Skoro na holu nie chciał się obrócić silnik to wodę zassał . Jak na tym sznurku nie pogiąłeś korbowodów to masz sporo szczęścia. Wykręcić świece , pokręcić ręcznie kilka obrotów silnikiem. Sprawdzić czy w oleju nie ma wody. Wtedy można próbować odpalić. Ale myślę że lepiej żeby się mechanik tym zajął
Masa musi być - ma być podłączona do cewki. Cewka pasuje. Możesz dla próby założyć swoją do auta kolegi. Sygnał z aparatu trafia do ECU a ten dopiero podaje na cewkę ale to już jest inny sygnał.
Witam miałem podobny problem gdzie X16XEL strzelał, miał iskre i nie odpalał. Winą strzału z dolotu jest nieprawidlowe ustawienie rozrządu, na skutek tego przeskoku moglo przygiąc zawory. Sprawdź kompresje i bedzie wszystko wiadomo skoro iskra jest i paliwo jest. Strzela bo zawory mogą być pogięte lub w nieodpowiednim miejscu się domykają. Wystarczy...
wpsowa692 , zauważ, że stało się to po wjechaniu w kałużę, więc podejrzewałbym jakąś usterkę mechaniczną lub przepalenie jakiegoś zabezpieczenia pod wpływem zwarcia spowodowanego przez wodę. Najniżej są rozrusznik i alternator.
. Co to może być? . Odwilżacz. Jak sądzę nie zaglądałeś tam, przyznaj się?
Tak zajedz do diagnosty niech sprawdzi, ale obstawiam sondę po tej wymianie dwururki.
http://obrazki.elektroda.pl/9059530900_1... padały czujniki lub pękła cewka zapłonowa
Jeżeli ci się świecą kontrolki to bym raczej podejrzewał zalanie 'komputera'. Ewentualnie woda gdzieś cie robi zwarcie i dlatego autko szaleje. Co do osłony dolnej silnika to bym się najpierw dowiedział czy była seryjnie montowana. Jest to najprostsza metoda przegrzania oleju(chłodzonego powietrzem opływającym michę olejową). Niektóre auta mają dodatkowe...
Ciekawe jest też to, że podczas postoju akumulator się rozładowywuje... gdzieś musi być zwarcie... A pewnie jest. Walnęła dioda plusowa i przez pomocnicze i regulator prąd leci na wirnik.
Ostatnio wjechałam w kałużę i na chwilę zamilkł. Pasek napędu alternatora quote="majabarczyk"]ile kosztuje naprawa[/quote] Jak sam zrobisz, koszt zakupu paska i piwo na wzmocnienie! Jak zlecisz, 150 zł robocizna.
Obawiam się, że Kolega musi dobrze rozrząd sprawdzić... To się stalo po wjechaniu w duużą kałużę?
Proszę o fachową poradę co może być przyczyną ciągłego palenia się kontrolki ładowania w mojej polówce. Więc tak: Dość często padał mi nowy akumulator i nie wiedziałem co jest tego przyczyną (często odpalałem na pych). Kontrolka ani się nie żarzyła ani nie mrugała, po odpaleniu gasła, wszystko było ok i pracowało bez najmniejszych problemów do wczoraj...
Co może być przyczyną, może jak wjechałem w kałuże to się coś zalało? Proszę o szybką pomoc. Ten cross ma gaźnikowy silnik?Bo wyglada jakby załapało do gaźnika wody przez wjechanie w kałużę..
Oj ale masz problem zdejmij osłonę kolumny kierowniczej odłącz manetkę pojeździj i się okaże. A poza tym po 1 nie wiemy jaki to silnik, GL to wersja wyposażenia, po 2 to czy kręcił, czy nie, po 3 mógł zgasnąć od wjechania w kałużę jeśli to benz.. .a może to... a może tamto...
