Jak wyglądały korekcje dawki poszczególnych wtrysków?
Silniki diesla na wolnych obrotach to się raczej chłodzą
Coś źle zrozumiałeś albo bzdury jakieś przetłumaczyli. Tak jak piszesz, to na świecy jest pełne zwarcie. świecy zapłonowej nie da się sprawdzić omomierzem. Może oglądałeś coś o świecach żarowych, stosowanych w dieslach.
Witam kolegę mam podobny problem z Mondeo 2.0 TDCi. Już od dłuższego czasu takie szarpanie miało miejsce, wygląda to dokładnie tka jak napisałeś. Na wolnych obrotach silnik co jakiś czasz spada z obrotów i troch trzęsie kabiną. Myślałem początkowo że to wina paska wieloklinowego, więc wymieniłem na nowy razem z wszystkimi rolkami, trochę to uciszyło...
Jak ustawic wolne obroty w Fordzie Transicie z silnikiem Diesla 2007 rok produkcji
Mam jeszcze takie pytanie czy przy wolnych obrotach diesel odpali ? (Podejrzewam rozrusznik ) może mi ktoś jeszcze coś mi może doradzić pompa wymieniona wtryski po regeracji ale auto nie odpala. Rozrusznik się grzeje .
Na początek sprawdź ciśnienie oleju.
Witam, jak w temacie, auto cyklicznie się jakby przydławia prawie do zgaśnięcia, po czym jakby próbowało utrzymać się przy przy pracy, idzie dawka która wkreca go na ok 1500 obr i znów obr. spadają. no i tak aż zgaśnie(częstotliwość przydławień 1 na 3-5sek). po lekkim dodaniu gazu też jest jeszcze to falowanie ale przy większuch obr. wydaje się być...
witam .mam fiata bravo 1.9 td 100kM i mam problem z pompa wtryskowa. pompa nie podaje mi na wtryski rope ale na powrót podaje
Witam W Dieslu wolne obroty 420/2=210??? Mało prawdopodobne.Ok. 400-600 to by się zgadzało.Prędzej jakiś błąd w układzie kształtowania impulsu. Pozdrawiam Arturavs
To normalne, ze względów ekologii nowe silniki tak mają. Reno potrafiło robić wolne obroty nawet na poziomie 600-650 w benzynie. W dieslu obroty 500 mogły by nie być niczym dziwnym.
Podepnę się do tematu. Czy ciśnienie o którym napisałeś (chodzi mi o wolne obroty) w każdym silniku diesla jest takie samo? Czy to zależy od pojemności, mocy, modeli itp.
Ciśnienie sprawdzisz komputerem i podczas odpalania i na wolnych obrotach.
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
Jak w temacie mazda 6 2002 diesel. Trafiło do mnie auto po kilku mechanikach. Auto po odpaleniu pracuje chwile i zaczyna gasnąć na wolnych obrotach. Można jeździć godzinami dopóki nie spuści się z obrotów na wolne. Błędy jak na załączonym obrazku. Zawór SCV nowy.
Witam . Temat odpuściłem bo byłem w 5 warsztatach i nikt nie wiedział co sie dzieje. Każdy mechanik mowil zebym zaczął od wtryskiwaczy. Podmienilem 2 kpl i zero poprawy. Są takie dni ze chodzi prawie idealnie ale czasem jak odpali to jakby miał się rozleciec. Gdyby to był silnik benzynowy to bym powiedzial ze świece do wymiany albo przewody.
nie znam sie tak dobrze na budowie pompy wtryskowej ale wydaje mi sie ze cos w srodku tej pompy powinno cos byc odpowiadajacego za wolne spadanie z obrotów. w niektórych dieslach jest taki siłowniczyek na pompie wtryskowej który odpowiadał za wolne spadanie obrotów. Niewiem co Ci doradzic tym przypadu moze cos w pompie jest cos walniete.
Pompa wody lub zapowietrzony układ. Chłodnica raczej odpada bo by się też gotował na wolnych obrotach.
Ja porównuje to co istnieje na rynku. Praktycznie każdy Deisel od 20 lat to turbodiesel, a nie każda benzyna jest doładowana. Teraz to się zmienia, ale to oznacza także wtrysk bezpośredni co nie zawsze jest zaletą. Diesel zawsze "sztywniej" trzyma wolne obroty. Stabilizacja obrotów w Dieslu też jest o wiele skuteczniejsza i szybciej działająca. Jeździłem...
