Wykręć i obejrzyj świece, świeca cylindra na którym wypada zapłon powinna być ciemniejsza niż pozostałe. Zamień miejscami z inną, po przejechaniu nie mniej niż 20 km znów daj popracować silnikowi na jałowym biegu, później wykręć i obejrzyj świece, jeśli okopcenie powędrowało ze świecą- winna świeca, jeśli pozostało na tym samym cylindrze- podejrzana...
Ktoś "wyregulował" wolne obroty. :)
Sprawdź napinacz paska i sam pasek. Voltomierz w rękę i sprawdzić ładowanie na wolnych obrotach.
Jakie podciśnienie w parametrach? Filtr powietrza drożny?
Wolne obroty ustawia się parametrycznie w komputerze wtrysku pozdrawiam
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
sciagnelm obudowe filtra powietrza wraz z przeplywomierzem i praca taka sama nic sie nie zmienia To jeszcze nie świadczy o tym że MAF jest 100% sprawny, na piechotę nic nie poradzisz, pokuś się o diagnostykę
Wielkie dzięki obroty ok wina uszczelek tylko trochę trzęsie silnikiem na wolnych obrotach
Zrobiłeś adaptację?
Może ktoś się orientuje jaka ma być procentowa wartość otwarcia zaworu upustowego turbiny na wolnych obrotach ?
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
Za wolne obroty odpowiada ten fabryczny.
Mam problem z wolnymi obrotami - scenic II 2005r, po odpaleniu obroty biegu jałowego ok 750 - 800 czyli ok. Parametr odczytany Clipem - regulator biegu jałowego włączony. Ale jak dodam gazu to obroty już nie spadają, parametr zmienia się na regulator biegu jałowego wyłączony. Parametr braku obciążenia to 14% a położenie pedału na "0" to 14 czasem 15%,...
Sonda lambda albo przepływomierz.
Cała twoja robota była psu w buty. Wystarczyło zrobić konfigurację blokady zapłonu. Jak sądzę Scenic ofiara mrozów i słabego akumulatora. A jak dłubiesz już w Siriusie to żaden nie idzie bez emulatora. Nie licz na jakieś cudowne wsady. Jak zrobisz bez immo to albo masz problem z klima bądź z problemem z wolnymi obrotami.
Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. Której w tym samochodzie nie ma, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Za niedługo podciśnieniowe wspomaganie hamulców też odejdzie do lamusa. W moim niedawno kupionym autku serwo hamulców jest elektryczne. Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia...
To o co kolega wyżej zapytał, co to za instalacja. A co do braku wolnych obrotów - nie wiem jaki masz silnik i czy jest tam w nim silniczek krokowy odpowiadający za wolne obroty. Jeżeli jest to przy zimnym silniku może się zacinać - nie otwierać.
Nie. Procedura resynchronizacji tego sterownika wygląda tak -wylut flasha -wlut flasha w odpowiednim wsadem czyszczącym -włacznie zasilania, odbywają sie wtedy pewne czary -wylutowanie flascha z czyściochem -wlutowanie oryginalnego z poprawionym wsadem -dolożenie emulatora immo jeżeli steronik ma chodzić poza immo w samochodzie ( w UCH, przecięta linia...
Zależy, w jakich się to dzieje okolicznościach - jeśli jedziesz bardzo wolno to pewnie chce utrzymać wolne obroty to i może przyspieszyć.
Jakim programem można przeczesać Landirenzo lambda control system 2-v05/2 Użyłem dwóch programów z elektrody i nic. Auto nie ma wolnych obrotów na gazie(Renault scenic 1,4) Z góry dziękuję za podpowiedź
Diagnoza komputerowa na początek.Sterownik zgłasza błąd.
Temat do zamknięcia. Scenic pracuje równo i nie gaśnie, nie czuć benzyny. Problem był w rozrządzie - przestawione wałki rozrządu o 2 zęby. Ktoś wcześniej ustawiał na ślady z mazaka i coś pomylił (błąd paralaksy). Dziękuje za zainteresowanie.
