Czy szukać problemu we wiązce do głównego zaworu? Tak, do sprawdzenia od zaworu aż do wejścia do kabiny.
To normalne. Charakterystyka pionowa tych anten nie jest jednorodna w funkcji częstotliwości i wiązka głównego promieniowania raczej nie jest dokładnie prostopadła do płaszczyzny reflektora. W warunkach miejskich często ruch antena w górę lub w dół jest jak najbardziej wskazany. To normalne zjawisko.
[url=https://mega.nz/#!aX4VxaTA!z9OTooqJ...
Sprawdź jeszcze w jakim stanie masz wiązkę i główne złącze przy nogach kierowcy, w Oplach przewody i złącza gniją tam na potęgę w szczególności gdy ma się problem z wilgocią.
Problem może być w wiązce, sprawdziłbym główne zasilania, bezpieczniki wysoko prądowe i ich gniazda, masy. Drugi podejrzany, akumulator, uszkodzenie wewnętrzne. Trzecia możliwość alternator. Ot i cała tajemnica diagnostyki.
To ma być projekt akademicki czy praktyczny pod konkretne zastosowanie? Bo jeżeli praktyczny to offset TV-sat i oświetlacz z samodzielnie zrobionego horna - trzeba tylko pomyśleć nad średnicą offsetu dla wymaganego kąta promieniowania i przeliczyć odpowiedni rożek (jest do tego odpowiedni soft). Na 10GHz takie rozwiązanie sprawdziłem. No ale jeśli to...
Spróbuj wystartować sam zasilacz. Odepnij wiązki od płyty głównej, podzespołów, i zewrzyj zielony przewód do czarnego w wiązce atx.
Witam. Musisz przemierzyć wiązkę od głównego zaworu hamulcowego do ECU EBS zgodnie ze schematem.Rozłącz wtyki od ECU i zaworu i sprawdź ciągłość pod obciążeniem np. żarówką H4.
Usterka spowodowana przerwą we wiązce głównej.
Jak widać pomiar MER I BER to nie wszystko... Możesz wyjaśnić? Jedynie co widze to za mocny sygnał -11db ws -17db i kierunek poza wiązką główną anteny.
Do sprawdzenia moduł górny i wiązka połączeniowa z modułem dolnym(głównym).
Obróć wiązkę zasilania z zasilacza do płyty głównej ( podłącz odwrotnie wtyczki - jedna będzie przykopcona) Jak pomoże wymień obie wtyczki i wiązkę przewodów.
Sprawdź wiązkę główną pod serwem, często w Fabiach gnije.
Uszkodzoną wiązke odłączyłeś od drzwi. Ale ta uszkodzona wiązka nadal jest podłączona do płyty głównej i jak robi zwarcie to całkiem możliwe że sprawna wiązka też nie działa. Odłącz uszkodzoną wiązkę od płyty głównej i wtedy sprawdż.
Odłącz kostkę od lampy tylnej, włącz przeciwmgielne i zobacz czy reszta prawych kierunkowskazów się świeci czy nie. Czy masz hak holowniczy? Bo możesz mieć zwarcie na gnieździe przy haku lub pomiędzy gniazdem a główną wiązką.
To panel użytkownika a Ty musisz iść po wiązce przewodów i odnaleźć moduł główny. Czytaj z uwagą podpowiedzi i stosuj się do nich.
Podłącz w takim razie tylko: - główną wiązkę zasilacza do płyty (24pin) - zasilanie procesora do płyty (8 pin) - do tego minimum podłączeń to wyłącznik, który musi być podpięty do tych dwóch pinów: https://obrazki.elektroda.pl/8105000100_... I sprawdzaj, czy jest reakcja.
Usterka naprawiona : uszkodzony przewód sygnałowy w wiązce głównej znajdującej się pod lewym przednim błotnikiem. Dzięki za pomoc.
Prawdopodobnie przewód od przetacznika trzeba poprowadzić do ISO lub najpierw sprawdzić czy nie ma go w wiązce głównej i gdzie dochodzi - traserem do przewodów (LOKALIZATOR).
...i jeszcze co do prezentacji numeru wychodzącego - mam mocno porozstrzeliwane numery w wiązce (główne nry na ISDNach) - czy jest możliwość uruchomienia następujących wariantów: - prezentacja abonenta na zewnątrz jego numerem DDI? - prezentacja abonenta na zewnątrz wybranym pierwszym numerem DDI? - prezentacja abonenta na zewnątrz wybranym starym numerem...
