Masz zgnitą wiązkę i tyle. Komfort jest na innych kablach niż zamki w drzwiach.
W B5 nie było podciśnieniowego, ewentualnie może być różnica czy tylne szyby „w prądzie” czy w „korbotroniku”. Gniją łączenia przewodów, w progu kierowcy. Wrzuć fotkę jak wyglądają te wiązki. Moduł suchy ?
Skrzynka bezpieczników lewa strona kabina (boczek deski rozdzielczej po otwarciu drzwi), opisy na kartoniku na klapce zamykającej.
I tak musisz żeby mieć sterowanie z panelu kierowcy. To lepiej odtworzyć/ kupić ori wiązkę i mieć jak fabryka wymyśliła. Może komfort lepszy, domykanie szyb z pilota itp.
sprawdz wiązkę przy komforcie tam gdzie panuje wilgoś i zobacz też sam komfort
Co to znaczy problem nie ustał? Grzeje bezpieczni czy go pali? To że komfort suchy nic nie znaczy. Musisz obejrzeć jeszcze wiązkę w okolicy komfortu/progu bo tam często zielono. I jeszcze jedna sprawa,czy ten bezp zasila tylko komfort?
To nie komfort tylko wiązka tak jak już masz wyżej napisane.
Odpaliłem kulę do wróżenia , powiedziała że np zrobiło zwarcie w wiązce do klapy i uszkodziło komfort albo jego bezpiecznik. Także sprawdź bezpieczniki.
Do sprawdzenia komfort, wiązka przy lewym progu, wiązka drzwi, tak na początek.
Zgnita wiązka w okolicach modułu komfortu.
Woda w module komfortu, wiązka zgnita itp, rwij dywan do góry pod nogami kierowcy- tam masz puszkę z modułem komfortu .
Mikrostyki w zamkach mają wpływ tylko na światełko w środku, sprawdź wiązkę do drzwi i jak jest dobra to problem dalej w komforcie jest. Najpierw wiązkę sprawdź.
Koledzy jaki inny moduł komfortu podejdzie za 1CO959799A . Pytam ponieważ ten jest bardzo drogi . Może macie jakieś podpowiedzi jaki moduł można wpiąć zamiast tego . Passat B5 FL 2002 rok kombi. Kodowanie modułu 00067 WSC75345. Na tym module jest problem z mrugającymi lampkami , szyby nie działają , co 2 min załącza się klakson syreny fabrycznej ( to...
Wiązka w lewym progu, zalany komfort rozumię że to fabryczny alarm?
Szyby plus do tego oświetlenie wnętrza to widzi mi się że chyba zalany komfort. Przejrzyj dokładnie wiązkę wychodzącą z komfortu i te wszystkie złączki przewodów w wiązkach (takie zaciskane tulejki). Odczyt tez by się przydał naprowadził by ciebie co się tam dzieje.
Masz schemat tego systemu? Sprawdź, czy na pinach od krańcówek nie masz czegoś podobnego do sygnału masy. To może być np. zawilgocona wiązka. Wtedy nie uśnie komfort.
A to zależy jaką masz wiedzę. Bo to że sobie wymieniłeś komfort to nic nie znaczy. Trzeba sprawdzić wiązkę od komfortu szczególnie w miejscach łączenia przewodów, bo pewnie zielono i sprawdzić napięcia na wtyczce. Druga sprawa kable w przelotkach drzwi i może nawet sam mechanizm szyby poleciał.
Można zrobić,z tego co kojarzę to brazowy z czarnym lub drugi impuls na zamykaniu czyli brązowy z czerwonym albo czerwony z niebieskim.Sterowanie masą. Dodano po 1 Wiązka w lewym progu idąca w dół pod fotelem na prawa stronę.
Cześć! Czy mamy na pokładzie specjalistę od maszyn Krone agro? Mam przyczepę krone 6xl z 2005 roku Kombinuję, żeby przerobić ją pod isobus dla wygody W katalogu jedyne różnice między wersją "komfort" a zwykłą to wiązka między przyczepą a ciągnikiem. Wstępne próby podania z przyczepy sygnałów gnd, cany oba, acc nie daje żadnych efektów. Z tego co widzę...
