VCDS lite lub VAG COM 409.1 ale raczej zmiana nie będzie trwała (po dłuższym odłączeniu akumulatora wróci do normy). Czasem opcja nie jest dostępna W wersji Lite i trzeba mieć Pełnego VCDS (program + interfejs). Aby to zrobić na stałe trzeba by grzebać w mapie sterownika silnika (chiptunning). [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Ciągnik służy do pracy a nie do stania w korkach w mieście na wolnych obrotach 1550 RPM to początek zalecanych obrotów pracy (1600 - 2000) Wracamy do myślenia polskich konstruktorów, którzy zafundowali nam prądnice w tych ciągnikach. Tylko że wtedy nie było obowiązku jazdy na światłach mijania po drogach publicznych. Nie łam sobie głowy podjedź na...
Heh. Widze ze wywolalem prawdziwa burze na temat mechanikow. Jest takie jedno przyslowie na ten temat: "chcesz miec cos dobrze zrobione zrob to sam". Co do odpowiedzi uzytkownika "janvsz" to istotnie ja mam tylko dwie diody w tym jedna dwukolorowa. Ale czy przy moim typie instalacji mozna zamontowac taki wskaznik ?. Widzialem u znajomego w Golfie mial....
przyczyną okazał się nie zaślepiony przewód wychodzący z trójnika od regulatora biegu jałowego. Dzięki za zainteresowanie - temat uznaje za zamknięty
A sprawdziles sam silnik pod kątem mechanicznym? Jakie ciśnienie? Może silnik trup
co do wolnych obrotów to myśle,że pomogłoby przeczyszczenie "silniczka" ( nie wiem czy tak fachowo się nazywa) wolnych obrotów. Miałem to w Golfie II z silnikiem 1.8Gti.Pomogło-pod warunkiem że nie kwalifikuje się on do wymiany.
Zmierzyłem ciśnienie i na wolnych obrotach ciśnienie nie wynosi nawet 1 bar, a na rozgrzanym silniku przy 2 tysiącach obrotów podnosi się do 2,5 bara. Co radzicie robić? Czy to może być wina pompy oleju, panewek lub zapchanego smoka?
Witam! W moim Golfie III 1,6 (wersja 101 KM, rocznik '98) wolne obroty są ok. 800rpm ale przy włączeniu klimatyzacji następuję podwyższenie do ok. 900rpm. PYTANIE: Czy jest możliwe poprzez ingerencję w "BIOS" podwyższenie tego drugiego poziomu wolnych obrotów do wartości np. 1100rpm? (Dla zainteresowanych dlaczego jest mi to potrzebne wyjaśniam, że...
mam problem z gaźnikiem nazwy pierburg 2E w golfie 2 1.3 jeżeli jest zimny to trzyma wolne obroty jak sie pod grzeje to jurz niema wolnych obrotów i gaśnie. Dla czego i prosze o pomoc
Witam. W golfie 3 1.6 silnik typu AEE niezależnie, czy silnik zimny, czy ciepły spadają obroty na około 1 sekundę (tylko na wolnych obrotach). Co może być przyczyną?
Jak masz silniczek krokowy, to wyczysc go, odlacz kleme na minute lub dwie, odpal motor bez zadnego gazowania, niech pracuje az dmuchawa się wlaczy na wolnych obrotach a potem przytrzymaj na wyzszych i bedzie cacy... O Jezu!!!Następny!To jakaś choroba.Jaki silniczek krokowy w golfie 1,3?I co ci da myk z opinaniem klemy jak Digijet (to system wtryskowy...
Klejenie podstawy nic nie daje, tylko wymiana,. Wyrywa ci paliwo z dyszy głownej na wolnych obrotach bo z jakiegoś powodu ma zaubogo w układzie wolnych obrotów. Np. niedrążna dysza paliwa wolnych obrotów lub zubożone nadmiernie na składzie miesznki.
Witam kolego. Ja mam golfa 1.8 ,i mój vag com pokazywł to samo 516. Wymieniłem silniczek krokowy i jest ok choć kupiłem uzywany. Podobno to czasem się zdarza że te silniczki się psują. Przed wymianą kilka razy rozbierałem,czyściłem styki i pomagało na trochę. wykonaj w programie diagnostycznym wysterowanie podzespołów wykonawczych-silniczek krokowy...
heeee pokaż zdjęcie alternatora i wiązki silnika/alternatora z tyłu w tym miejscu brązowo/żółty to masa ale jest myk. ... Niestety Auto pojechało w trasę nie mam możliwości zrobienia zdjęć. Tak ten pin 20 to jest przewód brązowo-żółty. Od zewnętrznej części pinu dalej opór jest już normalny. Tylko na samym pinie złącza ECU jak na powyższym zdjęciu...
