Więc tym bardziej jest to dziwne, masz jakiś alarm w pamięci którego nie skasowałeś, wiadomo że nie ma notatki serwisowej po alarmie sabotażowym...
Dzienki a dokładniej od czego się za to zabrać aby tam się dostać? Byłem u diagnosty elektryka 2 razy za pierwszym razem wetkał komputer i stwierdził to co było wiadomo światła skasował 200 za 20 min ponownie podstawiłem trzy tygodnie trzymał auto i nic nie zrobił teraz wziołem sprawy w swe ręce, z tego co zorientowałem się w necie to ten modół Dzienki...
TO sie nazywa computer forencis cos o tym masz np tutaj http://www.ontrack.pl/computer_forensics... Chodzi o to ze kazdy zainstalowany program zostawia po sobie pewien slad moze to byc np jakis wpis w rejerstrze windowsa (starczy jeden krotki i niewinnie wygladajacy klucz) a inns sprawa to fakt ze jesli dane zostaly na dysku zapisane to pliki programu...
Sprawa została rozwiązana. Wymiana pamieci nie wchodziła w grę bo stara była uszkodzona - ktos kasując wiadomo co skasował większość inncyh danych.
Z tego co mi wiadomo nie jesteś w stanie sam skasować tej kontrolki. Jak na razie Hilti skutecznie zabezpieczyło swoje sprzęty dając sobie wyłączność na ich serwisowanie. Pozostaje iść do serwisu.
Jeśli to coś pomoże to ja miałem podobny temat w TX-NR515. Zupełnie nie wiadomo jak skasowała się zawartość pamięci samego układu kontrolującego video. Wszystkie inne softy były ok. U mnie był to Q8040 W25Q128BVFIG. Jak go wylutowałem i sprawdziłem był czyściuteńki. Znalazłem do niego wsad i wgrałem. Po tej operacji zrobiłem już tradycyjny upgrade i...
https://obrazki.elektroda.pl/1604965800_... No właśnie komputer wykrywa jakiś błąd ale nie idzie go skasować i nie wiadomo co to jest bo jest tylko numer bez nazwy.
Jak napisał kolega wyżej. Otworzyć i dokładnie wyczyścić ostrożnie. Ale druga sprawa. Nie wiem czy to ogarniesz. A czy oddać do serwisu to też nie wiadomo ile skasują. To już twoja decyzja.
Tak wynika z wykresu kołowego który otrzymałem od PGE (patrz post 124) i za rejestry energii biernej występującej przy imporcie czynnej ja i inni koledzy z wiadomo jakiego regionu PGE zostaliśmy już skasowani.
Pozatym serwisy traktują starsze autka jak zło konieczne . Bo nie wiadomo ile skasować za taką naprawę, która składa się z oryginalnych części plus robocizna, co daje pół wartości auta.
Nie mogę uwierzyć, żeby nikt na forum nie wiedział co znaczą te litery D,W i A przy ustawianiu funkcji "przypomnij" w tym telewizorze. Myślę, że mnie raczej ignorujecie. Żałuję, ale nie tracę nadziei, że się ktoś zlituje i odpowie. Do tego nie wiadomo jak skasować raz ustawione przypominanie, które przełącza codziennie program na ten kanał o tej godzinie....
Z tego co mi wiadomo tylko testerem.
Jeśli użyjesz tego switcha to będziesz miał o jakieś 4...5dB większe tłumienie w torze TV w stosunku do używanego obecnie rozgałęźnika na cztery. Nie musi to skasować odbioru, ale nie wiadomo, jakie masz teraz poziomy w tych pokojach po dodatkowych rozgałęźnikach 1/2. Ale to problem techniczny, jeśliby się okazało, że poziomy są za niskie - w razie...
Napisał, ale szybko skasował. Antena jest siatkowa. Jutro będzie wiadomo czy z zasilaczem, czy z symetryzatorem. Moim zdaniem można to sprawdzić z domu, ale dajmy czas Autorowi nie każdy jest desperatem grzebiącym w elektronice po nocach. Anteny siatkowe najczęściej są ze wzmacniaczami, ale bywają z symetryzatorami i w ub. roku widziałem jak wiejski...
