witam aktywował pan tak jak na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=TbtxiKAV... pozdrawiam
Wolałbym chyba AUTOCOM albo jeszcze lepiej DELPHI ale to kwestia gustu. WOW WURTH ma bazę danych , coś jak AD ze schematami.
Witam planuje zakup testera do diagnostyki na warsztat.Musi obsługiwac ciezarowe i osobowe.Handlowiec z wurtha wciska mi ich sprzęt ale nie wiem czy warto.Myślałem nad texą lub jaltest jeszcze.Aktualnie korzystałem z AUTOCOMA. Prosze o opinie na temat tego WOW wurth.
Witam. Czy ktoś próbował podmieniać bazy danych w wow wurth i autocom ? Czy jest to możliwe?
Oczywiście, jest taka możliwość.
Era podrabianych interfejsow naszczescie sie konczy, kup orginal delphi lub cdif3 albo texa nanodiag i bedziesz zadowolony.
Nie lepiej używać wow wurth z pakietem bmw?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... To odnosi się także do WOW
Chodzi mi głównie o to żeby działały wszystkie funkcje które ten interface posiada. I jaka wersja autocom lub delphi? Dodano po 8 Ma ktoś może link do pragramu który działa.?
A może ktoś powie czy WOW WURTH idzie dużo przy samochodzie zrobić ponieważ zastanawiam się na Jego zakupem
Witam, czy może ktoś poratować programem Wurth WOW lub czymś podobnym?
Inne podrobione będą działać, np. Delphi itp. tyle tylko, że mają taką samą funkcjonalność, różnią się jedynie kolorystyką. To klony interfejsu Autocom, działał z nimi kiedyś program z firmy Wurth WOW.
Nie wiem jak np Wow Wurth bo nigdy nie używałem ale Delphi jest słaby w Mercedesach, tylko podstawowy odczyt błędów i parametrów.
WoW Wurth u mnie działał.
Witam, Posiadam Swifta 1.3 2007 r. ze skrzynią półautomatyczną. Poszukuję programu diagnostycznego, którym można wykonać adaptację / kalibrację skrzyni. Programy, które sprawdzałem, typu autocom czy wow wurth, nie mają takiej opcji. Proszę o pomoc i sugestie.
Kontaktuj się ze sprzedawcą, dystrybutorem lub producentem, bo u nas raczej konfiguracją software-ową na co dzień nikt się nie zajmuje. A wyżej wymienieni wg. mnie powinni świadczyć pomoc po sprzedażową.
Prawdopodobnie czujnik, choc dziwne ze abs nie zaswiecil. masz pewnie zlacze 38 pin jak mniemam? Zle zrobiona przejsciowka z obd na iveco 38 pin obd2 iveco 38 pin 1 1 2 2 3 3 4 30 5 30 6 6 7 8 8 10 9 12 10 13 i 18 11 14 i 23 12 15 13 16 14 4 15 5 16 27 Tu masz schemat przejsciowki do zrobienia adaptera obd2 autocom, delphi, wow, wurth. Texa i inne diagnostyki...
Mam WOW Wurth, bo VCDS ten tani raczej nie obsłuży takiego auta :-) Może jakieś błędy będą zapisane?
Autocom, Wurth wow Delphi ds150
Panowie czy czujnik ciśnienia atmosferycznego to ten przy przepustnicy na dwie śrubki?? Wedle WOW Wurth Ma on mieć rezystancje 3708 Omów mi pokazało 1.236 jednak ja sprawdzałem wartością 6K omów czy jest to prawidłowe sprawdzenie? Napięcie do kostki dochodzi. 2 Czujnik ciśnienia spalin ten koło turbo tak? Pokazywało mi 2k parę omów a ma być 4670 omów....
Aha kupuje to i wszystko działa 19,26 zł | Najnowsze oprogramowanie WOW Wurth 5.00.12 WOW 5.00.8 Snooper z narzędziem diagnostycznym keygen skaner obd2 samochody ciężarowe https://a.aliexpress.com/_uZNxE5
czy wow wurth lub delphi dam rade dopisać pozdrawiam
To jeszcze do sprawdzenia, są ścieżki w plikach xml, w folderze programu.
