https://obrazki.elektroda.pl/5403078300_... https://obrazki.elektroda.pl/3294823000_... https://obrazki.elektroda.pl/4456668100_...
Samej wiązki nie znalazłem, są całe drzwi za 780zł. Odpowiem inaczej. Na takie uszkodzenia przewodów zmęczonych ruchem, robię wstawki z przewodu w izolacji silikonowej. Niektórzy uznają to za druciarstwo a inni za poprawienie producenta.
Wiązka drzwi.
Witam. Mam Jumper z 13r. W drzwiach z lewej jest pełna wiązka kabli pod lustra i szyby itd. Natomiast z prawej mam tylko pod cz, głośnik, szyby i do lustra dwa piny pod kierunkowskaz. Nie wiem skąd taka różnica.... Potrzebuję namierzyć gdzie wpinane są wiązki elektryczne, które dalej idą do drzwi - zależy mi na drzwiach przednich prawych (pasażer)....
po wylutowaniu sam układ wydaje się być sprawny To znaczy jak sprawny? Przy takich zgliszczach raczej uwalony układ invertera a czy procek nie oberwał to nie wiadomo. O schemacie zapomnij . Moduł raczej do utylizacji.
Pierwsze co w tej sytuacji trzeba zrobić to sprawdzić wiązkę drzwi. Bardzo często pękają kable na zawiasie górnym drzwi chłodziarki.
Do sprawdzenia wiązka w drzwiach, zamek drzwi i kontaktron zamka.
Sprawdzałeś wiązkę między drzwiami a karoserią?
Wiązka drzwi na słupku pourywana , tam ci robi zware prawdopodobnie strona kierowcy
Wstępnie jest coś nakombinowane, jeśli u kierowcy jest tylko dwa kable to albo Anglik po przekładce lub inne drzwi pasażera. Będzie trzeba rzeźbić lub kupić używany mechanizm od pasażera i pasująca do auta wiązkę drzwi.
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
Schemat znajdziesz na poniższych obrazkach: https://obrazki.elektroda.pl/4683333600_... https://obrazki.elektroda.pl/4132930700_...
Pobór prądu do sprawdzenia. I sam akumulator testerem pod obciążeniem.
Wiązka drzwi kierowcy, lewy słupek
Standardowo zamek kierowcy plus wiązka drzwi. Temat oklepany na wszelkie możliwe (i niemożliwe) sposoby. Wiązka się albo przeciera i rwie, albo nabiera wody.
Po odpięciu wtyczki o mechanizmu zamka, szyba działa normalnie. Normalnie się opuszcza i podnosi.
Prościej zacząć od lampki, choć najczęściej to wiązka w drzwiach.
Sterowanie z pilota wpinasz w wiązkę drzwi kierowcy (lock/unlock) w lewym przednim słupku. Sterowanie masą. Znajdziesz kontrolką.
Usterką może być zamek w drzwiach kierowcy jak również wiązka łącząca drzwi z karoserią.
Masa to biały z czarnym paskiem.Wątpię że jest w tej wiązce masa która pojawia się po otwarciu drzwi.Czujnik otwarcia drzwi jest na słupku a nie w drzwiach i tam rzeczywiście będzie pojawiająca się masa.Dodam od siebie ze jesteś strasznym leniem że sam nie możesz tego sprawdzić.
Sprawdź złącze na słupku. Ewentualnie uszkodzona wiązka pomiędzy drzwiami i słupkiem.
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
Jedyna rada to taka: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Nie bazuje się na kolorach a na cyfrowo-literowych napisach naniesionych na izolację przewodu.
Masz wyjście na zielonym do domykania szyb. Sprawdź czy nie masz w wiązce drzwi brązowy z szarym, minus na tym przewodzie powinien domykać szybę.
Na 99% uszkodzona wiązka między drzwiami a zmywarką.
Wiązka przewodów pod drzwiami. Czujki NTC w tych zmywarkach się nie psują. Jedynie mogą być przełamane przewody.
Kolego zmień okulary na te do czytania :) , złącze 6p obok czujnika ultra. Czerwono niebieski zamknij i czerwono biały otwórz do podłapania w wiązce drzwi kierowcy.
