chodzi mi ... tylko o nagłówek w stylach formatowania Jeśli tak to proponuję po wprowadzeniu całej treści raportu do Worda - przeprowadzić modyfikację stylów przy pomocy VBA w samym Wordzie :D Przykładowo jeśli będziesz miał wprowadzoną w treści raportu trzystopniowe numerowanie działów, rozdziałów i podrozdziałów (typu 1. ; 1.1. ; 3.1.5. ) to można...
zaznaczasz calosc i ustawiasz styl na normalny (na lewo od wyboru czcionki)
To popatrz, co znajduje google: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22d...
Witam, nie wiem czy to dobry dział i nie wiem nawet jak zatytułować temat. Do rzeczy; Windows 7 64 bit, Office Word 07, oraz laptop znajomego, który jest Włochem i co jakiś czas jak przyjeżdża do rodziny w PL to coś mu pomagam zrobić jeśli ma problem. On dużo mejluje, oferty itp. Ma np coś kolorem zrobione i do póki nie włączy obojętnie czy Google Chrome,...
Tak po prostu musi być. :) Tabela którą kopiuję jest wynikiem pewnych działań na arkuszach i aby przesłać to dalej musi być w MS Word.
1. nie musisz dzielić ale będzie wyglądało tak jak to opisujesz, generalnie jest to prawidłowe ale przy wąskich kolumnach tekstu źle wygląda. Jak to co to znaczy dzielić wyrazy?!? Ala ma ko- ta, kot ma Alę. 2. Niepodzielne spacje są traktowane jak inne znaki - tworzą całość ze słowem, więc wyraz nie zostanie rozdzielony ze spójnikiem następującym po...
Cześć, Mam sobie arkusz w excelu, z którego potrzebuję wyciągnąć jakieś dane, na zasadzie, że sobie mogę je wyklikać (tj, zaznaczę komórkę, a jej wartość automatycznie skopiuje się do innej wybranej przeze mnie komórki). Celem czegoś takiego jest stworzenie formularza w wordzie, który będzie pobierał dane z excela. Wiem, że można załatwić to przez formanty...
Zobacz Document_Open .
Witam serdecznie doświadczonych kolegów. Opis problemu: Używam Microsoft Office 2016 professional Prowadzę arkusz excel z danymi. Do każdego zlecenia jest przypisany jeden wiersz z różnymi danymi np. A, B, C, D, E, F (osobne komórki) które są uzupełniane w trakcie wprowadzenia nowego zlecenia. Nowe zlecenie są to nowe dane w kolejnym wierszu. Potrzebuję...
Siema wyłącz autouzupełnianie w wordzie moze to cos pomoze a jak nie to poszukaj gdzie w ustawieniach powinno byc cos z tym zwiazanego!!! narka powodzenia:)
W prosty sposób można ustawić rozmiar w programie Microsoft Office Word : - kopiujemy i wklejamy obrazek do Worda - zaznaczamy obrazek i prawym przyciskiem myszy wchodzimy w Rozmiar ; no i ustawiamy wysokość 5,98 i szerokość 6,61 , u mnie pasuje :D
Jak włącze podgląd wydruku to też co 2 jest pusta Czyli drukarka nic do tego nie ma. Drukuje to, co kazałeś drukować. Zaznacz myszą obszar, który chcesz wydrukować, kopiuj, otwórz program edycyjny (Word, Writer), wklej, sprawdź na podglądzie i drukuj.
Majstrowanie przy Opcjach programu Word > Zaawansowane > Wycinanie, kopiowanie i wklejanie nie przyniosło rezultatu. W międzyczasie okazało się, że w IE 6.0 problem nie występuje, a sam korzystam z FF. Może więc swoje kroki powinienem skierować na forum przeglądarki.
