Uruchamiasz vaga 01-silnik 11-logowanie kod 12233, 10-adaptacja, grupa -02 dajesz up i obserwujesz
jest możliwość zadzwoń do mnie pod numer 696424624to wytłumacz bo można to zrobić na kilka sposobów
Zmieniasz diagnozę jak rękawiczki - albo turbo albo pompowtryski to i to,ale jak z dołu nie ciągnie to wtryski na poczatek.Nie wiem czy było już ,ale jaka dawka paliwa?na wolnych obrotach.
Jak dla mnie uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, pod warunkiem iż ilość oleju w misce jest odpowiednia.
Zacznij od podłączenia go pod komputer. Albo sprawdź ręcznie czujniki temperatury, sondę oraz silniczek wolnych obrotów. Pozdrawiam.
Zapchana nie jest. Obawiam się, że nawet nie wiesz co to ta odma. Wystarczy wyczyścić ten wąż gumowy czy coś jeszcze? A po co to w ogóle czyścić skoro w/g Ciebie nie jest zatkane? Na pewno nie jest to winne falowaniu na wolnych obrotach.
witam dawno masz to auto? prawdopodobnie siadła pompa jaki masz płyn we wspomaganiu? pozdro T
Witam, Jestem posiadaczem Golfa 1.6 16v od jakiegoś czasu zauważyłem nierówną pracę silnika na wolnych obrotach, początkowo tylko zaraz po starcie później się wszystko stabilizowało, w tej chwili coraz częściej się to przytrafia, np na światłach wskazówka obrotomierza spada poniżej 500 obr wszystko się przygasza i za chwileczkę są wyższe obroty i tak...
Myślisz że może to być wina katalizatora?? Lub złe zregenerowanego alternatora? Dodano po 2 Zauważyłem że kiedy włączę klime objawy się nasilają zwłaszcza na wolnych obrotach...
Zobacz jakie masz vaku na wolnych obrotach.
Witam.Jak w temacie,brak wolnych obrotów golf III 1,8 na jedno punkcje benzyna,gaz.
Nie piszesz czy to gaznik czy wtrysk.Taki problem występował w samochodach z instalacją gazwową II generacji. Jeśli nie ma gazu problem tkwi u stawieniach wolnych obrotów.
Podaj dokładnie numery błędów jakie wyskakują i sprawdź grupę 023 przy wolnych obrotach.
może jest uboga mieszanka a może uszkodzony regulator wolnych obrotów
Przebieg z sondy nie jest sinusoidą. Jeżeli sonda nie próbkuje na wolnych obrotach, to znaczy, że albo jest za uboga mieszanka (można to wykluczyć poprzez wstrzynkięcie dodatkowej porcji paliwa i zaobserwować, czy wskazanie się podniesie) lub sonda uległa przechłodzeniu.
przepustnica nówka dzsiaj załozona jak podnieś vagiem obroty? a jak adaptacje? i co ma oprócz przepustnicy wpływ na regulacje wolnych obrotów?
Każdy silnik (jak nie ma wakupompy, oczywiście) zgłupieje jak będziesz pompował hamulcem na wolnych obrotach
Odłącz sondę i zobacz czy coś się zmieni, sonda powinna oscylować nawet na wolnych obrotach.
Kumaty nie uwali, a co tych środków czyszczących to można spróbować ( koszt niewielki) pamiętając o wcześniejszej wymianie filtra paliwa.
Borygo. Pisałem nie ma ubytków. Audo podczas jazdy dogrzewa się w ok 10min na postoju na wolnych obrotach 15min
Czy ta pompa ma połączenie przestawiacza kąta z dzwignią w górnej pokrywie pompy(nie tą co jest podłączona linka gazu)od strony silnika ,jesli tak to masz tam dwie śruby regulacyjne do ustawienia "szybkich "wolnych obrotów
kolego, napisz jaki masz silnik, rodzaj oleju i czy klekoczą ci popychacze zaworów na wolnych obrotach
Sprawdź jeszcze na rozgrzanym, czy na wolnych obrotach nie będzie świecić. Jak na wolnych obrotach będzie ok to na początek najprościej i najtaniej wymienić sam czujnik.
Dysza wolnych obrotów u Ciebie to nic innego jak elektrozawór kanału powietrza dodatkowego. Czy sam elektrozawór Ci się uszkodził czy coś innego, że odłaczyłeś ? Jeśli jest to elektrozawór to wyślij mi info na PW - cos może znajde dla Ciebie. Pozdrawiam !
