W B5 nie było podciśnieniowego, ewentualnie może być różnica czy tylne szyby „w prądzie” czy w „korbotroniku”. Gniją łączenia przewodów, w progu kierowcy. Wrzuć fotkę jak wyglądają te wiązki. Moduł suchy ?
Zgnita wiązka w okolicach modułu komfortu.
Woda w module komfortu, wiązka zgnita itp, rwij dywan do góry pod nogami kierowcy- tam masz puszkę z modułem komfortu .
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
posprawdzałem wszystkie przewody Nie wszystkie. Wiązka idąca od modułu komfortu do rozwinięcia i sploty przewodów do polutowania. ponieważ zamek "przekręcił się" i nie da się kluczykiem otwierać tych drzwi. Może tylko "płetwa się ułamała.
Wiem, napraw wiązkę klapy. Wstawienie większego bezpiecznika mogło spowodować uszkodzenie modułu komfortu. Nie musiało. Może tylko wiązka sama się obroniła i w niej upaliło. Dodano po 1 Tu masz prawie identyczny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Połamana wiązka drzwi pasażera, uszkodzenie w zamku pasażera. Zostawić w spokoju pozostałe drzwi i wiązkę komfortu.
Skrzynka bezpieczników lewa strona kabina (boczek deski rozdzielczej po otwarciu drzwi), opisy na kartoniku na klapce zamykającej.
zgnilizna pod nogami kierowcy .trzeba wywalić fotel drivera podnieść dywan i przejrzeć wiązkę komfortu ,punkty łączenia zasilań (czerwono-niebieskie grube).poza tym istotne jest ,czy to wersja z tylnymi szybami w prądzie czy nie .jeśli nie to zamki tylne można zasilić z zewnątrz,jeśli tak to w tylnych drzwiach jest moduł sterowany busem
Co to znaczy problem nie ustał? Grzeje bezpieczni czy go pali? To że komfort suchy nic nie znaczy. Musisz obejrzeć jeszcze wiązkę w okolicy komfortu/progu bo tam często zielono. I jeszcze jedna sprawa,czy ten bezp zasila tylko komfort?
Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
VIN Wvwzzz9nz7d062487. Tylko ta wersja nie miała alarmu jak się orientuję. Wymienilem moduł komfortu żeby był centralny zamek z kluczka/pilota VW. To już mam zakodowane i dziala. Chcialem dodać czujniki dedykowane - leżą w szufladzie ale wiązka do przerobienia
Wiązkę do modułu komfortu sprawdź, tam znajdziesz zaprasowane połączenia przewodów. Np czerwony z niebieskim paskiem kilka razem jest zaprasowanych. Poszarp tym, często tam gniją.
A to zależy jaką masz wiedzę. Bo to że sobie wymieniłeś komfort to nic nie znaczy. Trzeba sprawdzić wiązkę od komfortu szczególnie w miejscach łączenia przewodów, bo pewnie zielono i sprawdzić napięcia na wtyczce. Druga sprawa kable w przelotkach drzwi i może nawet sam mechanizm szyby poleciał.
sterowniki zamka są zespolone z silniczkami szyb. Tam ewentualnie możesz podawać +/- na silowniki zamków, choć moim zdaniem to bez sensu. Na module komfortu tych odczepów NIE znajdziesz! Wiązka przy lewym progu sprawdzona? Klapka baku działa normalnie? Jeśli to ok, to prawdopodobnie luty puściły w zamku kierowcy. Wkładka tylko w drzwiach kierowcy?
Radio nieoryginalne dołożone, wiazka, która pasuje w kostki, tak była odpinane, nic nie dało. Moduł nie zalany. Rozumiem, wiązkę od modułu komfortu sprawdzić 25cm i tak ma dokładany alarm (centralny nie działa).
Witam, mam problem z Audi A6 C5. Brak centralnego zamka, po zalaniu modułu komfortu. Znalazłem kilka uszkodzonych kabli w wiązce, pod nogami. Proszę o schemat elektryczny, albo opis kostek w module komfortu.
