Tuleje stalowo gumowe wahaczy sprawdż,tuleje gumowe stabilizatora.
Witam, przy hamowaniu z dużej prędkości czuć delikatne wibracje tyłu auta. Zakładając, że tarcze i klocki ok, co może być przyczyną? Luzy na tulejach wahaczy?
u mnie niestety takie same objawy, na drugim biegu ma największe drgania, wymienione koopa rzeczy łącznie z dwumasą i sprzęgłem oczywiście nowe i nadal to samo :( sprawdzona skrzynia biegów, wymienione przeguby, półosie, łącznik skrzyni biegów, przesuwany w różne strony na górnych poduchach silnika, podmieniane koła, zawieszenie sprawne, nowe końcówki...
Dokładnie tak. Ewentualnie: pojechać na SKP jeżeli cokolwiek Cię niepokoi i chcesz sprawdzić o co chodzi aby nie robić wymian w ciemno. Osobiście tydzień temu miałem taki przypadek: auto przy hamowaniu z większej prędkości zaczęło lekko szarpać. Moim zdaniem lewa strona. Ja zakwalifikowałem to jako NIEBEZPIECZNE. Podejrzewając luz w zawieszeniu (np:...
jeżeli chodzi o zawieszenie zespołu napędowego to może być to np. wybita tuleja przedniego wahacza ? i przez to przenosi drgania na podwozie ? biegi chodzą Mi dobrze .
Witam . Problem ze swoją e61 Oddałem auto do mechanika na wymianę tuleji wozka i wahaczy tył. Po odebraniu towarzyszy mi buczenie w granicach 1.4-1.8 tys obrotów. Na wolnych też trochę głośniej chodzi a gdy dodam lekko gazu tak do ok 1400 obrotów to czuje wibrację na fotelu . Auto oddałem do mechanika i stwierdził że niestety ale tak będzie bo zamontowane...
Jest niby też regulacja luzu jałowego układu kierowniczego ale za dużo tam tego luzu nie zlikwidujesz... Według instrukcji luz jałowy nie powinien przekraczać 15 stopni. Tak jak pisze robokop do wymiany ślimak, rolka przy okazji wymiana przegubów. Znając życie to też są luzy na "zwrotnicach" - tuleje do wymiany i tak samo tuleje na "wahaczu"... A jak...
Witam ! Przy prędkości 130-140km/h kierownica auta strasznie drży, ponadto wydaje mi się że całe auto lekko się trzęsie. Zauważyłem również, że nie za każdym razem są takie objawy (co drugi raz kiedy przyspieszam), również przy lekkim skręcie kierownicą wibracje znikają. Poniżej i powyżej tych prędkości autko zachowuje się normalnie. Opony z przodu...
Witam Wykluczał bym tylni układ hamulcowy. Problem może być źle założony klocek hamulcowy lub tarcze źle spasowane. Poszukał bym luzów oraz sprawdził bym czy sworznie nie kwalifikują się do wymiany. Kiedyś miałem podobna przypadłość w swoim aucie i przyczyna wibracji podczas hamowania były sworznie z zewnątrz wyglądały dobrze ale bo wyjęciu się praktycznie...
Mogła się urwać, ja też kupiłem kiedyś nowe tuleje wahaczy na tył do swojego seicento i też się poukręcały pomimo poprawnego montażu. Ale póki nie wykręcisz to się nie dowiesz czy poduszka się urwała, polecam wykręcić zobaczyć to chwila moment.
Zmagam się z tym od dłuższego czasu.: - Auto zbiera opony z przodu od strony środkowej auta. - Dodatkowo wibracje jakby auto jeździło po nierównym (jakby jajowate opony). - Wibracje auta stają się wyczuwalne między 70 a 110, poza tym zakresem zmniejsza się uch wyczuwalność. - Wibracje nie występują zawsze. - Wibruje bardziej auto niż kierownica. - Przy...
dorzuce swoje trzy grosze: Peugeot 307 2.0HDI kupujac go wiedziałem że dwumas do wymiany -- hałasował i szarpał wymieniłem na sztywne LUK w samochodzie zrobiło sie cichutko - ale drgania przy ruszaniu pozostały. Z racji że przez jade z uszkodzonym dwumasem mogły wybić sie poduszki silnika to wymieniłem cały komplet poprawa jest spora bo na starym komplecie...
Kurczę, zapomniałem sprecyzować. "Podczas jazdy dość mocno koła przenoszą wibracje na auto i wszystko także czuć na kierownicy" dzieje się tak tylko i wyłącznie na dziurach. Jadąc po prostej drodze bez nierówności problem nie występuje. Zbieżność, geometria 3D oraz wyważenie kół było. Na stalówkach i oponach zimowych jest taka sama sytuacja. Co do reszty...
