Oczywiście, że się stanie... pomyśl trochę. No chyba, że przepniesz też sterowanie cewkami. Nie ma natomiast znaczenia kolejność przewodów na jednej cewce, czy 1 i 4 czy 4 i 1.
Ja bym zaczął od wyjęcia i przeczyszczenie gaźnika. Regulowałeś gaźnik? Może łapie jakieś lewe powietrze? U mnie kiedyś odkręciła się dysza.
Tu masz podstawową regulację wolnych obrotów.
Nie nie do linki tą zostaw , tam z boku jest wkręcona w korpus jedna taka do regulacji mieszanki pewnie wolnych obrotów .
Zły skład mieszanki wolnych obrotów.(regulacja)
Wolne obroty są cały czas regulowane. Jaki masz problem?
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Jak dobrze ustawisz to będą stabilniejsze wolne a moc w zakresie niskich to już w zasadzie miękkość membrany.
Właśnie podniosłem sobie ciśnienie hydrauliki z 160 fabryka na 230 bar. Max ciśnienie to 250, ale wtedy silnik gaśnie przy niskich obrotach. Ustawiłem 230, silnik lekko przygasa, ale po chwili odzyskuje wolne obroty. Regulacja jest z prawej strony, tam gdzie stacyjka. Trzeba odkręcić zaślepkę od mocowania pedału i pod nim jest czarny zawór na imbus...
przedmuchanie nic nie dało prosze o dalsze odpowiedzi. Gaźnik też był zanieczyszczony. Taki gaźnik to tylko na przetop, nie wiem co i jak robiłeś, ale zaprzeczyłeś sam sobie, nasiałeś zamętu, zwala z nóg fakt, że gaźnik był zanieczyszczony, to nie wiem jak zrobiłeś ten remont gaźnika, ani słowa więcej. Wydaje się, że szkoda było zachodu przez wszystkich...
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
bo może nawet nie wie dokładnie do czego ta mała metalowa śrubka służy :-) ale gwarantuje, że jest tak jak mówię. przy kręceniu plastikową obroty będa się zmieniać bo przecież zmieniasz wydatek reduktora w całym zakresie jego pracy poczynając od wolnych obrotów. regulację powinno przeprowadzić się następująco: zakręcasz plastikową, odpalasz silnik na...
spalanie i wolne obroty
a może po prostu czas już na wymianę filtra powietrza??????
Odpuść ten wynalazek. Załóż polski gaźnik Nie jest aż tak źle, ten wynalazek dobrze mi służył przez sześć lat (tylko wężyki awaryjne). Bardzo oszczędny. Wystarczy sprawdzić wszystkie wężyki i najprawdopodobniej znajdzie się usterkę.
Nie jestem pewien ale moze w samym silniku jest potencjometr od regulacji obrotow , gumowa zaslepka i pod nia moze znajdowac sie .
Obydwie śrubki służą do regulacji gaźnika w całym zakresie obrotów silnika. L (low), jest używana do regulacji wolnych obrotów, a H (high) do regulacji w zakresie wysokich obrotów. Bez wyraźnej potrzeby lepiej ich nie ruszać. Pozdrawiam.
Witam Witam Po wymianie calego wtrysku problem ustapil. Wina byla po stronie czujnika polozenia przepustnicy lub wtryskiwacza. Temat mozna zamknac. pozdrawiam Tomek
W mojej starej lancii z silnikiem 1.9 tds po takiej akcji zdechła pompa. Na początku była wyraźnie słabsza, a po kilku dniach straciła wolne obroty. Pomimo regulacji wolnych obrotów i dawki, po 3 miesiącach przestała zapalać.
