Uruchom wiatrak z komputera jako test podzespołu. Na "krótko" działa?
A ja od razu wygooglałem wątek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Gdzie napisane zostało: "Silnik od wentylatora Poloneza ma 96W mocy znamionowej przy sprawności 58% i obrotach 2000/min,M-2,75daNcm. Nie ma przekładni." Czyli prąd wynosi około 8A
Czy ktoś mógłby polecić mi jakiś sklep internetowy http://www.indel.pl/
Z tego co mi wiadomo wiatrak nie kręci się na zimnym silniku. Wentylator załącza się po otwarciu tzw. dużego obiegu wody i po przekroczeniu odpowiedniej temperatury. Wiatrak jest sterowany przez czujnik temperatury najczęściej drugi niezależny od czujnika temperatury wskaźnika na desce rozdzielczej. Ta straszna temperatura do odczucie własne organoleptyczne...
Wszystko jest dobrze jeśli załącza się tylko w korku lub podczas wolnej jazdy bo brak wtedy naturalnego przepływu powietrza i wiatrak go wymusza. Trzeba by sprawdzić czy chłodnica nie jest przybrudzona. Wydmuchać z niej bród sprężonym powietrzem. Lepiej będzie oddawać ciepło.
No to sprawdź czy wiatrak ruszy jak zewrzesz termowłącznik, sprawdź sam silnik, sprawdź bezpiecznik, sprawdź czy nie przerwany (zgnity na jakimś odcinku) przewód czarny z fioletowym paskiem.
Ten włącznik nie będzie pasować - tutaj wentylator uruchamia sterownik silnika lub sterownik klimatyzacji (jeśli jest). Generalnie sam sterownik silnika rzadko się psuje, musisz sprawdzić sam wentylator (czy jest to wersja z modułem??) Uruchom klimę i zobacz czy wentylator zaskoczy. W obecnych temp. powinnien wystartować praktycznie od razu, max po...
Brak zasilania/masy silnik,ecu itd
Skoro włącza się kilka sekund po zapłonie to na pewno nie wiatrak. Albo przynajmniej 95% że to nie on.. Przegląd parametrów, ciśnień w AC etc.
Jednym kablem leci PWM, drugi to sygnał zwrotny o prędkości wentylatora, niestety nie znam jego parametrów. Jeżeli to ważne to mogę zdjąć przebiegi i podesłać, jednak będziesz musiał poczekać parę dni zanim mi się trafi odpowiednie auto.
W tym Roverze czujnik włączania wentylatora jest montowany/wtykany w chłodnicy. Piszesz o wymianie chłodnicy więc coś, ktoś skopał. Idąc dalej nie wiadomo co jeszcze jest wadliwe. Może warto zbadać sondę składu spalin. Aha. Czujnik położenia wału korbowego potrafi dać ciała.
Wiatrak chłodnicy jest sterowany elektrycznie, włącza się gdy temperatura silnika przekroczy ok 90 stopni, może być przepalony bezpiecznik, przekaźnik, czujnik temperatury itd...
To jest kontrolka układu sterującego wiatrakami chłodnicy, jak gaśnie po odpaleniu, to jest ok
W załączniku- z jednym wiatrakiem chłodnicy, z dwoma, i tabelka co jest co
Przy drugim biegu wentylatora ECM podaje masę na cewkę drugiego przekaźnika (szybkie obroty) pomijając opór. Musisz sprawdzić wiązkę jeżeli masz takie, a nie inne podejrzenia, że mogła zalać ją gdzieś woda. Tego typu diagnozy na odległość to wiesz... Pozdrawiam serdecznie i życze powodzenia.
To że po naciśnięciu na zaworki wylatuje czynnik o niczym nie świadczy,może go być zbyt mało i czujnik nie pozwala załączyć kompresora. Przy napełnianiu klimatyzacji trzeba było nabić z czynnikiem pod UV - teraz było by widać gdzie jest dziura a tak znowu zapłacisz niepotrzebnie za nabijane.
Wymiana wentylatora
Witam forumowiczów. Piszę, ponieważ jestem zielony w temacie i może ktoś da jakąś radę lub swoje podejrzenia/spostrzeżenia. Pacjent to Passat B5 po lifcie z silnikiem 1.9TDi AVF. Chodzi o wiatrak na chłodnicy, który bez przerwy się kręci na uruchomionym silniku, nieważne czy silnik ciepły, czy zimny. Od razu dodam, że wskaźnik temperatury wody na desce...