Najlepszym i najszybszym sposobem jest kupno używanego alternatora, do tego samochodu kosztuje grosze.
Dzięki Panowie za pomoc. Po zmierzeniu myślałem że altek jest dobry jeżeli napiecie jest wysokie i stabilne ale już wszystko jasne.
Tam jest sterowanie gazu za pomocą linki, wolne obroty to silniczek krokowy. Albo nawala, albo go trzeba przyuczyć.
Kolego a sprawdź w parametrach czy czujnik stopu nie krzaczy . Wiem że powiesz że nie ma nic wspólnego ale on pośredniczy w wolnych obrotach i miałem już ze 2 lub 3 sytuację że pedał wymieniony wiązka i przepustnica i nawet komp a problem pozostał . Koszt niewielki a może pomóc . Pozdrawiam .
może filtr paliwa / powietrza jest już zasyfiony i na wolnych nie ciągnie ?
To poproszę o podpowiedź jak zrobić to off , powiem tak mechanikę ogarniam ale elektroniki już nie bardzo . Dodano po 3 Jakiś czas temu miałem podobny problem też w scenicu ale jeden z użytkowników przysłał mi kod cztero cyfrowy który wbijalo się przyciskiem zamykania i było ok teraz też takiego kodu szukam . to był starszy typ,tu nie ma czegoś takiego...
Coś z tym pedałem przyśpieszenia a konkretnie 2 ścieżka, to nie jest raczej usterka mechaniczna, miałem kiedyś podobną sytuacje z Megane Scenic DTi tyle że on na wolnych obrotach czasem dodawał sobie do 1100. Stawiam na to, podmień drugi pedał i będziesz miał jedno wykluczone. Dodano po 1 Witam Podłączałeś CLIP, Kolego sądzisz że Saly podszedł do niego...
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Ta sama diagnoza Clipem ale szpec, który to robił się poddał. Teraz sam diagnozuję czym mam, apropo syfu już wiele nim naprawiłem i ufam mu. Oprócz urządzeń diagnostycznych to sama jednostka sterująca wypluwa awarie na tablicy po przekroczeniu temperatury. Wiem zagwozdka jest ale śledztwo trwa. Dodatkowo zestaw przekaźników: 746340 nie mam przekaźników...
Użycie funkcji "szukaj" nie boli. Było na forum! A i schemat się znajdzie!
MAP-sensor jest bardzo istotny . Normalnie w kolektorze masz podcisnienie , im więcej wciska się pedał gazu i otwiera przepustnica to te podciśnienie spada . To informacja że paliwa trzeba podać więcej . Dziura w wężyku to raz że sugeruje dużą dawkę , dwa dostaje się lewe powietrze które może zakłócać pracę na wolnych obrotach .
spotkałem sie z tym proglemem i walczyło z nim kilka serwisów usterką okazał sie zawór zmiennych faz rozrządu .Występowało to tylko na wolnych obrotach
Rozrząd parametry oraz odczyt błędów był sprawdzany clipem a nie jakimiś magicznym urządzeniem
Witam W moim Citroenie C4 mam skrzynie AL4 jest to odpowiednik DPO Auto kupiłem z uszkodzoną skrzynią jednak jej naprawa była nieopłacalna zmieliła sią cała przekładnia planetarna. Kupiłem drugą skrzynię z identycznym oznaczeniem. został w niej wymieniony olej i wymiana została wpisana do komutera oraz został skasowany licznik przebiegu oleju w skrzyni...
A kiedy był wymieniony filtr paliwa.
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
Jakie podciśnienie w dolocie na wolnych?
Przekręć zapłon , zobacz co pokazuje MAP. Odpal auto i zobacz co pokazuje MAP na wolnych obrotach. Pytałem czy sprawdzałeś zawór zmiennych faz.
Jak strzelił by kolektor dolotowy to miałbyś nie równe obroty na biegu jałowym, skaczące lekko obroty i nie równą prace silnika na wolnych obrotach, dalej było OK. Przypomniałem sobie że wydmuchiwało uszczelke między głowicą a kolektorem dolotowym, ale przeważnie na jednym cylindrze i tylko na wolnych obrotach to było odczuwalne.