Witam , niestety nie znalazłem nigdzie schematu podłączenia tempomatu T5 2010r 2.0 CR 102 PS po lifcie , mam manetkę i wiązkę z ASO , komfort , który podobnież nie obsługuje tempomatu ( ale zobaczymy czy wsad coś zmieni ) czy kolega Falubaz1 lub ktoś inny , może udostępnić jakiś schemat.
Afig, Altronic już Ci odpowiedział i zamiast teoretyzowac po prostu sprawdź na poczatek wiązkę idącą na komfort ( w progu kierowcy). Jakbyś skorzystał z opcji wyszukiwania znalazłbyś tu na forum przynajmniej kilka podobnych tematów. Niestety w pasku to dość nagminny problem Pozdrawiam
Witam w moim VW Bora wyskakuje mi błąd 65535 system ok. Czytałem, że to coś z sterownikiem silnika bądź z wiązką. Ale ten błąd mam w ECU, Imo, Zegary, Komfort, AIRBAG. Czy to jest wszystko powiązane? I jak usunąć usterkę? I czy to coś poważnego czy można na tym jeździć?
A wiązka w przelotce? Wycierałka nie leci przez komfort.
Spróbuj się dostać pod wykładzinę, pod nogami kierowcy; równolegle z progiem ciągnie się wiązka przewodów, a pod fotelem znajduje się moduł komfort. Sprawdź czy nie ma wody na podłodze oraz czy nie ma zielonych śladów patyny na wiązce.
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
A słyszał kolega o komforcie ?? , do sprawdzenia wiązka między drzwiami i karoserią - przelotka . Jak dobrze pamiętam moduł pod schowkiem pasażera . Następnym razem podaj chociaż rok auta .
Raczej dziwne, czy kabelek od czujnika masz "puszczony" w jednej wiązce z kablami sieciowymi i do pomp?
A co z wiązką w drzwiach kierowcy, sprawdzona?
Połamana wiązka drzwi pasażera, uszkodzenie w zamku pasażera. Zostawić w spokoju pozostałe drzwi i wiązkę komfortu.
Czyżby gdzieś była przerwa na instalacji? Dokładnie, do sprawdzenia wiązka idąca do modułu komfortu ze szczególnym uwzględnieniem przelotki w drzwiach. W razie wątpliwości odłącz kostki przy zamku oraz komforcie i przepuść przez przewody z 5-6A - niech się upali co ma się upalić :) Pozdrawiam
Witam. Nie działa silnik szyby pasażera z przodu. Silnik wymieniałem na inny ( używany ) bo stary uszkodziłem i wyrzuciłem niestety nie sprawdzając jego oznaczeń. Nowo założony silnik jedynie pociągnął szybę do góry po czym umarł. Nie działa w żadnym wypadku. Błędów nie wywala. Sprawdziłem napięcia - są. Masa na brązowym jest. CAN dochodzi do komfortu....
posprawdzałem wszystkie przewody Nie wszystkie. Wiązka idąca od modułu komfortu do rozwinięcia i sploty przewodów do polutowania. ponieważ zamek "przekręcił się" i nie da się kluczykiem otwierać tych drzwi. Może tylko "płetwa się ułamała.
Wiem, napraw wiązkę klapy. Wstawienie większego bezpiecznika mogło spowodować uszkodzenie modułu komfortu. Nie musiało. Może tylko wiązka sama się obroniła i w niej upaliło. Dodano po 1 Tu masz prawie identyczny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
sterowniki zamka są zespolone z silniczkami szyb. Tam ewentualnie możesz podawać +/- na silowniki zamków, choć moim zdaniem to bez sensu. Na module komfortu tych odczepów NIE znajdziesz! Wiązka przy lewym progu sprawdzona? Klapka baku działa normalnie? Jeśli to ok, to prawdopodobnie luty puściły w zamku kierowcy. Wkładka tylko w drzwiach kierowcy?
VIN Wvwzzz9nz7d062487. Tylko ta wersja nie miała alarmu jak się orientuję. Wymienilem moduł komfortu żeby był centralny zamek z kluczka/pilota VW. To już mam zakodowane i dziala. Chcialem dodać czujniki dedykowane - leżą w szufladzie ale wiązka do przerobienia
Dzień dobry, czy ktoś ma opis wiązki do modułu komfortu do Skoda Fabia I 2005 rocznik? Chciałbym zamontować otwieranie z pilota i najlepiej byłoby się tam podłączyć, zamki mam elektroniczne.
