wirusy kompie

Znaleziono około 3385 wyników dla: wirusy kompie
Podstawowa forma zapytania: wirus komp
  • Wirus ?? Komp wysyła zbyt wiele pakietów & Firewall XP

    Witajcie, Mam dostęp do internetu za pośrednictwem sieci bezprzewodowej. Mam z nią troche problemów - nawet gdy komputer jest włączonyt "ot tak" - pracuje tylko windows, zadnych programów internetowych - stale są wysłane pakiety TCP - w ilości przekraczającej nawet dziesięciokrotnie liczbę pakietów...

    Software serwis 12robert12   30 Paź 2004 12:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1383
  • BIOS, HDD czy wirus? Komp ma prolemy z uruchomieniem się.

    powiem ci pewną przypadłosću mnie kiedyś nosiłem swój 6.4 samsunga w kieszeni kurtki i pewnego razu podłaczam do kompa i słysze nie rusza robie reset dysk rusza po chwili sie zatrzymuje wiec wyjmuje dysk ogladam i okazuje sie ze gawałek sreberka po gumie orbi wpadło miedzy gnd a 5v i robiło zwarcie co...

    Komputery Hardware pavulon   17 Lut 2005 12:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1559
  • Wirus? komp głupieje pod PS2

    Nie ma problemu komp 24 godziny na dobe :wink:

    Software serwis Radek102   16 Maj 2005 15:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1199
  • Znowu wirus? Komp sie niechce włączać?

    Znowu mam problem z komputerem włączając program do zmiany ip. komp sie zwiesił po resecie dziwne napisy w biosie. Komputer chodzi tylko w trybie awaryjnym. Jak normalnie włączam to po załadowaniu paska Windows ekran sam sie wylacza. Wczesniej mialem ten sam problem po formacie bylo dobrze podjerzewam...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   28 Paź 2008 14:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 777
  • wirus - W32/MALWARE!GEMINI

    Witam, adwcleaner użyłem już wczoraj i chyba usunął wszystko, f secure pokazuje że usunięto wszystkie wirusy, komp. zaczął wyraźnie szybciej pracować mbm zrobiłem pełny skan i nic nie wykazał, pdaję logi z FRST

    Pogotowie Antywirusowe bsony   22 Wrz 2014 09:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 813
  • komp sie wiesza przy uruchamianiu

    A może najpierw go przeinstaluj. Może plików ci brakuje, albo wirus.

    Software serwis @lbert   31 Paź 2004 16:18 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2055
  • komp sam się wyłącza

    Ja blastera nie mam. Sprawdzałem zawsze Nortonem a teraz jeszcze nażędziem do właśnie do tego wirusa.

    Komputery Hardware cezaryzseit   22 Sie 2004 01:42 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 3528
  • komp muli, ale po włączeniu menedżera zadań jest normalnie

    mbam jest tez w wersji portable tylko pamietaj o aktualizacji bazy wirusów

    Software serwis apollosi   17 Lut 2014 12:44 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1173
  • wirus, który nie chce się usunąć

    Jakiś czas temu, pod koniec lipca, mój młodszy kuzyn bawił się moim laptopem, oczywiście ja mając konto na fb, miałam je otworzone, wtedy przyszła mi wiadomość od kolegi ze spamem, słynne "hi,how are you" no i mój mądry kuzyn nacisnął ten plik i ściągnął wirusa, zaspamowało mi całe konto, próbowałam...

    Pogotowie Antywirusowe marretta   22 Sie 2011 15:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2127
  • wirus po formacie - Mam wirusa nawet po formacie xp

    Cześć. Chciałbym wam opisać mój problem. Przy ściąganiu plików do cs'a wdarł mi się do komputera wirus. Wiem o tym bo od razu sie zdziwiłem ze nie da sie tego pliku usunąć, też menadzer zadań przestał działać. Na nastepny dzien gdy właczylem kompa nie pokazały sie ikonki tylko jakis blad z adobe. Poprzez...

    Pogotowie Antywirusowe jankolo   07 Lut 2013 22:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3444
  • Wirus, którego nie mogę usunąć

    Witam wczoraj robiłem formata, nie ściagałem żadnych podejrzanych plików. Mam wirusa albo wirusy sam już nie wiem ;/ Nie da się tego syfu usunąć i chyba mi procka obciążą. Używam AVG. Kiedy robię skana kompa to mam 6 infekcji. 4 z nich da się usuną ;) ale 2 NIE. Po usunięciu tych 4 reset kompa i...

    Pogotowie Antywirusowe ordynat1   27 Sie 2012 20:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1533
  • WinXP - Wirus, m.in. plik: BDARemote, sprawdzenie logów

    Witam, Mój komputer strasznie wolno chodzi od jakiegoś czasu, i zauważyłem, że w Autostarcie mam jakiś plik: BDARemote, czytając na necie na temat tego pliku doczytałem się, że może to być jakiś wirus i żeby tego nie lekceważyć, dlatego też postanowiłem zrobić logi i pokazać wam je do sprawdzenia. FRST:...

    Pogotowie Antywirusowe xSzwagier   19 Kwi 2015 13:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 825
  • Wirusy komórkowe - programy antywirusowe

    Witam. Mam parę pytań odnośnie wirusów komórkowych. Mam SE K800i i boję się trochę wirusów gdyż jest to symbian i może coś złapać. Pytanie brzmi czy na ten tel są jakieś bezpieczne programy antywirusowe? Kolejne pytanie to czy łatwo jest takiego wirusa złapać kiedy na kompie mam prawdopodobnie trojana...

    GSM Początkujący Mychatel   26 Mar 2009 21:03 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 831
  • Jak odzyskać dane z dysku zablokowanego przez wirus?

    UWAGA!! próbujesz na własną odpowiedzialność. "Your PC is blocked. All the hard drives were encrypted. Browse www.[CENSORED].ru to get an access to your system and files. Any attempt to restore the drives using other way will lead to inevitable data loss !!! "Please remember your ID: ##### [where...

