przewody głośnikowe są podwójnie pierwszy jaikiś tam kolor,drugi tego samego koloru z paskiem.
Wiązka.
Rozwiązanie wyżej w odpowiedzi/ upalona wiązka
centralny dwie masy:fiolet zamknij i różowy otwórz w konektorze przy skrzynce bezpieczników,kierunki brąz i pomarańcz też przy skrzynce albo w wiązce progowej,drzwi: szary przewód przednie a brązowy tylne drzwi z tyłu bezpieczników,możesz odciąc plus po stacyjce-grubszy żółty przewód w jej wiązce.
Wiązka prawego stopnia
Pozostaje zdobyć schemat i prześwietlić wiązkę.
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Przerwany przewód w wiązce
chlaśnij pomarańczowy (różowy) w wiązce czytnika karty
PW.
Robiąc renówkę zawsze pamiętam o jednym: bardzo często w plastikowych peszlach gniją przewody. Dlatego przed wymianą czegokolwiek zawsze prześwietlam wiązkę. Pozdrawiam.
Ta żarówka do testów jakiej mocy była? Często wiązka gnije. Sprawdź ją.
Problemem jest słaba masa w klapie tylnej, prawdopodobnie przełamana wiązka w przelotce.
Sprawdź kostkę wiązki świateł w miejscu gdzie łączy się z wiązką kabiny.
Greg albo zawór padnięty albo zgniłą wiązka.
Witam, mam takie pytanie, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jak można podłączyć elektrycznie webasto airtop 2000 chyba z Volvo lub Renault? Jest możliwość dokupić jakąś uniwersalną wiązkę i zegar, lub tylko włącznik z potencjometrem? Widziałem, że można kupić na znanym wszystkim portalu aukcyjnym wiązki po około 500 zł, czy jak wezmę do tego włącznik...
Kostka nowa piny w porządku tylko jak sprawdzić tą wiązkę
Jak wypiąłeś tą wtyczkę od Cobry to po wiązce dojdziesz do kierunkowskazów?
Można sprawdzić czy na innym czujniku też pokaże błąd. Trzeba sprawdzić styki i wiązkę.
Dzięki ale wiązka jest ok
Dziękuję za podpowiedzi. Podmiana czujnika i wartości te same. Doraźnie obniżyłem napięcie zasilania diodą, jest teraz 4,64V, sygnał max. 4,62V. Pojechał w drogę, na razie ( po ok. 350 km) jest O.K. Wolną chwilą przyjrzę się wiązce. Kierowca mówi, że pokazywał mu się czasem ten sam błąd z wyróżnikiem FMI5, czyli chyba jednak będzie wiązka.
Póki co nawigacja pokaże Ci prędkość. Sama wymiana impulsatora może nie być konieczna, sprawdziłbym najpierw wiązkę.
znajduje sie w ramię koło zbiornika Adblue. Idź po węży od smoka w stronę ramy . Pewnie zgnila wiązka. Powinno być 24v.
A zdradzisz w końcu tajemnicę który to rocznik? Schemat jest identyczny jak w Volvo a najczęstszą usterką jest sama wiązka wtryskiwaczy.
Dzięki , spróbuję sprawdzić tę wiązkę.
To nie za bardzo wygląda na wiązkę ogrzewania.
Mylisz wiązki :D Po przewodach hamulcowych idzie wiązka która kończy sie na wysokości fotela kierowcy . Jest zakończona wtyczką na 4 albo 6 pinów ( brak pamięci :D ) . To jest wtyczka do odbiornika czujników ciśnienia w kołach :D . Ta wiązka zaczyna się w lewym tylnym nadkolu. Przewody ABS są wprowadzane bezpośrednio do wnętrza prze błotniki ( pod nadkolem)....
Hak odcina mgielne. Uszkodzony mikrostyk w gniazdku lub wiązka
Problem rozwiązany problemem był zwarcia w wiązce
Do podłożenia zostaje jeszcze włącznik wycieraczek, choć osobiście stawiam na silnik wycieraczki. Wszystkie biegi wychodzą z UPC (pod maską) sprawdź jeszcze wiązkę.
Wiązka albo komputer, już Ci pisałem!
Uszkodzony sterownik silnika lub zwarcie w jego wiązce
Witam Jeżeli po uruchomieniu spryskiwacza włącza się wycieraczka to pompka do wymiany lub uszkodzona wiązka. Pozdrawiam
Problem rozwiązany co prawda opisu pinów nie znalazłem problemem była złamana wiązka.
Uwalona wiązka
1 błąd masz od ciśnienia doładowania czyli do sprawdzenia intelcooler oraz połączenia na szczelność układu doładowania, zawur na turbinie otwarty względnie zacia się w pozycji otwartej lub uszkodzone turbo może też być sam czujnik 2 i 3 błąd związany jest z czujnikiem temp na zewnątrz po prostu albo czujnik albo wiązka do naprawy
Żadna kontrolka się nie pali. Przy ruszaniu drzwi ryglują się automatycznie. Gdzie ta wiązka ?
Stary silnik sie posypał. Jutro sprawdze wiązkę.