Po autokalibracji i skasowaniu starych map spalanie spadło do 14 litrów. Jest to jakiś mały sukces ;-) Mam wrażenie, że motor ma na wolnych obroty koło 1000. Wina chyba leży po stronie auta, a ni einstalacji.
Witam, czy ktoś może podać jaką rezystancję powinien wykazywać czujnik ciśnienia oleju zamontowany w Renault Scenic 2.0 16V (F4R) Czujnik wymontowany wykazuje opór: 1.pomiar - 0.1Ohm 2.pomiar - 4ohm Zamontowany, odpalony silnik, wolne obroty: 1.pomiar - OL przekroczenie zakresu 2.pomiar - rosnąco 1/1,5/1,8/2,1MOhm i OL
Witam. Pacjent to Scenic pierwszej generacji. Silnik 1,6 benzyna /gaz (obecnie całkowicie odłączony). Zapala idealnie, silnik zrywny do pewnego czasu. Gdy pracuje na wolnych obrotach początkowe podciśnienie wynosi około 350 mB i zaczyna powoli maleć do około 700 - 800 mB. W tym czasie wolne obroty maleją aż do zgaśnięcia silnika. Przy tak małym podciśnieniu...
Silnik krokowy jest elementem wykonawczym komputera i to on ustala wolne obroty w zależności od temperatury silnika jest on niezbędny a poduszki pewnie na szrocie się kupi za niewielkie pieniądze
Witam Mam Scenica 2.0 16v 2001 na wolnych obrotach miałem duże klekotanie silnika tak jakby był to diesel,a na wysokich powyżej 2000tys obr. praca normalna. Dziś wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu w Scenicu 2.0 16v i wszystko znikło silnika prawie nie słychać .Mam nadzieje że moja wypowiedź się komuś przyda,pozdrawiam
Nie tak już było kiedyś tylko teraz się nasiliło, przy normalnej jeździe to od czasu do czasu po jakąś górkę na wolnych obrotach a wysokim biegu się to dzieje
Witam Mam podobny problem - scenic 99' 1.6 16V. Silnik na wolnych obrotach faluje i potrafi zgasnąć też a czasami chodzi bez zarzutu. W czasie jazdy czasem daje się wyczuć "szarpnięcie". Czy w taki zwykły intercafe do diagnostyki do celów "domowych" jest sens inwestować (ok 60 zeta na allegro)?
Witam otóż mój problem polega na tym iż na wyższych obrotach brakuje mocy i dymi na czarno a na wolnych obrotach nie dymi i odpala normalnie,co to może byc proszę o pomoc.
ale tylko na wolnych trzesie obrotami,czy pozniej tez ma inne objawy?na neutralu po przygazowaniu?
Wymień filtr fazy ciekłej i daj do regulacji instalacje LPG.
Witam, mam Scenic z 2003 roku 1,6 benzyna. Auto na wolnych obrotach faluje, podczas jazdy szarpie a następnie pedały gazu robi się bardzo czuły. Wymieniłem cewki i świece, na podmienionej przepustnicy dzieje się tak samo. Jakieś pomysły?
Dodam ,że tuż przed awarią przestał mi dzialać prędkościomierz a od kilku dni miał nieregularne wolne obroty silnika (jak by od czasu do czasu gubił iskrę ) - nie wiem czy ma to coś wspólnego z obecnym problemem ale to Renault i wszystko możliwe
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Nie Przyjaciele, alternator tak jak pisałem ma nowy regulator, szczotki, komutator i łożysko montowane przeze mnie, widziałem ich stan, są nowe, wszystko wykonane z dużą dokładnością poza tym objawy wyglądają identycznie jak przed regeneracją więc nic się nie zmieniło, więc to nie wina na pewno rzeczy wymienionych wyżej. Problem występuje na postoju...
Jeżeli miga na wolnych obrotach, to znaczy że blok wtrysku nie został zakodowany lub jest problem z linią kodową.
