klient nie był na odgrzybianiu klimy, Może był na korekcji licznika :)
Sprawdź czy na tej konkretnej wiązce kabli nie masz naklejki informacyjnej z nr wiązki.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
Zadzwoń do aso i po vin ci podadzą jaka wiązka.
Sprawdź najpierw wiązkę.
a traci moc ? szukaj zieleniny w wiązce koło rozrusznika w peszlu
Jeżeli przed demontażem wszystko działało, to problem może polegać tylko na niedopiętej wtyczce do zestawu przełączników lub (to dosyć często się zdarzało w starszych autach) pękniętej wiązce drzwi na zgięciu.
żółto szary i zielono czerwony w wiązce wkładki na drzwiach
Tak. Problem może być w tej wiązce
Wiązka sprawdzona?
Nie rozumiem, jaką wiązkę?
Pierwsze słyszę, żeby sterownik silnika czy immobilizer miały cokolwiek wspólnego ze sterowaniem elektrycznych szyb. W Octavii częstą usterką jest uszkodzona wiązka elektryczna drzwi kierowcy...
Problemem okazała się przetarta wiązka pod akumulatorem.
Gdyby było jak mówisz to dało by się otworzyć przez pojedyncze lub podwójne pociągnięcie za klamkę wewnętrzną. Przy braku zasilania silniczka ni cholery. Jak zamek jest podwójnie zaryglowany, to trzeba było za klamkę w środku dwa razy pociągnąć - pierwsze pociągnięcie odryglowywało, dopiero drugie otwierało. Albo uszkodzenie w samej kasecie zamka -...
Powodem problemu była uszkodzona przez korozję wiązka.
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
Wiązka kabelków przeraża mnie. Powodzenia. :>
Nie połączył się komp z modułem drzwi. nie zapala się lampka na suficie Standardowo zginta wiązka bądź wtyczka w module w tych drzwiach.
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
Bezpieczniki, przekaźniki, wiązka, wentylatory.
uszkodzony w zamku mikroprzełącznik ewentualnie wiązka w drzwiach
Na moje to te przewody potopiły się też dużo dalej, w wiązkach. Jedyna rada to wypruć całą wiązkę spod deski rozdzielczej i ją wymienić na inną lub naprawić. Może być konieczny demontaż całego kokpitu.
A co już sprawdziłeś? Oprócz rozbierania? Wiązka drzwi cała.
Sprawdzić wiązkę przy skrzyni biegów
Do sprawdzenia wiązka przewodów od sterownika do czujników.
Mpps po obd i dtc remover, to jakieś wyjście. To tylko pudrowanie syfa bez próby rozwiązania problemu. Wiązka nad rozrusznikiem do sprawdzenia.
jaki kolor ma przewód kierunkowskazu prawego w wiązce doprowadzonej do tylnej prawej lampy skoda octavia 2?
Zgniła wiązka w drzwiach kierowcy.
A skąd pewność że to moduł, a nie wiązka drzwi kierowcy?
Może się mylę ,ale skupiłbym się na drzwiach kierowcy (moduł + wiązka+włączniki).pozdr.
WD-40 ma zerową skuteczność jeśli chodzi o usuwanie tlenków, za to bardzo dobrze je utrwala. WD-40 to dobry środek do mycia i odtłuszczania, są do tego dedykowane środki, jak np. KONTAKT. Skrobanie to ostateczność, poza tym brak styku może występować w miejscu połączenia przewodu z elementem stykowym. Wypadałoby też przemierzyć wiązkę, może przewód...
Przyczyn może być wiele np. przestawiony rozrząd, przestawiacz, zaworek N108 lub wiązka od niego.
czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli? Uszkodzony jest któryś zamek - konkretnie mikrostyk. Bądź trzeba naprawić wiązkę w drzwiach kierowcy.
rozpiske pinów jotro posle j519-stki. Dodano po 3 Ja z oscyloskopu nie korzystam od kiedy się rozstałem z kts-em ,to się wogle nie przydaje strata czasu ,jesli wiązka ok i bezpieczniki to po prostu wymień moduł .
Silnik mało spotykany, w 1,6 mpi winą była wiązka, tu może być uszkodzona sama przepustnica Jak usterka jest cały czas to będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
Przerwane dwa przewody w wiązce przy tylnych drzwiach na progu, usterka naprawiona.
Do wymiany siłownik. Ewentualnie jeszcze wiązka w drzwiach do przepatrzenia.