Problem w 99 % to mikro-styk zamka/zamków. Brak sygnału zapalonych świateł oraz samozamykanie się po minucie od otwarcia auta ale bez kluczyków w stacyjce to objawy uszkodzonego zamka drzwi kierowcy. Drugim podejrzanym jest wiązka. Konkretnie przelotki w drzwiach i klapie bagażnika oraz wiązka w progu/obok progu kierowcy (tutaj woda plus majstrowanie...
W dniu dzisiejszym zamontowałem drugi sterownik PDC. Niestety dalej te same objawy... zostaje moduł komfortu lub wiązka ?
Szukam speca który mi podpowie, czy do przełożenia boczków z pełną elektryka muszę również przełożyć wiązkę od modułu komfortu?
u mnie były identyczne objawy przy uszkodzonym module komfortu i wiązce elektrycznej przy progu drzwi kierowcy... Moduł komfortu był zawilgocony a wiązka elektryczna po odciągnięciu dywanu rozpadała się we wszystkich oryginalnie łączonych miejscach. Instalacja elektryczna w B5 to nieporozumienie
Antena zamka centralnego jest umieszczona przy wiązce słupka A po stronie kierowcy (14) pod osłoną słupka. Podłączona do sterownika komfortu. Złącze T18a to złącze D ( 18 pinowe). Sterownik jest za schowkiem po stronie pasażera.
Wiązka do modułu komfortu pod dywanikiem kierownicy fotelem
nie ma problemów,robiłem jakiś czas temu takiego potworka też w dieslu,zrzuć osłonę nad nogami kierowcy-uważaj na sprytnie zamaskowane śrubki na łączeniu włókniny i plastiku,tam złapiesz w wiązce od stacyjki kierunki zielono-czarny i biało-czarny,plus po stacyjce i rozrusznik Dodano po 2 co do blokady,to wystarczy rozrusznik,bo automata[zresztą z ta...
Jak podniesiesz dywanik to zobaczysz wiązkę idącą z obudowy modułu komfortu. We wiązce są łączenia kabli w czarnych koszulkach. Pociągnij przewody w tych łączeniach i zobacz czy się nie urwą bo są już zaśniedziałe na maksa.
odpowiedni moduł komfortu i wiązka....
Jednak zakończyło się wizytą u elektronika samochodowego. Okazało się, że jest dodatkowa alternatywna wiązka z dodatkowym zabezpieczeniem za zegarami.
Oczywiście, że tak, przewody w wiązce drzwi kierowcy nie uszkodzone, moduł komfortu nie "zalany".
Szyby plus do tego oświetlenie wnętrza to widzi mi się że chyba zalany komfort. Przejrzyj dokładnie wiązkę wychodzącą z komfortu i te wszystkie złączki przewodów w wiązkach (takie zaciskane tulejki). Odczyt tez by się przydał naprowadził by ciebie co się tam dzieje.
Czy to będzie zalany moduł komfortu? Uszkodzone zamki? Przerwana wiązka? 3. Co podchodzi pod ten moduł komfortu i czy są to też wycieraczki bo gdy powinny być wyłączone to pracują jeszcze kilka chwil i nie raz zatrzymują się na środku szyby Wszystko to co wymieniłeś może być. Podłączyć na początek tester i sprawdzić błędy by wiedzieć wstępnie o co...
Witam Astra G krajowa (goła). Wrzuciłem wiązkę kabiny ze sterownikiem komfortu ,zamki,el.szyby. Problem polega na tym że do wiązki z komfortem nie miałem pilota, Dokupiłem i teraz problem.Pilot nie był do tej centralki ,a sterownik nie wylogowany. Jest szansa na odczyt S.Code z EEprom ,czy szukać używanego kompletu z kluczykami ?
Jak kolega wyżej pisał lubią łączenia kabli gnić w wiązce idącej do komfortu.
Nic, jedyne trwałe wyjście to wymiana wtyku na wiązce i wkładu lampy + zabezpieczenie połączenia chemią. Pomoże też zadbanie o to, żeby w aucie było sucho.
Witam Typowe objawy pojawienia się wilgoci w module komfortu lub przegnita wiązka do modułu.Posprawdzaj i wymyj np kontaktem wtyczki i posprawdzaj przewody do modułu i sam moduł
Wiązka tak na 30cm od komfortu ok? nie zgnita?
