nim wymienisz moduł sprawdź wiązkę przewodów >>>>przyczyną uszkodzenie modułu są często przetarte przewody dające zwarcie do masy :!: zrób fotkę modułu i wrzuć tutaj
No to wyszło tak jak uprzedzałem. Komutator się uniósł do nieba a z nim cały silnik. Tylko jeszcze pytanie czy moduł pralki ocalał. Pewnie wiązka przewodów z silnika do modułu też przegrzana. Silnik powinien pasować .
To panel użytkownika a Ty musisz iść po wiązce przewodów i odnaleźć moduł główny. Czytaj z uwagą podpowiedzi i stosuj się do nich.
Witam Czujnik zużycia, obwód koła 4 Napięcie sygnału było niższe od dopuszczalnej minimalnej wartości 0,5 V. •Uszkodzona wiązka przewodów między czujnikiem zużycia a modułem sterującym. •Usterka czujnika zużycia. •Usterka modułu sterującego. W zestawie wskaźników zapala się lampka ostrzegawcza zużycia okładzin. Funkcja ostrzegania...
a po co są te dwa styki obok tych styków co się łączą Te dwa styki obok to czujka NTC. Powinna mieć jakiś opór. Sprawdź wiązkę przewodów ew. moduł na zimne luty.Obok grzałki jest jeszcze mikrowyłącznik działający pod wpływem ciśnienia wody od pompy myjącej.
Chodzi ci o taką opcję jaką posiada każdy multimetr? TZW. "pipczyk" ? Proszę zamieszczać zdjęcia według poniższego linku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Ułatwi to ich przeglądanie .
Na początek sprawdź wiązkę przewodów prowadzącą od drzwi do modułu. Potrafią pękać .
Nie wiem gdzie jest moduł sterujący w tej zmywarce, ale z pewnością jest panel sterowania i moduł czyli 2 płyty PCB. Leć po wiązce przewodów od drzwi bo one muszą biec do modułu mocy czyli głównego.
W pralce miga dioda "koniec prania" i nic się nie dzieje. Do sprawdzenia masz ; silnik ,wiązka przewodów do silnika + sam moduł ( programator).
Elektroluxach programator może wariować jeśli jest upływność grzałki do masy Nie w tym typie.Sprawdź dokładnie wiązkę przewodów ,złącze na module od silnika. Innej opcji nie ma. Tu był podobny problem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Zgnita wiązka modułu i łączenia przewodów, rozwiń izolacje aż do słupka i napraw szkody od wilgoci i czasu.
Tak na szybko z wujka google: P12A6 Możliwe przyczyny Wadliwy moduł sterujący sterownika pompy paliwa Wiązka przewodów modułu sterującego sterownika pompy paliwa jest przerwana lub zwarta Obwód modułu sterującego sterownika pompy paliwa słabe połączenie elektryczne Wadliwy moduł sterujący silnika (ECM)
stoi a później nagle szarpie/zrywa bęben i wyłącza się. Czyli masz do sprawdzenia ; silnik , wiązka przewodów a na końcu moduł.
Do sprawdzenia wiązka przewodów moduł-silnik, łącznie z kostkami.
Zdarzyło mi się parę razy ,że wiązka przewodów przetarta była o blachę osłaniającą moduł . Sprawdż tam.
W ostateczności można ją jeszcze przerobić na starszą wersję typu; PC, PA itp. ale trzeba wymienić maskownicę z modułem i wiązką przewodów, szufladę na proszek i pokrywę (można to kupić za nieduże pieniądze). W starszej wersji na pewno dłużej pochodzi niż z nowym modułem.
W wiązce nad pedałami szukasz skrętki cienkich przewodów, pomarańczowo zielony i zielony.
Podepnij się bezpośrednio gniazdem pod lampy, jak będą się działy szopki na zegarze (komunikat o uszodzonej żarówce) i będzie cię to drażniło zastosuj moduł uniwersalny choćby E20 i będzie po sprawie.
W takim razie musisz sprawdzić wiązkę przewodów i moduł.
