Najszybciej i najlepiej będzie zrobić diagnostykę. Podpiąć komputer. Szczytac błędy i podejrzeć parametry. Wtedy wyjdzie czy to czujnik lub wiązka czy sam licznik.
mam podobny problem ale w dieslu caly czas pokazuje ze jest 1/3baku wyłaczam zaplon i prawidłowo wskazowka opada
Czy wskaźnik dobrze się zachowuje po wył. zapłonu, opada prawidłowo tak jak wskaźnik temperatury...
Deska rozdzielcza w tym modelu jest diagnozowalna każdym testerem diagnostycznym. Jakie są błędy i czy wskazówki da się uruchomić w trybie testu aktuatorów? Problem ten może się też wiązać z usterką sterownika silnika, który to własnie wysyła niezbędne dane do zespołu wskaźników.
A masa na obudowę zegara ??
Plywak podaje informacje o ilosci paliwa za pomoca odpowiedniej rezystancji do BODY COMP.Z niego informacja o ilosci idzie do zegarow po szynie CCD BUS.Mogl sie zawiesic,szczegolnie przy dlugo pustym baku(wiadomo-lpg)Aby wyjac pompe z czujnikiem,trzeba zdemontowac zbiornik(nie ma w podlodze rewizji)
Odepnij kostkę z czujnika i wtedy sprawdź, jeżeli wskazanie się zmieni na wskaźniku i zapewne wyskoczy błąd to masz odpowiedź. Można też znając orientacyjnie wartość rezystancji tego czujnika wysymulować go np. potencjometrem o odpowiedniej rezystancji.
Witam element oznaczony T 16
Sam czujnik jest wymienny ale może być problem z jego dostępnością, bardziej idzie znaleźć czujnik rezerwy. Ogólnie całą używaną pompę idzie dostać za jakieś 50 zł.
wskaźnik podłączony do sygnału ze stacyjki drugi styk idzie do pływaka (pływak to potencjometr) drugi styk pływaka stała masa. Obstawiam że sygnał pływaka ma zwarcie z masą. Podłącz na krótko pływak z licznikiem na próbę (oryginalny przewód na liczniku odetnij na czas próby - bo zakładam ze zwiera do masy) Ps. Jak sam nie bardzo ogarniasz to zapłać...
Nie musisz tylko nie włączaj zapłonu jak pompa jest podłączona a bak otwarty.
Przede wszystkim: dla tak niskich napięć wejściowych i dużej rezystancji potencjometru wskaźnika poziomu paliwa, musiałbyś rozdzielić napięcie zasilające od mierzonego - układ zasilić z zewnętrznego źródła, czyli + i - podłączyć do akumulatora samochodu, a na wejście (tutaj katoda diody zenera) podawać sygnał z baku. Pierwsza dioda, aby reagować na...
czujnik w baku jest trzeba dostać się do baku wyjąć pompę i dostajesz się do czujnika. jak to wygląda to masz na allegro pokazane
Witam,do czujnika dostaniesz sie od góry ale lepiej jest troszkę opuscić zbiornik
Czujnik jest u góry na zbiorniku. Musisz ściągnąć siedzenie, bagażnik i dwa boczne plastiki. Kostkę znajdziesz od strony tłumika.
Podejrzewam, że licznik mierzy sobie prąc w obwodzie, czyli zakres 23mA (pusty zbiornik) do 36mA (pełny zbiornik). Raczej mierzy napięcie na reostacie zasilanym przez opornik R1=ok.130 Ohm z5V. Wskazują na to proste obliczenia: R=10 Ohm, U=ok. 0,38V, I=ok. 36mA - Rcałk=5V/36mA= ok. 140 Ohm, R1=Rcałk.-R= ok.130 Ohm. R=90 Ohm, U= ok.2V, I=ok. 23mA -...
