Tak miałem napisać, bo mnie wczoraj w nocy tknęło, że częstą przyczyną słabego silnika jest zapchany tłumik (niech nikt nie wnika w jakiej sytuacji mnie to naszło ;) ). No co? Zostaje ci zdobycie schematu i szukanie. zacznij od magneta. To jest miejsce, gdzie najblizej położone są obwody świateł i zapłonu. No i przegląd instalacji. Zwracaj uwagę na...
Jeśji przed wymianą była moc a po wymianie nie ma to jak myślisz gdzie leży problem? Albo tłok albo cylinder bo to wymieniłeś i jest problem. Pozostaje jeszcze świeca i uszczelnienie pod cylindrem.
Najpierw ustaw zapłon, ma być 3mm przed GMP. Miałem przypadłość z tym silnikiem, że po pęknięciu pierścieni i zablokowaniu silnika przestawił się wał, i były później problemy.
Podejrzewam nieszczelność na połączeniu gaźnika z cylindrem, lub nieszczelność skrzyni korbowej. Napisz coś więcej, czy stało się to nagle, czy może silnik ostatnio był remontowany, a może motocykl wykopany ze stodoły po 20 latach?
Do sprawdzenia zapłon i przerwa na przerywaczu nie może być zbyt mała. Tłok nie puchnie? Ustaw zawleczkę na iglicy na sam dół aby miał większą dawkę paliwa. W tym silniku można założyć odwrotnie jeden tryb i wówczas skrzynia będzie ciężko działać i nie chodzi tutaj o zmianę biegów tylko opory na wałku zdawczym szczególnie gdy się silnik nagrzeje. Mam...
Taki zestaw ci nie zadziała . musisz kupić specjalny przerywacz do ledów . Zauważ co się dzieje jak się spali jedna żarówka z 3-ech w zwykłym przerywaczu to reszta miga 2 razy szybciej. Dodano po 2 Ten zwykły jest dobrany do mocy żarówek i z ledami nie będzie działał ze względu na małą moc .
Mocy to ci wcale nie doda.
Przy okazji szmaty pod kanapą - można też sprawdzić czy układ wydechowy nie jest zamurowany nagarem. Odkręć na próbę tłumik i sprawdź jak się zachowa.
A skąd w WSK ZNAJDZIESZ cewke wyzwalającą? Głównym problemem małej mocy wsk jest tłok i timingi rozrządu a nie zapłon. Z tym wszystkim nie osiągnie się wysokich obrotów a co za tym idzie mocy.
Można, np paskiem od magneta - tylko że przy wydajności powiedzmy tylko 300W pobór mocy z silnika to ok. 400W czyli ponad pół konia mechanicznego!
Silnik nie traci mocy? Wygląda to trochę jak objaw zacierania tłoka. Ile oleju dodaje kolega do benzyny?
<embed src="http://www.youtube.com/v/-8A-de3qVv... type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Masz niedowiarku. Ta czerwona to moja. Po tuningu silnika, na podstawia artykułów Pana Sałka. I co nie daje rade?
Prawdopodobnie masz wykruszony- uszkodzony tryb na wałku pośrednim który zazębia się z wałkiem zdawczym lub tulejki są mocno wyrobione na wałku pośrednim i są zgrzyty, pora rozbierać silnik.
Witam mam do odrestaurowania motocykl WSK 125. Muszę silnik poddać generalce chciałbym poznać sposoby na poprawienie mocy silnika z góry dziękuje i pozdrawiam.
No U mozna podniesc na 12V ale wiekszej mocy nie uzyskasz.Ba, nawet po takim przewinieciu moc troche spadnie.
jack63 napisał: Żarówki 12V zamiast 6V? Dokładnie tak i światła są bardzo dobre. Jakiej mocy?
Będzie działał, lecz nie osiągnie pełnej mocy, wiem z własnego doświadczenia. Wyszczerbienie ? Mógłbym prosić o zdjęcie ? Jeżeli kruciec jest luźny proponuję podłożyć kawałek aluminiowej puszki.
Dzieki !! sprawdze to ...
A jak Ci się zapiekło to śmierdziało spalenizną? Bo miałem coś takiego, że dużo dymu szło i leciało spalenizną i zero mocy.
