Masz uszkodzoną wiązkę elektryczną w okolicy rozrusznika. Tam gdzie wiązka jest zamontowana do silnika.
Wiązka pod silnikiem
a traci moc ? szukaj zieleniny w wiązce koło rozrusznika w peszlu
Wiązka elektryczna przy rozruszniku. Druga plastikowa opaska.
Wiązka elektryczna najczęściej blisko rozrusznika.
zobacz wiązkę przy rozruszniku chyba kostka na dwa piny czerwony kabel tego co pamiętam, miałem podobny problem ostatnio
Najpierw sprawdź wiązkę elektryczną nad rozrusznikiem w okolicy cewki elektromagnesu czy nie ma tam słabej izolacji, bądź przetarć.
Prosta diagnoza skoro już wiesz że prąd ze stacyjki dochodzi do modułu to teraz co jest dalej z modułu bezpośrednio do rozrusznika czy coś więcej np przekaźnik po drodze. Jeżeli z modułu wiązka idzie bezpośrednio do rozrusznika to wpinasz żarówkę h4 w przewód przy module i już wiesz co jest nie tak. Jak zaświeci to wiązka jak nie to moduł. Żarówka musi...
Nad rozrusznikiem - zgniła wiązka silnika.
W tych golfach na ciepłym silniku pompowtryski podadzą paliwo na ciepłym tylko jak rozrusznik napędzi wał korbowy powyżej 400 RPM . Jak rozrusznik tego nie osiąga sterownik nie aktywuje pompek. Rozwiązania są dwa. Jedno przegląd rozrusznik, wiązka główna ,akumulator tak by rozrusznik kręcił szybciej przekraczał te 400 RPM i odpalał. Dwa zmiana mapy...
Rozrusznik do regeneracji lub wiązka z Aku do rozrusznika.
Może być uszkodzony licznik lub wiązka kabli.
Przy rozruszniku jest uchwyt na wiązkę i tam najczęściej gniją kable. Wyciągnąć cała wiązkę też żaden problem.
Szukaj koło rozrusznika zgnilizny w wiązce.
Problem rozwiązany. Upalona wiązka przy rozruszniku https://obrazki.elektroda.pl/1096614100_...
Elektrit ma rację znaki są na 1000% na zamachowym, tylko że pokrywka jest plastikowa czarna i znajduje się pod wiązką kabli idących do rozrusznika.
Może być wiele rzeczy - stacyjka, przekaźnik, wiązka, rozrusznik, urwana zaśniedziała masa... ciężko doradzić przez internet. Spróbuj na zaciąg, trzeba po prostu dopasować bieg do prędkości ciągnącego pojazdu. :-) Jak ciągacz będzie zasuwał 50 km/h to wiadomo że nie możesz wbić 1 biegu. :-) Abs świeci się bo coś ruszyłeś a pedał hamulca jest twardy...
witam znalazłem coś takiego VV golf 4 Blokada pompy wtryskowej : fioletowy z czarnym paskiem w wiązce do bezpieczników. +po stacyjce : cienki czarny z niebiesk paskiem w wiązce do bezpieczników Blokada rozrusznika : czerwony z czarnym paskiem w wiązce po lewj stronie kolumny kierowniczej (u góry) może ci to coś pomoże pozdrawiam
Problem masz w wiązce nad rozrusznikiem. Rozwiń, poszarp, znajdziesz. Cześć napisz dokładnie jaką wiązkę masz na myśli nad rozrusznikiem.
Czujnik spalania stukowego. Zwarcie wiązka na rozruszniku.
żółto-czewony pompa paliwa w progu,czarno-czerwony rozrusznik w wiązce stacyjki,ewentualnie plus po stacyjce czarny w wiązce stacyjki.
Sprawdź wiązkę przy skrzyni/rozruszniku.
po dłuższym kręceniu rozrusznikiem wyskakuje błąd czujnika obrotów silnika A opis błędu? Może np zielono we wiązce koło rozrusznika? Sprawdzałeś zasilanie/masę czujnika wałka , albo np wiązkę czujnika walu?