Witam Dziś próbowałem zciągnąć gaźnik i przypadkowo poruszyłem przewód od serwa usłyszałem syczenie,poruszałem go na boki i przy samym serwie przewód przepuszcza powietrze,czy to może być przyczyną wolnych obrotów?
jak by przeskoczył pasek to by dziwnie jezdził, dzwoniły by zawory albo jakies inne licho. A co z zaworem wolnych obrotów?
Panowie informacyjnie. Wymieniony czujnik halla golfik pali jednak że faluje gaśnie na niskich obrotach i po dojeżdżaniu do krzyżówki. Czeka mnie wymiana zapewne przewodów świec albo głębiej sięgnąć jak to nie pomorze krokowca albo czyszczenie przepustnicy. Mój syn miał w swoim golfie identyczne objawy, mechanik "coś zrobił" (nie chciał powiedzieć...
Witam. Ustawiłem już ten czujnik położenia przepustnicy i autko chodzi, ale do czasu aż nie wystygnie. Jak trochę postoi to nie chce odpalać bo nie ma wolnych obrotów.
To jest nastawnik przepustnicy.
Wedlug serwisowki sie da - 10 adaptacja, 01 i w gore lub w dol o 25 obrotow
tam jest kopułka ? zapłonowa? Dodano po 6 no to masz dobre te obroty przeciez ,a skrzynia jaka automat ?w automatach sa nizsze wolne obroty
nie klima nie była włączona , analize spalin mogę zrobić, ale do gazownika musze pojechac. a zapłon był ustawiony u elektronika samochodowego który mówił że przez kompa ustawił zapłon bo trzeba wejść w tryb serwisowy . a jakie powinno być kwz ile stopni ?? i jakie powinno być obciążenie silnika na wolnych obrotach ??
VCDS lite lub VAG COM 409.1 ale raczej zmiana nie będzie trwała (po dłuższym odłączeniu akumulatora wróci do normy). Czasem opcja nie jest dostępna W wersji Lite i trzeba mieć Pełnego VCDS (program + interfejs). Aby to zrobić na stałe trzeba by grzebać w mapie sterownika silnika (chiptunning). [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Walczę z tym problemem w Hondzie Civic '98. Robert SI poszukaj moich postów, znajdziesz co już zrobiłem i sprawdziłem. Ogólnie żeby dojść o co biega, to jest męczarnia, jeśli tak jak ja, nie ma się w okolicy dobrego specjalisty od diagnostyki silników. Aha, cewkę, moduł podmieniałem, cały aparat zapłonowy 2 razy, przewody WN 3 komplety sprawdzałem a...
mam problem z gaźnikiem nazwy pierburg 2E w golfie 2 1.3 jeżeli jest zimny to trzyma wolne obroty jak sie pod grzeje to jurz niema wolnych obrotów i gaśnie. Dla czego i prosze o pomoc
Witam serdecznie. mój golf 4 z 99 1.9 tdi 90km Auto ma już swoje lata, Kompresja i dawka paliwa to minimum do odpalenia. Jak kolega poprzedni zaznaczył odepnij czujnik temperatury i jeśli odpali to przyczyny należy szukać w dawce paliwa, (pompa wtryskowa, nastawnik, regulacja) Jeśli uda się uruchomić to po nagrzaniu silnika wyłącz wszystkie odbiorniki...
Przy wyłączonym silniku, na postoju "bująjąc" autem powinieneś móc wyłączyć bieg... o ile to awaria sprzęgła, a nie skrzyni. Sprzęgło w ogóle działa - jak wciśniesz sprzęgło możesz uruchomić silnik i pracuje on na wolnych obrotach?
Bardzo często w mk4 i pochodnych przepalają się "1 biegi " w wentylatorach. Zacząlbym od tego.
Tego dokładnie nie jestem w stanie sprawdzić. Może Ktoś zna wartość podciśnienia w dolocie w tym silniku przy wolnych obrotach ?
Być może masz zbyt wolne obroty biegu jałowego ?
może i tak ale czemu na tamtej nie ma wolnych obrotów
Pompa wtryskowa jest zaśmiecona.
Panowie to auto ma silnik 1.3 na pełnym wtrysku i posiada sterownik elektroniczny - no i pływa na wolnych obrotach???