Gaźnik mógłby nie podawać dość paliwa lub powietrza, ale wówczas przerwy nie byłyby nagłe, chyba że przepustnica urwała się z uwięzi. :) Zbyt mały przepływ paliwa objawi się brakiem mocy i obrotów.
Zmniejsz ilość oleju w paliwie do ilości podawanej wg serwisówki WSK oraz gaźnik wyreguluj wg tego samego.
Skoro wszystko nowe, to należy docierać silnik, czyli tak w skrócie: absolutnie nie jeździć na wysokich obrotach i maksymalnej mocy. :cry:
czy to musi być konkretny model silnika wsk konkretna data produkcji odpowienia moc itd
Co do tego wałka ... Skąt miałby pobierać moc ? Z tego wałka co napędza traktorek ? Niby się da , ale to się odbije chyba na mocy pojazdu .... ; D Ja np. mam wszystko prócz silnika i skrzyni ... ; / Dawno miałem pomysł z takim ciągniczkiem , ale nie udało mi się zdobyć silnika (wsk 125 ) Może na wiosnę znów coś pomyślę ... :D
Bez demontażu głowicy i cylindra niewiele można powiedziec
WSK 175 miały często problemy z biegami i ze sprzęgłem.. Nie ma to jak WSK 125 - nie do zarżnięcia sprzęt..;)
świeca nowa jak i przerywacz. Jeszcze zobaczę zapłon może jest za późny.
Dla jasnego świecenia na małych obrotach producent zaleca założenie akumulatora: z akumulatorem instalacja pracuje jak w samochodzie - światła nie przygasają na wolnych obrotach jak na oryginalnym zapłonie Przy żarówce 35W akumulator nie ma szansy na doładowanie w trakcie jazdy, załóż oryginalną żarówkę o mocy 15+15W.
3 mm przed GMP ! Nie w każdym akurat 3 . Myślę, że jak na początek ustawi na około 1 mm to będzie dobrze. Potem ewentualnie będzie mógł dalej kombinować i szukać mocy.
Zapłon jest zapłonem a obroty i moc silnika to inna działka,tam nic nie zakombinujesz za pomocą zapłonu .
Tylko pamiętaj że silnik od WSK 125 nie jest zbyt mocny, a prąd pod dostatkiem nie weźmie się znikąd tylko z mocy silnika plus oczywiście straty na jego wytworzenie.
Moc silnika WSK 125 to zdaje się coś około 4kW. Sprawność samego alternatora jak i przekładni oceniłbym na max 50%. Czyli całość z biedą napędzi 2 alternatory 70A. Alternatory do prawidłowej pracy potrzebują akumulatora, choćby niewielkiego. Chłodzenie jak najbardziej jest wymagane-może to być wentylator napędzany od wału silnika bądź przekładni, może...
Ten, jest na napięcie 6V, są też na 12V i mocy 25W, mają trochę inną budowę.
Witam jeszcze w tym temacie , tu jest caly artykul na temat : ' Liczby Oktanowej / kalorycznosci / mocy silnikow, opozniania - przyspieszania zaplonu do paliw wysokooktanowych, itp.' no chyba - ze autor tego artykulu 'wlasnie sie myli, a wszyscy inni - sa znawcami'..? : https://autokult.pl/13068,liczba-oktanow... Pozdrawiam.
Wszystko zalezy jeszcze od lat produkcji - czy to WSK 125 z lat 50/60-tych [ wtedy ma sprezanie 6 - 6,5 : 1 i byla oryginalnie na benzyne LO 68 - 74 Oktan ], czy taka z lat 80-tych - bo wtedy miala juz stopien sprezania 7,5 - 8 : 1 i byla przystosowana do benzyny LO 86 Oktan..? Jesli to jest najstarsza WSK 125, z przelomu lat 50/60-tych - to na elektrodach...
Ja tym nie mam zamiaru jeździć po super górach tylko po lekkich bezdrożach :D . Ta moc w zupełności wystarczy. :)
Witam. WSK,to kiedyś firma, a nie silnik. Nie "dziwota", że nikt znający temat nie odpowiada na takie pytanie (chyba, że nabija punkty), bo temat jest w miarę prosty. Nie mówisz o jaki sinik chodzi -- i tu powinien wkroczyć Admin (nie ja, ani, "specjalista" od lamp, bo za moich czasów to pewna trioda pobierała więcej mocy żarzenia niż dawał silnik od...