Czytałem już regulację gaźnika ale nic to nie pomaga...wiec sam już nie wiem..cięgła też są w porządku...przepustnica też jest dobra... A może to być przyczyną ,świeca? Lub któraś z membran? Pozdrawiam
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Koleś w serwisie, to wybitny specjalista. Do sprawdzenia uszczelniacze walu i plastikowy łącznik gaźnika z cylindrem, lubi pęknąć przy zbyt mocnym dokręcaniu śrub mocujących gaźnik. Sprawdź czy nie popuściły się śruby misy korbowej. Ewidentnie wygląda, to na "lewe powietrze" czyli jakąś nieszczelność.
Ta wtyczka mimo że 3pin pasuje tylko w jednej pozycji w gniazdo 4pin. Spójż na "języczek" w gnieździe w płycie, pasuje w te wycięcia we wtyczce. I tak, jeden pin zostanie wolny, wentylator nie ma regulacji obrotów PWM.
Niebieskim obroty jak wkręcasz to podwyższasz Czerwony do regulacja mieszanki
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Witam, GS 350 gaźnik H142A-42C nastawy jakie podaje producent L=1+3/8 obrotu, H=1. Sprawdź jeszcze czy cięgło od gazu jest włożone we właściwy otwór na gaźniku, bo jest tam kilka otworów, można tam się łatwo pomylić. Oraz czy przepustnica jest cofnięta do końca podczas pracy na wolnych obrotach i czy jej ramię swobodnie spoczywa (oparte jest) na śrubie...
Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
L i H są koło siebie ?? Jeśli tak to : L- mieszanka na wolnych obrotach, H - mieszanka na wysokich obrotach, "S"- będziesz miał od regulacji wolnych obrotów. Możesz ją trochę wkręcić i spróbuj odpalić. Dodano po 2 Zakładam oczywiście,że ten gaźnik i jego dysze jest porządnie wyczyszczony i poskręcany tak jak pisze Rycho T
styk jałowego biegu/pełnego otwarcia przepustnicy czujnik temperatury (niebieski) wymyć przepustnice sprawdzić przepływomierz wyregulować obroty na 950-1050 (śrubka w dołku po prawj stronie patrząc z przodu samochodu) NIE REGULOWAĆ NA PRZEPUSTNICACH !!! wyregulować przepływomierz do właściwego sygnału z lambdy korygując jednocześnie wolne obroty. Regulację...
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
musisz wyjac plastykowa zaslepke wkretu regulacji skladu mieszanki, o kilka obrotow wykrec wkret regulacji silownika predkosci obr.biegu jalowego,potem sruba do regulacji wolnych obrotow krecisz zebys uzyskal od 850-900obr/min(czyli obroty ciut wieksze niz w maluchu-jak ustawiales malucha to cienkusa na sluch i tez utrafisz),nastepnie wkretem skladu...
jasne powinienies jak najbardziej zrobic regulacje gazu ia wolnych obrotach jak i na wysokich napewno sie zmieni skład mieszanki
Odkręć silniczek aktuatora wyczyść tłok i jego gniazdo ( np zmywaczem do hamulców).
witam, podejrzewam, ze tak sie dzieje od wymiany fitrow /pow. i gazu/,jest za DUZA dawka gazu na wolnych obrotach jezeli nie bylo regulacji 'krokowego'to wystarczy regulacja na reduktorze ,/silnik musi byc goracy/, a tak w ogole; ten co wymienial fitry powinien to zrobic, pozdrawiam Zdzislaw
Dużo masz nalatane na gazie? Dobrze by było zobaczyć ustawienia ECU gazu czyli trzeba by się podłączyć kablem. Choć wiele wskazuje na reduktor i ten bypass na nim. Na padający obroty przy skręcaniu to bypass/regulacja wolnych obrotów. Tak samo jak na hamowanie. Na benzynie się to dzieje kiedykolwiek?
jeśli to ten układ który ja opisałem to silnik krokowy pełni dwojaką funkcje 1 reguluje wolne obroty 2 tłoczek silnika krokowego jest włącznikiem zestyku wolnych obrotów - służącym do informowania komputera zamknietej przepustnicy (realizacja hamowania silnikiem i regulacji biegu jałowego)
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Daj silnikowi czas na zagrzanie i wyłączenie się ssania. Dlaczego jesteś zdziwiony, że po odpaleniu bez obciążenia tj. napędzania kół pasowych silnik "lżej" pracował, przecież przekładnia pasowa stawia opór. Spróbuj wyregulować gaźnik tj. właściwe "wolne obroty" ( regulacja na ciepłym silniku).