Podejrzewam wiązkę przewodów modułu lub co gorsza sam moduł. Skoro podejrzewasz wiązkę przewodów to może byś ją sprawdził na początku. Być może uszkodził się mikrostyk od wybierania funkcji. Swoją kochaną Amicę jak włączę i zostawię to też na mnie ćwierka oznajmiając mi swoją samotność, pomimo że stoję obok - taki typ urody tego sprzętu
B0575=Przerwany obwód lub za wys. nap. czujnika poziomu paliwa C-016 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa Test Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: konfiguracja pojazdu Czy następująca informacja dotyczy tego pojazdu? Pojazd z REC (tylna centralka elektryczna) Tak: T002 Nie: T007 T002 Sprawdzanie: zwarcie sygnałowego obwodu prądowego •Zapłon...
Zastanawiam się, dlaczego obecnie nie działa z kluczyka Może być uszkodzony siłownik w drzwiach, przepalony bezpiecznik, uszkodzona wiązka przewodów, uszkodzony moduł centralnego zamka, itp...
Teraz posprawdzaj te wszystkie oporności ale na wtyczkach dochodzących do modułu. Nie napisałeś czy działa wentylator i włącznik zamknięcia drzwi. Dokładnie sprawdź wiązkę przewodów w okolicach modułu przy wyjściu z szafki.
Temat wielokrotnie opisywany był tutaj. Sprawdź wiązkę przewodów pod drzwiami a nie kupuj części w ciemno.
Do sprawdzenia :wiązka przewodów do silnika i moduł ( programator).
Zwarcie w wiązce przewodów od modułu do silnika.
seat leon m1 rok 2000 Zasilanie +12V i masa, np. wiązka przewodów modułu centralnego zamka w okolicy kolumny kierownicy. 23-pinowe, jasno/niebieskie złącze: +12V - pin 22, kabel czerwono/niebieski masa - pin 23, kabel brązowy [15] plus po stacyjce - pin 3 kabel żółto/czerwony Sterowanie centralnym zamkiem: Impulsy masy, 24-pinowe złącze modułu we wnętrzu...
Szukaj dalej niż 50 cm wręcz prawie za fotelem kierowcy tam też jest łączona ta wiązka.
posprawdzałem wszystkie przewody Nie wszystkie. Wiązka idąca od modułu komfortu do rozwinięcia i sploty przewodów do polutowania. ponieważ zamek "przekręcił się" i nie da się kluczykiem otwierać tych drzwi. Może tylko "płetwa się ułamała.
W B5 nie było podciśnieniowego, ewentualnie może być różnica czy tylne szyby „w prądzie” czy w „korbotroniku”. Gniją łączenia przewodów, w progu kierowcy. Wrzuć fotkę jak wyglądają te wiązki. Moduł suchy ?
A upływność do masy? Ewentualnie wiązka przewodów do modułu i przekaźnik grzałki na samym module.
Triak silnika na module, wiązka przewodów do sprawdzenia.
Proponuję sprawdzić wiązkę przewodów od modułu do elektrozaworów, czy nie są gdzieś przetarte, dociśnięte do obudowy, zgrzane z innymi.
sprawdź grzałkę,silnik,blokadę,wiązkę przewodów,elektrozawory oraz moduł
Witam wszystkich, mam mały problem , byłem dzisiaj ogąladać opla corsę i podłączyłem go pod kompa i wyskoczyły 2 błędy w silniku: P0683-przerwanie obwodu świec żarowych / obecny P1191-niskie ciśnienie szyny oleju. Z tego co auto data mówi to może być wiązka przewodów,moduł sterujący silnikiem , czujnik ciśnienia , ale w 2 tych błędach występuje wiązka...
Jeśli grzałka sprawna to absolutnie jej nie demontuj. Sprawdź czy podczas pracy zmywarki mikro włącznik znajdujący się między wyprowadzeniami grzałki się załącza (po pobraniu wody powinien być zwarty). Jeśli się załącza to prawdopodobnie przekaźnik w module sterowania/wiązka przewodów jest uszkodzona. Jeśli się nie załącza to albo mikro przełącznik...
W tej sytuacji albo silnik ma zwarcie do masy (trzeba sprawdzic też czy nie ma zwarcia w kostce silnika ) lub wiązka przewodów jest gdzieś przetarta , albo padł program.