A przy okazji nie wie ktoś jakiej mocy bezpiecznik zastosować do światła przód i tył?
W latach 70-80 ubiegłego wieku takim prostym silnikiem, był silnik z WSK 125, ale to już historia i oczywiście nie taka moc.
Zasilanie świateł z aku uważam za zły pomysł. Za mała moc prądnicy i nie ten układ cewek. O regulatorze lepiej nie wspominać. Tak w ogóle po co ci to???? Czy to coś zmienia poza komplikacją sprawdzonego i dobrze działającego układu ?
125 małego quada z jedną osobą uciągnie. Jeździłem czymś takim u kolegi. Mocy bardzo szybko zaczyna brakować.
Możesz, ale cylinder już jest trochę zużyty, więc tłok będzie miał większy luz niż w nowym cylindrze. Pomimo wymiany silnik nie będzie jak nowy. Dużo roboty a efekty mizerne. Koszty nie są wielkie, no chyba że jesteś uczniem i kupujesz części z kieszonkowego. Taka wymiana jest i technicznie i ekonomicznie bezsensowna. Oczywiście zrobisz jak zechcesz....
A gaźnik jest połączony prawidłowo z filtrem powietrza? Może w tym tkwi przyczyna.
Ja mam w swojej silnik od WSK 125 z przerobioną obudową na pionowy wał i chłodzenie powietrzem. Moc ograniczona przelotem na gaźniku. Jest to konstrukcja oryginalna nie jakaś samoróbka.
Żadna modyfikacja kondensator jest normalny, kabel WN i fajka jeszcze w oryginale. Ogólnie to już wymieniłem może z 4kondensatory w tym miesiącu bo padają jak muchy dopiero ten trzyma dłużej. Z innymi np po kilku minutach motor nie miał mocy, nie wchodził na obroty...
a mam pytanie: dorwałem gaźnik od kosiarki samojezdnej stiga o mocy 7,7kW. Nadałby się on do Wsk 125??chociażbybez samej membrany.
najwidoczniej musze sie rozpisac bo niekazdy wie oco chodzi , wiec te iskry leca z cylindra a mianowicie na loczeniu kolanka wydechowego z cylindrem
witam ja man gokarda własnej roboty z super silnikiem od wsk 125 mógłbym go sprzedać!!!!
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
osobiscie nie pchal bym sie w silnik WSK 125, ze wzgledu na jego mala moc i moment. poszukaj na allegro silnika z jakiegos japonskiego cross/enduro 125ccm - moze z jakiejs starej RM125, czy innej Aprilii. teraz te silinki sa stosunkowo tanie, a do tego dysponuja moca kilka razy wieksza niz silniki z Dębu :-)
Witam, no to 'niby wszystko' ustawione jak trzeba z tym, ze do benzyny z lat 60-70 tych, czyli tzw. 'niebieskiej 78 Oktan', bo na taka byla wowczas skonstruowana WSK 125 [ a w zasadzie - to na 75 / 76 Oktan, ale dodatek oleju mineralnego do paliwa / obniza LO - stad jak dodawalo sie do 78 olej 'Mixol', to wartosc LO takiej mieszanki spadala wlasnie...
W oryginale WSK 125 cewki odpowiedzialne za oświetlenie były połączone szeregowo, żarówka 2-włóknowa 6V miała moc 2x25W i świeciła niezbyt jasno. Wystarczyło wstawić żarówkę 12v , 2x35W i było piękne światło. Przyczyną tego zjawiska była duża impedancja cewek.
W dwusuwie olej zawsze bedzie w tlumiku jak leje sie kiepski mixol. Moja rada jest taka-jesli motocykl normalnie "zapala", nie zalewa swiecy, ma wlasciwa moc i jezdzi to po co myslisz o rozbieraniu silnika? Dwusuw spala olej i bedzie kopcil, jak przeszkadza ci dym to kup czterosuw. A moze po prostu lejesz zbyt duzo tego oleju do paliwa? Poziom oleju...
