Nie wkładaj wtrysków w głowice, zobacz czy podają paliwo.
Wkładaj wtryski AC powinny siąść W02 W03 W031...
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Odkręć rozrusznik, przez otwór będzie widać koło zamachowe możliwe, że i zobaczysz otwór do wkładania bolca do ustawiania kąta wtrysku.
raczej nie prędzej przyczyną będzie czystość przy wkładaniu wtrysków
Tak. Wkładasz wtryski które mają inna wydajność i przez to te problemy.
4 omowe wtryski będą potrzebować trzykrotnie większy amperaż, uszkodzisz końcówki sterownika. Wkładaj 16 omowy.Tym nie uszkodzisz sterownika.
Chyba wypadało by najpierw założyć rozrzad ( sprawdź czy kliny nie pozrywane na walkach) i na wyjetych wtryskach zakręcić wałem. Jeśli nie ma żadnych oporów to wkładamy wtryski i próba.
Dobra ale ja tutaj czegoś nie rozumiem po co wkładać wtrysk !!!!!!!!! Przecież silniki 900 chodziły świetnie na gaźniku, w cinquecento była taka wersja z gaźnikiem więc nie lepiej kupić silnik który chodził na wtrysku zmienić kolektor dolotowy pod gaźnik i to wszystko, pozostaje tylko sprawa modułu zapłonowego i czujnika ale to nie jest wielkie zmartwienie.
Stary fiat 1.9JTD. Pali od strzała ma moc, znosi błędy kierowców - dlatego go lubię i nie poszedł jeszcze drogą wszystkich samochodów, i nie pójdzie dopóki nie znajdę powodu uszkadzania cewek wtrysków - zawsze przebicie do masy, nigdy przerwa obwodu. W ciągu ostatnich kilku tysiecy km wymieniłem pięć wtrysków. Pierwszy, czwarty, trzec i dzisiaj dwa...
Oczywiście masz całkowitą rację. Ludzie tną wydechy, wkładają stożki, próbują różnych pseudo chipów oszukujących głównie czujnik temperatury (co niczego nie zmienia), wiercą dysze, wkładają większe wtryski albo pompę i myślą "teraz to zasuwam". Zmiany w dolocie i wydechu są jednak niezbędne, jeśli chcesz dobrze napełniać cylinder i dobrze go wietrzyć....
Posiadam wiedzę i dużo materiałów na temat golfa mk1 różnych wersji. Sam obecnie przekładam silnik. Zamiast 1,6 gaźnik wkładam 1,8 wtrysk. Z miłą chęcia wymienie informacje.
Witam!Jestem na etapie wkładania wtrysku Digifant 1 do corrado 2.0 16v 9a.moje pytanie: a:Czy koniecznie muszę stroić Digi żeby pracował pod 16v? b:czy jest jakiś sposób żebym zrobił to samemu? c:czy komuś działa takie coś bez strojenia. d:jeśli trzeba stroić to ile coś takiego kosztuje i gdzie można to zrobić w okolicach tarnowa? P.S Auto odpala ale...
Koduje się common rail a pompo-wtrysk wkładasz odpowietrzasz pompą elektryczną palisz i jedziesz
Wymieniłem cały układ paliwowy wraz z wtryskami. Nawet drugi sterownik silnika wkładałem. Samochód chodzi normalnie ale wahanie nadal pozostało.
albo źle zrobionych wtrysków No właśnie... Czy wiesz na pewno, co wkładano do wtrysków? Czy na pewno oryginalne zaworki Delphi (plus ewentualnie oryginalne końcówki)? Jest mnóstwo chłamu na rynku, nie nadającego się do niczego... Takie opisy jak twój to już prawie codzienność. Ile już przejechałeś na tych wtryskach? Tylko to ruszałeś?
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Sprawdzałem iskrę, wtrysk wkładałem od innego sprawnego a pompę sprawdziłem w ten sposób że zdjąłem przewód paliwowy z mono wtrysku i dałem na zapłon przyłożyłem immobiliser, pompuje jak poj**bana.