Sprawdź wiązkę do drzwi.
Jeżeli przed demontażem wszystko działało, to problem może polegać tylko na niedopiętej wtyczce do zestawu przełączników lub (to dosyć często się zdarzało w starszych autach) pękniętej wiązce drzwi na zgięciu.
Wiązka w drzwiach sprawdzona?
wiązka miedzy drzwiami a karoserią do sprawdzenia w jednych i drugich drzwiach
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
np. przerwana wiązka między drzwiami a obudową
Wziąłem się dziś za wiązkę w drzwiach. Faktycznie, były naderwane przewody. Wyciąłem wiązkę blisko kostek i wlutowałem nowe przewody. Niestety bez efektu. Szyba poszła w w dół, potem w górę po czym sama znów opadła. Gdy ją podniosłem do góry to wybiło wszystko i znów nie działa nic.. https://obrazki.elektroda.pl/9547327300_... Ty sprawdziłeś...
Niebiesko/biały kabel w wiązce zamka drzwi - otwieranie masa przez opornik 180 Ω - zamykania masa
raczej wiązka przewodów w drzwiach.
Temat wielokrotnie opisywany był tutaj. Sprawdź wiązkę przewodów pod drzwiami a nie kupuj części w ciemno.
tam nie ma takiego bezpiecznika, sprawdz wiązkę w drzwiach jak żarówki sprawne.
Problem z silnikiem pompy myjącej. Albo zablokowana pompą albo kondensator stracił pojemność. Ewentualnie jeżeli stało się to nagle a sama pompa będzie ok, sprawdź wiązkę w drzwiach ale to w ostatniej kolejnosci. Przez ostatnie kilka myć nie było problemu z domykaniem?
Próbowałem delikatnie poruszać wiązką kabli przy drzwiach i przyciskać co sie da, wciąż bez efektu. Trzeba tam zajrzeć, mogła się wiązka "złamać", zrobić oględziny i pomiary.
eż myślę, że raczej to coś z wiązką komunikacyjną między drzwiami a resztą Rozbierz, sprawdź a dowiesz się. Jest szansa, że wiązka będzie uszkodzona.
Ten zwykle jeśli pada to raz a skutecznie, prędzej bym sprawdził wiązkę pod drzwiami na przełamaniu.
Raczej na pewno wiązka w drzwiach, czujnik w drzwiach nie powodowałby zaniku zasilania co najwyżej nie wyłączał by oświetlenia lub na odwrót.
Sprawdź szczegółowo wiązkę elektryczną pod drzwiami.
Kierunki: biało-czarny i biało-niebieski przy bezpiecznikach lub w progu, gdyby nie pasowały te kolory to bywały na niebieskim i niebieskim z czarnym. Krańcówki masz osobno przód i tył ,pompa brązowo-biały w progu, plus po stacyjce pomarańczowy-można również go odciąć wychodzi z pod stacyjki, sterowanie centralnym masą, przewody biały i niebieski w...
Sprawdź wiązkę z drzwi do słupka. Ewentualnie podłącz w drzwiach na krótko silnik do zasilania( zasilanie z drzwi ).
Trzeba sprawdzić całą wiązkę przewodów w drzwiach. Najczęściej pękają przewody w gumowej osłonie, przy kostce przy słupku, między zawiasami drzwi. Najlepiej to naprawić po wyjęciu wiązki z drzwi.
czarno-szary i czarno-niebieski to są przewody do silniczka zamka, daj tam napięcie z akumulatora na te przewody, przewody te znajdziesz w słupku gdzie idzie wiązka do drzwi, zobacz co się będzie działo, oczywiście masz dwie możliwości podpięcia "prądu"
w wiązce na drzwiach żółto czarny otwórz i żółto biały zamknij
Sprawdź wiązkę między drzwiami a karoserią.
sterowanie masą wiązka z drzwi szary i niebieski z czarnym kierunki różowy i brązowy na białym 22 pinowym złączu na słupku A
W drzwiach scenica zdarzają się pęknięte kabelki we wiązce. Poszycie drzwi nie jest trudne do ściągnięcia ale oprócz wkrętaków potrzebujesz nasadkę 10mm oraz TORX 20 lub 25 o ile mnie pamięć nie myli.
