Wilgoć w aparacie zapłonowym ma wpływ na odpalanie, co do gazu - pewnie membrany w parowniku są już sztywne i dlatego gaśnie
Z opisu wynika, że masz silnik B20Z (ten posiada czujnik położenia wału korbowego). Błąd wskazuje na uszkodzenie czujnika położenia wałka rozrządu, ewentualnie na problemy z komunikacją tego czujnika. Na początek rozkręć dokładnie aparat zapłonowy, przeczyść i sprawdź okablowanie (tam lubi zalegać wilgoć i robi zniszczenia). Aparat zapłonowy można kupić...
Skuter Junak 4t euro 4 gaznik elektroniczny delltoro problem po odpaleniu kilka sekund gasnie po kilku krotnym odpalaniu zaskakuje i jest ok kiedy się rozgrzeje pracuje normalnie w czasie jazdy nie sprawia żadnych problemów po zgaszeniu odpala bez zarzutu elektrozawór ssania gaznika sprawny nie wiem co może być przyczyną że problem występuje gdy jest...
być może jest to wilgoć na aparacie zapłonowym
Pod aparatem zapłonowym jest przewód gumowy z chłodnicy połączony z układem silnika. Na łączeniu tych elementów widziałem ślady świadczące o nieszczelności. Uważam iż do aparatu dostawała się wilgoć w postaci pary z układu chłodzenia - założyłem drugą opaskę do istniejącej ,zobaczymy co dalej. Jak pisałem cewka zapłonowa nowa (z polmozbytu) co prawda...
Witam sprawa wygłada nastepujaco układ na 4093 działa użyłem go do sterownia cewki z własnym modułem http://obrazki.elektroda.pl/9586985600_1... m zapłonowym od audi a4 . wysterowałem r1 i r2 gdzie dałem potencjometry montażowe po 100kOHM. ładnie chodziło ... dałem na krótko przewód sterujący z modułu do wyjścia układu 4093. po jakiś...
Jak od wilgoci to może przewody zapłonowe do wymiany.
kolego ja u siebie w corsie miałem taki sam problem winna była cewka zapłonowa jak dostała wilgoci auto stawało nawet w drodze , spróbuj ją podmienić i zobacz efekty,pozdr.... :)
Prawdopodobnie musisz też wymienić w aucie świece i przewody zapłonowe, ponieważ instalacja gazowa jest bardzo wrażliwa na wszelakiego rodzaju zakłócenia w układzie zapłonowym i rano jak jest troche wilgoci to może szarpać.
Witam. Mam problem z układem zapłonowym. Od pewnego czasu jak jest wilgoć (odwilż) wszystko pod maską jest wilgotne i jak rano zapalę samochód, to na cewce zapłonowej podczas dodawania gazu, między fajkami cewek widać mocne iskry. W tym aucie są dwie cewki po dwie fajki każda. Jak auto się zagrzeje i wszystko wyschnie, to jedzie super bez żadnych problemów....
pewnie śnieg stopniał i się nalało do aparatu zapłonowego, zdejm kopułkę i wysusz
Wilgoć w układzie zapłonowym.
Powymieniałem wszystko dzisiaj z własnej inwencji....tak mnie naszło... kopułka + palec rozdzielacza+świece... Nic nie błyska w ciemnościach więc przewody odpadają... Zobaczę co będzie rano ...z tym że wewnątrz gum na przewodach znalazłem w ciorty wody..... albo wilgoć tak szaleje albo już nie wiem... osuszyłem i podpiołem... zobaczymy. Mam pytanko...
Mechanizm zjawiska jest prosty-w czasie pracy powietrze wewnątrz się nagrzewa, zwiększa objętość i część zostaje wypchnięta, podczas postoju natępuje proces odwrotny ( zassanie zimnego powietrza) i skondensowanie pary wodnej.
Kondensator masz pod aparatem zapłonowym. http://obrazki.elektroda.pl/7092052200_1...
Zawory ustawione?
Ja myśle że to może być wilgoć w układzie zapłonowym.Miałem tak kiedyś i problemem okazała się cewka.
Sprawdź układ zapłonowy (ROZDZIELECZ) mogła dojść wilgoć.
