Jeśli to Zafira a to będzie pasować. W tym modelu różnica była w module chłodzenia za zderzakiem lub przekaźnikami obok akumulatora.
Uszkodzony sterownik,zgnita wiązka ,złe zasilanie sterownika.
Uszkodzony czujnik ciśnienia w obwodzie rezerwowym lub wiązka. Sterownik odczytuje wartość 0 stąd brak błędów.
Żółto-czarny i żółty z alarmu do masy, pomarańczowe pomijasz, a biały i biało-czarny łączysz z brązowym i białym w wiązce sterownika zamka centralnego.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Wiązka elektryczna nie jest przypadkiem gdzieś uszkodzona ? Opcje są 3 : . Wiązka , czujnik , sterownik silnika .
Albo sonda ,albo wiązka ,albo sterownik. Potrzebna jest diagnoza a nie zgadywanie. A kod silnika jaki?
Masz uszkodzenie w wiązce od sterownika silnika do skrzynki bezpieczników obok akumulatora. Chyba najniższy punkt, albo gdzieś na tym odcinku przeciera się wiązka elektryczna i tu masz problem. Dawno takiego nie robiłem nie pamiętam już gdzie dokładnie.
Sterownik silnika lub jego zasilanie częsta przypadłość fordów,rozrusznik nie działa po zezwolenie na rozruch idzie z sterownika silnika. Wiązka-skrzynka bezpieczników-sterownik.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Albo nie masz masy na wiązce sterownika silnika, albo na wiązce BSI. Nie jeździj ze zworką w gnieździe obd tylko ustal gdzie jest problem
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
Wiązka sterownika gazu rozcina 4 sygnały wtryskiwaczy PB (znajdziesz gdzie się podłączył gazmen) bierze info o RPM najczęściej z cewki (tez znajdziesz) oraz plus po stacyjce też znajdziesz. Wystarczy zmostkować wtryski PB i odpali bez sterownika LPG. Chyba szara wtyczka to wiązka wtryskiwaczy gazowo-benzynowych. Dodano po 5 AEB KING w google, są jakieś...
Zdjęcie zestawu - w124 1994 320E z tempomatem http://obrazki.elektroda.pl/4300240700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1449584600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3003178300_1... To " z blachą" to właśnie sterownik przepustnicy/tempomatu. Siedzi toto "pod nogami pasażera" IMHO jeśli masz przepustnicę 8...
Skrzynie biegów też były inne , albo odrazu przekładka na manual. Do tego cała wiązka silnika ze sterownikiem .
spróbuj po wiejsku przedmuchaj wiązkę do sterownika kiedyś miałem identyczną sytuację sprężone powietrze pomogło
Wygląda że masz zapchane odpływy na podszybiu (pod akumulatorem). A gdy wody nazbiera się więcej to po wiązce od sterownika dostaje się do kabiny .
To może być nagar, wypłukany przez benzynę, ze zdjęć trudno jednoznacznie wywnioskować. Katalizator nie powinien robić takich jaj. Skoro wszystko wymienione to pozostaje wiązka i sterownik, uszkodzenie mało prawdopodobne ale nie niemożliwe. W szczególności rozpoznanie usterki sterownika jest trudne.
Błąd P0638 to usterka siłownika przepustnicy... więc ta używka była tylko "niby sprawna", albo usterka nie tkwiła w przepustnicy lecz w wiązce lub sterowniku silnika.
Witam też to przerabiałem. Usuwałem intarder z dafa , i aby wszystko działało musiałem we wiązce do sterownika intardera połączyć ze sobą przewody can. Żółte razem i niebieskie. Jak były rozłączone to wywalało błędy w dmci.
Napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. Masz prawdopodobnie zwarcie przewodu załączającego wentylator do zasilania 24V. Sprawdź wiązkę od sterownika silnika do wentylatora.
wiązka od sterownika przepustnicy? To jest dobry trop + przepustnica + świece+ cewki+ ew. jeszcze raz komputer :cry: 50% postów o Lagunie II jest związanych z tą usterką . Poszukaj.
kostka stacyjki lub wiązka instalacji- silnik- sterownik.:!:
Jak będziesz odpinał wtyczkę od sterownika, nie ruszaj nią za bardzo na boki Pierwsza przyczyna może tkwić tutaj. Druga w wiązce. Czujnik>sterownik.
Praktycznie wszystko do wymiany, co znajduje się w komorze silnika. A do tego hamulce, zawieszenie przednie. Wiązka i sterownik od silnika 1.8.
Jaki sterownik silnika tam masz , jak gaśnie jest komunikacja ze sterownikiem , wiązka sprawdzona ? Jak gaśnie ?
Prosto nie da się podłączyć, inna wiązka, inny sterownik. Najprościej przełożyć z Twojego starego silnika wałek i aparat
Masa 1,2,4.Plus po zapłonie 18.Plusy po przekaźniku 6,5,3.Pamiętaj że główny przekaźnik zapina sam ecu przez pin 49 masą.I nie traktuj tego jako pewnik.
Problem leży w sterowniku ABS. Konkretnie w elektrozaworze wylotowym przedniego lewego koła. O czujniku w błędach nie widzę ani słowa. Sądząc po numerach sterownika, masz osobno sterownik i osobno zespół elektrozaworów. Sprawdź wiązkę pomiędzy sterownikiem a modułem zaworów i pomierz oporność zaworów.
Dość częsta usterka sterownika, jeśli wiązka sprawna(korozja luźne styki) to raczej samo ecu uszkodzone.
możesz sterować za pomocą jednego pstryczka dwoma przekaźnikami,a w tdi najlepiej jak odetniesz albo czarnego po stacyjce albo zasilanie sterownika silnika-też cienki czarny lub czarno-fioletowy po stacyjce w jego wiązce,sterownik jest prawdopodobnie na podszybiu pomiędzy wycieraczkami,ale nie jestem pewien na 100%,rozrusznik masz na czarno-czerwonym....
Niestety ale schematy mam tylko do 2011 r. ale może będą pasować.
No tak ale pozostaniesz nadal przy IAW59 - małym żelowym sterownikiem który może również ulec awarii w przyszłości. Z tego co wiem to jedni piszą że usterce ulegają cienkie druciki wewnątrz sterownika, inni podają że uszkodzeniu ulega obwód kontroli wtrysku i wyłącza cewkę zapłonową (ekologia unijna? by niespalone paliwo nie uszkodziło katalizatora...
A zdradzisz w końcu tajemnicę który to rocznik? Schemat jest identyczny jak w Volvo a najczęstszą usterką jest sama wiązka wtryskiwaczy.
Musisz prześledzić teraz przewody w wiązce aż do sterownika,bo coś z nimi nie tak.
Uszkodzona wiązka lub sterownik.
Chciałbym prędkość 25-30 km. To szybka jazda dobrym rowerem. Do tego nie potrzebujesz drugiego silnika. Wystarczy zdjąć ogranicznik prędkości. Polecam także wzmocnić zaciskane konektory silnika na wiązce przy sterowniku. Wystarczy zalutować z odrobiną dobrego topnika.
Sterownik ma zupełnie inna kostkę , staram sie wydzielić tylko wiązkę która idzie do sterownika po opisuje wszystkie przewody i wlutuje do drugiego samochodu tylko nie wiem czy tak można
Tak to jest, jak się np. filtr paliwa zmienia, dopiero, kiedy auto stanie... Wiązka sterownik silnika-wtryskiwacze do sprawdzenia, jak i same wtryski... Może wymiana filtra paliwa?