Będzie działać, jeżeli chcesz to zautomatyzować to zamiast włącznika kup sobie termostat na 12 V, są takie na znanym portalu z czujnikiem temperatury i nawet przekaźnikiem wykonawczym. Czujnik przyczepiasz do węża od chłodnicy ustawiam temperaturę załączania i po problemie.
Bede wdzięczny za pomoc w ustaleniu przyczyny dlaczego v50 z 2004 r benzyna 140 Km nie włącza się wiatrak chłodnicy mimo osiągnięcia temperatury roboczej. Włącza się natomiast po naciśnięciu klimatyzacji (jest 1 ten sam wiatrak ). Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego na nowy ale to nie pomogło i prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu.
dzisiaj już nie będę tam zaglądał, ale jak sprawdzę bezpieczniki i wiatrak prosto do aku to dam znać co i jak ;)
witam dziękuję za zainteresowanie nie to 1.6 hdi kod silnika to 9HR rok 2011 grudzień Dodano po 10 Znalazłem ten kod P0A3B Sygnał alternatora sterowanego. temperatura zbyt wysoka - czasowy . Co prawda alternator był regenerowany i jak sobie przypomnę to wentylator włączał się właśnie po naprawie ale czy Czy to wina samego alternatora czy jakiegoś czujnika...
Może to łożysko wiatraka chłodnicy? Albo coś właśnie z tym, może ten silnik się uszkodził? Możliwe że przy 40 km/h trochę dmucha pod maską i jakoś to powietrze ma wpływ na ten wiatrak. To taka moja sugestia, pewnie się mylę.
A skąd wiesz, że ta informacja nie płynie w dwie strony, np. zwieksz ładowanie bo grzeją świece, zwiększ bo włączy się wiatrak chłodnicy, bo kierowca był uprzejmy włączyć grzanie tylnej szyby?
Przepraszam że troszkę odgrzebie temat, mam identyczny problem nie załącza mi się wentylator w Astrze H 1,6 benzyna. Jak włączę klimę wentylator działa. Moje pytanie brzmi gdzie znajduje się czujnik temp. odpowiadający za włączenie wentylatora. Jakie są progi temp. załączania biegu 1 oraz 2 wentylatora? temp. płynu osiąga 92st. a wentylator się nie...
Odłącz aku przynajmniej na noc, następnie rano podłącz go, odpal silnik i nic innego nie włączaj, nie dotykaj pedału gazu - to ważne - silnik ma pracować do momentu gdy usłyszysz pracę wiatraków chłodnicy. Wtedy zgaś silnik, odpal ponownie i w drogę. ECU zczytał parametry pracy i powinno być OK (jesli czujnika masz dobre)
Rezystor wentylatora chłodnicy - przede wszystkim do sprawdzenia. A na samym początku - zdemontuj zderzak, odłącz wtyczkę i podepnij na krótko. Jeżeli wentylator będzie chodził - tak jak wyżej - rezystor. Jeżeli nie będzie chodził - szukaj używki. I pytanie - jeżeli włączasz klimatyzację - wentylator rusza czy też nie?
jeśli ma klimatyzacje manual to zobacz może jest właczona lub jest zwarcie w przełaczniku ACjavascript:emoticon(':cry:')
sprawdzilem wentylator i fizycznie jest sprawny, kręci sie:) wiec wina jest na sterowaniu albo czujniku temperatury, ale objaw jest jeszcze jeden ktory moim zdaniem wyklucza nisprawny czujnik temp, mianowicie wiatrak nie kręci sie wogule przy włączonej klimatyzacji a powinien obracac sie na wolnych obrotach caly czas (tak chyba jest w fordzie) albo...
Wykorzystaj jakiś samochodowy czujnik który włącza się przy ok 100°C i wyłącza ok 95°C . Zadziałanie przy 70°C uważam za nieporozumienie. Pozostanie problem gdzie go wkręcić, w wężu można zrobić wstawkę rurę metalową i nagwintować. Alternatywą może być jakiś termostat elektroniczny z odpowiednią histerezą - ale uważam że tu więcej będzie grzebania,...
