Witaj kolego, udało Ci się jakoś uruchomić te wiatraki?
A kabelek od sprężarki klimy nie rozłączył się?
Witam ja tu nie widzie problemu ja ma Audi 80 B4 i u mnie wiatrak włącza się przy 88 stopniach i cały czas tak jest a nie dawno miałem robiony silnik i przed remontem tak było 88 stopni i wiatrak chodzi:)Pozdrawiam
Wiesz co steruje tym wiatrakiem?
Problem rozwiązany . Przyczyną był moduł sterujący klimatyzacją i wiatrakami
Stawiasz flache za naprawę. Zamień przewody idące od dużego do małego wiatraka.
Co sprawdziłeś? W tym roczniku w pełni diagnozowalny jest nawet "wiatrak :)".
Nie wolno dotknąć pedału gazu !, wchodzimy w 060 albo w 098 -->BS zostawić na chwilę żeby serwomotor pomachał przepustnicą, potem powinno w ostatnim oknie pojawić się adpt ok, odpalamy silnik i ma chodzić na wolnych obrotach do włączenia wiatraka
BARDZO PROSZE O POMOC CZY MOŻE KTOŚ MI WYTUMACZYĆ JAK ZAŁOŻYĆ PASEK PRZY AUDI A4 NAPĘDZAJĄCY ALTERNATOR I WIATRAK DO CHŁODNICY POTRZEBÓJE RYSUNKU JAK TEN PASEK ZAŁOŻYĆ. PARDZO PROSZE O POMOC BO MAM KSIĄŻKĘ ALE PO NIEMIECKU I TAM NIE MA RYSUNKÓW.DZIĘKUJE Proszę uzupełnić i poprawić treść postu, oraz tytuł tematu, lub trafi on do kosza. Regulamin, p.10.9,...
Dla ciebie to nie problem że samochód się grzeje a wiatraki stoją?
Z tego co wiem to chyba czeka Cie wymiana wentylatorów. Serwis Audi przy doposażaniu auta w hak holowniczy nakazauje wymiane dwóch wentylatorów chłodnicy wraz ze sterowaniem.Podobno układ chłodzenia obliczony na styk i dlatego trzeba wymienić wiatraki.Zadzwoń do ASO i zapytaj.Najpierw sprawdż w ETCE i zobaczysz że trzeba je wymienić.Cena wiatraków na...
Mam problem z centralnym nie dziala z kluczyka tylko od srodka przez guzik Wymieniałeś baterie w pilocie? jak nie to wymien i zakoduj pilot od nowa. Mogę wiedzieć po co? Co ma piernik do wiatraka?
Witam. Mam 80 b3 z wiatrakiem dwubiegowym. Czy przekaźnik znajduje się w skrzynce bezpieczników, i który to? Napisy nie są jednoznaczne. Może ktoś napisze jaki ma numer? (chodzi o ten 9-cyfrowy z literką na końcu) Dzięki.
No trza przy wiatraku aby dmuchał.
Zapnij oscyloskop na CAN i pewnie zobaczysz, że coś zaczyna siać. Ogólnie nie zazdroszczę, usterka mocnoupierdliwa i czasochłonna w diagnozowaniu. Gdyby zamiast siania był zanik, masz do pooglądania wszystkie złączki CAN. Dodano po 1 Zerknij dokładnie, czy błąd nie wskakuje w chwili załączenia wiatraków.
B3 , ale ja odgrecilem oslone z pokretlami to tam nie majak sie dobrac do przelacznika bo wystają tam tylko czarne plastikowe pokretla i nie ma tam zadnych wkretow ani srobek wiec nie wiem jak sie dobrac do stykow . problem mam taki ze nie dmucha mi na 1 i 2 biegu a na 3 i 4 jest ok tyle ze na 3 wieje za bardzo i na mrozie schladza centralke do tego...
Mam moze głupie pytanie ale w którym miejscu na silniku znajduje się termostat załaczający wiatrak w audi 80 z 1992 roku?