WSK 125 - nie mogę ustawić żeby poprawnie chodziła, reguluję gaźnik to raz ją zalewa raz jej brakuje, gaźnik jest przeczyszczony, czego to może być wina, co mogę z tym zrobić? Może zapłon? Kondensator? Platynki? Świeca? Jakiś inny problem z gaźnikiem? Proszę o pomoc.
Można by dać przekaźnik (choć mógłby gasić na wybojach, więc może tranzystor odpowiedniej mocy) i zrobić by rozwierał po otrzymaniu zasilania.
supersonic25 napisał: Ale światła do jazdy miejskiej są zasilane z cewek świetlnych... Więc jak moga pobierać prąd z cewki ładowania i tym sposobem prowadzić do rozładowania aku? Czy te impulsy, które czasem mogą mieć ponad 100V napięcia nie powodują spalenia diody? Obwody świateł i ładowania są rozdzielone elektrycznie ale nie magnetycznie! Wpływają...
Tak kiedyś zmontowałem ten kit i podpiąłem do WSK 125 działał z żarówkami. Miałem w nim jeszcze załozony tranzystor mocy .Ale do ledów nie jest potrzebny. Instalacja musi byc wyposażona w akumulator
Polecam skontaktować się z tym o d kogo kupiłeś. Chyba że sam składasz, to podpowiem że chińskie regulatory napięcia (te w aluminiowej obudowie z żeberkami) wymagają akumulatora. Bez niego napięcie jest bardzo niestabilne. Ja zrobiłem sobie sam regulator, lecz na napięcie 60V. Z tego napięcia na przetwornicę step-down na 14V i tak zasilam światła (pełna...
Witam! Jak widać, regulator napięcia nie reguluje napięcia ... Mostek 10A dla akumulatora 4Ah jest 10 razy przesadzony! A regulator powinien mieć ograniczenie napięcia do poniżej 14,4V i prąd 1A. Kiedyś miałem też WSK125, wtedy jeszcze był tam prostownik selenowy, a akumulator chyba 7Ah - zasilał tylko światła postojowe. Żarówka główna zasilana była...
Mam pytanie czy do falownika solis 1kw założę 4 panele o mocy 320kw to nic się nie stanie Kabel nie był poluzowany. Był wsadzony na luźno z jednej strony Wsk 125 kable zapłou - Wsk 125 kable zapłou Lama świeci ale nie razi owadów na siatce rażące
Witam. Mam problem z rozkręceniem widelców w motocyklu WSK 125. Nie mogę wyjąć widelców z czarnych zewnętrznych rur. Dodam, że rozkręciłem wszystkie możliwe śruby.
Co do problemu z przepalaniem się żarówki LED - przecież w tym motocyklu jest prymitywny układ cewek świetlnych i "magneta", napięcie przemienne, coś jak w WSK 125. W takim układzie, maksymalne napięcie jest w jako-takim przedziale wyłącznie przy zachowaniu mocy znamionowej żarówki. Po zamontowaniu Leda z dużo mniejszym poborem mocy nastąpi zrozumiały...
Witam powodem palenia Żarówek jest nie trzymanie parametrów Żarówek podróbki Rezystancja wewnętrzna Żarówki 0.8 Ohm napięcie na Biegu Jałowym 5v Prąd 3 A co daje 15 Wat Prawidłowe parametr żarówki pobór 5,8a Rezystancja wewnętrzna Żarówki 1.1 Ohm napięcie 6v co daje 35 Wat . Na Żarówce z PRL odginał jest wszystko dobrze Na tej stronie można wyliczyć...
Wojtek32 Przypomina to iskrownik poczciwej WSK-i 125, i myślę ze to jet ciekawy pomysł. Iskrownik ma moc podaną 28 W ale żarowkę 12V 45W jak trzeba było to upiekł a cewki były 2 i wcale nie duże.
Daj gaźnik z wsk 125 Dodano po 2 MatOstry to na zdjęciu to co to jest??
Ja u siebie w Simsonie S51 mam założoną w szereg z akumulatorem już nie pamiętam jakiej mocy żarówkę, która reguluje prąd ładowania i spisuje się dobrze.