Regulacja wolnych obrotów + sprawdzenie stanu uszczelek i plastikowego dystansu pod gaźnikiem. O regulacji biegu jałowego na pewno jest na forum. Jeżeli wkręcisz do końca wkręt od składu mieszanki do oporu to silnik nadal pracuje ? Jeśli tak to z gaźnikiem nie jest dobrze, najlepiej do wymienić.
Do wymiany uszczelniacze walu, lub nieszczelność skrzyni korbowej, np. poluzowane śruby.
Na pierwszym zdjęciu masz śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów. Na drugim śrubę prędkości wolnych obrotów. Regulacja na zasadach ogólnych dla gaźników.
Układ regulacji wolnych obrotów tz zawór obejściowy sprawdz czy wogóle go podpiełeś. Czy jest szczelne połączenie a nastawnikiem czasami podwija się rura i dowidzenia brak wolnych. Musi być wszystko szczelne
A czemu najpierw regulowałeś wysokie obroty a potem wolne? Wolne obroty powinieneś ustawić śrubką IDLE.
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Ta na klucz ampulowy 4 jest od regulacji wolnych obrotów (czułość membrany), a ta wystającą wkręć do końca i odkęć z 1,5 obrotu.
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Jeśli mimo regulacji gaźnika silnik gaśnie, ale tylko na wolnych obrotach, to wyreguluj luzy na lince od "gazu" ( na każdym końcu linka ma możliwość regulacji). Tym sposobem też możesz wyregulować wolne obroty silnika, ale uczyń to na ciepłym silniku.
ta na imbus reguluje sie napiecie sprezyne mebramy . jej wykrecenie zalezy glownie od srednicy miksera mim srednica mniejsza tym bardziej ja trzeba wkrecic zeby zruwnowazyc podcisnienie .zazwyczal jesli mikser jest dobrze dobrany to jest ona rowno z korpusem . drogie pokretlo ustala stala dawke gazu | wolne obroty |
A czy obroty muszą liniowo rosnąć? Dwa wyłączniki bimetaliczne. T1 - do osiągnięcia T1 wentylatory nie pracują. T1 - włączają się wolne obroty. Jak temperatura osiągnie T2, włączają się szybkie obroty. LM35 - daje napięcie wyjściowe 10mV/°C. Nie trzeba kalibrować.
Na próbę ja bym założył zawór, jeżeli będzie działało ok. będziesz miał pewność, że to atuattor albo elektronika od niego. Może wystarczyłaby regulacja elektroniki, ale tu polecam skorzystanie z dobrego gazownika. Jeżeli przesłoniłeś dolot i obroty się ustabilizowały, świadczy to o zbyt ubogiej dawce lpg na wolnych obrotach (przesłaniając dolot wzbogacasz...
Silnik bryka jak dawniej! Cała przyczyna tkwiła w niedrożnym układzie niskich obrotów. U mnie pewnie coś przytkało iglice od regulacji składu mieszanki. I stąd całkowity brak wolnych obrotów.
Kolego, jest ustawienie wolnych obrotów.
Na LPG I generacji ten czujnik nie ma znaczenia (bo to de facto zwykły gaźnik podciśnieniowy) ale na zasilaniu wtryskowym benzyną jest odpowiedzialny za informowanie ECU o uchyleniu przepustnicy i co za tym idzie dawkowaniu paliwa. W układzie z czujnikiem MAP jest wręcz kluczowy, przy układach z czujnikiem MAF (przepływomierzem) jego rola jest mniejsza....