Witam Mam problem z VW phaeton 3.0TDI z roku 2006 mianowicie nie działa tylna klapa,wiązka sprwdzona,moduł klapy podmieniony i nic,dodatkowo tester nie łączy sie z modułem komfortu,i komunikat otwartej klapy,czyżby komfort?
Nie trzeba oklejać połowy płyty i wiązka jest skupiona. Fakt, cena zwala z nóg, ale komfort pracy 100 razy lepszy. Reflow i reballing idze pieknie :) Zero problemów.
Szukam speca który mi podpowie, czy do przełożenia boczków z pełną elektryka muszę również przełożyć wiązkę od modułu komfortu?
W centralce jest jeden przewód na kierunki Dodano po 3 Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz. Nic nie trzeba separować. Czyli z tego co rozumiem to wpinam się w wiązkę w drzwiach kierowcy. Przewodów do kierunków gdzie szukać? (jestem elektronikiem elektrykiem ale...
Będzie działało sterownie centralnym zamkiem ale nie będzie działała funkcja komfort. To moja metoda. Są 2 kabelki w wiązce wchodzącej do drzwi, impulsy +12V podane na te przewody powodują zamykanie i otwieranie centrala,a jeżeli podasz napięcie na przewód zamykający dłużej to powinno zamknąc szyby (tak działa funkcja komfort). Przewody te ustalałem...
trójka ma na 100% dwa plusy w kostce wiązki drzwiowej,mozna też je podłapać w progu w osobnej wiązce,kolory szary zamknij i komfort,zielony otwórz. Dodano po 1 a tu są ładne rysunki zmiany polaryzacji: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59...
Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
W ogóle nie jestem ogarnięty, umiem tylko czytać. Gdzie tam widzisz coś o wiązkach czy komforcie?
Witam Astra G krajowa (goła). Wrzuciłem wiązkę kabiny ze sterownikiem komfortu ,zamki,el.szyby. Problem polega na tym że do wiązki z komfortem nie miałem pilota, Dokupiłem i teraz problem.Pilot nie był do tej centralki ,a sterownik nie wylogowany. Jest szansa na odczyt S.Code z EEprom ,czy szukać używanego kompletu z kluczykami ?
Koledzy drodzy, sterowanie dwoma masami,trza zwalić tapicerkę i wbić się we wiązkę na odcinku pomiędzy siłownikiem zamka a modułem silniczka od szyby. Wydłużenie czasu na zamykanie spowoduje domykanie szyb. Tyle na temat.Było milion razy na forum. Jest też druga opcja, odszukać w lewym progu wiązkę do modułu komfortu która idzie z klapy bagaznika i...
Jednak zakończyło się wizytą u elektronika samochodowego. Okazało się, że jest dodatkowa alternatywna wiązka z dodatkowym zabezpieczeniem za zegarami.
W dniu dzisiejszym zamontowałem drugi sterownik PDC. Niestety dalej te same objawy... zostaje moduł komfortu lub wiązka ?
Wiązkę do modułu komfortu sprawdź, tam znajdziesz zaprasowane połączenia przewodów. Np czerwony z niebieskim paskiem kilka razem jest zaprasowanych. Poszarp tym, często tam gniją.
u mnie były identyczne objawy przy uszkodzonym module komfortu i wiązce elektrycznej przy progu drzwi kierowcy... Moduł komfortu był zawilgocony a wiązka elektryczna po odciągnięciu dywanu rozpadała się we wszystkich oryginalnie łączonych miejscach. Instalacja elektryczna w B5 to nieporozumienie
Wiązka do modułu komfortu pod dywanikiem kierownicy fotelem
Radio nieoryginalne dołożone, wiazka, która pasuje w kostki, tak była odpinane, nic nie dało. Moduł nie zalany. Rozumiem, wiązkę od modułu komfortu sprawdzić 25cm i tak ma dokładany alarm (centralny nie działa).