Zobacz na przewód od czujnika położenia wału
Zdarza się że po wjechaniu w porządną kałużę pasek dostaje wody i dochodzi do poślizgu. Zwłaszcza gdy nie jest prawidłowo naciągnięty bo zużyty lub napinacz stoi. Jak to było w deszczu to może być wyjaśnienie zagadki.
Co do trzęsienia kierownica podczas hamowania to prawdopodobnie tarcze hamulcowe uległy skrzywieniu przyczyną tego mogło być np. wjechanie w kałużę podczas kiedy tarcza była rozgrzana . przyczyną wydobywających się dźwięków podczas skręcania jest najczęściej uszkodzony przegub wydobywa się wtedy metaliczny dźwięk , objawy te będą się nasilały aż w końcu...
ja tak miałem w pasacie 1.8 i wymieniłem aparat zapłonowy bo dostał trochę wilgoci i jak gazu dodawałem to gasł
Weź spryskiwacz do szyb, a raczej napełnij wodą taki pojemnik i spryskaj nim cewkę jak silnik zgaśnie to masz winowajce. Jeśli nie to spryskaj inne elementy układu elektrycznego i może coś znajdziesz. Nie wiem jak w rowerze 200 ale w silniku 1.6 400, cewka jest na samym dole i jest narażona na ochlapanie przez kałuże
Witam. Posiadam auto SEAT Ibiza 2000r. dzisiaj jak wracałam do domu zaświeciła sie kontrolka abs. za chwile zgasla i znowu się zaświeciła. Mechanik podłączył pod komputer i nic nie wykazało. Przed chwilą znowu się zaświeciła i nie gaśnie. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna? Dodam że były wymieniane hamulce Podejrzewam, że jeden z czujników ABS do...
A ja uważam że problem nie w diodach. Jeżeli alternator uległ zachlapaniu to problem ze stojanem.
A może sprawdz czujnik położenia wału i jego złącze. To może być przyczyną jak mówisz że po wjechaniu w dołek z wodą gaśnie i nie mażna potem odpalić. Mogę się mylić ale warto sprawdzić.
Prawdopodobnie masz uszkodzoną wiązkę przewodów lub brak styku masy ale gdzie to już sam musisz przejrzeć
witam mam mały problem i nie wiem jak sobie z nim poradzic, dotyczy sie to citroena xsary picasso 2.0HDI 90KM, po wjechaniu w kałuże wody nie wlacza sie turbu Nawet jak ostro pada turbo sie wyłącza. Auto jak wyschnie wkreca sie normalnie i jest wszystko ok. Było auto u mechanika nic nie zauważył, u elektryka bylo sprawdzali tam wszystko co jest zwiazane...
(at)emarcus {Przeczytałem, ale nadal nie wiem kto ma rację w tym sporze, bo o to przede wszystkim chodzi.Czy winny jest użytkownik, bo wjechał w kałużę, co się ciągle zdarza, czy wada fabryczna? Bo o sposobach montażu nie ma co dywagować, przecież zrobiono to nie amatorsko.
a może to nie wina paska tylko szajbki od alternatora albo też kupiłeś za długi pasek
Zaniedbałeś auto, a wszystkim na forum pisałeś, jak to je świetnie serwisujesz. Decyzje, które podejmujesz (związane z samochodem) stawiają Cię na krawędzi i dowolna usterka powoduje, że problemy się nawarstwiają. Nie zdiagnozowałeś przyczyny pojawienia się oleju w płynie chłodniczym. Zaniedbałeś falujące obroty, a teraz nawet nie możesz go na jałowym...
W Punto jest to też po części spowodowane umieszczeniem, w 1.2 MPI FIRE jest tuż przy grodzi silnika, bardzo nisko, wystarczy wjechać z impetem w kałużę, a zimna woda + rozgrzana obudowa - i wszystko jasne... Do pękania należy dorzucić też bardzo marną jakość łożysk. A tak już całkiem od siebie - korek oleju w FIRE - "troszkę" przesadzili ze spasowaniem...