Nie działa Ci ta opcja w programach np. Paint, Word? Czy też w przeglądarce? Próbowałeś skrótów klawiszowych? Ctrl + C - kopiuj Ctrl + V - wklej Ctrl + X - wytnij
Witam, czy za pomocą vba jest możliwość skopiowania pól formularzy między dwoma dokumentami word? Jeśli tak, w jaki sposób?
spróbuj skopiowac pod dosem lub z dosa uruchom norton commander i wtedy kopiuj
jezeli bedzie to robic na na jednym i tym samym kompturze to pocelam scriptit, mam kilka "programow" w tym napisanych np: nowy word, wstaw ze schowka, wstaw date, ustaw drukarke oraz strone, wydrukuj ...
Mam kupioną wersję wieczystą/dożywotnią MS 2016 Home and Student, więc taką otrzymałem z uwagi na swoje "subskrypcje". Kopiowanie tekstu skądkolwiek powoduje problemy z wyświetlaniem - z notatnika, ze stron internetowych, z innego pliku .docx, bez znaczenia - problem nie różnicuje się z uwagi na to, skąd kopiuje. Wspomniałem też, że przy pisaniu także...
Ale do czego ten tekst kopiujesz? W kosmos? Word, notatnik, obojętnie gdzie go kopiuje, musi być możliwość kopiowania z .pdfa, gdyż zależy mi na dokładnym układzie stron, obrazków, tekstów. To co robi FineReader nie przypomina w niczym źródłowego .pdfa.
Po półtoratygodniowych próbach nie udało mi się znaleźć rozwiązania tego problemu, jednak odkryłem pewne obejście, na które naprowadził mnie daaniel121. Być może ta informacja się przyda potomnym. A mianowicie, po włączeniu komputera najpierw trzeba się zalogować na drugiego użytkownika. Nie tego, gdzie jest Word zepsuty. Następnie włączamy Worda i...
Może się tak zdarzyć jeśli zaznaczasz całą tabelkę i kopiujesz zaznaczone dane a nie całą tabelkę. Najedź kursorem na pole tabeli, w lewym górnym rogu pojawi się krzyżyk. Najedź na niego i prawym przyciskiem myszy rozwiń opcje. Potem standardowo kopiuj. Następnie najedź na pole wklejania i "wklej komórki" .
Na przykład WORD 2007 i wzwyż, kopiujesz wszystko do WORD-a i zapisujesz jako PDF. Jak masz WORD 2002 i poniżej, polecam [url=http://www.dobreprogramy.pl/PDFCrea... Creator jako dodatek
Więc proszę zgłosić problem administratorowi systemu, inaczej nie mamy jak pomóc.
Spróbuj najpierw zaszyfrować dokument w Wordzie (plik>Informacje>Ochrona dokumentu - Word 2010), a potem zobaczy czy ten wysłany jako pdf też będzie wymagał hasła do otwarcia. Do zablokowania tylko opcji kopiowania potrzebujesz już dodatkowego programu.
Kiedyś miałem A 1200, a do niej na dyskietkach Pinbal, Doman, coś ala word i paint w jednym a nawet program do kopiowania dyskietek. Monitor 14" podłączany 2 przewodami chinch.
Witam, w dokumencie Word przy użyciu łącza kopiuje tabele do innego miejsca w tym samym dokumencie. Problem polega na tym ze w przypadku umiejscowienia pliku w chmurze i korzystania z dokumentu na innym komputerze ścieżka do źródła łącza wskazuje pierwotną lokalizację a co za tym idzie łącze nie działa . podobna sytuacja występuje w przypadku użycia...
Witam! Mam: -Adobe Reader 11.0.07 -Microsoft Word 2007 Problem wygląda tak: -gdy kopiuję zaznaczony tekst z AR i wklejam do Worda, WSZYSTKIE litery "ć" zamieniane są na "d". Da się coś zrobić? Proszę o pomoc i pozdrawiam ;)
Kopiowanie tekstu niezbyt idzie ponieważ występują też potrzebne obiekty, a wzory to są obiekty z pakietu Office. Obiekty inne niż tekst kopiujesz osobno jako np. grafikę i wklejasz w odpowiednie miejsce w Word-zie. Wymaga to trochę pracy (wskazane przez Ciebie pdf-y zostały "przerobione z Power Pointa) ale da się to zrobić dosyć szybko.