CR jest Bosch. Jak by wtrysk poleciał to cały czas by pierniczył sprawe, a to dzieje się sporadycznie i nie da się jechać, brak wolnych obrotów, chodzi jak traktor, po rozgrzaniu nie da sie zapalić.
Witam. Umiałem silnika i dostaje takich dziwnych wibracji. Powiem że nawet gdy jest lekko pochylony samochód to na wolnych obrotach potrafi zgasnac. Robi tak też na rondzie albo gdy chce się zatrzymać.
Ale to bujanie to dość konkretnie czuje w kabinie jak jest rozgrzany. Miałem to samo na wolnych obrotach. Jak był zimny to obroty są nieco szybsze. Z tym, że ja miałem automata DPO, on zawsze nieco ciągnie hydrokinetykiem.
Cześć. Mamy samochód z 2017 roku Renault Grand Scenic 4. Podczas jazdy pływają obroty, na wolnych nic się nie dzieje.
Po wymianie dwóch przepływomierzy (pierwszy używany, drugi nówka oryginał). Czyszczeniu EGR z całą chlodniczką, zaślepianiu itp. Mycie wszystkich przewodów, katalizatora, kolektorów, intercoolera przyszedł czas na sprawdzenie luzów zaworowych i sprawdzenie głowicy bo samochód nadal był słaby, a na wolnych obrotach pracował równo. Problemem okazała się...
Zrobiłem tak, ściągnąłem wtyczkę z czujnika ciśnienia paliwa, odpaliłem auto, chwile popracował (nie szarpał na obrotach) potem podłączyłem wtyczkę i od tamtego czasu samochód mi ani razu nie szalał na obrotach, co najwyżej pojawia się minimalne falowanie obrotów, ale to jest prawie niezauważalne na wolnych obrotach. Wcześniej wtyczka była dobrze przypięta,...
0,9 bar na wolnych obrotach po rozgrzaniu, takie jest minimalne ciśnienie oleju dla tego silnika, i od sprawdzenia tego zacznij.
wtryski były wyjmowane, w warsztacie sprawdzone , rozpylają dobrze, kilka dni temu scenic nie wchodził na obroty, clip pokazał błąd brak kodów wtryskiwaczy, i wtedy zapalał ładnie ale nie wchodził w obroty. Wpisałem mu jakieś kody 6-cyrowe z innego samochodu i teraz na obroty wchodzi, ale pali żle i pracuje nierówno na wolnych.
Na wolnych obrotach ładuje normalnie ok. 14,3V, po zwiększeniu obrotów do ok. 3000 świeci kontrolka ładowania i wyświetla się komunikat BATTERY LOW Ile ładuje wtedy?
rozrząd ustawiony początek wtrysku również na wolnych obrotach elegancko i powyżej 3000 obrotów też OK ale ok 2000 szarpie silnikiem pompa sterowana elektronicznie BOSCHA
Scenic 1.9 dti 97 r.auto ciężko pali po chwili postoju, jak już odpali chodzi dobrze ,na wolnych i wysokich obrotach . problem zaczyna się jak jedziesz po przejechaniu około 400m auto gaśnie i ciężko pali, dzieje się tak za każdym razem . Pompa i wtryski są sprawdzone. Miał już ktoś z kolegów taki problem?
Ciśnienie na wolnych obrotach jest od około 260 do 320 bar,przy dodaniu gazu rośnie ,dopiero przy 2500 obrotów zaczyna skakać i auto przerywa.
W końcu ruszyłem te wtryski no i tak: po pierwsze w komputerze pokazuje np. że wtrysk o numerze xx jest to wtrysk numer dwa a w rzeczywistości jest czwarty?? Po drugie mam w aucie dwa wtryski EJBR01501Z i dwa EJBR01801A czy tak może być? Jeden wtrysk leje jak szalony. Wymieniłem zaworek wtrysk przestał lać, ale tym, autem nie da się teraz jeździć, zero...