Mam podobny problem z 2,5 TDI ( tydzień temu był wymieniany rozrząd)
Ładowanie się ustabilizowało pokazuje 15.20V i nie wiem czy to jest dobre ładowanie czy za duże przy obciążeniu klimy i świateł podgrzewanie siedzeń na wolnych obrotach jest 15.10V
Często wzrost napięcia (rozjaśnienie świateł) jest widoczny cały czas w momencie "wyjścia z wolnych obrotów". Pamiętajmy że to diesel i na wolnych obrotach alternator ładuje, ale ma nie więcej jak około 20% znamionowej mocy. poproś kogoś o pomoc i sprawdź ładowanie przy 1500-2000 obr/min. Ale myślę że jest ok.
Masz 2 czujniki odłącz przewody weż żaróweczkę z przewodami Jeden koniec podlącz do plusa adrugim dotykaj czujników Na jednym ma świecić na drugim nie Uruchom silnik wolne obroty nie swieci na zadnym Dodaj gazu ok 2000 obr powinna świecić na drugim sprawdż przewód W na alternatorze
Tal raczej pompiarz, jeden z wtrysków źle podaje paliwo albo w ogóle. Napisz dokładniej z tym garem co jest grane bo diesel raczej nie odpali na 3 garach chyba że będzie chodził na wysokich obrotach.
ja mam golfa II i od kiedy założyłem gaz zaczeły sie problemy, zapiekające się pierścienie , regulacja wolnych obrotów co tankowanie...
czyli wyjscia dwa: albo samemu naprawić - najlepsza opcja albo oddac na OLMET - najtańsza opcja i z doświadczenia stwierdze ze najlepsza dla takiego wiekowego diesla....
Trójniki wywaliłem całkiem, pompa vacuum daje ok. 0,7 bar podciśnienia na wolnych obrotach, więc chyba dobrze.
W książce serwisowej nie doczytałem się nic na ten temat. W benzyniakach stosuje się taki metody plus nauka wolnych obrotów. Ale nie w dieslu.
Pompa z "grzybkiem" to do turbo.Obie śruby ograniczają przesów dzwigni do której jest podłączona linka gazu?-Jeśli tak to nie masz urządzenia do podnoszenia wolnych obrotów.
witam prosze o pomoc mam opla vectra b diesel ..na wolnych obrotach swieci sie kontrolka silnika, po przekroczeniu 2000 obrotów gasnie, po podłączeniu komputera wyswietlil kod błędu p400 ...co poradzicie
Nazwa sugeruje iż jest to elektrozawór wolnych obrotów. Jesli on jest zasilony to jest podawana dawka na wolne obroty. Ponieważ to nie jest diesel więc praca silnika musi też oznaczać że ma iskre, bo inaczej by nie chodził. Czyli musisz sie zainteresować obwodem "15"-tki, jakiś przekaźnik może sie skleja, tu nie ma czarów, ten silnik to Otto, bez prądu...
"kąt wyprzedzenia zapłonu na wolnych obrotach wynosi dla silnika Diesla - 6C ( ten parametr masz w 4 gupie w oknie 3)" Umnie 6,48 wskakuje na 7,14 na zimnym silniku. Sprawdzę jeszcze na rozgrzanym.
podkręć sobie na pompie wtryskowej wolne obroty - śrubka podpierająca dźwignię gazu. Normalnie przy automatycznej skrzyni był zapewne elektrozaworek przy gaźniku podnoszący wolne obroty gdy włączy się D lub R ale przy wymianie silnika na diesla nie było możliwości tego zrobić, a gdy włączysz D lub R to silnik na postoju jest już trochę obciążony i wolne...
1000 na wolnych w dieslu? Ne pisz bajek.
Nierówna praca na wolnych obrotach z reguły związana jest z zasysaniem lewego powietrza. W dieslu???
na 4 przy 60km/h?? to jak to ma jechać? to nie Lublinek... Optymalny zakres obrotów dla silnika benzynowego to 2 do 4tyś obrotów, poniżej 2tyś to zamęczanie silnika, teraz niestety takich idiotycznych "ekodrajwingów" uczą na kursach żeby tak męczyć te biedne silniki. Po prostu postaraj się jeździć bardziej dynamicznie. do pyrkotania na wolnych obrotach...
Podczas jazdy,jak silnik pracuje na wolnych obrotach??? Czy tylko chwilę po odpaleniu???