Cześć, czy jest jakaś metoda, żeby można było skopiować ułamki z pdf do Word? Próbowałem nitro pdf trial, ale nie kopiował dosyć dobrze i podkreślał wszystko. Mam Windows 10 Pro, bardzo proszę o pomoc w znalezieniu softwaru jeśli jest to w ogóle możliwe. :)
Zaznacz wszystko (ctrl+A) prawy klawisz myszy kopiuj, a w Word-dzie wklej
Witam Jak przekopiować zawartość komórki z excel do Worda tak aby w wordzie: - tekst był sformatowany, według życzenia, wyróżnienia punktacja, kropki itp - przekopiowało sie zdjęcie wraz z żądanym formatowaniem np Square, w załączeniu przykład pliku w wordzie po formatowaniu W excellu lista produktów jest na poziomie ok 200 które są filtrowane na według...
Czy jest możliwe odzyskanie danych jeśli plik został otwarty z płyty cd\dvd(np. przez Ms Word) i nie był kopiowany na dysk twardy? Chyba niezaleznie od tego czy jest to komputer stacjonarny czy laptop sytuacja wyglądalaby tak samo?
Witajcie! Skopiowałem 4 str tekstu z wcześniejszej pracy. Stworzyłem z tego osobny rozdział, kiedy przychodzi do stworzenia spisu treści tekst ten (Nie cały) ląduje pomiędzy poprawnym spisem treści. Ktoś ma pomysł jak usunąć ten kopiujący się tekst? Pozdrawiam!
Jak kopiuję fragment do nowego dokumentu, to się inaczej "układa" tekst. Word po prostu sam reguluje obszar przypisów.
Witam. Czy tak się dzieje w każdym dokumencie (zarówno tym nowo utworzonym, jak i edytowanym z innych źródeł)? Czy Kolega poprawnie wstawia zdjęcie do pliku (Wstawianie->Obraz-> http://obrazki.elektroda.pl/5812821900_1... Jeśli to nie pomoże, to półśrodkiem będzie wybranie zamiast opcji Przylegle opcji Ramka. Oczywiście mam na myśli...
Cześć, robię sobie apkę kopiującą dane z excela do worda. Kopiowanie działa, ale mój kod zawsze uruchamia nowy plik worda i tam kopiuje dane. Zastanawiam się, czy jest jakaś możliwość, aby kontynuować kopiowanie w aktywnym dokumencie Word, od aktualnej pozycji kursora pisania. Sub Word_from_Excel() Dim applWord As Word.Application Dim docWord...
Przedstawiłem tylko sposób zapisu zmiennych w EEPROM'ie (zamiast używania Writeeeprom). Wszelkie obliczenia robisz na zmiennych w RAM a na końcu zapisujesz w EEPROM. [syntax=BASCOM]Dim Year_ram As Word Dim Year_ee As Eram Word [...] Year_ram = Year_ee 'kopiuj z EEPROM'u Year_ram = (a + b) * c 'jakieś modyfikacje Year_ee = Year_ram 'zapsz do EEPROM'u...
Przeinstalowałem system i dalej to samo :( Możliwe że mam uszkodzony sprzęt tzn. pamięć czy dysk?
Zaktualizowałem, nic się nie zmieniło. Przy wyłączonym HP Easy Color bez zmian. W aplikacjach różnych, Word, Corel, PDF. Z kopiowania tez wychodzi zamiast czerwony - różowy. Kolory są dobrze nasycone, sprawdzałem na regenerowanych, i zamiennikach i jest dokładnie tak samo.
ja to robie tak ze otwieram obrazek za pomocą paint'a następnie zaznaczam go kopiuje i wklejam. :oops:
po wskazaniu drugiego pliku excela gdzie mają być dane, wklejał je. wkleić do wskazanego pliku worda Kopiowanie do Excel, Word lub obu?
