Witam, może trafiłeś na złą partię kondensatorów ? - kup w innym sklepie Pozdrówki
A jak jest przerwa na przerywaczu za duża to silnik bedzie słabszy?,nie bedzie miał takiejmocy jak powinien?? Tak, może również przerywać, dławić się (czasami to widać dopiero po włączeniu świateł), "dziwnie" wchodzić na wyższe obroty tzn. "z opóźnieniem" itp. "dolegliwości".
I do tego nie wiem czy tak ma być ale na platynkach bardzo iskrzy Sprawdź kondensator.
Zrób lepsze zdjęcia połączenia kabli przy samym przerywaczu. Nie widać dokładnie czy jest tam tulejka izolacyjna. Kable mają być przyłączone tylko do sprężyny przerywacza! Jeżeli nie ma tulejki izolacyjnej, to robisz pełne zwarcie do masy! Przerywacz nie rozwiera obwodu więc jak ma być iskra?! Drugie wyprowadzenie cewki zapłonowej do masy silnika!
Masa to cały korpus silnika, a więc i cała rama motoru. Nie bardzo wiem dlaczego pytasz w takim razie o kabel który ma być tą masą i do czego ma on służyć. zauważ ze kowadełko przerywacza leży na iskrowniku, a młoteczek jest izolowany - z niego jest pobierany prąd do kabla WN i kondensatora. Moim zadaniem, przewód o którym mówisz służył komuś wcześniej...
czyli co trzeba ustawiac na zasadzie prob i błędów?
a jak bym założył 6V akumulator żelowy to szybciej będzie sie zapalać żarówka ? pozdr.
Dolegają do sb idealnie młoteczek dolega do podstawy ustawiałem to szczelinomierzem na 02mm i dalej robi to samo a ten kondensator to jak sprawdzić ?
Sprawdź iskrę bez fajki w fajce masz lokatora kilka om. Kondensator jest do pochłaniania iskry między stykami przerywacza. Przesuń zapłon na wyczucie ok. 3 przed GPZ. Motor nawet przy zgonie kondensatora będzie chciał zagadać.
Zmieniłem cewkę odizolowałem przerywacz od kondensatora i iskra jest:] Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.....
Ja tylko "staram" się za kolegę co nieco wydłubać na necie bo jak wspominałem tej wersji obrotka nigdy w reku nie posiadałem. W "starszych" wersjach sposób był najprostszy bo tylko kondensator 100nF trzeba dolutować i działa na 110%.
To wymień kondensator i wszystko wróci do normy. Iskra ma być na świecy nie na przerywaczu.
Kondensator
Proszę o pomoc!!! Moja WSK 125 po nagrzaniu silnika traci iskrę choć kopie prądem. Nic się nie zmieniło po wymianie cewki i kondensatora. Po odczekaniu ok 10 min znowu ma iskrę. AI: Czy sprawdzałeś stan świecy zapłonowej i innych elementów układu zapłonowego, takich jak przełącznik zapłonu? w miarę tak AI: W jakich warunkach środowiskowych (temperatura,...
Witam w mojej "WSK 125 KOS" niema iskry . Wymieniłem Platynki , Cewke , Kondensator , Świecę i Fajke i nwm co dalej już robic... Proszę o pomoc :)
Kondensator dobry? Podmieniałeś?
Na platynkach 0.30 a na świecy 0.40. Może to być wadliwy kondensator?
Wymienić na sprawny, najlepiej komunistyczny oryginał. Przy takim iskrzeniu za chwilę ci się wypalą styki. Dobrze podłączyć, dokręcić do masy. Całkiem prawdopodobne, że to przerywanie na obrotach jest z winy kondensatora.
A na jakim to portalu są te platynki ?
Ok dzięki za podpowiedzi.zaraz sprawdzę Dodano po 57 a co może być nie tak z kondensatorem???