    Pogotowie Antywirusowe alfa4ce   02 Gru 2010 17:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5309
  • Wirus - Polska Policja Biuro Spraw Wewnątrznych Krajowe Centrum Informacji Krymi

    Witam. Wczoraj oglądałem powtórkę KSW 23 na necie i nagle wyskoczył biały ekran a poczym taki obrazek. Miałem już coś podobnego ale tamto dało się łatwiej usunąć. Problem polega na tym że: Po włączeniu kompa pokazuje sie "Zapraszamy" Poczym mija 2-3s i biały ekran. Mam router a neta mogę...

    Pogotowie Antywirusowe kasiunia7777   12 Cze 2013 12:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1668
  • Wirus który tworzy foldery jako skrót.

    Witam mam problem. Sprawa wygląda tak: Od jakiegoś czasu na komputerze mam jakiegoś wirusa który foldery zamienia w skróty nawet na pamięci usb. Po podłączeniu jakiejś pamięci usb to usb posiada tego wirusa który zamienia folderu w skrót. Następnie kiedy to usb podłącze do innego kompa lub laptopa...

    Pogotowie Antywirusowe Acorus 20   15 Lut 2014 15:58 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 14937
  • Wirus ukrywa pliki na pendrive - nowszy model?

    Żona kolegi przywlokła z pracy wirusa na penie, zainfekowała ich prywatny komp. Z wirusem ukrywającym pliki już kiedyś walczyłem, to prawdopodobnie jakaś nowa odmiana - piszę tak dlatego że na penie tworzy skrót jeden skrót (do "dysku") zamiast skrótów do każdego folderu z osobna. Dodatkowo zauważyłem...

    Pogotowie Antywirusowe Acorus 20   15 Cze 2015 08:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1320
  • nie mogę załączyć kompa

    nie mogę załączyć kompa ------------------------------------... płyta K7S5A co dzień to gorzej ,jaszcze kilka dni temu można było załączyć kompa po 20 min od czasu wyłączenia a teraz po całej nocy udało mi się go wreszcie załączyć chyba po 20 próbie, zasilacz...

    Komputery Hardware -KrZySieK-   15 Kwi 2004 23:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1381
  • PROBLEM! usuwanie wirusów...

    Witam! Mam taki dziwny problem: Wszystko chodziło ok. Nie miałem żadnych problemów, wszystko zepsuło się z dnia na dzień. 1. Mam zainstalowanego avasta. Podczas przeglądania stron wyłapał mi jakieś wirusy. Wybrałem polecenie usuń. Po chwili procesor zaczął obciążać EXPLORER , skokami od 0 do...

    Komputery Hardware oleq_30   06 Gru 2005 17:03 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 905
  • NOD32 - aktualizacja bazy wirusów. Wirus Jeefo.A.

    Witam Mam dwa problemy dotyczące nod32. 1. Jak zaktualizować bazę wirusów w nodzie32 bez dostępu do neta?? (Na innym komputerze z dostępem do neta normalnie aktualizuję sobie bazę wirusów, może za pomocą skopiowania odpowiednich plików zaktualizuję noda na kompie bez dostępu do neta) 2. Zrobiłem...

    Software serwis SP5IT   19 Cze 2006 12:40 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6757
  • Znikające ikony pulpitu... wirus.

    Problem nr 1. Witam. Mam problem z wirusem (kon trojanski z tego co raportuje program antywirusowy <avira antivir> ). problem jest taki, ze czasami przy uruchomieniu kompa pojawia sie okno logowania takie jak dio sieci ktorego nigdy nie bylo wczesniej... po wcisnieciu ok pokazuje sie tylko tapeta...

    Software serwis krajech   29 Lis 2007 14:10 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9788
  • "Złoty środek" na wirusy - poszukiwania Graala...

    Muszę się zgodzić z :arrow: KOLOBOSEM Nie będzie istniał żaden automat do usuwania wszystkich śmieci... Dobry program antywirusowy z monitorem rezydentnym i aktualnymi bazami wirusów, dobry program antyspyware (również z aktualnymi bazami), dobrze skonfigurowany firewall - i Myślenie przy łażeniu...

    Software serwis tronic1   05 Sty 2008 23:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1746
  • problem po zawirusowaniu kompa

    Witam. Znajomy podpiął pod mojego kompa zawirusowanego pena. Po kilku chwilach zacząłem mieć problem z dostępem do partycji. Po zrobieniu reinstalacji systemu która nie była taka szybka (instalator "mulił" jak nigdy) partycja C odżyła:) ale próba otworzenia partycji D gdzie mam wszystkie dane kończy...

    Pogotowie Antywirusowe DVDM14   05 Sty 2010 22:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1121
  • Wirusy Win32/Virut.NBP, Virut.H, Virut.56, trojany-jak to wyczyścić?

    Witam, mam problem z virutami. Dotychczas używałem programu Eset Smart Security jednakże ostatnio przestał się uruchamiać po starcie systemu więc usunąłem go zainstalowałem świeżego Eseta pobranego ze strony producenta i zaczęło się... Program wykrywał jakieś zagrożenia o nazwie BN7 (inne literki...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   06 Sty 2012 15:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2610
  • Wolne otwieranie stron po złapaniu wirusa - internet radiowy

    Założyłem internet 128kbit/s wszystko działało ok dopuki na gg nie dostałem linku do strony.Po kliknięciu łapnąłem wirusa.komputer mi się strasznie zmulił.po różnych próbch usunięcia wirusa przeinstalowałem system.zauważyłem że strony zaczęł ładować się bardzo wolno.Jeszcze raz sformatowałem dysk i wgrałem...

    Sieci, Internet Amigo201   01 Cze 2006 00:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1364
  • brastk.exe - wredny wirus

    Piszę ten post dla wszystkich którzy znaleźli plik jak w temacie w katalogu Windows lub system32. Wystarczy ściągnąć ComboFix ze strony i go uruchomić. Ale wirus nie pozwala na łączenie się z jakimikolwiek stronami zawierającymi oprogramowanie anty wirusowe itp. Najlepiej do ściągnięcia użyć innego...

