1. Czy linka otwiera przepustnicę w gaźniku. 2. Czy brak reakcji to to że się nie wkręca silnik na obroty czy to że automat nie wchodzi na bieg? 3. Jeśli obroty się nie zwiększają sprawdzić czy jest w ogóle reakcja na przygaszenie silnika przytkaniem dopływu powietrza.
Mnie to wygląda na koniec pompy a w najlepszy wypadku tylko sterownik pompy ale na jedno wychodzi.
Nie jestem pewien,ostatni taki gażnik miałem ponad 25 lqt temu,ale chyba było tak-wkręcasz paliwowo-powietrzną do oporu[delikatnie z tym oporem],odkręcasz dwa pełne obroty i robisz próby przejazdowe.Następne regulacje robisz o 1/3 obrotu przód/tył.oczywiście spoczynkowe położenie przepustnicy +wysokość iglicy też trzeba ustawić.Stare fachury wkręcały...
Silnik się wkręca na obroty, ale skuter nie jedzie, czy pod górkę obroty silnika spadają?
Masz czym podejrzeć parametry? Może EGR otwarty i na przepływomierzu wtedy nie ma przepływu.
wydech trzyma czyli trafiłem :)
To są prawie identyczne silniki. Tłumiki też są zamienne, można założyć wkręcany lub przykręcany.
To wkręcane to część prądniczki wkręcasz w oś silnika od tyłu (z jednej strony jest kolo pasowe z drugiej prądniczka)
Na początek zwiększ dawkę oleju do paliwa i nie katuj silnika do ok. 500 km.
Przecież widzicie że nawet przy dodaniu gazu silnik nie wkręca się na obroty,to czemu maja służyć sugestie o czyszczeniu krokowego?
Sprawdź jaką wydajność ma turbina. Zobacz czy ten zawór się przypadkiem nie przycina. W zasadzie to 70% podejrzeń pada na niego więc zacznij od niego a późnije wydajność turbiny. Nie wiem dokładnie jak jest w tym mobilu ale sprawdź czy przy pedale sprzęgła masz czujnik, który reaguje na naciśnięcie sprzęgła.
Zawór membranowy pod gaźnikiem.
Sprawdził bym ciśnienie jakie daje pompa paliwa. Może już się przytarła i daje za małe ciśnienie.
okej, jutro tak zrobię, bo na złomie tak pocięli wydech, że sąsiedzi już byliby źli, że hałasuję o tej porze. Mam nadzieję, że to zadziała, bo jak wkropiłem benzynę do dolotu, to nawet na obroty się wkręcał silnik, gdy gazu dodawałem, i chodził dość długo, jak na tak małą ilość benzyny, którą mu podałem.
Mieszanka 32 : 1. ustawiam pierwszą śrubę na 1,5 obrotu, drugą śrubą wykręcam aż silnik się dławi ,zapamiętuje ilość obrotów. a następnie ta sama śrubę wkręcam aż silnik się dławi. Ustawiasz w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi, gdzie silnik się dławi. Śruba bliżej cylindra to wysokie obroty. To nie jest gaźnik z pilarki, tylko coś podobnego...
W późniejszym okresie auto się uzdrowiło zaczęło normalnie chodzić, a za jakiś czas znów to samo, winna była wtryskiwaczy dałem znowu do sprawdzenia, gdzie stwierdzono że 2 z 4 się wieszają, wleciały sprawne używki i samochód chodzi jak zegarek :D
To wzbogaca mieszankę przy przyspieszaniu. Silnik szybciej się wkręca na obroty.
Koledzy doradzający....przecież autor Was wkręca, nie pierwszy raz zresztą. Troll i tyle.
Witaj. Byłem kiedyś posiadaczem takiego auta. Możliwe, że masz silnik w trybie awaryjnym z jakiegoś powodu, wtedy tak to wygląda. Co mówi VAG ? Na neutralu wkręca się wyżej ? Jeżeli silnik długo się rozpędza na neutralnym, to owszem może być problem z turbo.
Mógł się wykręcić magnes jeżeli jest wkręcany w tym silniku jak w większości silników pralek Electrolux/ Zanussi: https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/4-T... Jeżeli nie potrafi Pani dostać się do silnika i sprawdzić...