VW Polo 9N, pokazuje błędy P0130 i P0303. Mechanik twierdził, P0303 to cewka bo podmieniał miejscami z inną. Zakupiłem nową a błąd pojawia się znowu. Mógłby ktoś doradzić, gdzie szukać usterki? Jeśli nowa cewka i świece dobre, a wypadanie zapłonu dalej na tym samym cylindrze i z dopiskiem "sporadyczne" to pozostaje wiązka, sterownik lub w ostateczności...
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Jak goły słupek ???? silniki 1.0 mają 3 cylindry a 1.2 i 1.4 4 cylindry - czyli inne kolektory , katalizator , wiązka silnika ,sterownik ew przeprogramowanie ,dokodowywanie immo do bcm cewka zapłonowa itd ...
Sprawdzić zasilanie sterownika skrzyni i oscylację na komunikacji, potem samą wiązkę, sterownik skrzyni <=> sterownik silnika.
Jeśli złodziej zasili sam sterownik "plusem po stacyjce", to faktycznie uruchomi silnik, ale pod warunkiem, że silnik nie ma niezbędnego osprzętu potrzebującego tego plusa (np: zasilanie wtryskiwaczy, pompy paliwa). Ale w takim wypadku raczej nic nie zrobisz, bo - choćby w alternatorze - nie będzie wzbudzenia (zakładamy, że sam się nie wzbudzi), a sam...
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
Cześć. Szukam schematu wyprowadzeń ECU w C4 1.6 NFU. Potrzebuję wyprowadzeń na wtryskiwacze Pb celem wlutowania się wiązką sterownika LPG.
Sprawdź dokładnie wiązkę i wtyczki sterownika,masę rama silnik itd pod kątem śniedzi,przetarcia i obluzowania.
W zasadzie to dobrze , że kupił zestaw zamka. Potrzebna jest przecież wiązka i sterownik. Doradź klientowi eleganckie i długowieczne rozwiązanie z wymianą zamków. Zerknąłem na "powszechnie znany portal aukcyjny" i wszystkie zamki można kupić w "dobrych" cenach.
Ludzie, przecież tu ewidentnie sygnały z czujnika nie trafiają do sterownika. Prześwietlić wiązkę żarówką, jak jest ok, pozostaje przelutowanie pinów w sterowniku.
Zgadza się, musiał byś zmienić wiązkę do sterownika. Jeśli kupisz dany reduktor to nic w sofcie nie musisz robić. Ewentualnie ustawić ciśnienie ale to już przy samym reduktorze. Przekładałeś kiedyś reduktor LPG w samochodzie? Jeśli nie to czeka cię dużo nerwów przy odpowietrzaniu e39.
Zamień wtyczki z sąsiednim i sprawdź błędy. Wykluczysz sterownik i wiązkę.
Próbowałeś uruchomić auto metodą na popych? A z innej beczki może sterownik silnika jest brzydko mówiąc uwalony. W moim aucie wystarczyło poruszać wiązką przy sterowniku i silnik gasł.
Witam, Mam problem z klimatyzacją w Renault Master 2. Klima nabita, wymieniony zawór rozprężny, wiatrak załącza się lecz nie ma napięcia na sprężarce. Czego to może być wina? Wiązka? Sterownik silnika? Włącznik klimatyzacji? Może ktoś miał podobny problem.
myśle że zmiana bezpiecznika nie pomoże trzeba ustalić na jakim obwodzie jest problem (czujniki, cewka ,wtryski itp) przetarcia w wiązce , masy do sterownika, trzeba troche czasu na to poświecić , rozbierałeś sterownik ?widać uszkodzenie?
Możesz. W komplecie z wiązką ,sterownikiem i skrzynią biegów. Lub zrobisz flanszę do skrzyni.
Podmień wtedy ten elektrozawór, następne w kolejności są wiązka (mało prawdopodobne) lub sterownik silnika (nie znam takiego przypadku).
E 20 to rozpieta wtyczka T1 lub uszkodzenie wiązki do niej.Ponieważ wiązka idzie ze sterownika skrzyni to może tam jest problem.Podnies wykładzine podłogi i sprawdz wiązke.