Już blisko ale nie to. Wie kolega że dzwoni ale nie wiadomo w którym kościele. Wejść w SM tak jak kolega pisał i skasować LAMP ERR STBY i inne jeżeli są. Następnie wyjść i powinno być OK. Pozdrawiam
Jeśli wiadomość skasowana u odbiorcy to przecież zostaje w historii czata u nadawcy - wystarczy wyświetlić archiwum wiadomości na komputerze nadawcy (skoro masz dostęp ;)).
Jak jest zablokowany to nie odczytasz. kontroler potrzebował odblokowania, i nawet coś odczytuje. Jeżeli możliwe było odblokowanie to znaczy ze był RDP Level 1, którego zdjęcie powoduje skasowanie pamięci - więc i tak nie będzie co czytać - bo po co czytać pustą pamięć FLASH. Wiadomo, że tam są same 0xff
Przejścia w taśmie są sprawdziłem multimetrem i na obu słychać bip. Rezystor widziałem przy wtyczce od taśmy i pewnie jest podobnie przy pasażerze. Myślę że sobie z tym poradzę tylko czy może być więcej rezystorów np obok sterownika airbag ? Ustawić taśmę na środku to czy dobrze rozumiem mam policzyć obroty taśmy i wyliczyć na pół ? aby po równo skręcała...
Tam nie ma zasilania typowego DC. Zastąp go rezystorem 1kohm jeśli błąd zgaśnie/da się skasować na postoju (wiadomo nie będzie odczytu prędkości). To nowy zamiennik jest uszkodzony (nie pierwszy i nie ostatni). Tak samo można go zmierzyć omomierzem ma mieć od 800-1200 ohm.
Co to za system ? Dalej nie wiadomo. system antywirusowy skasował mi je ESET NOD32 antywirus Ten program nie kasuje plików, a przenosi je do kwarantanny. Sprawdź, czy pliki nie są ukryte i czy w opcjach masz włączony widok plików ukrytych. Przeskanuj kartę programem DMDE i sprawdź, czy w nim widać pliki. Jeśli masz pewność, że pliki nie są zarażone,...
jak sie nie myle to kod 97 skasuje tylko liczniki , nie proponuje kasacji pamieci bo pozniej nic nie wiadomo co bedzie
Witam. Jaki jest zamiennik tego układu? Potrzebuję wgrać nowy program do komputera samochodowego a w środku stary eprom pod maską B 58 559(28C512), wiadomo nie do skasowania tylko wymiana na nowy.
Tego "skasowania " nie wyjaśniłeś , reszta wiadoma!
Niestety, kody ze starych nokii nie dziełają na tym modelu. Wiadomo, system.
Witam Znowu następny kaszan? Nie ma już powoli żadnej satysfakcji z napraw - ani Klient nie będzie zadowolony ani nie wiadomo jak to skasować za "uruchomiony" a nie naprawiony sprzęt. To tandeciarstwo chyba się już nigdy nie skończy. Pozdrawiam Przemo
Jak widzę pytałeś w 2009 roku. Wówczas (at)lukaszo5 odpowiedział: Ja również chciałbym dołączyć do pytania kolegi. Z tego co wiem, odcinek o maszcie w Gąbinie został skasowany, ale... marzę aby miło się rozczarować. Pozdrawiam. (at)lukaszo5 , skąd przypuszczenia o skasowaniu, tzn. wiadomo który to odcinek? W spisie jakim dysponujemy nie ma wzmianki...
Wyczytałem w którymś poscie, że w numerze 2/2000 rok Serwisu Elektroniki na stronie 51 do 53 opisany jest dokładnie zasilacz tego TV. Jakby ktoś był uprzejmy i podesłał mi to... Masz go poniżej. :) WESOŁYCH ŚWIĄT :):):):) Pozdrawiam Józef Przykro mi, ale musiałem skasować załącznik (z wiadomych względów...). (am)
Wlasnie sie za niego biore, dzieki wielkie. To telewizor moich rodzicow i wiadomo, gosc by ich skasował ze 30zł (jak nie wiecej).