Wymiana przewodu rozwiazala problem:) Teraz rozpoczynam poszukiwanie przyczyny następującego tematu.. dlaczego moje 1.8 turbo na wolnych obrotach klekocze jak diesel:/
To może być wina pompy ,u mnie podobne objawy po wymianie .Na oryginalnej było dobrze,na zamienniku który ma mniejszy wiatraczek słabo grzeje na wolnych obrotach.
filtr wymieniony dzisiaj na nowy nic nie pomoglo;/ bo jak trzymam gaz to nie zgasnie tylko jak chodzi na wolnych obrotach to gasnie;/ slyszeliscie o zaworze SCV?? bo tak czytalem ze to on moze byc przyczyna... co wy o tym sadzicie?? i mysle ze to moze byc on i to jest wydatek okolo 700zl takze pomozcie mi bo jak powiedzialem ze auto jak trzymam gaz...
Może i mam nieaktualne informacje, bo nie widziałem w praktyce samochodu, który przy obrotach silnika biegu jałowego i włączonym obciążeniu dawałby 14V. Wszystkie Diesle tak mają. Bo jak inaczej na wolnych obrotach podgrzewały by świcami żarowymi lub opiekaczami w nagrzewnicy . I to jest ok 60A na wolnych obrotach, przy alternatorze 140A, co również...
Witam Mam lagune z 2001 r. silnik 1.8 16v ,chodzi na wolnych obrotach jak diesel a na wyższych już tego nie słychac, z początku myślałem ze to zawory ale jeden mechaników mi powiedzial że to jakis reduktor zaworów czy cos podobnego,ale inny z kolei (lecz ten to handlarz-mechanik)że to te tzw.szklanki.pytanie czy drogi jest koszt naprawy jesli to to,...
Witam. Mam Fiata 500L ,silnik 1.3, Diesel i przy wolnych obrotach po rozruchu auta zapala się kontrolka niskiego ciśnienia oleju, przy większych obrotach kontrolka gaśnie, co może być przyczyną takiej sytuacji? Zapomniałem dodać że problem następuje po około 10 minutach na rozgrzanym silniku.
niestety nie mam obrotomierza..
Jechać do mechanika.
Pedał gazu masz jeszcze na linkę?Sprawdź też jeżeli występuje ssanie, może być na linkę lub automatyczne. Ssanie w dieslu podnosi wolne obroty i przyśpiesza kąt wtrysku.Aby upewnić się że to nie jest wina zbiornika podłącz filtr paliwa bezpośrednio do czystej bańki z ropą,Bańkę umieść np. nad skrzynią biegow.
Witam mam a3 2.0 fsi 8P z 2003r kod silnika AXW po wymianie oleju na MOTUL 8100 5W30 autko chodziło pięknie. Jednak po przejechaniu około 500km (wypad nad morze) zaczęło chodzić głośno na wolnych obrotach jak diesel. jak dodam gazu jest ok. Gdy w drodze powrotnej stałem w korku zapaliło mi się smarowanie (czerwona kontrolka oldruck) i zapiszczało kilka...
Witam. Mam pytanie, czy temperatura altermatora w VW Passat (Diesel 89 rocznik) po ok 10-15 minutach pracy silnika (wolne obroty lub jazda) może wynosić ok 70-80 st C?
Po pierwsze ustaw zawory. Hanki niestety lubią klekotać na wolnych obrotach, zwłaszcza te starsze. Może byż przyczyną działania jak "diesel" to ze pasek rozrządu przestawił sie o jeden ząbek, ale za tym idzie spadek osiągów samochodu i faktycznie głośno zwłaszcza przy przyśpieszaniu by chodził. Jak kończą się panewki to będziesz słyszał stukanie (nie...
mercedes w210 3.0 zwykly diesel , automatyczna skrzynia szarbie na wolnych obrotach a na wysokich przeciąga biegi. o co chodzi jak to naprawic ????
Co do utraty połączenia po uruchomieniu silnika - do diesel czy benzyna? Silnik pracuje równo? Światła nie migają na wolnych obrotach? Benzyna. Tak silnik pracuje równo, światła nie migają na wolnych obrotach. ps. ten test co wczoraj zrobiłem był do złego samochodu bo jednak mam A4/B6. Dziś to poprawiłem i zrobiłem tak jak należy (przy zgaszonym samochodzie,...
a regulator napięcia w alternatorze sprawdzałes, jeśli światła tez lekko przygasaja na wolnych obrotach w ryt,ie tego falowania to na 100% regulator napiecia do wymiany - miałem to samo w astrze2 tyle ze diesel z 2000 r - wymienilem i jest po sprawie były skoki napięcia pradu ładowania pomiedzy 13,7 do 14,4 V - zmieniały się bardzo szybko - pomierz...
wykręciłem pół obrotu śrubę 74 i dokręciłem 75 nie widząc żadnych zmian na pracującym silniku. Bo nie zobaczysz. Może zobaczysz , ale na wysokich obrotach. 15 mm na 14 to minimalnie zwiększyłeś wolne obroty. Ssania to nie ma żaden diesel. To są tylko dodatkowe dźwignie wolnych obrotów. A pompę kupisz np tu http://www.dieselcars.pl/343,9100-993-al...