Jeżeli nie ma napięcia na elektrozaworze to według mnie masz uszkodzone przewód który leci w wiązce w drzwiach w dolnej ich części musisz rozerwać tą płaską izolację i tam sie przyjżeć każdemu pokolei.
https://obrazki.elektroda.pl/9370515300_... C351 sugeruje wiązkę słupek-drzwi.
Szukaj Elsa najlepiej na VMWare. Jak znaję jutro chwilę to Ci to wyciągnę.
Jeśli masz konsolę główną (kierowcy) to tam szukaj, ale bardziej bym stawiał na -uszkodzona wiązka słupek-drzwi, konkretnie punkt gięcia kabli.
Inna technologia, czyli silniczek z przekładnią. Nie odpinaj przewodów od aktuatorów tylko wypinaj po kolei drzwi. Najprawdopodobniej masz przełamaną wiązkę w przelotce drzwi lub tylnej klapy.
Po prostu podłącz pod kokpitem czerwony kabel od modulu do czerwonego w istalacji sam. a czarny lub brazowy od modułu do brazowego i już jest zasilanie modułu zamka. Do drzwi kierowcy zrób wiązkę z kabli zielony niebieski brązowy biały czarny i to jest wiązka do siłownika drzwi kierowcy (te kable powinieneś mieć w wiązce od centralnego który kupiłeś...
Otwierasz drzwi przednie i masz na wierzchu wiązkę drzwi tylnych
czy też kostka na blokadzie? Kostkę odetnij, a na przewody zakuj pojedyncze konektory.
żółto szary i zielono czerwony w wiązce wkładki na drzwiach
Wizualnie luty też w porządku. Niestety nic to nie pomogło. To są już tylko dwie możliwości: - przerwa we wiązce obwodu grzałki w załamaniu drzwi (prawdopodobne) - spalona grzałka (mniej prawdopodobne, acz możliwe) Są jeszcze dwie inne możliwości: - uszkodzone NTC (lub wiązka w drzwiach) - termik na grzałce. Ale te dwie możliwości są tak mało prawdopodobne,...
centralny dwie masy biały i niebieski w wiązce drzwi,kierunki jasnoniebieski i niebiesko-czarny w boczku,krańcówki drzwi biały z niebieskim w boczku Dodano po 6 nie zauważyłem,ze carrier wrzucił rozpiskę z cobry, no to będziesz miał parę kolorów po polsku.
Oczywiście, że były wersje full elektryka, z domykaniem szyb z pilota. Do sprawdzenia wiązka drzwi kierowcy na początek.
Trzeba by dostać się do nich i sprawdzić zwierając. Jak zapali się to switch do wymiany,jak nie to do sprawdzenia wiązka pomiędzy drzwiami a wnętrzem. Co do podświetlenia to jeżeli tylko te elementy nie są podświetlane to szukanie po przewodach.
Witam na początek proponuje sprawdzić wiązkę pomiędzy samochodem a drzwiami w miejscu gdzie wiązka jest poprowadzona w gumie.Opis wtyczek siłowników łatwo w necie znależć. Najczęściej zamek zamyka i otwiera bo nie ma potwierdzenia ze wszystkie drzwi są zamknięta to tak na wypadek gdybyś któreś drzwi nie zamknął "mechaniczne" wydał komendę do zaryglowania...
Następnie włączyła się tylko wtedy kiedy drzwi były otworzone pod kątem 45`, Wiązka elektryczna na dole drzwi przejrzana ?
Uszkodzony zamek w drzwiach kierowcy lub wiązka elektryczna drzwi. Lub w drzwiach pasażera. Przeglądnij wiązkę przewodów drzwi. Podłącz diagnoskop. Odczytaj parametry bieżące. Nadal mam tę usterkę. ... a co zrobiłeś od 11 listopada aby usunąć usterkę ?
