sprawdzić zawór odcinający tj sprawdzić czy dochodzi napięcie ze stacyjki, i czy sam zawór się nie przycina. Czasami w wiązce kabli koło przekaźnika świec żarowych izolacja pęka i robi zwarcie lub się kabelek urywa.
W audi A6 po założeniu alarmu seo perfect kontrolka z świec żarowych do momentu zapalenia auta zachowuje się normalnie.Po rozruchu i odczekaniu kilku sekund kontrolka zaczyna migać.Po podłączeniu kompa,VAG pokazuje,że wiązka z komputera do przekaźnika z świec żarowych jest uszkodzona.Mam więc pytanie gdzie znajduje się ten przekaźnik i co morze być...
Pod maską w felernej wiązce
Wszystkiego się trzeba domyślać taki opis.Pewnie chodzi o klapę gaszącą.Podłącz normalny tester.Albo sprawdź chociaż napięcia na przepustnicy i wiązkę.
Pisałem już kiedyś w Sprinterze spotykam tylko jedno miejsce zwarcia jest to załamanie przedniego nadkola /strona kierowcy/ pomiędzy akumulatorem a silnikiem tylna wiązka do której są dotaśmowane między innymi stałe zasilania świec żarowych gdzie następuje przetarcie wiązki na ostrym załamaniu proponuję to sprawdzić.P
Witam, w Merivie wyskoczyła żółta kontrolka z kluczykiem, podłączony komputer wykazał moduł przekaźnika świec żarowych. Został wymieniony i dalej kontrolka się świeci. Macie jakiś pomysł? Można wiązka, może coś jeszcze?
Tylko jak dokopać się do tego sterownika? 4 śrubki na kluczyk 10 (żółte) oznaczenie. Odkręć przekaźnik świec (niebieskie oznaczenie) i wypnij wiązkę z zatrzasków (czerwone oznaczenie). Osłonę zdejmujesz do góry. https://obrazki.elektroda.pl/1588083300_...
Ten gruby na ostatnim zdjęciu nie dostaje gdzieś do świec żarowych?
Witam, Mam następującą prośbę o pomoc w interpretacji kodu błędu po podpięciu samochodu pod OP-COM: P0380-06 Znalazłem w internecie informację że sam kod błędu P0380 - opisany jest następująco: Świece żarowe , Obieg prądu. A – Złe działanie Wiązka przewodów , Przekaźnik wcześniejszego żarzenia. , Bezpiecznik , Świece żarowe , urządzenie sterujące...
No masz kostki, to dobrze, instalacja w miarę cała. Musisz zrobić wiązkę do pedału gazu, bo tu jej nie będzie. Będą w rych kostkach dwa albo trzy grube czerwone albo czerwone z paskiem, te idą na stały plus. Jeszcze trzeba znaleźć przewód na świece żarowe, nie pamiętam czy przekaźnik był na wiązce, bo bezpiecznik był pod nogami kierowcy i też go musisz...
Witam mam identyczny problem Renault Laguna 1,9dci.Czy mógłby mi autor tego forum powiedzieć coś więcej o tej wiązce elektrycznej.Gdzie ją szukać i ile kosztuje taka wiązka elektryczna i czy najpierw wymienić regulator czy tą wiązke z góry dziękuje i pozdrawiam.
Albo gdzieś zwarcie na wiązce albo coś masz włączone. I to na pewno nie świece żarowe.
Najczestrza wada to wtryskiwacze ich wiązka lub wiązka samego stera.
Z rurką paliwową poradziłem sobie. Posłużyłem się wykrętakiem do zerwanych śrub, lekko wkręciłem i pociągnełem , wyszła ( to jest kawałek plastyku ). Niestety jest kolejny problem. Wiązka elektryczna pompowtryskiwaczy i świec żarowych. Jak na razie nie potrafię wyciągnąć gniazda tej wiązki z górnej części głowicy. Gniazdo mocowane jest chyba na wcisk,...
dzięki wielkie okazało się że przewód między sterownikiem silnika a modułem świec (brązowy) miał przerwę koło akumulatora w wiązce. przelutowane i działa :D pozdrawiam i dzięki za chęć pomocy
przednie zawieszenie silnik ze skrzynią chłodnicę (diesel ma chyba większą) albo przełożyć przednią wiązkę albo dorobić grzanie świec żarowych i licznik żeby była kontrolka świec i jeśli masz z obrotomierzem to od benzyniaka nie pasuje ogólnie mówiąc jeśli masz drugiego w komplecie i masz gdzie i czym robić to w jeden dzień powinieneś się wyrobić Dodano...