To czyli tak, odkręcam wylot wtryskiwacza, luzuję górną nakrętkę, wkładam w przyrząd i kręcąc sierodkiem ustawiam wtrysk.
Jak w temacie. Co polecacie - czy wtryski w razie potrzeby lepiej regenerować ,czy jednak kupować używki - chodzi mi o wtryski Boscha dedykowane do Fiata silniki JTD-m. Na forum Klub Fiat Stilo zabieram się za pisanie krótkich rozważań i chciałbym poznać wasze opinie na ten temat :] W grę nie wchodzą nowe wtryski ponieważ nasze autka wahają się w przedziale...
Na twoim miejscu mając auto w warsztacie wymieniłbym obie pompy na nowe. W moim przypadku także wymieniłem jedną, druga pojeździła niecały rok i się zatarła i prawdopodobnie puściła opiłki w układ, więc i wtryski poszły do regeneracji. Każdy ma jakiś swój system postępowania, ja wymieniam uszkodzone części na nowe, jakoś nad wyrost wydać mi 1tys pln...
Fabrycznie w C360 i Zetorze nie stosowano podkładki pod wtryskiwacz, nie znajdzie się ich też w katalogach części. Owszem i zdawało to egzamin tylko w przepadku nowych, fabrycznych części. Dla doszczelnienia wtrysk/gniazdo, wkładało się wtryskiwacz , przykładało od góry miedziany szeroki pobijak i uderzało się kilogramowym młotkiem. Dopiero po tym...
na 3 i na 5 cylindrze wymieniłem wtryski bo trochę lały a stukanie pozostało. Możliwe że któryś z tych nie lejących się zacina? może ten wtrysk co go wyjąłem będę kolejno wkładał w miejsca pozostałych wtrysków i może to coś pokarze :|
Zauważyłem że z pod jednego z wtrysków na zimnym silniku unosi się smużka dymu. Zapewne jest to efekt użycia starych podkładek miedzianych w czasie gdy zakładałem nowe wtryski. Aby można było jeździć bez ryzyka że wyreza mi gniazdo w głowicy zmieniłem na szybko podkładkę na nową, ale że nie miałem pod ręką odpowiedniej o grubości 2mm dałem dwie o grubości...
Szkoda byłoby wkładać zregenerowane wtryski bez pewności, że pompa nie opiłkuje... Jeżeli filtr już trochę pracował, to warto go wyjąć i zrobić mu sekcję. Dokładnie sprawdzić, czy są w nim opiłki, czy nie... Dopiero wtedy podjąłbym decyzję, czy wytargać pompę i ją robić, czy nie. Nie bardzo wiem, jak sobie pompiarz wyobraża zajrzenie do zbiornika. Można...
Radość będzie gdy przyjdzie wyjąć ten wtrysk .Obejrzałem filmik , w ten sposób to można to uszczelnienie dopiero zepsuć , jest do tego przyrząd można go zamówić u tokarza i wkładanie tego uszczelnienia trwa chwilę .
. Czy to prawda, że "komputer" powinien sam się dostosować do parametrów wtrysku? Układ wtryskowy Delphi w silnikach tdci posiada zdolność samoadaptacji wtrysków. Podczas jazdy układ optymalizuje kody wtryskiwaczy. Przy wkładaniu zupełnie innych wtrysków najlepiej jest je prawidłowo zakodować - tym nie mniej jeżeli silnik odpalił, to po przejechaniu...
Siemka. Mam pytanie. Co mogło być przyczyna ze rozrusznik ciagle kręci bez włączenia zapłonu oraz wtrysku? Jak wkładam akumulator do motocykla podłączam pierw plusa a potem jak już styka minus z akumulatorem bez przekręconego kluczyka rozrusznik zaczyna kręcić.
Na dźwigni gazu powinieneś mieć plastikową nakładkę. Na niej są wybite trzy cyfry np. 7.07. Dodatkowo musisz mieć przedłużkę którą wkładasz w pompę, a która ma mieć określony wymiar w celu dokładnego ustawienia.