Problemem była wiązka w drzwiach kierownika , nie w samej przelotce a wewnątrz drzwi . Dopiero po wyciągnięciu wiązki było można dojrzeć uszkodzenie . Dziękuję za Wasze podpowiedzi . Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
http://tnij.org/uisf Numer jest dobry.
Witam. Sprawdź wiązkę łączącą drzwi kierowcy ze słupkiem czy nie ma za oksydowanych przewodów?Zejmij osłonę gumową czy nie ma przerwanego przewodu.
Witam !! Rok temu wymieniłem przewody idące w harmonijce od drzwi do słupka, gdzie zamontowana jest kostka łącząca. Kupiłem nową kostkę z kablami (pinami około 30 cm ) całość polutowałem i poskładałem. Wszystko zaczęło śmigać od elektrycznie ustawianych szyb do światełek . Z jednym sobie nie poradziłem a więc ze świecąca się kontrolką poduszek . Kupiłem...
Witam. Na tej stronce masz schematy do twojego autka jeśli będziesz potrzebował pomocy to PW wyjaśnię co i jak. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Cześć, Lutowałem wiązkę w drzwiach od strony kierowcy w swojej Skodzie, ponieważ spora część była już przerwana. Po całym zabiegu wszystko działało, jednak po chwili rozładował się akumulator (miał prawo, ponieważ był słabo naładowany). Po naładowaniu akumulatora przestał działać zamek centralny i OBD-II wykrył poniższe błędy. Skoda Fabia Mk 2 1,6 TDI...
najlepsza czujka by była emitująca cienką wiązkę. Jest coś takiego? Może być wewnętrzna bo wejście jest zadaszone. OPTEX - czujka FTN http://obrazki.elektroda.pl/9436536400_1... przewodowa z AM http://optex.com.pl/pl/product/index/id/... zasilana bateryjnie z AM http://optex.com.pl/pl/product/index/id/...
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
Pewnie do wymiany cały zamek nie ma osobnych czujników ale jeszcze trzeba sprawdzić wiązkę we wszystkich drzwiach między drzwiami a karoserią bo w oplach lubią pękać. Na diagnoskopie powinno być widać które drzwi są otwarte.
Ktoś wie, gdzie lecą przewody od czujnika? Przez wiązkę drzwi do BSI? Ktoś ma schemat?
Da się zrobić. Sprawdź, czy przypadkiem do złącza drzwiowego nie masz doprowadzonych przewodów do siłownika. W niektórych autach było tak. Wtedy pozostanie ci jedynie dorobienie dwóch przewodów w wiązce drzwi. Równie dobrze możesz zastosować siłownik master i przepiąć się pod switch w nim umieszczony. Rozwiązanie proponowane przez (at)CameR'a jest najprostsze...
Problem w 99 % to mikro-styk zamka/zamków. Brak sygnału zapalonych świateł oraz samozamykanie się po minucie od otwarcia auta ale bez kluczyków w stacyjce to objawy uszkodzonego zamka drzwi kierowcy. Drugim podejrzanym jest wiązka. Konkretnie przelotki w drzwiach i klapie bagażnika oraz wiązka w progu/obok progu kierowcy (tutaj woda plus majstrowanie...
Miałem identyczny przypadek. Problemem były pęknięte przewody w wiązce tylnych drzwi. Podobno częsty przypadek w Astra H. Tu masz jak to naprawić: [url=http://astra-3.pl/usterka-astra-h-n...
Bezpiecznik skoro padł to problem może być we wiązce między drzwiami a autem, silnik uszkodzony, ja bym zaczął od uzupełnienia bezpieczników na sprawne i najpierw bym sprawdził czy przełączniki o ile są :) przełączają odpowiednio prąd czyli ma zamieniać polaryzacje prosty temat w takim heblu, jak nie potrafisz znaleźć usterki elektrycznej to rozbierz...
Wiązka drzwi do przejrzenia. Pozdrawiam
jeśli chodzi o zasilanie to wtyk nr 10 lub jeśli masz tyle przewodów to wtyki 14 i 15 jeśli masz auto otwieranie szyby kierowcy przy włączniku kolor przewodu zielono/niebieski ,sprawdż jeszcze wiązkę drzwi (czy kable całe) potem duża kostka na słupku kwadratowa skręcana na klucz 10 wtyk 12 kolor przewodu zielono/niebieski gruby 2,5mm2 i poleć po nim...