Ciągle nie piszesz jaki to szilnik i jaki patencik na tym robisz. Jeżeli robisz zapłon iskrownikowy z bateryjnego to odradzam. Cewki nie dadzą ci dość wysokiego napięcia na wytwożenie odpowiednio dużej iskry. Iskrowniki były stosowane raczej tylko w motorowerach i silnikach małej mocy. Ich niewątpliwa zaletą jest prostota i niezawodność ale przy rozruchu...
Tak więc rozebrałem silnik i uszczelniacz był walnięty od strony sprzęgła wymieniłem komplet wszystkie i złożyłem silnik odpala i czuć że ma moc po prostu nie ma takiego muła jak wcześniej tylko martwi mnie częste strzelanie w gaźnik zapłon ustawiony idealnie gaźnik czyszczony nie wiem co robić dalej z tym może ktoś podrzuci jakiś trop? 😐
Powinna być tulejka po to, żeby przy dokręcaniu koła nie ściskało łożyska, które jest wewnątrz mocowania zębatki. Jeśli znajdę taką podstawę to podam Ci wymiar, bo wiem, że gdzieś takie coś miałem- pozostałości po WSK 125. Z drugiej strony możesz wcisnąć cały ten zabierak do piasty koła i zmierzyć suwmiarką +- jaki powinien być dystans. Ważne jest żeby...
dobra wszystkie projekty są ładne, ale prosiłbym o bardziej prostszą konstrukcje. Mój pojazd będzie miał silnik z WSK 125, więc może jakieś tańsze i przynajmniej troszkę prostsze konstrukcje.
Po przeczytaniu poprzednich wypowiedzi i Twoich napraw bardzo poważnie podejrzewam koło zamachowe , w kolo przesuwają się magnesy lub tracą swoją moc po prostu się rozmagnesowują poprzez ocieranie koła o rdzenie cewek.Takie koło to niewielki koszt.Powodzenia.
Witam, męczę się już długi czas z WSK-ą. A mianowicie silnik jest po kapitalce na częściach duelsa, cylinder komplet z aliena. Gaźnik duelas. Problem tkwi w tym, że motor dławi się gdy założę filtr powietrza, nie ma całej mocy, bez filtra chodzi jak powinien, dawałem oryginalny gaźnik, problem jest ten sam. Montowałem bez króćca, a założyłem inny filtr,...
Tak, "może mieć".
Heh... ja polecam tą stronkę: http://www.motodwusuwy.prv.pl/ Tylko koledzy nie popierający wiedzy teoretycznej raczej zbyt wiele z tej stronki nie wyniosą: "Aby w pełni zrozumieć i prawidłowo wykonać prace przy silniku, należy zapoznać się z tematyką wcześniejszych publikacji dotyczących zwiększania mocy silników dwusuwowych. Zamieszczane one były w...
Co do remontu wału poszukaj kontaktu z gościem z tego filmu bo ma wiedzę maszyny i umiejętności: https://www.youtube.com/watch?v=URSPmhPd... Brak mocy może mieć wiele przyczyn.. ale jeżeli do tej pory była, a silnik nie stracił kompresji, nie bierze fałszywego powierza, gaźnik jest ok to powodem może być uszkodzony kondensator, przycierające magneto...
(at)Szwarx No i fajnie. A jak Kolega zrealizuje zmianę świateł krótkie (mijania) i długie w tej lampie ? Jak to podłączyć w WSK 125 wiem, ale może najpierw Kolega mi odpowie ?
Nie żaden ekspert tylko normalny artykuł a kolega nie podał źródła. Uzupełnię- https://autokult.pl/13068,liczba-oktanow... Pomijając to- to dotyczy współczesnych wysilonych jednostek a nie starego silnika DKW? z lat 30/40. Zapraszam do przeczytania- https://swiatmotocykli.pl/motocykle/dkw-...