:) Kopiujesz biały tekst na białą kartkę i dlatego nie widzisz efektów a tylko podkreślone błędy ortograficzne. :) Zaznacz wszystko (Ctrl+A) i zmień kolor czcionki a "cuda" zobaczysz :)
To coś musi być ustawione w wordzie na komputerze bo jak plik przekopiowałem do laptopa (myślałem przesyłać) to normalnie kopiuje (na laptopie word 2010 zaś na stacjonarnym 2007). Wcześniej te dane były wypunktowane. Pozdrawiam
Mogą być. Ogólnie chodzi o to by znajdowały się one w wordzie w dokładnie w takiej formie jak wyglądają w excelu. Jedyne co działa to kopiowanie części jako obraz.
otwieram jakieś zdjęcie w paintcie zaznaczam wszystko klikam kopiuj otwieram word lub excel klikam ctrl+v i wkleja się jakiś dziwny obrazek z kropką... jak ponownie zaznaczę zdjęcie w paintcie i wkleje je do np. worda to dopiero ono się wklei
Najwidoczniej formatowanie już było. Musisz je całkowicie wyczyścić: Na karcie Narzędzia główne w grupie Czcionka wykonaj jedną z następujących czynności: W programie Word 2007 kliknij przycisk Wyczyść formatowanie. Osobiście nie używam tej wersji więc posłużyłem się opisem ze strony Microsoft. Po skopiowaniu tekstu do nowego dokumentu problem nie ustepuje....
Dzień dobry Chciałbym uzyskać następujący efekt: Hasło na pliku Word po podaniu którego można formularz otworzyć, wypełnić wyznaczone tabelki i zamknąć, bez możliwości zapisania zmiany LUB ZAPISANIA KOPI. Drugie hasło: po jego podaniu można wszystko. Jak to zrobić? Narazie udało mi się zrobić tak że mogę edytować zmieniać i drukować, ale zapisać mogę...
Ikonka office w lewym górnym rogu później opcje programu word. Zakładka Zaawansowane, sekcja "Wycinanie, kopiowanie, wklejanie". Zaznacz "Pokaż przyciski wklejania". Możesz na stałe ustawić tryby wklejania. Powyżej, w tej samej sekcji masz Wklejanie między dokumentami, wybierz tam "Zachowaj formatowanie źródła". Powinno działać
Korespondencja seryjna jest ok - z tym że to Word z wykorzystaniem bazy w excelu. Można też za pomocą funkcji: wyszukaj.pionowo() [z zerem na końcu] zrobić to wyłącznie w excelu (i w tym samym pliku, choć niekoniecznie) , ale to już zależy od zapatrywania się na dane rozwiązanie autora topiku. W załączeniu szybki/niepełny/niedopracowany przykład (nie...
Właśnie, może stworzymy mały TEAM, bo jak na razie robię to sam. Co do ortografii to zdarzają się małe wpadki (nie wszystko sprawdza Word). Ja zauważyłem nagminne kopiowanie zasobów mojej strony przez rosjan (już namierzyłem 3 adresy) ale z błędami rzeczowymi (Pioneer według nich to też i bazarowy Pionier, Yamana to Yamaha). Co ciekawe ruskie zabezpieczają...
DOSBOX Waść zna, Kopiuję wszystkie pliki ze starego komputera gdzie jest Dos i Windows 3.1 uruchamiam DOSBOX ze ścieżką uruchomieniową do autoexec.bat Mam DOS mogę w emulatorze zainstalować WINDOWS 3.1 Co prawda Word i Excel nie pójdzie ale wszystkie programy DOS i Windows 3.1 hulają, jak coś mogę podesłać DOSBOX i mój Windows 3.1. Oczywiście za punkty....
Programem OCR. Ewentualnie jeśli dokument nie jest zabezpieczony przed kopiowaniem to programem Adobe Acrobat (nie Acrobat Reader).
Zaznacz caly, kopiuj i wklej do okna OTL, po co Ci word?
Podpinam się pod temat moja drukarka Brother DCP-165C nie drukuje plików word i pdf, częściowo drukuje zdjęcia, ale za to kopiuje bardzo dobrze. W czym może być problem??? Odinstaluj i zainstaluj sterownik na nowo i będzie dobrze :D :D
> Jak skopiować rysunek z Auto Cada do worda? Co to jest worda? Jeśli Microsoft Word z pakietu Office, to nowsze wersje mają możliwość importu z AutoCad'a. Remeknapr
W pliku excel jest przykładowa baza, plik word ma przykładowy wydruk etykiet czyli z bazy pobierany jest rekord A2 i B1 i nanoszona jest etykieta w ilości 6 sztuk (ilość pobierana z B2) następnie pobiera z A2 i C1 w ilości 4 sztuk (C2). Potem przechodzi do wiersza poniżej i pobiera A3 + B1 i ilość 6 z B3, kolejna A3+C1 sztuk 4 (C2). Plik word utworzony...