Skoro sam nie masz pojęcia, to zanieś silnik do kogoś kto go naprawi - to to samo co WSK 125. Uszkodzona świeca, cewka, platynki, kondensator, gaźnik, bardzo słabe sprężąnie - wybierz sobie coś.
co do połączenie filtra z gaźnikiem to gdy założę gumę to w ogóle nie odpali a śruba od powietrza musi być wkręcona do końca a czy może to być spowodowane przebiciem jakimś w zapłonie albo kondensatorem
Normalnie bym nie zmieniał, ale ja nie będę wymieniał przerywacza i kondensatora co 3 miesiące bo lipne robią
Wczoraj podczas jazdy motor zaczął przerywać lekko na pierwszym biegu,olałem to jadąc dalej. Później to się nasiliło że nie dało się jechać,WSK była całkiem zamulona,nie wchodziła na obroty, po dodaniu gazu słychać było charakterystyczne buu. Zgasiłem motor i po chwili odpalił bez problemu ale dalej muł.W domu sprawdziłem iskrę i okazało się że jej...
Kondensator do wymiany. Błażej zero profesjonalizmu.
Paliwo świeże i z dobrze dobraną mieszanką? Kompresja w porządku? Kondensator w układzie zapłonu sprawny ?
Kondensator lubi tak uprzykszać życie.
Najczesciej pomaga zmniejszenie przerwy na przerywaczu, czasami takie objawy daje uszkodzony kondensator, rzadziej cewka WN
Po pierwwze nowe cewki to naprawde fatalnej jakości i może to być jej wina najlepiej oryginał lub przewijanie kondensatory raczej daja rade
Wziąłem kondensator z WSK 125 która pali bez problemu i iskra dalej była na platynach. Gdy podłączyłem miernik na kablach wychodzących z zapłonu napięcie było bardzo małe na to wygląda ze cewki są uszkodzone.
Wymień kondensator i po problemie. Iskra ginie pod ciśnieniem
Tu masz podobny temat i nawet regulator się znalazł. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Dodano po 5 Koleżko, chcesz zasilać przetwornice tym co wychodzi z tych cewek tylko poprzez diode ? Gratuluję pomysłu Dobrze zaprojektowana i wykonana przetwornica będzie pracowała. Poza tym zawsze można dać kondensator za diodą tyle...
Czy kondensator powinien wykazywać opór ? mój nic nie wskazuje
Jak już to zostawić oryginalne ładowanie akumulatora. Na postojówki LEDowe, stop i sygnał wystarczy. Na światła dać prostownik połówkowy, kondensator i przetwornicę. Jakby brakowało prądu na światła, odłączyć cewkę oświetleniową od masy, dać dodatkowy przewód, podłączyć tą cewkę do niego i dać mostek prostowniczy, kondensator i przetwornicę. Kondensator...
Witam.Chciałem zapytać jak podłączyć w kolejności kondensator i cewkę zapłonową pod przerywacz do wsk 125.Znalazłem parę schematów ale każdy mówi co innego i nie wiem jak to podłączyć aby nie było żadnych zwarć itp.Bardzo proszę o pomoc.Z góry dzięki.
Zmień świecę, ustaw poprawnie przerwę na przerywaczu i KWZ. Kondensator pewnie tez przydałby się nowy.
Jeśli zwiększyłeś przerwę na przerywaczu, a nie sprawdziłeś potem zapłonu, to teraz masz za wczesny. Zaczynasz od ustawienia przerwy a potem punktu zapłonu i już nic nie ruszasz. Sprawdź jeszcze, podmień, kondensator. Trudno będzie ci pomóc, bo widzę że nie potrafisz ocenić stanu przerywacza, a on powinien pracować precyzyjnie. Poproś kogoś na miejscu...
Witam mam problem z moją wsk 125. Problem polega natym że wysiadła mi ostatnio cewka zapłonowa, więc kupiłem nową chińską, lecz po przejechaniu 400 metrów się spaliła.Więc kupiłem wtedy nową polską, koszt 60zł zamontowałem ją próbuje zapalić moją wsk, a tu nic niema iskry. Poszedłem do sklepu dać ją na reklamacje, po 2 tygodniach czyli dziś założyłem...