Tak mi napisał gość z obsługi technicznej Wesfali: Już się czegoś dowiedziałem gdzie leży problem - w module, bo ja mam 021 a powinienem mieć 031. Ma ktoś schemat połączenia do tego modułu o nr 031 na rynek EU? Witam ponownie, Nie udostępniamy schematów modułu. Zawsze wiązka przewodów wchodzących do modułu jest zakończona gotową wtyczką, której nie...
Oddam w dobre ręce pralkę Elektrolux 10620W na części. Zainteresowany jestem wiązką przewodów ewentualnie modułem jeżeli kolega "ankkkka" nie weżmie.
Pierwszy etap: Zrób diagnostykę, sprawdź błędy, wykonaj test elementów wykonawczych. Drugi etap: Sprawdź przy wiązkę przewodów przy module komfortu . Mogą być zgnite połączenia przewodów. Rozizoluj wiązkę i pociągaj za kable. Trzeci etap: Sprawdź wszystkie gumowe przepusty przewodów do drzwi i klapy. Możesz znaleźć połamane przewody.
A to zabezpieczenie termiczne w silniku rozumiem że ok? Zostaje jeszcze wiązka przewodów i moduł ( przekaźnik kierunku obrotów i tyrystor). Kondensator nie ma nic do rzeczy.
Twoja pralka nie grzeje .Do sprawdzenia grzałka ,termostat -czujka ntc,moduł elektroniki(przekaznik grzałki)oraz oczywiście połączenia(wiązka przewodów).Proponuje sprawdzenie w takiej kolejności.Powodzenia.
po wylutowaniu sam układ wydaje się być sprawny To znaczy jak sprawny? Przy takich zgliszczach raczej uwalony układ invertera a czy procek nie oberwał to nie wiadomo. O schemacie zapomnij . Moduł raczej do utylizacji.
Jeżeli silnik sprawny i wiązka przewodów sprawna to moduł do sprawdzenia lub wymiany.
:arrow: elektryk2000 Czyżbyś miał zamiar otwierać hurtownię z czujnikami NTC do Amiki? :D To jeden na tysiąc przypadków uszkodzeń w ogóle w pralkach. :wink: Pozdrawiam. PS. Typowe uszkodzenia w serii: WDS, WDN, WMN, WMS... moduł, silnik, wiązka przewodów, łożyska, bęben, (czasem grzałka, lub NTC, lub termostat ograniczający 90°C) itd... wciąż to samo.......
Sprawdź wiązkę przewodów w przelotce drzwi, mogą być uszkodzone. Na próbę możesz podmienić moduł. Kliknij w wyszukiwarce internetowej, powinno być sporo informacji na interesujący Cię temat.
Myślałem,że wysiadł silnik jednak wg wskazówek na forum sprawdziłem go poza pralką i silnik jest ok. Pomyślałem o module (faktycznie był zakopcony) wymieniłem na sprawny - zrobiłem próbę było OK ale w połowie następnego prania dziwnie zaczeło iskrzyć z pod pralki - wyłączyłem -po ponownym włączeniu pralki aby zbadać co to było - silnik już nieruszył-...
Witam. Proponuje przed wymianą lasera sprawdzić czy do modułu MPEG+SERVO docierają napięcia +12V i -12V to ta wiązka z szarymi i jednym czerwonym przewodem prawie na środku modułu ( napięcia są podane po drugiej stronie płytki). Nie będzie tam idealnie +/- 12V ale jeśli wszystko gra to powinno być ok 10V. Jeśli brak któregoś napięcia to na 90% wina...
Rozkopałem wszystko co pod kierownicą i znalazłem o to takie coś. To tylko moduł od czujników ruchu. Po tej wiązce z 3 przewodami dotrzesz do głównej centralki. Nie cackaj się z tym, tylko tnij wszystko co chińskie i niefabryczne a tam gdzie ingerowane w fabryczną instalację przywróć do oryginału. Powinno to być zrobione jak tylko pilot przestał działać.
czym to może być spowodowane? Zwarciem lub przerwą na wiązce przewodów drzwi, zalany wodą moduł drzwi, uszkodzony zamek drzwi, ..., i wiele innych ... ... a co już sprawdziłeś, zdiagnozowałeś, wykluczyłeś ?