Bez znaczenia.
Ćwiczyłem już różne zamienniki tych "otwieraczy" niektóre nie działają od razu niektóre podziałają 2 tyg i też sie zepsują, tylko oryginał!! Tak przy tej usterce silnik nie wkręca się powyżej 4 tys obrotów
Przesyłam myślę ze widać wszystko. Dodam tylko ze sam program wirowania wkręcał silnik na maksymalne obroty. https://obrazki.elektroda.pl/5219115700_...
Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
Silnik nie wkręca się na obroty, bardzo się grzeję. Jakgdyby coś go hamowało.
Witam. Mam takie same problemy z tym silnikiem w E46 sedan Lift.. Auto ma rozciągnięty wg mechanika łańcuch rozrządu.. Wymiana niebawem.. ("grzechotanie" przy odpalaniu na zimnym.. brak mocy) itp. Jak skończyła się powyższa historia? Pozdrawiam
Tak udało sie,rozgryzłem temat i to samo bedzie u ciebie.Jak zainteresowany to odezwij sie na PW.Za duzo wlozylem czasu i eksperymentow zeby to publicznie ogłosic.
Przyczyn nie wkręcania się na obroty może być wiele. Czy bez filtra powietrza też się nie wkręca? Jaki masz założony filtr, i czy nie przysłania wlotu do gaźnika?
Wkręcasz silnik w imadło, odkręcasz ostrożnie osłonę enkodera i zdejmujesz.Ostrożnie bo wchodzi idealnie na styk. Ważne żeby sobie zmierzyć suwmiarką jak mocno nabita jest górna tulejka tarczy enkodera żeby trafić w to samo miejsce przy nabijaniu. Później dwa ostro zakończone mocne śrubokrętasy i ostrożnie podważasz tulejki trzymające tarczkę aż zejdą...
Pompowtryski- czy aby nie wtrysk bezpośredni? lub common rayl?
To se ustaw na 7000 obrotów i nie mów że przy zmianie biegów tak wkręcasz silnik.
Tak naprawdę to nie pomogło, ktoś dał do zbiornika sierść psa może żeby właśnie nie wkręcać silnika na wyższe obroty. Po pierwsze turbina do wymiany, oraz uszczelniacze na zaworach, bo strasznie kopci. Po drugie to był jeszcze uszko jony wężyk między czujnikiem ciśnienia a dolotem. Jest praktycznie nie widoczny z zewnątrz na pierwszy rzut oka. Może...
U mnie ten problem występował podczas jazdy po polskich dziurawych drogach, ale czasami też na postoju. Dodam, że ten silnik był zamontowany w autobusie i problem był na przejściu przewodów przez karoserię.
Wymienić czy da się jakoś sprawdzić, czy jest sprawny?
każda nieszczelność w dolocie / lewe powietrze powoduje wkręcanie silnika
Może to być wina złego ustawienia gaźnika. Miałem tak samo przy manualnym ssaniu. Na rozgrzanym silniku wkręcasz śruby do regulacji pamiętając ile obrotów były wykręcone. Odkręcamy aż odpali ale będzie pracować nierówno. Jak uruchomimy silnik to stopniowo wykręcamy co 1/4 obrotu aż silnik będzie szybko reagował na gaz i chodził równo. Przejechać kilka...
Gaźnik wyregulowany. Okazało się że w tym modelu gaźnika jest jedna śruba do regulacji mieszanki. Silnik pracuje równo i wkręca się na obroty.
Tak, wykręcasz listwe wtryskową i wkręcasz inną ze szrotu.
Kolego osobno blokujesz wałki rozrządu (razem) ,a wał korbowy trzpieniem wkręcanym z prawej strony silnika. Otwór znajduje się zaraz za kołem pasowym. Wymiary blokad mogę podać ,są to przyrządy Ford 21-162A oraz trzpień o symbolu Ford 21-210. Pozdrawiam!
Rok 2004 wersja na gaźniku :D Honda jest "słaba" na zimnym i ciepłym silniku.
Nie bedą za duże obroty, to koło jest po to właśnie. Przecież nie wkręcasz silnika na 3000 obr/min .
