Zakładając, że płyn hamulcowy jest, mamy kilka przypuszczalnych odpowiedzi: - uszkodzenie któregoś cylinderka w którymś kole (brak ciśnienia w układzie); - uszkodzenie przewodu i wyciek płynu; - zapowietrzenie układu (jeśli po kilku szybkich naciśnięciach "pedał rośnie"); - uszkodzenie samej pompy (rzadko).
Zacisk do rzetelnej naprawy, warto podkreślić słowo rzetelnej. Wpadający pedał, to zapowietrzony układ.
Polecam zapoznanie się procedurą odpowietrzania ABS. Komputer to tylko przyrząd pomocniczy. Pozdrawiam!
pierwszy raz słyszę o regulacji szczęk w ciągniku jeszcze w starej c360, tam nawet nie ma czym wyregulować szczęk
Czy daje się "podpompować"? Jeśli tak- to czy po podpompowaniu pedał jest twardy czy miękki?
I co w końcu było z tymi hamulcami? :?: :?: :?: MAM PODOBNY PROBLEM. :cry: :cry: :cry:
Po wymianie sprzęgła i po wymianie pompy układ odpowietrzony, jazda próbna także bez zarzutu. Na pierwszy rzut oka nie widać wycieku płynu. Tym bardziej po odpowietrzeniu, płyn był dolany pod korek.
Witam. Jestem "szczęśliwym" posiadaczem renault scenica II 1,5 DCi. Autko na gwarancji. Moja wiedza na temat mechaniki samochodowej jest prawie znikoma więc proszę to uwzględnić w dalszej rozmowie :) Objawy usterki wyglądają następująco. Hamulec wciśnięty na postoju powoli wpada prawie do samej podłogi. Powiedzmy 2 cm przed podłogą czuć wyraźny opór....
Z przodem coś było robione?
Odpowietrzałeś przy zgaszonym czy zapalonym silniku?
Ja to robiłem na zgaszonym samochodzie, dzisiaj już nie mam weny ale w poniedziałek się za to wezmę jeszcze raz i odpowietrzę to na zapalonym silniku, zobaczę jak wtedy się to będzie zachowywało.
Skąd ABS w samochodzie nieposiadającym doń instalacji, samochody z ABS odpowietrza sie inaczej niż te bez.
Jaki samochód by nie był i jaki by nie był rodzaj układu hamulcowego to pedał nie ma prawa wpadać do podłogi. Naciskając na pedał robisz ciśnienie na tłoczkach/cylinderkach i ma się ono utrzymać dopóki dopóty nie zwolnisz pedału. Jeśli pedał wpada to w momencie dojścia do podłogi ciśnienie spada i auto przestaje hamować. To taki prosty i mam nadzieję...
Wymieniłem pompę sprzęgła przy pedale, narazie wszystko ładnie sie trzyma. W razie jakichkolwiek problemów będę działał dalej .
Wpada za każdym razem czy po podpompowaniu robi się twardy? Przyjrzyj się samoregulatorom z tyłu.
Albo źle odpowietrzone, albo uszkodzone tylne zaciski lub pompka hamulcowa. Raczej bym reklamował ze względu że oddali uszkodzone auto. A jak nie chcesz reklamować to idź do drugiego warsztatu na naprawę.
Blokuje dla tego jedno koło przednie bo tam jest układ hamulcowy w układzie X . Widocznie masz niesprawny jeden obwód hamulcowy. Podmień pompę. A co z tego że pompa wygląda na nową. Wyglądać to sobie może.
Jak wpada jest zapowietrzony, gdzieś jest nieszczelność i powoduje zapowietrzanie się układu i tyle reszta ma wpływ na prace układu przeniesienia napedu a nie na złącznie i rozłączanie sprzęgła.
Tak ma być, normalne zachowanie agregatu ABS/ESP.
Zawsze przy takich problemach trzeba sprawdzić co się dzieje w bębnach wpadający pedał też potrafi świadczyć o zapowietrzonym układzie taki sam efekt.