Witam mam wsk-ę 125 z 80 roku:) chciałem zrobić światełka przez akumulator jak w aucie. Mam Instalację 6V i akumulator 12 Ah Ale z normalnej cewki ładowania napewno nie wystarczy prądu na światła. Więc chciałem połączyć 2 cewki świetlne (jeśli jedna ma 3V) Szeregowo da mi to 6V i te 2 cewki połączyć równolegle z cewką ładowania. Da mi to wtedy 6V i...
albo coś żle połączył i idzie taki prąd że silnik nie może ukręcić
Czyli jaki tłumik i kolanko najlepiej włożyć? Orginalny od wsk 125? Gdzieś słyszałem, że: "nie po to inżynierowie czasem bardzo długo pracują nad wydechem, bo chcą jeszcze bardziej wyciągnąć z silnika ile się da, albo dasz tłumik który będzie zmniejszał moc ( bo bedzie za długi) albo silnik bedzie wypluwał mieszankę (bo wydech za krótki)" Czy to prawda?
Hej. Zbliża się sezon Trzeba ogarnąć sprzęt. W zimę dojeżdżałem motocyklem do autobusu i pewnego razu gdy wracałem przestawił się zapłon z powodu lekkiego przekręcenia się czopu wału:/ który i tak kwalifikował się do wymiany "ale do domu dojechałem" :P. Więc gdy będę kupował wał dokupię resztę części do zapłonu CDI i mam pytanie czy stator z 4t ma taki...
A jak wrzucam na 3 i dam pełny gaz to mi ją przymula (no tak przerywa trochę) co to może być???
Witam, jesli 'powoli schodzi z obrotow', to by znaczylo - ze stopien sprezania silnika jest zbyt niski, dlatego po odjeciu 'gazu' - silnik zwalnia 'niemrawo'. Do dzisiejszego paliwa 95 Okt. silnik powinien miec stopien sprezania od 9,5 - do 10,5 : 1, a chyba tyle nie ma ? WSK 125 byly produkowane w latach 80-tych jeszcze i raczej tylko do poziomu benzyny...
"Świeca z długim gwintem- większej bzdury nie słyszałem!!!! Zakładając świecę z długim gwintem (pomijając fakt że musisz dobrać odpowiednią wartość cieplną) zmieniasz wyprzedzenie zapłonu! " Pasta moto, jeśli twierdzisz, że robiłeś inżyniera ("Robiłem usprawnianie silnika S32 (SHL 175) jako temat pracy inżynierskiej 2 lata temu, z 8 na 14KM więc wiem...
Ładnie to kolega wykombinował :D ale dla poprawności tematu jest to AC-CDI (najprostsze) Ja osobiście przerobił by ten układ na nieco bardziej skomplikowany DC-CDI. Czyli wstawił z powrotem akumulator i wykorzystał oryginalną cewkę do jego ładowania. Następnie z akumulatora prosta przetwornica na tym samym transformatorku co w prezentowanym układzie...
Jeśli ma działać, to tylko wszystkie w jeden szereg. Jak podzielisz na dwa, napięcie wyniesie 125 V, lecz latem spadnie nawet do 100 V, a to dla tej przetwornicy dużo za mało. Może rzeczywiście tak się zdarzyć.. Druga sprawa, to przy 125 V grzałka 2 kW 230 V będzie pobierać moc z paneli z 500 W, Jak Tyś to policzył to naprawdę nie wiem. Przecież solary...
nadal pracował lecz kolanko rury wydechowej rozgrzało się do czerwoności i poczułem że silnik zaczyna słabnąć . A skład mieszanki masz dobrze ustawiony (wysokość ustawienia iglicy w gażniku)? Obroty jałowe, jak i "normalne" nie sa zbyt wysokie? Nie dławi się, ma "normalną" moc? Nie łapie gdzieś "lewego powietrza"? Przy zbyt ubogiej mieszance paliwowo...
Ten silnik to nic cudownego, pomyśl nad czymś większym np od wsk 125 z 3 stopniową skrzynią, jest troszke większy spalanie porównywalne ale za to moc większa. Konstrukcja ogólnie fajna. Zawsze podobały mi się i nadal podobają takie dzieła. Pomyśl też o troszkę większym kole przynajmniej z przodu( lepsze skręcanie). Po za tym mam nadzieję że jest wyposażony...
Witam Diabeł tasmański wybacz ale nie mogę się z tobą zgodzić , mój ojciec ma też podobny traktorek ale z paką 2 x 1,5 m i też ma silnik WSK 125 . Powiem tyle jedzie jak ślimak ale ma dużo mocy , nie jest awaryjny remont po 19 latach , paliwa też przyznam że dużo nie pali , kopkę rozwiązaliśmy pomysłem zastosowanym w osa m60 , alternatora nie mamy ale...
