Tak. To po lewej z czerwonymi przewodami.
L ustaw na 1 H ustaw bez kołka ryglującego na 1,5 Jak chodzi to regulujesz. Jak nie chodzi to szukaj usterek podanych przez 1234
Nom, adaptacje.
Na kole przed GMP-BMT jest znak T. Początek kąta tłoczenia następuje dokładnie w punkcie T, czyli zanim tłok będzie na samej górze.
Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Jeżeli nie jest odpowietrzony to nie będzie w pełni zalany paliwem.
tak to immo
Układ regulacji wolnych obrotów tz zawór obejściowy sprawdz czy wogóle go podpiełeś. Czy jest szczelne połączenie a nastawnikiem czasami podwija się rura i dowidzenia brak wolnych. Musi być wszystko szczelne
nie polecam gumy lepiej jak pisałem silikon albo masa ewntualnie z brystolu
Wymień kranik podciśnieniowy.
Jest to po prostu silniczek krokowy. Dokładnie taki sam siedzi w fiacie uno, starszych golfach oraz oplu corsie B. Można spróbować naprawić takowy silniczek czyszcząc styki wewnątrz jego lecz z względu na cenę wynoszącą 60zł nie bawiłbym się w to. NIE JEST TO żaden SILNICZEK KROKOWY. To jest właśnie nastawnik przepustnicy - silniczek prądu stałego z...
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
To są 4 śrubki torx i kostka, więc można to zrobić w 10 minut :/ Nie rozkręcaj jej na części pierwsze tylko sam przelot z syfu dokładnie wymyć.
Niestety kolego, musisz zawieść pilarke do serwisu, mój szwagier miał to samo w swojej pile, kombinowalem na wszelkie sposoby aby ją wyregulować,nie pomogło, wyciągnęłem gaźnik,przedmuchałem go z każdej strony ale nic to nie dało. Zawieźliśmy ją do serwisu, czas naprawy 40min, koszt 60zł za części+ 20 za robocizne. Okazało się że w tym gaźniku znajduje...
i w tym sprzęgle szukaj feleru ,najlepiej podłącz go pod tester, auto gaśnie bo wymusza to sterownik ecomatic - wykrywa jakiś stan niedozwolony.
Witam Mialem identyczny objaw w Golfie 1.3 . Okazało sie ze łapał lewe powietrze przez weżyk podciśnienia . Nowa opaska i problem zniknął . herflik-00
Zrób porządną diagnozę, poza tym kiedyś ostatnio ustawiał zawory? Bo tam się reguluje.
www.wilmat.pl kod towaru: ZLK2131 Dostaniesz tam oryginalne ssanie automatyczne do gaźnika Teikei. Koszt chyba nie więcej niż 25zł. Ponadto zalecam zatkanie lub usunięcie zaworu powietrza dodatkowego wydechu, który pada po kilkuset kilometrach doprowadzając do dławienia silnika spalinami dopływającymi do filtra powietrza.
Czesto zaraz po zalozeniu instalacji tak sie dzieje a gazownicy twierdza ze membrany w parowniku musza sie ulozyc i ze moga byc niestabilne wolne obroty. Jednakze udalbym sie na twoim miejscu na ponowna regulacje tej instalacji jesli sytuacja po przejechaniu x kilometrow nie ulegnie poprawie. Zadnej gabki nie wkladaj bo efekt bedzie prawie taki sam...
Witam. Moze masz prozaiczny problem z Twoim samochodem. Piszesz ,że zatankowałes gaz i po jakimś czasie zaczęły sie problemy. Może to jest wina samego zatankowanego gazu co teraz w warunkach zimowych jest nagminne. Postaraj sie go wypuścić ze zbiornika lub tak jeździć i po trosze dotankowywać na innej stacji np. Statoil lub BP.
Witam.zawur gazowy lovtec. wielozawur tomasetto. jak dobrze rozumuje;) to mam sterownik typu Stag-L-plus. instalacja przez trzy lata działała bez zarzutu. ile wyniusł by koszt regulacji i wymiany membran oraz filtra gazu? :?: co do odłączania silniczka krokowego nic się nie zmienia. niema rzadnej reakcji na silniku. :| Czyli jednak masz sterownik Stag,...
Skoro masz kolego silnik krokowy to jak mozesz nie miec komputera?poszukaj go w kabinie po prawej stronie pod wykladziną(tam gdzie pasazer go często koie nogami)
Świecę właśnie dziś wymieniłem na nową z nadzieją że może to pomoże, jednak wciąż to samo. Śrubka od regulacji wykręcona na około 1.5 obrotu
Witam, posiadam skuter Romet 767 50cc 2t i 2 dni temu odebrałem go z naprawy. Mam problem, po odpaleniu skutera i trzymaniu manetki na full, obroty są bardzo niskie i falują. Skuter też bardzo łatwo gaśnie - puszczę gaz na dosłownie pół sekundy i gaśnie, ciężko go utrzymać na chodzie. Gdy ciągle trzymam tak manetkę, to raz na jakiś czas odzyska mocy...
Witam. Nie wiem jak sobie poradzić z chooperem suzuki marauder gz 125 z 1999r. Zawory zostały ustawione, świeca nowa, gaźnik wyregulowany. Motocykl ten posiada przy gaźniku TPS z kostką może tego wina, ale raczej nie bo zaraz wyjaśnię o co biega. Na zimnym jak odpalam następnego dnia jest pięknie. Działa wszystko wolne obroty odrazu się wkręca tak jak...
Przemyj gaźnik, szczególnie dysze, wyczyść, wydmuchaj. Wyreguluj wolne obroty
Instalacja STAG. Auto gaśnie na ciepłym silniku. Na zimnym rano chodzi, nie gaśnie. Dzisiaj zgasł na ciepłym i na benzynie i na gazie. Nie wiem co myśleć...