Z postów wynika ze jest to zwykły silnik z gazem na cięgno. Problem polega na tym, że kolega potrzebuje sterownik obroty wolne (rozruch i nagrzanie) i pracy 1500,
Pracując na wolnych obrotach komora spalania zachodzi nagarem, zaklejają się pierścienie. Silniki spalinowe bardzo nie lubią pracy bez obciążenia, na wolnych obrotach. To niewątpliwie prawda, dłuższa praca na wolnych obrotach jest szkodliwa nawet dla diesla, tutaj znalazłem ciekawy artykuł na ten temat: https://spidersweb.pl/autoblog/pr...
zimny diesel zawsze klekocze tak samo na wolnych obrotach klekotanie jest bardziej uciążliwe niż przy 2 tyś obrotów.
Próbowałem zmienić kodowanie z diesla na benzynę ale obrotomierz dalej pokazuje zawyżone wartości. Tylko o to mi w zasadzie chodzi. Próbowałem na wszystkie sposoby i dalej pokazuje jak dieslu, czyli wskazówka dochodzi do końca obrotomierza, i wolne obroty też są zawyżone. Licznik prawdopodobnie jest od 1.9 lub 2.5Tdi Tarcza obrotomierza zmieniona na...
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Pompa paliwa w benzyniaku 124 nie jest zasilana przez ten przekaźnik. Układ wtryskowy w tym modelu może pracować bez prądu. Elektronika nie będzie zasilana, nie będzie wzbogacania i zubożania mieszanki, ale auto będzie jechać i jakoś tam kulawo w razie awarii dowiezie nas na miejsce. Dlatego obwód zasilania pompy paliwa jest poza srebrnym przekaźnikiem....
Ja mam tak samo w dieslu ale w fordzie nie idzie go nagrzać ale to ogólnie cecha diesla (mówię o zimie) i to nie jednym. To cecha nie wada po prostu sprawność diesla jest dużo wyższa niż benzynki gdzie energia idzie w ciepło . Dodano po 3 Nawet jak wrócę z trasy na wolnych obrotach spaliny to ledwo ciepłe (zima) PS i wręcz nawet nie czuć ich To cecha...
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
Jest to podciśnieniowy zwiększacz wolnych obrotów.
Wszystko jest możliwe :)))
Da się to zrobić bez utoryzowanego serwisu. Kess V2 jest w stanie odczytać ten sterownik po OBD, potem np. Winols, wyszukiwanie ręczne mapy wolnych obrotów w 2D, edycja, wgrywanie i po robocie. Zaletą tej metody jest to,że będzie to zmiana ,,trwała" , bo po zmianie obrotów testerem po odłączeniu akumulatora prawdopodobnie sterownik wróci do nastawów...
benzyna czy diesel?
EGR w dieslach tak działa, na wolnych obrotach dodaje dużo spalin a po dodaniu gazu się przymyka.
Podłącz mechaniczny czujnik zegarowy dla pewności. Co to znaczy wyczyszczony smok? Był zatkany?
Fakt sprawdzałem tylko na wolnych obrotach,zaraz idę sprawdzić ,dzięki
Witam ! Po uruchomieniu alternator się nie wzbudza, dopiero po zwiększeniu obrotów, po wzbudzeniu stawia bardzo duży opór silnik nie może pracować, swobodnie na wolnych obrotach, proszę o poradę. Pozdrawiam
Dzisiaj przyszło mi wypalić filtr cząstek stałych w Peugeocie 807 2.2 HDI. Poprosiłem znajomego z CDIF bo ja do peugeota nie posiadam żadnego sprzętu. Czy ta wymuszona regeneracja zawsze tak katuje silnik? Według CDIF-temperatura silnika powyżej 65 a poniżej 109 stopni -silnik chodzi na wolnych obrotach dłużej jak 1min. -dodać gazu do 4000obr/min I...