Forum jest od pomagania. To może podjechać i naprawić za Ciebie, skoro z najprostszą rzeczą sobie nie radzisz i wpadający pedał jest już barierą nie do przejścia? jeśli nie idzie odpowietrzyć hamulców tradycyjnie, z jakiegoś powodu, to podaje się płyn pod ciśnieniem przez odpowietrznik cylinderka. Tylko zaraz pewnie napiszesz że nie masz jak i nie...
Objawem zapowietrzenia jest wpadający pedał hamulca przy pierwszym naciśnięciu i rosnący po każdym następnym naciśnięciu. Wpływ na układ hamulcowy mają również przewody gumowe (mogą puchnąć do wewnątrz) oraz stan klocków ,tarcz .
Napisałem o płynie, bo sam przeżyłem wpadający pedał właśnie z powodu starego płynu. Mechanicy radzili mi wymienić pompę, więc odpowiednio nastawiony zacząłem od rzeczy najtańszej - płynu. Po spuszczeniu i zalaniu nowego problem braku hamulców zniknął. A mi się zawsze wydawało że po wymianie wiekowego płynu pompy wysiadają , a tu cud naprawiła się...
Jak brak wycieków płynu to będzie pompka sprzęgła do wymiany.
A co rozumiesz pod pojęciem: "miękki", wpada do podłogi czy daje się wcisnąć częściowo a chciałbyś żeby był twardy od początku? Pod linkiem masz opisane o tym. [url=http://www.motofakty.pl/artykul/wpa... pedał hamulca Nie było opcji pozostania przy tarczach na tyle? Bębny to nie to co tarcze.
Oczywiście chodzi o numer 13
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi ale winna byla pompa. Pozdrawiam
Witam.Rozwiązał kolega problem z wpadającym pedałem hamulca ? Mam to samo Iveco 35C15 z 2010 roku.Wymienione zostały tarcze hamulcowe wraz z klockami,tylne zaciski po regeneracji,ręczny sprawny.Układ na 100 proc jest odpowietrzony.Sprawdzałem pompę hamulcową więc to też odpada.Zastanawiam się nad pompą ABS czy ona może być tego powodem(abs jest sprawny).
Źle odpowietrzony skoro wpada . Pedał ma minimalny ten pierwszy skok do 2cm. Chyba że padła ci pompka która nie daje ciśnienia . Po poprawnym odpowietrzeniu układu powinno wszystko działać. Pamiętaj że są dwa rodzaje wysprzeglika na hydrol oraz olej mineralny .
Sprawa się mniej więcej wyjaśniła, zaślepiałem po kolei wyjścia pompy abs-u i okazało się że problemem jest prawe przednie koło. Idąc dalej zaślepiłem przewód metalowy przy elastycznym i też było ok, wymieniłem elastyczny i było znowu źle. Potem włożyłem młotek w zacisk i też było źle. Problemem okazuje się zacisk hamulcowy prawy przód. Tylko co z nim...
Xsara Picasso 1.8 i 16. Zagazowana. Na razie sobie poradziłem wiążąc sznurek do pedału sprzęgła. Jak nie chce powrócić to mocne szarpnięcie w górę i jest ok. Trochę uciążliwe, ale da się żyć.
Nie wiem czy dobry temat wybrałem ale do rzeczy. Na początku tego roku zakupiłem samochód marki Audi A4 B5 98 rok po pewnym czasie ok. 3 miesiące po zakupie odczułem coraz głębiej wpadający pedał hamulca, z czasem było coraz gorzej aż wpadł do podłogi i klapa, hamulców prawie zero. Pierwsze co, to odpowietrzyłem wszystkie 4 koła i nadal bez zmian. Następnie...
Używana pompa vacum do tego silnika chodzi na szrotach po 10-20zł. To raczej niewielki wydatek aby się upewnić czy ona przypadkiem nie jest przyczyną twardego hebla. Ja od tego bym zaczął bo jakby serwo niedomagało to efekt byłby raczej odwrotny: pedał wpadający w podłogę, miękki itp.