W tym modelu stihla, gaźnik ma tylko śrubę, do regulacji wolnych obrotów, maksymalne są ustawione na stałe i niema możliwości ich regulacji.
A może przestawiłeś dźwignię od pracy silnika zając - żółw? do regulacji obrotów wolnych służy taka śrubka plastikowa na górze gaźnika, "złota" ze sprężynką jest od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów
Bęben można też napędzać bezpośrednio kręcąc za oś wkrętarką a jak jest wyposażona w przekładnię mechaniczną wolne-szybkie i regulację obrotów w cynglu to bez problemu osiągniesz autorze to co chcesz .
witam, koledzy jaki powinien byc zalozony reduktor do blosa podcisnieniowy, elektroniczny czy nie ma roznicy? jaki byscie polecili do samochodu o mocy 115KM - jakis konkretny model pozdrawiam Poczytaj sobie dyskusje o blosie na forum gazowym autokacik.pl, tu masz np. jeden post: http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat... Z tego...
podłącze się pod temat,u mnie jest odwrotnie u mnie obroty są cały czas za wysokie i na gazie i na benzynie,jak po podrózy zgasze motor i odpale to jest ok natomiast po dłuższej jezdzie jak wyrzucę na luz to mam tak około 1500 obr\min
Wolne obroty ustawia się parametrycznie w komputerze wtrysku pozdrawiam
kolega ta sruba sie nie reguluje wolnych obrotów regulacja znajduje sie po przeciwnej stronie od wejscia gazu
Witam. Przeprowadziłem regulacje, nagrałem filmik z pracy sondy na wolnych obrotach jak i podczas regulacji. Wolne obroty https://youtu.be/TdwzrzvWh78 Adaptacja https://youtu.be/gOx4aEUICJo A tak wygląda ustawienie https://obrazki.elektroda.pl/8589618600_...
Pierwsze, regulacja gaźnika, ma pracować na wolnych obrotach, potem regulacja sprzęgła.
srubka 3 jest do "zgrubnej" regulacji(dokladniej dostraja)
albo za bogato albo za ubogo przy przejściu z wyższych obrotów na wolne w czasie jazdy (wynik wdmuchiwania powietrza w filtr powietrza) zatem kłania się regulacja ważne jest a często bagatelizowane przez gazowników - parownik ma dyszę na wolne obroty i coś przez nią musi lecieć a zwykle jest zakręcona na max w praktyce ma być tak że na wolnych silnik...
500 obr/min. na zimnym może oznaczać uszkodzony mechanizm regulacji wolnych obrotów. Na zimnym silniku powinieneś mieć ok 1200 obr/min. W 1.4 8V przepustnica się adaptowała sama, można to było przyspieszyć wymuszając adaptację przez VCDS, ale i bez tego się adaptowała, tylko do tego czasu były podniesione wolne obroty. Nie mam zamiaru się sprzeczać...
Nie ma. Jedyna śruba na gaźniku to śruba do regulacji wolnych obrotów.
problem polega na tym że auto kupiłem z instalacją gazową LOVATO,po jakimś czasie zaczęły wariować wolne obroty,po regulacji było ok ale nie na długo.wymieniłem membrany i teraz nie chodzi w ogóle.fiesta 1.1 gażnik POMOCY
wymien rozrzad i poczytaj słownik jezyka polskiego ....chyba ze jestes krewnym Wałęsy pozdr
tą śrubą na imbus regulujesz napięcie membrany - ilość wypływającego gazu zależnie od podciśnienia - w miarę wykręcania zwiększasz dawkę gazu. A ta "duża" to tzw. by-pass - służy do regulacji wolnych obrotów.
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
gdzie podłączyć zasilanie układu (230V), oraz gdzie i jaki podłączyć potencjometr. Zasilanie 230V do N - L Silnik komutatorowy do F - L (uzwojenie wzbudzenia połączone w szereg z wirnikiem) Prądnica do 1 - 2 Zamiast R36 przyłącz potencjometr 1Mom Pozostałe styki wolne Regulując potencjometrem powinieneś mieć regulację obrotów. praktycznie trzeba to...