Witam serdecznie, Szanowni Użytkownicy portalu... zwracam się do Was z pytaniem - cóż się mogło stać? Tydzień temu wjechałem moją madzią w sporą kałużę. Już na jej środku było słychać dziwne basowe dźwięki wydobywające się z samochodu. Przejechałem przez ten "zbiornik wodny bez znaczenia taktycznego" i tuż za nim samochód odmówił posłuszeństwa. Woda...
Miałem podobny problem w Seicento 1.1. W deszczowe dni jak wjechałem w kałużę myślałem że filtr zaciągnął wode i klapa. Jednak okazało się że to przewody WN od świec miały bardzo duże przebicie. Silnik chodził nie równo, kulał nie chciał wkręcać się na obroty. Spróbuj go odpalić w garażu ew. gdzieś po ciemku, otwórz maskę i rozpyl wodę nad przewodami...
jechałem autem do pracy w lekki deszcz, przy prędkości ok 40 km/h i wjechaniu prawą strona w małą kałużę silnik auta zgasł, zapaliły się wszystkie kontrolki. Po ponownym uruchomieniu auta za chwile część z kontrolek pogasła - zostały tylko dwie - "check engine" i kontrolka układu chłodniczego i klimatyzacji. Silnik przeszedł w tryb pracy awaryjnej i...
Witam wczoraj doszło do niefortunnego zdarzenia , wjechałem w dosyć spora kałuże , w której był jeszcze dół który uszkodził mi nadkole i osłony pod silnikiem , wody było mniej więcej 2 cm nad zderzakiem ,samochód zgasł , próbowałem go 2x odpalić lecz nie było startu , ostatecznie wyciągnął mnie znajomy , po 10 minutach schnięcia samochód odpalił , po...
Witam mam wspomnianego fiata uno na gaźniku . Sprawdziłem w nim świece ok ,rozrusznik kręci jak oszalały,światła wszystkie sa, osuszone przewody WN. Brak iskry na świecach za rozdzielaczem, sprawdziłem iskrę tusz za cewką WN a rozdzielaczem brak. Jak sprawdzić cewkę WN, moduł jest na rozdzielaczu jak go sprawdzić. Paliwo jest podawane. Co mogę jeszcze...
Witam ponownie. Nie wiem czy to była przyczyna - jeszcze nie wodowałem, ale znalazłem przetartą wiązkę przy podstawie akumulatora - nie była zamocowana i przetarła się o podstawę. Po naprawie jeździ - zobaczymy jak będzie z kałużami. Pozdrawiam Grzegorz.
Bezpiecznik od gazu jest ok,filtry byly wymieniane w tamtym roku,dodam ze przelacznik od gazu mam na 2przewody taki kwadracik.filter powietrza jest suchy,a czy mozliwe ze jak silnik byl rozgrzany i najechal na kaluze zimnej wody to czy mogl uszkodzić sondę lambda?i podaje zle informacje na komputer?
Wydaje mi się, że jakby się ślizgał pasek to by był pisk nie? Na pewno Slizga pasek. I nie będzie Piszczał, Woda tak działa.
Daj spokój z filtrem bo nie ma nic do tego. Proponuje przyjrzeć się cewce zapłonowej, możliwe że ma przebicie. Można spryskać wodą za pomocą atomizera - jak zgaśnie lub bedzie widać/słychać przeskok iskry to masz winowajcę.
Na twoim miejscu dbałbym bardziej o auto. Do silnika mogła dostać się woda, co uniemożliwia jego odpalenie. Schowaj na 1-2 dni samochód do jakiegoś garażu lub innego miejsca, które jest zadaszone. Jak Ci po tym czasie nie odpali to zostaje tylko mechanik.
Część wszystkim ostatnio podczas przejażdżki yamahą dt 80 przejechałem po kałuży po czym motor stracił moc Okazało się że filtrem stożkowym za ciągła troszkę wody. Dodam że silnik po remoncie jak wyczyszczenia gaźnik będzie działać tak jak wcześniej czy wodą mogła jeszcze coś uszkodzić. Proszę o szybką pomoc odpowiedź.