Wycieków nie ma, pedał stoi w górze, dopiero po odpaleniu wpada w podłogę. Czy może być tu problem przez wciśnięty pedał podczas wymiany zacisków? Wcisnąłem pedał, żeby zamknąć sekcje w pompie, żeby płyn nie ciekł, mógł się zapowietrzyć jakoś, może pompa abs się zapowietrzyła, tylko jak? Jutro spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć cały układ.
Na początek to ustal czy jest tam linka czy hydraulika.Jak hydraulika to może pompka może siłownik a może zapowietrzony.Kto to wie?Tam chyba siedzi wszystko z renówki?
Witam, sytuację udało się rozwiązać. Przy składaniu klocków z tyłu nie ustawiłem tych wycięć które są na zacisku aby weszły w ten bolec od klocka hamulcowego. Tak mocno wkręciłem tłoczek że wycięcia nie miały znaczenia bo wszystko się ładnie schowało. I stąd pojawił się wpadający w podłogę pedał hamulca. Wszystko poskładałem od nowa tak jak powinno...
Heya, mam problem w E36. Hamulce mają objaw zapowietrzonych. Auto delikatnie hamuje, przy czym pedał wpada do połowy i jest później twardy. Drugie naciśnięcie jest jak należy i auto super hamuje. Odpowietrzałem wszystko jak należy, zauważyłem, że pod koniec z prawego przedniego zacisku ciągle wylatują bąbelki, wymieniłem zacisk i bez zmian. Tylko z...
Jeśli masz ciśnienie na wyjściu z pompy to sprawdź czy jest ciśnienie na końcu przewodu przy cylinderku. Pamiętaj, że ma tam być ciśnienie a nie wypływ płynu. Brak ciśnienia na wszystkich kołach wskazuje na pompę. Dodano po 8 Jeśli masz ciśnienie na wyjściu z pompy to sprawdź czy jest ciśnienie na końcu przewodu przy cylinderku. Pamiętaj, że ma tam...
Łożysko wpadło w docisk. Skrzynia do zdjęcia i nowe sprzęgło.
Zapowietrzony wysprzęglik lub koniec jego żywota.
Najprościej będzie odkręcić przewody od złącz z 2 na początku (21 22 itp.) to są wyjścia. I sprawdzić po naciśnięciu pedału hamulca w którym momencie pojawi się ciśnienie. Zanim jednak zaczniesz sprawdź co napisał darfur5. Powodzenia!
Lub lejący wysprzęgnik.
Często robię hamulce w tych sprzętach i trafia uszkodzona nowa pompka i uszkodzony nowy wyrównywacz. a gdy jest sytuacja taka jak autor postu opisuje spinam 2 pedały i robię rundę ciągnikiem po placu hamując i nie wiadomo czemu hamulec na kole na którym nie było znajduje się sam. ważna sprawa to regulacja tego bolca co popycha tłoczek pompki tak aby...
jeśli z komory sprzęgła (wysprzęglika) nie leci olej to masz do wymiany oringi tłoków hamulcowych w tylnych zwolnicach
Odświeżam temat. Po odpowietrzaniu Vag nadal na zgaszonym silniku pedał hamulca jest twardy, a gdy odpali się silnik pedał powoli wchodzi w podłogę.... Co z tym da się zrobić???
Pompę można zregenerować we własnym zakresie. Komplet uszczelek to wydatek paru złotych. Poza tym wymiana płynu(można ustalić jego stan za pomocą testera) i odpowietrzenie całości.
można zlokalizować usterkę choć jest troszkę sprawdzania więcej na pw
Pompa hamulcowa do wymiany.
Przy wymianie klocków i wciskaniu/wkręcaniu tłoczków luzuje się odpowietrznik by płyn przez niego wyleciał. W przeciwnym razie ten płyn z zacisku wraca do zbiornika. W zacisku dość często jest coś w formie szlamu i przetłaczanie tego do zbiorniczka to nie jest najlepszy pomysł. Wymień płyn w układzie i odpowietrz jeszcze raz, odpowietrzaj tak długo...