Witam!! Z tego co piszesz to trzeba przeprowadzic regulacje gazu na wolnych obrotach. Co do katalizatora - to blad ze go wyciales (jesli oczywiscie byl sprawny) Pozdrawiam!!
(at)Ledowy mam do Ciebie pytanie. W jaki sposób odpalasz silnik? Bo u mnie to odpalanie jest kłopotliwe. Ale powiem Ci Ze króciec spełnił swoją rolę ,jeśli chodzi o wolne obroty to mam regulacje taką że silnik ledwo chodzi, no i równo pracuje. Bez króćca prawie nie mogłem ustabilizować wolnych obrotów ,cały czas falowały. Po założeniu gaźnika mocy...
A ja nie zgodzę się z przedmówcami.Po pierwsze nie ma tom potecjometru a kable raczej też nie.Kwestia falowania silnika może leżeć w słabej pracy sondy lambdy ,bo jest nie podgrzewana i często daje popalić szczegulnie przy słabym nagrzaniu silnika.Druga sprawa to styk w silniku regulacji wolnych obrotów czasem nie styka dobrze i komp nie wie czy ma...
Tutaj jest coś o regulacji wolnych obrotów: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Jak regulacja nie pomoże to może być usterka. Podstawa to czystość filtra powietrza.
proponuje rozwiązanie na tranzystorach , myslę o 2 trazystorowym multiwibratorze z regulacją częstotliwości i kluczowanie 3 tranzysotra jako końcówki mocy , gotowego rozwiązania i schematu raczej nie znajdziesz trzeba poeksperymentować dobre były by tranzystory germanowe , ale nie wiem czy są jeszcze jakie kolwiek produkowane zmierz w czasie pracy jaki...
Witam, mam problem z Iveco35c14 3,0. Uruchamia normalnie, na podwyższonych obrotach pracuje normalnie, natomiast po zdjęciu nogi z gazu po paru sekundach gaśnie. KTS wykrywa błąd-regulacja ciśnienia paliwa, wartość odchyłki ujemna. Podmieniono zawór regulacyjny na pompie i zawór na listwie i komplet wtryskiwaczy. Objawy po kolejnych podmianach pozostały...
a czy mógłbyś dodac zdj gaźnika? ze zblizeniem na dysze do regulacji;)
Ustawiłem ten parownik chodzi bardzo dobrze na nim i ma wolne obroty dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam
jedna do calkowitego wyplywu gazu,druga przewaznie od czola do regulacji mieszanki na wolnych obrotach
Jeśli chodzi o śrubke nr 2 (czarna szesciokątna) służy ona do regulacji składu mieszanki gazu na wolnych obrotach (moge sie mylić ;p) Mam natomiast inne pytanie dot. reduktora Tomasetto AT07, mianowicie czy parownik ten posiada śrubkę do spuszczania tzw mazutu (zanieczyszczeń i pozostałości po gazie)? Jeśli tak to gdzie??? mój angielski w wersji dla...
http://obrazki.elektroda.pl/7201721200_1... Przykładowa regulacja. 850 +/-30 obr/min silnik ABL
Witam . Aby nie zakładać nowego wątku dołączam do tego swój problem z kosiarką tego samego typu . Po uruchomieniu zimnego silnika wolne obroty są zbyt niskie i silnik gaśnie , jednocześnie wykręcona świeca jest mokra . Silnik nie reaguje na regulacje wkrętem wolnych obrotów . Na wysokich obrotach pracuje prawidłowo . Po solidnym rozgrzaniu silnika usterka...
przy parowniku jest taka srubka do regulacji wolnych obrotow nia trzeba wyregulowac, podnies troche wolne obroty. gasnie bo zdmuchuje gaz (nadwyzka powietrza) nie wiem jak w escorcie jest dolot powietrza, ale w moim peugocie 405 trzeba bylo zdjac rure od wlotu powietrza i skierowac w dol.