Mpps po obd i dtc remover, to jakieś wyjście. To tylko pudrowanie syfa bez próby rozwiązania problemu. Wiązka nad rozrusznikiem do sprawdzenia.
rozbierz boczek i próg lewy,w wiązce progowej masz kierunki czarno-zielony i czarno-biały,krańcówki drzwiowe to szary z wyłącznika lewych drzwi,bagaznik-podłacz pod przewód z krańcówki w lampce,blokada zapłonu czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,albo czarno-czerwony rozrusznik w tej samej wiązce,to najważniejsze dla ciebie kolory przewodów do...
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
Kabelki poza wiążką służą do połączeń pod zegarami, oraz taki gruby z szeroką końcówką oczkową to chyba mostek między alternatorem a rozrusznikiem,
Komputerek i test ewentualnych błędów. Sytuacja jest deczko skomplikowana, bo kabel ze stacyjki nie idzie bezpośrednio na rozrusznik, tylko po drodze przechodzi przez wnętrze modułu silnika. Oprócz tego wiązka silnika lubi się przecierać w różnych miejscach - zwłaszcza na wspornikach.
Tak. Wiązka obok rozrusznika. Miałem identyczny przypadek.
kolego mam taką samą lagunke i z tego samego rocznika sterowanie centralnym odbywa się masą ja osobiście podłączyłem sterowanie z alarmu do tego włącznika przy dzwigni ręcznego którym można od środka zamknąć i otworzyć samochód niestety kolorów nie pamiętam kierunki wpiołem do włącznika awaryjnych który znajduje się też w okolicach recznego chyba czarny...
Przekaźniki dobre, rozrusznik dobry, wiązka sprawdzona a rozrusznik nie kreci. Podawałeś +12V na przewód wychodzący z przekaźnika a dochodzący do rozrusznika ? Skoro rozrusznik sprawdzony, to wtedy kręci ? Na cewce przekaźnika pojawia się "sterowanie" podczas próby rozruchu ? Bezpiecznik F12 20A https://obrazki.elektroda.pl/6095685000_...
Ewentualnie jeden problem, w wiązce koło rozrusznika :) Ale nie koniecznie?
Może zgniła wiązka przy podłużnicy.
Sprawdź wiązkę przy rozruszniku.
Ugnita wiązka w okolicy rozrusznika, pod filtrem powietrza, w podszybiu na 98% 1% uwalony soft po złym tuningu 1% uwalony fizycznie sterownik (zalany)
Profilaktycznie sprawdź wiązkę nad rozrusznikiem, niebieski-czerwony rozdziela się na regulatory ciśnienia paliwa i w miejsciu łączenia potrafi skorodować.
Wiązka elektryczna w okolicy rozrusznika.
Wiązka nad rozrusznikiem- zgnilizna.
Wiązkę sprawdź nad rozrusznikiem.
ojej.. b5 nie miał BLS, więc pewnie mowa o B6 :) jeżeli b6 to sprawdź rozrząd, synchro nie ustawisz jak nie widzi pozycji wału bądź wałka. W passatach b6 i chyba wszystkich vagach z tych lat peszel zjadał wiązkę kabli która idzie przy rozruszniku.. wyrwij to i zobacz czy nie jest zjedzone ;) oczywiście rozrząd sprawdzony czy jest na swoim miejscu tak?
wiązka w okolicy rozrusznika, szarpij za kabel zobaczysz gdzie.
Pod przednią maską odszukaj wiązkę stacyjki i podaj na krótko prąd na rozrusznik,często kostka stacyjki padała :)
możliwe problemy : 1.podżarta wiązka 2.jakieś zwarcie
Poszukaj zwarcia na wiązce od rozrusznika.