Skasuj błędy i zobacz co zostało, wyczyść czujniki, sprawdź szczelność dolotu. Ilość błędów powoduje, że nie wiadomo od czego zacząć, dlatego napisałem abyś je skasował i zobaczysz co wyjdzie ponownie. Może będzie jakioś trop.
Prosze o podpowiedż jak skasować nagromadzone załączniki z onet-poczty otrzymane wraz z wiadomościami e-mail gdyż dały się usunąć tylko same wiadomo sci?
wpisz sobie w google launch X431 to zobaczysz co to albo allegro, tylko nie bardzo opłaca Ci się kupować jesli tylko w tym volvo chcesz to wykorzystać. Powiem szczerze lepiej podjechać do kogoś kto to ma, myślę że w dzisiejszych czasach skasowanie błędu to max 50 pln. Gdzies na zachodzie moga ceny być inne wiadomo w euro:D
Się zastanawiam, czy może skasować ten i dodać nowy? Może dekoder by sam ustawił? Nie wiadomo też, czy w ustawieniach konwertera i diseqc nie jest coś pomieszane?
Te programatory których używałem raczej szkód nie robiły układ jedynie zwracał wartość adresu 00,01,02 itd problem był jak ktoś uznał to za prawidłowo odczytaną wartość , skasował i zaprogramował taką wartością . Efekt był wiadomy. Ja bym w tym przypadku dał sobie spokój z tym dlaczego i jak bo to już raczej nic nie zmieni w obecnej sytuacji .
Witam i dołączam ciekawy program z programatorem 100% sprawdzony. :D Z wiadomych powodów skasowałem załącznik. :oops:
(at)kkas12 przepraszam chodziło mi o skasowanie zabezpieczenia 2 a zostawienie pierwszego. Wiadomo Ale sam w poście wyżej wspominasz że można zaparafować albo 2 zabezpieczenia 32 i 25A lub bezpiecznik 32A i ogranicznik mocy bądź samo zabezpieczenie 25A
Po diagnostyce stwierdzono padnięty NOx czerwony . Po wymianie na nowy oryginał brak poprawy i nadal ograniczenie mocy. co może jeszcze być z nim nie tak? Witam. Trzeba się udać tam gdzie robili diagnostykę, skoro stwierdzili uszkodzony NOx. Instalacja do czujnika sprawdzona? Czujnik oryginalny i właściwy? Bez diagnostyki nie ruszysz dalej bo nie wiadomo...
Witam, ja w nokii 6310i kasowalem kod portfela kodem *#3925538# po wpisaniu kodu i ponownym włączeniu portfela prosi o nadanie nowego hasła, niema zadnego domyslnego kodu z tego co mi wiadomo. Tylko ze po skasowaniu kodu kasuje się takze cala zawartosc portfela niestety, Mam nadzieje ze pomoze pozdrawiam. :)
Może jednostka sterująca? Kasowałeś pamięć stacji? Tylko nie wiem czy to dość bezpieczne rozwiązanie dla wbudowanej navi, bo może ci się pamięć skasować, nigdy nie wiadomo jak zostało skonstruowane urządzenie. A bezpieczniki sprawdzałeś? Może to śmieszne pytanie, ale może to być błaha sprawa. Może zasilanie do wzmacniacza nie dochodzi?
Witam no i stała się najgorsza rzecz jaka może nastąpić. Błąd się skasował(nie wiadomo dlaczego. Może wysuszył się i mu przeszło? nie wiem.) auto pali i chodzi idealnie. Tylko czekać jak znowu się popsuje.
Witam kolegów. Palka jak w temacie, błąd F-21, jak wiadomo silnik, szczotki wymienione, błąd skasowany, na programatorze mam przepaloną ścieżkę i zwęglony rezystor.Może ktoś podpowie jaka to wartość?