Klima jest szczelna na 100%. Sprawdzal to przy mnie. Pytanie: Ostatnio znalazlem na tym forum podobny temat dotyczacy peugeota 406. Jeden z uzytkownikow napital tam tak: Z tego, co opisujesz, domyslam sie, ze masz klimatyzacje (brazowy czujnik). Uwazaj z tym czujnikiem. To jest PTC, odwrotny niz inne. Wracajac do problemu: prawie na pewno masz uszkodzony...
1. Zasadniczo wszystkie te silniki maja mniej więcej podobna liczbę obrotów co wynika z mniej więcej podobnych średnic wentylatorów. 2. Obciążenie zmieniamy przez załączanie zmiennego obciążenia (rezystancji). 3. Opór wentylatora zmienią się wraz z trzecią potęga obrotów, zastanów się czy właśnie o to Ci chodzi? Dodatkowo - taki układ, prądnica-silnik,...
to czujnik jest do du.......
Witam mam taki problem, gdy podłączam akumulator nawet gdy nie ma kluczyka w stacyjce od razu po wpięciu + i - włącza się wiatrak od chłodnicy i dopiero się wyłączy gdy akumulator się rozładuje do zera. Silnik kręci ale nie odpala i wydaje mi się też że ubywa płynu chłodniczego. Może ktoś miał podobny problem i pomoże. Za odpowiedź z góry dziękuję.
Wentylator pracuje na napięcie 12 v i do wentylatora w pracy dwó stopniowej możliwe jest w pierwszym stopniu pracy nisze napięcie.Ale nie tak niskie jak napisałeś.
Witam! poszukuje schematu elektrycznego wiatraków do opla vectry b z silnikiem x16xel. W sam naprawiam niestety nie ma schematu podłączenia.
Witam, Wyczytałem, żeby włączyć klimę i wiatrak powinien się włączyć jeżeli uszkodzony jest czujnik, efektu brak. A może temperatura za niska na włączanie się wentylatora?
Witajcie :) Od pewnego czasu mam problem z wiatrakiem chłodnicy. Otóż gdy jednej z nocy zostawiłem samochód pod domem rano już go nie odpaliłem. Uznałem, że pewnie nie domknąłem drzwi albo zostawiłem włączoną lampkę w środku i przez noc wyładowała ona akumulator. Następnego dnia po naładowaniu aku pech chciał, że zalałem klawiaturę, chcąc ruszyć do...
Tego właśnie nie jestem pewien! Silnik ma magnesy trwałe na rdzeniu(4), uzwojony wirnik i dwie pary zwartych szczotek. Zasilanie doprowadzone jest na szczotki. Szczotki naprzeciwległe są zwarte. Może Ktoś z Kolegów podpowie gdzie szukać problemu.
Jak wiatrak się włącza od momentu odpalenia silnika , to znaczy że następuje reset komputera , przynajmniej ja tak miałem - sprawdź czujnik IAT na dolocie do filtra powietrza - czasami taka usterka powoduje że sterownik silnika dostaje złe informacje - i na ciepłym silniku zwiększa dawkę paliwa , wtedy się zalewa.
A nie było czasami specjalnie podpięte na krótko? Widziałem takie modyfikacje w hondach z silnikami v-tec jak były non stop piłowane to robili wiatrak na krótko i cały czas zapierniczał, bądź podłączali pod światła. Nie mówię, że ty tak masz, ale z jednej strony masz motor wyczynowy.
Uwalony czujnik do kontroli, wkręcany w głowicę koło świecy od strony rozrządu-te same objawy co u mnie. Na zimnym silniku sygnalizowało przegrzanie. Nie zamierzałem kupować drogiego dziadostwa, które i tak jest niedokładne-gdy miałem ponad półtora roku temu uszkodzony wiatrak chłodnicy i wybijający płyn ani raczył powiadomić kontrolką. Odłączyłem całkiem....
Od diagnostyki dedykowanym sprzętem , w wersji obejmującej model i rocznik Twojego auta. Należy wykonać diagnozę wszystkich systemów.
Podaj napięcie bezpośrednio na wiatrak z akumulatora, po wypięciu wtyczki masz płytki na wierzchu. Brak reakcji oznacza wadę wentylatora. Biorąc to na "chłopski rozum"...
Obecnie po chwili od włączenia samochodu na postoju, wiatrak chłodnicy zaczyna pracować mocno (nie wiem, czy to II bieg czy III, w każdym razie bardzo mocno). Mierzyłeś temp nawiewu ?