Sprawdzić czy jest napięcie na elektrozaworze ( z tyłu gaźnika od strony ściany grodziowej) zasilany jest chyba z bezpiecznika nr 17 . Może też być zapchana dysza wolnych .
Kostek do diagnozy tam nie ma wcale bo ich fabryka nie wyprodukowała więc niech mechanik nie szuka bo nie znajdzie, urwany przewód od sondy nie stanowi problemu przy uruchamianiu. Niech się mechanik skupi na WN i kącie wyprzedzenia zapłonu a potem na wolnych obrotach.
Zobacz,czy dysza wolnych obrotów ma zasilanie.
Miga, ale alternator ładuje napiecie na akumulatorze to 14,2V na wolnych obrotach
Wyrególować gażnik
Przy niedziałającym hallu lub niepodłączonym byłby błąd. Nie będą to też zaśniedziałe styki. Jeżeli uważasz że nie widzi zmian czujnika temperatury to wystarczy w VAGu wejść w bloki pomiarowe i tam będzie widać jaką temperaturę silnika widzi komputer. Jakie wartości pokazuje przepływomierz na wolnych obrotach?
i w tym sprzęgle szukaj feleru ,najlepiej podłącz go pod tester, auto gaśnie bo wymusza to sterownik ecomatic - wykrywa jakiś stan niedozwolony.
po uruchomieniu silnika tak, chyba że silnik ma za niskie wolne obroty.
I jeszcze dochodzi aspekt zuzytych panewek. Pozdrawiam.
Ta procedura dotyczy zmiany prędkości silnika ( na tkz wolnych obrotach) , a ne kontroli czy diagnozy dwu-masy.
jak wyczyscic silniczek krokowy i jak go sprawdzic czy jest sprawny. golf nie ma wolnych obrotów na benzynie, na gazie brak problemow
Mam ten sam problem z golfem 1,9GTD 92r. Kupiłem licznik od 1,9TDI 97r. Po odpaleniu wskazówka wychyla się na maxa po zgaszeniu opada. Jak po zapaleniu silnika odłącze kostkę od alteranatora to obrotomierz spada na 0, ale pulsuje kontrolka od oleju. Wchodziłem w tryb cyfrowego obrotomierza na przebiegu i widać, że obroty są wysokie i dziwnie skaczą...
co do wolnych obrotów to myśle,że pomogłoby przeczyszczenie "silniczka" ( nie wiem czy tak fachowo się nazywa) wolnych obrotów. Miałem to w Golfie II z silnikiem 1.8Gti.Pomogło-pod warunkiem że nie kwalifikuje się on do wymiany.
Witam. Mam Golfa III 1,4b 1992 rok w którym nie mogę utrzymać wolnych obrotów. Proszę o pomoc.
Musisz sprawdzić czy leci paliwo z wtrysku ,sprawdź podstawkę wtrysku (całość wygląda przecież jak gaźnik)czy nie dostaje się lewe powietrze do kolektora ssącego ,czy nie spadł wężyk od podciśnienia do serwa itp.Musisz parę czynności wykonać sam,po prostu posprawdzać.Gdy na dolocie będą nieszczelności silnik nie będzie pracował,zwłaszcza na wolnych...
https://obrazki.elektroda.pl/7849361600_... https://obrazki.elektroda.pl/2755957600_... Mapa benzyny przy wyższym obciążeniu stoi na ubogo i pokazuje korekty krótkie 7% a długie 5.5% Na gazie przy wyższym obciążeniu pokazuje korekty krótkie na -2% a długie na 0%. Ciśnienia nie przestawiałem. Reduktor oryginalny. Jak...
Sprawdź czy na wolnych obrotach chodzi na wszystkich cylindrach. Jak będą wypadały zapłony to też będziesz miał błędy składu mieszanki i regulacji wolnych obrotów.
[quote]żazenie sie kontrolki jest zwiazane wlasnie z spadkami napiec w instalacji, jeśli sie je usunie to powinno ono ustać, jesli jest to spowodowane spadkami napieć Ale on pisze [quote]dokladnie chodzi mi o ladowanie na wolnych obrotach zazy sie kontrolka ladowania i moze poradzil by mi ktos jaka moze byc przyczyna tego zazenia jak wchodzi silnik...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Przez jakiś tydzień wchodził na wysokie obroty i wcale niespadały ale to ustało, a teraz znowu szarpie na benzynie i na lpg może to wina kabli wysokiego napięcia lub kopułki wyczytałem ze te silniki mają około 700 borotów a on tak ma tylko szarpie na wolnych obrotach. Pozdrawiam
Ile pinów w silniczku wolnych obrotów?Może styk wolnych obrotów nie działa?
z tego co wyczytałem to sprawa z olejem to uszkodzony czujnik. ale ile w tym prawdy? wyczytałem także iz może być rozregulowana dysza wolnych obrotów
Witam, kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Od jakiegoś czasu i u mnie występuje taka nierówna praca na wolnych obrotach po odpaleniu samochodu. W jaki sposób rozwiązałeś swój problem?