Wciśnij i trzymaj guzik resetu licznika, jednocześnie włącz zapłon i nadal trzymaj wciśnięty reset. Powinien się uruchomić test wskaźników. Zapalą się wszystkie kontrolki a obrotomierz i prędkościomierz co sekundę zmieniają wskazanie. Będziesz wiedział czy awaria deski czy gdzieś dalej. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jak się uporasz z ABSem to wklej numer licznika (zdjęcie albo odczytaj z VCDS czy czego tam używasz). Spróbujemy naprawić wskaźnik paliwa.
To jest na 99% czujnik. A takie zachowanie jest spowodowane faktycznie wada oprogramowania, które nie potrafi sobie z czymś takim poradzić. Przerwa na ścieżcze w czujniku jest odczytywana jako wyciek z baku, a wzrost przy chodzącym silniku jest nierozpoznawalny przez komputer. jako ciekawostkę spróbuj kiedyś zatankowac przy właczonym zapłonie - nalewasz,...
W załączniku schematy od Golfa V. Powinny pomóc bo Toledo ma raczej ten sam pinout licznika jak Golf V. Powinno cię zainteresować G i G1 z "Licznik Golf V" oraz G17 z "Podstawowe wyposażenie Golf V".
Dać da się zrobić wszystko. Pytanie czy to ma sens i jakie będą tego koszta. Zakładam że twój pojazd nie posiada wskaźnika poziomu paliwa, więc będziesz musiał dokupić pływak wraz z wskaźnikiem od jakiegoś modelu. Problem w tym, że większość pojazdów ma takie wskaźniki wbudowane w liczniki. A już adaptacja całych liczników będzie bardziej problematyczna....
Mało elegancko ale myślę, że najlepiej zobrazuje jak to działa byś mógł dopisać kod do pozostałych diod : [syntax=c]#include <Adafruit_NeoPixel.h> Adafruit_NeoPixel linijka = Adafruit_NeoPixel(8, A5, NEO_GRB + NEO_KHZ800); const byte sensorPin = A0; int sensorValue = 0; // value read from the pot void setup() { Serial.begin(9600); linijka.begin();...
Witam. Kupiłem na alliexpres wskaźnik poziomu paliwa i nie wiem jak go podłączyć. Od pływała wychodzą dwa kable na których zmienia się rezystancja a wskaźnik ma jeden przewód sygnałowy, plus i minus. Podłączyłem plus do plusa minus do minusa, jeden kabel z zbiornika pod minus a drugi pod sygnałowy wskaźnika. To pokazuje full i podczas ruszania pływakiem...
Pewnie coś skopałeś,naprawiając pompę.Sprawdzałeś na wyjętej wtyczce ze zbiornika,czy wskażnik się wychyla na maksa??
W celu zasymulowania wystarczy połączyc przewody od potencjometru... zacina się pewnie w którymś miejscu pływak... lub jest przęgięty drut od pływaka.. Otóż to, zaczyna się od tyłu układu a nie od grzebania w zegarach od razu. W pełni popieram ale ja się nie znam. Nic nie przemierzone, już układy będą wylutowywać...
raczej bez akumulatora się nie obejdzie musiał byś też dodać regulator napięcia z jakiegoś skutera o ile twoja 'prądnica' jakoś z nim zagra. Najprościej zobacz jak to wszystko jest zrobione w oryginale w skuterze .
Witaj. -zawieszony pływak najlepszy sposób zatankować do pełna -popsuty pływak -popsuty wskaźnik paliwa -lub uszkodzony przewód instalacyjny.
Wyżej masz podobny element , P9n.
Wyłącznik masy na takie roboty zakładam od Żuka- pancerny. A wskaźnik poziomu paliwa chyba rozbieralny (ale nie składalny- nie z każdej produkcji)
Funkcja:" szukaj" , jest wszystko opisane
A jakiś pojazd model?
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
Benzyna z tego co wiem nie przewodzi prądu nawet w najmniejszym stopniu więc ten wskaźnik nie zadziała. Pomyśl czy da się wstawić do zbiornika czujnik pływakowym, ew ultradzwiękowym.