Tylko program wow wurth wykrywa błąd przepustnicy delphi nie wykrywa wszystko było w porządku według programu delphi, Ja tak miałem .
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Do Fordów spróbojcie WOW Wurth. Mnie jeszcze nie zawiódł.
WoW to tester, dystrybutorem jest Wurth
Do wszystkich marek w tych pieniądzach to tylko jakiś chińczyk z klonem Delphi czy tam wurth wow. Ale nie spodziewaj się, że ogarniesz tym wszystko.
Nie chce uczyć mechanika ale jego diagnoza i naprawa nic nie zmieniły. Dodano po 1 Programem WoW Wurth bodajże. Byłem już u 3 mechaników, każdy podłączał się komputerem i każdy rozłożył ręce
2 pin masa, 1 pin plus po stacyjce. Tak mi się wydaję. Sprawdź Dodano po 2 Te schematy sa niespójne. Mi na simosie wychodzi 1i 2 pin a na schemacie z wow wurth jest 1i 2 zwora na masie a 55 po stacyjce.
Witam, Na windows XP mam wszystkie albo większość funkcji w samochodach. Na Windows 10 nie. Przykładowo Renault Captur. Na Windows XP mogę połączyć się z wszystkim, a na 10 tylko z silnikiem. Wyłaczyłem całkowicie zaporę systemu windows, i nic nie pomogło. Co może być problemem?
Zainstalowałem na komputerze z Windows 7, i przeniosłem zainstalowany program na komputer z Windows XP. Nie doszedłem do przyczyny problemu. Dodałem po kilku dniach... Okazało się że część opcji nie działała prawidłowo. Na wszystko pomogła instalacja Internet Explorer w wersjii 8 (Windows XP).
A niby czemu mam nie wierzyć ? sprawdzałem nim mojego forda c-max później interfejsem z pracy z 9 tyś. zł (WoW z Wurth ) i to co wyszło w scanxl pokrywało z tym drugim ! więc w czym problem ?? nie jest to "kombajn" i nie zrobi tego co profesjonalne interfejsy ale do wstępnej diagnostyki może być .
Kolego, nie powiem Ci rozpiski pinów, ale ja mam wszystkie adaptery oryginalne i nie ma problemu z diagnostyką. Polecam również adapter do łączenia się bezprzewodowego (coś ala pendrive), skrzyneczkę podpinasz w aucie, a laptop na stole. Świetny diagnoskop i wiele może (korzystam codziennie z niego, mimo, że mam jeszcze kilka innych). Nie polecam kombinowania...
witam wszystkich mam pytanko w który tester opłaca się zainwestować delphi ds 150 czy wow snooper wurth oczywiście z oprogramowaniem max dodam iż są zbliżone cenowo chodzi mi tylko o te dwa testery dzięki za poradę
No właśnie czytałem gdzieś że Autocom, Delphi, Wurth WOW, Opus to to samo oprogramowanie.
Witam wszystkich. Od niedawna bawię się programem Wurth i chciałbym zapytać bardziej obeznanych użytkowników o kodowanie tym programem. Chodzi mi dokładnie o kody kanałów. Chciałbym się pobawić tym programem jak np. VCDS i włączać i wyłączać rożne dodatkowe funkcje
Tak coś mi się wydaje... Zobaczyłem, że sprzedają ten interfejs z programem wurth wow, więc jeszcze na nim spr.
Choć bez DPF praktycznie każdy diesel będzie walił na czarno jak się go butuje... No nie... Kopcenie na biało gdy jest zbyt bogata mieszanka ? Też nie - wtedy właśnie kopci na czarno . Czym sprawdzić ? Podjechać do mechanika . Co kupić ? Ryżowy opcom , oryginalny opel scanner , Choc w tych rocznikach dosyć dobrze radzą sobie wszelkie klony typu wurth...