Tak jak w temacie posiadam autko które na wolnych obrotach chodzi jak ursus ( głośna praca silnika, jak stary diesel ) zrobiłem test przelewowy, utko chodzilo 2min na wolnych obrotach i otrzymałem taki wynik: 1 - 20ml, 2-50ml, 3-50ml, 4-20ml, czy wszytskie wtryski do wymiany czy tylko 2 i 3 ??
Witam. Nie miałem bezpośrednio do czynienia z tymi silnikami. Pytanie. Gdzie mieszkasz. Gdzie chcesz jedzić, na jakich odległościach. Jeśli miasto, krótkie odcinki to raczej benzyna. Ale przy tych silnikach w tej budzie, myślę, że diesel i benzyna będą miały podobną moc jak pojedziesz samemu. Z tym, że diesel pójdzie sobie na wolnych obrotach, a benzynę...
Wypraszam sobie , mam diesla i nic nie trzęsie na wolnych obrotach. A tak poważnie to stwierdzenie że tak mają te auta jakoś do mnie nie przemawiają.W autach są poduszki silnika które mają eliminować drgania silnika,może to , ale szarpanie .Czy na wolnych obrotach silnik chodzi równo ,czy obroty falują?
a jak odpowietrze sie układ w dieslu ?
Odma w silniku Diesla owszem, ale czy w silnikach na benzyne też jest?
I tak jak zakładałem. Po wymianie świec i wlaniu po 15ml oleju na tłoki silnik odpalił. Pochodził z 20 minut na wolnych obrotach. I po zgaszeniu 10 minut i odpalił bez grzania świec.
witaj moim zdaniem edax miał rację ale napisz czy teraz sytuacja się ni powtórzyła?
Nie działający obrotomierz sugeruje uszkodzony czujnik wału korbowego. Dochodzi do tego z reguły "kwadratowa "praca na wolnych obrotach. Co masz w błedach?
Kolego może opiszę Ci podobny przypadek - auto jak i silnik ten sam. Syn miał takie autko i silnik wydawał hałas zbliżony do "diesla klekota", do tego stopnia, że wstyd było startować z pod bloku. Na wolnych obrotach raczej silnik normalnie pracował. Wykonaliśmy różne sprawdzenia np. ustawienie zapłonu, wymieniono popychacze hydrauliczne i olej, sprawdzono...
Seat ibiza 2010 1.2 Diesel - dziwne zachowanie - na postoju i przy wolnej jeździe nie można wkrecic na obroty > 3000 Mozna wciskac pedał w podgłoge i przy 3000 z kawałkiem sie zatrzymuje Podłaczyłem przez EBD nie pokazuje zadnych błedów Podczas jazdy juz normalnie przyspiesza i ma wysokie obroty... Wyglada jakby jakaś eketronika blokowała... Ma ktoś...
1. Jakie paliwo tam lać? Zwykłe, ale jeśli będziesz tankował na TESCO lub Auchan to polecam lać dodatek DIESEL-SKYDD (zimą to już obowiązkowo). 2. Jaki olej tam powinien być? Olej na bazie syntetycznej dedykowany do silników turbodiesel 0W40 lub 5W40. 3. Poszukuję również instrukcji, ale do tej wersji 2004r. Tu nie pomogę... ale generalnie to czego...
Jeżeli ma rzeczywiście tyle przejechane co na liczniku to powinieneś jeszcze pojeździć widziałem egzemplarz z 450 tys.km i silnik pracował bez zarzutu.Jeżeli chodzi o "dymka" to przypuszczam,że ten typ tak ma(choć na zimnym na wolnych obrotach nie powinien tak dymić jak piszesz,należałoby sprawdzić wtryskiwacze i zawór recyrkulacji spalin-EGR czy się...
Jakby walił na biało na większości obrotów to by wskazywało na płyn chłodniczy. Ale na wolnych jest czyściutko. Diesel niedopala paliwa przy wyższych obrotach, ale w dobrze ustawionym silniku to przy ponad 5 k i nie takie chmury. Ale jeszcze dla pewności, pasowała by dolać płynu i sprawdzić czy nie znika. Oraz kolor oleju.
Czasami po odpaleniu na zimnym słychać przez parę sekund takie terkotanie. Silnik na wolnych obrotach nie pracuje jak diesel. Przed chwilą wyjąłem zawór. Po podłączeniu pod 12 V tłoczek delikatnie przesuwa się do góry. Po odłączeniu cofa się. Niestety we wtyczce widzę, że jest olej. Rezystancja zaworu to 8,1 ohma. Jutro posprawdzam jeszcze przewody.