A nie było tam montowane CB radio i została "przerobiona" instalacja? Spotkałem taki przypadek w w B5! Przyznać muszę, że o ile samo auto nie miało CB, gdy go kupowałem, to chyba coś może być na rzeczy. Z boku obudowy tunelu są ślady montażu czegoś, co mniej więcej mogłoby odpowiadać gabarytami CB-kowi. Z drugiej strony oglądałem leżące w okolicy dźwigni...
Może wiązka gdzieś wciśnięta.
jeden idzie do bezpieczników trzy pozostałe idą do sterownika silnika, zrzuć podszybie dostań się do sterownika, miernik w ręke i sprawdź przejścia, ale na początek spr bezp i czy dochodzi zasilanie do przepływki
Witam Czy przy awaryjnych jest kierunek. Może być problem w wiązce na progu.
Wiązka. Zastanawia mnie fakt, dlaczego od razu jej nie wymieniłeś (koszt koło 100 zł)? Wymienilem wiązkę ale niestety nie pomogło.
Problem masz we wiązce koło rozrusznika.
Wiązkę sam demontowałeś ? Masz jakiekolwiek złącze w wiązce pasujące do przepływki ?
sprawdź dokładnie ! niech odłączy przewód z parownika i zobaczy czy strzały będą, i wiązka do przejrzenia.
Nic, jedyne trwałe wyjście to wymiana wtyku na wiązce i wkładu lampy + zabezpieczenie połączenia chemią. Pomoże też zadbanie o to, żeby w aucie było sucho.
Zamiast wymieniać maglownicę - najpierw wizyta u elektryka. Brak komunikacji z maglownicą może być spowodowany przerwą w przewodach CAN, lub brakiem zasilania maglownicy. Skoro po wymianie maglownicy jest taki sam błąd - to na 99% coś nie tak z wiązką elektryczną.
Orientujecie się czy do Octavii II 2005r. 1.9TDi BJB podejdzie wiązka z Octavii II podobno po lifcie 2008r. ?? Silnik także 1.9TDi jednak sprzedawca nie wie jaki miał symbol. Pozdrawiam.
A czy samochód posiada hak holowniczy? Może wiązka haka powoduje jakieś zwarcie?
A co z wiązką w drzwiach kierowcy, sprawdzona?
Pozdrawiam Stacyjka składa się z części mechanicznej "wkładka zamka,blokada kierownicy"i kostki elektrycznej która łączy odpowiednie obwody elektryczne podczas zapalania silnika,gaszenia.wyłączania radia po wyjęciu kluczyka z zamka stacyjki.Jeśli silnik gaśnie po odłączeniu kostki od zamka,to uszkodzona sama kostka,jeśli nie to przyczyna może być w...
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
komputer pokazał błąd 18009 przekaźnik dla zasilania napięciem +30V nieodpowiedni sygnal Taki opis błędu nie istnieje możesz być pewien. Albo przekaźnik który założyłeś jest wadliwy, albo korozja w skrzynce lub zgnita wiązka . Nic innego nie wymyślisz.
Tak jak kolega mówi sprawdź alternator na stole jeśli jest sprawny szukaj przy wtyczce lub na wiązce od wzbudzenia alternatora
Witam. Jeżeli pali na krótko, to sprawdź właśnie stacyjkę czy podaje napięcie,jak również wiązkę silnika czy coś nie przegniło.
Obstawiam zamek drzwi ewentualnie wiązka ,ale ściągnij boczek drzwi i zajrzyj do wtyczki która dochodzi do silnika podnoszenia szyb
A co ma listwa zasilania pompowtrysków do czujnika G28, przecież nie pokazało żadnego błędu związanego z cewką któregokolwiek pompowtryskiwacza N2.... tylko G28 a lepiej jakbyś podał sam kod błędu bo czujnik to tylko stopień końcowy a jeszcze jest wiązka (ekranowana).
A podaj gdzie w pomiarach te parametry. Kabelki w drzwiach wczoraj sprawdzałem wszystko jest dobre, sprawdziłem miernikiem całą wiązkę od wtyczki w drzwiach.
Tak jak pisałem, wiązka drzwi pasażera wygląda na dobrą, drzwi cały czas w VCDSie nawet po otwarciu wychodzą jako zamknięte. Zrobiłem skan VCDSem i mam dwa błędy: https://obrazki.elektroda.pl/9137579700_... https://obrazki.elektroda.pl/2580287200_... Czy biorąc pod uwagę powyższe błędy oraz informacje po skanie, czy...
Witam Sprawdz wiązkę elektr. w przelotce Pozdrawiam
Samego sterownika to nie dotykałem, ale wiązka do sterownika była mokra.