Jak juz pewnie czytales wiele postow na ten temat, za wolne obroty biegu jalowego odpowiedzialny jest silnik krokowy. Muszis sprawdzic czy kable sa dobrze podpiete (najlepiej zobaczyc jak to jest w innym golfie z takim samym silnikiem), a jezeli dobrze to przemyj silnik krokowy.
Ja w tym Golfie mam załozona sekwencje i zrobiłem jakies 3 tys. km na tym gazie a te objawy były od samego poczatku byłem kilka razy z tym u gazioza ale on nic niewskurał poprostu jak jest zimny i podjerzdam do skrzyzowania auto gasnie na gazie na benzynie jest oki jak osiagnie temperature jest lepiej ale tez czasem sie zdarzy ze zgasnie poprostu jak...
witam jak wyżej w temacie poszukuję schematu podłączeń wężyków podciśnień do gaźnika vw golf 2 typ 2e2 PIETBURG. a korzystając z okazji to mam jeszcze jeden problem do rozwiązania mianowicie zrobiłem remont silnika w golfie 1,8 benzyna i po złożeniu wszystkiego do kupy odpaliłem silnik ale? na paliwie silnik niema praktycznie wolnych obrotów i strasznie...
kolego przyczyną może byc parownik nie do każdego auta pasuje ten sam model paromnika Volkswageny najlepiej pracuja na Lovtecu i daja sieidealnie regulować mam taki w swoim Golfie pozdrawiam
jest możliwość zadzwoń do mnie pod numer 696424624to wytłumacz bo można to zrobić na kilka sposobów
Zmieniasz diagnozę jak rękawiczki - albo turbo albo pompowtryski to i to,ale jak z dołu nie ciągnie to wtryski na poczatek.Nie wiem czy było już ,ale jaka dawka paliwa?na wolnych obrotach.
Mam Mono-Jetronic , a czy czujnik położenia przepustnicy nie znajduje sie w silniczku od biegu jałowego? NIe mam wolnych obrotów i szukam czujników temperatury i położenia przepustnicy
w golfie tak jak i w passacie jest dynamiczna kontrola cisnienia oleju w zależnosci od obrotów jakie masz te ciśnienia na wolnych obrotach a mierzyć można w dowolnym punkcie układu smarowania u mnie w passacie 1.8 pomógł tylko szlif wału jesli sam zrobisz to koszt ok 400 zl szlif plus panewki
W golfie sa dwa czujniki oleju. Jeden kontroluje ciśnienie na wolnych obrotach (niebieski lub brązowy), drugi kontroluje ciśnienie przy podwyższonych obrotach (od 1800 obrotów) powinno być wyższe niż 2 atm. Jeśli powyżej tych obrotów ciśnienie będzie niższe niż 2 atm, to zapali się lampka kontrolna. Częstą przyczyną jest uszkodzenie samego czujnika,...
Tak mi wyszło na kts. Na wolnych obrotach miałem969 hpa, a przy 3 tys 1300, przy ponad 4 tys obrotów było coś koło 1500 ale nie trzymałem go tak za długo. I nie rozumiem czemu miałbym żartować.
Witam! Nie zabardzo wiem o co chodzi z tym testem. Obrotomierz w golfie mk3 1.8. Deska z zegarami VDO. Obrotomierz jest elektroniczny. Skąd jest brany sygnał obrotomierza? Pozdrawiam! Dodano po 3 Dadam jeszcze, że zauważyłem, iż jak postoi dłużej na wolnych obrotach, to obrotomierz też zaczyna zaniżać. Najdziwniejsze jest to, że po uruchomieniu silnika...
Witam. Jeżeli po nagrzaniu obroty się stabilizują to może być padnięty NIEBIESKI czujnik temperatury. Z niego idzie sygnał wolnych obrotów na komputer. Jak odepniesz od niego wtyczkę to obroty powinny się trochę zmienić, jeżeli nic się nie zmieni to zmień ten czujnik :-)Pozdr.