Ten mono-motronic ma jeszcze zawór dwudrożny?
a czy przypadkiem tego czujnika położenia klapy nie trzeba podpiąć pod wtyczkę na zdjeciu nr. 2 tu i tu są 3 piny. Kolega ma taki sam silnik i ma dużo prostszą instalacje i mniej osprzętu sondy tez nie ma . A co z tymo wolnymi obrotami POMOŻESZ?
Witam. W golfie 3 1.6 silnik typu AEE niezależnie, czy silnik zimny, czy ciepły spadają obroty na około 1 sekundę (tylko na wolnych obrotach). Co może być przyczyną?
Afn nierównomiernie strasznie wali na wolnych obrotach. Dwumas czy coś w silniku?
No wszystko na to wskazuje - że cewki.
Wymień szary czujnik ,on jest od wysokiego ciśnienia.I sprawdź najpierw czy podaje masę po rozruchu silnika i na wyższych obrotach.Czarny jest od kontrolki na wolnych obrotach.
Wcześniej tak miał że jak trochę się go depło to po jakimś czasie przełączył na gaz i było ok, trzymał wolne obroty.
Przeczyść sobie przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników. Jak masz obroty nierówne to coś z krokowym nie tak - czyszczenie powinno pomóc. Jak pytał poprzednik świece, kable WN, kopułka rozdzielacz OK?
Ustawiłem ten parownik chodzi bardzo dobrze na nim i ma wolne obroty dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam
Tak silnik falował na wolnych obrotach,po odpięciu czujnika temperatury płynu samochód pracuję tak samo
To monowtrysk. Sprawdz uszczelkę pod tym ustrojstwem , może brać lewe powietrze. Jak ze spalaniem?
Okazało się że jednak roczna nagrzewnice nie grzała, nowa grzeje, jest jeszcze problem ze na wolnych obrotach slabo grzeje.
pasek jest ok, wszystkie styki wyczyszczone, już po prostu wymiękam bo nie ma widocznych przyczyn takiego zachowania się silnika. Zostaje mi wymiana aparatu zapłonowego i mam nadzieję że to będzie przyczyna (dodam tylko, że z odpaleniem nie mam, żadnych problemów, w czasie jazdy też jest spoko oprócz tych wolnych obrotów)...
szklaneczki dzwonily by na zimnym silniku i na wolnych obrotach. jak juz pisalem wczesniej: rozrzad lub zaplon. Jedno z drugim sie wiaze.
Witam, proszę o odpowiedź fachowców samochodowych. Jakie jest prawidłowe ciśnienie wstępnej pompy elektrycznej w golfie na pompowtryskach, u mnie na wolnych obrotach jest 0,5atm, po przygazowaniu spada do zera. Czy pompa tandemowa na wolnych obrotach wytwarza równomierne ciśnienie czy pulsacyjne, u mnie jest to pulsacyjnie od 2,5 do 3,5atm. Jakie jest...
Sprawdź wszystkie węże z podciśnieniami wokół monowtrysku, serwa hamulcowego oraz przy filtrze powietrza, powinno być słychać syczenie jeżeli jest uszkodzony , pobujaj nimi trochę podczas pracy silnika, może jest nadpęknięcie które objawia się sporadycznie, jeżeli wszystko będzie ok to pozostaje wspomniana przez ciebie uszczelka przy podstawie monotrysku,...
Od pewnego czasu mam problem z obrotami silnika! jak zapalam go to wchodzi mi na duże obroty i po chwili spada i chodzi nierówno. co mam z tym zrobić nie wiem co to może być:cry: Witam. Przyczyną tego stanu rzeczy może być regulator biegu jałowego, nazywany też silnikiem krokowym. To właśnie on w największym stopniu odpowiada za wolne obroty. Pozdrawiam....