Z całym szacunkiem dla kolegi z forum ale te wszystkie informacje przecież masz wyszczególnione w temacie tego wątku podobnym ścierwem co ja na początku (wow wurth), który nie dość, że niezbyt precyzyjnie określił błąd to nie znalazł jeszcze innych, zajmij sie tym co potrafisz a naprawe samochodów zostaw mechanikom , snooper akurat jest bardzo dobrym...
Dzień dobry, moja głowica nie chce obsługiwać ECU 1.9 tdi, działa z fordem i innymi markami ale tego silnika nie chce. Może mi ktoś powiedzieć w czym problem? Podobno to jakaś wada fabryczna, czytałem o przelutowaniu jakiś dwóch diod, ale nie wiem których i na jakie. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Wurth do WoW! za dodatkową opłatą (mniejszą niż zakup osobno) dodaje schematy.
polecam wurth wow mam go od 4 m-cy i jest naprawde dobry koduje wtryski bez problemu, wedlug mnie jedno z lepszych urządzen na rynku.
Kts nie zakoduje-mam. Gutmann to samo.. Dodano po 30 Mam dwa typy: https://allegro.pl/oferta/interfejs-ds15... albo: https://allegro.pl/oferta/delphi-ds-150e... Który lepszy?
Zadzwoń do centrum obsługi klienta firmy Wurth: 22 510 20 10 Na 100% nie zostawią Cię bez wsparcia technicznego i instrukcji.
Witam nie chce zakłądać nowego tematu i śmiećić prosiłbym o opinie na temat tego sprzętu czy warto go kupić dla własnych małych potrzeb jest on na olx taki czarny Interfejs TCS nie Autocom DS150E Snooper WoW Wurth Delphi + kable cars WYSOKA JAKOŚĆ! Urządzenie na płycie green PCB V3.0 9241 (V5.0, V6.0, V8.0 lub inne działają wadliwie) Dlatego Tester...
Kabel i laptop. A nie lepiej Launcha? Robi i VAG-a i Azję w zadowalający sposób z reguły. Upierasz się na laptopa - Wurth WoW. Tak czy inaczej od 5 tysia wzwyż.
Witam podpinam się pod temat który z nich wybrać i którą wersję bo są na jednej płycie drukowanej i na dwóch płytach drukowanych : Autocom CDP+ , Delphi DS150E , Wurth Snooper+ WoW , MVDIAG Professional MVD V5 TCS CDP+ . Po prostu jest tego tyle że nie wiem na co się zdecydować . Proszę o jakąś poradę . Pozdrawiam .
tutaj od razu trzeba iść w konkretną gotówkę? A czego się spodziewałeś że auto za xxxxx PLN podepniesz agrafką czy kalkulatorem? To i tak grosze w porównaniu z innymi fejsami czy naprawą u elektronika. No wiesz Volvo XC90 z salonu czy S-klasa nowiutka to to nie jest, z drugiej strony jak znam życie kabelkiem KKL za 40 zł, udało by się połączyć ze sterownikiem...
...ale mówimy o oryginale czy o klonach? Zdaje się, że Autocom to producent OEM, a sprzęt jest dostępny pod wieloma innymi markami., m.in. Delphi. Najdalszym "kuzynem" jest Wurth WOW, który ma nieco inny soft na PC.
Wersji 2015.3 nie zainstalujesz tak ;-) , ostatnia działająca z tabletką jest 2014.1, reszta nowszych to ta wersja przerabiana z nowszą bazą danych. Z tą "puszką" działają inne programy np. http://obrazki.elektroda.pl/3383806400_1... Jest jeszcze WOW firmy Wurth i ten działa według mnie najlepiej ;-)
Witam szanownych forumowiczów i proszę o opinie i propozycje w temacie jak wyżej. Wiem że to odgrzewanie tematu, ale tyle tego się pojawia że trudno nadążyć. Ktoś może testował Wurth Wow Snooper`a?
