Zakręć śruby H i L, odpal niech wypali wszystko z komory silnika, a jak bedzie chodzic z zakręconymi śrubami to możliwe uszkodzenie gaźnika.
Olej może pogiąć korby. Najprawdopodobniej to jedna tylko świece zalane paliwem lub olejem.
Wykręć świece i zobacz czy nie są zalane paliwem. Czujnik wału to jednak nie będzie bo masz iskrę.
Zdaje się, że autorowi koncepcji tego odwróconego syfonu nad pompą chodziło o to (wcale nie twierdzę, że to tak będzie działać), żeby pompa pozostała zalana paliwem, po tym jak zostanie wyłączona, a paliwo wycieknie z węża.
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
1). Być może ta ułamana podstawa to właśnie przyczyna. Przez to pęknięcie może "zaciągać" tzw."lewe powietrze". Po uruchomieniu poprzez "zalanie" paliwem działą normalnie czy gaśnie po wypaleniu paliwa? jeżeli działa po tym odpaleniu to czy utrzymuje normalne obroty i ma normalną moc? 2). Jeżeli po zalaniu paliwem działa tylko na ile jej starczy tego...
Sprawdzałeś czy jest wtedy iskra, czy świeca jest sucha a może zalana? Filtr paliwa czysty? Czyszczenie gaźnika, sprawdzenie membran.
Świeca mokra od płynu wygląda całkiem inaczej niż świeca zalana paliwem. Świeca z cylindra, do którego dostaję się płyn chłodniczy jest wręcz bardzo czysta, wygląda jak nowa. Takie przypuszczenia sprawdza się bardzo łatwo, wykręcając daną świecę na zimnym silniku, odpinając zasilanie wtryskiwaczy. Kręci się rozrusznikiem uważając jednocześnie żeby nie...
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
temat rozwiązany już minęło trochę czasu i po wymianie sitka i wyczyszczeniu ogrzewanie śmiga Dodano po 50 wymiana sitka pomogła
A dobrze wyregulowałeś wyprzedzanie zapłonu?
Po próbie rozruchu świece są suche czy zalane paliwem? Zalane paliwem.
nie mam podanego kodu We wszystkich jest ten sam 1688. Podejrzewam że świeca za słabo się nagrzewa albo za dużo paliwa podaje pompka. Być może parametry są ustawione dla mocniejszego "pieca" i zaostaje zalane paliwem. taktowanie pompki też na minimum (1,2) To nie taktowanie tylko moc grzewcza, bez podania kodu nie ma możliwości zmiany taktowania( trzeba...
pokrywę odkręciłem i odpalałem z bez niej....
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
zalane paliwem ale brak iskry paliwo dostaje
Spróbuj jeszcze kombinować z dopływem powietrza, dyszą ma się rozumieć, dopływem paliwa, a co do filtra to lepiej go załóż. Iskra jest ładna Sprawdź również świecę, czy przypadkiem po próbach odpalenia nie jest zalana paliwem.
Jak wygląda świeca po odpalaniu na pych? Sucha czy zalana paliwem?
A zanim zapali długo kręci? Tak w 60-re zachowywał się silnik z zalanymi paliwem komorami spalania. Póki tego nie wygoniło nie reagował na gaz.
Witam, nadal walczę z powietrzem w paliwie. Założyłem nowe przewody paliwowe od zbiornika do pompki i nie pomogło. Odkręciłem ostatnio cewkę paliwową pierwszą od chłodnicy, jest ona delikatnie wyżej od innych cewek i z otworu w listwie nie wypływało paliwo, jedynie parę kropel, a według mnie listwa powinna być cała zalana paliwem. Czyli w listwie znalazło...
Witam mam problem z moim mascottem 3.0 160km 2005r objawy sa takie ze nie chce odpalic jak damy plaka to pali a jesli przestane podawac plaka to gasnie komputer nie pokazuje zadnych bledow program to delphi ds150 a pali sie kontrolka abs swiec i servis przelewy byly sprawdzane wszystkie zawory sa sprawne pompa paliwa dziala jest maly tez problem ze...