Jego trasa wygląda tak-ze stacyjki idzie w wiązce do połączenia wiązki przedniej z tylną, następnie przepustem schodzi błotnikiem wewnętrznym w dół i progiem podąża do komory silnikowej, i tam biegnie wiązką po wzmocnieniu poprzecznym i do rozrusznika.
Nie kombinuj, tylko zrób porządek z rozrusznikiem/instalacją żeby kręcił jak ma kręcić.
Rozrusznik przewód czarno-czerwony w wiązce pod kolumną kierowniczą, sterowanie pompą w TDI przewód fioletowo-czarny, bezpiecznik nr 43.
do tego zmostkować przekażnik żeby rozrusznik ruszył, zrobienie wiązki od światła wstecznego i dołożenie czujnika sprzęgła plus wiązka żeby tempomat ruszył oczywiście kodowanie
Okablowanie sprawdzone? Wiązka kolo rozrusznika.
Jeśli bezpiecznik pompy paliwa dobry to prawie napewno winny jest przekaźnik. Sprawdź który to i podmień na sprawny. Jeśli dalej nic to może wiązka kabli gdzieś uszkodzona.
Ten zawór lub wiązkę elektryczną w okolicy rozrusznika.
Zaholuj samochód do jakiegoś warsztatu, zanim się zapali. Wszystko wskazuje na to, że uszkodziłeś wiązkę przy tych "naprawach".
Poszło, najczęściej dochodzi do uszkodznie przewodu niebiesko-biały w wiązce za akumulatorem
Świecą zmieniona 3 raz No to czas by sprawdzić wiązkę koło rozrusznika.
Problem masz we wiązce koło rozrusznika.
Wiązka przeciera sie koło rozrusznika i pod akumulatorem .
Często wiązka w okolicy rozrusznika jak jest taki zwis najniższej. Pociągnięcie za ten kabel szybko pokaże uszkodzenie. Zresztą zawsze możesz zrobić by pass
Hmm to czemu nie odpala laguny?. żadnej reakcji słychać tylko klik klik Zapewne diagnostyka dużo nie wniesie. Sprawdź przekaźniki (podmień ten który "pyka"), wiązkę i rozrusznik.
Dla pewności sprawdź wiązka elektryczna w okolicy rozrusznika
To nie sterownik, na pewno brak masy/zasilania na jakimś złączu. Sterownik mógł się uszkodzić wtórnie, właśnie przez brak masy i prąd popłynął sobie do rozrusznika przez wiązkę lub linki...
Witam, jestem w trakcie wymiany silnika w Opel Corsa, bazowo 1.0 natomiast wiązka wraz z silnikiem jest z Astry o oznaczeniu C16SE. Szukam schematów do takiego pojazdu z uwagi na fakt, że wiązka była już przez kogoś tuningowana. Za wszelkie informacje dziękuje z góry. Mamy komputer bez immobilisera, teoretycznie wyjścia z kostki od ECU pokrywają się...
Sprawdź wiązkę w okolicy rozrusznika ,często się tam przecierają.
W sierpniu robiłem dokładnie takie samo auto Z tym samym silnikiem Do wymiany był wałek szklanki i panewki Wałek Ina szklanki Ina panewki glyco Wymiana uszczelek pod pompowtryskiwaczami Ustawienie pompowtryskiwaczy Nowy rozrząd śruby etc Auto od sierpnia zrobiło ok 12tys km i nic mu nie dolega Nie jest to prawda że musi być orginalny wałek a wiem to...
Wg mnie masz uszkodzoną wiązkę, nad rozrusznikiem. Sprawdź sam. Rozwiń to z peszla, poszarp kable. Jeden się urwie bo trzyma się na otoczce miedzi i raz łączy a raz nie łączy.
Więc masz gdzieś zwarcie na wiązce.
poszukaj zwarcia ,,+" do obudowy rozrusznika, jakaś elektryczna przyczyna, uszkodzona wiązka przewodów...