Możesz sprawdzić jeszcze, oprócz podglądu w Bloki pomiarowe którego nie wykonałeś, czy z testu elementów wykonawczych w sterowniku silnika jest wentylator wysterowywany. Bezpieczniki od wentylatorów odpadają - nawet na klimie by nie ruszyły. Tylko diagnostyka. Z bloków pomiarowych odczytywałem temp. cieczy chłodzącej. Trochę to zawile napisałeś: krótko...
To w koncu masz elektryczny wiatrak czy wisko?
Sprawdź wiatrak czy się uruchamia, i czujnik temperatury przy chłodnicy
witam! w audi A6 wiatrak od klimy kreci sie caly czas na dodatniej temperaturze gdy wylacze klime nadal sie kreci , wiatrak jest nowy a klima nabita! nie wiem co robic! pozdrawiam !
Masz opornice są dwa wejścia i jedno wyjście na silnik w opornicy masz dwa oporniki o różnej oporności i tu masz bieg wolny i szybszy a do przewodu na wyjściu oprucz przewodu czerwonego 6mm jest podłączony przewód czerwono/czarny 4mm i to jest ten 3 bieg co daje 12V na silnik. A co do tego tego cienkiego brązowo /białego to jest od sterownika klimy...
Witam, szukam pomocy, jak uruchomić wentylator ze zdjęcia. Jest to wiatrak z fotela samochodowego Audi, szukam, jak obejść cały ich system z ochroną komponentu i wysterować je w inny sposób. Aby go uruchomić, trzeba podłączyć 3 piny, może ktoś wie, który za co odpowiada. Za każdą pomoc serdecznie dziękuję. https://obrazki.elektroda.pl/4452407800_...
Silnik o wyższej temperaturze pracy - chodzi o normy spalin, wiatraki startują późno, dużo dziwnych awarii tam się trafia właśnie z tego powodu. Gdzieś widziałem pełne otwarcie 108-112 ale to nic pewnego.
Za bardzo skacze. Wiatrak na chłodnicy się włącza?
Kiedyś w AUDI S3 miałem podobny problem tylko jak wentylator się załączał to wyłączał dopiero jak rozładował się akumulator lub jak odpiąłem klemy. Winny był sterownik w wiatraku dużym który wymienia się z całym wiatrakiem.
Witam , mam problem z moja audi a8 Gdy samochod stoi w miejscu temperatura po kilku minutach podnosi sie do 120 jest to normalne ? I wiatrak sie nie zalacza. Mial ktos podobny problem , jaka przyczyna moze byc? Moze termostat ? Bezpiecznik.przekaznik? Prosze o pomoc Gdze jest bezpiecznik i przekaznik od wentylatora? Szukalem ale niemoge znalezc.
Bez problemu kupisz zamiennik i orginał wiatraka chłodnicy.
Przekaźnik kolego masz w skrzynce przy podszybiu - tam gdzie bezpieczniki. Jest to któryś z tego rzędu, który jest bliżej kabiny, u mnie drugi, albo trzeci od lewej (patrząc od przodu). Najlepiej zrób tak: jedź na szrot kup jakiś przekaźnik, najlepiej z wielkim numerem 214, albo od np. poloneza za kilka złotych, zmostkuj czujnik temperatury, włącz zapłon...
Wiatrak od klimy się nie kręci, gwiazdka na pulpicie załączona. Pomóżcie proszę,jak znaleźć przyczynę , podajcie który to bezpiecznik może to on jest spalony.
wiatraki się włączą wtedy jak wzrośnie cisnienie w układzie
Kolego musisz tak jak napisałem 1 przekaźnikiem sterować panelem a drugim wiatrakiem- tak właśnie napisałem ale cóż ......
Kable z czujnika ciśnienia lecą do modułu sterującego wiatrakami chłodnic, moduł siedzi pod akumulatorem.
Sprawdzałem tylko na rozgrzanym. Powiem tak według mnie uszczelka jest tam dobra. Autko do 90 stopni dobija w 5 minut czyli norma, a kiedyś w innym aucie miałem pęknietą uszczelke to do 90 w 2 minuty dochodzilo i to na postoju. Wymiana uszczelki i planowanie głowicy było dokładnie rok temu robione. Fakt mam dokręcony korek na maksa bez zadnych wylotów....
Troche poposcilo po wlaniu plynu ale to za malo , odpalilem na chwile silnik i wiatraki chodza bardzo glosno , silnik wylaczylem .