Jak zatkasz np. jakąś szmatą to nie powinno nigdzie dmuchać ( na wolnych obrotach auto powinno zgasnąć) dobrze by było mieć do tego kanał lub podnośnik :-)
witam, mam megane scenic 98r. benz+ gaz. od pewnego czasu nie mam wolnych obrotów na LPG, po zdjęciu nogi z gazu gaśnie. na benzynie jest podobnie, jednak czasami potrafi zaskoczyć i nie zgasnąc. znajomy mechanik powiedział ze należ zacząć od przeczyszczenia silniczka krokowego. jak to zrobic cały silnik wrzucic w benzynę, czy tylko stożek bedący na...
Witam wszystkich na forum mam na imię Krzysiek obecnie posiadam renault scenic 1 lift 1.6 16v i czasami potrzebuję porady w sprawie reni obecnie borykam sie z problemem wolnych obrotów bo oscylują powyżej 500 i wskazówka delikatnie faluje ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... powitalny dla nowych użytkowników...
Witam mam problem z odpaleniem mojego scenica tzn. nie ma tak zwanego ssania , i nie stoi na wolnych obrotach jak się nagrzeje wymieniłem krokowca i dalej to samo i mam takie pytanie czy na krokowcu powinno być stałe napięcie , i który czujnik temperatury w silniku F3R odpowiada za podawanie sygnału na ecu , silnik odpala i trzyma obroty dopiero gdy...
Przepustnica zachowuje się normalnie. To miauczenie, buczenie też norma. Tam nie ma osobnego regulatora wolnych, więc wszystko robi przepustnica. Wychodzi na to, że jednak jest dziura, bo do takich obrotów jednak trochę powietrza potrzeba. Druga opcja, że przepustnica się otwiera, ale to musisz albo zobaczyć, albo podejrzeć fejsikiem w parametrach podczas...
silnik dmuchawy stawia za duże opory i na wolnych obrotach tranzystor się przegrzewa Silnik kręci się normalnie, problem powoduje miedziano-węglowy pył ze szczotek, który gromadzi się w szczelinach komutatora
tzn ktore czujniki mogą wprowadzać takie zamieszanie ze silnik gaśnie? Sonda Lambda. Mam wrażenie że problemem jest brak paliwa. A czuś benzynę w spalinach? Zapomniałem dodać auto ma gaz AG Compact CT-4 ale odpiołem go żeby wyeliminować sterownik gazu. Na gazie usterka była taka sama. Tak czuć paliwo w spalinach. Sonda pracuję prawidłowo moim zdaniem...
Witam. Mam problem z samochodem Renault Scenic II, 1,9 dci, 2005. W czasie jazdy, podczas gwałtownego przyspieszenia, nagle silnik zaczął głośno pracować, tak jakby urwał się tłumik gdzieś przy silniku a silnik stopniowo tracił moc prawie do 50 %. Na wolnych obrotach słychać także (z chwilowymi przerwami), ciągły metaliczny hałas, jakby coś obcierało...
Witam ponownie, Pojeździłem trochę i pojawił się kolejny problem z wolnymi obrotami. Zaraz po odpaleniu zimnego silnika, auto gaśnie. Aby silnik nie zgasł, muszę trzymać nogę na gazie. Jak auto się rozgrzeje jest trochę lepiej, ale czasami też potrafi zgasnąć. Zauważyłem, że trzpień silniczka krokowego jest trochę bardziej wysunięty od tego starego,...
Ja też się nie spotkałem, żeby SKP robiło badanie na analizatorze/dymomierzu, ale prawnie mają taki obowiązek W moim ford connect tdci dwa lata z rzędu przy przeglądzie sprawdzał spaliny raz na wolnych obrotach, potem podnosił do ok. 3tyś i tak kilkukrotnie. Powiedział że teraz tak muszą. Mam w nim katalizator nie ma dpf.