Jest w tym autku klima? który rok??
Witam, Mam problem z wiatrakiem chłodnicy w Voyagerze 3.3L z 92r. Wiatrak się nie włącza, a wiem, że jest sprawny, bo już go wymieniłem. Co mam dalej sprawdzić, proszę o pomoc. Ps. Proszę też napisać gdzie muszę szukać tych podzespołow do sprawdzenia
W astrze 1,7 TD na oplowskim silniku też mam 1 bieg (bardzo głośny zresztą) przekaźnik do wiatraka chłodnicy też jest 1.
Jak już wcześniej pisałem, w moim przypadku wina leżała po stronie pasa napędzającego wiatrak chłodnicy a tym samym i alternator. Usterka usunięta więc zamykam temat
Niestety nie są one opisane. Chodzi mi o te największe, do których dostęp jest dopiero po wyjęciu skrzynki bezpieczników pod maską ( teoretycznie tylko dla ASO). MF1, MF2... etc. Na Twoim schemacie wszystkie te bezpieczniki opisane są terminem "brak informacji"
http://obrazki.elektroda.net/45_12469154... tak jest dobrze ?? tylko teraz tak myślę sobie, ten orginalny wiatrak jest sterowany masą wiec ja te dodatkowe dwa przekaźniki są sterowane plusem to nie będzie to ze sobą kolidować ?? chodzi mi o to czy sam też się będzie włączał wiatrak poprzez czujnik temperaturowy czy będzie jakieś zwarcie ??...
czujnik masz na rurce wysokiego cisnienia na wysokosci wiatraka zaraz koło chłodnicy po lewej stronie
VW vento 1.9 d wiatraki chłodnicy cały czas się kręcą
jaki silnik, podaj kod, może coś znajde, pozdrawiam Dodano po 21 jeżeli to jest na sterowniku EEC V to sprawdż piny 17 i 68 one dają sygnał na wentylator, oraz pin 38 sygnał od czujnika temperatury czynnika chłodzącego silnik, to zwykły termistor poszukam to podam parametry, pozdrawiam Dodano po 13 prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik i tak przy 20st...
A chłodnica gorąca ?
Czujnik temperatury lub Sterownik wentylatorów na lewej podłuznicy zwarty . Termostat niee .
Problem polega na tym że kiedy Astra zaczyna się grzać do 100 kilku stopni to włącza się wiatrak. Wszystko było by ok, gdyby nie to że włącza się on na chwile (20-30sec) po czym przestaje. I dobrze w tym czasie zdąży wychłodzić płyn.
Prawdopodobnie czujnik temp. zamontowany w jednym z brzegów chłodnicy dał d..y Odepnij kostkę od niego i tam powinny być ze 3 piny próbuj zwierać na przemian dwa wyjścia w kostce - raz Ci się powinien pojawić wolny, a drugim razem szybki bieg wiatraka. Jesli tak będzie czujnik do wymiany - jesli nie - pewnie silnik w wiatrakach umarł. Swoją drogą kiedyś...
A jakbyś zrobił próbę szczelności, typu korek z pompką i manometrem? No i drugi test, poskładać bez termostatu? Ps. taki motor ma wiatrak chłodnicy? Jak to się ma teoretycznie na postoju zachowywać?
Witam, mam problem z wiatrakiem chłodnicy w clio I 96r 1.2 silnik, wersja Baccara po prostu przy większej temp nie załącza się w ogóle. Problem zauważyłem dopiero po zimie. Czytając podobne posty na forach dochodzę do wniosku, że może to być czujnik. Może mi ktoś doradzić jak to sprawdzić?
Możez napisać przy jakiej temp. włącza się tobie wentylator teraz?
Wiatrak chłodnicy zdmuchuje ją ze świec.
Czyli jak się rozkręci wiatrak to pompa paliwa sie wyłącza? Tak to zrozumiałem.
To masz cos z instalacją. Doprowadź ją do ładu tak, aby przy zwieraniu kostki czujnika wiatrak sie włączał. Oczywiście mówimy cały czas o czujniku wkręconym w chłodnicy.
Zasilacz komputerowy ? Hmm, jak masz parę takich do testów (do ewentualnego unicestwienia lub tunningu) czemu nie ... Ważne jaką on ma moc rzeczywistą i jaka jest zamontowana dioda schotky'ego w mostku na 12V (taki z 2 diodami baryłkowymi przykręcone na nędznej blaszce do radiatorka - zapomnij) - może to pochodzić parę godzin, a może dłużej... Sam używam...