Na zgaszonym silniku pedał hamulca musi być twardy, dopiero jak jest włączony silnik pedał jest miękki bo działa serio, jak wpada pedał to zapowietrzony jest układ, sprawdzić poziom płynu, może też być zablokowany któryś zacisk.
Jeśli chodzi o odpowietrzanie odpowietrzamy wprzytkie i zaczynamy od tago koła co jest najdalej pąpki czyli najczęściej jest to prawe tył następnie lewe tył późnoej prawe przód i ostatnie lewe przód. A kolega z wymianą płynu jak najbardziej ma racje ponieważ jezeli płyn mamy ten sam bardzo długo to zaczyna być w nim dużo H2O dzięki temu mogą nam korodować...
Witam, Posiadam Renault Safrane 2.5 dT w aucie były zapieczone linki oraz zaciski hamulców z tyłu. Linki zostały wymienione, natomiast zaciski zregenerowałem teraz chodzą płynnie. Kolejnym problemem był wpadający do końca pedał hamulca po czym została zregenerowana pompa hamulcowa. Układ został odpowietrzony niestety pedał hamulca bardzo nisko zaczyna...
Witam u mojego znajomego jest taki sam objaw, wpada pedał sprzęgła , trzeba go później nogą podnieść, auto posiada linkę z samoregulatorem, ja obstawiam na linkę. Czy może co innego się psuje w tych autach ??
Dawalem ale przed rokiem i nic takiego sie nie dzialo. Wymienilem nawet pompe hamulcowa i rowniez odpowietrzylem wszystko lacznie z ABS-em i tez to samo sie dzieje tylko mniej wpada pedal hamulca. A na zgaszonym silniku pedal jest normalnie twardy i nie wpada
Uwierz, że da się zamienić wyprofilowane przewody hamulcowe. Do mnie trafił T4 na blokowanie TL podczas działania ABS. Żadnych błędów, parametry ok. Po dwóch tygodniach raczył wspomnieć, że kiedyś pompa była zmieniana, bo się zacinał zawór. Dopiero jak postawiłem drugą T4 obok, odkryłem, że były przewody zamienione. I przewody przy pompie wyglądały...
Wpadanie pedału do podłogi wskazywałoby na zapowietrzenie układu. Proponowałbym sprawdzić pompę hamulcową.
dzisiaj próbowałem odpowietrzyc sprzegło , teraz pedał wpada całkowicie i jest mieki , nie idzie go odpowietrzyc
Kilka dni temu podczas jazdy pedał hamulca zaczął mi wpadać w podłogę i okazało się że jedno z tylnych kół jest gorące i po demontażu problem z zaciskiem nie ruszał się tłoczek. Zacisk oddałem do regeneracji ale zastanawia mnie to cały czas czy uszkodzony zacisk i zagrzanie układu może powodować wpadanie pedału hamulca?
Jak ci wpada pedał a nie ma powietrza pompa hamulcowa szrot,innej opcji nie ma. Nawet nowa moze być wadliwa.
Dzięki za wpisy dotyczące hamulców w sprinterze. Byłem ostatnio w autoryzowanym serwisie Mercedesa z problemem słabych hamulców i miękkiego pedału hamulca i muszę powiedzieć że gówno wiedzą w tych serwisach. Stwierdzili, że wszystko jest dobrze i sprintery "tak mają". Jednak na moje żądanie odpowietrzyli układ hamulcowy i trochę się poprawiło (zaznaczam...
Dziekuje za odpowiedz. No tak jest pelno tego na allegro, ale jakies inne..
