Na 6 Pinie nie ma nigdy stałego DC 24V tylko PWM - więcej -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Problem tkwił w zbyt wysokiej temperaturze powietrza dolotowego, było to spowodowane nie prawidłowym działaniem EGR. Dodano po 33 Opis jak wyżej
Witam, mam problem z Scania R420, mianowicie zawsze włącza się wiskoza przy ruszaniu, gdy autko się rozpędzi wiskoza cichnie i tak wkoło
witam. mam problem ze scania r410 idzie cały czas wisko przez co ciężko osiągnąć temperaturę robocza. Testy wiskozy były robione i wszystko przeszło dobrze błędów brak. Przy wypalaniu dpf zauważyłem ze wiskoza nie szła i silnik osiągnął temperaturę. W komputerze sterownik cały czas załącza wiskozę.
Wiskoza sprawna 100% czynnika jest 1300 ma być 1450
Witam witam A tą chwilę sterownik silnika sprawdzony i jest wszystko okej Teraz skupiamy się na wiskozie już paru elektryków wydziału że to jest na 100% wiskoza dzisiaj wszystko się okaże
Niestety nie. U paru mechaników byłem i każdy mówi co innego. Wiskoza się włącza czasem sama beż powodu.
Pod wpływem pola zagęszcza się i wiskoza zasprzęgla. Taki olej znajdziesz w amortyzatorach ze zmienna siła tłumienia np. opel.
Dzięki za zainteresowanie, wiskoza wymieniona nie było reakcji na wysterowanie przy okazji wymieniliśmy pompę wodny na nową bo też miała wyciek którego nie było normalnie widać i na razie śmiga, dzięki temat zamykam.
Tutaj masz info jak to podłączyć.
Przykładowo może być wiskoza (spalanie znacznie wzrasta,jaka temp silnika w trasie ?), sprawdzał Pan ? :) Pisownię poprawiłem. Zdania zaczynamy z wielkiej litery a kończymy kropką, używamy również znaków przestankowych. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
zmieniali panewki na wale jak właściciel opisał no i tuleje wiec może być ze wał mieli wyjęty lub go popuszczali i zszedł tyle że wysuną się z zębów .... No i jak kolega na początku napisał objawy również pasują na przestawiony rozrząd.... a trzeba sprawdzać i eliminować jakieś logiczne przyczyny powstania takiej sytuacji tylko nadal mnie zastanawia...
Może ktoś ma czynny program Scania Multi i podrzuci parę specyfikacji i schematów elektrycznych dot. wentylatora i wiskozy?
Witam A czy serwis wpadł na pomysł podmiany wiskozy?Potrafi narobić bałaganu.Co do turbiny to zakała tych silników ale generuje inne błędy jeśli są z nią problemy.
Witam A jak by sterownikowi zapodał sygnał sterujący taki jaki aktywuje odpowiednie ustawienia w momencie korzystania z przystawki odbioru mocy?Można odpowiednio ustawić parametry dla silnika typu moment obrotowy czy max obroty używając DP2.Na sterowniku silnikowym nie będzie dostępna opcja ustawienia minimalnego ciśnienia oleju,która wyłączy silnik...
witam. Dzięki wielkie za pomoc kolego boss130, tak jak myślałem ale nie byłem pewny, warto się upewnić. Trzeba udać się do specjalisty aby zmienił oprogramowanie i silnik niech oddycha świeżym powietrzem. Mam jeszcze jeden problem z tym autem a mianowicie podczas normalnej jazdy jest niedogrzana a jeśli trochę się jej przyciśnie szczególnie pod górkę...
Dziękuję za propozycje, na chwilę obecną jest usterka usunięta, problemem była wiskoza, która robiła całe zamieszanie i spustoszenie w czujnikach. Na przyszłość z ofertami lepiej pisać na priva. Osobiście byłbym zainteresowany wgraniem wagi w rozsądnej cenie, ew. modyfikacją mającą na celu niższe spalanie. Temat uważam za zakończony.
Auto było na Scani i tak jak na przebieg to powiedzieli, że sprawność cylindrów jest ok, wtryski też były ok. Było dużo błędów zacięcia się klapy górala + aż 250 błędów wiskozy, ale tu nie wiadomo, czy to wyjście na komputerze czy wisko jest winne. Na razie wiadomo, że trzeba wymienić górla + z tego, co się orientuję, inaczej się nie da założyć nowe...
Witam , bardzo proszę o pomoc , wymieniona wiskoza, sprawdzony sterownik i nadal wyświetla się błąd EMS5697, po podpięciu do komputera wyświetla się info : BRAK STEROWANIA PRACĄ WENTYLATORA, serwis nie potrafi pomóc
dzisiaj przeprowadzilem wszystkie dostepne testy w sdp3, wszystko w normie opróćz tego, że podczas sprawdzania szczelnosci zaworu bezpieczeństwa po 2 sekundach od wygaszenia przez komputer silnika spadek cisnienia miesci sie w normie i wynosi okolo 17-25 bar przy kolejnych próbach, ale spadek cisnienia po 30 sekundach (przy normie podanej do 300 bar)...
scania wiskoza wymieniona wiskoza wymiana wiskoza
płynność grach oporność głośnik omron regulator temperatury
DeLonghi Dinamica - problem z pojemnikiem na skropliny Brak świateł postojowych w Piaggio ZIP 4T 2008