Witam posiadam canddy 2007r w najbardziej ubogiej wersji chciałbym dołożyć szyby elektryczne posiadam już orginalna wiązkę, silniczki,boczki i modul komfortu czy ktoś z was poinstruował by mnie jak podpiąć z góry Dziękuję https://obrazki.elektroda.pl/7190435500_...
W wiązce z lewej strony obok modułu komfortu.
przelotkę między drzwiami i słupkiem też możesz przejrzeć. zacznij od badania komputerowego, potem sprawdź wiązkę w przelotce oraz koniecznie moduł komfortu i wiązkę pod fotelem kierowcy często zbiera się tam wilgoć powodując niemałe zamieszanie.
Sprawdź dokładnie wiązkę prowadzącą do modułu komfortu. Kostki na słupku sprawdzałeś?
A potem wiązka i sam moduł komfortu, może za długo już w wodzie siedzi. Temat milion razy poruszany, użyj funkcji "szukaj".
3,5V to za mało, musi być ok. 12V. Sprawdź wiązkę elektryczną na podłodze po stronie kierowcy. Przy okazji może znajdziesz przyczynę spalenia sterownika.
Witam kolego Boryczka1994 problem tkwi w wiązce koło modułu komfortu kable zgniły tam szukaj pozdrawiam Przestań pisać bzdury!
Te +12V na drzwi rozgałęzia się bodaj w wiązce przy puszce modułu komfortu - możliwe że samo rozgałęzienie zgniło.
Podpinałeś pod komputer? Przyczyn może być sporo: moduł komfortu, zamek w drzwiach, wiązka kabli między drzwiami a autem.
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Sprawdź dokładnie cała wiązkę od komfortu, szczególnie ten odcinek co leży na podłodze , pociągnij przewodami w miejscach złączek tych fabrycznych także od masy. To co opisał kolega wcześniej sprawdzi popraw te połączenia naprawiane, zwłaszcza te od czerwonych kabli są złączone moim zdaniem za cienkim przewodem. I oczywiście bezpieczniki. Na krotko...
Czyżby gdzieś była przerwa na instalacji? Dokładnie, do sprawdzenia wiązka idąca do modułu komfortu ze szczególnym uwzględnieniem przelotki w drzwiach. W razie wątpliwości odłącz kostki przy zamku oraz komforcie i przepuść przez przewody z 5-6A - niech się upali co ma się upalić :) Pozdrawiam
Wyjmij fotel kierowcy i zajrzyj pod tapicerka w nogach kierowcy i pod fotelem. Często tam zbiera się woda i moduł komfortu jaki wiązka potrafią doszczętnie zgnić.
czy wiązkę kabli idącą od modułu komfortu da się wypiąć przy słupku pod kierownicą ?
na początku spróbuj dokodować kluczyk do centralki metodą naturalną, tzn, jeden klucz w stacyjce drugim zamykasz drzwi, powinien się dokodować, niemniej jednak dalej pozostanie problem braku komunikacji u Ciebie na kanale 46, najprawdopodobniej masz uszkodzoną wiązkę do modułu komfortu
Na zgięciu gdzie pracuje wiązka.
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Sprawdz wiązkę w drzwiach wygłąda na to ze którys kabelek jest złamany ,ale w passacie bardziej bym szukał pod chodnikiem z lewej strony przy przednim slupku tam idzie wiązka do modulu komfortu potrafi przegnic zbiera sie tam wilgoc.
to chyba nie jest problem MK, sprawdź wiązkę w lewym progu powycinaj złączki łączące kilka przewodów ze sobą i polutuj je na nowo. Najczęściej gnije właśnie ta wiązka.
Zobacz czy masz w ogóle zasilanie na pstryczku od otwierania wlewu, tam powinien byś stały plus, jak ginie to w gnijącej wiązce na progu.
Pierwszy etap: Zrób diagnostykę, sprawdź błędy, wykonaj test elementów wykonawczych. Drugi etap: Sprawdź przy wiązkę przewodów przy module komfortu . Mogą być zgnite połączenia przewodów. Rozizoluj wiązkę i pociągaj za kable. Trzeci etap: Sprawdź wszystkie gumowe przepusty przewodów do drzwi i klapy. Możesz znaleźć połamane przewody.