Może być niski stan oleju, i po zachamowaniu olej przemieszcza się poza zasięg smoka ciągnącego olej i spada ciśnienie oleju. Lub silnik się kończy i leci ciśnienie na panewkach przy wolnych obrotach.
Mam problem z Golfem 3 1.4 ABD 1993r benzyna(bez LPG) A mianowicie odpalam samochód niby normalnie pali ale nie za każdym razem nieraz muszę chwile przytrzymać gaz żeby wszedł na normalne obroty, jeśli nie dodam gazu to odpali ale po chwili gaśnie. Wczoraj wymieniłem pompę paliwa,wszystkie filtry są też wymienione. Dzisiaj pojechałem nim do miasta i...
tylko wlasnie zmienilem pompe wtryskową z innej ktora ciekła i tez auto nie mialo mocy i myslalem ze to wina pompy wiez zmienilem i odpalilo normalnie ale po chwili zaczął przerywac i tez nie ma mocy
witaj ! miałem kiedyś identyczne auto i jedynym urządzeniem odpowiedzialnym za ustalenie wolnych obrotów jest zawór (bypass) jest to bezpośrednio sterowny z komputera zawór elektromagnetyczny , który otwiera i zamyka dopływ powietrza do kolektora ssącego . Jego uszkodzenie wiąże się z bardzo mało stabilną pracą na wolnych obrotach . Pozdrawiam
No i co kolego było przyczyną? Doszedłeś do tego?
ciśnienie różnicowe pokazało 40,8 na wolnych obrotach na wysokich nie było mierzone już .
Witam a ja mam problem mianowicie przygasania na wolnych obrotach mam golfa II 1.3 pełny wtrysk na wolnych obrotach jak stoi to lekko przygasa ale nie gaśnie i nie wiem co to jest filter powietrza jest nowy odpala dobrze tylko jak jade i chce przyspieszyc to jaky go cos dusiło Dodano po 1 aha dodam jeszcze ze kopólka i palec był tez wymieniony
Co z instalacją elektryczną - sprawdz napięcie na zimno, przy rozruchu i na wolnych obrotach. Dotyczy to tematu cewki i słabej iskry
OKI tak też zrobię :) i jutro dam znać co i jak , ale bardzo możliwe że to jest to co mówisz bo wygląda jak by dostawał za dużo paliwa.Bo wcześniejsza teza chłopaków czyli czyli zacinający się nastawnik odpada.Napięcie odczytywane z niego bardzo ładnie pracuje i w momencie szarpania wraca do pozycji wolnych obrotów.
Raczej nic ewentualnie zwiększyć troche obroty na wolnych
Te PINy są wolne i nie mają zastosowania.
Aha czyli najlepiej będzie ustawiać na zapalonym silniku przy wolnych obrotach kręcić sztangą do uzyskanego ciśnienia ?
Dużo masz nalatane na gazie? Dobrze by było zobaczyć ustawienia ECU gazu czyli trzeba by się podłączyć kablem. Choć wiele wskazuje na reduktor i ten bypass na nim. Na padający obroty przy skręcaniu to bypass/regulacja wolnych obrotów. Tak samo jak na hamowanie. Na benzynie się to dzieje kiedykolwiek?
sprawdz cisnienie oleju na wolnych obrotach napewno cos doradzimy
nie zmienial bym na zwykle tez to mam i warsztat. Wymienic mozna tylko element uszkodzony.Jazda na5 biegu i 40km/h jest mozliwa, i na wolnych obrotach nie trzepie.
Nie posiada LPG. Dzieje się tak od pół roku. Ojciec tym samochodem jeździ, oczywiście jemu nie przeszkadza że tak się dzieje. Ja natomiast jak od niego pożyczam to raczej nie chce siespotkać z tirem. Nie pamięam kiedy ale chyba z 7 lat temu było robione coś z głowicą. Jeszcze jak się uruchomi silnik to nie ma 900rmp tylko leci od razu na 1100rmp. Chyba...
to fakt w III sygnał jest brany z ECU ale niepokoi mnie to "bujanie" obrotomierza na wolnych. Wydaje mi się że może być uszkodzony, jak się zachowuje na wyższych obrotach lub podczas jazdy?
polonez wolnych obrotów corsa wolnych obrotów cewka wolnych obrotów
schemat zasilania świetlówki scalanie komórek schemat radiotelefon motorola
przyczepa kampingowa resetowanie baterii
Jak sprawdzić sprawność miernika IMI Robin? Drgania w Mercedes W211 - przyczyny i diagnostyka