A co sie stało , silnik zatarty? Dużo prościej i taniej jeśli wymienisz silnik na drugi taki sam , np goły słupek. Inaczej musisz kupic 1.9TDI z osprzętem + wiązka silnika + sterownik , nie wiem jak zegary ale chyba da się przekodować. A i jeszcze pytanie czy skrzynia podejdzie stara czy też od 1.9 TDI. Opłacalność takiego swapu wątpliwa.
Pierwsze słyszę by lejący wtrysk stukał. Zazwyczaj stukają jak jest zbyt duże ciśnienie. U ciebie jest brak sygnału z czujnika bądź zbyt niski sygnał przez co pompa podaje większe ciśnienie. Sprawdź wiązkę pomiędzy sterownikiem silnika a czujnikiem ciśnienia paliwa. Obejrzyj dokładnie wtyczkę bo czasem tam nie łączy choć dobrze wygląda. Mosesz poszarpać...
Z audi: -sterownik z wiązką -wtryskiwacze -parownik z filtrem. Osobno kup wkrętki i nowe węże.
A wiązkę od sterownika do czujnika sprawdziłeś??
Wymieniłeś całą wiązkę do sterownika, czy sam czujnik?
Przewód idzie do wiązki prawej konsoli.A wiązka idzie do sterownika wom-u i sterownika ehr-a. Obydwa zobaczysz jak zdejmiesz panel po prawej fotela(na błotniku). Mam schematy, jutro beda na chomiku.
Pierwszy błąd cewka ,sterownik albo wiązka. Co do przepustnicy to przepustnica ,wiązka ,sterownik. To samo z MAP,kabelki sam MAP albo sterownik. Teraz weźmiesz miernik i pomierzysz napięcia na przepustnicy. Zasilanie 5v pin 5 , masa pon 1 ,wyjścia sygnału 2 i 6 .
Nastawnik sprawdzony i sprawny, więc teraz wiązka i sterownik. Ma ktoś pinout sterownika silnika? Continental
pilot nie działa dlatego gdyż nie działa wyświetlacz. Tyle co doszedłem to, to że wiązka elektryczna idzie od radia do wyświetlacza, a od wyświetlacza idzie wiązka sterownika do pilota. Chcąc nie chcąc aby zadziałał pilon musi najpierw zadziałać wyświetlacz. Tylko problem zostaje taki czy jest walnięty wyświetlacz, czy coś z radiem.
Masz pomysł że kostka do czujnika ciśnienia jest zapięta gdzieś indziej albo wiązka niekompatybila ze sterownikiem? Dodano po 3 Masz pomysł że kostka do czujnika ciśnienia jest zapięta gdzieś indziej albo wiązka niekompatybila ze sterownikiem? W zasadzie nie wiemy czy wiązka też wymieniona. W sumie to można zostawić sterownikowi tylko zasilanie i diagnozować......
Wczoraj wieczorem podpiąłem pod Vaga i usunąłem wszystkie błędy i błędów ponownie nie było Szkoda że treści mamy się domyślać... Przyczyn kilka np uszkodzona wiązka lub sterownik, może sama przepustnica. Czego mu brakuje jak gaśnie? Sądzę że powietrza i gaśnie bo się zalewa, ale należy to sprawdzić. Do sprawdzenia instalacja, albo spróbuj zrobić adaptację.
Wtrysk nr 2. Albo cewka ,albo wiązka, albo sterownik. Będziesz to sprawdzał ?
Problem się rozwiązał. Przecięty przewód w wiązce sterownika
Zlokalizowałem usterkę. Uszkodzony był kabel sterujący w wiązce, pomiędzy BSM i sterownikiem silnika. Wiązka przechodzi obok filtru powietrza. W celu lepszego dostępu zdemontowałem dolot powietrza i obudowę filtru powietrza. Wypiąłem wiązkę z BSM i wyciągnąłem ją. Wiązka oryginalnie idzie w dół, przechodzi przez otwór i wychodzi koło silnika. Wyciągnąłem...
pod maską po lewej stronie[strona kierowcy] powinna byc czarna puszka ze sterownikiem,w wiązce dochodzącej do niego bedzie przewód brązowo-zielony[masa sterownika],możesz go odciąć,jest jeszcze jeden prostszy ale równiez skuteczny sposób-odcinasz czarny plus po stacyjce w jej wiązce[odcięcie robisz jak najgłębiej].