Ja wczoraj ściagłem głowice i okazało się że w 1 i 3 głowicy końcówka wtrysku jest osadzona zbyt wysoko i końcówka zamiast rozpylać paliwo bezpośrednio nad tłokiem w tej komorze to leje po głowicy. Być może tu będzie problem. Dzisiaj zakładam inna głowice bo po założeniu wtrysków wszystkie końcówki wystaja tak jak powinne . Nie będę wkładał podkładek...
A nie lepiej założyć mikser 38 mm i na niego podkładkę typową od boscha.IM bliżej podany gaz tym lepiej .Nigdy w boschu nie wkładałem miksera w gumę ,ale jak dasz blisko czapki okrywającej wtrysk ,to też będzie dobrze.Srednice oczek w mikserach w gumę musi być mniejsza ,gdyż dużo powietrza to duże spalanie i gorsze zassanie gazu.W gumę możesz wsadzić...
Od siebie dodam tylko że miałem przypadek z crafterem (BJL) silnik z filtrem przybywanie oleju dymienie na biało. Wtryski sprawdzane wkładane używki . Tylko nowe załatwiły problem
Sprawdź czy wtryskiwacz wyjdzie na tym cylindrze. Jak tak to wbij żarnik do środka. Zakup wcześniej cienki magnes, taki żeby przeszedł przez otwór od końcówki wtrysku. Potrzebna Ci będzie jeszcze sprężarka i pistolet długi do przedmuchania. Magnes wkładasz przez otwór po wtryskiwaczu, a w otwór po świecy wdmuchujesz powietrze. Sto procent gwarancji...
Dziękuje za odpowiedz . Marcinek ale chodzi mi o to jak wyciągnę pompę paliwa i wkładam czy muszę ustawiać kąt wtrysku, jeżeli tak to jak to zrobić
Pomiar kompresji może wyjść prawidłowo nawet podczas gdy pierścienie będą popękane lub gładź cylindra będzie porysowana. Mam podejrzenia że w tych nowszych silnikach Piaggio (HiPer) zaczęli wkładać tłoki gorszej jakości, gorszy stop aluminium przez co puchną gorzej niż Almoty do Rometów. W bardziej skomplikowanych kwestiach wtrysku Purejet raczej na...
Wałek przestawiony o ząb nie działa tak samo. Co do pompy to tak na prawdę możesz ją wsadzić całkowicie odwrotnie i też będzie działała ,bo ona robi jedynie ciśnienie a za kąty, ilość paliwa i ilość wtrysków na cykl odpowiadają wtryskiwacze elektryczne. Nie należy jednak pompy wkładać inaczej z pewnych względów,ale to na osobny temat bo awantura tutaj...
Teraz znajomy sprzedaje nowe wtryski .216 które miał wkładać do siebie, na końcówkach WZM, 220/300 bar. I tak się zastanawiam, czy jest sens to wkładać? Zwłaszcza, że raczej nie planuję zmiany turbo, bo z WG na VNT bym musiał trochę nad tym czasu spędzić...[/quote] Ja regeneruje wtryskiwacze i pompowtryskiwacze i kolego tego WZM to bym nawet do taczki...
Totalny bezsens, nic przecież nie ugrasz zmianą samej turbiny albo wkładasz oryginalne turbo i robisz chip albo robisz: Turbo: GT1749VB wtryski 0.260mm FMiC wydech i wtedy sięgasz pod 200 koni/400 Nm więc zmiana turbo na większe owszem, do tego wtryski, cooler, strojenie i masz 2x taką moc.
Zrobię tak,że jutro podłączę stary wtrysk bez wkładania,zobaczę czy to uruchomi pompę paliwa.Tu coś jest chyba w kompie zapisane,może tędy droga. Odpiąłem dziś czujnik na listwie i nic,dalej nie włącza pompy.Nie ma żadnych kontrolek na pulpicie,poza abs,który się pojawił po wyciągnięciu wtrysku.Spróbuję na starym wtrysku.