Sprawdziłem wczoraj ładowanie w golfie 2 1,3+lpg samochód inny ale alternator o tej samej mocy czyli 55A przy okazji sprawdziłem czy zwiększenie obrotów ma wpływ na wydajność alternatora silnik rozgrzany wolne obroty bez obciążenia 13,71V zwiększenie obrotów nic nie daje włączone światła+radio na wolnych obrotach 13,5V zwiększenie obrotów nić nie daje....
Dodam jeszcze do w/pisanego postu ze by były wone obtoty to musi działać zeztyk wolnyć obrotów (czyli cujnik wolnych obrotów) W silniku czterostykowym patrząc od góry to trzaeci pin .najlepiej podpiąć woltomierz i dodawać gazu i puszczć powinno się pokazywać 12V i 0V na przemian . Jeżeli tego nie masz to silniczek krokowy do wymiany.
czasami moze to byc tylko mala glupia usterka.ja mialem cos podobnego przy golfie gti. kiedy wchodzila na mniej wiecej 3000/4000 tys obr. to tak jak by mial zainstalowany ogranicznik czy cos w tym stylu i nie chcial sie wkrecic dalej,byl calkowicie pozbawiony mocy.radze sprawdzic po kolei kazda mase auta.i cieniutkie i grube przewody.mi to pomoglo.okazalo...
Witam. Posiadam golfa3 1,4 benzyna/gaz 1992r produkcji z silnikiem ABD,a mam następujące problemy: 1. Przy hamowaniu w granicach od 100km/h i powyżej mam mocne rwania kierownicą aż do zmniejszenia się prędkości. Co może być przyczyną? 2. Podczas jazdy pojawia mi się pisk tak jakby z hamulca przedniego lewego, gdy skręcam nawet delikatniej w lewo pisk...
Ja miałem podobny problem, dodatkowo nie było ssania w Golfie 1.6 AEE. Czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja niewiele pomagały. Zdjąłem plastikową osłonę z przepustnicy i wyczyściłem styki czujnika położenia przepustnicy. Autko jak nowe. Adaptację zrobiłem sobie sam tzw. twardy reset komputera. Rano na zimnym silniku zdjąłem klemę "+" na godzinkę,...
jak sprawdzić wtryski czy sie nie zawiesiły czy są sprawne bo nagle przestał przerywac na benzynie (nierówno wchodzi na obroty i nie ma takiej mocy)? czy pompka mogła nagle siąść? paliwo zawsze jest na poziomie ¼baku. zaczeło się tak że zmieniłem zawór rególacji wolnych obrotów i po dopaleniu j/w. Wróciłem do poprzedniego zaworu ale nic. Z góry...
Witam. Zastanawia mnie jedna rzecz w moim golfie a mianowicie jest w nim elektrozawór który steruje podciśnieniem w układzie doładowania ale najciekawsze jest to ze mam do wyboru dwie wtyczki które które mogę do niego podpiąć. Na I (podpiętej do tej pory) pojawia sie napięcie na wolnych obrotach a po dodaniu gazu znika i po puszczeniu pojawia sie znowu.Czyli...
Witam Miesiąc temu miałem awarię (urwanie grzybka zaworu) w golfie 4 TDI ASV (przebieg licznikowy 212 tys km, rocznik 2000. Uszkodziła się głowica, wałek rozrządu, tlok nr3, korbowód i wtrysk sterujący. Głowicę kupiłem używkę w okolicy z powypadkowego Audi A3 90kM (te same numery głowicy co w moim ASV), tłok z pierścieniami, korbowód i wtrysk także...
Zacznij od podłączenia go pod komputer. Albo sprawdź ręcznie czujniki temperatury, sondę oraz silniczek wolnych obrotów. Pozdrawiam.
witam dawno masz to auto? prawdopodobnie siadła pompa jaki masz płyn we wspomaganiu? pozdro T
Jak dla mnie uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, pod warunkiem iż ilość oleju w misce jest odpowiednia.
Zapchana nie jest. Obawiam się, że nawet nie wiesz co to ta odma. Wystarczy wyczyścić ten wąż gumowy czy coś jeszcze? A po co to w ogóle czyścić skoro w/g Ciebie nie jest zatkane? Na pewno nie jest to winne falowaniu na wolnych obrotach.