_jta_ i dla tego stosowano te dziwaczne kondensatorki w mostku (te diody to był szumofon)
W innych współczesnych motorach iskra jest optycznie grubsza Wszystko zależy od cewki zasilającej. Ile naładuje kondensator tyle wyzwoli się . Spróbuj zmienić cewkę na inną motocyklową cdi.
dodam że iskra jest taka dosyć słaba Cewka WN pod kołem magnesowym czy to jakaś modyfikacja z cewką butelkową? Do sprawdzenia w kolejności: - kondensator - świeca - przewód WN z fajką.
Dawkę jaką zastosowałem teraz to około 55ml na 2 litry benzyny czyli coś koło 1:40. Myślę że jak założę łańcuch i będę chciał ruszyć to jakoś ruszę bo ona nie chce się wkręcić na wieksze obroty. jak nie to zmienię kondensator lub te pierscienie jeszcze
Wymień kondensator. Sprawdź czy iglica w przrepustnicy jest dobrze zalożona. Sprawdź kranik w zbiorniku.
Ja u siebie też robiłem zapłon, wymieniłem wszystko co podejrzewałem - cewka w/n, kabel z fajką, przerywacz i kondensator. Wszystko fajnie wuecha śmiga, lecz dzień później problem był podobny co u ciebie, niby palił ale po dodaniu gazu po prostu ... wuuuuuu i się dusił. Okazało się że siadł nowy kondensator, chyba przez to że się przetarł kabelek i...
Witam Żeby sprawdzić czy ją zalewa nie trzeba mieć "wrażenia" wystarczy wykręcić świecę i wszystko widzisz. Na początek zapłon do sprawdzenia. Wykręć świecę połóż na cylindrze i zobacz iskrę (sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu, przerwę na "platynkach" i świecy, kondensator itp.) Pozdrawiam
Miałem 2 takie motcykle. Zaufaj mi i zrób co napisałem. Przy okazji wymiany kondensatora sprawdzisz klin wału i wyczyścisz lub wymienisz przerywacz.
Ja bym sprawdził czy dobrze "leżą" te podkładki izolacyjne na przerywaczu, czy kondensator ma dobrą masę i czy nie masz gdzieś zwarcia na wyjściu przewodów z silnika najlepiej odłącz je szczególnie ten od gaszenia. Sprawdź jeszcze kabelek przy cewce zapłonowej, czy dobrze się trzyma wraz z biegiem czasu i pod wpływem drgań może nie łączy w miejscu lutowania....
Witam! Polecam sprawdzić kondensator, platynki, luzy kowadełka i młoteczka na przerywaczu. Na przerywaczu nie może pojawiać się iskrzenie, a bywa. Wtedy kondensator do wymiany. Luzy na przerywaczu to też przyczyna strzelania w gaźnik.
Kolego - zapłon jest przeróbką oryginału, zastosowałem zapłon od skutera, żeby pozbyć się przerywacza, kondensatora .. Oryginalny zapłon nie ma nic wspólnego !
Włączyłem do gniazda 230V, takie były dwa i jedno na 400V. AVR padł bo był napuchnięty kondensator. Po wymianie AVR agregat działał dobrze.
Zobacz na schemat, jaki zamieściłem, zobacz na punkt podłączenia żarówki do sprawdzenia. Chyba, że nie umiesz czytać schematów. Jak może popłynąć prąd z akumulatora gdy platynki są rozwarte? przez kondensator połączony szeregowo? Nie, przez uzwojenie pierwotne cewki zapłonowej.
Dyskusje czy dmuchawa jest na 6V czy na 12V są wg. mnie jałowe. Tak samo jak podawanie napięć i mocy prądnicy ze wzbudzeniem od magnesów trwałych. Napięcia i moce możliwe do uzyskania zmieniają się w tak szerokim zakresie z RPM, że nie ma co gdybać tylko zrobić "rozpoznanie bojem". Trzeba dołożyć diodę prostowniczą i podłączyć dmuchawę. Pewnie RPM tej...