    Pogotowie Antywirusowe mkubol   23 Lis 2008 15:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 911
  • Problem z systemem po infekcji wirusów

    Witam. Wiem, że temat może być wstawiony nie tu, gdzie trzeba, jednak w dużym stopniu jest związany wirusami. Niedawno komp został ofiarą inwazji wirusów, trojanów i robaków za jednym razem. Na początku było to: jednak z tym sobie poradziłem. Zainstalowałem Nortona i Spyware doctor'a i to co wykryli...

    Pogotowie Antywirusowe Adzi31   15 Sty 2011 21:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1375
  • Jak usunac wirusa ukash -

    Witam. Wczoraj złapałam tego wirusa. Pokazało mi się okno z policyjnym logo z treścią o naruszenie prawa itp. I postąpiłam następująco wyłączyłam sieć wymusiłam zamknięcie Firefoxa i komp normalnie działał, normalnie też się uruchomił bez żadnych białych plansz, internet też poprawnie chodził. Ale na...

    Pogotowie Antywirusowe atemia   21 Lis 2013 22:10 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 4086
  • Wirusy (ogólnie) - Skąd ludzie łapią tyle robaków, wirusów, trojanów i innych?

    A co powiecie na kompa stojącego w pracy z postawionym XP SP3 w którym firewall, aktualizacje itp. są wyłączone i nie ma antywirusa? Wszyscy tam przeglądają WWW, wchodzą na czaty i różne i komp działa od lat kilku bez formata. Nie wiem co o tym wszystkim myśleć.

    Pogotowie Antywirusowe mati211p   22 Paź 2014 22:14 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 2478
  • Wirus blokujący instalację antywirusa i zmieniający proxy.

    Witam serdecznie, Z własnej głupoty złapałem jakiegoś wirusa, tzn. otworzyłem załącznik z fakturą w zipie. Tak wiem, jestem idiotą. Mam komputer na Win 10 Home, a jako antyvirus jest ich defender. Problem jaki zwrócił moją uwagę że coś jest nie tak to brak odpowiedzi serwera proxy w każdej przeglądarce,...

    Pogotowie Antywirusowe dimit4i   29 Cze 2018 18:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 558
  • Wirus Fbfotofake.B robak usuwany przez nod i wraca

    Witam mam poważny problem.Mianowicie dostałem link do albumu od znajomego na FB a to cale nie od niego pobrałem włączyłem i 4 wirusy wpadły na kompa.Eset nod32 5 usuną mi wszystkie na szczęście.Ale,nie stety jeden wirus ciągle powraca i jest usuwany na samym dole prosze patrzeć. Wirusy to: 1) 2012-03-27...

    Pogotowie Antywirusowe Acorus 20   01 Kwi 2012 14:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1722
  • wirus w mbr??

    Witam! Problem z kompem. Najpierw padł system - nie chciał się ładować winxp. Podzieliłem dysk (Maxtor 40GB) na 3 partycje fdiskiem. Podczas wychodzenia z fdiska wyskoczył komunikat "Boot block write! Virus! Continue? Y/N". Sformatowałem partycje i chciałem zainstalować win98se, ale na początku instalacji...

    Software serwis francu   05 Lis 2003 23:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1446
  • Kto wie co to za wirus?

    Może plik jest w użyciu i stąd problemy. Zrób na innym kompie dyskietki antywirusowe lub przełóż dysk do innego kompa (ZDROWEGO I Z AKTUALNYM ANTYWIRUSEM !!!) i przeskanuj. Wejdź też na stronę Symanteca do bazy wirusów i zobacz info o nim. Powodzenia :)

    Software serwis rsc   18 Gru 2003 21:54 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4489
  • najlepszy antywirus i firewall dla najlepszej ochrony kompa

    Większość "porządnych" wirusów jest tak napisana aby nie zostać wykrytym przez mechanizmy heurystyczne znanych antywirusów a po infekcji "unieszkodliwiają" antywirusa lub uniemożliwiają aktualizację jego baz... są więc skuteczne tylko na kiepskie wirusy albo na te, które mają w bazie, dobrze napisanego,...

    Software serwis jozefg   31 Paź 2005 07:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5031
  • win 98 permanentne przejście w tryb awaryjny, wirus ? sprzęt

    witam Windows 98 działa sobie kilka tygodni , ni z tego ni owego przechodzi w tryb awaryjny. Opis: komp na win 98 połatany nie podłączony do internetu, pracuje, nikt nie rusza myszką -> przechodzi w stan uśpienia i po poruszeniu wyłacza się , automatyczny restart , nie podnosi sytemu, znów automatyczny...

    Software serwis ziel_inf   14 Lut 2007 19:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2230
  • Prośba o kolejną diagnozę kompa

    Witam, aby sprawdzić czy nie ma nadal na kompie trojanów i spyware'ów dobrze jest sobie coś takiego zapodać: 1) z menu start wybieramy "uruchom" i tam wpisujemy "cmd" (uruchomi się tryb poleceń) 2) w trybie poleceń wpisujemy netstat -an polecenie to wyświetla wszystkie połączenia i porty nasłuchiwania...

    Software serwis jackuc   18 Sty 2007 15:50 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 3946
  • wirus na serwerze hostingowym

    Witam , Mam problem na serwer hostingowy dostał się wirus (z kompa webmastera) próbowałem go usunąć przez ściągniecie zawartości na kompa i po usunięciu go nortonem wysłałem go na pusty serwer ale on tam ciągle jest co zrobić .Są jakieś pro ramy które to zrobią na serwerze. ? Pozdrawiam Czaruncio

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   11 Wrz 2009 16:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2312
  • Router z modemem DSL sieć 30 kompów

    Co do routera to powodów zrywania połączenia z netem może być kilka, 1. Problemy z łączem po stronie dostawcy 2. Problemy z routerem 3. Uszkodzona karta sieciowa w którejś ze stacji 4. Zbyt duży lub podejrzany ruch w sieci (w tym wirusy, robale, płazy gady i inne szkodniki nawiedzające komputery...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych smalski   18 Lip 2011 06:59 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3251
  • W jaki sposób pozbyć się nietypowego wirusa?