Proponuje za w czasu sprawdzić czy wiązka się nie przetarła ta z prawej strony auta co wychodzi z kabiny na ramę.Bo skutki mogą być drogie .Robiłem scanie co też miała dziwne wejścia z kontrolkami na końcu to przy wciśnięciu EDC żeby sprawdzić kody wystartował rozrusznik i zapaliła się wiązka EDC spalił się sterownik EDC RET EBS wszysko co miało połączenie...
Jeżeli czujniki, ustawienie rozrządu i wiązka ok to ogarnij jeszcze rozrusznik.
Sprawdź wiązkę w okolicy rozrusznika
Albo rób na oryginalnych częściach tzn czujnik wałka albo szukaj zieleniny w wiązce koło rozrusznika.
Jeśli faktycznie łańcuch rozrządu jest ok, to sprawdź wiązkę elektryczną koło rozrusznika. Odnajdujesz kolory kabli od czujnika wałka i tego drugiego błędu i ciągniesz za kabel aż się urwie.
Wiązka najczęściej w okolicy rozrusznika. Kilka kabli łatwo trafić, ponieważ kable wtryskiwaczy są że sobą w skrętce.
Skłaniał bym się na szukanie przyczyny w wiązce biorąc pod uwagę wiek i ciężkie warunki pracy.Natomiast sterowanie rozrusznikiem nie jest takie proste bierze w tym udział FFR jak i EDC.
Sprawdź ten wtryskiwacz miernikiem. Od 80 do 120ohm ma mieć. Jak ma szukaj w wiązce urwanego kabla. Tej w okolicach rozrusznika co idzie w okolice lewej podłużnicy. Z tym błędem nie do ustawienia z testera. W opcjach delphi ma ustawienie kąta wtrysku czy sprawdzenie kąta wtrysku. Wtedy sterownik blokuje regulację i na wykresie ładnie widać ustawienie.
Przede wszystkim skąd wiesz, czy świece grzeją? Podepnij się miernikiem lub żarównką na świece i skontroluj ich faktyczną pracę. W moim golfie 4 tdi kontrolka od świec zapala się na kilka(2-3) sekund tylko przy temperaturze około -10. W praktyce jest tak, że auto lepiej pali przy -10 niż przy -5, bo przy niskiej temp. świece naprawdę grzeją. Proponuję...
No przecież nie tylnych świateł. Wiązka i zasilania.
Będzie w wiązce z zasilającym grubym zasilającym alternator. Często jest łączony obok rozrusznika(kostka).Musisz po długości tego kawałka co został sprawdzić dokąd sięga, tam szukać reszty przewodu. Kolor przewodu masz.
pod maską w czarnej puszce przy podszybiu, po stronie kierowcy jest sterownik,odcinasz w nim cienki czarny plus po stacyjce[może być też czarno-fioletowy],albo prymitywniej główny gruby czarny plus po stacyjce z jej wiązki,rozrusznik jest na czarno-czerwonym.
Koło zamachowe z wieńcem, rozrusznik, wiązka elektryczna, cewki do ładowania akumulatora, do tego wycięcie otworu na rozrusznik i nagwintowane otworów pod niego. Ale jakoś po merytoryczności pytanie nie widzę byś temu podołał.
Wiązka do sprawdzenia.
A więc tak po rozcięciu wiązki i dokładniejszym sprawdzeniu kabel po kabelku okazało się że na wysokości rozrusznika wiązka była uszkodzona a w niej ok 15 kabli. Każdy kabel był w kilku miejscach przeszlifowany zapewne przez wentylator. Przedzwaniając wiązkę żarówką H4 nic na to nie wskazywało a jednak. Dodatkowa znalazłem jeden uszkodzony kabel od...
Sterownik silnika lub jego zasilanie częsta przypadłość fordów,rozrusznik nie działa po zezwolenie na rozruch idzie z sterownika silnika. Wiązka-skrzynka bezpieczników-sterownik.