Wyciagnij cały smok podłącza do niego wtyczke i ruszając plywakiem obserwuj zachowanie wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 9 Wyciagnij cały smok podłącza do niego wtyczke i ruszając plywakiem obserwuj zachowanie wskaźnika poziomu paliwa.
Jest Kolego na "ruskiej stronie" ze schematami Mercedesa. Link zamieszczałem więcej jak jeden raz - tak więc poSZUKAJ w moich postach.
Na chwilę obecną sprawdziłem, że nie jest to wina pływaka prawdopodobnie przyczyną są wypalone ścieżki na taśmie w liczniku. Więc licznik do wymiany lub do regeneracji przy wymianie ilość kilometrów na liczniku może się różnić od rzeczywistej. Ja w niedługim czasie oddaję licznik do regeneracji. Zobaczymy co się uda zrobić jeżeli coś będę wiedzieć dam...
1040909
Sprawdź kolego masę na silniku i skrzyni biegów. Wskaźnik poziomu paliwa może mieć przerwę na masie i takie cyrki się czasami dzieją.
Może wskażnik poziomu paliwa (pływak)-w autach zdaje egzamin.
Kolego, uszkodziłeś ustrój paliwowskazu. Może wystarczy podmagnesowac jarzmo? W kazdym często się dzieją różne rzeczy, kiedy kładzie się zegary "szkłem w dół". Ford nawet ostrzega przed tym, na zegarach jest naklejka.
Wyciągnij pływak paliwowy ze zbiornika bo najprawdopodobnie jest żle włożony(jest strzałka na pływaku i na zbiorniku te strzałki muszą być skierowane do siebie bo inaczej będzie zablokowany pływak) lub może też byc zablokowany przez przewody w pływaku . Aby to sprawdzić trzeba jednak wymontowac pływak i poprostu oglądnąć.
Wskaźnik to dwie cewki połączone szeregowo. Miernik w dłoń i po oporności widać jak połączone.. Zasada jest prosta i stara bo nie wymaga stabilnego napięcia. Dwa pola elektromagnetyczne jedno stałe drugie przeciw pole. Punkt wspólny dwóch cewek to plus, drugi to masa, trzeci to sygnałowy oporność względem masy im niższa oporność tym mniej wskazuje......
Wejdź w test deski i wykasuj usterki.Prawdopodobnie został zarejestrowany błąd wskaźnika poziomu paliwa.
Witam a plywak w zbiorniku paliwa sprawdzales.
Typowa usterka Carismy czujnika w zbiorniku paliwa.
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Co to znaczy "Wskaźnik / zegar pokazuje 203"? Czego tyle pokazuje? Caly czas tylko to pokazuje? Zegar jest wskazowkowy? Co jest opisane na tych kontaktach z czrna podkladka izolacyjna? Chyba cos zle laczysz; "+" pod czerwony, masa pod zielony a plywak pod te wlasnie kontakty. I co to znaczy "Pływak pokazuje zakres 034-251"? Wartości podane w omach...
Dzisiaj przy wskazaniach prawie rezerwy tankowalem paliwo no i weszlo raptem za ok. 50 zł ( zbiornik ma 54 litry poijemnosci) Po tym tankowaniu wskazuje jedynie ok 1/2 zbiornika :( noi nie da sie wlac wiecej bo "odbija". Czy da sie zregenerowac plywak, czy cokolwiek tam jest w zbiorniku? Autko Citroen ZX.
No to dioda nie będzie się zaświecała i gasła przy tym samym napięciu wejściowym. Im większy R3 tym mniejsza histereza, znaczy się mniejszy rozstrzał przy przełączaniu diody. Czyli np. zapali się przy 5 litrach, zgaśnie przy 6, albo jakiej innej ilości, jak tam sobie ustawisz. Poprawiam wpis na R4, coś się źle dopatrzyłem numerację. R3 nie zaczepiaj.
poprawka softu nie obejmuje wskaznika paliwa
Schematu nie mam, ale tak z innych pojazdów, to masz dwa przewody na zasilanie(plus i minus) jeden to wskaźnik, drugi rezerwa. Do obudowy pływaka musi być podłaczona masa. Sprawdź, czy jest kontrolka rezerwy we wskaźniku.