Przy odpowiednim zasilaniu ,masie ,jaki sprawnej komunikacji CAN, nie widzę nic innego jak sam sterownik . Wiązkę jak i wtryski już sprawdziłeś niby. Co ma do tego rozrząd? I dlaczego 2 a nie np 4 jak to wina rozrządu? :lol:
Jest z tym roboty. Sterownik ABS to jedno, wiązka ABS do przeróbki. Sterownik silnika plus wiązka, ewentualnie może tylko sterownik i kostki i mnóstwo lutowania. Wg mnie gra nie warta świeczki. Zobacz czy nie możesz zmienić obudowy i tarcz i wskazówek. Wtedy trzeba zrobić szczep- stara elektronika i nowy layout :) bez sensu.
A jakie masz ciśnienie na CR na zapłonie? Nie przewiduje nic innego jak regulator ciśnienia albo wiązka. Ostatecznie sterownik.
Ale co ma pasować ?? Jak zmienisz kompletny z wiązką sterownikiem ,przewodami wodnymi , powietrza,podciśnienia, poduszkami,łapami ,wydechem ,skrzynią itd to będzie pasować ..
Z opisu błędu wynika że masz problem z instalacjią elektr. Do sprawdzenia wiązka pomiedzy wtryskiwaczem a sterownikiem
jutro zobaczę te przewody idą całkiem na dół od strony silnika Chodzi raczej o te przewody (2 wiązki) co idą ze sterownika u góry pompy do samej pompy, a nie o wiązkę między ECU, a sterownikiem pompy.
Masz problem z komunikacją CAN ze sterownikiem silnika. Sprawdź wiązkę elektryczną do silnika.
Jakbyś go uruchamiał, to będzie ci potrzebna kompletna wiązka ze sterownikiem, cewką itp. jak już będziesz miał wiązkę w rękach, to po kolei po wtyczkach i po schemacie będziesz widział czego ci brakuje. A co to ma być za maszyna?
A nie jest to 1,9 TID, sterownik znając Opla za zderzakiem pod nadkolem pewnie lewym, zobacz w ktòrą stronę schodzi wiązka z silnika.
Witam. Mam problem z bezpieczeństwem podczas zamykania się bramy przesuwnej. Fotokomórki po przecięciu wiązki działają prawidłowo co widać na płycie sterownika dioda sygnalizuje przeszkodę. Jeżeli bramę zatrzymam w połowie i stanę przecinając wiązkę sterownik działa prawidłowo bo powoduje otwarcie bramy i nie ma możliwości jej zamknięcia. Jeżeli przetnę...
Co musiał bym wysłać ? Całą pralkę, PUMU + sterowni, PUMU, sterownik i wiązkę kabli ? Całej pralki nie chcę, wystarczy interfejs i moduł mocy (PUMU). Drugi koniec polski!
Wiązka od zaworka do sterownika sprawdzona pod obciążeniem ??
Sprawdź wiązkę od listwy do sterownika . Problemem może być zwarcie do masy .
Czujnik, wiązka, sterownik.
Nie koniecznie , może być gdzieś śniedź lub uszkodzona wiązka.
Jeślidziała regulacja obrotów wentylatora, to po odpaleniu jest procedura przedmuchu na pełnej mocy, później wydatek wentylatora maleje do zera i po odpaleniu płomienia kocioł powinien modulować prędkością wentylatora. Po krótkim naciśnięciu przyciski on/off wchodzisz w podgląd parametrów i Fr oznacza prędkośc wentylatora. Jeśłi są objawy, o których...