Świeca czarna, praca marna, zły skład mieszanki paliwo-powietrze. W tym wypadku stawiam na > za dużo paliwa. A filtr powietrza dobry? Tak filtr nowy ale nawet na ściągniętym tak jest tylko jeśli chodzi o mieszankę to regulować pokrętłem czy iglice przestawiać bo dokręcę pokrętło to nie pali i strzela w wydech nie wiem ja to zrobić idealnie
Silnik, po dodaniu gazu, wkręca się na obroty a skuter nie ma siły ruszyć? Jeżeli tak, to usterka jest w przeniesieniu napędu (pasek, sprzęgło itd.) Jeżeli to silnik jest słaby, sprawdź gaźnik, zawory i całą resztę.
Witam. Wymieniłem Czujnik położenia wału, skasowałem błąd. Zgasł czek engine, ale zaświecił EPC. Teraz pokazuje się błąd P0122 i P0222. Błędy Throttle/ Pedal Position Sensor/Switch"A" Circuit Low i Throttle/ Pedal Position Sensor/Switch"B" Circuit Low. Co robić z tym fantem. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Mieszanka uboga, chodzi o skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Jeśli będzie się zatykać dysza paliwa biegu jałowego, albo obniży się poziom paliwa w komorze pływakowej np. z powodu braku paliwa, to obroty silnika zaczną się podnosić aż do „zawieszenia się” na wysokich obrotach. Oczywiście zakładamy że gaźnik wyregulowany, luz na pancerzu linki prawidłowy,...
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Nic nie było urwane. Dokładnie. Wszystko było ok. Niestety ja się zakręciłem jak tampon w .....w ;) Śruba była wkręcana od strony silnika jest tam tak ciasno że masakra, dlatego nie brałem pod uwagę takiej opcji. Jednak od dołu było miejsce na klucz...
Dziękuję za odpowiedź. Do wody i do powietrza są wkręcane do bloku silnika nad skrzynią, a jest jeszcze jeden wkręcany od góry w obudowę termostatu. Który z nich odpowiada za duże spalanie paliwa?
No to zapewne pierścionki mówią Papa, znajomy po 500km zajechał taki chiński zestaw 72ccm z allegro. Jak silnik odpala? Wkręca się do tych 7tys jakoś czy przerywa? Kopci cały czas? Może problem tkwi w elektryce aczkolwiek ja stawiam na tłok+pierścienie do wymiany.
Dobra, dziękuję
Wymień świece na początek bo jak drży silnik to ewidentnie wina zapłonu. Zaobserwuj czy jak się wkręca na obroty to nie ma szarpania na starcie
Witam Kolejny problem z silnikiem 2.2HDI z Jumper'a 11rok. Silnik po Remoncie, Wszystko sprawdzane, Głowica regenerowana, Turbina po Sprawdzeniu, Wtryski ok w tym dwa nowe (zakodowane). Rozrząd na blokadach 3 razy sprawdzany. Nowa chłodniczka oleju i pompa. Jedna nowa korba i tłok. Składane na nominale. Silnik po przejechaniu około 30km dostaje jak...
Proponuję zapoznać się z charakterystyką momentu obrotowego dla tego silnika i zmieniać biegi w jego maksymalnym zakresie. To, że obroty są bardzo wysokie, nie znaczy, że silnik będzie dobrze "ciągnął", bo moment może mu się "kończyć" przy 4 tys.obr./min i wkręcanie silnika na wyższe obroty nie ma sensu.
Włącznik jest wkręcany do chłodnicy przy wejściu od silnika,posiada wtyczkę idacą dwoma przewodami do wiatraka i plusa.Czujnik temperatury silnika jest w silniku.Nagrzewnica to osobny temat na potem.
Wtryski wymienione bez zmian... Ale zauważyłem że jak kompem wyłączę 1 lub 4 czylinder to silnik wkręca się w miarę na wysokie obroty (oczywiście przerywając) jak wyłączę 2 lub 3 tu po dodaniu gazu nie chce się wkręcić powyżej 3 tysi i bardzo mocno przerywa... ???
W śrubie doprowadzającej olej do turbo, tej wkręcanej w blok silnika jest sitko, filterek. Jeśli nie została wymieniona lub wyczyszczona przy wymianie turbosprężarki to może jej po prostu brakować smarowania
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był wykręcona mniej niż 3/4 obrotu jest to w miarę bezpieczne...