Mało danych ( typ silnika, rocznik) Mam i miałem kilka renówek w benzynie i bardzo często padają wtryski, traci kontakt wtyczka, ułamują się gniazdka we wtryskach. Sprawdź ( delikatnie !!!!) podłączenie wtrysków. Jak będziesz wkładał wtyczkę podtrzymuj gniazdko, by go nie ułamać . Pozdr. J.
Czy kolega Rexcorrus może jaśniej opisać jak to było z usunięciem tego problemu . Ponieważ u mnie zachodzi podejrzenie przestawienia rozrządu ponieważ dawałem pąpe i wtryski do regeneracji. Po tym wszystkim w silniku pojawia się klekot od 1200obr jakby zawory grały i kolega twierdzi że to musi być wina tego przestawienia ponieważ zauważył że mam oryginalna...
Peugeot expert 3 2.0 hdi rhr 2007. Historia zaczęła się od wymiany silnika po zerwanym rozrzadzie. Po tym zabiegu auto chodziło jak marzenie. Przy zerwanym rozrządzie ucierpiał jeden wtrysk( rozbilo końcówkę) . Wtrysk został naprawiony na częściach z jakiegoś tam wtryskiwacza co leżał rok czasu na półce. Pierwsze dni były dobre, silnik chodził idealnie...
co do ciśnienia na wtryskach ni wiem podobno były wkładane drugie i też nie pali
Pracuje lynnie ale jak nie ma pompek i cewki gaszenia jak tylko włożę pomke to stawia opór Dodano po 1 Trzeci dzień walcze i nie mam już pomysłów jak wkładać te pompki a widze ze znasz ten silnik bardzo dobrze
kod błędu P0201 Ale czy to trzeba kompa wymienić, w takiej sytuacji ? i jak wygląda sprawa z kodowaniem ,trzeba nowego zakodować czy wkładamy i śmigamy ?
Witam Czyli jeżeli mam mondeo 2.0 tdci z długimi wtryskami to spokojnie moge założyć silnik z krótkimi wtryskami ? Obydwa układy delphi. Tylko kodowanie wtryskiwaczy ? Pozdrawiam Nie, jeżeli masz silnik z długimi wtryskiwaczami, musisz włożyć długie, jeżeli z krótkimi, to krótkie. I w zasadzie powinno się wkładać takie same, oprogramowanie w PCM (soft)...
TDCI na bezpośrednim wtrysku ? Jeśli tak to wkładasz wtryskiwacz we właściwej pozycji (tak jak były stare) i na widełkach Y dokręcasz nakrętke. Nie da się inaczej zamontować.
Niech mnie ktoś oświeci bo ja całe życie myślę że są tylko 1,1 w trabancie z polówki, a 1,3 wkładali w wartburga (od golfa)
Witam.Mam Passata B6 2.0TDI 2007r.Mój problem polegał na tym,że auto odpalało po czym zaraz zgaslo a komputer pokazywał "Steering wheel malfunction" pojawiała sie kontrolka czerwona kierownica i komunikat "steering column lock defective" czasami musiałem wielokrotnie wkładać i wyciagać kluczyk aby odpalic auto, po włożeniu kluczyka nie było zadnej reakcji,nie...
Tu potrzeba dosłownie jednej minuty aby to dobrze zdiagnozować. Na przewód z cewki zapinasz świecę, lub ustawiasz końcówkę przewodu blisko masy. Odsłaniasz wtrysk zdejmując pokrywkę co dolatuje powietrze. Wypinasz wtyczkę 3 pinową z aparatu zapłonowego. Do środkowego pinu wkładasz kabelek lub sondę miernika (amperomierz) a drugim końcem trzesz po masie....