Sprawdz czy nie ma wilgoci w aparacie zapłonowym w tak zwanej kopułce. Wysusz dobrze przewody zapłonowe
Czasami w tych autach zdarza się że zbiera się wilgoć w aparacie zapłonowym.
Była pęknięta kopułka aparatu zapłonowego, łapała wilgoć i auto nie odpalalo.
Moje pytanie jest takie, czy są nowe świece zapłonowe z dobrze ustawioną przerwą, bo zbyt duża przerwa prowadzi do uszkodzenia kabli i cewki wysokiego napięcia.
sprawdź układ zapłonowy... może dostaje Ci się wilgoć np. do kopułki aparatu zapłonowego... czy nie zauważyłeś np. słabszej formy auta w pochmurne i wilgotne dni?? czy dzieje się to zawsze niezależnie od pogody? I po co ty cokolwiek piszesz to tego nie wiem?
Sprawdzić kopułkę aparatu zapłonowego pod względem pęknięć i skroplonej wilgoci wewnątrz. Pomysł ze spryskiwaniem przewodów WN też dobry, ale jak są stare, zakurzone, przetarte to wymieniłbym w ciemno. Kontrola przerwy na świecach zapłonowych też by nie zaszkodziła. Przy zapłonie elektronicznym ma być 1 mm, wg. instrukcji.
Nie polecam takich kostek- szczególnie do modułów zapłonowych, wilgoć do środka będzie się dostawać i zbyt długo ten moduł nie podziała. Tu potrzebne było by połączenie z gniazdem na przewodach.
Sprawdź stan kopułki zapłonowej i palca. o tej porze roku potrafi być tam pełno wilgoci. Często padają również moduły zapłonowe w aparacie.
Może przewody zapłonowe dostały wilgoci od tego śniegu. Ile razy dolewałeś płynu do zbiornika i poziom nadal opadał?
Marne CB, sieje zakłóceniami, musisz znaleśc regułę, po tym dojdziemy do przyczyny. A wilgoć na przewodach zapłonowych tez robi swoje. Ale moim zdaniem to urok tandety. Dlaczego markowe jest kilka razy droższe ? SławeK
Przyczyn może być dosyć sporo np. słaba świeca, kable zapłonowe wilgoć w obwodzie cewki WN, nieprawidłowa praca zaworów, rozrząd... Nie mając numeru błędu nic więcej nie mogę pomóc...
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
ja tak miałem w pasacie 1.8 i wymieniłem aparat zapłonowy bo dostał trochę wilgoci i jak gazu dodawałem to gasł
...2000 tys obrotów To naprawdę zdecydowanie za dużo. ;-) Rzeczy wymienione: Dołożyłbym jeszcze bez kosztowe przeglądnięcie układu zapłonowego pod kątem wilgoci. W okresach przejściowych to może być zmora kierowcy. Rozgrzej dokładnie i osusz komorę silnika, a następnie zabezpiecz elementy środkiem przeciw wilgoci. Szczególną uwagę zwróć na przewody...
Z reguły za trudnosci z zaplonem w wilgotne dni odpowiedzialny jest układ zaplonowy, także profilaktyka nowe świece plus kable Zakładając że masz wersje z silnikiem ośmiozaworowym przy wymianie świec i kabli warto dolozyc troche pracy i skontroloważ luzy zaworowe
Taka drobnostka, ale objawy bywają podobne - w jakim stanie są kable zapłonowe? Sprawdzałeś? Jak wyglądają fajki? Czy wilgoć nie dostała się pod gumowe osłony?
Sprawa wilgoci nasuwa jeden wniosek-układ zapłonowy,strona wtórna. Od cewki,poprzez kopułkę i palec do kabli WN.
Może być to po prostu olej transformatorowy. Chłodzi, izoluje i nie dopuszcza wilgoci. Dostępny choćby w starych cewkach zapłonowych. Pozdro
Witam, Takie podłączenie raczej nic by cewce iskrownika by nie zrobiło , ale wilgoć jak najbardziej tak.
Sprawdzałem zasilanie na wtryskiwaczach i jest. Nowy problem się pojawił z tym że nie ma iskry nie wiem czym to jest spowodowane (ktoś z ekspertów zostawił włączony zapłon, albo nadmierna wilgoć) napięcie do aparatu zapłonowego dochodzi a iskry nie widać.