Sonda Delphie oryginał, sprawdzałem też Wurth wow snooperem najnowsza wersja więc kwestia lipnego kabla odpada. Oscyloskopu faktycznie nie mam. Może i faktycznie czujnik położenia wału, postaram sie sprawdzić, tylko czemu takie komputer głupoty pokazuje? Widziałem gdzieś w necie na forum fiata info o uszkodzonym sterowniku to pisali że parametry beda...
Witam Koledzy wracam z tematem nie palącej micry pompa wróciła od pompiarza, wtryski nowe i dalej nic. Powiedzcie mi jeszcze czym można zdiagnozować ww samochód ? wcześniej podłączany był pod wurth WOW, ale mam wątpliwości co to rzetelności diagnozy. pozdrawiam
Witam, prześledziłem wszystkie tematy o problemach z immo w fodzie i posprawdzałem wszystkie podpowiedzi, ale po kolei: auto kupione nie odpalajace - miga szybko immobilizer na zapłonie, wszystko w aucie działa - licznik i całe wyposażenie. Po przekręceniu z zapłonu na odpalenie brak reakcji rozrusznika. Po podłączeniu pod komputer - nieprawidłowy sygnał...
Witam jakim kabelkiem i programem zrobię diagnostykę air bag w colcie 2002r. Autocom ani wurth wow nie obsługuje poduszek w tym roczniku. Pełna diagnostyka dopiero od roku 2005. A drugie pytanie może wiecie na którym pinie w gnieżdzie obd są poduszki , bo linia K silnika jest na 7.
Witam, też używam tego sprzętu. Do testera dostałem 2 oprogramowania. 2014.2 oraz coś takiego jak Wurth Wow Pro 5.8 W niektórych przypadkach to drugie oprogramowanie ma więcej funkcji niż 2014.2 więc może warto spróbować. Jeśli nie masz tego programu to daj znać, wrzucę na chomika z instrukcją instalacji. Pozdrawiam
Wlasnie zauwazylem,podpinalem sie nim kiedys do espace,a i nici.Nie ma natomiast problemu z oplem,vw,bmw czy merce.Przyjezdza do servisu gosc od wurtha i proponuje scaner na laptopie ,,wurth model wow,,Cos o nim slychac?
Autocom CDP+ i Delphi DS150E to zasadniczo ten sam sprzęt i to samo oprogramowanie, jeśli chodzi o sprzęt to jeszcze Wurth Snooper+ WoW jest zgodny ale ma swoje oprogramowanie. Tylko popatrz sobie na ceny u autoryzowanych dystrybutorów i wszystko co jest dużo tańsze jest mocno podejrzane.
Witam wszystkich, Panowie i Panie, sprawa polega na tym, że do passata b6 2.0tdi kombi z 2007 został dołożony RNS 510, do niego ma być dorzucony moduł Bluetooth 5N0 035 730 C. Będzie kilka pytań. Pierw opiszę problemy. Po założeniu tego RNS'a do auta, zmieniarka AUX gra mi ze złą jakością, słychać buczenie, zakłócenia. Okazało się, że jest błąd przerwy...
Witam, Mam problem z podłączeniem się do tego samochodu. Autocom 2014.3 odrzuca połączenie oraz wow wurth również.. Przez VAG AUDI co dziwne do sterownika silnika można się dostać. Czy ktoś wie jakim programem/urządzeniem połączę się z innymi sterownikami w samochodzie ?
Może poćwicz zatem od lutowania rynien. No wiesz, jak się cyna rozlewa i w ogóle... Miał być pocisk ?? to Ci nie wyszło tak się składa że lutować potrafię i to nie byle duze elementy zajmowałem sie już naprawami płytek Interfejsów diagnostycznych DS150E, Wurth WoW, telefonów, jesli masz mnie za debila lepiej się ni eodzywaj, ja tutaj otworzyłem temat...