Witam ponownie Sterownik zrobiony (OFF), mostek na wiązce przewodów do modułu immo zrobiony,rozrusznik kręci iskra jest ,pompkę też słychać a autko nadal nie odpala proszę o wskazówki gdzie szukać przyczyny pozdrawiam Dawid
Moduł sterujący, silnik , wiązka przewodów do sprawdzenia.
Uszkodzona wiązka przewodu - przewód sterujący między modułem elektrycznym a silniczkiem.
Zależy od marki i modelu W tej (Elektrolux na podzespołach Ardo) oznacza problemy związane z napędem bębna (moduł, wiązka przewodów, silnik) i tyle w temacie.
Łatwo rozgraniczyć czy problem leży po stronie modułu głównego, lub innego podzespołu czy po stronie modułu invertera lub kompresora. Z modułu invertera wychodzi do góry wiązka przewodów (3 lub 4 przewody, dwie wersje. Jeśli starsza lodówka raczej 3). Należy wypiąć wtyczkę, zrobić w niej zworkę i wpiąć przewód zasilający do prądu. Wtedy kompresor powinien...
Trzeba jeszcze dorobić wiązkę z przewodami do modułu bo tylko moduł bez pilota ma jedną wtyczkę. Taniej wyjdzie dołożenie uniwersalnego sterownika centralnego zamka.
Do sprawdzenia wiązka przewodów kabina -> moduł EAS. Zasilania, masy, i CAN. Jeśli w chwili gdy wskazówka poziomu Adblue pokazuje 0 nie będziesz mógł połączyć się z modułem Adblue to nie będzie wina czujnika tylko omawianej wiązki. Newralgiczne punkty jak wyżej opisano: pod kabiną na wsporniku, oraz rama samochodu w pobliżu pompy.
podłączyć do magistrali CAN Magistralę CAN należy podłączyć do modułu Bordnetz (J519) W wiązce przewodów bez problemu znajdziesz skrętkę w kolorach: Pomarańczowo/zielony CAN H i pomarańczowo/brązowy CAN L co najlepiej rozłączyć alarmem Nie napisałeś nawet jaki silnik i jaka skrzynia biegów znajduje się w Twoim samochodzie.
Witam. Uszkodzona pralka Electrolux EWS125410 A. Na początku wystąpił Błąd E02, później po odkręceniu tylnej pokrywy silnik nie chciał ruszyć - iskrzył. Bęben nie był zablokowany. Kolejno sprawdziłem silnik napięciem sieciowym - działał, wymieniłem triak BT138/800, nie pomogło. Na płytce modułu sterownika nie widać żadnych przepaleń. Słychać przełączanie...
Niestety brak napięcia. Do grzałki prowadzą trzy przewody, czarny, czerwony i uziemiający. Niestety w wiązce przewodów, które dochodzą do modułu elektronicznego nie ma czarnego przewodu. Czyżby prowadził do blokady drzwi? Może tutaj szukać przyczyny?
Witam serdecznie Czy ktoś z szanownych kolegów może mnie pokierować co mam zrobić, sprawdzić. Oto mój problem W Passacie b5 1996r (1996r - 2000r) nagle przestał działać mi centralny zamek, nie świeci tez dioda w drzwiach, bezpieczniki wszystkie w porządku. Zamykając czy otwierając z pilota czy kluczykiem działa mi tylko zamek z klapy bagażnika, tzn...
bardzo proszę APS 727 1720000, Tytuł Niewiarygodna wartość Usterka Ciśnienie powietrza nigdy nie osiąga żądanego poziomu. APS nigdy nie jest w stanie przeprowadzić regeneracji. Przyczyna Ciśnienie powietrza nie osiągnęło 9 bar pomimo długiego czasu ładowania. Przyczyny mogą być następujące: •Sposób eksploatacji był związany z możliwością wystąpienia...