Tomaszek ale wytumacz mi jak może serwo powodować wpadanie pedału nie rozumiem tego.... Powoli i dużymi literami prosze
Po prostu zaciśnij szczypce morsa na przewodach elastycznych tylnych kół i wtedy sprawdź czy pedał wpada w podłogę.Jeśli to pomoże to tak jak wcześniej ktoś pisał problem w samoregulacji szczęk.A jesli nie wiesz jak to zrobić to koniecznie odwiedź mechanika bo z hamulcami nie ma żartów.
ale jak? Kilka dni przed usterką miałem tez problem z wpadającym pedałem gazu przez co silnik nie schodził z obrotów. taki jak by tempomat. ośka poruszana przez ciegno gazu na pompie chodziła skokami... potem sie uspokoiło i było ok a teraz nie chce odpalić
Reklamowałam lewy zacisk. Po ponad dwóch tygodniach sprzedawca stwierdził, że zacisk działa prawidłowo, ale nie odesłał mi zacisku, tylko zwrócił pieniądze. Zamówiłam więc nowy zacisk w innym sklepie, bo we wcześniejszym dziwnym trafem można było zamówić już tylko prawy zacisk.
Maciek, jak z bębnami z tyłu, to ja bym jeszcze tam zajrzał - często zdarza się tak, że wyślizgany klin lata, nie klinując się - sprężyny ściągają wtedy szczęki do oporu, da to wtedy efekt wpadania pedału przy mocnym wciśnięciu.
Witam posiadam vw bora z silnikiem 1.9tdi problem z hamulcami mianowicie na odpalonym silniki jak naciskam pedał hamulca wpada on do połowy tak mniej więcej na wysokości gazu przy podpowaniu jest wyżej ale zaczyna wpadać podczas trzymania. Czy to naturalne czy coś trzeba sprawdzić wymienić naprawić l?
Witam forumowiczów, Mam problem z układem hamulcowym w mojej Hondzie Civic VIII, układ odpowietrzony, płynu nie ubywa a pedał hamulcowy wpada w podłogę. Przy szybkim naciśnięciu hamuje, jest twardy, auto staje dęba. W korku gdy auto się toczy bądź dojeżdżam do skrzyżowania naciskając powoli pedał, wpada on w podłogę stopniowo. Co mogę sprawdzić w pierwszej...
Witam ,co jakis czas wpada mi pedal sprzegla w OL 2 1.6 mpi,podnoszę go noga i jest okna jakis czas.Czy ktos to juz przerabiał ,wycieków nie widac płynu od strony pedału jak i kolo wysprzeglika .Pytanie co wymienic?pzdr
Witam. Pewnego dnia w moim lanosie zaczął mi ,,wpadać" pedał sprzęgła. Wsiadam do niego wciskam sprzęgło, a ono zostaje w podłodze. Cofnę nogą pedał, wcisnę kilka razy i złapie. Odpowietrzyłem układ, ale nic nie dało... Co mam dalej sprawdzić? Wysprzęglik?
Wyregulować należy ustawienie czujnika / dosunąć do tarczy impulsatora/ Jeśli wpada pedał hamulca to może muszą się dotrzeć klocki do tarcz
Poszedłem za radą i wymieniłem też wysprzęglik, niestety dalej to samo, pedał nie dochodzi do końca gdy jest odpowietrzony, tak jakby coś go blokowało i nie dochodzik do ogranicznika, natomiast jak wypuszczę trochę płynu odpala ale wtedy pedał nie odbija tak jak powinien. Nie mam pojęcia gdzie jeszcze mogę szukać :/
Próbowałem także odpowietrzyć Launch-em, ale bez skutku, dalej pedał wpada po odpaleniu auta.W Autelu szukałem tej funkcji, ale nie znalazłem. Ktoś może napisać w jaki sposób to ogarnąć?
Ostatnio przerabian taki sam temat.Golf IV ,pedał wpada w podłoge.I niestety okazało sie ,ze to nie pompa ham.Założyłem nową i to samo. teraz przychodzi mi do głowy tylko Vacuum.Bo dziwny jest objaw,oprócz wpadania pedału przy mocnym ciśnieciu,pierwsze hamowanie jest ok,drugie nacisniecie pedału skutkuje ,ze pedał twardnieje,tak jak bez serwa.Co obstawiacie...