Gaźnik G20 nie ma regulacji poziomu paliwa. Może być wyrobiona iglica pływaka i jej gniazdo. Za bogatą mieszankę odpowiada też zbyt wysoko podniesiona iglica na zamkach i filtr powietrza. Na nagrzanym próbuj odpalić bez filtra. Do kontroli styki przerywacza. Wyczyścić, wyregulować. Przerwa 0,4mm, mają zaczynać się otwoierać 3 mm przed GMP tłoka. Sprawdź...
Witam mam problem z wsk 125 zapłon ustawiony idealnie przerywacz to samo iskra jest piękna, kondensator wymieniony, gaźnik czyszczony a nie odpala a jak odpali to nie wkręci się na obroty tylko gaśnie jakiś miesiąc temu wymieniałem cylinder z tłokiem i pierścieniami ale silnik chodził jak w zegarku jedynie co to mam delikatny wyciek z spodu silnika...
Jak założysz kolo magnetyczne na wałek, pamiętając o klinie to odstęp na maksymalnym rozwarciu platynek ustaw na ok 1mm, przy tak ustawionej przerwie dopiero sprawdź miernikiem przejście między kabelkiem od platynek a masą. nie powinno być piszczenia miernika. Pamiętaj,że "kluczyk" musi być włożony albo odkręć przewód idący do stacyjki, łączacy się...
Dzień dobry, szukam pomocy ponieważ od niedawna posiadam wsk 125 (bez akumulatora) silnik nie ma iskry. Inaczej wymieniłem kondensator platynki i cewkę zapłonową + kabel do świecy. Wszystko dobrze ustawione a iskry nie ma. Gdy odpalam motor i jedna ręką trzymam kabel od świecy nie ma iskry a wystarczy że dotknę drugą ręką kierownicę i wtedy jest iskra....
moze masz symeringi wywalone na wale i nie mam dobrego ciśnienia wykręć świece i zatkaj otwór ten palcem i zobacz czy mocno zaciąga i wypycha. ja bym stawiał na kondensator ale jak wymieniłeś zobacz czy w kowadełku i młoteczku nie latają platynki
Co do remontu wału poszukaj kontaktu z gościem z tego filmu bo ma wiedzę maszyny i umiejętności: https://www.youtube.com/watch?v=URSPmhPd... Brak mocy może mieć wiele przyczyn.. ale jeżeli do tej pory była, a silnik nie stracił kompresji, nie bierze fałszywego powierza, gaźnik jest ok to powodem może być uszkodzony kondensator, przycierające magneto...
Może być jeszcze kondensator zapłonowy uszkodzony, po dodaniu gazu gaśnie, albo styki się poluzowały. Wepnij na próbe drugi miedzy mase a młoteczek przerywacza lub prościej pod przewód który prowadzi do wyłącznika zapłonu. Objawy też są takie jak napisałeś pzry niesprawnym kondensatorze. Trudno w ślepo jeszcze coś dodać w odpowiedzi.
Jeżeli świeca jest nowa to być może ma ustawiony niewłaściwy odstęp elektrod. W silnikach z iskrownikiem-prądnicą to był chyba rzędu około 0,5 mm i odstęp rozwartych maksymalnie styków przerywacza około 0,35 mm. Jeżeli w tej WSK jest stary iskrownik-prądnica (a nie zapłon bateryjny) to może też być problem z osłabieniem się pola magnetycznego magnesów...
Witam posiadam motocykl tak jak w opisie i mianowicie silnik po przejechaniu ok 15-30km. Uszkadza świecę zapłonową czyszczenie tej świecy nie pomaga. Elementy iskrownika wymienione : Kabel - bosch cewka -nowa kondensator- nowy fajka- nowa Zapłon jest ustawiony poprawnie.
mam pytanie takie jak w temacie. Chodzi mi o to że ja mam cewkę zapłonową zewnętrzną od jawki i zasilam ją prądem przemiennym z 2 cewek świetlnych.Czy zmieniło by to coś jeśli do tych cewek świetlnych podłączyłbym mostek graetza i dałbym sprostowany prąd na cewkę zapłonową?? a co z kondensatorem?może jakiś dodatkowy pod mostek??