To po wjechaniu w kałużę zobacz czy jest mokra.
Miałem taki przypadek wjechałem w kałużę i silnik zgasł nie dało się odpalić. odłączyłem sondę lambda i silnik zapalił. Tak że prawdopodobnie coś tu też może być sondą.
Dzięki, można spróbować, ale zastanawiam się czy wykaże jakiś błąd jeżeli będzie działał dobrze na "sucho". Problemem może być na przykład czujnik położenia wału(a raczej jego wtyczka)sterownik powinien "zapamiętać" kod usterki jako błąd sporadyczny.
A czy dzieje się tak, gdy jest wilgotno, pada deszcz, wjedziesz w kałużę, po wizycie na myjni itp czy to nie ma znaczenia?
Teraz tylko wjechać w kałużę :) Rower jedynie po mieście i w suche dni.
Witam. Masz objawy skrzywionej tarczy. Potrafi się skrzywić jeżeli z rozgrzanymi hamulcami wjedziesz w kałużę.
Jak pasek jest spalony to pewnie alternator też stanął, najprawdopodobniej pękła obudowa, gdy wjechałeś w kałużę.
Nie, zgaśnie tylko. Co najwyżej ugnie korbowód. Jakiś czas temu miałem na warsztacie Civica Ufo 1.4 , paniusia najpierw zaparkowała w zamarzniętej kopie śniegu a potem wjechała w dużą kałużę, rezonator dolotu siedzi przed lewym/przednim kołem za zderzakiem, w czasie kolizji ze śniegiem rezonator popękał a po wjechaniu w kałużę pięknie zassał wodę i...
elektrit tu nie chodzi o wjechaniu do kałuży wolno ,po prostu przy wjechaniu 60km woda dostaje się wszędzie i o tym trzeba pamiętać ,a podnoszenie maski o niczym nie świadczy.
Temat można zamknąć. Auto wyschło problem zniknął. (Pan wjechał w kałużę). Dziękuję bardzo za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam
W przypadku małego silnika benzynowego nie pracującego na max obrotach nawet zaciągnięcie wody nie powinno się źle skończyć, a objawem jest zablokowanie silnika. W twoim przypadku pewnie rano zapali, a jeśli nie to powinno wystarczyć osuszeniu elementów układu zapłonowego.
A co oznaczają kolory tej kontrolki ?, może się ona świecić na żółto oraz na czerwono. Ostatnio zapalała mi się na chwilkę na czerwono, teraz chyba po wjechaniu w kałużę cały czas świeci się na czerwono. Dotyczy 150dxi 2007r.
Kable od Cewki też wymień. Powiedz mi, czy był on na deszczu, wjechałeś w kałużę etc. ?
To że zapala się kontrolka po wjechaniu w kałużę,przyczyną może być luźny lub zużyty pasek :D
Widzisz zalany sterownik z ktorym nie ma kontaktu to kupujesz za 30zl i sprawdzasz dalej. Ze wzgledu na wtyczki pod fotelami łączyłby sie z interfejsem, tak samo przy przerwanej tasmie kierownicy. Wtyczki pod fotelami sprawdzę, ale tasma bezsensu. Wjechałem w kałużę nie do jeziora.
Źle to sprawdzasz. Musisz mieć podłączony jakiś siłownik podciśnieniowy pod wyjście. Pod VAC podłączasz źródło podciśnienia, w tym celu dobrze spełnia zadanie sprężarka wyjęta z lodówki. Pod tak działającą instalację podłączasz 12V do cewki elektrozaworu i wówczas obserwujesz czy siłownik się wciąga i puszcza. Elektrozawór jest tak zbudowany że między...
Powtarzające się skrzywienie tarczy to często efekt skorodowanej powierzchni piasty lub skrzywionej piasty (przy zdejmowaniu tarczy). Jak ktoś nie brodzi w 10cm wodzie z tarczami rozgrzanymi do czerwoności to teorie o wjechaniu w kałużę można sobie darować.
