Kręcić. I tak się. Pewnie urwie. Próbuj wpierw wkręcać - obrót w prawo, obrót w lewo, z użyciem środka penetrującego. Oczywiście na rozgrzanym silniku.
Witam, to jest wrecz 'ksiazkowy' przyklad bardzo poznego zaplonu / przegrzewanie - bardzo dlugie spalanie ladunku, brak wkrecania sie silnika na wysokie obroty - brak mocy, to tak - jakby bylo zastosowane paliwo np. 110 - 120 Oktan / do silnika o stopniu sprezania 9 : 1... Sprawdz ustawienie wyprzedzenia zaplonu i kompresje silnika - czyli cisnienie...
Miałem podobny przypadek w W204, jeszcze dodatkowo zaświecało ESP. Ogranicznik w pedale wyrobił się mechanicznie i układ wychodził poza obszar dozwolonych napięć. Wystarczyło ograniczyć skok pedału dosłownie o milimetr i wszystko pracowało poprawnie. Być może o Ciebie jest podobny problem, analiza parametrów i woltomierz powinny pomóc w diagnozie.
Jakieś pomysły? Odłącz sensor 3W i sprawdź czy wyjdzie na obrotny (kostka pięciokablowa wpięta z tyłu silnika). Najlepiej jest podmienić na próbę dmuchać nie zalecam jest to czułe urządzenie, tu opis do starszej wersji https://blisco.pl/jak-sprawdzic-hydrosta... Nadmuchać na próbę to kolega sobie może balona xD
kamil_Ziomek A jak taki zrobić? Bo jestem zainteresowany ale nie wiem z czego wziąć obrotomierz na instalacje 6 V. A co do dwusuwa. Większość z was nie wierzy, że może się on wkręcać na takie wysokie obroty. Ale przecież silniki dwusuwowe, maja lepszą charakterystykę niż czterosuwy przy pojemnościach w klasie 50-250ccm. A dzieje się tak ponieważ w 2t...
Witam, praca silniczka wskazuje na bardzo pozny zaplon, ustawiony w GMP lub nawet po GMP - wtedy silniki na ogol nie maja w ogole mocy / nie chca sie wkrecac na obroty wyzsze, niz 'wolne' wlasnie... Sprawdz dokladnie - w jakim momencie, w jakiej pozycji tloka nastepuje zaplon - czyli przeskakuje iskra na swiecy, bo jesli jest taki klopot z oryginalnym...
Mamy pomysły, na przykład regulacja gaźnika.
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Może katalizator niedrożny.
Silnik się wkręca na obroty, ale skuter nie jedzie, czy pod górkę obroty silnika spadają?
I do tego zapewne brak kompresji i oleju ubywa? Zapieczone pierścienie, zużyty cylinder itd., w skrócie remont silnika się kroi...
Sprawdził bym ciśnienie jakie daje pompa paliwa. Może już się przytarła i daje za małe ciśnienie.
Witam, uruchamialem kiedys kilka motocykli z Anglii - od 'klimatu wyspiarskiego'/wilgoci - wszystkie zlacza w kostkach instalacji byly 'zielone / zakwitniete', czasem az 'napeczniale' - trzeba bylo odcinac kostki nawet, bo nie dalo sie rozpiac stykow, bo byly zlaczone korozja... Proponuje wszystkie zlacza elektryczne po kolei : rozpinac, czyscic, doginac...
Cóż Hyundai i Kia to jedyne marki które były cały czas dostępne w okresie pandemii. Całe stodoły tym zabite, połowa nawet odpala i jedzie. Ale o koreańcach można pisać albo dobrze albo wcale więc nie napiszę ... No dobra, a nie zassało mu katalizatora przez EGR ? Ale jak to sprawdzić to nie wiem, do dziś dnia nie ma dostępnego jakiegoś chińczyka którym...
Na początek zwiększ dawkę oleju do paliwa i nie katuj silnika do ok. 500 km.
A możesz napisać nr błędów które pokazuje komputer i czym diagnoza robiona?
Mnie to wygląda na koniec pompy a w najlepszy wypadku tylko sterownik pompy ale na jedno wychodzi.