Jak masz możliwość podmień czujnik, jeśli dalej będą problemy to trzeba w kierunku wiązki iść.
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
temat zakończony ,przerwana wiązka.
Takie rzeczy dzieją się przeważnie, jak np jest zwarcie w wiązce,zła żarówka, lub zwarcie w lampie. Diagnoza BCM testerem może nie musi naprowadzić. Czy zrobisz to sam? Jak nie masz kabelka i także wiedzy to zdecydowanie nie.
Witam zamykam temat Okazano się ze wiązka w ścianie grodziowej byłą przetarta Pozdrawiam
W dwójce nie znajdziesz sygnału GALI w ISO.Znajdziesz go pod licznikiem w wiązce po lewej stronie kierownicy która wychodzi z licznika.Nie pamietam juz koloru ale chyba jakiś szary(nie jestem pewien)
Jeżeli działało i przestało działać warto sprawdzić wiązkę przewodów dochodzącą do tylnej klapy w miejscu przechodzenia z nadwozia do klapy. Przewody są dość sztywne i w tym miejscu (w gumowej "harmonijce") bardzo często przełamują się po kilku latach. Dostęp jest dość trudny, bo trzeba zdemontować osłonę klapy, oraz odchylić około 0,5 m podsufitki...
http://tnij.org/uisf Numer jest dobry.
Do przeciwmgłowego w lampie podłącz szary z modułu i nic nie rozcinaj (moduł rozróżnia napięcia, pozycja około 3V przeciwmgłowy 12V!. Sterowanie światłem przeciwmgłowym jest impulsami z wyłącznika (włączasz na samochodzie i przyczepie lub na samej przyczepie). Dodano po 16 Pozycyjne możesz podłączyć też do tych małych żarówek w tylnej lampie tam jest...
Grala Ci wszystko napisał. Miałem coś takiego w a3 z tym silnikiem. Kombinowałem bo ta wiązka jest droga, ale po wymianie zaczęło działać.
ale po wymianie rozłożył ręce Zmień najpierw tego "magika". Określił chociaż czego brakuje, że przekaźnik nie zasila? A może wiązka miedzy sterownikiem a przekaźnikiem?
nareszcie po trzech tygodniach walki znalazłem usterkę. :D uszkodzony przewód w wiązce drzwi kierowcy. naprawione . wszystko śmiga. zamykam !!!!!!
Witam, skoda octavia 1.6 AKL + LPG, na zimno dług kręcę rozrusznikiem i wyskakuje błąd czujnika wału, 3 różne czujniki podmienione, wiązka przedzwoniona, sterownik Siemens, rozrząd sprawdzony. Co to może powodować ?
Idziesz dobrą drogą, kabelki ugniły. Rozwiń wiązkę. Jeśli to ten silnik co myślę, to wiązka gnije w części, która idzie od silnika w dół na podłużnice z prawej strony jak stoisz przodem do samochodu. Miałem wielokrotnie ten problem z vw i skodą ,nie działały różne czujniki zależnie co zgniło. Pamiętam jeszcze, że po drodze było takie okrągłe złącze...
przetarta wiązka przy skrzyni biegów-czujnik od strony ściany grodziowej na mechanizmie różnicowym
brak komunikacji sterownikami drzwi Teraz pozostaje przeglądnąć przewody biegnące do drzwi i miejsca łączenia wiązek.
Wiązka sprawdzona wszystko ok. Z modułem jest komunikacja, brak błędów.
Na złomie czy alegro wiązka klapy np z kombika (często tylko wiązka i szyba się nadaje bo klapę zjadła rdza) to jakieś 50 PLN.
Mam jeszcze jedno pytanie czy można zamienić lampy miejscami, żeby wyeliminować lampę lub wiązkę elektryczną? ktoś robił taki test?
Panowie, jak zamek i wiązka są sprawne, a dzieją się cuda, to trzeba wymienić silnik podnośnika szyby. Nie pytajcie czemu.
Wiązka silnika do sprawdzania. Błędy ma zapisane w ECU? Układ dolotowy mam nadzieję, że szczelny oraz przepustnica czysta?
No ale czego od nas oczekujesz? Zdalnej naprawy? Przewodów z tymi kolorami jest masa w aucie, nie sprecyzowałeś nawet co to za wiązka. Napraw, to się okaże czy to ma wpływ na usterkę.
Proszę nie żartować - na ten temat napisano już chyba wszystko. W ostateczności, przy braku zdolności można kupić sobie nową wiązkę drzwi, bądź zlecić naprawę elektrykowi. Zamykam.