Nie ma tam nic skomplikowanego, masz dwie komory w jednej jest pompa w drugiej pływak. Kanapa do góry, odczepiasz wężyki, wtyczkę, odkręcasz nakrętkę, i wyciągasz do góry. Nikt nie będzie tworzył Ci tutotriala do tak prostej czynności. Nie czujesz się na siłach oddaj auto do specjalisty. Prócz czujnika może być wiązka. Nie masz czym zasymulować działania...
Wrócę jeszcze do tematu. Po tych pracach przy pompie paliwa zaobserwowałem, że nie działa wskaźnik poziomu paliwa. Wcześniej działał. Po zatankowaniu do pełna - wskażnik nie drgnął, wskazuje zero. Co mogło się stać ?
Na 99% uszkodzony impulsator bądź wiązka od niego, miałem identyczny przypadek w Passacie B5 że przy uszkodzeniu impulsatora świrował wskaźnik poziomu paliwa, podobno te zegary tak mają. Po wymianie impulsatora i prowizorycznie położeniu nowej wiązki jego do zegarów problem się rozwiązał.
Miejsce A jest na wskaźnik poziomu paliwa, nie wszystkie go miały. Lampka zielona od kierunków, niebieska od świateł drogowych, pierwsza czerwona od ładowania a druga od świecy żarowej. W miejscu C ma być wyłącznik od tylnych reflektorów roboczych.
Witam.Sprawdź kostki pod licznikiem,fajnie by też było zrobić próbę wskaźników komputerem żeby wykluczyć błędy na płycie licznika.
kawałek małego węza łączysz z dwoma kolankami u góry i u dołu ze zbiornikiem w którym musisz zrobić otwory pod te kolanka. do węża wrzucasz plastikową kulkę która pokaże poziom. Tak robią np. w opryskiwaczach. Tutaj masz przykład gotowego, tylko jak na kosiarkę trochę za duży. Będziesz musiał zrobić mniejszy. Powodzenia.
Jeżeli cały czas pokazuje jeden poziom (w tym wypadku pełny bak) sprawdź czy czasem pływak się nie zawiesił oraz czy wtyczka ma dobry styk.
A drugi problem to przy rozdzieleniu na reflektory z przodu, tam gdzie kiedyś powinna być kostka jest jaki długi czerwono-czarny kabel i nie wiem od czego on jest Nowsze wersje miały wskaźnik poziomu paliwa i ten przewód będzie do czujnika na zbiorniku paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/5153035900_1... taki jest u mnie wskaźnik a ni kolorów ni żadnych oznaczeń http://obrazki.elektroda.pl/6587827600_1...
to co Ci proponuję to coś zupełnie innego niż ten schemacik. Dwa dławiki (na walcowym rdzeniu ferrytowym) na przewodach zasilających silniczek pompy paliwowej (zarówno na "+" jak i "-"), zamontowane jak najbliżej pompki. Chodzi o odcięcie zakłóceń przedostających się na w.cz. jak najbliżej źródła ich powstawania. Dodatkowo możesz dać kondensatory przed...
Rocznik 2015. Raz pokazuje stan (kreski) po włączeniu zapłonu, kolejnym razem pokazuje pusty bak (rezerwy nie pokazuje) mimo że bak jest pełny w 3/4 objętości. W czym leży problem? Najgorsze jest to że niewiadomo ile jest paliwa i czy ten wskaźnik elektroniczny działa prawdziwie i czy pokaże rezerwę gdy faktycznie skończy się paliwo a akurat pokazuje...
Może robić to przez jakiś opornik aby czegoś nie upalić co ty na to ?
Niestety nie ma możliwości kupna takiego wskaźnika. Niestety, nawet gdybym znalazł, to i tak bym nie wymienił. Próby odkręcenia nakrętek (mimo wcześniejszego spryskania środkiem przeciwkorozyjnym) zakończyła się urwaniem dwóch śrub. Tak więc dalej już nie próbowałem i na tym kończę temat.