Nie wiecie czy istnieją zamienniki tego termostatu o inne temp. niż 105 stopni? Albo czy można przerobić układ na taki z normalnym termostatem jak w silnikach 1.6 z innym kodem. Z tego co widzę pod maską, to kilka węży, króćców itp i voila. Tylko czy można to przeprogramować żeby sterowanie klimatyzacją wiatrakami itp chodziło (VCDS czy jak to tam).
Witam, Chciałbym się dowiedzieć jak powinna wyglądać prawidłowa praca wiatraków wentylatorów? Jest mały i duży, jeden od klimy a drugi zapewne od chłodnicy silnika, ale który jest który? I jak powinny się załączać? Dodam, że u mnie w audi zaraz po odpaleniu silnika (zimnego) po postoju załącza się ten duży,i pracuje wraz z silnikiem, myśle,że coś jest...
nie zwruciłem na to uwagi , ale chyba nie Dodano po 15 nie zwróciłem na to uwagi , ale chyba nie Dodano po 4 ale jak zgasiłem silnik to na pewno wiatrak się się kręcił
Termostat wymieniony i poprawy nie ma. Po wymianie termostatu, zalalem autko plynem chlodniczym, odpowietrzylem (autko uruchomione na postoju jakies 15 minut albo i wiecej), przewody od nagrzewnicy zrobily sie gorace, a z nawiewow delikatnie leciutkie powietrze, wiec juz myslalem, ze bedzie okey... Ruszylem autkiem i po kilku km chlod z nawiewow. :/...
Z wyciągnięciem alternatora sobie poradziłem, jednak śrubę od wiatraka zostawiłem i jak narazie zostawiam ją.
okazało sie ze jest to przez wiatrak od " klimatyzacji " poprawka. Zle napisałem wczesniej ;]
Były dwa modele, albo jeden wiatrak na wisko, a drugi elektryczny, albo dwa elektryczne. Środkowa śruba jest właśnie do zasilania drugiego wiatraka
chodziło mi że jak się silnik od chłodnicy włączy to przygasa strasznie , musiałem obroty podkręcić na parowniku do 1600 żeby nie gasł bo jak się włączy wiatrak to spadają obroty na 1100
Czekaj a tam nie ma przypadkiem wiatraka Visco ? Może jest spięty cały czas i dlatego chłodzi.
Witam, mam problem z nawiewem w Audi. Otóż gdy na zewnątrz jest zimno (ujemna temperatura), to wiatrak od klimatyzacji, od nawiewu nie chce się włączyć. Nie wiem, czy to problem z elektryką, czy z czym innym. Prosiłbym o pomoc. AI: Jaki jest dokładny model i rok produkcji Twojego Audi? Audi A4 B6 AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś...
ten drugi wiatrak jest od klimatyzacji włącza się po uruchomieniu klimy
Włączona klimatyzacja w okresie letnim powoduje ciągłą pracę wentylatora elektrycznego. Tak się zachowuje wiatrak w moim A4. Ręczne wyłączenie klimatyzacji powoduje zatrzymanie wiatraka (jeżeli silnik jest zimny oczywiście).
Zwalą cała winę na lpg i nieprawidłowe warunki spalania. Zbyt uboga mieszanka a co za tym idzie temp. powoduje takie uszkodzenia. Wojna z wiatrakami, zostaje ci tylko TVN Turbo.
Witam Wiatraki wydają się w porządku, kiedy już klimatyzacja ,,załączy się" pracują oba bez żadnych niepokojących dzwięķów.
Jest opis na wyłączniku znajdującym się na chłodnicy. Znajdziesz tam dwie wielkości opisujące ww. progi temperatur. Jak się wiatraki nie włączają to trzeba szukać gdzie indziej.
Posprawdzalem miernikiem opornosci czujnikow temperatury itp., wszystkie wtyczki i chcac sprawdzic zawor dodatkowy powietrza po wyciagnieciu wtyczki okazalo się ze kabelki z niej mialem naderwane, chyba nawet urwany. I to była prawdopodobnie przyczyna tych roznych predkosci obrotowych. Kolejna sprawa to niskie temperatury na wskazniku na desce rozdzielczej......