Volvo v 60 gaśnie na wolnych obrotach
i jak go wtedy uruchomić?
Witam. Mam motocykl marki Yamaha virago 125 cm3 z roku 1997. Mam problem z wolnymi obrotami . Odpala dobrze, gdy dodam gazu ładnie wchodzi na obroty. Jeżli opuszcze manetkę to powoli schodzi z wyższych obrotów . Na wolnych obrotach jeszcze bardziej schodzi z obrotów aż do zgaszenia silnika. Co zrobiłem do tej pory. -wyczyściłem gaźnik -regulacja nic...
Jak masz w tym gaźniku rozwaloną przepustnice która ma duże luzy(patrząc na rocznik to zapewne tak jest) to na wolnych obrotach też może nie chodzić...
Regulacja (zwiększenie) wolnych obrotów na pompie paliwa też nie pomaga, gdyż mimo wyższych wolnych obrotów silnik gaśnie w momencie puszczenia gazu (kiedy schodzi z wysokich obrotów na niskie)
Zapewne w przepustnicy.
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Witam! Wymieniłem filtr oraz oring. Objawy nie ustąpiły. Silnik dalej przerywa i gaśnie. Zauważyłem również, że nie da się odpalić po szybkim przekręceniu kluczyka. Trzeba wyłączyć zapłon odczekać kilka sekund aż odbije przekaźnik. Dopiero wtedy auto odpala od razu. Dodaję filmik z zarejestrowanym wykresem z Vag-Coma. Niestety ma aż 9MB Dodam, że zielona...
A może warto sprawdzić regulator skoro jednak kontrolka gaśnie a niby alternator sprawny.
Napisz czy gaz jest na wtrysku, czy mikser.
Witam. Jestem świeżo po pomiarach szczelności, a więc tak robiłem to za pomocą strzykawki 100ml zasysałem przez gaźnik ,przewód impulsowy wydech zaślepiony świeca wkręcona tłok w górnym punkcie i za każdym razem podciśnienie utrzymywało się sporo ponad 20s zanim zelżało , robiłem kilkanaście pomiarów i za każdym razem to samo, pomiar dokonywała druga...
Diagnoza interfejsem i analiza błędów. Silnik odczyta byle gówienko za kilkanaście/kilkadziesiąt zł.
Mam problem z Simsonem. Zalewa się cały czas na wolnych obrotach gaśnie i nie chce palić. Iskra jest bardzo ładna. Proszę o poradę!
Mechanik wskazał zawor EGR - do wymiany wie ktos moze czy w 1.0 jest szansa go wyczyscic ?
witam mam taki problem z moim tikiem ze odpalam go bez problemu i po wylaczeniu ssania gasnie, pozniej znow bez problemu odpala ale znow na wolnych obrotach gasnie. wymienilem kopulke palec przewody WN świece, wyregulowalem zawory i nic nie pomoglo. czy ma ktos jakis pomysl
Najlepiej myślę zacząć od właśnie od takich drobnostek jak sprawdzenie iskry na świecy( ewentualnie wybrać kilka,i wybrać najlepszą). Jeżeli rozkręcasz manetkę i gaśnie to możliwe że zapłon jest źle ustawiony, o ile dobrze pamiętam można platynki przeczyścić. No a jeżeli na wolnych obrotach tak wariuje i gaśnie to by należało wyregulować dyszę od wolnych...
Odłączyłem ,pojezdziłem trochę i znowu błąd: depollution system faulty. Znowu szarpał itd. Dodatkowo OBD2 pokazał błędu P1160 i P1161.
Siemka, mam problem z moją skodą felicią 1.3 mpi. Instalację ma już od ponad 8 lat. Gaśnie kiedy jest zimna-kiedy jest ciepła to nie ma z nią najmniejszych problemów. Kiedy jest zimna schodzi poniżej 500 obrotów, i gaśnie. Potem, gdy chcę zapalić trzymam przekręcony kluczyk do 5s i ledwo łapnie. Filtr był czyszczony pod koniec 2009 roku. Radźcie, bo...
A ja bym wymienił przewody wysokiego napięcia. Koszt niewielki, na pewno nie zaszkodzi a mnie w benzynach zagazowanych i nie, pomagało przy podobnych objawach.
Problem rozwiązany dwa tygodnie temu. Okazało się że EGR zablokował się w pozycji otwartej.
To jest śruba do redukowania ilości gazu na obciążonym silniku. Odkręć ją na 1/3 i przejedz się. Regulujesz na gorącym silniku. Jak czujesz,z ę go dławi, to stajesz i odkręcasz jeszcze, jak śmierdzi gazem, to skręcasz.
Układ wykrywa błędy elektryczne, jak takich błędów nie ma, to wina jest ciśnienia paliwa. Obserwuj ciśnienie paliwa na wolnych obrotach i podaj jak się zachowuje.
Ja bym sprawdził przepustnice. Jak gaz masz na linię to silnik krokowy lub przepustnica zaolejona i blokuje przepływ powietrza lub wyrobiona i trzeba podkręcić troszkę otwarcie a jak elektroniczna to silnik padł i nie reguluje wolnych obrotów
pilarka gaśnie wolnych obrotach volvo gaśnie wolnych obrotach mazda gaśnie wolnych obrotach
samsung ue48ju6440 lexia sterowniki interfejsu radio dwójka
tester rezonatorów kwarcowych agregat prądotworczy
Amortyzatory w pralce Electrolux EWT912W - ile ich jest? Sterownik do wózka inwalidzkiego Meyra 415 - gdzie znaleźć?