Ten projekty rysuję w panicie, a potem kopiuję na microsoft word. Po to tak robię by uprościć życie które pliki w word zajmują 10 razy mniej pamięci i szybciej wysyła się, a po za tym obrazu panitu nie wrzucisz bo w czasie wysyłania pojawia się to że rozszerzenie jest nie dozwolone. Jak wysłać filmik w formacie pg3 na forum bo nie da się. Jak ktoś wie...
Dlaczego w ogóle te dane kopiujesz do Worda? Nie jest tak, że po skopiowaniu drukujesz etykiety na palety? Co to znaczy 'nadpisywać numery'? W załączniku plik xlsm - podwójne kliknięcie w kolumnę 'Dostawa'.
Ja to robiłem zawsze tak że "drukowałem" z DXP do PDFa a następnie w Acrobat Readerze zaznaczałem obraz(narzędzie Zdjęcie), kopiowałem i wklejałem do Worda. Word widział to wtedy jako zwyczajny obrazek, wychodziło to ładnie.
PDFa możesz zabezpieczyć przed kopiowaniem treści i drukowaniem. A przy pomocy Abby Fine Reader przerabiasz tego ślicznego pdf-a na w pełni edytowalny dokument w formacie Microsoft Word. Tragi , nie miej złudzeń, że zabezpieczysz swój dokument tak, że nie będzie można kopiować zawartych w nim treści. Co najwyżej możesz takie kopiowanie nieco utrudnić.
Nie wiem jak w 365 ale w 2016 możesz zmienić przypisy na przypisy końcowe. https://obrazki.elektroda.pl/6864119200_... Dużo masz tych przypisów? Może zwykłe kopiowanie będzie szybsze niż bawienie się z konwersją.
przycisk Pakietu Office ten guzik z logo w górnym lewym rogu -opcje programu Word- zakładka - Zaawansowane W oknie po prawej pojawia się nagłówek - Wycinanie, kopiowanie i wklejanie- wśród opcji jest wybór opcji wklejanych między nowymi dokumentami, tym samym - jak zachowywanie stylu, zwykły tekst, itd. wybierz zwykły tekst i powinno być ok
no mam około 40 książek itp i nie chce mi sie za bardzo tego wprowadzać od nowa do bazy Worda, na jedno mi wyjdzie czy zacznę kopiować na koniec strony i po prostu w odpowiedni sposób sformatować.
Hmm, a może rozpatrzyć możliwość bez "pośrednika"? Tzn makro w Wordzie importuje bezpośrednio do Excela (wyłącznie te nowe dane)? Będzie znacznie szybciej... No, ewentualnie zostawić zapis do csv jako swego rodzaju backup. Problem w tym, że w makrze które obrabia pliki word nie ma możliwości zmiany csv na xls czy na xlsx.
Ja dołącze się z pytaniem: która z tych lub innych darmowych aplikacji pozwala na zarządzanie zezwoleniami jak w acrobacie ? Chodzi przede wszystkim o zabezpieczanie przed kopiowaniem tekstu ? (nie nakładanie hasła)
Witam, Wykonałam test dysz i jest wszystko dobrze. Proszę dokładnie mi napisać w jakim programie mam sprawdzić paletę kolorów CMYK i RGB i jak powinno być dokładnie ustawione i jak potem z tego programu kopiować napisany tekst z programu Microsoft Word gdzie mam zapisaną notatkę. Za odpowiedź będę bardzo wdzięczna.