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi . Czujnik spadku napiec znajduje sie wlasnie w alarmie nie w samochodzie , i dziala tak ze w momencie gdy ktos uruchomi w samochodzie jakikolwiek odbiornik energii el. ktory spowoduje spadek napiec alarm odrazu sie zalaczy tak ajk przy wlamaniu . W fabrycznych alarmach vw audi , nie spotkalem sie z takim czujnikiem...
no tak ale w komora silnika jest bardzo narazona na wilgoc ktora do srodka przetwornicy dostac sie moze przez wiatrak abel zasilajacy ktorego chce urzyc to 2x8mm2
ja słyszę że ten odgłos odchodzi gdzieś przy turbinie. Może ktoś jest mi wstanie chociaż trochę pomóc. Z góry dziekuje Bo ten wiatrak jest przy turbinie.
Witam. Czy ktoś mi powie jak można sprawdzić czujnik ciśnienia (3piny) i gdzie jest sterownik/przekaźnik do klimy i jak też sprawdzić ten przekaźnik. gaz jest , pompa sie załącza po podaniu 12v i wiatrak też jak dostanie 12v samochód to audi a3 8l klimatronik
Już dzisiaj tego nie sprawdzę ale klimatyzacja ogólnie działa gdy podłącze kompresor bezpośrednio do plusa to chłodzi sie w samochodzie wiatraki pracują ale myślicie że to może być problem z czujnikiem ?
Jest jeden błąd od klimatyzacji któryś wiatrak , i elektro zamek od klapki wlewu paliwa innych błędów nie ma
Przy takim użytkowaniu zamknoł bym mały obieg i puścił tylko przez chłodnice + wiatrak na sztywno tak jak przy upalaniu opon.
Witaj tak jak kolega powiedział,sprawdź czy nie dostały się inne obiekty,które mogłyby uszkodzić wiatrak wentylatora. u mnie w audi na 4biegu mocno szumi i buczy ale to wiem ze to przez to ze był on klejony już i nie jest on wyważony. Wystarczy że jedna łopatka pęknie,odwżnik spadnie z łopatki,to siła odśrodkowa sprawi że nie będziesz w stanie usiedzieć...
Jest niedziela i nie chce mi się pisać, więc podam tylko wskazówkę. Błędny odczyt temperatury przez licznik- jeżeli jest to Magneti Marelli (typowa usterka) jest przekazywany do panelu klimatyzacji, i ten załącza wentylator. 51C to nie jest temperatura płynu chłodniczego, to 49C i ma być zgodny (+- 5stC) z odczytem ECU, jeśli różnica jest większa to...
Na razie spróbuj dać na cewkę przekażnika dobry + i -,czyli na styk 85 i 86 jeżeli tam takie występują.Są to styki cewki przekażnika i do nich lecą cienkie przewody bo tylko do zasterowania.Sterowanie będzie plusem lub minusem.Dopiero póżniej sprawdzisz ten gruby przewód który idzie do tych styków co trzymasz palcem. Może ten gruby przewód tak jak piszesz...
Niestety to walka z wiatrakami, dlatego stary podpis już nieaktualny. Ja się poddałem.
Rozwiązaniem problemu był czujnik temperatury. Wymieniłłem go i teraz temperatu zawsze jest na 90 stopniach.
Problem rozwiązany :) Rozsypał się wirnik pompy wody, przez to nie było przepływu, chłodnica się nie nagrzewała i tym sposobem termowłącznik nie uruchamiał wiatraków. Po wymianie pompy na nową problemy z przegrzewaniem się ustąpiły.
Po wymianie powiem że w kabinie szybko robi się ciepło, mechanik mówił że rozbierał przód i nawet osłonę rozrządu bo niby jakieś tam śruby były do odkręcenia. Jedynie jestem niezadowolony bo chyba klimatyzacja przestała odpowiadać, po naciśnięciu tego znaczku mrożenia pojawia się na ekranie ta ikonka i znika, klima nie odpowiada, muszę poszukać na necie....
tak u mnie sa dwa wiatraki. no dobra to bwymienie ten termostat jak mi sie uda. a duzo przy tym pracy?