Witam ! Mam problem z samochodem mojej żony, a mianowicie, po wjechaniu w kałużę zapala się kontrolka ładowania akumulatora a co za tym idzie szlak trafia wspomaganie. Co może być przyczyną - mam nowy pasek i łapę napinacza. Proszę o pomoc ale jeśli można to nie na zasadzie "wymień alternator" :-)
Wlej wody do butelki po płynie do mycia szyb i spryskaj cewkę i kable zapłonowe.(Dwa dni temu tak znalazłem przyczynę szarpania po wjechaniu w kałużę w polo-cewka ładnie się świeciła jak poczuła wilgoć-i co najlepsze po wjechaniu prawym kołem w wodę.)
Z tego co wiem, by wykrzywić tarczę wjazdem w wodę to trzeba najpierw je mocno rozgrzać a potem wjechać w kałużę głębokości przynajmniej 30cm.
kręci i nie chce zaskoczyć, czy wogóle nie kręci? Z drugiej strony jest obawa że jak kobieta wjechała w wyrwe wybiło wyłacznik wstrząsowy.
No to pierwsze co musisz zrobić, to ściągnąć schemat... Tam zobaczysz jak obrotomierz jest podpięty do silnika... Skoro po wjechaniu w kałużę zaczyna działać to zacząłbym od sprawdzania wiązek kabli...
A czy przy hamowaniu hamulcem ręcznym też występują drgania bo jeśli nie to wina leży w przodzie, być może wjechałeś w kałużę przy rozgrzanych hamulcach i tarcze rzeczywiście się wyciągnęły
Ślizgający sie pasek słychać, piszczy po wjechaniu w kałużę. zalezy czy kółko napędowe toczone (żeliwne) czy z wytłoczek blaszanych.
Alternator jest raczej wodoodporny, jak wjedziesz w kałużę, to dostaje niezły prysznic. Sprawdź napięcie bezpośrednio na śrubie B+ alternatora, może kabel jest zaśniedziały i stąd taki spadek napięcia pod obciążeniem
pojawiły się problemy z ładowaniem. Problem ignorowałem ze względu na to, że problemy pojawiały się tylko po wjechaniu w kałużę na luzie i objawiały się zanikiem ładowania (przygasające kontrolki) i piszczeniem paska. Po jakimś czasie poza tymi objawami doszło do tego, że po wjechaniu w kałużę samochód zaczynał przerywać i nie pracował na wszystkie...
czyli szukać po kablach? w tym gnieździe do kompa był sprawdzany prąd i masa i było ok niby.. czy takie dolegliwości mogą wystąpić po wjechaniu w kałużę? bo zanim to nastąpiło ,że mi zaczął tak wchodzić na obroty i szarpać wjechałem w kałużę dojechałem do pracy i jak chciałem jechać do domu już nie odpalił. Sprawdzane były świece , pompa , czujnik wału...
A jak idziesz i nagle samochód wjedzie w kałużę i Cię ochlapie i powiesz: ale mam dzisiaj pecha! to wierzysz w istnienie czegoś więcej, w coś co nazywasz pechem (nieszczęściem, ponad naturalnym zrządzeniem losu, siły wyższej). Nie wiem czy to dobrze ująłem ;]
Miałem taki przypadek w golfie 1,3, przy wjechaniu w kałużę zapalała się kontrolka ładowania, uzwojenie stojana przebijało do masy, jak dostało wodę, tyle, że w 1,3 alternator jest dużo niżej niż w 1,6 i łatwiej go zachlapać
jest mozliwe zeby w jakis sposób rozrząd przeskoczyl? Na pewno nie od wjechania w kałużę - chyba że nie masz żadnej osłony. Zniszczony silnik tak naprawdę jeśli "łyknął" wody w dolot. Turbina również.
forumowicze dam pytanie ? dlaczego piszczy pasek. nie oczekuje odpowiedzi że lużny , i zatarte łożyska alternatora , w niektorych samochodach piszczy z powodu wilgoci, po wjechaniu w kałużę, ale przestaje.