Dorobiłem sobie dzisiaj elektryczne lusterka. Aby to zrobić musiałem wymienić całe okablowanie drzwi kierowcy i oczywiście przedniego pasażera - orginalna wiązka nie była przewidziana pod elektryczne lusterka - i dopiero po tej zmianie pojawiła się funkcja ryglowania drzwi. Więc albo miałem jakieś uszkodzenie w wiązce, albo potrzebna żyła jest dopiero...
W tym modelu możesz mieć ryglowanie "po plusie". Sprawdź na czarno-niebieskim. Powinien być w lewym progu (dolna wiązka) lub na fabrycznym module zamka (prawy przedni słupek - złącze 28 pin, nr.10). Domykanie szyb (komfort) powinieneś mieć "po minusie" na brązowo-czerwonym. Będzie albo w wiązce j.w. albo na module fabrycznym od zamków w złączu 28 pin...
Przyczyny zaniku najlepiej szukać w wiązce idącej od modułu komfortu po podłodze na łączeniach rozchodzących się na inne moduły np drzwiowe czę sto mimo iż z zewnątrz wygląda wszystko ok po rozpruciu izolacji okazuje się inaczej nieraz tak miałem w passatach.
Problem w 99 % to mikro-styk zamka/zamków. Brak sygnału zapalonych świateł oraz samozamykanie się po minucie od otwarcia auta ale bez kluczyków w stacyjce to objawy uszkodzonego zamka drzwi kierowcy. Drugim podejrzanym jest wiązka. Konkretnie przelotki w drzwiach i klapie bagażnika oraz wiązka w progu/obok progu kierowcy (tutaj woda plus majstrowanie...
Problem jest z natury prosty ale tutaj nie mogę sobie z nim poradzić. Moduł komfortu o numerach 1J0959799J widzi sygnał pilota. Pilot ładnie przypisuje się do modułu, moduł potwierdza przypisanie pilota krótkim dźwiękiem syrenki. Wszystkie drzwi, pokrywa silnika i kufer zamknięte. Światełko gaśnie po zamknięciu drzwi. Mimo to gdy klikam zamknij lub...
A sprawdziłbyś wiązki w drzwiach czy przypadkiem CAN tam nie zwiera się do masy. Kiedyś miałem bardzo podobny przypadek, co prawda w octavii z 2011. Jedna ze skrętek zwarła się do blachy drzwi, tuz za harmonijką. I warto zajrzeć do tej specyficznej rurki w pokrywie bagażnika, w której idzie wiązka. Dodano po 7 sterowniki mają jak dobrze pamiętam po...
Witam Typowe objawy pojawienia się wilgoci w module komfortu lub przegnita wiązka do modułu.Posprawdzaj i wymyj np kontaktem wtyczki i posprawdzaj przewody do modułu i sam moduł
Dziś podmieniłem bramkę na nową i zakodowałem ją poprawnie. Błędów już brak. Niestety dalej nie działa nawiew i szyby. W dalszym ciągu nie mogę się połączyć ze sterownikiem komfortu więc albo z wiązka jest coś nie tak albo z samym sterownikiem. Zamówiłem już drugi więc będę testował. W blokach pomiarowych odnośnie CAN mam np. przy komunikacji z climatroniciem...
Komfort zalany wodą po same uszy-wyjełem wczoraj -wysechł ,działa. Wiązka z lewej strony pod nogami kierowcy była w takim stanie (od wody)że jak ją dotknęłem dzisiaj to kilkanaście kabli się rozsypało-poprzerywane zgnite i przyjarane.To pudło nie spłonęło chyba tylko dlatego że wiązka leżała w wodzie. Dzięki za zainteresowanie.
odpowiedni moduł komfortu i wiązka....
Witam, mam problem z Audi A6 C5. Brak centralnego zamka, po zalaniu modułu komfortu. Znalazłem kilka uszkodzonych kabli w wiązce, pod nogami. Proszę o schemat elektryczny, albo opis kostek w module komfortu.