Ja coś dodam od siebie. Aby wyjąc ta obudowę filtra powietrza (górną i dolną) to należy najpierw odkręcić obudowę górną. Następnie to już z górki. Wyjmujesz akumulator, jego półkę, odłączasz sterownik silnika i układu wspomagania, wyjmujesz rure zimnego powietrza do filtra (ta nad termostatem),podnosisz do góry na ile to możliwe dolna część filtra powietrza,...
Problemem okazał się przerwany przewód w wiązce idącej do pompy ABS
A ten moduł komfortu wymieniłeś? Wiesz, że tam małeś problem z wodą. Co do tej usterki-zobacz na wielozłącze łączące sterownik silnika z wiązką przednią, tam masz korozję.
Posiadam seata leon 2 1.9tdi z 2006 roku bez dpf 105 koni silnik? Panewki sprawdzone? Logi dynamiczne były robione? Kąt wtrysku prawidłowy? Wiązka pompek była wymieniana? Czy potrafi się zapalić „check silnika” bądź mrugać kontrolka świec żarowych?
Ale to jest jeden z najlepszych przekaźników w tych modelach i MK II Lepszy jest tylko o numerach który posiada 8 nóżkę która podgrzewa wstępnie świece po otwarciu drzwi kierowcy przez 5 sekund jeśli temperatura jest poniżej 10 stopni C stosowany np w silnikach 1.9 TD AAZ w MK III Przekaźnik masz dobry tylko sprawdź połączenie między przekaźnikiem a...
jak wcisne hamulec to auto nie reaguje na pedal gazu Tak mam być. Po drugie mogła ci się zepsuć przepustnica lub pedał gazu lub wiązka.
Właśnie wiązka sprawdzona , obstawiam ECU, bo po odłączeniu wtyczki od świec żarowych nie pokazuje błędu świec, autel pokazuje mi stan akumulatora okolo12v a jak wchodzę w parametry to pokazuje mi zasilanie wewnętrzne modułu 24v, Ecu było zmienione bo jest zaznaczone i mam wrażenie że soft albo ECU... Ale do końca nie jestem pewien
Witam podbijam temat u mnie w mercedesie 2.9 td vario612d jest to podobnie. Jak włączę zapłon świece grzeją około 30s jak odpalę grzeją cały czas, przekaźnik sprawdzony wiązka też nawet podmieniałem ecu. co może bycz przyczyną
Witam! Mam problem z świecami żarowymi w Audi A3 8V 1.6 TDI 2013. Samochód mocno dymi przy pierwszym uruchomieniu silnika, zwłaszcza przy niższych temperaturach. Dogrzany silnik, nawet po zgaszeniu na godzinę, już nie dymi. Pierwszy podejrzany to świece żarowe, ale pomiar rezystancji wszystkich czterech świec (każda miała 1,2 Ω) nie wskazywał na ich...
A tak ciężko wziąć w rękę kontrolkę i sprawdzić gdzie ginie napięcie? Może wiązka na podłużnicy, może bezpiecznik . Ty masz auto.
Prawdopodobnie masz gdzieś uszkodzoną wiązkę w której idzie między innymi wzbudzenie i czujnik świecy żarowej dlatego alternator nie może się wzbudzić bo wzbudzenie /przewód/ jest zwarte do masy.P
gdzie idzie wiązka od czujnika stop i podzieli się wiedzą. 1- bezpiecznik SC14 2- połączenie 2 (15a) z potencjałem plus w wiązce przewodów tablicy przyrządów 3 - złącze 12-stykowe, w obudowie ochronnej złącz wtykowych, w podszybiu, strona lewa i dalej komputer sterujący układem bezpośredniego wtrysku oleju napędowego, w podszybiu na środku 4 - połączenie...
Witam Mam dokładnie taki sam problem jak założyciel tematu. (Audi A6 C6 2.0 tdi BLB) Wszystkie temperatury w VCDS pokrywają się z żeczywistością. Wedłóg programu wszystkie czujniki sprawne i podają wiarygodne wskazania. Bez względu jaka jest temperatura (otoczenia , silnika) świece grzeją dokładnie cały czas 1.6 sekundy poniżej temperatury 10 stopni...