Odcięcie zapłonu w tym silniku wykonuje moduł zapłonowy, a ten iskrownik po to się kupuje by silnikowi łatwiej i szybciej było się wkręcać na obroty.
Czy krokowca można naprawić? bo też mi obroty nie opadają za każdym razem w 318 m40. Raz zostają na 1200 1500 dopiero po czasie opadną. Im wyżej wkręcam silnik przy rozpędzaniu tym wolniej opadają te obroty, to krokowy winny??
Lepszy olej nic nie da.Nie chodzi o ciśnienie na tłokach ,bo to inna bajka,ale ciśnienie w układzie smarowania.Wykręcasz czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz manometr.Patrzysz czy po nagrzaniu silnika ciśnienie mocno spada. Jeśli nie to czujnik a jeśli spada to silnik do remontu.
Witam panowie i panie, mam problem z silnikiem od malca. Natomiast za wolno wkręca mi się na obroty, pali dosyć dobrze, lecz jak jest zimny silnik, to trochę go dławi. Musi pochodzić z 6 minut, żeby reakcja na gaz się poprawiła, lecz i tak nie wkręca się wystarczająco szybko na obroty. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub...
mam problem ze swoim ducato objawy ma takie przy ruszaniu ze skrzyżowania często gaśnie , po odpaleniu wszystko wraca do normy czasem traci moc i nie wkręca się wyżej niż 2500 obr. po zgaszeniu i odpaleniu wraca do normy, czek pali się i gaśnie nic na stałe.po wrzuceniu na luz obroty spadają do 800 +- i po dodaniu gazu zaczynają rosnąć minimalnie i...
Silnik pracuje już prawie dobrze, słychać delikatne cykanie, może 2 popychacze słychać głośniej. Po rozgrzaniu silnika od strony ściany grodziowej słychać rzężenie ale niezbyt głośne. A o napinaczu hydraulicznym wspomniał mi też znajomy że miał podobnie. Pojawił się natomiast inny problem teraz. Wcześniej przy głośnej pracy "góry" nie wkręcałem silnika...
Jak w temacie Almera n16 1.5 benzyna na zimnym silniku nie wkręca się w obroty. Po nagrzaniu problem znika. Błędów nie wyświetla.
Ja np . wykręcam wszystkie świece i sprawdzam na stole pod prostownikiem .Wtedy widzę która , w jakim czasie i czy cała jest czerwona ,czy tylko grzeje część świecy. Robię tak dlatego , że kiedyś zapłaciłem za CHAMPIONY kupę kasy i po pewnym czasie miałem objawy jak u ciebie ,jedna padła po krótkim czasie użytkowania. Świece zawsze wykręcam i wkręcam...
Nie pomyliło Ci się przypadkiem to forum z fotka.pl albo jakimś innym gdzie dzieci przechwalają się swoimi Civicami na 17" ?
Znak na kole pompy ma pasować na śrubę. O ile mówimy o starszym dci.To też na dole nie ma klina i nie da się stwierdzić bez blokad czy przestawione. Ten silnik miał blokadę do wału wkręcaną w blok.[/code]
Niebieską przykręcasz-wkręcasz(poprzez "łącznik" wkręca się śrubka w gaźnik i przymyka ilość zasysanego paliwa na wolnych obrotach-to tak skrótowo) i zmniejszasz ilość zassanego paliwka. Czerwoną dopasowujesz uchylenie przepustnicy na wolnych obrotach. Gdy czerwoną wkręcasz to podnosisz obroty(dokładniej uchylasz-otwierasz przepustnicę. Chociasz jest...
Witam. Mam problem z moją A6 - gdy jest zimna na obroty wkręca się normalnie. A jak silnik się zagrzeje to wkręca tylko do 2 tys. obrotów. Jaka jest tego przyczyna?
jadę naprzyklad na biegu nr 4 i dojeżdżam do zakrętu, puszczam gaz i hamuje bez redukcji i naciskania sprzęgła to czy zacznie szarpać silnikiem? Zacznie szarpać jeśli prędkość zbytnio spadnie, dlatego w czasie hamowania trzeba wcisnąć sprzęgło, wrzucić big 2 (lub 3), puścić sprzęgło (z wyczuciem). Wkręcanie silnika na obroty przy pomocy sprzęgła to...