Ala wcześniej tego nie było dlaczego teraz jest a zaczęło się od wjechania w dużą kałużę -jak to wyłączyć.
Ostatnio jechałem w trakcie ulewy i wjechałem w dużą kałużę. Od tamtego momentu samochód ksztusi się na gazie przy dodawaniu gazu, a na biegu jałowym skaczą obroty. Po przełączeniu na benzynę problem znika
Ja napisałem swoje, "róbta co chceta". Mnie pomogło. Zadziwiające było to, że po wjechaniu w kałużę, szumy nagle ustały. Walczyłem z tym tematem chwilę, aż doszedłem. Ja podpowiadam, to czy ktoś zrobi to co napiszę, to nie mój problem. Jeżdżę już ponad pół roku i cisza. Pozdrawiam.
kontrolka zapalała się po wjechaniu w kałużę i pózniej gasła,komputer nie pokazywał wtedy błędów.Teraz zgasła i już nie zapaliła , żadna kontrolka się nie zapaliła.Po włączeniu zapłonu świecą się wszystkie kontrolki normalnie,a przy próbie rozruchu normalnie przygasają...
sławomir B. wyraźnie opisujesz objawy kontrolki ładowania, bo co ma luźny pasek do kontrolki oleju, a tobie radzę żebyś podciągnął pasek i przestanie piszczeć jak wjedziesz w kałużę, a od "różnych płynów" są inne kontrolki.
Jeśli opony dobre to najczęściej winne są tarcze hamulcowe. Wentylowane tarcze hamulcowe po mocnym hamowaniu np. przy zjeździe z góry i wjechaniu do kałuży wody ulegają powolnemu pękaniu na żebrach. Po pewnym czasie tarcza się rozwarstwia ,Staje się w jednym miejscu minimalnie grubsza i ociera przy każdym obrocie koła o klocki - stąd te drgania. Po...
samochód prawdopodobnie wjechał w jakąś głębszą kałuże bo zassało w silnik i urwało korby :/ Pamiętam kiedyś przyjechała E210 500 na lawecie - Pan też tak zeznawał. Tylko nie powiedział, że kałuża miała kilkadziesiąt centymetrów głębokości :D. Auto wjechało w kałużę, silnik się połamał i auto już z niej nie wyjechało... Trochę roboty z wymianą pozalewanych...
Może zatankowałeś do zbiornika jakieś trefne paliwo (z wodą), a może myłeś skuter myjką pod dużym ciśnieniem i np. poprzez zsunięty łącznik gumowy, łączący gaźnik z filtrem powietrza "wtłoczyłeś" wodę do gardzieli gaźnika. Mogła też dostać się woda tą drogą, w wyniku wjechania w kałużę.
Kolego nawet nowe tarcze hamulcowe po ostroje jeździe, częstym hamowaniu i wjechaniu w dużą kałużę wykrzywią się. Wykrzywią się one również po takiej jeździe i wjechaniu z "marszu" na myjnię samochodową. Przecież może się to stać nawet tego samego dnia tj. po wymianie tarcz na nowe.
Wydaje mi się że powinna działać nie gorzej, a na pewno wyeliminujesz zalewanie sondy wodą po wjechaniu w kałużę. Minus taki że będzie odczytywała ilość tlenu tylko z dwóch cylindrów, chyba że przespawałbyś ten odcinek rury w którym siedzi sonda. Ale to jest teoria z mojego punktu widzenia ;)
Witam Miałem podobny problem z moim trafiłem, proszę zwrócić uwagę w jakich warunkach pogodowych porusza się samochód, chodzi o wilgotność i opady deszczu, starsze modele trafiła chyba przed 2007 woda penetrowała okolice bloku silnika, sprawiając poważne problemy z elektroniki oraz wymianą wtrysków . Proszę zwrócić uwagę czy wiąską kabli leżące na górnej...