Witam! Chcę zrobić w swojej Octavii instalację elektryczną do świateł przeciwmgłowych/dziennych. Mam pytanie do Was, jak najlepiej wykonać rozgałęzienia w takiej instalacji? Potrzebuję połączyć przewody masowe w wiązkach aby nie ciągnąć po całej wiązce dwóch przewodów (1 od przeciwmgłowego i 1 od dziennych). Będę wdzięczny za sugestie jaki jest najlepszy...
jakby masę gubił albo zasilanie wiązka oraz sterownik silnika
To w takim bądź razie gdzieś musisz mieć przetarty kabel od alternatora lub wiązka wspomagania się przetarła i zrobiła zwarcie powodując spalenie tych bezp.
Wiązka najczęściej w okolicy rozrusznika. Kilka kabli łatwo trafić, ponieważ kable wtryskiwaczy są że sobą w skrętce.
Racja, schemat pokrywa się z elsą. Wiązka pompek nie jest zwarta gdzieś do bloku silnika?
Opis bezpieczników masz w internecie więc sobie sprawdź. Musisz doprowadzić do tego żeby wróciła diagnostyka dopiero możesz szukać usterki w czujnikach. Bezpiecznik, wiązka, moduł a dokładniej jego zasilanie trzeba sprawdzić bo nikt za Ciebie tego nie zrobi.
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Za co odpowiedzialny w wiązce jest przewód brązowy. Dzięki za odp.
Sprawdź wąskie od wtrysku. Probówka w rękę i sprawdź sygnał i masa czy dochodzi. sygnałowego nie sprawdzisz probówką. takie rzeczy to oscyloskop, ale przeglądnąć wstępnie wiązkę musisz. Natomiast on idzie bezpośrednio ze sterownika więc oporności i na zwarcie można sprawdzić, nie mam niestety przy sobie schematów żeby Ci podesłać
Sterownik + wiązka +osprzęt+ robota z immo. Wszystko da się zrobic.
U mnie tps padał skokowo czyli pyk i silnik chodzi jak traktor i nie reaguje na gaz czasem po chwili gasł. Przekopałem całą wiązkę od ECU na silnik zanim złapałem przepustnicę jak robi zwarcie. Rozgrzej silnik jak się pojawią objawy miernik w rękę i najlepiej na pracującym silniku sprawdzaj zasilania na czynnikach przepustnicy.
podobny problem trzęsącego silnika i problemów z odpalaniem przerabiałem w audi a4 u mnie winą była uszkodzona głowica i wałek od PD W trakcie diagnostyki a4 słyszałem że może też to powodować wiązka elektryczna od PD ale nie pomogło dopiero głębsza diagnoza ujawniła głowicę i wałek A co do świateł to sprawdź pierwsze punkty masowe oraz zobacz pod akumulatorem...
A tak ciężko wziąć w rękę kontrolkę i sprawdzić gdzie ginie napięcie? Może wiązka na podłużnicy, może bezpiecznik . Ty masz auto.
Masz na ostatnim zdjęciu, pisałeś że zdejmowałeś osłonę pod kierownicą i było 8 przekaźników, pierwszy od prawej. Ten przekaźnik odłącza zasilanie w czasie rozruchu też dla innych obwodów ,złącze A12 to połączenie kilku przewodów w wiązce za przekaźnikiem przed bezpiecznikami.
Dopiero pomiar z kostki komputera wyjaśnił sprawę. Nie do końca, bo jak masz wiązkę trafioną, to każda przepustnica się tak zachowa... Pomiar wykonaj na samej kostce przepustnicy. Wtedy będzie pewność. Ja bym na wszelki wypadek wiązkę prześwietlił żarówką H4 i to oba włókna zaświecił. Jak wiązka będzie naruszona, to się przepali.
W serwisie Boscha a dokładnie w Wołowie szukają aby wymienić filtry , a nie zajmować się naprawą auta. Skasowali coś ok 180 zł bo wymienili chyba filtr powietrza i paliwa . Nie zwrócili uwagi na to , że wymieniałem miesiąc wcześniej filtry (zwracałem uwagę, że było to już sprawdzane ) . Powiem tak, wcześniej byłem również we Wrocławiu , to turbina do...
octavia wiązka octavia wiązka drzwi wiązka drzwi octavia
simson ładowania kupić układ scalony toyota avensis bezpiecznik schemat
citroen arduino mikroprzełącznik delonghi
Plan wiązki przewodów Renault Grand Scenic II Wymiana pompki sprzęgła w Toyocie Yaris 1.3 2003