Wiązka tak na 30cm od komfortu ok? nie zgnita?
nie ma problemów,robiłem jakiś czas temu takiego potworka też w dieslu,zrzuć osłonę nad nogami kierowcy-uważaj na sprytnie zamaskowane śrubki na łączeniu włókniny i plastiku,tam złapiesz w wiązce od stacyjki kierunki zielono-czarny i biało-czarny,plus po stacyjce i rozrusznik Dodano po 2 co do blokady,to wystarczy rozrusznik,bo automata[zresztą z ta...
kup sterownik i podłącz go,w golfie3 sterowanie jest dwoma plusami na przewodach szarym zamknij i zielonym otwórz do złapania w kostkach przy wyjściu z kabiny do drzwi albo w wiązce w progu,jezeli masz sterownik z podpięciem pod kierunki to podpinasz się pod czarno-biały i czarno-zielony w wiązce wychodzacej z kolumny kierowniczej albo przy bezpiecznikach,krańcówki...
Moduł komfortu plus wiązki do niego.
Przepatrzyłem kable i żadnego zwarcia nie ma Kłamiesz, nie sprawdziłeś rzetelnie tych przewodów. Błędy OBOWIĄZKOWO do sprawdzenia. Są dwie opcje: uwalony zamek, uszkodzona wiązka.
Na zgięciu gdzie pracuje wiązka.
Czy to będzie zalany moduł komfortu? Uszkodzone zamki? Przerwana wiązka? 3. Co podchodzi pod ten moduł komfortu i czy są to też wycieraczki bo gdy powinny być wyłączone to pracują jeszcze kilka chwil i nie raz zatrzymują się na środku szyby Wszystko to co wymieniłeś może być. Podłączyć na początek tester i sprawdzić błędy by wiedzieć wstępnie o co...
Moduł komfortu, wiązki, zamki, mechanizmy szyb, boczki, trochę czasu oraz schemat elektryczny.
Jak podniesiesz dywanik to zobaczysz wiązkę idącą z obudowy modułu komfortu. We wiązce są łączenia kabli w czarnych koszulkach. Pociągnij przewody w tych łączeniach i zobacz czy się nie urwą bo są już zaśniedziałe na maksa.
Zielony i szary kabel w wiązce schodzącej z drzwi to sterowanie centrala +. Na zamknij podaj na Ok 20s + i wszystko się pozamyka i poodsuwa. W alarmie wprogramuj komfort.
No to trzeba szukać z newralgicznych miejscach uszkodzenia wiązki.
poprzedni właściciel odłączył oba fotele ucinając kable Na pewno TYLKO odłączył ? W pewnym okresie dość szeroko w autach PSA się kupowało "lepsze" fotele z wyższych wersji komfortu, a to moze dać niezgodność z wiązkami
A potem wiązka i sam moduł komfortu, może za długo już w wodzie siedzi. Temat milion razy poruszany, użyj funkcji "szukaj".
(at)sigwa 18 Mówiąc moduły w drzwiach masz na myśli zamki czy sterowniki szyb? Wiązkami w drzwiach ruszałem jak amperomierz stał na 0,9 A i nic.
Można, tylko tam z tego co pamiętam w wiązkach drzwi nie było przewodu na pin do domykania, ale mogę się mylić bo ostatni kontakt z Astrą F miałem z 15 lat temu.
Jak kolega wyżej pisał lubią łączenia kabli gnić w wiązce idącej do komfortu.
faktycznie brązowo-biały,a dokładnie w lewym boczku kierowcy w kostce,o ile pamiętam brązowej,są tam też w innej kostce kierunki kierunki,a w w wiązce progowej w jej tylnej części przed skrętem w prawo na brązowo-czarnym jest klapa tylna,w boczku można też znalezć na brązowo-czerwonym maskę. Dodano po 9 a zamek panowie [bez fantazjowania o plusach]...
Przecież tu jest zupełnie inna komunikacja. Do wymiany sterowniki we wszystkich drzwiach i moduł komfortu. Moduł komfortu ma inny pinout więc wymiana wiązki lub kombinowanie.
- czy nie muszę wpiąć się gdzieś w wiązkę od panelu w drzwiach gdzie rygluje drzwi od środka? Sterowanie zamkiem podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: zamykanie - czerwono/zielony - pin24 otwieranie - czerwono/niebieski - pin 4 - jak podpiąć komfort (domykanie/otwieranie szyb z pilota) Sterowanie domykaniem szyb podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: domykanie...