Ostatnia to 5.00.8 R2 , reszta to fake ;-) Też tak właśnie myślałem ale od jakieś czasu sledze to forum: https://carmasters.org/topic/11568-wurth... i niby tam wygląda to na 5.00.12 ale są komentarze że to niby 5.00.9, nie wiem jakoś nie miałem zawzięcia drążyć dalej ten...
rozumiem Cie, ale Ty zrozum też mnie :) chodzi oto że podaje przykład, podłanczam Audi A3 silnik 2.0 FSI przykładowo sprzętem WOW Snooper od WURTH, i patrze sobie parametr naprzykład...kąt wyprzedzenia zapłonu, i wartości skaczą od minus 5,7 do minus 3,2 stopnia, i skąd mam wiedzieć czy kąt jest poprawny czy nie? bo ja widze co podaje aktualnie sterownik,...
A dobrze wiedzieć, w takim wypadku Bazowy ECU ma 2S6A-12A650-NB A docelowy ECU ma 2S6A-12A650-ZE wiem, że mogę dograć kluczyk ale właśnie jak widać w oznaczeniach, komputery są inne. Do tego numer VIN, wersja wyposażenia itd. Doszukałem się informacji, że najlepiej jest przerzucić pamięci pomiędzy SIM21 aby zachować oryginalność działania i informacji...
Witam wszystkich! Mam problem z BMW e60 3.0 b 2003r otóż od dłuższego czasu świeci się błąd aktywnego wspomagania oraz błąd dsc no i generalnie wspomaganie działa tylko połowicznie. Po podpięciu Wurth WOW w module wspomagania wychodzi błąd 614A : Motor Position angle not initialized, wszelkiego rodzaju próby kalibracji wspomagania czy to ręcznie czy...
Panowie, jakie są warunki do wypalenia DPF ? miałem na początku problem, bo DPF osiągnął ponad 80g sadzy, oczywiście okazało się, że uszkodzone były słynne wężyki, wymienione na nowe razem z czujnikiem, wypalanie serwisowe, po tym wartość sadzy niecałe 10g i ciśnienie spadło poniżej 10mabr, obserwowałam jakiś czas wartości i powoli rosło do wartości...
Witam Mam następujący problem Mam delphi ds150e z FW od wurth wow 1430 Działa na programie delphi i wurtha. Problem jest następujący. Gdy wchodzę przez eobd mam ok 40 parametrów do odczytana na "żywo" gdy wchodzę przez model auta i silnika mam ok 10 parametrów Myślałem, że tak musi być, ale raz uruchomiło mi się przez model auta jakby odblokowane tzn...
Sprzęt diagnostyczny, jak sama nazwa wskazuje, służy do diagnostyki. Ingerencja w soft to już wyższa szkła jazdy i sama się nie zrobi. Korekta licznika niekiedy wchodzi w zakres procedur serwisowych/kodowania ale służy tylko do wprowadzenia aktualnego przebiegu do nowego licznika, w praktyce jest zabezpieczanie w sofcie które pozwala tylko na zapisanie...
Witam Mam nietypowy problem z którym nie spotkałem się wcześniej Rzecz dotyczy samochodu Renault Scenic II 1.5 dci silnik K9K, wtrysk Delphi. Po wymianie wtryskiwaczy komputer dla pierwszego i czwartego wtrysku nie chce przyjąć numerów nowych wtryskiwaczy. Po wpisaniu numerów z wtrysku wstawia do pamięci zupełnie bezsensowne wartości np 8969496432 takie...
Witam serdecznie. Mam podobny taki sam problem w audi A3 z 1999r. Kupiłem auto ze świecąca się już kontrolka airbag. Po diagnostyce okazuje się że błędów brak.Jedynie w parametrach pracy układu poduszek tak jak kolega wyżej zbyt duże wartości (zbyt mocno -taki opis w parametrach) zamków pasa bezpieczeństwa kierowcy , pasażera, i obwodu napinacza tylnego...
Witam. Odgrzebię troszkę ten temat. Mam podobne objawy, jak tutaj opisywane jednak z drobnymi różnicami. U mnie ma wpływ temperatura. Gaśnie dopiero na rozgrzanym silniku, na zimnym jest OK. Co mnie bardziej zastanawia, to że komputer silnika zrywa połączenie. Udało mi się zaobserwować nagłe spadki prędkości obrotowej silnika (wg odczytu z CPU) i za...