Dysza wolnych obrotów u Ciebie to nic innego jak elektrozawór kanału powietrza dodatkowego. Czy sam elektrozawór Ci się uszkodził czy coś innego, że odłaczyłeś ? Jeśli jest to elektrozawór to wyślij mi info na PW - cos może znajde dla Ciebie. Pozdrawiam !
Sprawdź jeszcze na rozgrzanym, czy na wolnych obrotach nie będzie świecić. Jak na wolnych obrotach będzie ok to na początek najprościej i najtaniej wymienić sam czujnik.
Odłącz sondę i zobacz czy coś się zmieni, sonda powinna oscylować nawet na wolnych obrotach.
sprawdz szczelnośc prewodu moze "cofa" Ci sie paliwo?
To jest nastawnik przepustnicy.
Golf IV rok produkcji 2000 wersja generation 5 drzwi silnik 105KM 1.6 16V
Myślisz że może to być wina katalizatora?? Lub złe zregenerowanego alternatora? Dodano po 2 Zauważyłem że kiedy włączę klime objawy się nasilają zwłaszcza na wolnych obrotach...
Przebieg z sondy nie jest sinusoidą. Jeżeli sonda nie próbkuje na wolnych obrotach, to znaczy, że albo jest za uboga mieszanka (można to wykluczyć poprzez wstrzynkięcie dodatkowej porcji paliwa i zaobserwować, czy wskazanie się podniesie) lub sonda uległa przechłodzeniu.
Zobacz jakie masz vaku na wolnych obrotach.
Witam.Jak w temacie,brak wolnych obrotów golf III 1,8 na jedno punkcje benzyna,gaz.
Wyrególować gażnik
Pompa wtryskowa jest zaśmiecona.
Ta procedura dotyczy zmiany prędkości silnika ( na tkz wolnych obrotach) , a ne kontroli czy diagnozy dwu-masy.
i w tym sprzęgle szukaj feleru ,najlepiej podłącz go pod tester, auto gaśnie bo wymusza to sterownik ecomatic - wykrywa jakiś stan niedozwolony.
Nie piszesz czy to gaznik czy wtrysk.Taki problem występował w samochodach z instalacją gazwową II generacji. Jeśli nie ma gazu problem tkwi u stawieniach wolnych obrotów.
Borygo. Pisałem nie ma ubytków. Audo podczas jazdy dogrzewa się w ok 10min na postoju na wolnych obrotach 15min
I jeszcze dochodzi aspekt zuzytych panewek. Pozdrawiam.
Sprawdzić czy jest napięcie na elektrozaworze ( z tyłu gaźnika od strony ściany grodziowej) zasilany jest chyba z bezpiecznika nr 17 . Może też być zapchana dysza wolnych .
Podaj dokładnie numery błędów jakie wyskakują i sprawdź grupę 023 przy wolnych obrotach.
[quote]żazenie sie kontrolki jest zwiazane wlasnie z spadkami napiec w instalacji, jeśli sie je usunie to powinno ono ustać, jesli jest to spowodowane spadkami napieć Ale on pisze [quote]dokladnie chodzi mi o ladowanie na wolnych obrotach zazy sie kontrolka ladowania i moze poradzil by mi ktos jaka moze byc przyczyna tego zazenia jak wchodzi silnik...
Ten mono-motronic ma jeszcze zawór dwudrożny?
może jest uboga mieszanka a może uszkodzony regulator wolnych obrotów
kolego, napisz jaki masz silnik, rodzaj oleju i czy klekoczą ci popychacze zaworów na wolnych obrotach
przepustnica nówka dzsiaj załozona jak podnieś vagiem obroty? a jak adaptacje? i co ma oprócz przepustnicy wpływ na regulacje wolnych obrotów?
Czy ta pompa ma połączenie przestawiacza kąta z dzwignią w górnej pokrywie pompy(nie tą co jest podłączona linka gazu)od strony silnika ,jesli tak to masz tam dwie śruby regulacyjne do ustawienia "szybkich "wolnych obrotów
Każdy silnik (jak nie ma wakupompy, oczywiście) zgłupieje jak będziesz pompował hamulcem na wolnych obrotach
Witam Dziś próbowałem zciągnąć gaźnik i przypadkowo poruszyłem przewód od serwa usłyszałem syczenie,poruszałem go na boki i przy samym serwie przewód przepuszcza powietrze,czy to może być przyczyną wolnych obrotów?