Dodam, że gazownik proponował też ewentualnie wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa w trakcie jazdy tylko nie wiedział, czy ten bezpiecznik jest podłączony pod samą pompę czy pod coś jeszcze. Co o tym sądzicie Gazownik podłączał gaz pod kompa i coś tam sprawdzał , na pewno czy ma opcje, że sam dorzuca BP (wyszło, e nie - mimo, żw poprzedni właściciel samochodu...
wtrysków Z oringami? Ostrożnie przy wkładaniu, nie wiem jak, ale byli tacy, co kancerowali oringi... I jak grzebiesz, to sprawdź, czy masz już odcięty kawałek kolektora ssącego, czy jeszcze nie. Pękał i płyn wyciekał, także może zawczasu go uciąć :)
ja kalibruje wtryski suwmiarką cyfrową, w środek wtryskiwacza wkładam bolec i mierzę skok. wystarczy dobrze wyczuć moment dobicia zderzaka, zrobić kilka pomiarów aby wykluczyć błąd. Metoda na tyle wystarczająca aby wtryski w silniku o układzie V, gdzie są dwie sondy miały równe korekty pomiędzy V, różnica max do 1-2%.
Temat jeszcze niestety nie jest rozwiązany. Wymieniono parownik z reduktorem. Okazuje się, że to nie wina parownika. Dodatkowo sprawdzono wtryski, zdjąłem wężyki i wkładałem je do szklanki z wodą-zero bąbelek w wodzie. Dzisiaj odstawiłem auto do mechanika. Sprawdził auto, czy aby go nie oszukałem. Przy chłodnym silniku, wchodził na obroty 400obr/minutę,...
Tylko jak to wszystko ugryźć. Nie chce już za dużo w ten samochód wkładać, bo nie jest on już zbyt dużo wart.
Witam, zgadza się, był system Digijet dla NZ, ale jak kwok pisze nie opłaca się wkładać sekwencji. Niewielki wzrost mocy przy dużym wydatku kasy. Chyba że z rozbiurki. Pozdrawiam!
Ten magiczny kołeczek służy do ustawiane początku wtrysku paliwa (zapłonu). Wykręcamy go wkładamy kołek ustalający nienagwintowanym końcem w otwór, z którego go wykręciliśmy,a na kole zamachowym są otwory odpowiadające odpowiednim stopnia wyprzedzenia zapłonu.
16V SPi ? To nie będzie poprawnie działać brava była na sterowniku bosch-a, przepustnica na linkę z serwomotorem 4 Wtryski lejące parami To w końcu wkładałeś samą głowicę czy cały silnik ?
Witam Mam ten sam problem Czy zrobiłeś na śrubę i jak chodzi? Chciałem to samo do 130KM Kiedyś wkładałem sam do różnych min Audi z wtryskiem mechanicznym - tylko 1 strzał Pozdrawiam
Właśnie jestem po wymianie wymieniłem cewkę i iglice .Rozkręcasz wtrysk na poł .Od góry wyciskasz cewkę w dół i wychodzi minuta roboty .Czas pokaże czy błąd powróci .Wtrysk Delphi.Od góry czyli od blaszek cewki .Wkładasz mały śrubokręt w gniazdo cewki tam gdzie wchodzi wtyczka i pociskasz w dł i cewka wychodzi bez problemu kolego.
Odczyt ciśnienia paliwa podczas rozruchu, próba przelewowa, bez tego stoisz w miejscu albo na pałę wkładasz następne elementy.
Witam Noszę się z zamiarem założenia instalacji do Thalii 1.4 16V (98KM) rok 2010, przepustnica z linką. Sporo czytałem o tym, co założyć i im więcej czytałem tym bardziej zgłupiałem. Instalacja będzie montowana w serwisie - gwarancja - tak więc będzie to STAG 4 i o ile do centralki nie mam zastrzeżeń, to kompletnie nie wiem jaki kazać wstawić parownik....
Kolego -pod akumulatorem siedzi sterownik wtryskiwaczy(podmień go na próbę z jeżdżącego auta)Wkładasz i palisz.(nie ma żadnego immo w tym sterowniku).
juz Ci podaje kod silnika to 8140.47r silnik z elektroniczna pompą wtryskową z wtryskiem sterującym i pierwszym kompem jaki wkładano do ducato moc 79kw.