Tak, zwykły spray silikonowy będzie dobry. Koszt opakowania to dosłownie kilka złotych. To praktycznie jest to samo, co drogie dedykowane "specjalne" środki do zabezpieczania kabli zapłonowych. Po oczyszczeniu miejsc montażu trzeba obficie spryskać same kable, "fajki", kopułkę i wszystkie widoczne elementy. Środek, który dostanie się do wnętrza fajki,...
Dzień dobry. Mam problem z moim Ogarem 200. Brak iskry po postoju. Sprawdzałem z inną świecą, dalej nie ma. Proszę o pomoc. AI: Czy sprawdzał Pan/Pani inne elementy układu zapłonowego, takie jak cewka zapłonowa, przewody wysokiego napięcia lub iskrownik? Nie sprawdzałem. AI: Czy motorower stał na zewnątrz i mógł być narażony na wilgoć lub deszcz podczas...
Witam miałem problem z 19 z wilgocią ale z układem zapłonowym, kręciło jak szalone ale nie chciało odpalić. Może to mieć związek z tym szarpaniem co piszesz.Wina kabli cewki itp.Raczej nie ma związku z paliwem bo sam piszesz żę na bęzynie i na lpg. W tych rocznikach nie było centralnego z pilota, a co do rozładowania, to tak jak koledzy mówią sprawdzić...
Predzej masz przebicie na kablach WN, teraz jest wilgoci duzo wszystkie niedomagania wychodza. Pozdrawiam.
Sprawdż ustawienie elektrody zapłonowej może jest zbyt duża odległość od palnika i dlaczego jest wilgoć w pojemniku na baterię.
Czyli pojawiły się 4 błędy nie siedem . Fajnie że zrobiłeś diagnostykę tylko DLACZEGO przyrządem który sam nie potrafi zrozumieć co diagnozuje :?: Zrób diagnostykę CLIP , tylko pełną z rozszerzeniami błędów . Jest możliwość że błędów będzie siedem a nie cztery :| Jak zachowuje sie silnik podczas pracy - czy słychać w wydechu wypadania zapłonu :?: Kiedy...
sprawdz przewody przy elektronicznym module zapłonowym taki duży radiator bodajrze koło zbiornika wyrównawczego.One są wrażliwe na wilgoć.
Kontrolka miga w momencie kiedy kluczyka nie ma w stacyjce. A co się dzieje po włączeniu zapłonu? Spróbuj fizycznie wyjąć pastylkę z kluczyka i sprawdź jaka będzie reakcja. Immo nie zgasi pracującego silnika, po za tym faktycznie jest możliwość że problem jest spowodowany wilgocią w immo lub module. Jesteś w stanie pomierzyć rezystancje cewek, impulsatora...
witwm a była sprawdzna kopołka aparatu i palec zapłonowy przczyścic styki tam sie zbiera wilgoć i moze jest przebicie ewent wymień
A zacznij od najprostszego. Sprawdź stan przewodów zapłonowych. Jak w złym stanie, to od wilgoci mogły przebijać na silnik.
Upewnij się, czy na pewno masz prawidłową przerwę na świecy i spróbuj bardzo cienko posmarować przewody smarem silikonowym, aby je ochronić przed wilgocią. Może to też uniemożliwić dostęp wilgoci pomiędzy przewód i nasadkę.
Podpowiedź, bardzo proszę; - układ zasilania, ciśnienie paliwa,wydajność wtryskiwaczy, zacząć od filtra. - układ zapłonowy, świeczki, kable, kopułka, czystość -może nie lubi wilgoci. - styki, kostka stacyjki, moduł sterowania cewki zapłonowej, czujnik hala w aparacie zapłonowym, wtyk zasilania wtryskiwaczy. Po odłączeniu przepływomierza silnik ma pracować...
tranzystor układzie zapłonowym aparacie zapłonowym matiz kondensator układzie zapłonowym
przyłącze bezpiecznik programowanie central alarmowych procesor yamaha
bluetooth audio pralka hisense
Komunikacja sterownika BT auta z chińską stacją multimedialną Zwrotnica w głośnikach Wharfedale - diagnostyka i naprawa