Spojrzałem przed rozpoczęciem na ten film. Oczywiście czujnik temperatury zasilany bateryjnie nie ma zewnętrznego zasilania 12V, więc nadal jestem bardzo zdezorientowany, jak sprawić, by się uruchomił . nie, rzeczywiście. 12 V to tylko zasilanie używane przez urządzenie w filmie. Nastąpi wewnętrzna konwersja do 3,3 V dla BL602. Aby zasilić czujnik...
1. Zdejmij dekiel. 2. Zbadaj, czy nie ociera łańcuch o obudowę. 3. Sprawdź, czy jest kulka popychacza i w jakim jest stanie. 4. Skontroluj luzy łożyska wałka sprzęgła.
Witam.Jeszcze jedno.W tym cudzie techniki jest przewód do gaszenia silnika przez zwarcie na masę przerywacza.To jest jedna z trzech śrub w obudowie silnika.Sprawdź czy nie jest przypadkem zwarta.Pozdrawiam.
Witam. Chodzi mi o odczyt przekroczenia mocy zamówionej , którą wskazuje licznik A1500. Moc zamówiona jest od pewnego czasu przekraczana pomimo ,że urządzeń nie przebyło i staramy się włączać urządzenia tak aby tego przekroczenia nie uzyskać świadomie ( istnieje taka możliwość przy jednoczesności). Zamówiona moc jest 65Kw, a ostatnie przekroczenie odnotowano...
Witam, a nie bedzie przypadkiem tak - ze spadnie wtedy jeszcze znaczaco moment obrotowy silnika WFM, bo kolo zamachowe w tym nowym zaplonie jest duzo mniejszej srednicy i lzejsze - niz stare kolo 'magnesowe'..? Zeby silnik WFM mial moc jak w latach 50/60-tych, to i tak trzeba by bylo go najpierw zasilic paliwem 72 - 75 Oktan, bo na takie ten silnik...
. Skuter 125ccm, ma Vmax zapewne na poziomie 80-90km/h Nie przesadzajmy , tyle to miała wsk rodowodem silnika sięgająca lat 40, markowe skutery 125 ccm mają tyle mocy aby można nimi jeżdzić na europejskiej katgorii A1 czyli do 11kW (14,5kM) ,przeważnie jest to 13 lub 14 kM (mniej mają tylko tanie chińczyki) Dzięki temu rozpędzają się dynamicznie do...
Lepsze magnesy , wg mnie powodują indukowanie się w cewce zapłonowej wyższego napięcia i z tego wynika że napięcie na kondensatorze może przekraczać jego dopuszczalne wartości .
W książce Załęskiego masz podane jak przerobić org iskrownik na ładowanie 2 połówkowe, wszystko jest podane łącznie z wykresami przed i po . Jeżeli masz trochę więcej pieniędzy to możesz zastosować CDI.
Witam, https://obrazki.elektroda.pl/9227179200_... Na załączonym powyżej schemacie (wariant A) jest obecnie działający układ. Zasilanie z zapłonu przerobionego na elektroniczny (CDI wsk 125). Problemem wersji "A" jest duży spadek napięcia na wolnych obrotach, sięgający nawet 5V. Przy tej wartości 'rurki' LED 12V nie dają z siebie nic......
Siemka Chciałbym się dowiedzieć gdzie można kupic Ramie Zmieniacza do wsk 125 bo za cholere nie mogę znaleźć Pozdrawiam
Witam. Również kiedys miałem problem ze swoją wsk-ą. Kupiłem nie na chodzie. Po złożeniu odpalała idealnie ale komplenie nie miala mocy i strasznie wolno sie na obroty wkręcała. Okazało sie ze czop wału był obrócony... czego nie zauważyłem podczas składania i nie mozna było w zaden sposób ustawić zapłonu. Tak jak mój przedmówca mówi :)
technics głośniki wysokotonowe laser wyrzynarka wzmacniacza audison
radio honda accord chassis 17mb95m
Zamienniki tranzystora K10A50D: IRFP450, STP10NK50Z i inne Ekspres Krups EA 8808 wymaga częstego płukania - jak naprawić?