Dlaczego wskaźnik ma aż 3 styki. Myslałem, że wystarcza 2: wejście napięcia i wyjście do pływaka w zbiorniku i dalej na masę. W starszych pojazdach (zwłaszcza opartych o amerykańską tradycję motoryzacyjną) miernik był iloczynowy - miał dwie cewki - jedna zasilana była przez rezystor regulowany pływakiem, a druga bezpośrednio napięciem 12V z instalacji....
Witam mam audi a8 4.2 1996r i mam problem ze wsaźnikiem poziomu paliwa na desce .Jak jade na lpg to wsaźnik opada i jak dojdzie do zera cały czas tak pokazuje mimo że paliwo jest w baku , dopiero po zdjęciu klemy z aku wskaźnik pokazuje faktyczny stan paliwa .Moje pytanie jest takie czy istnieje możliwość założenia odcięcia (przekaźnika) przy pompie...
Odczytaj błędy z licznika.
Czasowe grzanie świec to fajne udogodnienie. Tylko trzeba skombinować przekaźnik czasowy od jakiegoś diesla. Zestaw wskaźników, który podałeś to chyba wszystko co trzeba, choć możesz dać kontrolkę świateł długich i taki bajer z mfa kontrolkę hamulca ręcznego (jeśli go masz). I może jeszcze wskaźnik poziomu paliwa?
Kolego prawdopodobnie zawiesił ci sie suwak z czujnika poziomu paliwa i dlatego masz taka sytuacje. Czujniki poziomu paliwa działaja w podobny sposób masz pływak który utrzymuje sie na powierzchni paliwa, unosi on dźwigienke po drucie oporowym, zmiana oporu jest proporcjonalna do zmiany poziomu paliwa w zbiorniku. Tylko teraz małe ale, spotkalem sie...
Tak jak większość przypuszczała, uszkodzony był stabilizator...
co może być przyczyną Przyczyną może być : - uszkodzony rezystor czujnika poziomu w zbiorniku paliwa, - oberwany lub zatopiony pływak czujnika, - uszkodzona wiązka przewodów w okolicy złącza czujnika, - uszkodzenie izolacji i korozja przewodów, - przygnieciona w czasie montażu wiązka przewodów, - przegryzione przez kunę przewody czujnika, - uszkodzony...
Witam. Koledzy, potrzebuję pomocy. 1. Ducato 2.8D, 2001r, wskaźnik paliwa stracił swoją bezwładność, na dziurach się buja tak, jak paliwo w baku. 2. Po zatankowaniu do pełna wskazówka leci do góry i się buja aż się ustabilizuje na wskazaniu pełnego zbiornika. 3. Lampka rezerwy jakiś czas temu zaczęła zapalać się coraz wyżej, teraz zapala się pół kreski...
Zapowietrza się zbiornik, lub miałeś paliwo, bo czujnik poziomu też jest skopany. Kabelki, czyli np przy wtyczce nie kontaktuje za dobrze. Bez wyjęcia pompy i zabawy z pływakiem można sobie gdybać.
Mam taki problem że gdy najadę na nierówność to coś mi stuka. Nie jest to napewno zawieszenie bo sprawdzałem. Civic 1.5 Hatchback Myślę że jest to pływak w baku. Poza tym może to być najbardziej prawdopodobne ponieważ wskaźnik paliwa wariuje mi tj. gdy dam na wieksze obroty np. 5000 to spada mi w oczach wskażnik poziomu paliwa w dół a później po kilkunastu...
Bardzo rzadko się zdarza uwalony pływak, ja nie pamiętam takiego przypadku. Stawiałbym raczej na kabelkologię, coś mi świta, że gdzieś te przewody są łączone wtyczką i tam był słaby styk. Ale to dawno było i już nie pamiętam szczegółów. Poza tym, jeśli masz Quattro to są dwie komory zbiornika paliwa i dwa pływaki, możesz pomierzyć oporność każdego z...