Wyczytałem na innych forach, że przyczyną mogą być też uszkodzone tylne tuleje przednich wahaczy. Pojechałem na szarpaki i rzeczywiście okazało się, że są w kiepskim stanie. W przyszłym tygodniu je wymienie i jeśli problem nie zniknie to pewnie te nieszczęsne przeguby lub półoś. Trochę późno, ale jeśli komuś się przyda to powodem tej usterki była uszkodzona...
Koledzy, Jak wcześniej pisałem o wibracjach po lewej stronie samochodu które raz są raz ich nie ma, niewiem czy to będzie właściwe, ale byłem na jednej stacji kontroli i nic nie wykryto, i wyważenie kół do sprawdzenia, pojechałem na wulkanizację i tam mi wyważyli jeszcze raz i powinno być dobrze i pojechałem odrazu do innej stacji diagnostycznej i tam...
Witam. Auto zaczęło wpadać w wibracje na kierownicy oraz na całym aucie podczas hamowania. Wymieniłem wszystkie tarcze i klocki firmy ferodo. Przez kilka dni było cudownie. Ale znowu problem powrócił. Piasty są ok. Dodam, że mam mały luz na maglownicy. Oraz do wymiany gumy i łączniki stabilizatora, tuleje tylne na wahaczach i sworznie. Opony ok, felgi...
Jeśli byłby to przegub zewnętrzny działo by się to przy małych prędkościach i skręconych kołach.Towarzyszy im charakterystyczny hałas. Jeśli drgania powstają podczas dużego obciążenia, ale na prostej drodze, prawdopodobnie uszkodził się przegub wewnętrzny. Sprawdzałeś zbieżność kół, geometrię zawieszenia? Mogą to być również luzy na sworzniach lub zużytych...
Było już na forum shorstki Temat postu: Re: ( Kia Rio ) Kia Rio I pierścień dystansowy łożyska przedniego koła Łożysko w każdej piaście jest dwuczęściowe, stożkowe. Między nimi powinien znajdować się pierścień dystansowy (tuleja dystansowa), odpowiedzialna za regulację luzu. Ogólnie bardzo ciężko go dobrać i mało który warsztat jest w stanie to zrobić...
Auto ma już 20 lat , jest bardzo zadbane i nawet nie wygląda, ostatnio z powodu lekkich wibracji tarcz lekko wyczuwalnych oraz skorodowanych już dosyć piast na których wiszą tarcze i jarzm na których leżą klocki (po prostu było już mniej stali ) klocki podczas jazdy podskakiwały na jarzmach. Mechanik wyświetlił mi to ze gdy tarcza bije , klocki są luźniejsze...
Mam problem ze sprzęgłem w aucie. Właściwie tak jest od zakupu choć mam wrażenie, że jest gorzej. Pacjent: Polo 1,4 TDI 70 KM, MY 2007, na liczniku 187 tysięcy, dwumasu brak. Mam problem z szarpiącym sprzęgłem przy ruszaniu. Może się wydawać oczywiste, ze sprzęgło sie kończy itp ale jakoś to dla mnie dziwnie szarpie. Podczas ruszania bez gazu na półsprzęgle...
Witam, mam problem z moim Fordem Focusem 1,8 TDCi o przebiegu 133 tkm i zanim pójdę w koszty pragnę zasięgnąć rady. Mianowicie kiedy silnik się już dobrze nagrzeje, to czasami.. podkreślam czasami... po naciśnięciu pedału gazu przy obrotach około 2000-2500 turbosprężarka zaczyna dziwnie buczeć i samochód nieco słabiej przyśpiesza. Nie dostaje przy tym...
Dzięki za rade , ale niestety tym razem nie posłucham ponieważ przerabiałem te silniki lotnicze w wielu nietypowych przypadkach i powiem ,że są świetne i pomimo iż nie mają zbyt dużych obrotów ale za to jaki moment. Jeden z tych silników napędza moją fortunkę do szlifowania wałków na mojej tokarce którą sam wykonałem na łożyskach skośnych precyzyjnych...
wymiana tuleja wahacz punto tuleja wahacz tuleja wahacz przedni
radio straciło dźwięk dziurawy wężyk płyta indukcja electrolux
chińskie radio android bateria robota sprzatajacego
Światło cofania zapala się przy pierwszym biegu - przyczyny Zwarcie przy odpalaniu palnika Buderus G115