Próbowałem zero reakcji, po wykręceniu świec zalane paliwem, a więc zapłon pytanie moje jest że za cały problem może, wiem że się tam znajduje takowa rzecz, czujnik impulsu zapłonowego i zastanawia mnie czy to może być przyczyną. OBD nie ma, wiec błędu nie pokaże.
Wstrzyknij trochę paliwa w cylinder i zobacz czy na chwile odpali jak tak to znaczy brak paliwa .
Jakaś nieszczelność, przewody paliwowe, zaworek w pompce lub membrany w gaźniku. Paliwo dochodzi do cylindra, świeca jest sucha czy zalana?
W moim przypadku jest tak że jak jest zimny to nie odpala chyba że wkręcę nowe świece bo stare zalane paliwem to wtedy odpala ale po dodaniu gazu dusi się i gaśnie. Po lekkim nagrzaniu odpala i jeździ normalnie. W takich przypadkach szklanki lub zawory ?
Powiem tak - problemy z odpalaniem motocykla szczególnie zimą to bolączka japońskich motocykli. Jeżeli nam się spieszy z odpaleniem, należy kopać, kopać i jeszcze raz kopać. W tragicznych sytuacjach czasem pomaga wykręcenie świecy, oczyszczenie jej (czasami zbierze się na niej nagar i inny syf lub po prostu zostanie "zalana" paliwem) oraz ewentualne...
To wszystko łącznie z wtyczka jest zalane paliwem.
chodzi mi o odpowietrzenie pompy wtryskowej bo filtry są zalane paliwem i odpowietrzone ale dalej nie chce odpalić
Witam, Przez otwarty szyberdach napadało do środka przez noc. Problem w tym, że nie działają zegary (wskaźnik paliwa, Ad-blue, ciśnienia powietrza i temperatury silnika). Obrotomierz, prędkościomierz i reszka kontrolek działają. Co zrobić?
A nie masz czasem zapowietrzonego układu zasilania paliwem? Spróbuj go solidnie odpowietrzyć. Zbiornik masz na tym samym poziomie? Ja mam różnicę poziomów między zbiornikiem i piecem jakieś 4 metry i muszę mieć dodatkową pompę. Czy komora spalania była zalana paliwem gdy go rozbierałeś?
Jeśli wtryski regenerował ogarnięty warsztat to powinny być pozatykane i zalane paliwem. Dodano po 1 Robiłeś same wtryski czy komplet pompa, przewody, zbiornik.?
W skrzyni korbowej powinien być kranik do przewietrzania zalanego silnika. Jak silnik wejdzie na obroty otwórz go i zobacz ile paliwa wylatuje z niego. Prawdopodobnie zalewa skrzynię korbową ciekła frakcja paliwa.
Silnik honda gx270 nie odpala. Świeca zalana paliwem. Iskra jest prawidłowa. Wymieniłem świece, gaźnik na nowy, lecz nic się nie zmieniło. Może ktoś miał podobne problemy. Proszę o podpowiedzi za które z góry dziękuję. Silnik pracuje w agregacie EUROPOWER EP4100.
Witam Koledzy a naświetlijcie mi taką sprawę Czy D3WZ musi mieć sterownik ? Chcę i tak podpiąć je pod sterownik GSM ale czy do pompki paliwa potrzebuję ten generator impulsów żeby pracowała? I czy ten generator jest wbudowany w podgrzewacz? Pytam bo chcę znajomej założyć. Ja u siebie dołożyłem ThermoTopa do Espace.To bylo proste bo tam wszystko jest...
Witam wszystkich. Musze dłużej kręcić aby zapalił, jak tylko jest ujemna temperatura. Wymieniłem filtr paliwa pare dni temu ( poprzedni miał około roku czasu). Miałem zalane paliwo przejściowe i nie wlałem depresatora a na początku grudnia zatankowałem zimowe paliwo i wlałem depresator i od tego czasu mrozu sa problemy z rozruchem. Gdy jest kilka stopni...
czyli masz zalane świece. Wykręć świece, wygrzej zamontuj i powinien palić.