Przeciez takie usuwanie nie ma sensu! Za chwile znowu bezmyslnie sciagasz pliki typu: 2018-05-03 15:57 - 2018-05-03 15:57 - 005083638 _____ C:\Users\bobo\Downloads\wurth-wow-keygen... Uruchamiasz i ponownie infekujesz system. Zacznij myslec i nie sciagaj zainfekowanych plikow, najlepiej niczego nie sciagaj z podejrzanych stron skoro nie umiesz...
rozważam jeszcze Wow snooper'a z Wurth'a ale wielkie dzięki nie znam tego urządzenia, musze sie bliżej przyjrzeć dzx :)
Witam Klient zakupił chińczyka Delphi. Urządzenie raz skomunikowało się z Scenikiem z innymi odmawia współpracy. Zainstalowana wersja delphi 2013.3 (nie autocom). Zainstalowałem najnowszego autocoma. Inne urządzenia pięknie wykrywa jako VCI. Można diagnozować. Tego za nic autocom nie wykrywa. Jak daje przeszukaj to wyskakuje komunikat, że podpięto niewłaściwe...
Tak jak dla Ciebie, to każdy będzie dobry. Najważniejszą rzeczą jest, aby co najmniej raz w roku przeprowadzić kalibrację i wymienić filtry. Jeśli przerabiasz około 20 pomiarów dziennie (jak ja), to wówczas zamawiam serwis dwa razy w roku. Bardzo ważną rzeczą jest wymiana właśnie w/w filtrów, ponieważ jeśli się tego nie robi to lambda w pomiarze "głupieje"....
według programu WOW WURTHA na zapłonie ma być 1V na biegu jałowym 1,4V przy 3000 tys obrotów 2,5V
Panowie, mam pytanie. mam box od wow(snooper chyba) obsługuje mi I wow wurtha I Delphi. pytanie z mojej strony to czy wszystkie te boxy są takie same? czyli czy mając ten box mogę zainstalować na kompie dodatkowo vide volvo i clipa renault? czy muszę kupić za każdym razem program z nowym boxem bo może ten box jest jakoś specjalnie dedykowany do oprogramowania?
Witam, trafił do mnie opel astra 1.8 16 V z 1993 r po wymianie czujnika położenia wału korbowego. (Właściciel sam wymieniał bo przy starym posypały się przewody) Auto nie odpala, wymieniona również została cewka zapłonowa . Problemów jest kilka: 1) pierwszy problem jest z komunikacją z komputerem-przy próbie diagnozowania komunikat „program nie odpowiada”...
Poskładane na tip top - ale czym czytane jeśli jakimś chińskim klonem , może się okazać że ten błąd dotyczy czujnika wału korbowego a nie klimy. Sprawdzcie jakimś markowym sprzętem. Klima nie ma nic wspólnego. Pozdrawiam diagnozowany był wurthem WOW a to chyba dobry sprzęt
Pacjent MB vito II 115d 2.2 cdi 4x4 4-matic , klient przyjechał z brakiem ładowania , winny okazał się regulator napięcia , został wymieniony cały alternator na nowy , po czym po założeniu i odpaleniu po około 10 -15 sek zapala się kontrolka braku ładowania lecz w tym senk że owe ładowanie jest ,po podpięciu pod WOW-a (Skaner Wurtha) pokazuje on tylko...
Panowie, ile to kosztuje? Bo z tego co widzę to tak kolorowo to nie jest z obsługą innych samochodów poza VW. Ja oglądałem ostatnio WOWa (Wurth) i chyba na niego się zdecyduję.
klucze wurth wurth klucze baterie wurth
serwis sosnowiec chłodziarka amica ekonomiczny praca kocioł gazowy
mikrokomputer cobra1 wiertarka celma wirnik
Oznaczenie GDN w czujniku rowerowym elektrycznym Komunikat PF 7 na urządzeniu Elstat - co oznacza?