    Witajcie, Od trzech tygodni walczę z kompem. Jestem przekonana, że mam jakiegoś sympatycznego wiruska, który dociąga sobie "aktualizacje" i którego ni cholery nie mogę znaleźć. Nie jestem nawet w stanie opisać wszystkiego co robiłam, ani tego co mi się po drodze działo. W końcu zaliczyłam format z...

    Pogotowie Antywirusowe Frania z Pcimia   15 Cze 2011 23:16 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2622
  • vista, zawieszający się komputer, wirus - catchme.exe, nie można skanować GMEREC

    Cześć, mam dosyć poważny (jak na moje oko) problem z kompem. mam viste 32 bitową z service packiem 2 od jakiegoś czasu miałem problem z windows explorer - często się wieszał i trzeba go było zamykać - wtedy uruchamiał się ponownie. Komputer skanowałem nodem i nic nie pokazało, później...

    Pogotowie Antywirusowe Kasek21   01 Sie 2011 22:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1014
  • co mam zrobić z tymi wirusami

    Witam. Proszę pilnie o pomoc, jestem dziewczyną nie znam sie na komputerach ani na wirusach. Mam zainstalowanego avasta, wykrył on konia trojańskiego oraz jakieś roostki. Duża ilość jest coś takiego : Win32/gryonline. mogę to usunąć z kwarantanny, czy pousuwa mi coś ważnego z kompa. Umiem usuwać...

    Pogotowie Antywirusowe DriverMSG   14 Paź 2011 10:31 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1247
  • Posiadam bardzo uciazliwe wirusy.

    Witam. Opisze moj problem po kolei. Sciagnelem plik poprzez nieznanego mi .torrent'a (wiem, wiem, glupota ale czlowiek na bledach sie uczy)... Plik zajmowal 744mb (mial to byc film), mysle, ze rozmiar pliku specjalnie byl fake aby nie wzbudzac zadnych podejzen. Otworzylem plik i nic nie dzialalo (to...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   26 Mar 2012 17:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2262
  • wirus z facebooka- prośba o poradę

    Przez facebooka ściągnęłam sobie wczoraj jakiegoś wirusa. Najpierw usunęłam ściągnięte pliki przez shift del, i zrobiłam skan komputera Esetem, i nie wykazało mi żadnych zagrożeń. Ale strony startowe w explorerze i mozzili otwierają mi się jako jakaś dziwna stronka (ktoś już o tym pisał) domerdi com....

    Pogotowie Antywirusowe noemi_krk   22 Cze 2012 14:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1257
  • Ogromne obciążenie komputera i nieusuwalne wirusy?

    Witam, od razu mówię, że użyłem opcji szukaj i nie znalazłem. Mam od kilku dni taki problem: Obciążenie procesora sięga nawet 70%-90%. Mam dość stary wiatrak na nim więc jest strasznie głośny. Obciążenie jest prawdopodobnie spowodowane wirusem/wirusami. Wczoraj robiłem format wszystkich partycji,...

    Pogotowie Antywirusowe Magore   27 Sie 2012 18:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1200
  • Prośba o sprawdzenie logów i usunięcie wirusów.

    Witam. Mam taki problem. Mozilla przekierowuje mnie (prawie cały czas) z wyników wyszukiwania na jakieś inne strony. Zainstalowałem wczoraj Avasta 7 (wcześniej używałem 6, ale to nie uchroniło mnie od wirusa) i co parę sekund jest komunikat "zostało wykryte zagrożenie". Poza tym laptop wolno działa,...

    Pogotowie Antywirusowe elmerzak   14 Paź 2012 16:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1221
  • Wirus Adware.ChinAd - nie daje się usunąć

    Dobry wieczór, zwracam się do forumowiczów z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu z pewnym wirusem. Chciałam wczoraj pobrać pewną książkę po angielsku w pdf-ie. Znalazłam link do strony na której rzekomo można było pobrać w/w książkę. Niestety link okazał być się zawirusowany. Po kliknięciu download...

    Laptopy Hardware cyber_pszczola   13 Paź 2015 19:39 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1455
  • Wirus w KaaZie HELP :(((((((

    Mam maly a raczej big problem. Moja KaZaa ma wirusa wydawalo by sie nic prostszego zapuscic skaner i wykopac dziada. Ale nie. Wirusa nie mam na dysku komputer jest czysty caly problem sie pojawia podczas sciagania jakiegokolwiek pliku. Tak jakby wirus wlazi z sieci. Plik sciagnie sie jakiesa 100kb i...

    Software serwis virusexe   14 Kwi 2004 07:55 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1074
  • problem z wyłączeniem kompa

    witam wszystkich tak w skrócie: płyta główna Epox 8VTAI, procesor Semptron 2600, system Win XP PRO. Wszystko dziłało ok tylko wdały się wirusy. Oczywiście wirusy usunięte, dodatkowo łaty na XP, aktualizacja sterowników, wgrany nowy bios (przy starym nie widział prawidłowo procesora) i wszytko byłoby...

    Software serwis wladekp   06 Lut 2006 10:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2330
  • Problem z wirusem flooder.ake system nie wstaje po usunięciu

    Witam mianowicie mam problem z pewnym wirusem nazywa się on FLOODER.AKE po usunięciu go przez anty wirusa system pada i komp się restartuje podczas ładowania systemu. Wirus ten znajduje sie w dwóch plikach mianowicie w: winlogon.exe drugi jest taki sam tylko ze ten pierwszy miesci sie w katalogu...

    Software serwis 212673   07 Gru 2006 21:41 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1505
  • Wirusy z internetu - proszę o pomoc ;P

    Hej ;) ja mam takie pytanie ;P jeśli mam na komputerze wirusy (kwalifikuje się na formatkę już komp ;P) to jeśli nagram coś na płyte z niego to ta płyta będzie zainfekowana... no i teraz właśnie wychodzi mój problem... 1. Czy jeśli płytę włożę do kompa po formatce i odtworze np.film to wirusy mi już...