A co z takiego motoru który nie ma ładowania akumulatora?? Ile godzin bez niego pociągnie?? Dodano po 7 Czy dobrze widzę?? Przed diodą prostowniczą masz diodę zenera?? Jeśli dobrze widzę to na co Ci ona?? Według innych przykładów modułów(np.Chart) powinieneś mieć diodę(prostowniczą) zabezpieczającą tyrystor... Powinna być przed kondensatorem do CWN...
Chyba nie zrozumiałeś . Spróbuj więc podłączyć równolegle do ustroju kondensator rzędu mikroF i rezystor tak połączony, zeby pracował jak bocznik. tak chyba będzie njprościej. Pozostaje problem wyskalowania. Pozdrawiam Krzysztof
Nie mierz napięcia wyjściowego z prostownika, bo ono nie jest stałe tylko tętniące i miernik wskazuje niepoprawnie. Jeśli chcesz się przekonać, jaka jest wartość szczytowa, to zamiast aku podłącz kondensator elektrolityczny i na nim mierz napięcie. Wskaźnikiem natomiast, czy prądnica "daje radę" będzie prąd. Podłącz akumulator, wepnij amperomierz prądu...
Witam wszystkich! Mam prośbę o pomoc, może ktoś miał podobny problem z wsk 125, otóż od dłuższego czasu męczę się z ustawieniem iskry, wymieniłem cewkę i kilka kondensatorów, w końcu wymieniłem kowadełko, iskra raz była, raz nie, raz mocna raz słaba, aż wreszcie udało mi się i myślałem że jest ok, wsk zapaliła ale nie wchodzi na obroty, żadne regulacje...
Miałem w WSK taki przypadek że koło zamachowe ruszało mi się razem z wałem, winą było wybicie karter w miejscu osadzenia łożysk, przez co wał się ruszał, a gdy dochodziła do tego jeszcze kompresja, wał się na tyle przestawiał, że przerywacz nawet się nie otwierał. Dlatego zobacz kolego czy koło zamachowe nie chodzi na boki. Drugą sprawą jaką chce poruszyć...
Sprawdż czy nie ma zgorzeli na stykach przerywacza może trzeba styki nieco sczyścić bardzo drobnym papierem ściernym i przedmuchać.Należałoby jeszcze podmienić kondesator na nowy. Kondensator jest nowy i styki są czyste bo przerywacz też jest nowy i wczoraj dobrze wszystko działało..
Witam problem dotyczy motocykla WSK 125 a mianowicie to jak się jedzie doda gazu tak poza połowę to motocykl szarpie, przerywa, strzela, nie wkręca się dalej. Wymieniony kondensator na nowy. Czy wina jest po stronie zapłonu czy gaźnika. Odpiąłem już nawet trzy kabelki które dochodzą do stacyjki ale tylko te na zewnątrz silnika. Czy jest możliwość że...
Podobno montują to do wsk i podobnych dwusuwów oraz do malucha bez żadnych przeróbek. Myślałem nad obrotomierzem od fiata 125 gdyż tam wystarczy jakiś kondensator zmienić ale myślę że te opornik w nim czy co tam jest to nie wytrzymają junakowych wibracji.
Witam nie wiem czy trafiłem w dobry dział otóż posiadam motor wsk 125 stał on długo nieużywany zrobiłem do niego szlif odnowiłem go itp. wymieniłem kondensator i cewkę zapłonową jest również nowa świeca . Problem pojawił się po jakiś 10 dniach pewnego razu jechał nim strzelił i zgasł. Nie mogłem go odpalić , gdy już złapał nie przyjmował gazu( dusił...
Witam wszystkich! Posiadam wsk 125 i nie mam iskry. Chodziła normalnie aż kiedyś gdy chciałem zapalić to nic. chodziła wtedy na nowej cewce która ma mało zwojów taka z allegro. Mam tez starą orginalna tylko tam był urwany kabel do przerywacza ale przylutowałem założyłem iskra jest zapłon ustawiłem wsiadam jade. Przyjechałem do domu zgasiłem i znów nie...