Tak się może stać jeśli tarcze nie są z odpowiednio wysokiej półki. Wtedy po wielu hamowaniach powodujących rozgrzanie tarcz i wjechaniu np. do kałuży następuje deformacja tarcz.
Nie uszkodziłeś alternatora po wjechaniu w kałużę? Lubią pękać obudowy tych alternatorów.Na przewodach elektrycznych do LPG powinny być przeważnie dwa bezpieczniki.Sprawdź czy nie są zalane lub spalony któryś z nich. czy dobrze przewodzą prąd.Tak samo masa do LPG powinna być czysta. To wariowanie gazu- pzrełączanie się na benzynę i spowrotem na gaz...
Koledzy mam to samo !!! A po odłączeniu tych cienkich kabli (kostki) od alternatora wszystko znika z licznika co może być ??? dodam że kontrolki zapaliły się po wjechaniu w kałużę dwa dni temu !!! i do dzisiaj nie zginęły myślałem że gdzieś woda się dostała i to dlatego tak się dzieje ale coś za długo by ona wyparowywała.
Witam. Niedawno zakupiłam autko zdalnie sterowane,bolid mercedesa.Niestety podczas próbnej jazdy auto wjechało w kałużę,zalało się i przestało działać.Nie wiem czy jest szansa na naprawę,samochód był dość drogi,więc szkoda mi go spisać na straty.Proszę bardzo o pomoc i wskazówki co powinnam zrobić.Dodam jeszcze,że bolid zasilany jest na baterie,które...
Kiedyś miałem podobne objawy w Volvo 440. Przyczyną była zawilgotniała kopułka rozdzielacza zapłonu. Wystarczyło wyczyścić osuszyc i chulało ale do następnego ranka gdzie znowu powtórka z rozrywki. Może jadąc wjechałeś w kałużę i woda dostała się do układu zapłonowego. Dodam że charakterystyczny zapaszek teżbyło czuć - paliwo które zapaliło się w tłumiku.
Witam. Problem polega na tym że wczoraj zgasło mi oświetlenie schowka i nie działa radio, sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok, podłączyłem inne radio i też nic. Czy oprócz bezpieczników w komorze silnika są jakieś inne. Nadmienię że wcześniej mrugała mi kontrolka klocków hamulcowych które wymieniłem ok. 2 tygodni temu (ale to chyba było związane...
problem w tym, że mechanik nie stwierdził luzów w zawieszeniu, tarcze nie zostały przegrzane ani nie wjechałem w kałużę, a przy montażu nowych tarcz i klocków dokładnie wszystko oczyścił, problem pojawia się głownie przy hamowaniu z małej prędkości do zera. Na zimnych tarczach problemu nie ma, ale zaraz po przejechaniu kilometra i więcej problem zaczyna...
Kopułkę sprawdzałem latem i była dobra, nawet przeczyściłem papierkiem ściernym wszystkie metalowe części. Trzy lata temu wjechałem w kałużę i samochód stanął, ze dwie godziny go rozciągałem i w końcu odpalił. Następnego dnia pojechałem do mechanika i powiedział mi, że zalałem alternator, że z kopułką jest ok. Możliwe to?? Cały czas myślę o tym alternatorze....
Witam. Mam problem prawdopodobnie z turbiną. Na początku włączała się od zera, a w tym momencie załącza się dopiero od jakichś 2.5k obrotów albo w ogóle. Czy to może mieć jakiś związek że przypadkowo wjechałem w większą kałużę? Samym komputerem da się to naprawić? Usunąć jakiś błąd? Z góry dziękuję za podpowiedzi, jeżeli ktoś będzie coś wiedział.