    Sieci, Internet Redgy   18 Lut 2007 12:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 881
  • Wirus o nazwie Tool-TPatch?

    Czyli wirusa nie mam?. Antywirusa mam tylko jednego awasta Na chwile wgrałem kaspersky-ego aby nim przeskanować kompa i nic. Więc go odinstalowałem. Więc to że mi spada transfer po pewnym czasie to zapewne wina może być po drugiej stronie. Mój dostawca netu nadal twierdzi że mam wirusa ponieważ...

    Software serwis pawka_pk   01 Mar 2007 21:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1734
  • Wirus w MBR

    Witam!!!! Zainstalowałem u wujka program antywirusowy avast po jego instalacji program wykrył uktyty plik w MBR zalecał jego usunięcie. Po akceptacji komputer sie wyłączył i się zawiesił na monicie płyty głównej. Reset komputera nie przynosił efektu dopiero po wyłączeniu kompa z sieci i ponownym włączeniu...

    Pogotowie Antywirusowe ZeeWolf   03 Kwi 2008 00:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3677
  • Komp się wyłącza i problem z inst. XP

    Witam Wszystkich. Komp mojej córki sam się wyłącza, lub resetuje. Było trochę wirusów których chyba się pozbyłem, ale na wszelki wypadek chciałem sformatować dysk i zainstalować system XP na nowo ale niestety podczas instalacji która w początkowym etapie trwa bardzo długo wyświetla się komunikat z jakimś...

    Software serwis jarekmoto18   21 Gru 2008 11:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 735
  • Komp po formacie mi strasznie muli

    Więc wczoraj miałem przymusowego formata (pierwszy od 2 lat) -> Wkurzyłem sie na wirusy których avast nie wykrywał -> jakieś 100-200 ukrytych plików na c:/ d:/ i e:/ (.sys .cmd .dll .exe min. znany autorun.inf). Wywaliłem wszystkie pliki bez folderów na c:/ no i przy resecie wyszło że brakuje jakiegoś...

    Software serwis Matuzalem   26 Cze 2009 13:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1697
  • czym usunąć wirusy i inne robactwo?

    proszę poradę ...przeskanowałem kompa NORTON SECURITY SCAN i wykrył mi że mam komp.zainfekowany programami typu spyware..a nazwa zagrożenia to TRACKING COOKIE a to wszystko umieściłomi się w plikach cookie jak pozbyć się tego robactwa a na przyszłość jaki program zainstalować{darmowy} aby w miarę...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   11 Sty 2010 21:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1034
  • Seagate 40GB wylacza komp. Czy to możliwe?

    Widzę że bardzo stawiasz na dysk. Wg mnie najbardziej prawdopodobne w dysku jest to że gdyby jego elektronika szwankowała mogła by powodować zwarcia (lub co normalne chwilowe, impulsowe zwiększone pobory prądu) wtedy następujące spadki napięć poniżej pewnego progu mogłyby powodować wyłączenie się zasilacza....

    Naprawa HDD i odzysk danych migol21   06 Wrz 2010 11:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1361
  • Wirus, zła praca dysku, niebieskie ekrany, powolna praca.

    Witam! Od jakiegoś czasu, chyba już ze 3 miesiące, są problemy z komputerem. System pracuje kilkakrotnie wolniej niż powinien, wiesza się, pojawiają się niebieskie ekrany z kodem błędu, dysk pracuje okropnie(komp włączony, można coś robić-np. przeglądać neta, monitor się nie wyłącza, a dysk co chwila...

    Pogotowie Antywirusowe TDI.SUBARU   23 Lut 2011 21:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2506
  • Zawieszanie kompa przy włączaniu Połączenia Lokalnego.

    Witam. Mam problem z internetem. Działał on bezproblemowo przez cały czas, aż w końcu zostawiłem komputer na 15 minut, skoczyłem do sklepu i na powrót internetu już nie było. Pomyślałem, że przeskanuję kompa antywirusem, adwcleanerem, zrestartuję router etc, aż ostatecznie wyłączyłem w centrum sieci...

    Pogotowie Antywirusowe xoree   01 Paź 2017 19:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 450
  • Jak usunac tego wirusa?

    nie mam zamiaru robić formatu bo musiałbym potem trzy dni instalować te wszystkie cuda co mam do telefonów jedyny program który radzi sobie chwilowo z tym wirusem to "Ad-Aware SE Personal". Wyszuka mi wszystko w trybie awaryjnym cześć plików usunie bo reszty nie może usunąć i po takim zabiegu komp...

    Software serwis md   27 Paź 2007 14:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6128
  • Wirus W32.Jeefo jest na komputerze i chcę go usunąć.

    A ja dodam cos od siebie miałem tego wirusa i jęsli już zaczołdziałać to może oznaczać tylko jedno format kompa. Jeffo jest to wirus atakujacy pliki z rozszerzeniem exe wyjatek stanowi antywirus ktorego nie zaatakuje tego wirusa da sie usunac za pomoca Jeffo removal tool ale i tak to nic nie da bo jak...

    Pogotowie Antywirusowe klacur   05 Wrz 2010 13:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5592
  • Stacjonarka - Mimo zaktualizowanego avasta przepuszcza wirusy

    Witam , chciałbym się podzielić dosyć popularnym problemem jakim są wirusy które przepuszcza avast . Nie chodzi mi o wyżalanie się nad sobą itd. Chodzi mi o to że avast przepuścił mi wirusy które bardzo spowolniły pracę mojego komputera . Najprawdopodobniej są to wirusy które ściągnął mój brat wraz...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   15 Lut 2014 21:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1095
  • CTB Locker (wirus) - Silnie szkodliwy wirus.Jak i czym go usunąć??