Skoro ten sam problem jest po odłączeniu matrycy - to wszystko wskazuje na płytę główną. Warto sprawdzić wiązkę łączącą płytę główną z zasilaczem. W seriach ES upalała się wtyczka na zasilaniu 5 Volt.
sygnały prędkości musisz pociągnąc bezpośrednio z ABSu. Sygnał biegu wstecznego jest w głównej wiązce pod deską rozdielczą która wchodzi do komory silnika (za centralką elektryczną. Jutro napiszę dokładnie w którym pinie masz szukać sygnałów prędkości. Nie zakładaj przejściówki ISO z sygnałem GALA (można ją sobie wsadzić...)
Walczyłem kilka dni temu z podobnym przypadkiem. Zwarcie było w wiązce od webasto. Zdemontuj przekaźnik webasto (to chyba R6 na twoim zdjęciu) i sprawdź, czy też przepala bezpiecznik. Żółty przewód na twoim spalonym bezpieczniku wędruje w główną wiązkę silnika, w tym grubym peszlu. W nim, przewód połączony jest z kolejnymi trzema żółtymi przewodami....
Wiązkę silnika naprawiałeś? Standard, że zostają w ręku gołe druty bez izolacji. Wiązka cewek jest oddzielnie od wiązki głównej.
sprawdź złącze wiązki silnika z wiązka główną ,często śniedżieą w nim styki.
Pytanie jeszcze co z wiązką silnika i główną. Instalacja elektryczna raczej się różni między SDi a TDi.
Mój kabel wygląda następująco: http://img130.imageshack.us/img130/7684/... Z tego co widzę mam 5 wiązek głównych: wiązka pomarańczowa z wiodącym żółtym wiązka niebieska z wiodącym czerwonym wiązka szara z wiodącym pomarańczowym wiązka szara z wiodącym niebieskim wiązka zielona z wiodącym brązowym wiązka biała zdaje się jest zapasowa. Kable...
W obudowie sterownika skrzyni, po prawej stronie. Ten elektrozawór steruje siłownikiem biegu. Tu może być zerwany lut na płycie sterownika. Ale zacznij od wtyczek. Istotnie wszystkie błędy dotyczą CAN, tryb jednoprzewodowy, błędy komunikacji CAN skrzyni z FR i INS. Sprawdź wtyczki główne na skrzyni, wiązkę prowadzącą od selektora w podłokietniku. Zdarzało...
W moim przypadku po kilku tygodniach diagnozowania okazało się, ze do wymiany miałem główną wiązkę przewodów. Dodam, że test tej wiązki wypadł pozytywnie - w końcu sprawdzają tylko oporności.
Dokładnie nawet przy braku ładowania spokojnie można jeszcze przejechać kilka do kilkudziesięciu km zanim w aku skończy się prąd. Tutaj ewidentnie albo coś z główną wiązką prądową.
A pomoże mi ktoś rozszyfrować ten schemat ? Chodzi o to ze miałem rozwalony zderzak. Kupiłem nowy z czujnikami i wiązką zderzaka. Wiązka samochodu jest uniwersalna bo kable od czujników parkowania w głównej wiązce są. Dokupiłem oryginalny włącznik czujników przy skrzyni. Ale niestety nie działają mi czujniki. Czy powinienem dokupić jeszcze jakiś moduł...
Nie ma takiej możliwości. Musisz wymienić sterownik z całą wiązką główną i czujnikiem ciśnienia. Listwa, reduktor mogą zostać. A próbowałeś zaktualizować sterownikowi oprogramowanie?
W linku nie ma '2006-2008 Kawasaki ER-6n Service Manual"? A w nim od strony nr. 485. Pełny opis elektryki wraz ze schematami. Tylko trzeba wykazać trochę własnej inicjatywy w poszukiwaniu właściwego schematu, a także umieć czytać schematy elektryczne.
Chcę dołożyć elektryczne otwieranie klapy w kombi. Jednak chyba brakuje mi kostki w wiązce głównej zatem potrzebuję schematu instalacji klapy z BSI.