Czujnik prędkości koła, obwód koła 2 Usterka: Awaria w łańcuchu elektrycznym. Powody: Zwarcie lub przerwa w obwodzie z powodu uszkodzenia wiązki przewodów, złącza lub czujnika prędkości koła. Awaria modulatora. Uwagi: Lampka ostrzegawcza ABS świeci się i kilka funkcji użytkownika związanych z awarią hamulców. Rozwiązanie: Sprawdź złącza elektryczne,...
Witam Po wiązce przewodach zobacz który obszar steruje zamkiem na module i zrób zdjęcia.
sprawdż wiązkę przewodów na wysokości modułu jest tam linka sprzęgła mocowana w uchwycie naciskając pedał rusza się cała blacha i może przycierać przewody od kompa
Sprawdź moduł wentylatora chłodnicy i wiązkę przewodów.
Generalnie tak jakby przedłużyć wiązkę a następnie wyprowadzić kilka przewodów do modułu bluetooth i mikrofonu
Chciałem zamówić cala wiązkę drzwi ale chyba zanim to zrobię to sprawdzę połączenia przewodów. Mam takie pytanie: czy od wtyczki przełącznika szyb , przewody idą bezpośrednio do głównej wtyczki łączącej , czy jakieś przewody idą do silnika , modułu napędu szyby. ?
Fakt, że potencjał jakiś tam zawsze jest i dlatego stosuje się w instalacji przewód ochronny ale żeby aż 74V AC to już tragedia. Trzeba sprawdzić wobec powyższego filtr PZ ( znajduje się zaraz po wejściu przewodu zasilającego i on jest do jego wpięty). Sprawdzić też trzeba wiązkę kablową ( zwłaszcza przewody zasilania modułu i z modułu). Co do gniazdka...
Dokładnie przetrzepałem wiązkę przewodów czyli moduł programator, moduł silnik tak jak pisaliście,i niestety nie dało to rezultatu. Zorganizowałem inny moduł używany, ale z nie wiadomą czy sprawny, rezultat jest taki że są tylko same szybkie obroty,i tak samo mimo wymiany triaka na triaka btb 16 nic nie daje. W silniku wymieniłem magnes mimo że tamten...
pewnie wcześniej trafiły z powodu braku halla albo modułu w temacie to jest potrzebna jeszcze mała wiązka przewodów (na upartego można zrobić samemu) moduł i cewka
Właściwie należy podać jeszcze nr. sterownika.No ale ... 31765 Czujnik zużycia, obwód koła 5 Opis Napięcie sygnału było niższe od dopuszczalnej minimalnej wartości granicznej 0,5 V. Przyczyna •Uszkodzona wiązka przewodów między czujnikiem zużycia a modułem sterującym. •Usterka czujnika zużycia. •Usterka modułu sterującego. Uwagi W...
No więc tak: lusterka zasilane są bezpośrednio z "grund modułu". Podejrzenie padło właśnie na jego uszkodzenie. Po wstawieniu nowego nie dał się niestety zaprogramować więc trzeba było szukać przyczyny. Okazało się, że winna jest przetarta wiązka przewodów a "grund moduł" był sprawny. A przez "drivers door module" przechodzi tylko zasilanie lewego lusterka...
Czyli w tej niebieskiej luźno wiszącej wtyczce jest zasilanie i część wiązki odpowiedzialna za tylne czujniki? A ta czarna wtyczka to jest wiązka w kierunku przednim? Bo są tylko dwa porty połączeniowe w module..? Prawdopodobnie powinno to być złącze tylnego czujnika. Czy wiązka przewodów 3008 ma 1 złącze?
sprawdź termostat zabezpieczający (potrafiły paść) przewód do którego masz umocowaną czerwoną końcówkę miernika idzie bezpośrednio do termostatu zabezpieczającego, a napięcie z modułu dochodzi do drugiego przewodu na tej kostce. Zdejmij ją z termostatu i sprawdź go omomierzem, jesli ma przejście to szukaj problemu na module lub wiązce elektrycznej drzwi,...