    Witam serdecznie. Otóż wczoraj po tym jak wpuściłem na swojego kompa dzieciaczki zauważyłem,że dokumenty tekstowe które były utworzone w notatniku mają inne "ikonki" to znaczy takie wyblakłe :D We właściwościach tego dokumentu tekstowego pisze "Typ pliku: CTB" A jeśli się nie mylę to powinno pisać "Dokument...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   03 Wrz 2014 19:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 10071
  • Wirus, który tworzy skróty - Wirus tworzy skróty na pamięci zewnętrznej

    Witam. Przed chwilą zorientowałem się, że mam na kompie tego wirusa, który tworzy na pamięci zewnętrznej skróty z folderów. W jaki sposób go usunąć? Z góry dziękuję za pomoc :)

    Pogotowie Antywirusowe GratissVTM   06 Sty 2015 21:53 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 660
  • Anty-Wirus-Windows8.1 - Jaki anty-wirus pod windows 8.1

    Tak jak napisał (at)suser222, problem spowodował plik który ściągnąłeś. Jeśli będziesz ściągał pliki z śmieciowiska to nie dziw się że masz syf w kompie. Nie mam nic przeciwko Windows Defender. Z rozsądną polityką bezpieczeństwa jest to całkiem użyteczne narzędzie. Z mojej strony mogę polecić Avast (bo...

    Komputery Początkujący Marek Wojtulewski   31 Mar 2015 11:14 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 954
  • WIN XP - wirus HTML/Iframe.B.Gen wirus koń trojański

    OK , zmienię system pocztowy na MS outlook ale komp bardzo muli, ma duzo wirusów pomożesz?

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   09 Lut 2016 14:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 846
  • Re: Acer aspire 5750g windows 7x64 - Wirus

    Witam mam problem z którym nigdy nie mialem przypadku sie spotkac . Posiadam jakiegos wirusa byc moze o nazwie groover ale pewny nie jestem skanowalem system malwarebyts cos tam znalazlo problemy usunelo je skanowalem combofixem rowniez wszystko wporzadku skanowalem jakims adcelanerem tez wszystko si...

    Software serwis Kolobos   08 Kwi 2016 22:36 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 834
  • Bitcoin Miner Wirus, który nie chce dać się usunąć

    Witam wszystkich Chyba złapałem wirusa, BitcoinMiner-a. Nie chce dać się usunąć antywirusami. Chwilę po tym kiedy usuwam zainfekowane pliki powiadomienie o wirusie wyskakuje ponownie. I tak w kółko... Czy wirus mógł się dostać do kompa przez wyskakujące reklamy? Wklejam logi z OTL. Pomóżcie.

    Pogotowie Antywirusowe rhimo   24 Wrz 2017 19:55 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2832
  • Problem z wirusem W32.OPASERW

    To sa rozne nazwy tego samego wirusa. On moze infekowac wszystkie pliki ktore uruchomias newet twoj antiwirus. Od laczyc kompa od lokalnej sieci. Szukac na dyskach i usunac recznie: alevir.exe brasil.pif scrsvr.exe marco.scr instit.bat Szukac i usunac w WIN.INI tych plikow. Szukac...

    Software serwis ty   17 Mar 2003 00:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2810
  • Wirus - POMOCY!!!

    Mam problem z wirusem w kompie. Mam nortona anty wirusa i wykrył mi go. Nazywa się "W32.Blaster.worm". Czy da sie coś z tym zrobić. dodam że robiłem już apgrejd tego programu.

    Software serwis Sir_Yaro   12 Lis 2003 09:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 986
  • mam wirusa i nie mogę go wywalić

    mam wirusa w32.hllw.gaobot.gen :evil: Proszę o pomoc nie wiem jak mam go wywalić, komputer chodzi przez około godzinę od włączenia, potem zawiesza się ale to rupieć wiec skanowanie MKS-em zajmuje mu więcej czasu niż godzinę. Mam wgrany NortonAntywirus 2003 ale on tylko po godzinie wywala że znalazł...

    Software serwis zabka   06 Gru 2003 17:59 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3507
  • Baza wirusów

    Jest plik który aktualizuje baze Nortona ale tez trzeba go z netu sciągnąc.... chyba ze chcesz zaktualizowac w jakimś innym kompie... to sciągasz i na tym kompie tylko uruchamiasz... nazwa przykładowa takiego pliku -->20040206-017-i32.exe a znajdziesz to na stronie Symanteca...

    Software serwis ArteXL   29 Maj 2004 12:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1628
  • Wirus - nie-wirus???

    Odnosnie skanera on-line mks: mieliscie taki efekt ze czasami po wejsciu na strone otweira sie okno ale nie instaluje sie aplet? macie na to jakis system zeby na kazdym kompie poszlo? Instaluje pliki instalatora mks ale tez czasami one nie pomagaja.

    Software serwis md   20 Cze 2004 16:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1127
  • konfiguracja sieci 2 komp: win 98 i xp

    A może ten drugi komputer jest zainfekowany jakimś wirusem?? Ja miałem taki problem i jak się okazało komputer kolegi miał wirusa który strasznie spowalniał działanie sieci :( Może to coś zmieni (warto sprawdzić!). Powodzenia

    Sieci Początkujący john_doe   28 Lip 2004 18:26 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1958
  • Wirus Redlof (Twardy orzech do zgryzienia)

    Mam taki problem na sprzecie P2 266,64 RAM GF2 Win98 walczyłem z wirusem Redlof.Przetestowałem go Panda Antivirus Titanium 2004 wywalił mi pliki wirusa,potem dla pewnosci sprawdziłem szczepionkami Pandy i szczepionka GData.Nastepnie usunełem wszystkie wpisy w rejestrze (niektorych brakowało)Potem jeszcze...

    Software serwis maciej_333   09 Paź 2004 21:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1190
  • Wirus w BIOSIE. Czy to możliwe?

    Mam również doświadczenie w tej kwestii. Było to tak: załapałem coś z netu i komp niemrawo działał. Antywirusy nic nie wykrywały. Wkońcu zformatowałem dysk i postawiłem system a on znowu kuleje. Więc założyłem partycje i nowy system, dalej to samo. Przez myśl mi przeszło że może coś w ramie się zagnieździło...