U mnie na O365 zadziałało na próbce Twojego tekstu prawidłowo. Dysponujesz dłuższym tekstem w oryginalnej wersji a ja odczytałem znaki tak jak je widzę (elektroda je pokazuje) a jak wiemy są znaki podobne do siebie :) Aby dostosować makro, by działało również dla pauzy (—) i półpauzy (–), możesz zaktualizować kod, dodając te znaki do listy znaków kończących...
Witam, potrzebuję makro kopiujące wpisywany tekst w inne miejsce dokumentu. Mianowicie mam dokument składający się z 3 stron (oryginał i 2 kopie różniące się adnotacją dla kogo jest odcinek). Wpisywany tekst w oryginale ma się również wpisywać w analogiczne miejsca w kopiach. Za gotowe makro oferuję połowę moich punktów.
Dokładnie coś w ten deseń. Obszar danych to obszar danych ;) Jeśli zdefiniujesz wszystko typu WORD, to składa się on z 16 bitów, więc w najgorszym przypadku wyślesz i zapiszesz tylko jeden bit, a pozostałe będą nieużywane. Musisz tylko zwrócić uwagę na kodowanie bitów w słowie, potem zrobić dostęp przez symbole albo rzutowanie AT w jakiejś funkcji....
Witam. Mam taki problem.....otóz Pewnego dnia jak moja znajoma kopiowała coś z outlooka do worda za pomocą kopiuj wklej........zamknął jej sie niespodziewanie word..... Przy następnym otwarciu programu word zapytał czy ma uruchomić coś w rodzaju autowczytywania, klikneła tak i teraz za każdym razem jak otwiera pusty dokument to wyskakuje jej ciągle...
Dzieki. Moze ktos jeszcze cos napisac? O kopiowanie mniej chodzi, bardziej o edycje i zmiany danego formatu. Dzieki z gory za wszelkie info. Jesli moge utrudnic to jak to dokladnie zrobic? Probowalem w adobe, ale w opcji zabezpieczen nie da sie nic zmienic, a jest m.in. drukowanie, kopiowanie i jest ustawione: allowed czyli mozliwe. Jak i gdzie to...
Dzień dobry. Proszę o pomoc. Tak jak w tytule - problem jest dość uciążliwy i polega na zaznaczaniu tekstu w Adobe Reader XI. Żeby pokazać, jak wygląda problem, w temacie załączyłem zrzuty ekranu. Chodzi o to, że jest plik pdf i w jednym miejscu w tekście zaznacza się prawidłowo, a już w innym nie, tak jak widać. Będę wdzięczny za poinstruowanie mnie,...
Witam. Mam wordpressa i używam edytora Elementor. Dodałem stronę która w zamyśle ma być domyślnym szablonem każdej kolejnej strony. Tzn. dodałem taki blok z tak zwanymi okruszkami. Chciałbym, żeby przy tworzeniu każdej nowej strony te okruszki które stworzyłem były domyślne. Kopiowanie cały czas tej strony tworzyłoby problemy, np gdybym chciał zmienić...
Zakupiłem pendrive z allegro 32gb i okazał się zepsuty. Wydaje mi się, że padłeś ofiarą oszusta :( Kilka miesięcy temu eBay ostrzegał użytkowników przed zakupem pendrive-ów, które : pamięć ma drobną wadę : w trakcie kopiowania pliku z filmem pokazuje błąd zapisu, ale pliki Word-a i Excel-a kopiują się i odczytują poprawnie Jest to oczywiście oszustwo....
Cześć, potrzebuję rozbić w D-Script słowo dwubajtowe na osobne bajty i za chiny nie mogę tego ogarnąć :) Infolinia Proface nie działa... Ogólnie problem wygląda następująco: Mam recepturę której nazwę kopiuję do zmiennej typu WORD, później tą nazwę muszę wysłać do innego urządzenia ale jako pojedyncze znaki. Niestety na tą chwilę każda zmienna mieści...
Witam, Piszę z zapytaniem o szybki sposób na umieszczenie dokumentów w formacie: - PDF, - Word, - Excel w taki sposób, aby były one otwierane przez przeglądarkę. Konieczna jest również edycja nagłówków HTML, aby można było umieścić skrypty zabezpieczające przed kopiowaniem treści. Dokumenty posiadają dużo obrazków oraz tabel. Samego tekstu jest mało...