Witam Można ale trzeba liczyć się ztym że jeżeli nie zmienimy skrzyni,(oile się oriętuje ma ona pasować,tylko niewiem jak sprawa wygląda z isuzu) samochód będzie silniejszy ale wolniejszy(nieznacznie),silniki dizla są wolniejsze,aniżeli benzyny.Pozatym pompke elektrycznąpaliwa,jeżeli jest w baku wymienić na smok z dizla(lub gażnikowy kadet,zbiorniki...
Sprawdź czujnik temp cieczy chłodzącej. Temperatura zewnętrzna wyświetlana jest na komputerze pokładowym (czujnik znajduje się w prawym lusterku), ale nie jest brana pod uwagę przez sterownik silnika. Swiece żarowe są sterowane w oparciu o temp. silnika Dodano po 47 Jeszcze jedno pytanie: Czy podczas zapalania zimnego silnika (temp poniżej 10st C) po...
Jedyne kable jakie idą do skrzyni to wiązka do sterownika. Czujników tam niestety nie widzę.
Ostatecznie świece żarowe też nie pracują ciągle, tylko w cyklach kilkadziesiąt sekund pracy / kilka godzin przerwy. Niestety, współcześnie już tak nie jest. Pracują impulsowo nawet do czasu kiedy ciecz chłodząca osiągnie zadaną temp. (Na dzień dzisiejszy nie mam jak podejrzeć jak to pracuje w rzeczywistości.) http://obrazki.elektroda.pl/4287021300_1...
Kolego, masz błąd kontrolki(lampki) grzania świec żarowych. Sterownik tak to odczytuje. Więc albo wiązka, albo problem w samym sterowniku. Stąd też po poruszeniu błąd daje się wykasować. Teraz już wiesz gdzie szukać, zatem do dzieła!
Witam ponownie. dzisiaj odkręciłem piecyk, mam D3WZ (jeszcze leży na stole) okazało się, że uszkodzeniu (mechanicznemu) uległ przewód z pin 1 ale juz za złączem (na wiązce do piecyka) praktycznie nie do wypatrzenia z zamontowanym piecykiem. Rozkręciłem ustrojstwo sprawdziłem pozostałe przewody wszystko OK. świeca żarowa grzeje, ale zatrzymałem sie i...
Nie wiedziałem o tym, sprawdzę czy po trzech minutach świece zgasną, czyli wnioskuje że lampka świec zapala się tylko na początku, a później jak świece grzeją to lampka się nie pali, chyba założę kontrolkę, która będzie informowała o napięciu na świecach, gdyż instalacja jest po drobnym defekcie i wypalone gniazdo, boję się żę instalacja może się zapalić...
Passat 3C 2008r 2,0TDi 140KM BKP przebieg 9 tyś km (oryginalny). Ciągle wywala błąd: 17056 Świeca żarowa cylindra 2(Q11): usterka elekryczna w obwodzie. Sprawdzone wszystkie świece, wiązka elektryczna od przekaźnika do świec, przekaźnik wymieniony na nowy, problem ciągle się pojawia, oczywiście przy niskiej temperaturze otoczenia o błędzie sygnalizuje...
Podobny przypadek miałem w corsie C gdzie winna była wiązka idąca od alternatora po bloku silnika po stronie rozrządu nad paskiem klinowym do tyłu silnika, w takiej plastikowej osłonie. Uległ przetarciu przewód właśnie niebieski z białym paskiem od kontrolki alternatora. Przedzwoń tą wiązkę na wszelki wypadek.
Włącznik F/F47 czyli popularny czujnik stopu sprawdzamy Vag-Com-em po wejściu w 01 Engine (czyli sterownik sinika), wybieramy następnie 08 Meas. Blocks czyli "Bloki wartości mierzonych" a następnie wybieramy grupę 006 i w polu 2 od lewej licząc są wskazywane trzy zera. Przy naciśnięciu pedału hamulca dwa ostanie zera mają się jednocześnie zmienić na...
Skup się tylko na tym 3 złączu. Żarówką H4 możesz sprawdzić nawet. Zajarzy trochę. W listwie jest wiązka na każdą swiecę oddzielna. Możesz zamienić kolejnością 2 i 3 np. Ale moim zdaniem jak wiązka nie spleśniała na stykach to przekaźnik.
sprawdzałeś te świece żarowe ? grzeją wszystkie ? Co do przewodów łączone są zaraz przy silniku na wiązce razem równolegle może nie stykają ?