    Software serwis Anonymous   19 Gru 2004 23:17 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2263
  • Norton AntiVirus 2005 - baza danych wirusów

    A ja bym Ci radził nic nie kombinować, Norton przy pierwszym uaktualnieniu zaraz po instalacji, owszem pobiera 5- 10 MB, ale to jest bardzo ważne, ponieważ synchronizuje on Twoją konfigurację sprzętową do wcześniej już zainstalowanej wersji NAVAa. później każda kolejna aktualizacja bazy wirusów zabiera...

    Software serwis Dariusch   28 Sty 2005 16:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2276
  • Ciągłe BSODY na nowym kompie

    atyvir: avast z najnowszą aktualizacją tablic wirusów firewall: Zone Alarm Firewalla tylko raz wyłączyłem będąc w necie... Później gdy instalowałem OS, wtyczka kabla telefonicznego leżała 3m od modemu i to tak, żebym ją widział przez cały czas ;) Wirusy to raczej nie są...

    Komputery Hardware mrrudzin   23 Mar 2005 20:01 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2278
  • Dziwne pipanie przy starcie kompa.......

    Jeżeli jest to przy ładowaniu windowsa to spróbuj uruchomić z F8 i krok po kroku (tak jest w 98 nie wiem jak to się w XP nazywa) i wszystko wlaczaj oprócz autoexeca) zobaczymy w którym momencie zapiszczy. To może być jakaś aplikacja która popiskuje (podczas ładowania autoexec). Np. dosowy sterownik...

    Komputery Hardware klosek87   13 Lis 2005 19:09 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 3210
  • co zrobić? - wirus w komputerze...

    można także np. podłączyć dysk do innego kompa i przeskanować go.. zarażenie tego drugiego kompa jest znikome, jeżeli używamy pożądnego programu antywirusowego. O ile taki jest.. :-) Pozdrawiam DARRREK®

    Software serwis jankolo   06 Lip 2005 23:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3328
  • Walka z wirusem. Został usunięty. Norton jest jednak zablokowany.

    Mam pytanie znalazłem wirusa zlikwidowałem go ale nadal jest coś nie tak ponieważ mam zablokowany norton, prze wchodzeniu na skaner panda online iexplorer zgłasza błąd i wyłącza przeglądarke. Adawere znajduje jakieś zainfekowane pliki ale problem nie znika. Czy wirus albo trojan może jeszcze siedzieć...

    Software serwis arnoldk_20   26 Lut 2006 17:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1370
  • Pulpit i coś nie jest ok. Niby pulpit active mode. Jak się pozbyć wirusa?

    A czy nie da się tego komputera przeskanować antywirem zdalnie z innego kompa w sieci, np. serwera? Dziwne, jak może być komp zupełnie bez dostępu? Tzn. Informatycy mają tylko im się nie chce, bo nie odpowiadają za to? :wink:

    Software serwis 212673   12 Mar 2006 13:50 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1418
  • Nie mogę pozbyć się wirusów

    1. nie uzywa sie kilku programow anty wirusowych na raz a na pewno zainstalowanie kilku w systemie stwarza mozliwosc zabicia systemu 2. jaki system ? jesli xp to proponuje zaczac od sciagniecia poprawek i SP2 3. te resety moga tez miec inna przyczyne .prosze o konfiguracje kompa .kiedy komp byl ostatnio...

    Software serwis Kolobos   17 Kwi 2006 21:06 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6185
  • Neostrada - po formacie Internet bardzo wolno działa. Wirus?

    więcej danych konfiguracja kompa to zacznij od skanowania kompa na szkodniki zapuść Spybot Search & Destroy możesz użyć skanerów online >działa tylko na IE a masz wogóle jakiś program antyvirusowy zainstalowany

    Software serwis krzysiek91   15 Gru 2006 23:29 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3004
  • Wirus skulls na symbiana a nokia 6230i.

    Moze kogos rozbawi to pytanie ale chce sie upewnic - sciagnalem sobie paczke motywow na nokie - okazalo sie pozniej ze to na symbiana a ja chcialem to zainstalowac na nokii 6230i - no niewazne ale chodzi mi o to ze antywirus wywalil mi ze mam tego wirusa a w tym czasie nokia byla polaczona z kompem przez...

    GSM Serwis rafels   18 Gru 2006 11:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 969
  • Wirus w Biosie aktualizacja dyskietka startowa ?

    Witam mam problem z takim kompem system windows me intel pentium 500 MHz pamięć 192 mb ! Ostatnio zaczeły się dziać cuda a mianowicie na pulpicie zamiast napisu pod ikonka mój komputer czy moje dokumenty coś wpisywało różne znaczki pozatym zamulał sie ! Więc przeinstalowałem windowsa format c i ..........

    Komputery Hardware Asteroid   01 Kwi 2007 12:59 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3756
  • Wirus w MBR - najlepsze rozwiązanie

    WDCleaner nie jest znany. Szukając informacji nie natknąłem sie na taki program. Tylko ktoś wspominał o liveCD. A ja chciałem coś pod dos. Więc post nie jest zbędny. Fdisk /mbr w większości przypadkow nie dziala a antywirusy nie usuwają wirusa zawsze. Więc najpewniejsze jest wyzerownie dysku. Dodano...

    Software serwis jankolo   16 Mar 2008 23:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 10653
  • Komp mi SPAM rozsyła :/ Avast, Kasperski.