Sprawdź wiązkę przewodów idących od silnika do modułu lubią być przełamane
co było przyczyną tego uszkodzenia? SILNIK!!! , albo bezpośredni wyciek wody na płytę (zalanie)! Pozdrawiam. PS. Zastosuj w tym drugim przypadku 8,2 kΩ PS1. Wiązka przewodów, a co, nie naumiałeś się... :wink: :D
Cześć Wiązki przewodów raczej nie wymienisz, moduł wyświetlacza tak. Moduł ten jest montowany zatrzaskowo. Jednak wiązkę możesz sam naprawić. Najczęściej uszkadza się ona w miejscu gdzie jest zawias. Przyczyna - błędnie ułożony przewód(np podczas zmiany kierunku otwierania drzwi).
Sprawdź wiązkę przewodów która wchodzi na moduł z potencjometrami. Są one dość napięte i zdarzało mi się, że przewód był urwany. TadeuszZ
Prawdopodobnie w GEMie, czyli module elektryki nadwozia, ewentualnie w przewodach, trzeba by zerknąć na schemat. Może gdzieś jest zwarcie, np w lampie po wymianie żarówki, w wiązce haka , jak jest. Odczyt błędów i test elementów wykonawczych może pomóc w diagnozie.
Raczej 8E od 2001r. Przewody wpiąłem w wiązkę (9 przewodów) między moduł domykania szyb a siłownikiem w drzwiach kierowcy. Rozbrajanie dałem pod niebieski przewód, uzbrajanie nie pamiętam bo działało poprawnie więc nie zwracałem uwagi, być może różowy. CameR dzięki za PW :)
Po załączeniu pralka zwraca E90. Naczytałeś się na Forum, pokombinowałeś nie tak z przyciskami i masz... :| E90 oznacza błąd komunikacji pomiędzy panelem sterowania, a modułem sterującym. Musisz ponownie wejść w tryb serwisowy i poprawnie skonfigurować elektronikę na pozycji G wybieraka - pierwsza pozycja w lewo (kod jest na naklejce obudowy modułu...
Pomnóż 6x2=12 a wyjdzie błąd komunikacji po między modułami czyli F12 w starych wersjach modułów Indesit Ariston ;) To tak dla skojarzenia co oznacza ten kod błędu. Do sprawdzenia górny moduł. dolny moduł oraz wiązka przewodów. Najprawdopodobniej uszkodzony moduł dolny (falownik) stąd cena ok. 500 zł za naprawę według kolegi wyżej. Jeśli suszarka jest...
Witam. Z tego co napisałeś w ostatnim poście wynika, że uszkodzeniu ulega moduł zapłonowy, a ten uszkadza cewkę. Proponuję więcej uwagi poświęcić czujnikowi Halla,jak również instalacji (wiązce przewodów od Halla do modułu) Pozdrawiam
Sprawdź wiązkę miedzy słupkiem a modułem. Gniją łączenia przewodów zasilania. Jeśli zamek nie działa w ogóle, z przycisku i z drzwi. Jeśli działa to tylko zsynchronizuj pilota.
Możliwe Przyczyny usterki. Brak zasilania lub uziemienia do modułu Przerwa w uziemieniu do ECM Niewłaściwie dokręcone kable lub złącza komputera. Wadliwe przekaźniki mocy Wadliwe lub przepalone bezpieczniki lub łączniki topikowe Luźna, skorodowana, wygięta lub zwarta wiązka przewodów magistrali CAN Zwarty moduł sterujący. Dodano po 7 A jeszcze mi się...
Zamówię TL431 i wymienię, ale obawiam się, że znowu pójdzie z dymem skoro nie znalazłem przyczyny. To nie to. Ja bym szukał zwarcia w zmywarce a nie w module - może wiązka przewodów pod drzwiami.
oczywiście że kolega nie pisał nic w tym stylu i absolutnie nic nie sugerowałem. Widocznie przejściówki tak mają,podzespoły wyprodukowane w 2005 a złożony już w 2006.Co do przewodów to to mnie właśnie zaintrygowało, co one tam robią, skoro z niczym w sensie elektrycznym nie połączone.Zamocowana jest w tym miejscu jeszcze tylko obejma plastikowa podtrzymująca...
ale chodziło o wiązkę czarną, a nie fioletową. :) Ale pokazuję Ci przykład, jak przewody są spinane w takiej wiązce, od kostki do kostki idą równo, nie przeplatają się. Jak wypniesz kostkę z modułu i z pompy, wyciągniesz wiązkę z tymi trzema przewodami, i zepniesz obydwie kostki tak jak na zdjęciu, to będzie prawidłowo.