Na HB włoskich stacji w FTA jest niewiele. Główny satelita z "włoszczyzną" to Eutelsat 9E ale wiązka włoska nie jest w PL odbierana, nawet na mojej antenie 1,8 metra.
tylko że kable od oświetlenia też są w głównej wiązce i za bardzo nie ma ich jak od niej oddzielić . To przełożyć całą kompletną wiązkę a jeżeli dojdzie jakieś jakieś nowe "oprzyrządowanie" (np.licznik o którym pisałeś) to dopłożyć dodatkowe kable. Ja do swojej 900-setki dokładałem cały centralny zamek, obrotomierz, elektryczne sterowanie położeniem...
Proszę sobie poszukać na płycie elementów zewnętrznych w tej linii KEY, która odpowiada za VOL(-). Dość łatwo zlokalizować, czy to jest KEY1, czy KEY2. Bo rozumiem, że "wiązka" była wypinana z płyty głównej. ;)u Jaki tam jest manipulator? Schematu oczywiście nie ma, ale można skorzystać z serwisówek chassis U8DC.
antena przeciągnij po lewej stronie w przestrzeni między podsufitką a belką podłużną (wystarczy zdjąć uszczelkę drzwi i podsufitka odejdzie), a z tyłu ściągnij uszczelkę klapy i wyciągnij zatrzaski od podsufitki (uwaga ciężko wychodzą, nie uszkodź podsufitki).Kable zasilające najlepiej dać obok głównej wiązki, trzeba zdjąć wycieraczki przedniej szyby...
Więc tak jak pisałem Ci wcześniej, sprawdź główną wiązkę zasilania ABS od gniazda na czele naczepy do złącza zasilającego elektronikę, jeśli wiązka jest dobra, napięcia zasilające prawidłowe to uszkodzoną masz elektronikę ABS-u. Powodzenia!
Oczywiście. Ta wąska charakterystyka w paśmie 70cm bardzo mocno odbija się podczas nawet lekkiego wiatru, u mnie w górach z moim x510 dodatkowo dochodzi problem tego typu, że w miare bliskie przemienniki często są poza polem promieniowania wiązki głównej i nawet z dużej mocy ciężko wbić się na przemiennik. Tak jak pisałem wyżej, najlepszym kompromisem...
Witam , czy sprawdzałeś w kostce bezpośrednio przy pompie czy jest prąd . Spotkałem sie z usterką tego typu że masy nie było zaśniedziała kostka łącząca te kable między pompą a wiązką główną . Pozdrawiam .
witam problem z obrotami nie tkwi w czujniku prędkości Najczęstszą przyczyną powstania ww usterki jest : - zatarcie mechaniczne zaworu pow.dodatkowego iac - lub co częściej się zdarza oscylacje napięcia na potencjometrze przepustnicy W aso znają ten problem nie od dziś , dostępna jest nawet częśc wiązki przewodów z wtyczką tps. Żeby zrobić to raz a...
Witam żeby uruchomić zasilacz ATX poza płytą główną komputera wystarczy zmostkować kawałkiem drutu zielony przewód w głównej wiązce z przewodem masy czyli czarnym. Podczas mierzenia napięcia woltomierzem nie zepsujesz zasilacza. Znajdź sobie w sieci lub elektrodzie rysunek wtyczki ATX z rozpisanymi napięciami i porównaj pomiary. Gdy zasilacz nie odpowiada...
sama pompa odpływowa działa – sprawdzone. Jak ją sprawdziłeś? Był wyciek poprzez zawór dwudrożny, czyli woda była zarówno na mikroswitchu w zaworze jak i samym zasilaniu, Mogło się uszkodzić coś na module głównym. Sprawdź też wiązkę kablową łącznie z wtyczkami
Jak sugerował kolega mario11031980 zapewne stały plus z auta robi Ci psikusa. Sprawdź połączenie wiązki głównej ze zderzakową czy nie ma korozji na stykach. To samo na frontbox'ie W którymś z tych miejsc prawdopodobnie stały + zwiera do pozycyjnych. Jaki system oświetlenia? Hella czy Aspoeck?
DooOmino12, wstaw zdjęcie z tego nieszczęsnego tematu z akumulatorami to wszyscy będą się lepiej orientować w terenie. Nic nie pochylaj. Na taka odległość różnica w wysokości terenu może wynosić ok 20m aby być w głównej wiązce. Poza wiązką główną też się połączysz, ale będą już większe starty. Tak wiec te 5° promieniowania w polaryzacji pionowej styknie,...