Próbuję ustawić zapłon, ustawiłem i malutka iskra się pokazała, ale bardzo mała. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć lub pokierować mnie, gdzie szukać usterki i co jest nie tak? Drugą kwestią jest to, że w tym zapłonie, co tu był, kabel świecy kopie prądem jak głupi, ale iskry nie ma z fajką czy bez i tak nie ma iskry. Gdybyś wstawił jakiś filmik jak ta iskra...
Zagadka rozwiazana. Kosztowalo mnie to w sumie 4 kondensatory, czas i nerwy.. Poniekad sam sobie zasluzylem ale po kolei.. Kondensatory ktore wymienialem byly dedykowane do WSK 125 (ostatni do Malucha ale tak samo wykonany). Roznia sie od tego do WSK 175 tym, ze maja przewod wyprowadzony z przeciwnej strony, przez co zeby mocowanie pasowalo musialem...
Racej nie ma ten typ akumulatora i nie ma cewki zapłonowej, to w starych motocyklach było tz. magneto i cewki WN oraz kondensator. Jak pamiętam to często ten kondensator nawalał, albo cewka. Tu masz przykład jak to wygląda od WSK. https://www.olx.pl/oferta/zaplon-wfm-125...
Prośba, mam gokarta z silnikiem wsk 125 i chciałem go przerobić pod akumualtor, bo z magneto różnie to było... Wszystkie rzeczy otrzymałem tylko nie wiem jak podpiąć, z kondensatora (tam gdzie było magneto idzie jeden kabel) mam prądnicę z 2 wtykami i aku.. i wiadomo wyjscie prądowe z fają Niech ktoś doradzi co bym nie zrobił zwarcia bo jestem laikiem....
Cześć. Nie znalazłem nigdzie takiego tematu więc zapytam: Czy da się zrobić żeby światła w motorze świeciły jak w samochodzie? Tzn. światłem z tą samą jasnością niezależną od obrotów? WSK3 Zapłon CDI 12V Regulator chiński Akumulator żelowy 5Ah 12V na cewce od świateł, spada do 8V po włączeniu żarówki H4 55W. Pozdrawiam Wyrzucić tą halogenową żarówkę...
No o to chodzi że 2 miesiące temu silnik przeszedł remont i teraz znowu się rozleciała skrzynia, one tak "chyba mają". Nowe części nie znaczy lepsze. Ja mając WSK 3 miałem problemy z tłokiem, który puchł. Oczywiście był to nowoczesny tłok zrobiony z gówna. Jak zmieliłem jeden z trybów to nie kupiłem nowego bo wiedziałem co się stanie tylko załatwiłem...
Dzięki, podłączyłem dodatkowy przewód do cewki WN i kondensatora i przy zwarciu z masą WSK gaśnie a światła też działają, tylko z jednej cewki, na drugiej wcale nie ma napięcia. Chyba przydało by się ją wymienić, ale na razie wszystko jest ok.
Witam, glebogryzarka Mrówka M8-125B WSK rok produkcji 1987 na podzespołach wsk 125 gubi iskrę gdzie szukać przyczyny? Układ zapłonowy oraz gaźnik taki sam jak WSK 125 zapłon iskrownikowy. Odpali, słychać wypadanie zapłonu gdy zgaśnie sprawdzam iskrę i jej nie ma gdy poruszę przerywaczem iskra pojawia się ponownie i ten sam objaw w koło. Klin na wale...
daje plus. Plus ? Dla prądu przemiennego ? Masz za to minus. :D (at)m_berlin Trochę kiepsko myślą, bo to jest kompletny brak jakiejkolwiek regulacji napięcia na akumulatorze. To mogło by działacć pod warunkiem, ze światło drogowe (45 W), będzie zawsze włączone. . Nie diody i kondensator, Kolego, a regulator motocyklowy. Taki tani, chiński z Allegro,...
no kolego jeżeli chcesz to zrobić bez akumulatora to najtańszym i najprostszym sposobem zostaje ci naprawić zapłon oryginalny, niestety. Zresztą nie ma tam nic skomplikowanego zostają ci do sprawdzenia platyny, cewka zapłonowa i kondensator. Pytanie czy masz w ogóle iskrę no zakładam że świecę masz sprawną, jeżeli masz to czerwoną czy niebieską, jeżeli...