Na pierwszy rzut oka nie jest to wielki problem ,ściągnąć przewody paliwowe i odkręcić nakrędkę, ale w praktyce odkręcić ją i zakręcić jest problem. Ja zrobiłem do tego specjalny przyrząd , nawet ściągnięcie przewodów paliwowych jest upierdliwe. Pozdrawiam
Należy wymienić czujnik poziomu paliwa. Co do webasto - to nie wiem.
Ja znalazłem przetarty kabelek pod maską i już jest wszystko w porządku :)
Zapomniałem odpisać... Ale dla jasności. Okazało się że ktoś mądry odkręcał dekiel w zbiorniku i majstrował coś i połamał pływak który był kompletnie zniszczony i musiałem wymienić na inny używany ale sprawny. Uszczelka była w zbiorniku i pływała a dekiel był źle dokręcony i paliwo mi się wylewało. Po wymianie już wszystko jest OK.
Takim newralgicznym miejscem jest połączenie wiązki przedniej z tylną, jest to zgrupowanie wielozłączy w okolicy skrzynki bezpieczników. Przewody to zdaje się niebieski i żółty, ale który jest do paliwowskazu i rezerwy-nie pamiętam. W środę naprawiałem podobna usterkę, kable zgryzła...mysz!
o rany...;-) coscie sie tak przyczepili do tego termistora ? glowne pytanie bylo nieco inne.. Wyjasniam ,co nastepuje odnosnie tego termistora: podczas pracy jest chlodzony paliwem i ma wtedy duza rezystancje, tak ze polaczona w szereg zarowka kontrolki nie swieci. Gdy poziom paliwa opadnie i termistor sie wynurzy, jego rezystancja gwaltownie maleje...
Pompkę masz po jednej stronie, a zbiornik dzielony na 2 części ? Jeżeli tak to 2 pływak odpowiada za załączanie pompki która przepompowuje paliwo między komorami.
Czy ma ktoś z was jakiś pomysł na elektroniczny wskaźnik poziomu paliwa w baku ??? Z założenia nie powinien byc on widoczny z zewnątrz lub chociaż nie rzucać się w oczy. Chciałbym na wyświetlaczu mieć poziom paliwa w baku. Myślałem, myślałem i nic mądrego ni ewymyśliłem. Może ktoś z Was już coś takiego widział. Czekam na wszelkie "wynalazki". Pozdrawiam.
Usterka zostala zlokalizowana - przetarte przewody (puszczone pod wycieraczkę w miejscu gdzie najczęściej operujemy piętą :) ) - prawie niezauważalnie ale przetarte. Niestety widać poprzedni właściciel też szukał przyczyny w liczniku, bo próbując się dostać do mechanizmu, tak wyciągał wskazówke że uszkodził mechanizm a licznika nie rozebrał. Efekt jest...
ma bledy w komputerze to trzeba pierwsze sprawdzic jak beda to mozna dojsc do tego czy gdzies nie ma przerwy w polaczeniach mogl sie tez plywak zaciac przy pompie
Witam, czy ktoś ma pomysł jak wykonać urządzenie które pokazywało by ile jest paliwa w baku motocyklowym? lub chociaż sygnalizowało rezerwę ? :D mam motocykl turystyczny i bardzo by mi sie przydała taka rzecz .
Z uwagi, iż jest to już "letnie" auto - musisz sprawdzić, czy zegar-wskaźnik jest sprawny (wiele informacji na ten temat w internecie) jak również czujnik poziomu paliwa w zbiorniku i oczywiście przewód łączący te urządzenia. Jeśli te urządzenia będą sprawne, trzeba będzie wyjąć ze zbiornika pompę paliwa wraz z czujnikiem i sprawdzić, czy tam nie ma...