Problem najprawdopodobniej tkwi w połączeniach między matrycą (ekranem) a płytą główną , wiązka przewodów przechodzi w pobliżu zawiasów i jest narażona na uszkodzenie przy częstym zamykaniu i otwieraniu pokrywy. Pod matrycą jest inwerter czyli przetwornica zasilająca świetlówkę podświetlającą ekran czyli matrycę. Miganie ekranu świadczy o niekontakcie...
Rozkopałem wszystko co pod kierownicą i znalazłem o to takie coś. To tylko moduł od czujników ruchu. Po tej wiązce z 3 przewodami dotrzesz do głównej centralki. Nie cackaj się z tym, tylko tnij wszystko co chińskie i niefabryczne a tam gdzie ingerowane w fabryczną instalację przywróć do oryginału. Powinno to być zrobione jak tylko pilot przestał działać.
Prosta sprawa. Przekaźnik główny , wiązka, w najgorszym razie sterownik intardera. I tą najgorszą opcję bym obstawiał...
https://obrazki.elektroda.pl/6000788800_... https://obrazki.elektroda.pl/7601620500_... Znalazłem coś takiego w wiązce głównej pod komputerem. Chodzi o polaczenie brazowego przewodu .
W niedziele szedłem od tyłu auto po wiązce głównej i naprawiłem chyba z 30 przewodów do życia wróciły migacze pozycje i stop.. Instalacje naprawiał sobie sam kierowca.. https://obrazki.elektroda.pl/9258321400_... https://obrazki.elektroda.pl/2370308800_...
Głowy nie dam sobie uciąć czy we wiązce głównej nie ma jakiegoś wyprowadzenia. Ale właśnie przy szybkościomierzu był moduł do podawania impulsów do jakiegoś firmowego radia co się miało podgłośniać w miarę zwiększania prędkości jazdy. PS: A tak z ciekawości zapytam - co chcesz zrobić.
najprawdopodobniej padł scalak w module użytkownika (taka malutka płytka za przyciskami na panelu czołowym) możesz wymienic scalak lub całą płytkę płytka ok 120 zł scalak ok 10 zł i na przyszłośc rozdziel wiązkę przewodów od taśmy przewodów która łączy ten modulik z dużym modułem (krawaciki stwierdziły że indukują się prądy pomiędzy wiązką główną a...
Wywal też wszystkie odbiorniki prądu, klimatyzację oraz wiązkę główną pojazdu- wtedy napewno nie będziesz naprawiać 2.7 HDI przez forum, a mechanikom nie będziesz przedstawiał wydruków z propozycjami "internetowej naprawy" Ewidentnie sobie nie radzą. Żenua.
Nie , trzeba sprawdzić wiązkę przewodów pomiędzy wyświetlaczem a płytą główną wszak ileś razy ta wiązka jest przeginana przy okazji korzystania z niej bo po to została kupiona.
Widac ze na śruby mocowany. Zwarcie na głównej wiązce lub alternatorze
Witam są dwie możliwości: 1. Od obracania wyświetlacza LCD mógł przerwać się jeden z przewodów w wiązce łączącej LCD z płytą główną kamery. Trochę dłubaniny jest żeby to sprawdzić ale nie jest to trudne. 2. Uszkodzony jest Touch Panel no a jego wymienia się z całym ekranem LCD. Pozdrawiam
Problem rozwiązany :) Przyczyna: -nie łącząca prawa przednia kostka przy kole (miernikiem sprawdzałem było ok ale po włożeniu do wtyczki nie łączyła dobrze) -uszkodzona wiązka przewodów lewy tył (a dokładnie przy samej głównej wiązce) Na razie zrobiłem na krótko ale w wolnym czasie zrobię tak jak na Fabrykę przystało :)
Dziękuje za wszystkie sugestie. Pomogło znalazłem zware w obrębie tylnej pułki w wiązce głównej. Były tam poobcinane kable chyba przygotowane do podłączenia puchy haka ( nie wiem dlaczego jak zakładali hak właśnie tam się nie podłączyli tylko wpięli się zaciskami do instalacji ) ale to już nie istotne. kable były słabo zaizolowane i nie zalane żelem...
To są tylko teorie. Wyjęcie altrnatora lub samego regulatora powinno już coś powiedzieć. Przegladnąć główną wiązkę prądową zawsze nie zszkodzi.