Witam Posiadam spory problem z moją WSK ponieważ nie mogę jej odpalić za sprawą braku iskry. Przerywacz nowy, cewka stara na której jeszcze motocykl sporo pracował ale od czasu przestoju coś się popsuło i przestał dawać iskrę. Badałem pół zapłonu na możliwość przebicia (głównie na przerywaczu i na wszelkich od niego wychodzących przewodach) a jedynym...
Kolego Etezet jak w tym wypadku oceniasz pracę zapłonu w motorowerze Jawa 50 przecież w instalacji Jawki 50 jest zabudowana cewka butelkowa a napięcie pracy jest podawane bezpośrednio z cewki iskrownika? Narysowany schemat zapłonu tego odkurzacza jest poprawny.Niesprawny lub uszkodzony kondesator jest do wymiany.Zapobiega on wypalaniu styków platynek...
Nie mam pojęcia jak i gdzie się przestawia zapłon elektroniczny. W takich motorach jak wsk czy komar to wiadomo ale elektroniczne ? czy tam jest wogle koło zamachowe ? Mam motor KTM 125 i chyba przestawił mi się zapłon bo sprawdzałem już wszelkie możliwości. Proszę o pomoc czy to się zmienia jakimś potencjometrem, cewką, kondensatorem... ?? Z góry dziękuję...
Nie ma żadnego podnoszenia. Jest cewka wysokiego napięcia połączona z kondensatorem, druga malutka jak napisał kolega wcześniej - z tym że w nowszych modelach prostownik już był diodowy. I cewka lub cewki oświetlenia. I tak jak napisał przedmówca akumulator był tylko do stopu i sygnału dźwiękowego. W wersji z dwoma cewkami oświetlenia były one łączone...
W obecnej sytuacji, po zmniejszeniu komór dla R-125 do 0,8 litra masz tą samą sytuację co miałeś z Blow A-200. Potrzebne są głośnik z niską dobrocią qts i niskim rezonansem fs. Z tanich szerokopasmowych Visatonów najsensowniejsze są FR10-4 i FRS8M. Nie patrz na to, że ten drugi jest 8 Ohm. Prawdopodobnie i tak trzeba będzie wstawić szeregowe kondensatory...
To jest układ zapłonowy klasyczny, przerywacz, kondensator. Przy dużych luzach wału nie ustawisz dobrze zapłonu, pomijając fakt że możesz mieć przedmuchy na simeringach wału. Dodano po 5 Gaźnik był czyszczony, ma luzy boczne na przepustnicy?
Witam mam problem z WSK 125 nie chce palić miałem już kilka takich motorów i w każdym sam składałem silnik i robiłem remont niekiedy od zera. Ale z tą WSK nie daje rady! Ustawiłem dobrze zapłon, platynki, kupiłem nowy kondensator, świece pożyczyłem gaźnik, całe inne magneto i cały aparat zapłonowy od innej WSK na chodzie, i nic iskra jest bardzo dobra...
Mam z kolei taki problem, przy drugiej WSK 125, świeca jak poczuje mieszankę to daje białą iskrę. Zapłon wielokrotnie przestawiany i w tej chwili ustawiony, na pusto jest ładna iskra fioletowa, a jak wkręcę w głowicę i próbuje odpalić to odpali ale dużych obrotach gaśnie i nie ma mocy. Gdy wykręcę tą świecę, to daje białą iskrę. Świeca też wielokrotnie...