Nie świecą się kontrolki licznika tylko (od świec zarowych, akumulator, air bag oraz imobilaizer i woda) poza tym nie działa wskaźnik poziomu paliwa ani przebieg km. Ogólnie mam słaby akumulator Ale gdy odpalam na kable auto zapala i po 2 sekundach gaśnie. Prawdopodobnie uszkodzony licznik. Do wymiany lub też można naprawiać. Moduł immo jest w liczniku...
Test jak napisalem wyzej zrobiony :) co do cofania nie ma o tym mowy ... ;) Wskazowka od temperatury dzis podczas dluzej jazdy poszla na 90 stC pozniej opada do ok. 70 stC i tak juz zostaje, wskazowka paliwa tez sie rusza ale rowniez konczy swoj zywot po zgaszeniu auta na pozycji pol baku .
Taniej i bez kłopotu https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-ws...
Mam pytanie macie może jakieś schematy takiego wskaźnika??? zbiornik ma pojemność 6.5 l . Paliwo to mieszanka benzyny z olejem.
Podczas odpalania, spadek poniżej 10 V odbija się na zasilaniu płyty wskaźników. zbyt mały zapas napięcia podany na stabilizator nie pozwala mu na utrzymania poziomu koniecznego do wysterowania np wskaźnika poziomu paliwa, temperatury etc. Proponuję nic z tym nie robić jeżeli nie ma innych objawów a pomiary poziomu paliwa temp i inne dokonywać po ustabilizowaniu...
Przypuszczam, że było :)
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
zamien bieguny w wtyczce to bedzie pokazywac ci w prawidlowym kierunku. Pozdrawiam
Ostatnio mam problem z wskaźnikiem poziomu paliwa w moim polonezie z silnikiem rovera..mianowicie po przekreceniu kluczyka w pozycję 0 wskaźnik powinien wychylić się i pokazywać stan poziomu paliwa w baku ..a tego nie pokazuje..dopiero jak zaczynam dodawac gazu i jechać to na pulpicie wskaźnik tam i z powrotem odchyla sie raz w prawo , raz w lewo..w...
Tzn., że mechanizm wskaźnika "zrobił się" luźniejszy i dlatego wskazówka zachowuje się trochę mniej stabilnie? Nie ma tam żadnej możliwości regulacji, żeby ta wskazówka "chodziła" trochę "sztywniej"? Ze schematu wynika, że wskaźnik ma 3 złącza: +12V, masę i sygnał z czujnika. Czy gdyby pomiędzy +12V a sygnał dał jakiś kondensator to nie wygładziłby...
Proszę Was o pomoc, , otóż w mojej Hance 7, dziś wypuszczałem paliwo ze zbiornika po wizycie na Ukrainie, robiłem to za pomocą włożonego przez wlew paliwa węża, po spuszczeniu ok 40 litrów benzyny okazało się ze wskaźnik pokazuje pusty bak i świeci żyd,a to nie możliwe bo w baku jest na pewno ok 25 litrów, a więc wlałem z powrotem 10 l, przejechałem...
Pacjent Vito W447, 2019, 114, Wskaźnik poziomu paliwa wskazuje brak paliwa, zbiornik pełny, wskazanie zasięgu "0", rezerwa paliwa nie świeci.
Widziałem dwa rodzaje instalacji gazowych i w obu było tak samo więc myślę że u Ciebie też się uda.W wskaźniku poziomu paliwa jest ruchoma plastikowa szybka w której jest zamocowany styk sygnalizacji rezerwy i przez przekręcanie w lewo lub prawo ustawiasz kiedy zacznie świecić kontrolka.Najlepiej po ustawieniu przykleić czymś tą szybkę bo się może przestawiać...
wskaźnik poziom paliwo renault wskaźnik poziom paliwo skuter wskaźnik poziom paliwo peugeot
paski ekranie cienkie chińskie testery akumulatorów suzuki wagon
matryca philips telewizor zamrażarka czerwona lampka
ESP8266 Arduino – zliczanie impulsów zewnętrznych TIMER0 i przerwaniami GPIO Spin-off w elektronice i AGD – definicja, przykłady, Creotech, XTPL, inwertery, wirowanie