Daje gaz do podłogi a obroty max 3 tysiące. Na postoju to możliwe. Sprawdź podczas jazdy, nawet na pierwszym biegu. Powinien się normalnie wkręcać w obroty.
Rozrząd był robiony na blokadach ?
Może sprawdź zawór płytkowy pod gaźnikiem .
co to może być Zima.... Czy przytkanie (nie zatkanie!) wlotu do gaźnika pozwala na wkręcenie się na obroty? Jednak luzy zaworowe to bym sprawdził. Tak dla świętego spokoju, bo w tych silnikach padają jak muchy. Jaki olej?
Prawdopodobnie kolektor zasysania nieszczelny, podcisnienie niewystarczajace. Moze byc pekniety waz, niedokrecone sruby, itp. W tej sytuacji sterownik redukuje ilosc wtryskiwanego paliwa, silnik sie dusi i strzela.
Masz czym podejrzeć parametry? Może EGR otwarty i na przepływomierzu wtedy nie ma przepływu.
Mam tą samą podkaszarkę i mam podobny problem, po odpaleniu pracuje chwilę i gaśnie, nie wchodzi na wysokie obroty i nie reaguje na zabawę pokrętłami H i L
A wiazke przemierzył ten fachowiec ze juz chce latac za nowym ecu ? Dodano po 5 Z pinu B26 idzie wspolna masa na cz.temperatury i przepływomierz oraz czujnik halla wałka rozrzadu.
Bez skutków ubocznych nie możesz go zaślepić gdyż jego działanie jest związane między innymi za redukcję poziomu spalin. Wzrost mocy silnika po zaślepieniu EGR-a może podnieść jego temperaturę bardziej jak przewiduje to układ chłodzenia. Dlatego i z tej strony należy zachować pewną ostrożność. Masz dobre ciśnienia na cylindrach to tym bardziej nie ma...
Ja użyłem kawałek sztywnego drutu, trochę pozaginałem w tzw. wężyk wkładasz do wylotu i szorujesz, góra - dół i na boki. później wysypujesz nagar z tłumika.
Witaj kolego, jak na moje oko to masz uszkodzony tłok - pewnie był wymieniany i ktoś zbyt szybko wykorzystywał moc, tłok został przegrzany i teraz pod wpływem temperatury puchnie, co powoduje zacieranie się tłoka o ścianki cylindra, objawem tego jest trudne odpalanie oraz osłabienie silnika. Jeśli potrafisz ściągnąć cylinder, to sprawdź tą teorię.
Wkręcaj śrubę powoli po 1/4 obrotu, za każdym razem odczekaj chwilę do momentu aż silnik przestanie równo pracować (zaczną mu spadać obroty). Wykręcaj do momentu ustabilizowania obrotów. Wykręć jeszcze 1/4 obrotu. Sprawdź czy dobrze wkręca się na obroty. Powinno być dobrze, o ile poziom paliwa na pływaku jest właściwy i iglica jest dobrze ustawiona.
Ech, problem stary i oklepany. Błędy jakie masz? Czujnik siada.
Olej nie powinien wylewać się z silnika. Na prawym deklu pisze ile wchodzi oleju do skrzyni. Przyczyn nie wkręcania się na obroty może być wiele. Np. membrany ,uszkodzone uszczelniacze( wylewający się olej) gaźnik, zabrudzony filtr. Proponuje sprawdzić ile masz oleju ( jak dobrze pamiętam jest go ok. 800ml) jeżeli jest tyle co powinno a wyciska go na...
Odcięcie zapłonu w tym silniku wykonuje moduł zapłonowy, a ten iskrownik po to się kupuje by silnikowi łatwiej i szybciej było się wkręcać na obroty.
Za uboga mieszanka.
Wymień świece na początek bo jak drży silnik to ewidentnie wina zapłonu. Zaobserwuj czy jak się wkręca na obroty to nie ma szarpania na starcie
Jeżeli napisałem że po wymianie czujnika żadnych zmian to chyba jasne że w pracy silnika, dalej nie wkręca się na obroty :/
Jeszcze filtr powietrza sprawdź. Przy wyższych obrotach potrzebuje więcej powietrza a jak jest zapchany to go nie dostanie i się może nie wkręcać na obroty. No i filtr paliwa to obowiązkowo powinieneś wymienić przed zimą...