Gumę na wiązce drzwi pod owiewką trzeba rwać na chama żeby te połamane kable zobaczyć.. Dodano po 8 pomogło odpięcie na 10 sekund modułu i ponowne podłączenie "W razie słabego styku owszem jest opcja, że takie całkowite rozłączenie zasilania pociągnie zmianę w objawach." Przepisałem to zdanie stąd [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Dobra zlituję się, pękł przewód w przelotce drzwi - nadwozie. Napraw i ruszy Wiązka drzwi została wymieniona.Nic to nie dało.
Każdy uniwersalny, pilotowy sterownik zamka. Sterowanie impulsami masy. - Otwieranie - fioletowo/biały. - Zamykanie fioletowo/czerwony. Wiązka drzwi po stronie kierowcy.
[syntax=basic4gl]Światło wewnętrzne w samochodzie nie włącza się po otwarciu drzwi kierowcy [/syntax] Modelu już nie znamy. Ale generalnie czujnik znajduje przy mechaniźmie zamka a nie jak ktoś pisze wyłącznik krańcowy. Ale pozostaje jeszcze instalacja w tym samochodzie szczególnie wiązka między drzwiami i kabiną. Niestety tam potrafią pękać przewody.
Częstym powodem jest przerwany przewód w wiązce drzwi. Jeżeli lusterka są składane, załamuje się przewód w miejscu składania. Jak chodzą na krótko, to powodem jest przerwa na przewodzie sterowania, albo brak zasilania!
diodzie prostowniczej, zwanej także od nazwiska konstruktora, diodą Zenera. Dioda zenera to nie dioda prostownicza. Jak pisałem wyżej- w modelach z cmk nie ma nic takiego w wiązce drzwi.
Wyłącznik drzwiowy, ewentualnie uszkodzony któryś kabelek w wiązce przy zawiasie górnym drzwi.
Kondensator jak najbardziej odpowiada parametrom. Weź ze sobą multimetr bo warto również przejrzeć wiązkę elektryczną pod drzwiami na ciągłość obwodu to znana bolączka zmywarek.
centralny dwie masy:fiolet zamknij i różowy otwórz w konektorze przy skrzynce bezpieczników,kierunki brąz i pomarańcz też przy skrzynce albo w wiązce progowej,drzwi: szary przewód przednie a brązowy tylne drzwi z tyłu bezpieczników,możesz odciąc plus po stacyjce-grubszy żółty przewód w jej wiązce.
Albo załamana wiązka na zawiasie drzwi, albo usterka modułu. Proponuję rozkręcić drzwi (śruby powinny być od wewnątrz dookoła ramki drzwi) i sprawdzić, czy jest zasilanie na module.
Sterowanie centralnym: wiązka z drzwi kierowcy, biało-czarny zamykanie, żółto-fioletowy otwieranie. Sterowanie plusem. Drzwi - przewód niebiesko-czarny z czarnego 28 polowego złącza konektorowego - po prawej stronie skrzynki bezpiecznikowej. Bagażnik: przewód pomarańczowo-czarny przy lampce oświetlenia bagażnika. Pozdr.
Przecież tam wszystko jest kolorowe i różne grubości więc schemat mi nigdy nie był potrzebny....
Przewód biało-czarny(zamykanie) i żółto-fioletowy(otwieranie). Sterujesz plusem. Musisz wypatroszyć wiązkę od drzwi spod takiej maty głuszącej i tam się wciąć. Centralny napraw swoją drogą.
Wiązka drzwi w miejscu gumowej przelotki
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
samsung wiązka drzwi wiązka drzwi astra octavia wiązka drzwi
rozruchowy danfoss prześwietlenie kamer adblue podgrzewanie
Jak zresetować lampę awaryjną Arrow M? Najczęstsze usterki pralki Electrolux EW 815F: przyczyny i rozwiązania