Kolego ja mam podobnie jak Ty!! Popatrz: od pewnego czasu mam problem z iveco jak w tytule, podchodzę do samochodu odpala bez problemu-po zgaśnięciu wszystkich lampek oczywiście, a niekiedy jest awaria wkładam kluczyk przekręcam i zaczyna migać wtrysk i migać kluczyk code i nie odpala, ale jak wsadzam kluczyk i nie czekam na zgaśnięcie kontrolek to...
bez większych szczegółów. Słusznie, lej benzyne, a mów że to ON z przepracowanym silnikowym. Areometru do baku nie musisz wkładać by udowodnić ciężar właściwy ( gęstość) tego napalmu. A może zamiast gaźnika wtrysk drobno zmielonych trocin ?
Dobra, prawdopodobnie doszedłem już co i jak z tym zapłonem. Zapłon ustawiony. Z boku w pompie są 2 śruby, jedna na imbus i druga na TX50 z blaszką. Zapłon ustawiony poprzez ustawienie pompy na łezce, wkręcenie czujnika zegarowego i kręcenie w prawą stronę aż do uzyskania magicznej wartości 62. Ośka pompy zablokowana śrubą z blaszką. Zablokowana pompa...
Ile razy można pisać że w autach z elektronicznie sterowanym wtryskiem nie ma żadnego ssania? Szukaj problemu tam, gdzie już łapki wkładałeś.
Witam, W tym roku odpaliłem swoją nagrzewnicę , na szybkim II biegu chodziła Ok, lecz na wolnym biegu po kilku godz. pracy dymiła i zamulała się totalnie ( niska temperatura grzania ) . Mam teraz sposób trochę wybuchowy na nagrzewnice które po jakimś czasie przestają grzać . Moja ma teraz krótki wydech około 1m średnica 125mm . Lecz na pierwszym biegu...
Tam pompa jest sterowana elektronicznie. O jaki silniczku mówisz? Jeżeli chodzi o dynamiczne przestawianie kąta wtrysku to od tego w pompach VP37 jest zawór N108 i jest to zwykły elektrozawór. W pompie jest jeszcze kilka elektrozaworów ale ich nie sprawność objawiałaby się cały czas. Używek nie poszukam bo silników 2.5 TDI w C3 dokładniej silnika 1T...
Teraz to sam się zamotałem , ale chyba najpierw ustawiasz wałek na znaki , wał na OT , potem przekręcasz wał , już razem z wałkiem na 15 stopni po i wkładasz zablokowaną pompę.
Wyciągasz wtryskiwacz,wkładasz rozwiertak,zbierasz trochę materiału tak żeby się wszystko ładnie zabielilo i tyle. Frezarki trzeba posmarować towotem żeby się opiłki aluminium przykleiły wtedy mniej roboty z czyszczeniem. Takie coś http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=719...
Znalazłem informację, które pokazują: 1) dawki wtrysku pełnego obciążenia (VL) 2) dawce emisyjnej (EM) 3) dawki wtrysku biegu jałowego (LL) 4) dawki wtrysku pilotowego (VE) Z przeprowadzonego badania wynika, że: -przy pełnym obciążeniu wynoszącym 1600 bar wtryski dają większą nieznacznie dawkę o 0,35mm^3/H -dawka emisyjna jest w granicach pomiarowych...
Aby silnik był od wtrysku simos 3.3a to kod silnika nie ma znaczenia. Dodano po 5 Kiedyś do polo wkładałem 1.6 zamiast 1.4 APQ i mimo że silnik pojemnością się różnił to wtrysk był bosha bodaj motronic 9.0. Po odpale na początku miał wciąż ubogą mieszankę ale po kilku km sam się dostroił i chodził jak pszczółka.
Próbowałem diagnozować KTS 540 ale brak komunikacji ze sterownikiem i raczej się nie zapowietrza bo jak zaślepiam rurki od nadmiaru wtrysków to pali na obrót a jak je wkładam na miejsce to zapala i gaśnie.