Niestety nie mam pojęcia, aczkolwiek w tych silnikach montowany jest termostat z temp. otwarcia 105 stopni C. i temperatura w granicach od 90-113 jest normalna, ale nie 120, dziwne że wiatraki dopiero załączają się dopiero przy około 115.
witam, mam identyczny problem w golfie IV, u mnie bład był 16500, czujnik wymieniony na nowy i ... to samo:cry:. Kontrolka ESP świeci, wiatraki chodzą, wskaźnik temperatury spada z 90 do 0. Jak u Ciebie to się skończyło?
Witam Zgłaszam swój kłopot licząc na pomoc. Jestem posiadaczem Audi A4 B5 1,8 1996r. Od pewnego czasu po przekręceniu stacyjki ciągle pracuje wentylator i nie wyłącza się. Bez znaczenia czy odpalę silnik, czy tylko przekręcę kluczyk w stacyjce. Temperatura silnika rośnie normalnie i nie przegrzewa się. Moje Audi ma dwa wiatraki po prawej na wisko i...
grzanie w kabinie juz dziala okazalo sie ze termostat ale nadal kopci :/ Zauwazylem pod korkiem maslo wiec mam zamiar jechac do mechanika tego co mi robil i zlozyc reklamacje bo tak nie moze byc bo przed robota glowicy bylo to samo a moim zdaniem sa to objawy uszczelki pod glowica:/ .Mam jeszcze 1 pytanko wie ktos co jest odpowiedziale za wlaczanie...
No i wina wiatraka, zawieszają się szczotki, wystarczyło ściągnąć półkę od pasażera i wklepnąć w wiatrak i hula na całego, ale muszę go rozebrać żeby usunąć usterkę. Pozdrawiam
Temperatura zewnętrzna prawidłowa na climatronicu i liczniku. Temperatury parownika nie sprawdzałem napiszę jak sprawdzę. Jeszcze dodam, że po włączeniu klimatyzacji żaden z wiatraków nie startuje, a po zgaszeniu silnika na jakiś czas startują dwa czy to normalne ?
4 - plus 3 masa 1, 2 - sterowanie z panelu klimatyzacji Bez podania sterowania wiatrak nie zadziała. Czym jest realizowane sterowanie? Nie mam pojęcia, nie wiem też jaki jest tam poziom napięć.
no ja wiem ale wyczytałem gdzies ze moze byc zapowietrzony układ, przy zakupie wiatrak nie chodził tak szybko a z klima to odpoczatku nie było ciepłego powietrza
chłodnica gorąca, lecą ciepłe nawiewy, ciśnienie na cylindrach ok, czy to może być wina sprzęgiełka wiskotycznego ? bo wentylator nie przyspiesza,chodzi cały czas wolno, podłaczyłem na chwile wiatrak od klimy i wtedy temp silnika nie przekroczy 90C
swego czasu próbowałem ożywić swój 1/2 fis w borze.. .skończyło się wymianą na inny z demontażu i póki co daje radę, chociaż jak jest +30 stopni, to lekko ciemnieje i jest różnica jak przy temperaturze zewnętrznej rzędu 15-20 stopni generalnie nie bardzo wierzę w "naprawę" (a nie wymianę) ciemniejącego wyświetlacza na skutek wzrostu temperatury - co...
Jak wymienie wentylator od klimy to obciążenie będzie jeszcze większe. Nigdy nie spotkałem się z taka strata mocy. Dodano po 8 Czy uważacie ze nastąpi poprawa jesli wymienie wiatrak klimy? Ponoc wiatrak klimy schladza tez silnik, idąc za tropem silnik będzie zasysal zimniejsze powietrze, co za tym idzie drugi bieg wiatraka chlodnicy będzie wlaczal się...
Odłącz wtyczkę z tego czujnika w chłodnicy, zobaczysz czy wentylatory przestaną pracować i jeszcze raz napiszę, spróbuj odłączyć wtyczkę z modułu wentylatorów, ale tą z cienkimi kablami, nie tą z grubymi Po odpięciu wtyczki z cienkimi przewodami z modułu wentylatorów wentylatory nadal pracują. Jak odpinam wtyczkę z czujnika w chłodnicy nadal pracują...