Składam drugi silnik, ale słabo idzie bo klientom trzeba robić ;). Zmienie słupek to zobaczę czy się poprawi. Mam też w domu Megankę 1,9dci ze zdrowym motorem ,bez przedmuchów i ona idzie praktycznie od wolnych obrotów. Nie dymi ani na czarno ani na szaro mimo, że trochę podłubałem w mapach ;)
Witam wszystkich. Mam problem z pracą silnika. Wiem że jeden cylinder nie pali bo nie ma reakcji na wyciągnięcie kabla. na zimnym silniku auto gaśnie na wolnych obrotach. brak mocy zarówno na gazie (sekwencja) jak i benzynie. Proszę o pomoc
Witam. Często przyczyną jest już ztwardniała membrana w reduktorze . Inną przyczyną bywa smoła pogazowa jaka potrafi osadzić się na dyszy regulacyjnej. Wolnych obrotów. Niekture reduktory mają takie coś. I po pewnym czasie wszystko wraca do normy. Ale czasem trzeba przeregulować wolne obroty na nowo. Niestety gaz jest kapryśny. I właśnie to często się...
Mechanik podniósł ciut obroty i na biegu jałowym Jak, czym? Nie wiem czy tak to zostawić, czy szukać dalej co może być przyczyną, auto jest po wymianie rozrządu, podobno nie tyle przestawiony, co ustawiony, o ile to różnica, rozrząd może być przyczyną… Niestety, nie wiem jak było przed wymianą Może, ale objawy byłyby raczej w całym zakresie. Przyczyna...
witam po zmianach jeszcze gorzej z mnożnikiem i samochód trochę kuleje na wolnych obrotach .zmieniłem jak miałem i na razie będę musiał tak jeździć . dzięki bardzo za pomoc pozdrawiam
Witam . Pompa po sprawdzeniu na stole i nic dalej szarpie,mechanicy rozkładają ręce. Po głębokiej analizie zasady pracy silnika spalinowego znalazłem usterkę - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Gdy grzały świece silnik pracował normalnie, a gdy zgasły na wolnych obrotach przy zimnym silniku 1 cylinder nie pracuje. Jutro zaciągam głowicę. pozdrawiam
Witam Posiadam scenica 1.9 dci Silnik chodził normalnie zaczęły sie problemy z tym ze gasł na wolnych obrotach sprawdziłem na przelewach wszytko ok Wymieniłem zawór regulacji na pompie i czujnik ciśnienia na rampie poprawiło się zostawiłem go na 2-3 godziny sobie godził spokojnie wentylatory sie załączały było ok ,po zgaszeniu samochodu na następny...
Witam Clip pokazuje w uch wszyskie położenia manetki .tj. szybkie i wolne obroty itp . błędów brak w uch i w upc(bsm pod maską) wycieraczki w trybie awaryjnym . wiem ze ktoś już to przerabiał i rozwiązał problem . ja jestem blisko . jak naprawie to napisze.
Sprawdź silnik krokowy od wolnych obrotów (zawiesza się iglica zaworu lub zabrudzona dysza).Podejrzany jest również gumowy wężyk do podciśnienia pomiędzy przepustnicą gazu a pokrywą zaworów (pęka lub się zsuwa)
witam rozkrenciłem sterownik i nic brak śladów zalania wtyczki raczej też nie były zalane wbrew wcześniejszej opini. jak silnik nie jest rozgrzany do sytuacja nie występuje najczęściej pojawia się to jak stoje na wolnych obrotach Bardzo proszę o pomoc może któryś z czójników ???? Dodam że błąd znkia po zgaszeniu auta i ponownym zapaleniu
Pacjent: Scenic I ph II, 1.6 16V z LPG sekwencyjnym, przepustnica elektroniczna. Objawy: szarpie odczuwalnie na niskich obrotach. Wciśnięcie "gazu" powoduje reakcję dopiero po ok. 0,5 sekundy. Widoczne minimalne wahanie obrotami. Niskie obroty trzyma między 748-853. Odczyty z komputera: błędów w pamięci ECU - brak; Położenie przepustnicy na wolnych:...