Musisz zobaczyć jak pętla z modułu idzie. Napotkasz kondensator od tego silnika i oprócz tej kostki która masz na foto powinna być krótka wiązka od tego wentylatora z kondensatorem zaczynająca się dwoma kablami i kostka które idą z modułu. Rozepnij podłącz kondensator i tymi dwoma przewodami z kostki od modułu podaj zasilanie.
Witam Uszkodzone potencjometry w zaworze,wymień na nowy lub daj do regeneracji. Moduł hamulca zasadniczego Opis Jednostka sterująca wykryła, że stan sygnału włączenia trybu aktywacji oraz sygnały z potencjometrów nie są zgodne. Tryb aktywacji jest wyłączony przy wciśniętym pedale hamulca. Przyczyna Zwarcie do masy wskutek uszkodzenia przewodów lub modułu...
Musisz odnaleźć przewód w aucie (wiązka sterownika silnika), na którym masz potencjał z pedału gazu 1-4 V. Jeśli będziesz miał problem z odnalezieniem tego przewodu, pomogę.
Sprawdź przy module zapłonowym tym pod cewkami zapłonowymi czy linka sprzęgła nie przetarła przewodu zasilającego- w wiązce kilka centymetrów obok modułu.
Jeżeli działało i przestało działać warto sprawdzić wiązkę przewodów dochodzącą do tylnej klapy w miejscu przechodzenia z nadwozia do klapy. Przewody są dość sztywne i w tym miejscu (w gumowej "harmonijce") bardzo często przełamują się po kilku latach. Dostęp jest dość trudny, bo trzeba zdemontować osłonę klapy, oraz odchylić około 0,5 m podsufitki...
Witam proszę sprawdzić wiązkę przewodów która idzie od modułu na dół do silnika zdarza się że jeden z przewodów się przetrze o ostre krawędzie blachy najczęsciej na dole . Pozdrawiam .
Sprawdź w jakim stanie jest wiązka przewodów na lewym progu przy module, lubi ssobie podgnić w tym miejscu.
Przedmuchanie silnika sprężonym powietrzem nie pomogło. Zauważyłem, że gdy pozostawię przewód ochronny podłączony do silnika i odłączę wtyczkę z kilkoma przewodami, która dochodzi do silnika to pralka działa. Większość z tych przewodów jest podłączona wtyczką do modułu. Odłączenie tej wtyczki od modułu i pozostawienie podłączonej wtyczki z tymi kilkoma...
Jeżeli nie umiesz wykonać pomiarów wymień triak i sprawdź chociaż sterowanie jego bramką tzn. ścieżkę i rezystor idące od procesora, bo wątpię, żeby był tam po drodze jeszcze optotriak. Jeszcze inna opcja to wiązka przewodów od silnika do modułu.
Witam APS błąd 647 Sterowanie ciśnieniem Ciśnienie powietrza w układzie przekracza lub przekraczało 13,0 bar. Elektryczna lub mechaniczna usterka jednostki sterującej, sprężarki lub zaworu elektromagnetycznego. Włącza się żółta lampka ostrzegawcza. Układ obniża ciśnienie powietrza poprzez ciągłą regenerację. Kod usterki zostaje aktywowany za każdym...
Kolego rozwiń wiązkę z modułu kawałek dolej , kilka przewodów jest łączonych i izolowanych często się utleniają w tych miejscach.
wiązka przewodów master astra wiązka przewodów sharan wiązka przewodów
napięcie przewodzenia diody ariston zamrażalnik drukowanie plików protel
haier pralko suszarka napięcie ładowania
Wymiana czujnika zamrażarki AEG SCT71800S1 Chrysler Town & Country V 2009 4.0 – lokalizacja czujników silnika EGQ, knock, MAP, TPS