Witam ponownie. Dzięki wielkie za pomoc. Przy okazji poprawiania wiązki wciągarki dokładanej przez sprzedającego w tym quadzie hummer 250 odkryłem "chyba" dlaczego ten quad ma problem z rozruchem w niskich temperaturach. Oczywiście akumulator tak jak ktoś pisał może być przyczyną. Przewody (wiązka) rozrusznika, wszystkie... główny + plus i - minus chyba...
Odkręć skrzynię, wyjmij przyciętą wiązkę, przykręć skrzynię. A tak na poważnie sprawdź wiązkę, bo w B5 idzie mniej więcej na łączeniu skrzyni i silnika i faktycznie można coś uszkodzić.
http://obrazki.elektroda.pl/2629025900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2629025900_1...
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
ja odcinam w tych samochodach różowo-czerwony plus po stacyjce w jej wiązce,albo jest on też do uchwycenia pod skrzynką bezpieczników,można też odciąć rozrusznik na fioletowym przewodzie.
Baterie sprawne? Hebel? Klemy? Połączenia z ramą? z rozrusznikiem? Zaciski na rozruszniku? Wiązka pod kabiną, stacyjka? Elka na odległość sama tego nie sprawdzi! Regulamin pkt. 3.1.17 się kłania.
Niestety nie. Wymieniłem sondę, regulator napięcia, wiązkę przewodów od alternatora do akumulatora i rozrusznika. Nie wiem co dalej.
Obejrzyj wiązkę instalacji koło rozrusznika pod filtrem powietrza
Po pierwsze jaki silnik w tej Setrze? OM441/442 czy MAN'a? Czym diagnozowałeś i jaki był opis błędu? Przyczyn może być sporo: - czujnik wału - pompa - uszkodzona wiązka - przekaźnik EDC... Daj trochę wskazówek :)
Rozrusznik (+50) w wiązce stacyjki fioletowo/żółty
Kabel od czujnika biegu skrzyni (gear range sensor) oraz złącze do sprawdzenia. Rozrusznik kręci tylko w P i N. Możliwe, że przy pracach związanych z wymianą oleju ktoś uszkodził złącze lub wiązkę.
Właśnie już wczoraj doszedłem do tego samego wniosku. przykręciłem wiązkę przewodów masowych do kabla prądowego od rozrusznika i tu był pies pogrzebany. tylko teraz nie pamiętam czy ta wiązka masowa ma być przykręcona do rozrusznika czy do karoserii. Może ktoś będzie wiedział??? Dziękuje wszystkim za pomoc!!!!!!!!!!!!!
po zgaszeniu silnika, wyjeciu kluczyka i wyjsciu z auta, samochod sam zaczal krecic To stwierdza że albo jest zwarcie w wiązce albo rozrusznik felerny coś jak w C3. Ps samochód by daleko nie odjechał bo nie było zasilania ecu i reszty.
Wiązka jest wyjęta z peszela kable sprawdzałem jeszcze przed rozrządem, a skoro wiązka jest ok to nie rozumiem dlaczego na biegu szarpnę autem na rozruszniku i odpali.
kolego wiązka stacyjki
Obejrzyj dokładnie wiązkę w okolicach rozrusznika .
Przekop wiązkę pomiędzy BSM a ECM - na wys. alternatora lubią się kable przecierać.
sterowanie rozrusznikiem brązowy w wiązce stacyjki Dodano po 1 praktycznie każde "przecięcie przewodu" wygeneruje jakiś błąd rozrusznik też? immo też?
wiązka rozrusznik renault rozrusznik trafic rozrusznik rozrusznik trafi rozrusznik
gaznik zalewa silnik zatkany wydech ustawienia modemu huawei e3131
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
MQTT broker restart: retaining values with Mosquitto, EMQX, HiveMQ, persistent sessions, QoS Immergas Victrix, Zeus – komunikat SUMMER na wyświetlaczu, tryb letni, brak ogrzewania CO