    Ops, faktycznie nie przeczytałem, sorry... ale z drugiej strony byłem w tragicznej sytuacji i prawie mi się net nie ładował. Moja walka z wirusem skończyła się na moim ataku kamikaze na plik services.exe... Pokonałem wirusa i komputer też ^^ Można zamknąć temat

    Software serwis Dragoth   18 Mar 2008 09:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1242
  • Złośliwy wirus w XP - moje logi

    Nie bardzo się znam na tych sprawach. Otóż mam jakiegoś wirusa, który zaśmieca mi kompa. Wyskakują różne witryny internetowe z programami antywirusowymi, co chwile wyskakują okienka o wirusie, menadżer zadań został wyłączony (komunikat: menadżer zadań został wyłączony przez administratora), przekierowuje...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   12 Kwi 2008 20:22 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2373
  • Po wirusie systemowe i ukryte pliki i foldery nie widoczne

    Witam, Wczoraj załapałem niechcąco wirusa bagle.iz lub .tr ściągnięty plik testowałem właśnie na "wirus total" i w tedy niechcąco poprzez podwójny klik myszy uruchomił sie plik ponieważ kursor myszy znajdował sie właśnie na tym pliku. Zdążyłem tylko jeszcze zauważyć kilka wpisów ze scanu, że plik jest...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   16 Lip 2008 11:35 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 10670
  • Wirus sciemniający ekran

    Ja wszystko rozumiem prócz jednego, skoro matryca przestaje działać bo się przegrzewa lub jest jakiś zimny lut itd.itp. to dlaczego zaraz po zrestartowaniu kompa nadal działa ? przecież nie ochłodzi się w nagle w kilka sekund ? Wpadłem na pomysł podłączenia laptopa pod monitor (mogę przynajmniej coś...

    Pogotowie Antywirusowe Tifosi   05 Paź 2008 11:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2943
  • wirus otwierający fałszywe strony

    Ja na takie „virusy” jak już coś złapie to robie przywracanie sytemu. Zrestartuj kompa i trzymaj F8 powinno cię pojawić okno wyboru uruchomienia systemu, wybierz awaryjny. Jak już będzie Ci się uruchamiał to będziesz miał komunikat z zapytaniem czy chcesz pracować na awaryjnym czy przywrócić...

    Pogotowie Antywirusowe umbre   17 Paź 2008 20:13 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3043
  • Virtual PC - przenikalność wirusów?

    Mam pytanie co do przenikalności wirusów z Virtual PC do normalnego kompa. Czy są jakieś szanse, żeby wirusy z wirtualnego systemu przeniknęły do normalnego?

    Software serwis Electrical   26 Wrz 2009 22:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 816
  • Duży problem z wirusem, prośba o sprawdzenie loga i pomoc.

    Jeżeli to co podał Kolobos nie pomoże albo tylko częściowo, Dr. Web CureIT leczy Viruta. [url=ftp://ftp.drweb.com/pub/... do LiveCD Link Wypal na płytkę i zniej zbootuj kompa. Moja walka z virutem była męcząca, ale wytrwałem, po 6 godzinach...

    Pogotowie Antywirusowe Feanor14   06 Paź 2009 15:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1100
  • Wredne wirusy, jak się ich pozbyć ?

    Witam Już bardzo długo walcze z tym badziewiem, to się wszędzie kopiuje, włoże pendrajwa to na wszystkie partycje się skopiuje i się ukryje, dopiero po odkryciu widać te pliczki(nie ma znaczenia nazwa ich bo zmieniają nazwe)W tej chwili to już nawet jak biorę opcje odkrycia chronionych plików i tych...

    Pogotowie Antywirusowe ordynat1   17 Paź 2009 15:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3705
  • Wirus który blokuje mi antywirusa

    Witam ma duży problem! Mam me kompie jakiegoś wirusa, który blokuje mi antywirusa, ccleanera, kiedy chce zainstalowac innego antywirusa nie mogę ponieważ wyskakuje mi informacja żebym ucunął tego , którego mam obecnie i w żadem sposób nir mogę go usunąc. W przypadku combofix pojawia mi sie napis ze...

    Pogotowie Antywirusowe miloszja   30 Sty 2010 22:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4622
  • Goclever 5055+ wirus na nowej navigacji

    Jesli jestes PEWIEN, ze na wlasnym komputerze nie masz tego trojana.. (BRAK plikow ukrytych typu VBS oraz EXE, przy wlaczonym widoku plikow ukrytych) 1. wlacz widok plikow ukrytych i systemowych 2. USUN wszystkie pliki ukryte z urzadzenia, ktore widzisz ;) Usun takze te same pliki ze WSZYSTKICH...

    Nawigacje Hardware Pontikos   07 Kwi 2010 21:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2513
  • Proszę o sprawdzenie OTL. Jakiś wirus na pendrivie.

    Witam, Mam na pendrive jakiegoś wirusa. Po podłączeniu do komputera nie mogę wejść do niego przez podwójne kliknięcie. Wyskakuje komunikat: "System Windows nie może odnaleźć Pliku "explorer.exe." Mogę wejść przez prawy przycisk myszy i otwórz. Ogólnie jak wcisnę prawy przycisk myszy mam taki układ...

    Pogotowie Antywirusowe user1983   05 Maj 2011 08:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1572
  • wirus czy cos innego?spowolnienie systemu

    poki co u mnie raczej nie da rady wypalic nic na plycie :/ w menedzerze zadan jest msmsgs.exe i svchost ktory zajmuje 100% procka gdy go wylacze wszystko jest w sumie ok,komp nie muli jedyne co to to ze nie moge wlaczyc neta. da rade jakims darmowym programem przeskanowac dokladnie i usunac wiry bez...

    Pogotowie Antywirusowe pralkahehe   03 Lis 2010 22:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1881
  • Prośba o pomoc w usunięciu wirusa-Disk Repair

    Witam. Podczas przeglądania internetu złapałem wirusa który zainstalował mi program Disk Repair, który bombarduje mnie reklamą programu i wywala uszkodzenia dysku ramu itp, oraz blokuje chwilowo dostęp np do przeglądarki. Comodo nic nie znajduje, Dr Web znalazł jedynie pdf eksploit`a (chyba tak sie...

    Pogotowie Antywirusowe Adzi31   23 Gru 2010 08:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1884
  • wmiprvse.exe ! wirus czy tez nie ?

    witam uzycie procesora 100%. Rozpocząłem poszukiwania w procesach menagera. Mysle ze glownym sprawca jest wmiprvse.exe. Znalazlem cos co mowi ze to wirus jezeli jest gdzies indziej ten plik Na czerwono jest tabelka z tym tw. JA faktycznie mam wiecej niz 1 taki plik Czy to mozliwe ze...

    Pogotowie Antywirusowe asssek   30 Gru 2010 15:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1541