Do ABU się nada. AEE to całkiem inny silnik, wielopunktowy sekwencyjny wtrysk, mało wymagający więc najlepiej tam 4 generację wkładać, na każdym g...ie pojedzie, o ile gazownik ma pojęcie co robi.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Wkładaj po kolei nowe, na którymś nie zapali.
Wyjmij filtr paliwa i zobacz czy tam czasem nie ma czarnej ropy. Ja bym stawiam na uszczelniacze na wtryskach. Wyjąć wtryskiwacze i dokładnie obejrzeć uszczelnienia. Moze przy wkładaniu zostały uszkodzone bądź źle założone - przekręcone.
Witam sprinter 2.9 99r sprinter kulawo chodzi jakby na jeden cylinder nie palił. zacząłem od spr metoda domowa odkrecając wtryski jak włączonym silniku na pierwszym cylindrze minimalna różnica na pozostałych 2-3-4-5 jak sie poluzuje czuć silnik lata jakby miał wypaść wiec wyciagnąłem do regeneracji spr go faktycznie słabo z nim było dobra zregenerowany...
Jak masz drugi silnik z osprzętem elektrycznym , sterownikiem i zegarami, to wkładaj; jest tylko pytanie czy będzie pasował mechanicznie.
Ludzie ! Ten samochód idzie sprawdzić dosłownie w minutę. Ma być iskra i paliwo. Bierzesz starą świecę i wkładasz do przewodu z cewki, zdejmujesz pokrywę wtrysku. Impulsowo zwierasz do masy środkowy pin hala i obserwujesz czy jest iskra i czy leci paliwo z wtryskiwacza. Oto i całe sprawdzenie. A dalej to już prościutko.
Witam. Jeśli chodzi o ustawianie parametrów wtrysku to nie jest to trudne. Tak jak kolega powyżej manula w dłoń i czytać. Większość maszyn, tych nowszych, posiada możliwość wgrywania tylko danego programu. Zaznaczasz program, wkładasz dyskietkę i leci. natomiast jeśli masz ustawiać, czy dobierać parametry do jakiegoś detalu to jest tutaj jakieś nieporozumienie....
Większość poprzekładana. W poniedziałek biorę się za złożenie rozrządu i wkładam silnik do autka ;) Może jakieś schematy, porady ;)
Witam, mam taki problem otóż mechanik robił mi rozrząd, po tym rozrządzie samochód zaczął klekotać i zaczęło trząść budą przy schodzeniu z obrotów, drugi mechanik patrzył i mówił ze jest dobrze rozrząd ustawiony, wysłał mnie do pompiarzy to Ci powiedzieli ze jest przestawiony rozrząd na pompie wtryskowej, i trzeba wyjąć pompe i ją kalibrować i wkładać...
Jedź do elektromechanika, nie do ASO. Niemniej nie dziwię się, że chcą to wywalić. Nie ma chyba gorszej roboty niż poprawianie po kimś. Instalacja Tartarini wcale nie jest FIATowska, one były zakładane w salonach i wcale dobre instalacje to nie były. Zwłaszcza te znane mi z Punt mk.2 gdzie do silnika na wielopunktowym sekwencyjnym wtrysku z plastikowym...
Auto jak w temacie, po przekręceniu stacyjki nie pali się kontrolka silnika ( kontrolka była sprawdzona na pewno działa ). Brak sterowania pompą paliwa , wtryskami, zapłonem . Komputer z tego samochodu był wkładany do innego samochodu podobnie jak cewka i przekaźnik pompy paliwa wszystko sprawne ! Pompa paliwa sprawna. Czujnik obrotów sprawny ? ( opór...
Pompy zamieniane miejscami nic nie pomogło dalej w tym miejscu problem. Oringi wyglądają ok. włożone równomiernie i posmarowane olejem przy wkładaniu żaden nie obtarty.
Przy tym wyciąganiu i wkładaniu poduszki silnika nie zostały uszkodzone ? Sprawdzaliście ?