Nie wiem od kiedy była produkowana nowsza wersja, natomiast moja była zakładana ponad 3 lata temu, jest to wersja 30 zwykła tj. bez literki US itp. Dodano po 12 Są dwa wyjścia czujnika, w wiązce głównej i oddzielne na mała wtyczkę, z którego mam skorzystać
Wszystko zależne od warunków technicznych. Silnik najlepiej wyciągnąć wraz ze skrzynią. Do odkręcenia: 1. Wydech 2. Półosie 3. Sprężarka klimatyzacji (może jest możliwość, że nie trzeba czynnika spuszczać) 4. Przewody paliwowe 5. Przewody chłodzenia silnika 6. Przewody układu wspomagania (idące do pompy, bądź tak samo jak przypadku punktu 3) 7. Wiązką...
jak niema styku to nic z tego bo to styki od czujnika papieru a co do złączki to chyba niebędzie bo w takiej drukarce ze stykami kabelki idą w wiązce głównej apropo tego to jest tylko jedno gniazdo na płycie do tej wiązki i na płcie moze poprostu nibyć elemętów odpowiedzialnych za ten czujnik A tak apropo to dupleks pasuje do kazdej ze stykami (ale...
Witam, posiadam Seata Cordobę FL kombi. Silnik to 1.9 TDI na pompie (90 KM). Auto nie posiada sondy lambda. Ostatnio wykazuje błąd i wywala bezpiecznik nr 8, odpowiedzialny za sterowanie silnikiem, samochodu nie można odpalić. Wg mechanika jest zwarcie w głównej wiązce przewodów. Czy ktoś posiada schemat instalacji do tego modelu?
witam ponownie :) pogrzebałem mocniej w forum i w podobnych wątkach zawsze każą sprawdzić kable w newralgicznych punktach. No i faktycznie rozprułem wiązkę przewodów w tej gumowej otulinie łaczącej klape (to sedan)z nadwoziem i jeden z trójki kabli idących do zamka był przerwany. Jaby komus nie pomogło to można przyjrzeć sie bliżej przewodom na odcinku...
Całkowicie zasilacz od płyty głównej i grafiki czy wystarczy główną wiązkę? Zwarcie na jakieś 5-10sekund wystarczy?
Nie, szukaj ich w wiązce przy głównym złączu w słupki obok nóg kierowcy.
Stwierdziłem iż człowiek miał zalaną dmuchawę wodą i zatarła się - poszła do regeneracji niestety brakuje mi sterowania, ekran pokazuje pełną moc i nic...widocznie padł jakiś moduł albo tranzystor...gdzie on się znajduje?? Kable z dmuchawy idą w wiązkę główną, pzegrzebałem pół samochodu i niemam pojęcia gdzie on może być czy jest to integralna część...
Witam !!! Myślę, że udało mi się usunąć usterkę, wtyczka na skrzyni biegów prawdopodobnie z czujnika dającego impulsy na prędkościomierz i złącze na wiązce głównej całkowicie zalane, po otwarciu dosłownie wylała się woda. Wtyczkę wyczyściłem a złącze usunąłem i polutowałem przewody (było całe zgnite). Może komuś przyda się na przyszłość ten opis. Pozdrawiam
uszkodzona wiązka 4zylowa od głównego zaworu na moście do sterownika w kabinie No właśnie :)
W sensie lokalizację, czyli adres? Tak. Ale jeżeli nie chcesz, to wystarczy że podasz ulicę lub jakiś pobliski punk orientacyjny. Odbiornik skanowałem automatycznie Jeżeli do anteny dolatuje sygnał z innych nadajników (może być odbity), to odbiornik może zaprogramować się niekoniecznie z tego nadajnika, na który jest ona ustawiona. Św. Krzyż to k.8,30,37,47....
co sobie życzysz?: pompa paliwa-przewód żółto-czerwony w progu,rozrusznik-przewód czarno-czerwony w wiązce stacyjki,główny plus po stacyjce-przewód czarny w wiązce stacyjki.
Ok problem rozwiązany, dałem radę sam, jak by ktoś nie wiedział a miał taki sam problem z podobnym radiem bądź takim samym, to żeby radio działało z + po stacyjce, to należy z głównej kostki radia 16 pin tą czarną kostkę 2 pin wpiąć w kostkę która wychodzi z can dekodera, w przypadku dekodera OD-AD 80% jest prawdopodobieństwa że radio nie zadziała,...
Ogarnięte Zdobyłem schematy Problem rozwiązany Zgnita wiązka zasilanie do przekaźnika głównego w dużej puszka na podłużnicy .