Cześć, Ostatnio zabrałem się za odratowanie wski 125. motor stał 30lat u mojego ojca w szopie. kupiłem nową świecę, zestaw naprawczy do gaźnika zmontowałem, dałem świeże paliwo i niestety mam problem z którym nie bardzo wiem jak sie uporać. otóż: bardzo bardzo trudno jest mi uruchomić silnik. jeżeli już się uda jakoś odpalić to jedynie pomaga trzymanie...
Witam wszystkich! Stworzyłem nowy temat ponieważ żaden, który przeczytałem mi nie pomógł. Zwracam się do wszystkich o pomoc, gdyż mam taki problem z moją WSK-ą... Pewnego dnia odpaliłem ją i nagle zgasła od tego czasu nie chce odpalić pojawia się iskra ale z przerwami (jest iskra a za chwilę jej nie ma), co za tym idzie nie pali mi. Wymieniłem: świece...
Raz kuleje 1 cylinder, a raz drugi. To nie wina kondensatora, po prostu pali 1 ze świec. Czyli za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna. Gaźnik do regulacji. Zapłon nie ma tutaj znaczenia. Pada świeca ta, która prędzej dostanie przebicia przez sadzę, albo się zmostkuje. Świece F95P. Dobrze pamiętam, bo wuj przekładał stare świece z malucha do WSK 125,...
Witam, co do pierwszego problemu to sprawdź przerwę na stykach, świecę, kondensator i cewkę zapłonową, jeśli chodzi o biegi to wprawdzie nie znam tej skrzyni ale problem tkwi pewnie w mechanizmie utrzymującym wodzik w zadanym położeniu. Wesołych Świąt :x-mas:
Witam. Zgodnie z radą w wątku o 125p z tym samym silnikiem (w słabszej specyfikacji) przerobiłem obrotomierz pod sterowanie z jednej cewki zapłonowej (Oba te silniki pracują na Wasted Spark) i tam po kalibracji wszystko jest ok, wskazówka delikatnie podskakuje, ale jak się nie przyjrzeć to nie widać. Niestety w Polonezie Plusie, gdzie obrotomierz jest...
Witam mam mały mętlik w głowie... bo chciałbym założyć akumulator 12 V, gdzie światła będą zasilane z akumulatora a ładowanie poprzez 2 cewki świetlne i teraz pytanie - czy 2 cewki (oryginalne) dadzą radę zasilić akumulator, jeżeli tak, to co potrzeba jeszcze do tego jakiś kondensator, mostek UNITRA lub jakiś rezystor? Jestem siwy na te tematy więc...
Faktycznie tak to jest jak się czyta niedokładnie, nie zwróciłem uwagi że kolega napisał o kondensatorowym układzie zapłonowym w skrócie CDI
witam Mam problem z obrotomierzem jak w temacie z fiata 125p. Czytałem wcześniej na forum jak przerobić kondensatory żeby z 4 cylindrów działał na 3 w tico. Wlutowałem dwa szeregowo po 100n, równolegle do 220n, tak aby było 270n. link do włączania nF http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic86... Po podłączeniu zasilania w aucie wskazówka wychyla...
Ok dzięki. Bo zamówiłem aku żelowe 4,5 Ah do mojej wueski 125 (wystarczy w zupełności światła tylnie na diodach) i taki aku należałoby ładować prądem 0,4 A a ładowanie w WSK wynosi przy najczęściej używanych obrotach 0,7A czyli w takiej sytuacji mam wykonać dzielnik natężenia, tak?
Witam. Tak jak w temacie moja wsk ma iskre,paliwo i jest szczelna kilka dni po kapitalnym remącie. Problem polega na tym że raz odpali raz nie a jak odpali to wkreca się jak by stopniowo na obroty wygląda to takmanetka do połowy obroty rosną i nagle grach jak by straciła iskre gaśnie i przy niskich obrotach dalej chyta. MIENILEM kondensator kilka razy...
kondensator ksppz kondensator piszczy kondensator chong
membrana pompa paliwo turbo diesla benzyny puszka ścianie
karta telemetryczna kosiarka elektryczna
Montaż gumowej uszczelki linki maski w grodzi silnika Regulacja prądu spoczynkowego w magnetofonie M 2411 Aria