W jaki sposób sprawdziłeś te kable? Popatrzyłeś sobie na nie i spodobały Ci się z wyglądu czy sprawdziłeś dokładnie całą wiązkę? Od sterownika do siłownika? Sam zauważ, że sprawdzałeś vagiem i nic nie wykazało błędów w komforcie a chcesz go wymieniać :(
zobacz do progu od strony kierowcy jak wygląda wiązka
Odkręć plastiki obok otwierania maski i ten podnóżek dywanik do góry wsadź tam jakiś duży śrubokręt by mieć dostęp do komfortu i wiązek zajrzyj czy śniedzi nie ma na wiązkach i czy woda jest w puszce komfortu podejrzewam że zgniły kable, spotkałem sie kiedyś z przypadkiem jak klient przyjechał to temperatura na dworze była na minusie i woda w komforcie...
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Niee, do kazdych drzwi masz wtyczke. Wpisz w google i zobacz jak wygląda wiązka drzwi.
Zgnita wiązka pod nogami. Moduł-słupek
Wiązka w przelotce sprawdzona - cała , mikrostyk w klapie sprawny ( dla pewności zastosowana zworka między przewodami ) . Wydaje mi się że sygnał ze zamka klapy idzie na komfort a ten zapodaje masę na lampkę . Pytanie moje jakim przewodem wychodzi z komfortu ( kolor lub pin ) . Podejrzany komfort lub sam przewód idący od niego ponieważ podając masę...
przelotkę między drzwiami i słupkiem też możesz przejrzeć. zacznij od badania komputerowego, potem sprawdź wiązkę w przelotce oraz koniecznie moduł komfortu i wiązkę pod fotelem kierowcy często zbiera się tam wilgoć powodując niemałe zamieszanie.
Witam kolego Boryczka1994 problem tkwi w wiązce koło modułu komfortu kable zgniły tam szukaj pozdrawiam Przestań pisać bzdury!
Oczywiście, że tak, przewody w wiązce drzwi kierowcy nie uszkodzone, moduł komfortu nie "zalany".
Wyjmij fotel kierowcy i zajrzyj pod tapicerka w nogach kierowcy i pod fotelem. Często tam zbiera się woda i moduł komfortu jaki wiązka potrafią doszczętnie zgnić.
Dobra to zacznę od początku tym razem :-) Posiadam Skodę Fabię 1.4 Sedan Classic 2002r. Chciałem mieć w niej elektryczne lusterka i szyby ale było niemożliwe więć zaprowadziłem ją do "profesionalnego elektryka" i przepiął mi całą wiązkę i teraz mam moduł komfort. Co prawda i tak szyby i lusterka nie działąją ale nie w tym rzecz. Nie wiem obecnie od...
Kochani wiem ze temat jest stary ale ja miałem podobny problem nie mogłem otworzyć klapy bagaznika wszyscy mówili że to moduł komfort czy inne elektroniczne cholerstwo którego nazwy nie pamietam, mechanikiem nie jestem tak więc pojechałem do serwisu i tu się okazalo że ja nie jestem pierwszy z tym problemem a przyczyna jest tak błacha i oczywista że...
uszkodzenie wiązki tylnej klapy lub modułu komfortu
Koszt kosmiczny kolego będzie. Wiązki silniki moduł komfortu blachy z napędami ect. Przelicz czy warto. Finalnie przy sprzedaży masz plecy.
Sprawdź dokładnie wiązkę prowadzącą do modułu komfortu. Kostki na słupku sprawdzałeś?
Sprawdz wiązkę w drzwiach wygłąda na to ze którys kabelek jest złamany ,ale w passacie bardziej bym szukał pod chodnikiem z lewej strony przy przednim slupku tam idzie wiązka do modulu komfortu potrafi przegnic zbiera sie tam wilgoc.
Antena zamka centralnego jest umieszczona przy wiązce słupka A po stronie kierowcy (14) pod osłoną słupka. Podłączona do sterownika komfortu. Złącze T18a to złącze D ( 18 pinowe). Sterownik jest za schowkiem po stronie pasażera.
komfort mrugać komfort błąd sterownik komfort
podłączyć telewizor philips router wymiana potencjometr analiza spalin lambda
Sprawdzanie sprawności pedału Janome, Brother – test reostatu, triaka, PWM w maszynie do szycia Ford EcoSport 1.5 TDCi – brak rozruchu po wymianie kółka wału korbowego, czujnik CKP, rozrząd