Jak dajesz błędy to pisz z jakiego modułu one są. Skąd jest ten ostatni błąd? Jak nie potrafisz przetłumaczyć to użyj Google translatora. https://translate.google.com/translate?s... Sonda jest sprawna, gdyby pokazywał bogatą mieszankę bo jest uszkodzona...
Witam Oryginał z tego co się dowiedziałem jest niedostepny. natomiast zamiennki sa robione na PICach i nie wiadomo które nogi zewrzeć żeby skasować blokadę
Wyświetla mi się błąd sondy lambda (żółta dioda silnika). Czy po samodzielnej wymianie sondy lambda da się w jakiś prosty sposób skasować ten błąd A skąd wiadomo że sonda powoduje świecenie?
Tak jak pisze dariusz_w ... cirpliwosc. Czesto po niby skasowaniu flasha zostaja jakies smieci a wiadomo wtedy flash sie nie zapisze poprawnie.Po skasowaniu odczytuje cala zawartosc i podgladam hexedytorem ,jezeli sa same FF to nie ma bata musi wstac. Warunek ze jest sprawny tzn. uwalony programowo.
A w taki jak większość mechaników. Zobaczył błąd i trzeba wymienić. Parametrów się nie sprawdza bo to za trudne. A wystarczyło skasować błąd i pojeździć na benzynie i już by było dużo wiadomo.
No tak sprawa bardziej skomplikowana. Po 2012 to już EAS 5 tam. Nawet nie ma opcji testu NOx do skasowania błędu. W EAS 4 jest i trzeba mieć czasem trochę szczęścia prędzej czy późnej udaje mi się skasować ale jak wiadomo czas to pieniądz 😜. OK dziękuje bardzo za pomoc
Cała przychodząca poczta zapisuje się na serwerach pocztowych, ale niektóre programy pocztowe po pobraniu poczty kasują ją na serwerze tak że poczta pozostaje tylko na komputerze klienta. To czy poczta na serwerze po odebraniu jej pozostaje tam czy jest kasowana jest uzależnione od tego jak klient pocztowy został skonfigurowany przed pobraniem tej poczty....
Witam nie mam pojęcia co to za element. Troche przypomina przekaźnik ale chyba nim nie jest. Ma 3 nogi jego oznaczenia T608 firmy EPCOS. Proszę o pomoc. Jedno z zdjęć jest zrobione po rozebraniu. http://obrazki.elektroda.net/58_12045088... Załącznik wystarczy tylko jeden. Pozostałe skasowałem. Wiadomo o co chodzi. Przeniosłem z: TV
Skasować więcej mogłeś, ale nie wiadomo jak by inwestor się na to by zapatrywał. A tak masz przynajmniej kolejne zlecenie ;)
Nie chcę pouczać bo nic mi po tym, ale na pewno sa nowsze wersje.. Nie wiadomo od kiedy powiadamiają o aktualizacjach.. https://atnel.pl/mkavrcalculator.html
Podaj model płyty głównej znajdującej się w tym komputerze. Skorzystaj z programu CPU-z, zakładka mainboard (wrzuć zrzut ekranu pokazujący ją). https://www.cpuid.com/downloads/cpu-z/cp... Dodano po 26 Czy to jest gotowiec Lenovo Ideacentre 300-20ISH? Zweryfikuj na naklejce na obudowie. Jeśli tak, to wnętrze wygląda jakoś tak: https://obrazki.elektroda.pl/9629260600_...
Labtool48 bez problemów ją czyta i zapisuje. A do zamiany bajtów ma opcję Swap w Edycji, trzeba ją wcześniej skasować. A nie wiadomo czym był odczytywany dany wsad i stąd problemy. SławeK
potrzebuje skasowac crash data , ktora pojawiła sie w sterowniku sama Nic Ci to nie dało do myślenia? Niestety sterownik na stół. I też nie wiadomo czy potem ruszy. Ja bym go wymienił. Chyba, że auto było spawane, odpalane od kabli, z urządzenia rozruchowego, itp. Wtedy jest spora szansa, że będzie działać.