Sprawdzałaś czy termostat od razu nie puszcza płynu na chłodnicę? Nie sprawdzałem termostatu jeszcze. Ale myślę że jest otwarty cały czas dlatego tak się dzieje tylko czemu wiatrak działa cały czas. wolę pierw zapytać, może ktoś przerabiał ten temat
Aby powiedzieć że jest odpowiednie ciśnienie , trzeba zachować warunki pomiaru tego ciśnienia . Instrukcja podaje temperaturę i obroty czasami ilość włączeń wiatraka na chłodnicy i wartość ciśnienia , potem możemy powiedzieć coś o ciśnieniu .
Błędy i parametry, potrzebne minimum do diagnozy.Który rok i silnik, bo zmieniali schematy chyba ze trzy razy. Jakieś napięcia dochodzą do czujnika? Ile tam masz przewodów na czujniku, cztery ? Dwa to sterowanie przekażnika wiatraka masą, dwa to sygnał na moduł klimatronika, podawane jest napięcie 12v.
Mam problem z moją 80 :cry: Wkręca się do 4tyś. obr. i spada pomimo wciśniętego gazu. Po ponownym dodaniu gazu jest to samo. Nie wiem w czym przyczyna a drugi problem to gotuje wodę.. :/ Chłodnica drożna, nagrzewnica też, termostat otwiera. Węże nie robią się twarde. Temperatura osiąga 100'C a wiatraki się nie uruchamiają. Z wiatrakami sobie poradzę...
Witam serdecznie! Ja mam również taki sam problem ze wskazaniem temp. Nawet rano na zimnym silniku po zapłonie wędruje na 70 stopni a skala jest od 60 - 120. Wystraszyło mnie ponieważ pokazywało mi 100 stopni to myślałem że wiatrak się nie włącza... Nie znam się na tym kompletnie ponieważ od kilku dni jestem posiadaczem Audi a3. P.S tak po za tematem...
na termometrze jest pokrętlo podobne jak np do kasowana przebiegu dziennego lub zmiany intensywności oświetlenia. To pokrętło jest prawie zlicowane z szybką, ale da się je ująć w palce, służy ono do kalibracji wskazań, rozgrzać silnik i jak się włączy wiatrak ustawiś tym pokrętłem wskazówkę ma około 95 st.
Nie jestem pewien jak jest w twoim samochodzie, ale powinno być jak w audi, czyli za sterowanie odpowiada panel na którym są przyciski do regulacji i wyświetlacz(e). Steruje on klimą, wiatrakami i wszystkim co związane z ogrzewaniem.
Witam mam problem z klimatyzacja w audi a4 b5 2,5TDI Climatronic nie załączą się sprężarka w klimatyzacji. Po jej załączeniu chodzi tylko mały wiatrak. Wymieniałem czujnik ciśnienia ponieważ wyskakiwał błąd f129 ale to nie pomogło. Do sprężarki zasilanie normalnie dochodzi bo sprawdzałem i we wtyczce od czujnika też jest napięcie. Z góry dzięki za odpowiedź.
Ktoś wsadził zwykły przekaźnik z kwadratowym rozkładem styków, do wiatraków ma być taki jak do pompy paliwa 85 i 86 obok siebie (86 ma 3mm)
Nie nie włącza się no bo ta woda nie dociera do chłodnicy a z tego co mi sie wydaje zeby wiatrak od chlodnicy chodził to musi na niej być wysoka temperatura nie wiem czy dobrze myślę
Tak, jak daje się w palnik to temperatura spada i mamy klasyczny silnik. Ja więcej jak 110 nie jadę (średnio 95-100). To auto do miasta i ma krótką skrzynie. Tak czy siak za temperaturę odpowiadają cztery elementy i warto zadbać aby cały układ chodził jak fabryka. Wszystko jest ładnie opisane w podanym przeze mnie wyżej temacie. Skoro komp pokazał błąd...
Najpierw sprawdź aparaturę odpowiedzialną za włączanie w określonych temperaturach napięcia dla wiatraka!! Przekaźnik raczej jest spoko. W audi miałem ten sam problem, i o ile dobrze pamiętam, wymieniali mi jakiś czujnik temperatury (cała wypłata w 1992 poszła na to) który np. przy 75-80C zamykał się i dawał +6V na wiatrak. Przy ponad 80C załączał się...