Panowie informacyjnie. Wymieniony czujnik halla golfik pali jednak że faluje gaśnie na niskich obrotach i po dojeżdżaniu do krzyżówki. Czeka mnie wymiana zapewne przewodów świec albo głębiej sięgnąć jak to nie pomorze krokowca albo czyszczenie przepustnicy. Mój syn miał w swoim golfie identyczne objawy, mechanik "coś zrobił" (nie chciał powiedzieć...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Bardzo często w mk4 i pochodnych przepalają się "1 biegi " w wentylatorach. Zacząlbym od tego.
jak by przeskoczył pasek to by dziwnie jezdził, dzwoniły by zawory albo jakies inne licho. A co z zaworem wolnych obrotów?
Witam. Ustawiłem już ten czujnik położenia przepustnicy i autko chodzi, ale do czasu aż nie wystygnie. Jak trochę postoi to nie chce odpalać bo nie ma wolnych obrotów.
weż rozgrzej ten samochód i podaj napięcie z sondy za katalizatorem na wolnych obrotach. o ile mnie pamięć nie myli za katem jest zwykła sonda 0-1V. BTW tam łatwo można usunąć kat w sofcie.
Tego dokładnie nie jestem w stanie sprawdzić. Może Ktoś zna wartość podciśnienia w dolocie w tym silniku przy wolnych obrotach ?
Sprawdź wszystkie węże z podciśnieniami wokół monowtrysku, serwa hamulcowego oraz przy filtrze powietrza, powinno być słychać syczenie jeżeli jest uszkodzony , pobujaj nimi trochę podczas pracy silnika, może jest nadpęknięcie które objawia się sporadycznie, jeżeli wszystko będzie ok to pozostaje wspomniana przez ciebie uszczelka przy podstawie monotrysku,...
Zobacz,czy dysza wolnych obrotów ma zasilanie.
Niestety, cewki i świece podmienione i nadal to samo. Do tego zauważyłem że na rozgrzanym silniku ciężej pali i pojawiły się błędy. Wypadanie zapłonu na każdym cylindrze i błąd 001286 regulacja biegu jałowego. Czego dalej szukać?
Walczę z tym problemem w Hondzie Civic '98. Robert SI poszukaj moich postów, znajdziesz co już zrobiłem i sprawdziłem. Ogólnie żeby dojść o co biega, to jest męczarnia, jeśli tak jak ja, nie ma się w okolicy dobrego specjalisty od diagnostyki silników. Aha, cewkę, moduł podmieniałem, cały aparat zapłonowy 2 razy, przewody WN 3 komplety sprawdzałem a...
szklaneczki dzwonily by na zimnym silniku i na wolnych obrotach. jak juz pisalem wczesniej: rozrzad lub zaplon. Jedno z drugim sie wiaze.
nie klima nie była włączona , analize spalin mogę zrobić, ale do gazownika musze pojechac. a zapłon był ustawiony u elektronika samochodowego który mówił że przez kompa ustawił zapłon bo trzeba wejść w tryb serwisowy . a jakie powinno być kwz ile stopni ?? i jakie powinno być obciążenie silnika na wolnych obrotach ??
Witam serdecznie. mój golf 4 z 99 1.9 tdi 90km Auto ma już swoje lata, Kompresja i dawka paliwa to minimum do odpalenia. Jak kolega poprzedni zaznaczył odepnij czujnik temperatury i jeśli odpali to przyczyny należy szukać w dawce paliwa, (pompa wtryskowa, nastawnik, regulacja) Jeśli uda się uruchomić to po nagrzaniu silnika wyłącz wszystkie odbiorniki...
Witam, kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Od jakiegoś czasu i u mnie występuje taka nierówna praca na wolnych obrotach po odpaleniu samochodu. W jaki sposób rozwiązałeś swój problem?
może i tak ale czemu na tamtej nie ma wolnych obrotów
Przy wyłączonym silniku, na postoju "bująjąc" autem powinieneś móc wyłączyć bieg... o ile to awaria sprzęgła, a nie skrzyni. Sprzęgło w ogóle działa - jak wciśniesz sprzęgło możesz uruchomić silnik i pracuje on na wolnych obrotach?
