Jeśli dobrze pamiętam, to tam jest pneumatyczny rygiel/siłownik. Sprawdź, czy idzie ciśnienie/podciśnienie. Lub po prostu kup korek na kluczyk i też miej z głowy.
Zgnita wiązka w okolicach modułu komfortu.
Jeżeli nie wyrzuca wlewanego paliwa na zewnątrz to wszystko w porządku.
Otwierasz kufer, odchylasz wykładzinę po prawej stronie i palcem cofasz trzpień siłownika.
sprecyzuj problem bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem, spróbuj magnesem jak to metal, giętkim chwytakiem z łapkami, pincetą, może kombinerki typu pelikan, spróbuj na gumę, jakimś glutem jak do czyszczenia klawiatur, klejem na gorąco, pałeczkami do sushi ? Może odkurzacz to zaciągnie jeśli dobrze uszczelnisz... potrzeba matką wynalazków :lol: 8-)
Proszę moją uzupełniającą odpowiedź potraktować za niebyłą. Z pewnością znajdzie kolega jakiś mały otwór w gnieździe/zagłębieniu korka wlewu paliwa. Ów otwór ma za zadanie odprowadzenie niechcianej wilgoci. Najczęściej jest on umieszczony w najniżej położonym punkcie względem wszelkich spadków w gniazdku wlewu. Są jeszcze i inne rozwiązania. Mniej agresywne...
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
sprawdzić oporność tego czujnika ? To kontaktron, nie czujnik.
W każdym aucie pod tapicerka przy wlewie jest taki uchwyt aby awaryjnie otworzyc
Syk to znaczy zasysanie powietrza z atmosfery czy wypływ powietrza ze zbiornika? Nadciśnienie w zbiorniku to normalna rzecz. Pracowałem w serwisie Fiata i raz (a był to pierwszy raz i jedyny) zapomniałem otworzyć wlew paliwa w Punto przed wymianą filtra paliwa pomimo przypomnień kumpli. Skończyło sie na tym, że sporo paliwa po odłączeniu filtra wypłynęło...
Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Witam, Nie zadnego czujnika dodatku. Poziom w zbiorniku jest obliczany. Jest natomiast czujnik obecnosci korka paliwa. Jesli on nie dziala, to kalkulator nie bedzie dodawal dodatku do paliwa i FAP nie bedzie mogl sie regenerowac. Oszczednosc 600zl stracisz wiec z nawiazka. Zreszta, jesli o tym czujniku mowa, to wydaje mi sie to drogo, bo sam czujnik...
Ja Ci dałem namiar, zadzwoń i zapytaj czy taki mają. Może będą wiedzieli kto ma. Wiesz - koniec języka za przewodnika.
to tak nie bardzo jak kolega pisze, bodajze od 89 VW benzyny mają zamknięty układ odpowietrzający zbiornik. Od zbiornikia do silnika idzie oprocz węzykow z paliwem i powrotnym jeszcze wężyk odpowietrzający. przy samym zbiorniku powinien byc jeszcze taki zaworek kulkowy-ważne żeby stał pionowo a nie był pochylony, bo wtedy faktycznie moze się zbiornik...
Jak masz uszkodzony centralny zamek to korek jako taki pasujący "na kluczyk" założyć można. Tylko pytanie co to ma ci dać? Na złodzieja i tak rady niem ma. Lej za 5 dych.
Czyli dokładnie nie wiesz, czy silnik gaśnie przez brak iskry? Problem z paliwem powinien dać się wyczuć podczas jazdy poprzez utratę mocy, reakcję na otwieranie przepustnic, na koniec nierówną pracą przy biegu jałowym. Trzeba zajrzeć do serwisówki, bo zwykle od zbiornika paliwa wychodzi jeden wąż i jest to odpływ wody z zagłębienia na korek wlewu paliwa....
Jedyny sensowny pomysł jaki widze to szukanie okrągłego kształtu - w końcu przeważnie zarówno zaślepka wlewu jak i wlew jest okrągły. Czyli kamera + proste rozpoznawanie obiektów. Czegoś podobnego się używa do rozpoznawania twarzy przez np. aparaty fotograficzne. Potwierdzeniem tego mógłby być czujnik laserowy, który by sprawdzał odległość pomiędzy...
Mam problem z rozszyfrowaniem sposobu zamykania i otwierania klapki wlewu paliwa w benzynowym Polo 6n2 z marca 2001. Auto pierwotnie miało pneumatyczny zamek centralny z pompą podciśnieniową w prawym, tylnym nadkolu. W drzwiach kierowcy jest sterowanie szybami, sterowanie lusterkami oraz dwa przyciski: - elektryczne otwarcie bagażnika - elektryczne...
Filtr paliwa zmieniony? Korka od wlewu paliwa czasem nie zassało?
