witam. mam problem ze scania r410 idzie cały czas wisko przez co ciężko osiągnąć temperaturę robocza. Testy wiskozy były robione i wszystko przeszło dobrze błędów brak. Przy wypalaniu dpf zauważyłem ze wiskoza nie szła i silnik osiągnął temperaturę. W komputerze sterownik cały czas załącza wiskozę.
Tutaj masz info jak to podłączyć.
Wpisz w wyszukiwarce 'olej so wiskozy'.
Witam, mam problem z Scania R420, mianowicie zawsze włącza się wiskoza przy ruszaniu, gdy autko się rozpędzi wiskoza cichnie i tak wkoło
Na 6 Pinie nie ma nigdy stałego DC 24V tylko PWM - więcej -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Może ktoś ma czynny program Scania Multi i podrzuci parę specyfikacji i schematów elektrycznych dot. wentylatora i wiskozy?
Problem tkwił w zbyt wysokiej temperaturze powietrza dolotowego, było to spowodowane nie prawidłowym działaniem EGR. Dodano po 33 Opis jak wyżej
Wiskoza sprawna 100% czynnika jest 1300 ma być 1450
Niestety nie. U paru mechaników byłem i każdy mówi co innego. Wiskoza się włącza czasem sama beż powodu.
Witam witam A tą chwilę sterownik silnika sprawdzony i jest wszystko okej Teraz skupiamy się na wiskozie już paru elektryków wydziału że to jest na 100% wiskoza dzisiaj wszystko się okaże
Scania R 420 km 2006r Witam mam pytanie odnośnie wiskozy jak można ją zdiagnozować czy ona pracuje normalnie bo jest podejrzenie że właśnie to urządzenie zawodzi, grzeje się samochód,wiskoza pracuje od razu na 100% a komputer pokazuję w wartościach rzeczywistych na przemian 0 i 100% i tak przeskakuje ? i mam taki błąd ems 4357- czujnik prędkości obrotowej...
Witam A czy serwis wpadł na pomysł podmiany wiskozy?Potrafi narobić bałaganu.Co do turbiny to zakała tych silników ale generuje inne błędy jeśli są z nią problemy.
witam. Dzięki wielkie za pomoc kolego boss130, tak jak myślałem ale nie byłem pewny, warto się upewnić. Trzeba udać się do specjalisty aby zmienił oprogramowanie i silnik niech oddycha świeżym powietrzem. Mam jeszcze jeden problem z tym autem a mianowicie podczas normalnej jazdy jest niedogrzana a jeśli trochę się jej przyciśnie szczególnie pod górkę...
Witam A jak by sterownikowi zapodał sygnał sterujący taki jaki aktywuje odpowiednie ustawienia w momencie korzystania z przystawki odbioru mocy?Można odpowiednio ustawić parametry dla silnika typu moment obrotowy czy max obroty używając DP2.Na sterowniku silnikowym nie będzie dostępna opcja ustawienia minimalnego ciśnienia oleju,która wyłączy silnik...
Auto było na Scani i tak jak na przebieg to powiedzieli, że sprawność cylindrów jest ok, wtryski też były ok. Było dużo błędów zacięcia się klapy górala + aż 250 błędów wiskozy, ale tu nie wiadomo, czy to wyjście na komputerze czy wisko jest winne. Na razie wiadomo, że trzeba wymienić górla + z tego, co się orientuję, inaczej się nie da założyć nowe...
Dziękuję za propozycje, na chwilę obecną jest usterka usunięta, problemem była wiskoza, która robiła całe zamieszanie i spustoszenie w czujnikach. Na przyszłość z ofertami lepiej pisać na priva. Osobiście byłbym zainteresowany wgraniem wagi w rozsądnej cenie, ew. modyfikacją mającą na celu niższe spalanie. Temat uważam za zakończony.
Przykładowo może być wiskoza (spalanie znacznie wzrasta,jaka temp silnika w trasie ?), sprawdzał Pan ? :) Pisownię poprawiłem. Zdania zaczynamy z wielkiej litery a kończymy kropką, używamy również znaków przestankowych. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
Witam , bardzo proszę o pomoc , wymieniona wiskoza, sprawdzony sterownik i nadal wyświetla się błąd EMS5697, po podpięciu do komputera wyświetla się info : BRAK STEROWANIA PRACĄ WENTYLATORA, serwis nie potrafi pomóc
zmieniali panewki na wale jak właściciel opisał no i tuleje wiec może być ze wał mieli wyjęty lub go popuszczali i zszedł tyle że wysuną się z zębów .... No i jak kolega na początku napisał objawy również pasują na przestawiony rozrząd.... a trzeba sprawdzać i eliminować jakieś logiczne przyczyny powstania takiej sytuacji tylko nadal mnie zastanawia...
dzisiaj przeprowadzilem wszystkie dostepne testy w sdp3, wszystko w normie opróćz tego, że podczas sprawdzania szczelnosci zaworu bezpieczeństwa po 2 sekundach od wygaszenia przez komputer silnika spadek cisnienia miesci sie w normie i wynosi okolo 17-25 bar przy kolejnych próbach, ale spadek cisnienia po 30 sekundach (przy normie podanej do 300 bar)...
scania wiskoza wentylator wiskoza wymieniona wiskoza
lanca dysza płyta indukcja electrolux cordoba pompa paliwa
Błąd 101 podczas kalibracji skrzyni McCormick XTX 185 Jak podłączyć wentylator z opóźnieniem na kablu dwużyłowym?