A czy ta wiązka nie powinna wychodzić gdzieś od modułu komfortu?
To jest Passat b5 zatem najpierw należy naprawić wiązkę bo na bank zgnita na odcinku 30-44 cm od modułu komfortu. To jest przyczyna problemów.
Jak się okazało- sama wymiana modułu komfortu nie wystarczyła- przejrzałem całą wiązkę co idzie od bezpiecznika nr4 do silnika- rozizolowałem kable. posprawdzałem założyłem wszystko na nowo- sprawdziłem masę i magicznym cudem- zaczęło działać wszystko z powrotem, i już nie pali bezpiecznika, aczkolwiek nie wsadziłem jeszcze świateł do środka- ale spryskiwacze...
Po pierwsze sprawdz co sie dzieje z modułem komfortu i wiązką do niego ,moduł znajduje sie pod fotelem kierowcy(pod wykładziną -konieczny demontaż fotela)i często w tym modelu ma problemy z wilgocią-gnijąca wiązka.
Przepatrzyłem kable i żadnego zwarcia nie ma Kłamiesz, nie sprawdziłeś rzetelnie tych przewodów. Błędy OBOWIĄZKOWO do sprawdzenia. Są dwie opcje: uwalony zamek, uszkodzona wiązka.
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
zobacz do progu od strony kierowcy jak wygląda wiązka
Zgnita wiązka pod nogami. Moduł-słupek
w B5 najczęściej nie jest uszkodzony sam modół komfortu a wiązka przewodów która do niego dochodzi. Robiłem to wiele razy, przewody najczęściej gniją w miejscach w których są łączone czyli w progu i pod wykładziną podłogi pod nogami kierowcy.
Niee, do kazdych drzwi masz wtyczke. Wpisz w google i zobacz jak wygląda wiązka drzwi.
A moduł komfortu w idealnym stanie, bo go wyjąłeś? Z reguły zawsze w swoim prywatnym basenie pływa, razem z wiązką.
Przyczyny zaniku najlepiej szukać w wiązce idącej od modułu komfortu po podłodze na łączeniach rozchodzących się na inne moduły np drzwiowe czę sto mimo iż z zewnątrz wygląda wszystko ok po rozpruciu izolacji okazuje się inaczej nieraz tak miałem w passatach.
Auto odpala😀 Znajomy stwierdził, że problemem może być napięcie. Sprawdził połączenie do rozrusznika i samą kostkę. Przeczyścił i auto odpaliło. Awaryjki wyłączyłem przyciskiem awaryjek (dziwne wcześniej nie dało rady) Centralke alarmu zdemontowałem, kabel od zapłonu przywrócony do stanu fabrycznego. Jedynie zastanawia mnie kabel od masy (czarny)...
Ok te piny które napisałeś o antenie to faktycznie jak by tam była jakaś antena wpięta ale idzie to gdzieś w dalszą wiązkę. Pytanie dokąd to idzie tam.
Koledzy drodzy, sterowanie dwoma masami,trza zwalić tapicerkę i wbić się we wiązkę na odcinku pomiędzy siłownikiem zamka a modułem silniczka od szyby. Wydłużenie czasu na zamykanie spowoduje domykanie szyb. Tyle na temat.Było milion razy na forum. Jest też druga opcja, odszukać w lewym progu wiązkę do modułu komfortu która idzie z klapy bagaznika i...
Czyli rozwalona wiązka drzwi, a nie złe kodowanie. Czyli wiązka drzwi kierowcy?
Może doda ktos mi schemat? Dlaczego z silniczków jest tyle pinów jak na końcu wiązki tam gdzie się łączą drzwi z samochodem w kostkach jest mniej?? Z tego co pamietam,cała elektronika dziwi(centralny zamek,lusterka)"przechodzą"przez wtyczkę silniczków.Poszukaj całą wiązkę drzwi do modułu komfortu(ten który podałeś jest bez Can czyli będzie pasował)G4...