Miga, ale alternator ładuje napiecie na akumulatorze to 14,2V na wolnych obrotach
Kostek do diagnozy tam nie ma wcale bo ich fabryka nie wyprodukowała więc niech mechanik nie szuka bo nie znajdzie, urwany przewód od sondy nie stanowi problemu przy uruchamianiu. Niech się mechanik skupi na WN i kącie wyprzedzenia zapłonu a potem na wolnych obrotach.
Sprawdź czy na wolnych obrotach chodzi na wszystkich cylindrach. Jak będą wypadały zapłony to też będziesz miał błędy składu mieszanki i regulacji wolnych obrotów.
Witam. Mam Golfa III 1,4b 1992 rok w którym nie mogę utrzymać wolnych obrotów. Proszę o pomoc.
nie wiem czy to otwarcie przepustnicy ma dobre ,ponoc na wolnych obrotach to robił,jest tam czujnik pewnie połorzenia przepustnicy bo nie pamietam .Moze jest regulowany
Dużo masz nalatane na gazie? Dobrze by było zobaczyć ustawienia ECU gazu czyli trzeba by się podłączyć kablem. Choć wiele wskazuje na reduktor i ten bypass na nim. Na padający obroty przy skręcaniu to bypass/regulacja wolnych obrotów. Tak samo jak na hamowanie. Na benzynie się to dzieje kiedykolwiek?
Możesz mi pokazać gdzie tak napisałem?
Przy niedziałającym hallu lub niepodłączonym byłby błąd. Nie będą to też zaśniedziałe styki. Jeżeli uważasz że nie widzi zmian czujnika temperatury to wystarczy w VAGu wejść w bloki pomiarowe i tam będzie widać jaką temperaturę silnika widzi komputer. Jakie wartości pokazuje przepływomierz na wolnych obrotach?
Ile pinów w silniczku wolnych obrotów?Może styk wolnych obrotów nie działa?
No i co kolego było przyczyną? Doszedłeś do tego?
Musisz sprawdzić czy leci paliwo z wtrysku ,sprawdź podstawkę wtrysku (całość wygląda przecież jak gaźnik)czy nie dostaje się lewe powietrze do kolektora ssącego ,czy nie spadł wężyk od podciśnienia do serwa itp.Musisz parę czynności wykonać sam,po prostu posprawdzać.Gdy na dolocie będą nieszczelności silnik nie będzie pracował,zwłaszcza na wolnych...
Mam ten sam problem z golfem 1,9GTD 92r. Kupiłem licznik od 1,9TDI 97r. Po odpaleniu wskazówka wychyla się na maxa po zgaszeniu opada. Jak po zapaleniu silnika odłącze kostkę od alteranatora to obrotomierz spada na 0, ale pulsuje kontrolka od oleju. Wchodziłem w tryb cyfrowego obrotomierza na przebiegu i widać, że obroty są wysokie i dziwnie skaczą...
Afn nierównomiernie strasznie wali na wolnych obrotach. Dwumas czy coś w silniku?
to fakt w III sygnał jest brany z ECU ale niepokoi mnie to "bujanie" obrotomierza na wolnych. Wydaje mi się że może być uszkodzony, jak się zachowuje na wyższych obrotach lub podczas jazdy?
z tego co wyczytałem to sprawa z olejem to uszkodzony czujnik. ale ile w tym prawdy? wyczytałem także iz może być rozregulowana dysza wolnych obrotów
ciśnienie różnicowe pokazało 40,8 na wolnych obrotach na wysokich nie było mierzone już .
a czy przypadkiem tego czujnika położenia klapy nie trzeba podpiąć pod wtyczkę na zdjeciu nr. 2 tu i tu są 3 piny. Kolega ma taki sam silnik i ma dużo prostszą instalacje i mniej osprzętu sondy tez nie ma . A co z tymo wolnymi obrotami POMOŻESZ?
Panowie to auto ma silnik 1.3 na pełnym wtrysku i posiada sterownik elektroniczny - no i pływa na wolnych obrotach???
polonez wolnych obrotów cewka wolnych obrotów corsa wolnych obrotów
oporność głośnik zasada działania pralki bosch obudowa pompa paliwo
agregat prądotworczy pralko suszarka haier
Schemat instalacji elektrycznej Audi A8 D2 1999 – diagramy, ELSA, Cardiagn, różnice rocznikowe Ford Mondeo MK4 - Brak Mocy, Przyczyny i Diagnostyka