Po podłączeniu komputera wyskoczyło, że czujnik ciśnienia paliwa padł lub wiązka.
Czujnik ciśnienia 5v sterownik masa jest i zasilanie też , kupuję wiązkę
Masz kostki i wiązkę?
Może przełącznik, może opornik, może wiązka.
Raczej wiązkę będziesz miał.
okazało się że przyczyną były przewody ponieważ pedał gazu jest elektroniczny i wiązka przegniła
Nie można jej zresetować, jest to prosty układ podnoszenia szyby . Jedyne co to musisz zlokalizować usterkę : wadliwy przycisk , uszkodzony silnik , wiązka na zgięciu w drzwiach
Do sprawdzenia wiązka i do wymiany czujnik NOX.
Włącznik uderzeniowy,wiązka.
kable przycisków idą do sterownika, nie jestem pewny ale chyba w błotnikach są razem z kablami świateł. ciagnik troche juz stary i pewnie z kabli wiele nie pozostało wiec bedzie trzeba odtworzyc ale masz wszystko podane na tacy bo w google bez problemu znajdziesz schemat wystarczy w grafice wpisac "schemat tce4" i masz podane pod które piny sterownika...
A co jeszcze? Nie co jeszcze,tylko rękawy w górę i sprawdzamy(WSZYSTKO masy,zasilania,korozja i jej ew. skutki):silnik i elementy sterowania w nim,UPC,wiązka.
http://diagnostic55.com/index.php jest adres do kontaktu i nic nie trzeba przeprogramowywać zamawiasz dla marki i tylko wpinasz w wiązkę.
Podłącz tą żarówkę w miejsce bezpiecznika, jak się zapali to gdzieś masz zwarcie w wiązce.
Te radia sie nie zamieniają. Oryginał masz tuner list a kupiłeś update list. Inny wyświetlacz + wiązka.
Winowajcą okazał sie czujnik ciśnienia czynnika, niby pokazywał ale.... Nowy czujnik + nowa jego wiązka i ok.
Witam. A wilgoć nie narobiła zamieszania w wiązce.
Wystarczy że wiązka czujnika ciśnienia ma zwarcie i to samo osiągniesz.Diagnoza na początek .
Więc mam problem. Albo poprowadzę nowy przewód, ale jeżeli coś sie dzieje w wiązce w nadkolu to za jakiś czas będzie nowy problem, albo muszę wszystko rozebrać i przejżeć całą wiązkę.
To jest błąd elektrozaworu, do pochłaniacza leci czarna rurka i wiązka 2żyłowa, ta wtyczka jest od elektrozaworu
jak nie widzi błędów w sterowniku to problem może byc w samym liczniku,lub wiązka.
EBS 00108707127 niskie ciśnienie w zbiorniku 00081007127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci)Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h. Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości. EECU 00126705126 Wyłącznik silnika na silniku:Sprawdzić wiązkę i wyłącznik.
może sam czujnik ciśnienia ci szwankuje albo sprawdź wiązkę
Jak Przerwa elektryczna to przerwa, a nie filtr paliwa! Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza ew. wymiana wtryskiwacza.
Tyle co mogę pomóc Tobie, to wrzucam schematy elektryczne dla 2.0 16V. Mam nadzieję, że dzięki nimi dasz radę sprawdzić wiązkę - a jak wiadomo w Renault potrafi zrobić "kuku".
Po próbach podczas opadów w kóncu dokopałem się do usterki i faktycznie jest coś nie tak z wiązką przy sterowniku, pomaga doraźnie poruszenie wiązką.
dominikkat masz padnięty czujnik poziomu oleju w misce tomek39w ty masz padnięty zawór hamulcowy ten duży za akumulatorami który steruje hamulcami w naczepie w obu przypadkach może być też winna wiązka elektryczna.....
Wiązka do przepływomierza.
Witam. Miałem podobny objaw kiedyś w citroenie, przyczyna okazała się wiązka wtryskiwaczy.
Będzie brak zasilania na złączu B G2, wiązka jak pisali koledzy lub uszkodzony przekaźnik. Sprawdz główny przekaznik bezpieczniki wiązkę
Czego jeszcze chcesz? Przecież napisaliśmy co masz sprawdzić. Zrozum, nawet gdy swoim ukochanym mierniczkiem coś znajdziesz, i tak będziesz musiał pruć wiązkę.
Sprawdz czy faktycznie się wszystko zgadza i czy lut jeżeli lutowane przewodzi prąd
Sprawa zakończona, przetarta wiązka koło pompy ABS.
Witam. Problem rozwiązany. Przetarta wiązka elektryczna.
Na porządnej diagnostyce to wyjdzie... wystarczy popatrzyć na Live Data, jak ECU widzi kąt otwarcia przepustnicy i jak reaguje na jego zmiany, jeśli źle to albo TPS (potencjometr przepustnicy) albo wiązka między TPS a ECU.
jeśli wiązka i przepustnica jest pewna sprawna, to możliwe że komputer fiksuje, czasami się to zdarzało.
Pod auto i sprawdzić wiązkę pompy.