Może źle odpowietrzony układ. Chłodnica działa dobrze, wiatrak ? Czujnik temperatury jest ok ? Rurki powinny być twarde. Jak są miękkie to gorący olej przy pękniętej uszczelce je ''zmiękczył''.
Nie sądzę, aby się uszkodziło, swoją drogą montowanie wiatraka z ułamanym skrzydłem to szaleństwo. Co rozumiesz przez sprawdzanie vag-iem zegarów? Test wskaźników czy odpytanie deski na błędy?
Możliwe że turbo kończy żywot... Ile masz widocznych chłodnic pod maską? 2 czy 3? Wiatrak (wiatraki) Ci dobrze pracują? Nie masz zabitych syfem lamelek? O ile błąd przypadkowy/sporadyczny to w starym audi może wynikać ze wszystkiego o tyle błąd zatkane katalizatora nie bierze się znikąd. Może wynikać z uszkodzonych czujników, sond, małego przepływu...
Z tego co widzę na internecie to ja właśnie dałem trochę oleju na komutator... Dzisiaj rozbiore ten silnik tylko jak organoleptycznie ocenić stan szczotek i tego komutatora? Czy komutator może mieć olej na sobie? Do tego Mam taki problem ze jak odpalam klime to wiatrak przez chwile 5minut hałasuje. Jak wyłączam klime i daje ekon to jest cisza... Czy...
Witam Mam na warsztacie Audi Q7 4,2 TDI 2007r BTR WAUZZZ4L68D009938. Jechał zgasł i nie pali. Sprężynka nie gaśnie. Wiatraki na pełnych obrotach. Brak komunikacji ze sterownikiem MASTER. Slave daje się zdiagnozować ale tylko tyle widać że nie ma komunikacji z tamtym pierwszym. Poszukuję schematu instalacji silnika i szyny CAN a najlepiej rozpiskę tych...
Witam. Ostatnio po odbiorze samochodu od mechanika (rozebrany cały silnik) klimatyzacja tak jakby nie działała mianowicie jak w temacie wieje tylko ciepłe powietrze. Nie mam pojęcia ani mechanik też co może być tego przyczyną :?: Dodam, że przed naprawą wszysko było ok. Dodano po 14 Dodatkowo zauważyłem, że mały wiatrak ten od strony pasażera wogóle...
więc tak, wiatrak naprawiony, rozmontowałem go i wyczyściłem i chodzi super. Załącza się razem z włączeniem klimy w aucie. Kompresor mam pod turbo po prawej stronie auta. Pod VAG nic nie wykazało.
wentylator chlodnicy! no no od tego jest visco wentylator chlodnicy pracuje tylko przy załączonej klimie a może tak od podstaw zacząć i sprawdzić termostat Przy włączonej klimie, to się włącza wentylator na skraplaczu, a nie na chłodnicy, jeżeli już (no chyba że jest to jeden i ten sam wentylator) Jeżeli termostat jest niesprawny, to się nie otwiera,...
Problem rozwiązany, wygląda na to że problem tkwił w MPPS v13 lub IMMO blokowało dostęp do ECU wyciągałem bezpieczniki odłaczałem akumulator itd. dalej nic nie dało Auto odczytałem i zapisałem zwykłym kablem diagnostycznym VAG na FTDI używając oprogramowania NefMoto flashing software Pozdrawiam i mam nadzieje że pomogłem PS: odłączamy wtyczke zasilającą...
Bezpieczniki sprawdzone i pod klapą i w kabinie, wszystkie są ok. W rozrusznik też już było stukane, ale nic nie pomogło. Czyli na tą chwilę rozrusznik, ok. Co mogło tak szumieć ? Mogę jeszcze powiedzieć ze spaleniznę najbardziej było czuć z przodu z prawej strony komory silnika. Wiskoza ? Dodano po 8 Z tego co już wyczytałem to sprzęgło wiskotyczne...
wiatraki prądnica wiatraki opinie wiatraki pionowe
zasilać lampa solarny scania przełączniki rozdzielczość kamery internetowej
junkers usterki junkers usterki