Spróbuj zrobić adaptacje oraz sprawdź dokładnie wiązkę (nie tylko samą wtyczkę) od czujnika ciśnienia.
Wiązka komputera do założenia, pedał gazu elektroniczny, sterowanie turbiną, podłączenie do zegarów kontrolki świec żarowych i obrotomierza, czujnika prędkości pojazdu.
Uzupełnienie tematu. Wiązka wymieniona. Zdobyta z tego samego rocznika. Napotkany problem to zamienione przewody we wtyczce do ECU od przekaźnika świec żarowych. Trzy wersje osprzętu w tym roczniku. Auto ciężko paliło ze względu na brak podgrzania świec, po zamianie przewodów we wtyczce problem zniknął.
Auto w takim stanie kupiłem. Z tego co mówił właściciel problem pojawił się nagle bez przyczyny. Dodano po 3 Zanim oddam sterownik do naprawy chciałbym sprawdzić wiązkę. Bo wydaje mi się że nie ma zasilania po stcyjce. Nie mogę znaleźć nigdzie schematu na które piny ma iść zasilanie
Wentylator nie musi być powiązany z usterką EGR. Prawdopodobnie uszkodzony moduł went. albo, uszkodzone kabelki do niego. Jeden powinien byc12v po zapłonie, a drugi sterujący z siljnika, i ten często gnije we wiązce. Ten trzeci gruby to stały plus wiadomo.
Panowie odgrzewam temat, mam teraz chwile wolnego czasu i chciałbym się tym zająć. Jeszcze nie udało mi się tego naprawić, Jeśli nie ma żadnego schematu to podpowiedzcie chociaż który kabel steruje świecami, mogę to nawet zrobić na przełącznik w kabinie. Nie mogę zlokalizować gdzie idą przewody od świec, nie wiem czy rozcinać wiązkę czy można gdzieś...
(at)johnny833 Immo gaśnie / Nie ma żadnych innych błędów (tylko świece żarowe na czerwono) i po kilkunastu razach prób odpalania wyskoczył df130. Więc chciałem podejrzeć, co się dzieje w czasie kręcenia - myślałem, że może czujnik lub (wiązka) wału korbowego padł i go nie widzi. Ładuję 2 aku, ale nie myślałem, że może przez słaby aku może mi nie łączyć...
DF056 widzisz co tam jest napisane? STAŁY. Sprawdź wiązkę i zasilania przepływki to na początek. Potem czujnik MAP to samo sprawdzić zasilania i masy. Ogólnie obejrzeć wiązki czy gdzieś nie przetarte itp. Może być też tak że któryś z czujników wymienionych robi zwarcie.
Witam. Trafił do mnie nie odpalający jumper z 2011r z silnikiem Forda 2.2. Klient twierdzi, że auto paliło tylko na placu, potem rzuciło palenie. Jakiś inny fachura wymienił wszystkie wtryski i pompę ale auto juz nie odpaliło, trafiło do mnie. Na słuch od razu było wiadomo, że ubytek kompresji, zmierzyłem i leżał pierwszy cylinder. Rozebrałem motor...
skoro mruga świeca żarowa to proponował bym diagnostykę komputerową, sprawdzić czujnik położenia wału i zawór n108, chociaż dla mnie to bardziej jak by się coś działo w samym nastawniku pompy. Sprawdził bym jeszcze wiązkę od pompy dużą kość i tą małą na której jest elab i zawór n108, zawór powinien mieć oporności pomiędzy pinem 2 i 3 ok od 12 do 20...
W tym aucie gnije instalacja w wielu miejscach, zacząłbym o sprawdzenia instalacji do komputera jak i wtyczek często jest tak że samo miejsce jego montażu jest skorodowane albo go w ogóle nie ma i ecu trzyma się na masie, ewentualnie woda gdzieś stoi. Newralgiczny punkt to wiązka idąca w okolicy pedału pod auto.
świeca żarowy świeca żarowy aster kontrolka świeca żarowy świeca żarowy świeca żarowy trafic
ne555 odstraszacz excel porównywanie kolumn dokręcać piast
samsung le40a536t1f adblue bosch schemat
Wymiana linki hamulca postojowego w Chrysler Voyager Montaż linki biegu wstecznego w Peugeot 406