Jedyny dostęp to przez korek wlewu paliwa. Wlewu oleju, nie paliwa i nic tam nie wsadzaj bo nie dosięgniesz nawet do połowy wysokości silnika. Tylko spust oleju korkiem w misce
Brak napięcia na bezpieczniku w skrzynce BSI
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
Do. czego Ci schemat, siłownik ma dwa kable i jest równolegle podłączony do siłowników zamków drzwi a dostanie się do niego to 15 minut roboty z odchyleniem boczka w bagażniku
http://www.zremb.com.pl/gpwp/gpw202t_par... - filtr oleju silnika PP-8.9 - miarka poziomu oleju silnika znajduje się obok filtra oleju - filtr paliwa WP 40-5 - miarka poziomu paliwa wkręcona jest w zbiornik paliwa z lewej strony wózka - obok korka wlewu paliwa - filtr hydrauliki WO815516525 pod wózkiem - miarka poziomu oleju hydrauliki...
Problem rozwiązany jak by ktoś potrzebował pomocy to pisać.
W Polo 6R producent czyli VW nie pomyslał o takim rozwiaząniu o jakim piszesz . Kierowca pomyka w trasie na oparach i chce zatankować na stacji paliwko i nagle spotyka go taka sytuacja ! Dlatego pytam ponownie moze ktos wie ?
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Odkręć ten korek wlewu paliwa przed porannym odpaleniem i wszystko się wyjaśni. Jestem prawie pewien, że zapali "od pierwszego", tylko włącz zapłon i daj mu chwilkę zanim uruchomisz rozrusznik.
Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa. Jeżeli wtedy cycek pompki nie odskoczy to przytkane jest między zbiornikiem, a tą pompką ręczną. Dlatego ją podciśnienie pompki mechanicznej wsysa.
Odpaliłem kulę do wróżenia , powiedziała że np zrobiło zwarcie w wiązce do klapy i uszkodziło komfort albo jego bezpiecznik. Także sprawdź bezpieczniki.
Poluźnij korek wlewu paliwa i zobacz czy gaśnie.
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
Na pewno jest złe odpowietrzenie zbiornika, za to jest odpowiedzialny cieńszy wąż od wlewu paliwa do zbiornika, który jest prawdopodobnie gdzieś zagięty lub przyciśnięty.
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Przeanalizować blokadę i zobaczyć czy bolec (najprawdopodobniej) wysuwa się po zamknięciu samochodu. Jeżeli wysuwa się ale zbyt mało to przeregulować chyba, że jest ułamana wskutek siłowej próby otwarcia. Jaki jest system tej blokady w tym samochodzie?
Na wewnętrznej stronie klapki wlewu paliwa masz nalepkę ciśnieniem powietrza w ogumieniu. Ale 4 bary to zdecydowanie za dużo, ciśnienie nie powinno być wyższe niż 2,5 bara. Wygląda na to że w serwisie przy przeglądzie przed zakupowym nikt nie pokwapił się o spuszczenie ciśnienia które zazwyczaj jest pompowane w okolicę 4 bar już w fabryce, po to żeby...
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Od bodaj '86 roku obowiązuje przepis, który zabrania odpowietrzania zbiornika paliwa bezpośrednio do atmosfery, dlatego producenci samochodów zaczęli montować układy evap. Układ taki składa się z pochłaniacza oparów paliwa zawierającego węgiel aktywny i zaworu (elektrycznego lub pneumatycznego) przez który opary są odprowadzane do kolektora ssącego....
Po dokładniejszych oględzinach okazało się, że jeden z kabli wychodzący z modułu komfortu był uszkodzony. Po wycięciu go i wlutowaniu nowego problem ustąpił.
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Wymontowałem siłownik bez większych problemów. Jest on uszkodzony. Muszę wymienić go na nowy. Dzięki za pomoc! Dodano po 2 Nie ma możliwości awaryjnego otworzenia klapki wlewu paliwa, gdy siłownik jest zablokowany. Trzeba wymontować siłownik wraz z cięgnem, mocno ciągnąc go do góry, i wtedy klapka się otworzy. Cięgno można odłączyć od siłownika i zamykać...
miałem podobny przypadek ,brak uszkodzonych bezpieczników ,siłownik i wiązka dobra , pomogła kilkukrotna zmiana telekodowania w bsi przy użyciu PPS.
Przy rurze wlewowej, naprzeciwko korka, po drugiej stronie blachy nadwozia.
kolego a gdzie taki klej można kupić i czy znasz nazwę tego kleju i czy to w ogóle zda egzamin czy będzie czymać
witam u mnie jest dźwignia na dole przy siedzeniu kierowcy
Witam , tak dokladnie o to mi chodzi , w środku jest elektrozawór ,membranka i mikrostyk. ak coś tam niedomaga to właśnie generuje taki błąd .Zakładam że korek wlewu paliwa jest i jest szczelny , bo to jest warunek prawidłowego dzialania .
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
Ta rurka przechodzi przez zbiornik i ma ujście przy zamknięciu wlewu paliwa. Jej zadaniem jest odprowadzanie wody, która w czasie deszczu lub mycia może się zbierać wokół korka i mogłaby się wlać do zbiornika po otwarciu wlewu. Oryginalnie jest lutowana mosiądzem. Możesz próbować uszczelnić jakąś paliwo-odporną masą uszczelniającą, np. REINZOSIL. Miękki...
siłownik wlewu paliwa wlewu paliwa octavia zamek wlewu paliwa
lodówki bosch opinie siemens ekspress denon strefy
Renault Master 3 dCi – błędy DF569 i DF054 pod obciążeniem, ciśnienie doładowania i paliwa Regulator Junkers FW120 nie świeci - brak zasilania