Na wstępie witam wszystkich bardzo serdecznie mój problem polega natym iż mój reno niechce jechać brak mocy górki widzi wcześniej odemnie a z tłumnika wydobywa się fala czarnego dymu jak dodam zadużo gazu to silnik staje się głośniejszy zapala na dotyk na wolnych obrotach chodzi ok proszę o jakąś pomoc jakiś nr telefonu zadzwonie. z góry dziękuje.
witam scenik 99r 1,9dti 102KM (F9Q) podczas dodawania gazu kopci na niebiesko na wolnych obrotach jest OK -turbina po regeneracji -wadę silnika i brania oleju można wykluczyć po remoncie głowica, pierścienie -ustawiony początek wtrysku -wtryski OK
Witam trafiło do mnie na warsztat auto , którym nie mogę sobie poradzić i już nie mam pomysłów co może być problemem , może ktoś z was miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł. Mianowicie auto to renault scenic 3 z silnikiem 1.6 dci 130km . Problem polega na tym że auto po odpaleniu generuje 1800 bar cisneienia paliwa na listwie na wolnych obrotach...
reduktor trochę za mało wydajny termicznie , sterownik ma zerowe korekcja jak gaz ma 45 *C, więc to należy uznać za optymalną temperaturę gazu. Ten reduktor faktycznie nie ma regulacji ciśnienia , chyba że ma takie kręciołki jak na rysunku http://obrazki.elektroda.net/45_12591818... , masz więc do wyboru -zostawić jak jest jeśli jesteś zadowolony...
witaj kolego co do tych cewek to przy odpalonym silniku na wolnych obrotach psiknij na nie mgiełke wody z atomizera np. od mycia szyb,jak zacznie kulawo chodzic to pewne ze lapia wilgoc i pomalu sie kancza
Daj sprawdzić Rozrusznik, akumulatora bym się nie czepiał - jak by nie chciał zapalić po długim postoju to akumulator ale po 40 km na bank nie. A te 12 V pod pełnym obciążeniem to trochę mało chyba ze silnik pracował na wolnych obrotach. Dodaj trochę gazu i zobacz czy się podniesie do ponad 13V.
Witam. Mój problem jest następujący - auto to scenic 1,9dci 120KM 2005 Numer sterownika 0281011776 Autu miało kiedyś uszkodzony silnik i ciśnienie na jednym cylindrze jest mniejsze od pozostałych. Powoduje to czasami minimalne drgania na wolnych obrotach. Po dosłownie delikatnym dodaniu gazu - powiedzmy 50 obr/min więcej drgawki znikają. Poza tym nie...
Świece i cewki zamieniane były ze sprawnego auta więc odpada. Auto ma LPG i jest tak samo jak na pb. Co do obrotów powyżej około 1200 jest wszystko ok, zero drgań auto normalnie przyspiesza itp. odpala na widok kluczyka Miałem to samo, przebicie na przewodach, na cewce i świece nie paliły prawidłowo, po zalaniu olejem. Diagnostyka jest prosta: spaliny...
Mam problem z obrotami silnika w Reno scenic 1 1.9 d 64 km z 2000 roku. Problem polega na tym że , po odpaleniu silnika silnik pracuje normalnie ,obroty na obrotomierzu są normalne ,ale od czasu do czasu obroty całkiem spadają i strasznie kopci przy dodaniu gazu , po jakimś czasie obroty wskakują normalnie i przestaje kopcić ,dzieje się tak na wolnych...
Wracam do tematu i proszę o pomoc. Otóż sprawdziłem szczelność przewodów i wygląda na to, że jest ok. Wymieniłem przewody od przelewów wtrysków, filtr paliwa i pompkę ręczną "gruszkę" . Samochód nadal rano bardzo ciężko pali chyba że 3 razy (wystarczy tylko tyle) nacisnę gruszkę przed zapalaniem to wtedy pali od strzała. Oprócz tego auto nawet na ciepłym...
scenic wolne obroty renault scenic wolne obroty renault wolne obroty scenic
wymienić żarówka podświetlić mondeo wtyczka rzuca bębnem
pralka głośno wiruje elektrolux pralka głośno wiruje
Formatowanie pendrive'a w Linux: GNOME Disks, GParted, Terminal Odblokowanie skrzyni biegów Ursus 3724: porady