Schemat właściwie nie różni się od 244. Schemat drastycznie różni się od 244. Star 742 ma instalację 24V, ma dwa elektryczne wiatraki chłodnicy, w zależności od wersji dwu- lub jednobiegowe, elektroniczny przerywacz kierunkowskazów, elektroniczny układ alarmowania o przekroczeniu parametrów (np. spadku ciśnienia albo wzroście temperatury), elektroniczny...
Chłodzenie zwojów nic nie da. Ten transformator ma tylko 6VA mocy, a wiatrak od chłodnicy potrzebuje dużo dużo więcej. 0,5A to prąd znamionowy uzwojenia wtórnego. Podłączając obciążenie o charakterze czysto rezystancyjnym przy napięciu wyjsciowym 12V taki prąd popłynie. I=P/U
na postoju mimo że woda nie miała 90stopni to wentylator uruchamiał się do schłodzenia klimatyzacji. Po włączeniu klimy wiatrak na chłodnicy powinien pracować na pierwszym biegu. Na włączonej klimie powinna kręcić się wewnętrzna część koła pasowego sprężarki.
Bez problemu kupisz zamiennik i orginał wiatraka chłodnicy.
Witam! Mam Golfa II 1.8 115 KM. Mam z nim problem z elektryką. Najważniejszą sprawą jest wiatrak chłodnicy. Włącza się on dopiero po wygaszeniu auta i wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki, nie wiem jak to jest w czasie jazdy, ale raczej się wtedy nie włącza, bo nawet po przejechaniu długiej trasy włącza się dopiero po wygaszeniu całkowitym auta, a wyłącza...
Mój problem polega na tym, że silnik nagrzewa się do 90stopni i po dalszej krótkiej jezdzie temperatura spada do 70-80 stopni. Zaobserwowałem po zatrzymaniu, że wtedy pierwszy wiatrak chłodnicy (ten mechaniczny) się obraca. Sytuacja jest tymbardziej dziwna, że wtedy gdy temperatura jest np.80stopni i zacznę ostrzej jechać np. do 3500-4000 obr/min to...
A na schemacie są postojówki. W 4011 też były mimo że lampy były tak stare jak ciągnik. Druga kostka jest na obudowie wiatraka chłodnicy.
Panowie! W porządnych alarmach z przed paru lat taki przewód należało podłączyć do wentylatora chłodnicy, aby gdy auto jest gorące zawiesić czasowo (lub cyklicznie) działanie czujnika spadku napięcia. Gdyby tego nie zrobić to przy aktywnym czujniku spadku napięcia (z reguły opcja programowana) za każdym razem gdy zamykamy auto z nagrzanym silnikiem...
Większość pod nazwą wentylator, rozumie, ze masz na myśli wiatrak na chłodnicy/skraplaczu. Jeśli chodzi o dmuchawę powietrza to sprawa jest oczywiście inna Dodano po 12 Jaka by nie była klima(auto/manual), na F20 ma być +15 czyli zapłon. Stacyjka ci się wysypała albo okablowanie padło
Tak napisałem jak w Town& Country 3,8 . Jak diesel nie ma modułu to co włącza went? Tylko przekaźnik?
Uszkodzony sterownik wentylatorów
Na AUTO chodzi klima i załącza wiatraki.
witam niedziała mi wiatrak chłodnicy przy wzrocie temp w BMW E46 2.0 d rok 2000 jak to naprawic ?
Witam. Auto A-klasa A160 automat z 1999r benzynowy silnik. Auto przez pomyłkę próbowałem odpalić bez podłączonego ECU. Uruchomił się na maksymalnych obrotach wiatrak chłodnicy. Podłączyłem ECU auto odpaliło ale pozostał problem z ciągle działającym wiatrakiem chłodnicy. Pomóżcie jak naprawić tą usterkę?
Kostke przy czujniku w termostacie wyczyściłem i przedmuchałem.... ale nie jestem pewien czy to ten czujnik steruje wiatrakiem chłodnicy.
przy odbiorze auta wiatrak chłodnicy sie nie włączył jak włączyłem przycisk klimy
Wiatrak chłodnicy może nie działać, trzeba podpiąć tester i posprawdzać co się dzieje
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
Opornica pierwszego biegu wiatraka.