Nie znalazłem w przeglądanych wątkach tematu, związanego z moim problemem, stąd nowy post. Problem polega na kopiowaniu plików z dysku komputera na wspomnianą kartę microSD (Samsung, 512 GB). Pliki kopiują się, ale nie można ich otworzyć. W przypadku plików w word lub excel pojawia się komunikat o niewłaściwym formacie pliku. W przypadku kopiowania...
Windows(SE) nie chce załadowaćzadnych dodatkowych czcionek. Robię tak jak zawsze,po prostu kopiuje je do folderu windows/fonts i zaden program (np. word) ich nie widzi.. CO robić??
Może makro napisać co przeszukuje komórki. Makro do Worda? Pisanie przez mnie zejdzie pewnie dłużej niż kopiowanie komórka po komórce. Nigdy makr do Worda nie pisałem, to raz, a dwa to wiem, że z tabelami w Wordzie i to jeszcze nieciekawie wypełnionymi są problemy. Makra do Excel'a robiłem dawno temu i tu nie było by większego problemu, ale Word to...
Jesteś administratorem na wordpress-ie? No to nie problem, zobacz cała gama plugin-ów do kopiowania zawartości: https://wordpress.org/plugins/search.php... W ostateczności, zawsze można użyć jakiegoś narzędzia do pobrania całej strony, treść wpisów i obrazki się uratuje ale trzeba by potem wszystkie wpisy zrobić od nowa (na Linux-ie...
Tylko muszę kopiować na każdej stronie treść etykiety. Mówimy tutaj o ilościach rzędu 500 - 2500 sztuk
A to dziwne że w notatniku nie działa powinno działać tak jak pokazałem na screenach w pierwszym wpisie. Pokaże dodatkowo jak się zachowuje kursor po najechaniu na myszkę: 1. Windows 11 (Mój komputer), tekst jest zaznaczony i po najechaniu kursorem na zaznaczony tekst wskaźnik myszy jest 'strzałkowy' https://obrazki.elektroda.pl/4705766500_...
dziękuje za pomoc, znam ten edytor równań bo korzystałem z niego na office 2003. A można go też uruchamiać na 2007 ? czy jedyne rozwiązanie to kopiowanie jakiegoś "równania" stworzonego w Equation 3.0 i edycja go już na 2007 ? dziekuje
Mam dokument zaszyfrowany hasłem. Przy uruchamianiu pliku pojawia się okno do wpisania hasła i niektórych polskich liter nie da się wpisać. Problem rozwiązuje w ten sposób że wpisuje hasło w notatniku, kopiuje je i wklejam. Czy wiecie w czym jest problem?
Sprawdziłem nawet z akceleracja grafiki. Sprawa wygląda tak kopiuje obrazek ze strony i nie chce go wkleić. Wczytuję obrazek z dysku do dokumentu teraz go kopiuję i mogę bez problemu wkleić. Sprawdziłem na kilku przeglądarkach i dalej nie wkleja z nich obrazków.
Witam Mam prośbę odnośnie makra w dokumencie Word, mianowicie mam do uzupełnienia wiele raportów, 1 raport przypada na 1 zamówienie. Zarówno raport jak i zamówienie mają określony wzór, który się nie zmienia, zmieniają się tylko wartości wpisywane w zamówieniu, które to wartości muszę przepisać w odpowiednie miejsca w raporcie i tutaj moja prośba i...
"Samo-opróżniający się schowek przy uruchamianiu Word 2002SP3" Jak i gdzie można wyłączyć opcję opróżniania schowka Windows, podczas odpalania Worda 2002. Dla mnie to bezsensowna opcja, zwłaszcza jak na defaultową instalkę. Kopiuje tekst z IE, odpalam Worda, chce go wkleić.... a w schowku nic nie ma - trochę to irytujące,
Nie doczytałem, nie napisałeś z jakiego ide korzystasz. Moja porada dotyczy visual studio ( https://codinglifestyle.wordpress.com/20... ) Jeśli chodzi o VSCode powinno działać od razu, Jeśli ide jest inne daj znać.