Witam posiadam Audi a4 b8 143 CR 2009r z awaria pompy common rail która nie tłoczy ciśnienia.. a mianowice problem jest taki silnik jest sprawny kompresja około po 27 bar na 4 cylindrach padla mi pompa CR wymieniłem cały układ wraz z bakiem:) i wyczyściłem rurki:) nowe wtryski itp zrobione jak nalezy:)miałem jedną pompę zapasawą oddałem ją do regeneracji...
Bez kodowania,na autokalibracji, w najlepszym przypadku będą gorsze osiągi, w najgorszym - problemy z odpalenie i śmierć silnika w ciągi kilku miesięcy A skąd niby to wiesz? Na samoadaptacji wtryskiwacze pracują przecież stale i jeśli ją wykasujesz powracając do pierwotnych kodów - dopiero się zdziwisz jak silnik fatalnie pracuje... Jeżeli wkładasz...
A widzę ze ten próbnik co mówisz EPS 100 To zwykły tester na zegar a on wkładał do jakiejś maszyny te wtryski i mu dwa ciśnienia sprawdzało bo tym zwykłym nie wyregulujesz dwu sprężynowych wtrysków . Sam wymieniam nie raz wtryski i końcówki ale to na jedno sprężynowych wtryskach i pracuje na maszynie z lat 70 :P Dodam ze tylko w ciężarówkach wymieniam...
Te same mozna wkładać, ale najpierw sprawdź pompę i cały układ paliwowy pod względem obecności opiłków
Żeby wyeliminować przyczynę trzeba ją najpierw znaleźć. Nie jeden już szukał, nawymieniał części za parę tysięcy i jak odpalała tak odpala. Jak się świece załączą to jest git malina. Teraz pozostaje albo pompa do regeneracji, a to koszt 1000zł-3000zł lub wtryski za 1500zł. W auto nie chcę już wkładać bo pożarło mnie finansowo a sprzedać go się nie opłaca...
To właśnie z powodu tych tulei obsady wtrysków jest ten cały remont. Doszły jeszcze prowadnice w dwóch zaworach wydechowych i cztery gniazda w jednym cylindrze. CZY USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ WKŁADAĆ NA SUCHO? Dziękuję za pomoc.
Jest metoda na te skutery i motorowery na wtrysku, aby przerobić na gaźnik. Nie jest to jakieś mega trudne, ale trzeba mieć pojęcie, jak i co podłączyć. Nie jednego już przerobiłem. Wtedy wkładasz 80cc i suniesz. Bo wiele tego jeździ i dużo z nich nie ma mocy. A najgorsze w tych chinolach są zawory wiecznie podparty ssący. Nie ma kompresji, nie pali,...
Po to, żeby nie wkładać głupich elektrozaworów na wężu PB, po to by z kulturą odciąć wtryski, po to by mieć możliwość regulacji nakładania się fazy benzyny na fazę gazu celem zmniejszenia szarpnięcia, po to by nie wyskakiwała kontrolka silnika, po to by sobie życie uprościć wykorzystując gotowe rozwiązanie specjalnie zaprojektowane do tego. Tyle.
W Astrze na pompie PSG16 wyjmowałem i wkładałem sterownik bez wyjmowania pompy. Jeżeli pompa wyjęta to się zgadza. Ale z dojściem do wtrysków jest mały kłopot.
Nie oryginał jest tak zrobiony aby łatwo było wkładać i wyjmować podkładki i w przypadku zatrudnionego dostępu, oraz aby przy montażu nie zreformować przewodu przełomowego - szansa że luty puszczą, co do wymiaru jest fi 8
Płytkę wkładam z kluczykiem, zestaw prawdopodobnie z jednego auta ponieważ wszystko się komunikuje, centralny działa, wszystkie błędy usunięte oprócz kluczyka i wtrysków.
dźwięk wkładać wkładać pamięć wkładać stacyjka
sterowanie zaworem kulowym zasilacz buforowy łączenie atmega obciążalność portów
bosch tcc78k751 bosch tcc78k751
Czy pompa wspomagania z innego modelu pasuje do VW Passata B4 1.9 TDI? Jak podłączyć regulator pokojowy do APC K?