Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
Witam Sprawdź klemy na akumulatorze. Jeśli jest ok to sprawdź czy masz napięcie na stacyjce. Jeśli tak to wina leży w samej mechanice zamka stacyjki czyli wkładce.
Manipulator lishi do zamków. I próba otwarcia wkładki
Zamek a wyjęcie wkładki zamka czy klamki to różne rzeczy
Do naprawy wkładka lub zamek mikrowyłącznik
Witam, w mojej fabii 1 siedzi inny zamek, tak jak w temacie. Chciałabym go rozebrać, żeby wymienić wiosełko. Niestety nie dam rady rozebrać wkładki. Te dwie zewnętrzne części są jakby na bolec czy coś w tym stylu ale za Chiny nie idzie tego rozłożyć na części. Może ktoś miał taki problem albo wie jak to zrobić?
Z boku na wysokości wkładki zamka są dwa otwory, bodajże dolny jest od mocowania wkładki zamka lub jej atrapy. Należy poluzować za pomocą chyba T20 i wtedy powinno wyjść.
Odłącz sterowanie z wkładki i zobacz co będzie.
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
zakładałeś canowski czy zwykły? alarm deaktywujesz przekręcając kluczyk w zamku. Podając sygnały z nowego alarmu do wkładki zamka tym samym deaktywujesz fabryczny, tylko że w fabii jest mały myk trzeba dać 100ohm rezystorek żeby otworzyć:)
Źle kombinujesz. Zamek się otwiera bo "widzi" stale sygnał otwarcia, wiec też opuszcza szyby. Tylko wymiana mikrowyłącznika lub całego zamka, są tanie, rozwiąże Twój problem. Bo ten sygnał, ale prawidłowy, jest konieczny do działania systemu. Dzień dobry dzięki za info. Ja bym go wymienił ale nie mam ochoty na rozbieranie nitowanej blachy od podnośnika...
Jeżeli wyjmował zamek to i wyjmował wkładkę od kluczyka. Pod wkładką jest taka krótka lineczka i na 50% jest za "ciasno" założona.
fabryczny centralny ma bardzo dużo wspólnego z odpalaniem samochodu ponieważ centralny jest zintegrowany z immo możesz to sprawdzi odsuń szybe zamknij samochod i spróbuj zapaliĆ nie da sie prawie we wszystkich samochodach które mają sterownik komfortu tak sie dzieje poprostu trzeba pamiętaĆ o tym tak samo jak centralne ryglowanie zamka jak samochód...
...nie możesz po prostu wykorzystać sygnału z wkładki master? Może nie jest to tak eleganckie rozwiązanie jak przekaźnik bistabilny, ale o wiele prostsze i tańsze. Fakt, że będzie to wtedy reagowało wyłącznie na drzwi kierowcy, ale chyba wielki problem to nie jest.
Jak nie są uszkodzone/stopione itp., to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył, jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz, czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
Widzę, że wielu ludzi męczy się z el. szybami. Niestety w fabiach I po liftingu jest stosowany autonomiczny niediagnozowalny komputerowo układ elektrycznych szyb z magistralą LIN (ta magistrala to jeden przewód o ile dobrze pamiętam to szary z białym paskiem w drzwiach). Wszystkie moduły elektryczne w drzwiach są podłączone pod ten właśnie przewód....
Rozwiercić wkładkę. udało się bez ... temat rozwiązałem kluczykiem w zamku.
Witam. Z racji, iż sterownik radiowy centralnego zamka w aucie mojej córki dokonał żywota zakupiłem nowy. Wybór padł na MAXICAR 686. Centralny w Fabii był dokładany w serwisie i jeżeli się nie mylę jest to firma FOX. Schemat był dla mnie dość prosty a z lutownicą miałem kiedyś do czynienia więc postanowiłem pobawić się sam. Na początek wywaliłem stary...
kolego a nie bawily sie dzieciaki w aucie ??? zanim co koolwiek wymienisz to: przy domknietych drzwiach kluczyk w zamku przekręć na zamykanie i przytrzymaji po 10-15 15sek wszystkie szyby powinny i szyber dach powinny sie zamknac. I odwrotnie kluczyk w zamku przekręć na otwieranie i przytrzymaji -powinny sie otworzyc Z tym 10-15 sekund to nie wiedziałem...
Właśnie z dorobieniem sprawa nie jest prosta, bo to ustrojstwo ma grubość 0,5 mm (tzn zęby "oryginalnego" wypinacza) Byle jaki materiał się wygina i nie spełnia swojej funkcji, bo nie zgniata tych skrzydełek blokujących cofnięcie konektora. Zmarnowałem na to kilka godzin i ani rusz. Oszlifowałem wczoraj na szlifierce stołowej dwie pęsety, gdyż wydawały...
Rozumiem, że zwierałeś na zamkniętych drzwiach, zgaszonej stacyjce (wyjętym kluczzyku) i oczywiście przez rezystor 180~200 ohm na otwieranie i czysta masa na zamykanie? W takim razie wbij się w drzwi i sprawdź przewody idące z wkładki (do samej wkładki ciężko się dostać bo blacha, ale wiązkę namierzysz bez problemu). Może to już ta nowa Fabia?
wkładka zamka fabia wkładka wkładka zamka klapa
miernik uszkodzony pomiar rezystancji dokręcać głowica deutz wyłącznik zwłoczny
sterowanie roletami satel pompa ciepla
Instrukcja obsługi podgrzewacza Siemens DH 1800 Dlaczego gniazdka we Francji są podłączane odwrotnie?