Dzięki za odpowiedzi pojade na komputerek zobacze jakie sa kody błedów. To podam je na forum. (Cardiag)To niejest JTD to jest DS zwykły diesel
Olej to platinum 10w40 diesel
są dwa czujniki:bialy i brązowy(przy filtrze i w głowicy)jeden 0.6bar od wolnych obrotów,drugi1.6 od ciśnienie przy wysokich obrotach.
Jak w temacie, nie mam pojęcia co się dzieje. Wymieniłem cały rozrząd, hydraulikę zalany jest olejem 15 w 40, sprawdziłem ciśnienie oleju i ma 4 bary na wolnych obrotach, na wysokich 4,5 bara. Na zimnym silniku w miare cicho chodzi a jak się trochu zagrzeje to klekocze jakby diesel na wolnych obrotach. Klekot słychać u góry silnika od strony rozrządu....
I co udało Ci się rozwiązać problem? Bo ja jak użyłem do testu oleju opałowego drgania ustał, gdy powróciłem do diesla z powrotem trzęsie na wolnych obrotach.
No to jesteśmy blisko. Ten kondensator na mierniku daj najmniejszy przy jakim nie tracisz na wychyleniu a już nie tętni na wolnych obrotach
Czujnik temperatury zewnętrznej często ulega uszkodzeniu. Roztrząsane było to na forum i są na przedniej belce samochodu, chociaż i niektórzy piszą że ten w lusterku. Co do termostatu :) diesel tak ma, jak pracuje to jest ciepły, a jak jest zimno i nie ma pracy (silnik obciążenia i chodzi na wolnych obrotach) to wychładza się przez ogrzewanie w samochodzie...
Witam. Problemem może być zabrudzony silniczek krokowy prawdopodobnie znajduje się on przy przepustnicy, a odpowiada wlaśnie za wolne obroty... napisz jaki to typ silnika tj. jaka pojemność i rodzaj (benzyna czy diesel) Pozdrawiam.
Jeśli auto "kopci" to na 99% wtryskiwacze nadaja się do wymiany, ale gdy nie ma wolnych obrotów to juz prawdopodobnie wina elektoniki pompy wtryskowej. Coś o tym wiem, bo wujek ma taki warsztat i specjalizuje się tylko w pompach do diesli. Pozdrawiam qbadm
Wstawiam liczniki z diesla z obrotomierzem do 6 tys, ale z licznikiem od benzyny tym do 7 tys już też eksperymentowałem co ciekawe na wolnych obrotach też mi pokazywał 4,5 tys obr/min tak jak na tym z diesla
11, Czujnik górnego martwego położenia cylinder 1 Błąd w obwodzie elektrycznym 12, Czujnik przepływu masowego powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym 13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym 14, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym 21, Moduł zapłonu Błąd w obwodzie elektrycznym 22, Pompa paliwowa Błąd...
Przepływomierz zostawiłem w spokoju, na razie buja i chodzi jak diesel 😟, ale po prostu czasu brak. Sprawdzę w wolnej chwili nieszczelności..
mam duzy problem z mazda6 diesel jak jest zimna odpala ale za chwile gasnie i jest problem z jej odpaleniem Ja też:Pisownia p. 8.2 manta
Tylko mnie dziwi czemu wcześniej nie miał takich objawów. I mam diesla nie benzynę.
Kolega z postu nr 2 jak widać bez doświadzenia w budowie instalacji nawadniajacych. Pompa może i wystrczy, ale nie podałeś powieżchni. Kolejna sprawa, to nie jest to pompa do ciaglej pracy, co może szybko wyjść w eksploatacji. Wąż stanowczo za delikatny, pompa którą masz ma 2,8bara, przy przepompowaniu, jeśli zdławsz przepływ, a pewnie tak będzie, bo...
chodzi o MAP sensora wartosc z niego powinna spadać do zera lub blisko zera wraz z wzrostem obrotów silnka , czyli na wolnych obrotach duża wartość - wysokie obroty bliżej zera Kolego to jest diesel
diesel wolne obrót citroen diesel wolne obrót wolne obrót cordoba wolne obrót
przekaźnik zakłócenia wymiana kostka stacyjki miernik ustawiania anteny
pilarka stołowa pilarka stołowa silnik
Odtwarzacz kaset w wieży JVC nie działa - przyczyny i rozwiązania Arduino MEGA: Czujniki działają po podaniu 5V na IOREF