A co to moduł szyb? Robiłem takie coś ostatnio w pasacie. Poszedł nowy moduł komfortu, sprawdzona wiązka (była wilgotna, jak zwykle) i nic. Problem był w wiązce pokrywy bagaznika, przełamana, parę drucików zwierało ze sobą. Jak jest błąd "zespół zamka klapy bagażnika-nieprawidłowe działanie" to trzeba szukać własnie tam.
A skąd pewność że to moduł, a nie wiązka drzwi kierowcy?
Masz zgnile przewody na drodze do komfortu - sprawdz główną wiązkę - łączenie przewodów czerwonych jest stalową klamerką która gnije i przewody przestają łączyć ...
Wiązka lub moduł.
Może i prawda ale krańcówka w drzwiach morze nie wytrzymać obciążenia . Z komfortu jest to przewód niebiesko szary (minus) .Wiązka leci od podłogi do lampki po lewym słupku jak nie chcesz wyjmować puszki komfortu
Problem może być złożony,: -mikrostyki w zamku -wiązka w prtzelotce drzwi/nadwozie -moduł komfortu Na początek poodpinaj po kolei drzwi i sprawdz co sie dzieje.
Jeżeli centralny zamek nie działa i świecą się kierunki to skorodowało główne zasilanie prądowe idące do sterownika komfortu pod siedzeniem pasażera. Skorodowane połączenie prądowe jest we wiązce elektrycznej w odległości ok 15 cm od sterownika.
Witam dziś jeszcze raz sprawdziłem bezpieczniki wszystkie są ok Drzwi od strony kierowcy sprawdzone i wiązka też czy nie zahaczyła o szybę Więc zostaje moduł Komfortu i Pytanie gdzie go szukać? I czy jak kupię używany czy będzie pasował i czy będzie działał z zamkami
Witam. Jestem tu nowy więc przepraszam jeśli się powtarzam z pytaniem, lecz nie mogę znaleźć odpowiedzi na moj problem. Mianowicie w moim Passacie padło oświetlenie i centralny zamek. Zamykając kluczem chodzą tylko przednie drzwi- reszta milczy (tylne jak i bagażnik). Czy szukać przyczyny w wiązce przy module komfortu, czy też gdzie indziej? Co może...
Sterownik silnika szyby zostawmy na później. Do sprawdzenia wiązka drzwi sprawdzić przejścia, przewody mogą wyglądać na sprawne a w środku zgnite lub złamane jak pisałem wcześniej. Powypinaj wtyczki zdejmij wiązkę z drzwi i sprawdzaj. Moduł komfortu brak błędów? Jest z nim komunikacja?
Możliwe przyczyny: 1️⃣ Mikrostyk w zamku drzwi – zużyty lub uszkodzony, może powodować błędne sygnały do modułu komfortu. 2️⃣ Moduł komfortu (komfortsteuergerät) – może mieć zimne luty lub uszkodzone przewody. 3️⃣ Uszkodzona wiązka elektryczna – szczególnie w przelotce między drzwiami a karoserią (częste pęknięcia kabli). 4️⃣ Zwarcie w instalacji –...
sprawdź błędy komfortu, zobacz pod dywan czy wiązka nie jest rozsypana i czy sam moduł nie jest zawilgocony-zalany
Witam serdecznie Czy ktoś z szanownych kolegów może mnie pokierować co mam zrobić, sprawdzić. Oto mój problem W Passacie b5 1996r (1996r - 2000r) nagle przestał działać mi centralny zamek, nie świeci tez dioda w drzwiach, bezpieczniki wszystkie w porządku. Zamykając czy otwierając z pilota czy kluczykiem działa mi tylko zamek z klapy bagażnika, tzn...
Tak w tej puszce masz modół komfortu.Z tego co widzę na zdjęciach był problem z wilgocią.Do sprawdzenia wiązka oraz wtyczki modułu.Gnijąca elektryka to powszechny problem tego modelu.
Masz schemat tego systemu? Sprawdź, czy na pinach od krańcówek nie masz czegoś podobnego do sygnału masy. To może być np. zawilgocona wiązka. Wtedy nie uśnie komfort.