Usunięcie code protect powoduje wymazanie programu. Przynajmniej da się to zrobić zgodnie ze specyfikacją producenta, ale czy procek będzie odporny na inne próby skasowania CP, tego nie wiadomo.
Można odczytać hasło dostępu żeby zgrać program ze sterownika na wszystko są sposoby a jak jest już wiadome to HASŁO to można robić wszystko skasować, zmienić itp. Dziś nawet udało mi się odczytać hasło z CPU 214.
to jak włączę przewód w niepodłączony do układu EGR to błąd powinien zniknąć? Tak prędko, to on sam nie zniknie, więc wypadało by skasować stary, wtedy można tym sposobem sprawdzić, chociaż nie wiadomo czy sterownik nie wykryje, że pomimo otwierania, czy zamykania nic się nie zmienia w składzie spalin.
Tu raczej nie ma znaczenia oszczędność, właściciel na brak kasy nie narzeka - inwestor chciał dorobić ściankę do regalu. Gipsiarz poleciał jak szafki leciały, nie patrzył co na ścianie wisi. Zrobił konstrukcję, skasował i poszedł. I tak dobrze że po odsunięciu regału jest dojście choćby takie i wiadomo gdzie konserwa się schowała. Teraz mnie czeka rozmowa...
Do wymiany developer, bęben, listwa bębna i trzeba skasować liczniki bębna i developera. Nie wiadomo jak z konserwacją ale warto zrobić przy tych wymianach
Witam. Pisząc program i natknąłem się na 2 problemy których nie mogę przeskoczyć. Po pierwsze: Mam w programie kontrolki image do których za pomocą przycisków są ładowane obrazki (jako podgląd) Potrzeba mi polecenia które sprawi że taki image będzie wyglądał z powrotem jak przed załadowaniem obrazka. Przeszukałem Internet i nie znalazłem metody na czyszczenie...
Odkręcić tłumik i go wyjąć - uwaga na dolne śruby od obejm tłumika , powinny być szpilki ale czasem wykręcają się całe lub są śruby , dziury do bloku silnika i warto je zaślepić - krótka śruba M8 x 4 szt żeby nie wpadły śmieci (do oleju) odkręcić głowicę i zdemontować gaźnik - kolejność dowolna jak będzie lepiej wymyć głowicę z oleju - można wcześniej...
No ale wiecie... z HDD da się odzyskać bez problemu (wiadomo: o ile się nic nie zapisywało i tak dalej), z karty pamięci czy dyskietki też... Więc nic by się nie dało zrobić? A nie wiecie może, czy ten model telefonu, po podpięciu do kompa, to jest widziany jako dysk twardy? Bo jeśli tak, to może by się dało to zrobić jakimś normalnym programem, takim...
O ile mi wiadomo, tego tuszu nie da się skasować - zużycie jest zapisywane na stałe, jednak po napełnieniu można drukować, choć pojawiają się komunikaty dotyczące braku atramentu (podobnie jest z tuszami z nowszych modeli HP). Inne komunikaty mogą wskazywać na uszkodzenie elektroniki pojemnika.
szogun0 dzieki za Dakol. Mam jeszcze jedno pytanie: Szukam czegoś podręcznego i w miarę taniego do odczytu błędów, no i ich skasowania po uprzedniej naprawie. Znalazłem coś takiego : http:// czy jest sens kupowania takich sprzętów ? wiadomo, że zależy mi na tym, zeby współpracowało z dużą ilością marek samochodów.. Może ktoś coś podobnego ma i chętnie...
z tego co mi wiadomo , wyskoczy Ci że musisz wykonać przegląd wtedy bedzięsz mógł skasować inspekcje . Wcześniej , od tak się nie da . Jeżeli się mylę niech ktoś poprawi
U mnie podłączenie do kompa to koszt ok. 50 zetów, a nie wiadomo czy magik od kompów będzie chciał skasować bez poduszki powietrznej. Może lepiej "skrócić kontrolkę o głowę"? to nie będzie nic kosztowało tylko trzeba trochę pogmerać.