Witam panowie i panie, mam problem z silnikiem od malca. Natomiast za wolno wkręca mi się na obroty, pali dosyć dobrze, lecz jak jest zimny silnik, to trochę go dławi. Musi pochodzić z 6 minut, żeby reakcja na gaz się poprawiła, lecz i tak nie wkręca się wystarczająco szybko na obroty. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub...
Zdejmijcie rozrząd i dolne koło od rozrządu.Sprawdzić klin na wale korbowym. Prawdopodobnie uszkodził nacięcie na wale. Czasami po zgaszeniu silnika ustawia się w opymalnej pozycji i fazy rozrządu będą się zgadzać.
Wiem że głupie, czy sprzęgło nie zaczyna ci łapać gdy olej się nagrzeje? po dodaniu gazu normalnie wkręca się na obroty?
Wydaje mi się że masz sprzęgło do wymiany. Wkręca się na obroty?
Jakiej pompy?Jakich czujników? Nazwałbym to pompą wysokiego ciśnienia, jak to w każdym CR?? No chyba że nie mówimy o Z17DT?? A mówiąc czujnik miałem na myśli elektrozawór regulacji ciśnienia SCV- moje "przejęzyczenie".[/quote]
Tak udało sie,rozgryzłem temat i to samo bedzie u ciebie.Jak zainteresowany to odezwij sie na PW.Za duzo wlozylem czasu i eksperymentow zeby to publicznie ogłosic.
Witam. Mam takie same problemy z tym silnikiem w E46 sedan Lift.. Auto ma rozciągnięty wg mechanika łańcuch rozrządu.. Wymiana niebawem.. ("grzechotanie" przy odpalaniu na zimnym.. brak mocy) itp. Jak skończyła się powyższa historia? Pozdrawiam
Nie wolno odłączać aku na pracującym silniku!!! Grozi to spaleniem diod/diody prostownika. Coś jest sknocone w instalacji. Zwarcie lub złe połączenie lub pomylone połączenia. Diody nie powinny się mocno grzać. Szczególnie gdy nie ma inncyh odbiorników poza zapłonem. Jaki zapłon? Jaki regulator?
Przecież widzicie że nawet przy dodaniu gazu silnik nie wkręca się na obroty,to czemu maja służyć sugestie o czyszczeniu krokowego?
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
Trzeba sprawdzić kondensator czy nie stracił pojemności. To, że jest napięcie na obudowie to jest efekt braku uziemienia, braku ciągłości przewodu ochronnego w kablu zasilającym, wtyczce, w maszynie lub w gnieździe zasilającym. Jeżeli to napięcie byłoby efektem uszkodzenia silnika i przebicia do obudowy to dzięki prawidłowemu połączeniu przewodu ochronnego...
Mam blad 7f18 auto nie wkręca się na obroty podczas jazdy Mercedes ml320
Dzień dobry - remont silnika się kłania :) ... Ale może nie jest aż tak źle... Kopci, ok, ale na czarno, biało czy niebiesko (to ostatnie to praktycznie wyrok śmierci XD). Jeśli na czarno to wyreguluj dobrze gaźnik (masz zbyt bogatą mieszankę paliwową). Jeśli na biało to albo jest zbyt uboga, albo masz wodę w silniku... Pamiętaj że jest gorąco ostatnio...
Rok 2004 wersja na gaźniku :D Honda jest "słaba" na zimnym i ciepłym silniku.
ciężka wkręcać obrót suzuki wkręcać obrót mondeo wkręcać obrót
naprawa dystrybutora krups zmiana czasu letni zimowy dźwięku realtek
podłogówka sterowanie immergas zapowietrza
Jak podłączyć antenę współosiową do radia? Przegrzewanie bojlera Ariston Pro1 Eco 120V - diagnostyka i naprawa