Przewody kupione nowe. Zostało już wszystko na "krótko" podpięte z pompy (pompa ma dwie sekcje) i wyniki są takie: -Zacisk przedni (2tłoczkowy) + Druga sekcja na pompie zaślepiona = pedał wpada -Zacisk przedni (2tłoczkowy) + Zacisk tylny (1tłoczkowy) = pedał wpada -Zacisk tylny (1tłoczkowy) + Zacisk tylny (1tłoczkowy) = pedał brzytwa, nie wpada -Zacisk...
czasami jak wpada pedał hamulca i sie zatrzymuje w pewnym monenie (efekt źle odpowietrzonych hamulców) to winne sa elastyczne przewody hamulcowe . W fordach standard :) Pozdawiam
Witam. Przyczyn może być wiele, mogły się zapowietrzyć albo już tarcze się skończyły. Używałeś gniazda do przyczepy? Kiedyś tak mi się robiło i winne było gniazdo do hamulców przyczepy.
Może dam małą wskazówkę, jak mi przegub się rozwalił, to zachlapał wewnętrzną stronę tarczy hamulcowej smarem. Efekt to wpadanie pedału hamulca w podłogę, tak jakby płyn uciekał, odtłuściłem wszystko i było jak przedtem. Może masz brudne tarcze?
Jak wlejesz płyn, to hamulec zapewne będzie, tylko na kilka razy... Tzn musisz kilka razy nacisnąć pedał szybko aby ścisnąć powietrze. Ja tak miałem w aucie...
Ja tarcze po to wymieniłem bo były krzywe i przy hamowaniu bilo kolami. a teraz nie bije ale pedał wpada w podloge. wiec to odpada raczej
Witam, mam problem z hamulcami w Nissan Cabstar z 2007r, auto ma pomocniczy hamulec ehs, problem jest taki, że cały czas pedal hamulca wpada w podłogę, została wymieniona pompka hamulcowa, wszystkie tarcze i klocki, przy odpowietrzaniu leci czysty płyn, a pomimo tego pedal wpada w podłogę, przód wtedy staje dęba a tył ledwo co, gdzie szukać przyczyny?...
co się dzieje jeśli mozna wiedziec???? po rozgrzeniu wpada pedał czy nie wysprzęgla do konca??? Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
Pompka ,siłownik,dziura.
Witam mam taki problem jak wciskam hamulec nożny to pedał bardzo lekko wpada i bardzo słabo hamuje pod samym końcem jak jest zimny jest trochę lepiej, ale jak się kilka razy naciśnie to nie hamuje prawie wcale. Płyn hamulcowy jest, ręczny działa bez zarzutów, ciśnienie powietrza jest a jak podłączyłem hamulce od przyczepy to było w porządku od razu...
Jeżeli brak wybrzuszeń przy mocnym deptaniu w hamulec to przyczyna leży gdzie indziej. Stawiam na samoregulatory. Z tego co wyżej napisałeś wszystko co może coś takiego powodować już zrobione. Z tymi samoregulatorami to chodzi o tą blaszke co się zazębia. Co do samoregulatorów to w momencie jak ci pedał wpada głębiej zaciągnij ręczny i zobacz czy jest...
Możesz trochę popychaczem serwa skasować luz. Tylko nie za dużo bo będą się hamulce blokować.
Sprawne samoregulatory?a czy zostały wstępnie wyregulowane?trzeba to zrobićc inaczej długo trwa zanim się dostawią,sprawdź też prowadnice w zaciskach z przodu-lubią się zapiec i przez to spręzyjuja powodując wpadanie pedału,i sama mechanika korozja tarcz hamulcowych np ,średnica bębnów itp..
Wywalcie korektor siły hamowania! może to pomoże. albo chociaż otwórzcie go na maksa! A co ma korektor do wpadającego pedału?Za taką poradę powinieneś dostać co najmniej ostrzeżenie, no chyba że kolegom podpiszesz klauzulę żę będziesz płącił im za każdy wypadek spowodowany poślizgiem auta.