ładowanie 13.5 v w momencie zapalenia się kontrolki 0 Dodano po 4 przeglądając forum doszedłem do wniosku ze po 1.albo szczotki 2.albo regulator napięcia 3.albo wypalony stojan i wszystko byłoby dobrze gdyby nie dziwne zachowanie się kontrolki nie zawsze się zapala.czasem cały dzień nawet nie mrugnie. objawy zaczęły się po dosyć mocnym wjechaniu w kałużę...
zegary działają poprawnie, auto nie ma mocy Czy tylko nie ma mocy po wjechaniu w kałużę, czy przedtem też miało podobne niedomagania? Jak się objawia spadek mocy? Czy silnik nie przyspiesza w ogóle od samego dołu, czy tylko sporadycznie, od czasu do czasu? Czy zapala momentalnie po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon" (ok. 1 sekunda kręcenia rozrusznikiem),...
Czy te objawy są jak popada i jeździsz , czy jak popada i na postoju też nie wyrabia / bez przejechania po kałużach/? W czasie deszczu stoi w garażu czy pod chmurką? Nie masz przecieków do kabiny , dywaniki suche? Odpowiadając konkretnie na pytania. Przyczyną nie jest na bank wjechanie w kałużę bo nie muszę w żadną wjechać żeby się tak działo. Po prostu...
Oczywiście, że wjechanie w dużą kałużę z świecącą na czerwono turbiną musi skutkować jej zniszczeniem. Co prawda nie przerabiałem tematu w terenówkach, ale w lancerach zdarzało się to dość często, jedyne wyjście to dorobienie osłon, no i oczywiście płyta pod silnikiem
W sprawnym aucie jak przejadę z domu do pracy (~70km) to mogę bez problemu dotknąć ręką tarczę hamulcową... opisywany stan zagraża zdrowiu i życiu Twojemu i innych uczestników ruchu, tak przegrzana tarcza nadaje się do wymiany i w każdej chwili np. po wjechaniu w kałużę może się rozpaść. Choć to mało prawdopodobne, może być też problem z łożyskiem piasty,...
Coś nie tak, jeśli z tyłu założono nowe bębny i szczęki, to nie powinno być czuć "bicia". Może niestarannie zamontowano bębny (np. na brudne piasty), lub niewłaściwie dokręcano koła. Takie efekty mogą występować w przypadku przednich kół, tj. gdy tarcze hamulcowe są zbyt cienkie, lub po silnym (długim) hamowaniu i wjechaniu w kałużę, bądź podczas mycia...
Nie wiem czy to ważne, ale obudowa w alternatorach Fiata jest delikatnie mówiąc badziewna, ciężko powiedzieć czy pęka od wjechania w kałużę ( w końcu to nie szkło), czy od drgań i naprężeń mechanicznych. Napięcie 13,8V na wolnych obrotach moim zdaniem jest niskie, jeśli po włączeniu dodatkowych odbiorników spada to już świadczy o niesprawności układu...
Chłopaki szykujcie chmiel Czujniki ABS macie raczej sprawne, ale tarcze pogięte.Prawdopodobnie udało Wam się wjechać w kałużę z gorącymi tarczami. Pojedżcie na diagnostykę i sprawdżcie bicie na wskażniku przy teście hamowania najlepiej przy 2-3 stopniach nacisku na pedał.Będą spore różnice między kołami i wyrażne tętnienie wskazania/ z różną amplitudą/.Przy...
Mianowicie jakiś miesiąc temu wjechałem w dość głęboką kałużę i zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika A wiesz po co jest ta kontrolka?
hub7777 - skoro już wiemy jak łączyć diody, jakie wstawiać rezystory oraz na czym budować listwy, odpoweidz mi na jedno pytanie nurtujące mnie pytanie. Skoro zajmujesz się "neonowaniem samochodów", jak radzą sobie te listwy ze złymi warunkami atmosferycznymi??? Chodzi mi o deszcz, wjechanie w kałużę? Przecież - te diody niesą w żaden sposób zabezpieczone...
czujnik biegu wstecznego honda civic termostat hamulec grzać
ciągnik przedni napęd ciągnik przedni napęd
Toshiba 32WA2363DG random restart issue, CV mode in power supplies, engineer CV tips Gorenje – komunikat ERROR ON na wyświetlaczu piekarnika: przyczyny, diagnostyka, modele