To prawda piecyk jest dość zaniedbany, jest u moich rodziców, którzy ciągle narzekają na niego. Z serwisem ciężko coś znaleźć w mojej okolicy. Elektrody jonizujące czyszczę lekkim papierem ściernym tak jak pisałem w poprzednim poście, również czujniki czyściłem. On działa jak mu się chce a chciałbym w miarę możliwości przeprowadzić konserwacje we własnym...
myślałem, żeby oddać ale własnie ksiązka pusta, a n policje zabardzo nie cche wolałbym do rąk, wiadomo jak o na policji :/
Zadałem proste pytania,precyzyjne odpowiedzi są ważne.Dla Ciebie to szczegóły ale nie obraź się z tych odpowiedzi nic nie wynika. Pytanie o ręczny ma na celu określenie czy skasowanie luzu między klockiem a tarczą powobuje że pedał będzie wysoki. Zawęża to pole poszukiwań do tylnej osi bo wtedy wiadomo ze skok jałowy wynika ze zbyt dalekiego cofania...
nie ma się co obawiać ... TV po powrocie zasilania uruchamia ostatnio wybrane źródło, ale nie mogę ustawić aby uruchomił z USB Sam autor nie wiadomo co miał na myśli. Albo, albo .... Rozwiń się, albo do skasowania.
To że zawór się otworzy po podaniu napięcia nie jest czymś niezwykłym. Przytrzymanie przycisku start spowodowało skasowanie błędu którego nie odczytałeś więc nadal nie wiadomo co jest.
Witam Mam następujący problem w Manie TGA rok 2001. Wyskakuje na desce błąd EBS 03240-31 oraz ECAS 03152-10. Nie działa Abs oraz podnoszenie wleczonej osi . Po podłączeniu Autocoma wyskakuje masa błędów w hamulcach : 3051 -szyna danych CAN układu napedowego przekroczenie czasu odboru informacji 3065 - szyna danych CANukładu napedowego przekroczenie...
jeśli radio masz na stole to o ile mi wiadomo przy secure nie uruchomi się (brak komunikacji z autem ) lub skasowana motorola .Napisz coś więcej o radiu żeby można było je zidentyfikować .
Witam, dałem się oszukać i kupiłem uszkodzony sprzęt. Jako, że nie chce mi się go odsyłać postanowiłem przezwoić silnik a konkretniej stojan. Problem jest w tym, że skasowałem zdjęcia podłączenia stojana. 1122558 Wiadomo, że mam początki uzwojeń i końce uzwojeń, muszę szeregowo podpiąć wirnik, tylko co gdzie?
Zgodnie z oczekiwaniami, wymiana LA dała pożądany efekt. TV zaczął normalnie działać. Niestety nie na długo. Już po paru minutach radiator od LA zaczął się mocno nagrzewać i z powrotem scalak uległ uszkodzeniu a TV znowu się wyłącza. Elementy pasywne z okolicy wydają się być sprawne (o ile można polegać na najprostszym cyfrowym mierniku), więc chyba...
Sytuacja wygląda tak, że chciałbym nagrywać kamerą (zamontuje ją w oknie w swoim mieszaniu) samochód, który mam zaparkowany przed blokiem (na wypadek kradzieży lub porysowania, co niedawno się przydarzyło mojemu sąsiadowi). Chciałbym, żeby kamera nagrywała non-stop i powiedzmy po iluś tam godzinach można będzie skasować nagranie (bo wiadomo, że miejsce...
czy można jakąś chałupniczą metodą, np: wyjęciem odpowiedniego bezpiecznika od ECU, skasować błąd oraz prawdopodobnie rozjechane korekty, aby sprawdzić czy błąd powróci oraz aby skasować prawdopodobnie rozjechane mapy? Niestety nie da rady tak zrobić. Trzeba się fizycznie połączyć ze sterownikiem. Obawiam się, że to nie będą tylko rozjechane mapy tylko...