Najprosciej to chyba uruchomic kody blyskowe i zobaczyc co wywali. Chyba ze ktorys czujnik oszukuje i komputer nie wychwyci to czeka cie rzeźba...
Jest to czujnik wstrząsów. Jeśli pralka wykryje niespodziewane wstrząsy, to spowolni silnik. Nie ważne, czy wstrząs od łożysk, czy od niewyważonego prania, czy od silnika, który wypadł z synchronizacji. Upiec można kilka pieczeni na jednym ogniu. A że błąd nie wyskakuje to mnie też dziwi, ale dzięki temu czujnikowi zmienisz sobie łożyska zanim będzie...
Nie wiem jak szanowni koledzy z forum ale dla mnie to czysta przyjemność zmiana biegów :) Zwłaszcza przy przyśpieszaniu na pustej drodze. Tak... Szczególnie wkręcanie silnika na wysokie obroty... http://www.hondateamtorun.pl/images/smil...
Przepustnica na linkę, pod wkręcany na dwie śrubki silnik krokowy.
Tu nie chodzi o prądniczkę ale o magnes,który jest wkręcany - wypadł.
Tak ma być, w czasie jazdy ciągnie wyżej bez problemu. Zamykam. Dodano po 2 Temat zamknięty, w czasie jazdy obroty idą bez problemu powyżej 2800, zasugerowałem się może tym, że wcześniej jak jechałem to przy przyśpieszaniu dał o sobie znać wadliwy wtryskiwacz dlatego nie wkręcałem silnika na wyższe obroty, po wymianie wtryskiwacza chodzi dobrze.
Żeby uzyskać większą V-max, to w tych wynalazkach lżejsze rolki się zakłada (nie cięższe!) - silnik wtedy wyżej i lżej się wkręca.
Witam, rozwiązałem problem. Kondensator padł
Zmień przełożenie na zębatkach silnik -koło. Na wałek zdawczy silnika daj mniejszą zębatkę. Wtedy silnik wkręcać będzie się na wyższe obroty na 5biegu😀😀 kosztem predkości
Dzień dobry - remont silnika się kłania :) ... Ale może nie jest aż tak źle... Kopci, ok, ale na czarno, biało czy niebiesko (to ostatnie to praktycznie wyrok śmierci XD). Jeśli na czarno to wyreguluj dobrze gaźnik (masz zbyt bogatą mieszankę paliwową). Jeśli na biało to albo jest zbyt uboga, albo masz wodę w silniku... Pamiętaj że jest gorąco ostatnio...
Mam podobny problem, turbo tylko do 1 się wkręca?
Witam. Ja mam natomiast problem innego rodzaju mój sterownik bardzo wolno wkręca silnik podajnika na zadane obroty hamowanie jest ok. posiadam drugą identyczną spawarkę i tam silnik napędu osiąga zadane obroty w ułamku sekundy zamieniłem zatem sterowniki aby wyeliminować uszkodzenie innych podzespołów i okazało się że jest tak samo czyli winny jest...
Witam, podobnie jest w silniczkach "K-O" do rowerów - nie chcą czasem w ogóle zapalić na nowych świecach, a na 'BOSCH W 145 / W 175 T 1' (z gładkim izolatorem), starych, wygrzebanych ze "złomu" pracują wręcz idealnie... Teraz trzeba wypróbować w tym "Komarku" jak już działa regulacje zapłonu do 95 oktan, przyspieszyć o 1 - 1,5 mm i sprawdzić osiągi,...
Wszystko wskazuje na dziurę w wężu, w tych silnikach podatne były kolanka znajdujące się koło filtra paliwa. Na początek sprawdź (będziesz potrzebował drugiej osoby): jedna osoba niech wkręca silnika na postoju do około 3tyś obrotów dodając mu gazu, a druga niech ręką ściska przewody gumowe ciśnieniowe sprężarki. Bałwanki głównie wypluwały olej przy...