Niestety najlepiej będzie zdiagnozować usterkę jakimś testerem(najlepiej clip) - widać jakie jest położenie przepustnicy i czy jest regulacja wolnych obrotów. Można przeczyścić zawór wolnych obrotów i przyuczyć go przez odpięcie zasilania(ściągnięcie klemy na kilka minut,następnie podłączenie i włączenie kluczyka w pozycję zapłon). Szkoda że nie mieszkasz...
Coś jest w tym co pisze kolega futro . Obawy wyglądają jakby zasysał lewe powietrze. Sprawdź, a lepiej wymień simmeringi na wale. Mają być TWARDE, ale elastyczne. Nic na ich temat nie napisałeś. wawaludzik napisał: wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było mocowanie stopki i zerwane gwinty od pokrywy) Szczerze mówiąc jestem w szoku. Skąd miałeś...
Zasada liniowego sterowania fazowego jest taka: 1. Przejście przez zero generuje przerwanie zewnętrzne INT (opadające zbocze), w którym: a) wyłączasz bramkę optotriaka b) przeładowujesz TIMER wartością, którą odczytujesz z tablicy w zależności od aktualnego poziomu mocy. TIMER ten będzie odliczał opóźnienie włączenia optotriaka c) uruchamiasz TIMER...
Zacząłbym od regulacji luzów zaworowych... na samym gaźniku masz za pewne regulacje wolnych obrotów i składu mieszanki, no i ssanie - czy na ssaniu też gaśnie?
W tym miejscu mamy wyprowadzoną regulację wolnych obrotów 1400obr/min +- 100
po odkręceniu wydechu w kanale widać tłok i pierścień - bok gładki, czysty bez rys. Fotek nie wrzucam bo niestety widok jest mizerny ( sięga tam tylko jedno oko). Wykręciłem również świecę - jest czarna lekko wilgotna???? to chyba źle... Piła na zimno pracuje w miarę ale gwałtowne wciśnięcie gazu jakby ją zduszało, na gorąco bardzo wolno schodzi do...
Sprawdziłem. Obroty niskie, regulacja nic nie zmienia.
Zawór regulacji cisnienia. Nic nie ma do pracy na wolnych.
Mam przejechane 90 tyś. Na tym gaźniku, gaśnie na wolnych obrotach(regulacja i czyszczenie dyszy skończyła się na zwiększeniu wolnych obrotów) i szczela jak puszcza się gaz.
Nie zdejmuj sprężynki. Ta druga śrubka to regulacja obrotów jałowych (wolnych).
Jest tak jak pisze kolega Niuniu36. Po dłuższykm kręceniu ma zapalić, ma problem z wolnymi obrotami, regulacją kąta wtrysku, ale pali. Co do zw, to nie powiem na 100%, ale w niektórych sterownikach jeden z przewodów sygnałowych czujnika jest połączony z masą.
No to po pierwsze sprawdź linkę- przepustnica po odpuszczeniu gazu ma się opierać na śrubie od regulacji wolnych obrotów.
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Ten potencjometr na płycie czołowej nie jest do regulacji? Powinien być przełącznik wolne szybkie. Schemat to tylko audio.
wyjście prostownika , prawdopodobnie do kontroli zwolnienia hamulca. Na ulotce hamulca te zaciski są wykorzystywane przy połączeniu "Rapid" - szybki, gwałtowny. Przy połączeniu "Normal" sa wolne.
regulacja wolne obrót śruba regulacja wolne obrót schemat regulacja wolne obrót
access filtrowanie formularz kondensator pobór prądu szumy nikon
Strzelił dekoder - brak obrazu: przyczyny i diagnoza Jaki zasilacz do Lenovo M83 z GTX 750 i Pentium G3220?