Jeśli masz konsolę główną (kierowcy) to tam szukaj, ale bardziej bym stawiał na -uszkodzona wiązka słupek-drzwi, konkretnie punkt gięcia kabli.
w tych mascottach przeciera sie wiązka elektryczna silnika :)))
dodam że na obrotomierzu nie było tego widać wskazówka dalej stała Sugerowałoby to problem z czujnikiem położenia wału lub jego wiązką.
Jeśli to przewód od zapłonu to możesz go podpiąć gdziekolwiek pojawia się +12v po załączeniu stacyjki. Dość często te przewody są podłączane pod wiązkę idącą do wtryskiwaczy benzyny.
Wiązka sprawdzona?
Dokładnie to co mierzysz?Co masz za problem?
Odpowiedzialnymi za zasilanie po stacyjce są przekaźniki R01 i R02 jeżeli one sprawne to pozostaje szukać zwarcia między stałym zasilaniem a po stacyjce.Rozpoczął bym od wypinania modułów gdyż tam doprowadzone są oba zasilania a gdy nie pomoże zostaje wiązka.
Jeżeli wszystkie (w 3 miejscach) bezpieczniki sprawdzone to prawdopodobnie masz problem ze sterownikiem UCH. Sam tego nie ogarniesz. Możliwe jest także zwarcie w tej zalanej lampie. Odepnij na próbę całą jej wiązkę.
Wszystko wskazuje na uszkodzenie układu impulsator-wiązka kitas-tacho. Któryś z tych elementów powoduje usterkę.
A podczas wypadku wiązka została uszkodzona?
Dlaczego podmieniałeś sterownik? Może lepiej by było podmienić przepustnicę. Z błędów wynika, że mogła w niej zginąć... masa. Albo przepustnica do podmiany, albo wiązka do sprawdzenia.
Czujniki nowe działają, raczej coś z wiązką elektryczną.
wskażnik wskażnikiem a lampka lampką.przy zbiorniku paliwa zewrzyj z masą przewód od rezerwy ;jeśli lampka się zaświeci -uszkodzenie w zbiorniku ,jeśli nie - treba szukać w wiązce.
Jeśli na stole tacho pracuje to przyczyna jest w wiązce tachografu.
panowie czy ktoś udostępni schemat, chodzi mi o połączenie komputera z cewką(modułem) i wtryskiwaczami bo nie wiem co jest, kompresja ok nie ma gazu. Może przewody w wiązce albo komp, wole najpierw sprawdzić wiązkę.
Jest to kość umieszczona gdzieś w nadkolu możliwe że jest tam więcej przewodów niż tylko ABS, np: czujnik zużycia klocków lub jakaś większa kość łącząca wiązki.
Uszkodzona wiązka elektryczna. Do zamknięcia
poszukaj zwarcia ,,+" do obudowy rozrusznika, jakaś elektryczna przyczyna, uszkodzona wiązka przewodów...
Nie wróżenie z fusów, "detekcja czujnika wieńca koła" dotyczy czujnika ABS, CDIF - powiedział bezbłędnie. Pewnie przyciśnięta wiązka ławą.
Więc zostaje wiązka do prześwietlenia.
W tym modelu bardzo często przewody wychodzące z ECU wtrysku przecierają się o osłonę z blachy która osłania ECU . Odpal silnik i próbuj poszarpać trochę wiązką silnika przy wejściu do ECU
Tam cewki są po dwie w szeregu, odpięcie jednej to brak pracy na dwóch cylindrach mianowicie przy odpięciu kabli od 2 skrajnych cewek auto dławi się i gaśnie. Problem na cylindrze 2 lub 3, do sprawdzenia cewka,świeca, kompresja ,wiązka.
Woda dostaje przez klapę obiegu powietrza, sączy się po wiązce, zazwyczaj powodem są zatkane spływy z podszybia.
ja również mam ten sam problem tylko ja zmienić z orginalu z bagaznika na orginalne z espace 4 grand z wyswietlaczem w liczniku licznik juz dziala po zamianie pinow w obu wiazkach dziala poprawnie a radja dalej niewiem jak podlonczyc mam cala instalacje wraz z amplituner nawi i radjo na 6 cd i schowki wydemontowana z grand
Sprawdź wiązkę impulsatora
Co się dzieje z tym silniczkiem? Zupełnie się nie kręci? Przerabiałem to w moim Scenicu, można łatwo stojan od mechanizmu odkręcić i cały wirnik wychodzi. Można wtedy szczotki przeczyścić. Należy zaznaczyć położenie stojana względem mechanizmu (są tam magnesy) bo zamontowanie go odwrotnie powoduje pracę mechanizmu w drugą stronę. Długo walczyłem z silniczkiem...
renault wiązka renault premium wiązka przerwać wiązka renault
naprawa medion dorobi kluczyk renault p2055 folia
napęd przemysłowy napęd przemysłowy
Samsung Galaxy Grand Prime – Set Warranty Bit: Kernel, Knox Warranty Void 0x1, root, custom ROM Głowice magnetofonowe: uniwersalne, zapisujące, odczytujące – zamienność, parametry, skutki