Uszkodzony silnik wiatraka.
To znaczy... Mało znam się na motoryzacji. Nie wiem dlaczego tak się dzieje że gdy wyłączę silnik mimo tego że jest zimny to uruchamia się wiatrak przy chłodnicy.
To normalne, że po zgaszeniu silnika wiatrak chłodnicy jeszcze trochę pracuje; dzieje się tak gdy płyn ma naprawdę wysoką temperaturę, np po jeździe w korku lub w gorące dni. Jednak 7 minut to chyba trochę za długo, zazwyczaj to chyba jest kilkadziesiąt sekund.
nie jestem pewien jak jest w astrze ale na 99% nie ma przekaźnika tylko załącza wiatrak czujnik chłodnicy.Czujnik załączania wiatraka zawsze (99% bywa i na krućcu wyjściowym z chłodnicy np. Ford ) znajduje się w chłodnicy więc poszukaj . Jak nie zlokalizujesz czujnika to poleć po kablach od wiatraka i wszystko się wyjaśni , mało będzie kabli tej grubości...
Termostat kupiony jakiś formowy czy jaki najtańszy był? Wiatrak chłodnicy nie jest uruchomiony na stałe?
Może panowie podadzą jaki jest silnik najmniejszy ale dość mocny i mało prądu pobiera? Podobny do pralki. Bo jak na razie to ja korzystam z pralki o mocy do 480W 230V szeregowy szczotkowy. Taki mam największy. Potem Miele 730W 230V. Reszta to nie ma sensu bo za duże prądy mają inne silniki. Jak mój przy wciągarkach 1500W i 750W... Nie pralka. Mam silnik...
Tak, cienki idzie do sterownika silnika. Sterownik silnika zapina wiatrak w zależności od potrzeb. Sterownik silnika wykrywa też, czy jest jakaś anomalia w obrębie wiatraka.
Wymieniłem i wiatrak chłodnicy nadal nie kręci się. Wiatrak sprawny bo podłanczałem do aktu i krėcił. Od wiatraka odchodzi drugi przewód na dół chłodnicy. Czy możliwe jest że w chłodnicy jest drugi czujnik temperatury?
Sterownik wiatraka chłodnicy.
"duża prędkość GMV" Wiatrak chłodnicy, zrób to, to wazne. Co do pompy to sprawdź olej.
Auto wyświetla komunikat "Usterka silnika, Zatrzymaj samochód" ale odpala i pracuje bez zmiany. https://obrazki.elektroda.pl/4526548700_... Odczyt błędów z OBD: P049394 "Kod usterki dostawcy" (sterowanie wolnych obrotów wiatraka chłodnicy" P066B00 "Świeca żarowa nr1" https://obrazki.elektroda.pl/8253318300_... Wymieniono...
Witam. Mam nissan Micra 1.2 z gazem, 2006r., nie działa mi wiatrak chłodnicy i proszę o pomoc, poinstruowanie mnie gdzie znajduje się ten czujnik żebym mogła założyć nowy? Z góry dziękuję.
Klimatyzacja nie załącza się po odpaleniu samochodu, sprężarka w ogóle nie pracuje. Dopiero po kilku minutach (10–15 minut) jazdy włącza się i wszystko działa prawidłowo, aż do wyłączenia samochodu. Czytałem na forach, że często pomaga zamiana miejscami bądź po prostu wymiana przekaźnika klimatyzacji. Dodam, że komputer nie pokazuje żadnych błędów,...
Tego właśnie szukałem. Miałem kiedyś taki w koparce na rewersie wiatraka chłodnicy i sprawdził sie idealnie. Dzięki bardzo.
Kolego wesolutki89 sprecyzuj pytanie czy chodzi Ci o czujnik temperatury na wskaźnik czy o czujnik temperatury załączający wiatrak chłodnicy.
Podejrzewam, że jeden z czujników chłodnicy do wymiany lub uszkodzony wiatrak chłodnicy- pierwszy bieg.
wiatrak chłodnicy klimy wiatrak chłodnicy mercedes oring chłodnicy
indukcyjność łuku którą stronę założyć tarcze schemat motocykl suzuki
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Jak zdjąć nadkole przedniego koła w Peugeot 407? Słaby udar w młotowiertarce Milwaukee - przyczyny i rozwiązania