Sprawdzałem połączenia wtyczek w sterowniku i błąd udało się skasować. Jednak po przejechaniu 2km znowu wystąpił. Nie wiadomo od czego zacząć, po wykasowaniu ruszałem wtyczkami to nie wykrył błędu, ale po przejechaniu się go złapał ponownie.
Witam, Dzięki za szybką reakcję. To powszechnie wiadomo - ale chciałbym zrobić wszystko co się da, żeby utrudnić skasowanie (tego) pliku ... Póki co zamierzam nadać atrybut read only i/lub system - czy mogę coś jeszcze zrobić ? Andrzej
o ile mi wiadomo Clio II nie mają takiej opcji jak kasowanie inspekcji olejowej. Jeśli zapala się "OIL" to znaczy że w silniku niebezpiecznie niski poziom oleju. Po uzupełnieniu gaśnie. Jeśli zapala się "SERV" problem leży po stronie elektryki, elektroniki, lub immo. Zgasić się da ale po diagnozie komputerowej, usunięciu błędów i usunięciu samej przyczyny...
...tak, ale ustawienie zworek napieciowych i pozostałych , aby skasować np;w29c512...? zotaje niewiadomą,miałem kiedyś w ręku instrukcję, ale mi wcięło, a teraz problem...pozdrawiam!
A czy tak małą ilość mocy da się ograniczyć samą regulacją, czy potrzebna jest blokada mechaniczna np. przepustnicy? Na upartego możesz moc ograniczyć w jakikolwiek sposób, ale tak by zabezpieczenia nie dało się obejść jednym ruchem ręki. Nie ma żadnych wytycznych, bo tak samo jak możesz po przerejestrowaniu motocykla zdjąć blokadę, tak samo możesz...
Mam taką samą podstawę z cewką - sprężyną od strażaków - prosto ze skasowanego wozu bojowego.
Nie polecam. I7 do gier.. Kiepski zasilacz i wiele niewiadomych.
Żeby robić coś więcej (odczyt danych z wszystkich czujników, pozostałe systemy jak ABS, SRS, Audio, etc.) to minimum interfejs + oprogramowanie dedykowane dla danego producenta samochodu (kilkaset do kilku tys. zł), "full serwis" to diagnoskop za kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy zł. Sprzęt używany w warsztatach kosztuje krocie i taki warsztat musi...
BIOS był skasowany przez wyjęcie bateryjki. Nowej wersji BIOS'a nie nagram gdyż nie wiadomo czy się nie wyłączy w trakcie.
Do carproga żadem wsad nie jest potrzebny, ale zbyt pięknie to w opisie wygląda aby było prawdziwe, niby potrafi resetować mój moduł, proga jednak nie mam i nie wiem czy warto w to wchodzić. Zakładam że upa poradzi, a prog wyjdzie taniej niż jednorazowe skasowanie bo nigdy nie wiadomo czy za dwa tygodnie nic znowu nie wyskoczy, wolę sam to ogarnąć.....
Twoje działania pogorszyły sytuację! Teraz nie wiadomo, czy kontroler nie został "zablokowany". :cry:
Niby nie sylikonowa ale też nie na bazie srebra Pasta sylikonowa nie posiada w sobie mikrograma srebra. Kup na allegro to co Ci tutaj radzimy. Strzykawkę 1 gram nawet. Zapłacisz 15zł ale przynajmniej będzie wiadomo co masz. A tak ktoś Cie próbuje skasować na tanim badziewiu. Prawdopodobnie.
linuks: "Czy nie łatwiej przywrócić oryginalny system z recovery? nie wiadomo czy ma na tym dysku recovery, może lapek kupiony używany ze skasowaną partycją recovery
Witam, Z tego co widzę nie masz chyba już innych opcji jak kolejny format z backup'a + instalacja najnowszych sterowników ze strony producenta (przynajmniej Ci nie powiedzą że za stare sterowniki miałeś ;) ) + przeniesienie ważnych danych i skasowanie ich z laptopa (nigdy nie wiadomo co się komu może przydać w tych serwisach :twisted: ).