Tak się zastanawiam czy rzeczywiście obracanie anteny kierunkowej jest tak bardzo potrzebne? Tak . Tylko musiał bym wcześniej znać kierunek w którym chcę propagować. Dlatego rotory wyposażone są w pozycjoner taki jak tu: http://obrazki.elektroda.pl/8650734800_1... Natomiast w kwestii DXa to nie mam zielonego pojęcia gdzie mógł bym kierować...
Problem rozwiązany. Jeden z przewodów dostarczających zasilanie do sterownika silnika wewnątrz wiązki łączony był na zakucie które zgniło. Pomiędzy ECU (X5070/1), a wiązka główną (X409). W dokumentacji połączenie jest na wtyku X409, a oryginalnie wewnątrz wiązki jeden przewód zasilania rozchodzi się podając dodatkowe dwa zasilania na ECU. https://obrazki.elektroda.pl/7500449800_...
Namierzanie nadajnika odbywa się metodą pelengacji. Zawodnik ma mapę i dokonuje w trakcie poszukiwania dwóch -trzech namiarów wykreślając kierunki na mapie. Ponieważ używane anteny o charakterystyce kardioidalnej mają szeroką wiązkę główną i ostre minimum, ogólny kierunek wyznacza się kierując się maksymalną siłą sygnału. Dokładny kierunek na nadajnik...
Zakupiłem wiązkę EU i zamieniłem ją z obecną. Awaryjne zaczęły działać, kierunkowskazy nie, więc znów by trzeba było zamienić kable w kostce. Problem pojawił się większy. Moto nie odpala, nie słychać pompki paliwa, więc niestety muszę założyć starą wiązkę z powrotem😩. Od samego początku zmagam się z jedną przypadłością. Po włączeniu długich świateł...
E91- Przerwa w komunikacji pomiędzy elektroniką interface użytkownika i płytą główną. Rozwiązanie : Wymień wiązkę/ elektronikę płyty głównej/ elektronikę interface. Tyle napisano na ten temat w dokumentacji serwisowej. Czyli możesz mieć Albo uwaloną płytę sterującą, albo płytkę klawiatury (interface) lub przerwę na wiązce spinającej te dwa moduły.
DOTYCZY : 307R, 308 W.T. do nr DAM 11452, 407 PARTNER M59 i B9. OBJAWY : Zapala się kontrolka ABS/ESP, nie działa światło stop, wyłączenie lub brak możliwości włączenia RVV/LVV. Błąd C1301. Warunki występowania : Błąd C1301 pojawia się w przypadku niespójnej informacji ze stycznika hamulca i ciśnienia. Pojazdy z ABS/ESP BOSCH 8.0 i 8.1. PRZYCZYNA :...
Witam wszystkich, mam pewien problem z laserem Kezers K12GL. Zrobiłem kalibrację poziomowania, wyszło super, na 5m jest może 2mm różnicy poziomu. Jednak zauważyłem, że po złożeniu urządzenia wiązka nie jest jednorodna, na tych 5m wygląda jakby obok głównej wiązki wyświetlana była seria słabszych wiązek po obu stronach głównej. Ogólnie jakby wiązka na...
Czyli wiązka do płyty głównej
witam Ok to wiem. Zostaje tylko moduł do wymiany. Moduł główny? Wiązka jest OK
to trochę trudne i bardzo czasochłonne. Niestety tego nie przeskoczysz. Do zaworu idą tylko cztery przewody a kończą się we wtyku BN, do tego sześć od czujnika wysokości i czujnika ciśnienia. Raptem 10 kabelków, samemu trochę trzeba się nabiegać niestety. Łączenie rama-kabina jest o tyle upierdliwe, że na postoju może być ok. a jak kabina się zabuja...
Witam. Zamykając stary temat, chciałem poinformować, że problemem były przełamane przewody w głównej wiązce. Pozdrawiam
Myślę, że trzeba wybrać jakiś kanał analogowy z tego nadajnika z którego będziesz odbierał DVB i ustawić antenę na najlepszy odbiór. Czasem to nie jest kierunek prosto na nadajnik. Jeśli z boku jest jakiś obiekt, który powoduje odbicie sygnału to można antenę odchylić trochę oby sygnał odbity był poza wiązką główną anteny. Nie za mocno aby sygnał bezpośredni...
Nie, numeracja się nie pokrywa Pozdrawiam Stefan To dlatego przy połączeniach wychodzących przez tą wiązkę abonent będzie się prezentował nr głównym wiązki.