Szczerze mówiąc to nie za wiele z tego zrozumiałem, ale to i tak chyba już nic nie uratuje z tego bo jak się przed chwilą dowiedziałem, to współpracownik już tam coś kopiował ;( Tak czy inaczej dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Włącz w wordzie ikonę "pokaż wszystko" (ikonka podobna do Π)pokaże znaki niedrukowane (użyłeś tego w nazwie: Breszka ze stopką "enter" małą - dł.900 mm). Zobaczysz gdzie masz wstawiony "enter" w wordzie (przeniesienie części nazwy do drugiej linii). Nie całkiem poprawne to jest, nie używaj tej metody. Skasuj te "entery" i spróbuj przenieść tabelę...
Witam, podaj przyklad, Kopiuje zwykły tekst w języku innym niż polski i nie jest to nic niestandardowego. Inne pdf'y bez problemu się kopiują ale ten jeden nie chcę, choć na pozór wygląda tak samo. Dokument PDF jak najbardziej poprawny. Ani tego przeglądarka poprawnie nie interpretuje ani edytor tekstu typu word. To nie są brakujące fonty w stylu "ą"...
Ten dokument Doc jest niekompletny zawiera tylko 4 strony twojej pracy. Jakbyś miała kompletny plik (79kb wygląda na fragment) to dałoby się coś uratować. http://www.repairmyword.com/repair-word-... - Darmowe narzędzie
"po skopiowaniu na pendrive działał" - kopiował się plik z powietrza ? czy raczej był na jakimś nośniku ? co się stało z tym nośnikiem ?
uploadowac zdjecia, ustalic w jakim ukladzie maja sie wyswietlac miniaturki itp. Niekoniecznie szukam kolejnego ostrza do razorCMS, to takie ogolnie pytanie, bo nawet nie wiem czy cos takiego istnieje :D Praktycznie istnieje w rozmaitej formie - dramatem jest zawsze wygląd i działanie. Z galerią to jest tak, że robiąc stronę, dostajesz do niej około...
Za dużo kombinujesz ;) Wszystko można zmieścić w takim oto kodzie, komentarze - bez zbędnych dywagacji - w kodzie :) Mam nadzieję że zasadza działania jest jasna? W zasadzie to tylko pętla po wierszach i kolumnach + parę if'ów tłumaczących format excela na worda. "Sekret mnicha" tkwi w tym, żeby ustawić format paragrafu w Wordzie przed wypisaniem tekstu,...
Może zamiast w schowku zapisz to gdzieś w komórce i kopiuj... .Replacement.Text = Sheet("Z_eta").Range("A1")
1. Otwierasz dokument pdf a acrobat reader 2. edycja>zaznacz tekst(zaznacza wszystko) lub na pasku zadań jest opcja zaznacz tekst(wybierasz sobie co zaznaczyć) 3. edycja>kopiuj 4. w wordzie dajesz edycja.>wklej i gotowe Nie każdy jednak tak pójdzie bo niektóre są chronione.
rób to w Wordzie Wcześniej nie pisałeś, że to word :) [syntax=vbscript]Private Sub CommandButton1_Click() With ThisDocument.TextBox1.Object If .Text <> "" Then .SelStart = 0 .SelLength = .TextLength .Copy MsgBox ("Skopiowano " & .TextLength & " znaków") Else MsgBox "nie ma nic" End If End With End Sub[/syntax]
Jak ktoś będzie koniecznie chciał to i tak skopuje. Wystarczy zeskanować tego .pdf, użyć OCR i zapisać jako plik Worda. Było o tym już dziesiątki razy.
kopiuję wg ustawień w urządzeniu (bez komputera) nie wiem czy jest tam ustawienie jakości a można jakoś ustawić jakość drukowania np. w MS Word?
kopiowanie mifare kopiowanie pilota wsadowy kopiowanie
palet maszyna oporność kabel antenowy sterujacy samsung
opticum dekoder tomtom przywracanie
Czujnik Halla w Samsung A32 - jak działa? Kody błędów telewizora Sharp LC-39LD145V_PL