Przecież wyżej Ci pisałem za wajha ręcznego pod deską rozdzielcza - o niskim ciśnieniu też mówi ten drugi czujnik. Rozlacz czujnik w okolicy tylnych zbiorników sprawdź czy zgasnie błąd. Na tachografie będzie mrugal błąd - podobna sytuacja jak odepniesz aku i pojawia się błąd 19 i 31 - wystarczy wcisnąć ok. W tym przypadku nr 20. Jeżeli urządzenie jest...
Masa? O widzisz, tak myśle że pewnie się gdzieś styka z plusowym. Będę to sprawdzał co tam się dzieje i napiszę. Narazie odpiołem kostke od tych drzwi. O tak, na pewno. Ósmy miesiąc pierniczysz się z banalną usterką. Zasilane z wiązki są zamek i moduł CAN, znajdujący się w silniczku szyby i lusterko - oprócz regulacji jeszcze jego podgrzewanie - jak...
Roztaśmuj wiązkę progową i porozcinaj punkty łączenia kabli i polutuj je na nowo (oryginalnie są zaciskane i pod koszulka termo wszystko lubi śniedzieć). Przelutuj wszystko pokasuj błędy i powinno śmigać. Dobrze sprawdź can'a (skrętka pomarańczowych), jeżeli nadal nie będzie komunikacji z modułem przedzwoń samego can'a np. z wiązką drzwi
Lewy próg gnije wiązka. Są takie zapracowane złącza trzech kabelków i tam Zielona włazi. Najpierw zasilania komfortu i to nie miernikiem a żarówką h4. Wróci komunikacja będziemy dalej gdybać
Masz zgnitą wiązkę i tyle. Komfort jest na innych kablach niż zamki w drzwiach.
W golfie 4 szybami „zarządza” modół komfortu,to ze cyka przekaźnik to nic nie znaczy-sprawdź czy masz stały + w wiązce drzwi. Sprawdzę kolego ten plus , bezpieczniki są ok. Co do modułu komfortu to mam kabel elm327 tylko podobno tym badziewiem vw nie zrobisz nic prawda?
Nie ma CAN ale jest VAN i po nim komunikują się moduły. To nie wina krańcówek(sprawdza się je w parametrach komfortu) Masz problem w komunikacji na sieci VAN, schemat w dłoń, prujesz wiązkę w progu i sprawdzasz przejścia(wyżej już o tym pisali), jak w instalacji ok. to jak pisałem wcześniej-problem w zamkach. W większości przypadków takie usterki to...
a moduł ma taki sam numer ? i czy na pewno jest sprawny moduł i jak z wiązką klapy
Tak też podejrzewam. Podmieniałem joystick i jest to samo, czyli pozostaje do sprawdzenia; albo sterownik komfortu, albo wiązka między sterownikiem, a joystick'iem. ps Wiele godzin spędziłem czytając różne posty i wątki i nie pamiętam, w którym jest opisana możliwość wyłączenia równoczesnego sterowania lusterek. Ale napewno jest. Życzę powodzenia w...
W vcds mam błędy z modułu centralnego zamka, czy moduł znajduje się w drzwiach razem z silniczkiem do szyb, bo z tego co widziałem to do niego idzie gruba wiązka kabli, czy może za wszystko odpowiada moduł komfortu?
Dziś podmieniłem bramkę na nową i zakodowałem ją poprawnie. Błędów już brak. Niestety dalej nie działa nawiew i szyby. W dalszym ciągu nie mogę się połączyć ze sterownikiem komfortu więc albo z wiązka jest coś nie tak albo z samym sterownikiem. Zamówiłem już drugi więc będę testował. W blokach pomiarowych odnośnie CAN mam np. przy komunikacji z climatroniciem...
A jak będziesz wsiadał, to zerknij pod fotel, tam jest moduł komfortu. Może pływa a może bliżej progu w wiązce są połączenia i zakwitły na wiosnę ;) Wszystkie lampki wnętrza i drzwi działają?
moduł komfortu modul komfortu funkcja komfortu zasilanie komfortu
reset płyty głównej laptop samsung audio cambridge czujnik otwarcie klapa
zmywarka wirpool zmywarka wirpool
Jak usunąć blokadę "łapka i kluczyk" w kuchence Electrolux? Hikvision DS-KH6320-WTE1/EU brak komunikatu otwarcia drzwi