Dokładnie musisz przejrzeć stan konektorów we wtyczce regulatora napięcia oraz wtyczce łączącej stator z wiązką instalacji. Każdy ślad przegrzania to potencjalna przyczyna późniejszej awarii. Dodatkowo sprawdź stan przewodów pomiędzy statorem a regulatorem - jeśli izolacja jest twarda, to oznacza że wcześniej się mocno grzały. Niektóre modele mają dość...
czyli była tylko siła sygnału Nie spotkałem się jeszcze z takim zjawiskiem Być może wystąpiła awaria Pozostaje program, o którym napisał sq9ank Lub Nokia z Netmonitorem to kwestia trafienia w listek boczny, tudzież minimum na jeden sygnał i wiązką główną w drugi Zapomnij o tym Ponad pół roku kombinowałem z podobnym rozmieszczeniem BTSów i ten bliższy...
Faktem jest, że od samych lamp trzy kabelki są w oryginalnym oplocie zakończone oryginalnymi dwoma kostkami na wsuwki w oryginalne kostki na żarówkach. Ten oplot pod reflektorami wchodzi w główną wiązkę.
Przewód o który chodzi to ten od sprzęgła visco, co wpina się w główną wiązkę. Chodzi o tę wiązkę wentylatora.
Niski poziom oleju – Sprawdź poziom oleju ręcznie, jeśli faktycznie jest niski, dolej odpowiedni olej. Uszkodzony czujnik poziomu oleju – Może dawać błędne odczyty, sprawdź jego przewody i ewentualnie wymień. Problemy z masą lub wiązką elektryczną – Sprawdź główne połączenia masowe oraz wiązkę elektryczną między ECU a pompą i alternatorem. Mogło dojść...
W moim przypadku przewód przerwany był zaraz za "bananem" w głównej wiązce na wysokości koła. Trochę na farta, ale znalezione. Dziękuje jeszcze raz za schemat. Wcisnąłem "pomógł".
https://obrazki.elektroda.pl/8122104300_... https://obrazki.elektroda.pl/6579023400_... Mikrołączniki ładnie klikają, odłączyłem wiązkę od płyty głównej i omomierzem sprawdziłem, wszystkie łączą bez problemu. Więc to nie to. Dziś tak "zwariował" że non stop się załącza i wyłącza wysuwając i wsuwając tackę. Wymiana...
Wiązkę "przedzwoniłem" jest ok. Ja też podejrzewam płytę główną, ale z racji kosztów liczyłem na jakiś cud.
Nie wiem gdzie jest moduł sterujący w tej zmywarce, ale z pewnością jest panel sterowania i moduł czyli 2 płyty PCB. Leć po wiązce przewodów od drzwi bo one muszą biec do modułu mocy czyli głównego.
Witam, Potrzebna pomoc przy pralce AEG Lavamat 47330. Pralka zgłasza błąd E38 Wymieniłem hydrostat na nowy, przedmuchałem wężyk hydrostatu, sprawdziłem i przeczyściłem styki od czujnika do płyty głównej, sprawdziłem wiązkę i przejście, sprawdziłem samą płytę główną pod kątem uszkodzeń i obwód od złącza J10 (hydrostat). Ciągle bez rezultatu, pralka wypompowuje...
Witam Osobiście sprawdziłbym najpierw silnik napędu płyty . Sprawdź czy na osi nie ma luzów poprzecznych , wyczuwalnych pod palcem . Jeżeli tak - motor do kosza . Jeżeli nie , to spróbuj kropelkę nafty lub niezbyt gęstego oleju na ośkę , przy samej obsadzie w obudowie . Wiązkę sterowania silników odłącz od płyty głównej i używając baterii 1,5V przegoń...
Do zasilania skrzyni które kable idą ? Dwa czerwone ? Tutaj w głównej wiązce od przodu kabiny ?
Problem rozwiązany. Została przerwana jedna wiązka na płycie głównej. Połączyłem ją za pomocą cienkiego drucika i polutowalem to wszystko razem. Błąd znikł pralka pierze i suszy.
wiązka pompowtryskiwaczy wiązka volvo iveco wiązka
freedos partycja honda civic benzyna akumulator podgląd rejestrator
sprzężenia domofon telefon polowy
Regulacja gaźnika w pilarce Oleo Mac 937 - czarna świeca Regulacja gaźnika w Oleo Mac 937: czarna świeca i czwórkowanie