Ten typ nie będzie w misce tylko w bloku prawdopodobnie wkręcany pod lekkim skosem. Dokładnej lokalizacji nie wiem. W Citroenach jest z tyłu silnika.
Witam szanownych forumowiczów, Mam taki oto problem z autkiem. Od strony pasażera z przodu, po prawej stronie, od strony podwozia słychać dziwny dźwięk płynącej cieczy. Nasila się kiedy wkręcam silnik na obroty i cichnie jak puszczam pedał gazu. Przewód paliwa ? Ktoś ma jakiś pomysł ? Pozdrawiam
Hej, temat udało się rozwiązać, bo u mnie właśnie zaczęło się to samo :( ?
Witam ZKepowicz napisał wyreguluj mikrołącznik tak tylko nie dodał że na zimnej trzeba regulować przełącznik na wyłączeniu i wkręcać śrubkę aż przestanie chodzić silnik .
Ale jeżeli wiruje na praniu to może spadł magne z z wirnika na tacho Tylko w tych pralkach magnes na tacho nie jest wkręcany... :wink:
Co ma brak mocy do sprzęgła. Takich mechaników omijać z daleka. Gdyby sprzęgło to silnik wkręcał by się na obroty ale auto by nie jechało. Turbina jak najbardziej, zapchany dpf, i jeszcze kilka innych rzeczy.
"Manual podaje" wykręcona dwa obr (+/- 1/4obr) Drugi sposób to regulacja na ciepłym pracującym silniku.
Napisałem Ci co należy zrobić z tym gaźnikiem. Ewentualnie możesz wyciąć, z puszki po piwie, pasek blaszki i owinąć na króćcu cylindra. Przecież świeca RCJ7Y ma krótki gwint,. Jest na niej podkładka? Daj zdjęcie tej świecy którą wkręcasz.
Witam Mam problem z Oplem Astra II 1.6 16V silnik Z16XE, po przekroczeniu 3-3,5 tys obrotów załacza sie tryb awaryjny i jest to błąd P0325 (Czujnik spalania stukowego). Oczywiście czujnik został przeze mnie wymieniony lecz problem pozostał. Na wolnych obrotach można wkręcać silnik spokojnie do 7 tys obrotów, w trakcie jazdy (do 3 tys obrotów wszystko...
Problem jak w temacie. Błędy: P1135 - 3. pozycja dezaktywator , zwarcie, otwarty lub zwarcie do ziemi P1107 - Swirl elektroniczne zawory zwarcie. otwarty lub zwarcie do ziemi P0403 - Obwód EGR przepływ powietrza poniżej ustawianej wartośći P0243 - Turbo ćisnienie za niskie P0243 - Ciśnienie doładowania elektryczne zawory zwarcie do ziemi lub przerwa...
I do tego zapewne brak kompresji i oleju ubywa? Zapieczone pierścienie, zużyty cylinder itd., w skrócie remont silnika się kroi...
Jedź z tym silnikiem do dobrego sklepu z nakrętkami. Niech ci dopasują nakrętkę. Z drugiej strony dospawujesz do tej nakrętki grubą podkładkę, do podładki spawamy mniejszą nakrętkę. W mniejszą nakrętkę wkręcamy srubę, która odpycha się od wału.
dlatego że sterownik silnika po uruchomieniu nie zezwala na wkręcanie sie silnika powyżej 3000 obrotów dopiero po sygnale z czujnika sprzęgła do sterownika widzi że samochód będzie miał ruszyć a nie pracować na biegu jałowym
Odepnij katalizator i zobacz, jak się będzie wkręcał
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
prawie 8 ?? zrób próbę olejową i będziesz wiedział co go boli, jak wzrośnie to pierścienie do roboty jak zostanie takie samo to może być nieszczelność na zaworach, nie dam głowy ale 8 to chyba za mało, doczytałem się że chyba ciśnienie dobre http://www.pf126.ovh.org/podstrony/danet... a może kończy się sprzęgło??
wkręcanie tłoczków wkręcanie rdzeni tłoczki hamulcowe wkręcanie
pralka polar pompka zawór zwrotny uszkodzone gniazdo zasilania tablet
Zamiennik stabilizatora LT1083: porady i alternatywy Czas schnięcia zaprawy szamotowej przed paleniem