Wobec tego pozostaje przeprowadzic prubę uruchomienia silnika zasilanego benzyną (pokręcić z 10 sekund) i sprawdzić czy świece są zalane paliwem.
niestety nie możliwości zdiagnozowania usterki komputerem. A to czemu? Brak rocznika auta. Sprawdzałeś, czy na plaku pali? Pompa zalana paliwem?
w sumie nie sprawdziłem bo ciężko samemu:) mam druga świece wiec sprawdzę wymieniając świecę na nową Jeśli odpali to albo złe dobrana świeca, albo zalana paliwem. Jeśli nie odpali to chyba tylko cewka. olej jest świeży skosiłem może 4 razy trawnik. Tak na marginesie jaki powinien być olej do górnozaworowych kosiarek. W tamtym sezonie używałem trewol...
To jest dwusuw? Iskra jest, ale czy wtedy kiedy powinna? Sprawdź klin koła magnesowego. Po próbie uruchomienia, świeca jest zalana?
Wyczyść układ paliwowy wysusz świece zapłonowa i zmieć paliwo a nie dolej do starego. paliwo stare juz dawno wypalone bo było na rezerwie, a teraz było ciągle z orlenu
Może być przyczyna w filtrze lub filtrach paliwa (Czasami są dwa ,drugi w zbiorniku) ewentualnie świece żarowe nie grzeją, a jak te świece sprawdzałeś? lub jakość zalanego paliwa
Tam nie ma ani pompy ani gruszki, trzeba wpinać się przed filtrem paliwa pod maską. Sprawa druga, odpowietrzenie tego sprzęta nie jest takie proste, oddaj lepiej do warsztatu.
Jakiej jakości jest ta iskra? Może cewka ledwo dyszy. Porównaj z sąsiednim cylindrem. Wykręcasz świecę na tym niepracującym cylindrze, to jest zalana paliwem?
Ursus nie pali, wydaje mi się że paliwo w ogóle nie dociera do cylindrów. Odkręciłem przewód paliwowy i zakręciłem silnikiem, nie leciało z niego nic. Pompa jest zalana paliwem jednak przy pompowaniu ręcznym paliwo nie wraca do baku, mimo że gdy poluzowalem przewód przelewowy przy pompie paliwo wylatywało. Co to znaczy że sekcje stoją?
Dzień dobry Dokopałem stary (2010 r.) agregat prądotwórczy Dedra 2200 W. Wyrób marketowy. Miał parę defektów i je usunąłem. Obecnie nie chce odpalać. Iskra na świecy jest, przełącznik on/off działa, czujnik oleju też jest ok, paliwo zalane. Jeżeli podam trochę paliwa pod świecę, to odpala i pracuje prawidłowo, jak wyłączę i po chwili odpalę ponownie,...
Jeżeli czasy wtrysków są wydłużone a przy okazji paliwo straciło na wartości to prawdopodobnym jest, że świece są zalane paliwem które nie ma wystarczających właściwości detonacyjnych. Podanie z zewnątrz eteru rozwiązuje ten problem.i pali od strzała inicjując już zapłon paliwa w komorze. Jest jeszcze opcja, że zawór zwrotny nie podtrzymuje ciśnienia...
Otwierając na maksa iglice znów kolega zaleje osuszoną przed chwilą świece. Nic podobnego! Przy maksymalnie otwartej przepustnicy dajesz maks powietrza do cylindra a nie paliwa , co ułatwia odpalenie zalanego paliwem silnika . I nie jest to mój sposób tylko ogólnie sprawdzona metoda zgodna z teorią i praktyką .
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
zalewa wiece paliwem świece zalane paliwem fiesta paliwem
połączenie gazowy megane poduszka powietrzna ustawienie blaszek termostacie
philips gc9682 schemat kiedy świeci żarówka
Sony ACDP-085N02 85W Power Adapter Specs, Faults, Compatible BRAVIA TV Models Renault Scenic 1.9 dCi rozbieg silnika, wysokie obroty, awaria turbosprężarki, nie odpala