Witam kolegów Więc tak: wiązkę między modulatorem a czujnikami zacisków i ABSu wymontowałem umyłem i przedzwoniłem - wszędzie 0,00ohm czujniki prędkości kół zmierzyłem - 1126ohm i 1131ohm po zmontowaniu błędów było sporo z wiadomych przyczyn - skasowałem po przejechaniu 1km przy pierwszym naciśnięciu hamulca wywaliło MID136 SID3 FMI2 błędne dane ABS...
Xawier jak rozumiesz to sformuowanie "Jak kobietki biora się za konserwację..."? Już odpowiadam: Za każdym razem, gdy to robią - mam full roboty i full kasy - to nie ten toner wsypią, to bęben czyszczą mokrą szmatką itd. Nie chce mi się wszystkiego wymieniać... Myślę, że wiadomo o co chodzi :D
teraz to co kupię to wiadomo parę lat i tak do wyrzucenia Oczywiście, że nie, to co piszesz to marketing szeptany producentów. Chcesz, szukaj, ale ja bym Ci sugerował po 20 latach skasować tego zmywaka i kupić coś nowego.
Zacznij od skasowania błedów i zrób jeszcze raz odczyt. Masz za dużo błedów. Nie wiadomo teraz który jest prawdziwy. Pozdrawiam.
Jeśli ktoś narozrabiał i pobrał kasę to raczej wiadomo. Tylko przypuszczam, że są to wyniki innowacji użytkownika. A z tym gorzej.
Przywróć partycje przy pomocy DMDE. Pokaż fotkę z partycjami z DMDE (po szukaj NTFS ) to będzie wiadomo czy dużo namieszałeś. SMART dysku podaj na wszelki wypadek. Pozdrawiam.
Tak wszystkie w pionie , licznik używka z legalizacją ze znanego portalu - CF Combi (wiem że na wodę ale różnica ciepła płynu i wody pewnie niewielka) , licznik mierzy moc chwilową , moc max w kW (nie da się jej skasować i to jest jego minus) , temp. na zasilaniu i powrocie , przepływ w m3/h i sumaryczne ciepło w GJ (też niestety nie da się skasować)...
Szkoda, że kolega nie napisał jaki był finał tej historii z utratą mocy. Mam dokładnie taki sam model/rocznik i prawie taki sam problem, tyle, że nie kopci nic, ogólnie silnik pracuje rewelacyjnie. Po prostu auto podczas jazdy nie wchodzi na obroty powyzej 2.5 tys. Na postoju wchodzi normalnie. Niekiedy można jechać bez żadnych objawów przez 30 km,...
Sprawdź dokładnie wszystkie podciśnienia jeżeli sobie z tym nie poradzisz to udaj się do fachowców tych co umieją sprawdzić parametry bieżące a nie tylko skasować błąd i powiedzieć ze jest nei wiadomo jaki moduł do wymiany za 1000 zl. btw dobry mechanik to ogarnie w 15 min
Witam Możesz wymienić go sam i będzie działało. Należy jeszcze skasować licznik bębna żeby było wiadomo ile kopii zrobi nowy wkład. W zależności od przebiegu wymienia się zazwyczaj razem bęben i developer fabrycznie przewidziany na 60k kopii ale zawsze robi więcej. Podaj ile kopii ma kopiarka i czy był wymieniany developer i kiedy a z jakiego powody...
skasowana poczta transfer wiadomo globalna wiadomo
regulacja obrót szlifierka magneśnic wirnik volvo silnika
skuter elektryczny briggs stratton nierówna praca
Jak odpowietrzyć kocioł gazowy Viessmann Vitodens 050? Manometr nie działa w kotle Vitodens 050 - przyczyny i rozwiązania