Nie bardzo da się zrozumieć ten wątek. Silnik zmieniony wraz z wiązką ? Sterownik masz X18XE1
pod wyłącznikiem świateł masz moduł,w starych postach masz podane kolory,przecinasz przewód idący z modułu i zakładasz w niego w szereg diodę 3A tak,żeby plus szedł od modułu do kierunkowskazu ale nie wracał Dodano po 17 mam nadzieję,że przydała się rozpiska montażowa którą kiedyś umiesciłem,a co do odcięcia to opanowałem już sterownik w dieslach,jest...
Witam. Właściciel auta pojechał na serwis i auto zostało podpięte do komputera ,zostały sprawdzone wtryski ok,została wymieniona wiązka od sterownika silnika do wtryskiwaczy na nową, wymienione filtry i odstojniki, sama diagnostyka nie wykryła odejść od normy, a problem jak był tak jest nadal. Wtryski były sprawdzane w/g mnie trzeba by pompę sprawdzić...
Przecież to różne sterowniki. Sterownik różni się podłączeniem, dlatego trzeba przerabiać wiązkę. Trzeba później modyfikować w sterowniku by zgrać immo, licznik itp. Na forach VW, Audi ludzie takie przeróbki robili.
Coś w wiązce pewnie jest nietegedes. Ewentualnie może ten sterownik nie obsługuje bocznych poduszek i poduszki pasażera (a były w ogóle astry G - bo myślę że o G piszesz bez p. pasażera ?) i ma firmowo oporniki wstawione. W oplu tego akurat nie widziałem, ale w innych autach i owszem.. Zmierz wiązkę, zmierz na pinach sterownika.
Proponowałbym jeszcze podpiąć się jednym kablem od miernika pod przewód od czujnika przy kole i drugim kablem ze szpilką nakuwać kabelki w progu i sprawdzić czy jest przejście. Jeżeli jest przejście to problem jest z połączeniem od wiązki do sterownika (prawdopodobnie gdzies w komorze silnika). Następnie podobnie zrobić na odcinku sterownik wiązka w...
Jeżeli uszkodzony jest czujnik oleju i doszło do penetracji wiązki aż do sterownika ( po wypięciu wtyczki przy sterowniku popłynie olej), wtedy należy wymienić wiązkę która jest dostępna z czujnikami jako całość.
Witam Proszę o pomoc przy aucie j/w. Znalazłem na forum temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... cyt. "w wiązce sterownika silnika odetnij +15 (wiązka od strony błotnika, cienki czarny)" Rozumiem, że w tym przypadku nawet przy tiptronicu nie wchodzą żadne błędy. Czy ktoś może podpowiedzieć dokładniej gdzie jest ta wiązka, dodam,...
Może masz wiązkę uszkodzoną i w chwili manewrowania sterownikiem coś Ci się rozłącza.
Tak, mogę wrzucić swoje trzy grosze i polecić wyszukiwarkę, bo jakoś słabo szukałeś: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... A tu kiedyś, bardzo dawno temu napisałem co odciąć: W tdi możesz przeciąć czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,...
Podłączenie sterownika czerwony + brązowy - niebieski z białym paskiem łączysz razem szary -wolny lub pod postojówkę w wiązce od sterownika urządzenia wychodzi szary z czerwonym paskiem trzeba go zewrzeć z brązowo białym Dodano po 1 tu masz link do sterowników https://www.google.com/search?q=Ebersp%C...
Ciągle stawiałbym na uszkodzoną wiązkę sterownika skrzyni.
wiązka sterownika renault wiązka pompowtryskiwaczy wiązka volvo
schemat onkyo samsung skraplacza zmiana polaryzacji zasilania
rowery elektryczne rowery elektryczne
Mercedes V-Klasa 447: Problem z LED kierunkowskazami Błąd EEF7ED w Mercedes Actros MP4 - CPC