Witam mam problem z moją polòwka 1.9 TDI z 98 r .Po kilku krotnym wciśnięciu pedału sprzęgła wpada w podłogę,kiedy odciagne go sprowrotem można max 5 razy wcisnąć pedał potem znowu wpada.Odpowietrzałem sprzęgło ale dało to słabe rezultaty.Pros,e o podpowiedz
Niewiem jak jest w twoim Kramerze, pewnie masz wspomaganie hamulców(serwomechanizm) ale czy pneumatyczne (podciśnieniowe) czy hydrauliczne z pompy olejowej. Piszesz, że masz olej w zbiorniku, więc podejrzewam, że masz wspomaganie hydrauliczne. A co z płynem hamulcowym czy jest stan, czy nie ma wycieków na postoju i podczas wciskania hamulca. Jeżeli...
Kolego, sprawdź poziom płynu hamulcowego. Sprawdź potem czy pompa hamulcowa daje ciśnienie. Jeżeli daje ciśnienie, sprawdź czy podczas pompowania pedałem (wielokrotnego) pedał rośnie (oczywiście przy szczelnym układzie). W tym samochodzie wystarczy niewielka ilość powietrza, żeby całkiem stracić hamulec.
Witam, to mój pierwszy post- Dzień dobry. Samochód Passat b5 1.9t AEB, tylko ABS. Samochód ma tragiczny nieskuteczny hamulec nożny. Pedał wpada w podłogę, po zablokowaniu przewodów od przednich zacisków pedał się robi sztywny ale po zablokowaniu tłoczków ( włożenie czegoś miedzy zacisk a tłoczek) pedał jest dalej miekki. Co zostało wymienione: zestawy...
Witam serdecznie chciałbym troche podpiąć sie pod temat, odpowietrzone wszystkie zaciski pedał wpada w podłogę ja sprzęgło. Czego dalej szukać
Maly update, dzisiaj zamontowalem nowa pompe hamulcowa firmy cifa. odpowietrzane na kilka sposobow, i dalej pedal opada do podlogi. Podczas jazdy na pusto skutecznosc hamulcow jest dostateczna, abs dziala jak powinien, pedal wpada jednak troche zbyt gleboko. Cisnienie w ukladzie po wduszeniu pedalu w podloge 130-150 bar i tak sie utrzymuje a pedal wchodzi...
Napisałem że płyn w całym układzie jest wymieniony czyli jest odpowietrzony. Robiłem to dwa razy. Przelane było prawie litr płynu. I dalej to samo.
jak nie wiesz jak sie do tego zabrać to sobie lepiej odpuść. Odwiedź jakiegoś fachmajstra co się na tym zna. No chyba że ci życie nie miłe.
a w jaki sposób dał się odpowietrzyć układ hamulcowy skoro pedał wpada do podłogi?
Miękki pedał wpada w podłogę, brak hamulca. Po podpompowaniu 5 razy hamulec jest, hamulce przód tarcze a tył bębny. Pompę wymieniłem i odpowietrzyłem.
Jak nie ubyło to nie ma wycieku. Po samym stanie tarcz widać które koło słabo hamuje. Może masz bąbel na którymś przewodzie że pedał wpada w podłogę.
Dzisiaj wywaliłem pompę ABS z obiegu. Lt teraz staje dęba. Chociaż mimo, że zablokuje hamulce, pedał dalej sobie wpada, z tym, że hamulec nie puści. Czyli wciskam na 3 cm pedał, samochód nie pojedzie nigdzie a mimo to pedał pomału sobie idzie do podłogi. Muszę się przejechać drugim LT 35 i zobaczyć jak tam jest bo już nawet ni pamiętam. Coś mi świta,...
wpadający pedał hamulca wpadający pedał sprzęgła wpadający pedał sprzęgła wysprzęglik
airbag kasowanie schematy laptopów poszukiwane renault megane instrukcja obsługi
resetowanie hasla windows filtr piaskowy
Jak odblokować blokadę klawiatury w TV iLike? Kod błędu Eps 7 w migomacie Fronius - co oznacza?