Witaj, tak jak podpowiada kolega, czujnik do wymiany. Nie ma znaczenia, czy to jest serwis ciężarówek, czy osobowych, czujnik jest taki sam, a sama wymiana jest banalna. Jeśli jesteś w okolicy Sandomierza, to pomogę niezależnie od pory dnia.
to znaczy??? Sprawdź czy nie ma przerwy w instalacji od czujnika do wskaźnika. Jak będzie przerwa w połączeniu to wskaźnik tak się właśnie zachowuje.
No to powtórzę, to co pisałem w pierwszym wpisie na samej górze dyskusji: "Próbnik pokazuje, że jest jakieś napięcie w gniazdku. To ja też powtórzę, że to tylko upływność izolacji a nie napięcie którym można cokolwiek zasilić z wyjątkiem neonowych (jarzeniowych) wskaźników). Masz przerwę w obwodzie od rozdzielnicy do tych gniazdek. Ot i wszystko. Na...
Sprawdź kolego masę na silniku i skrzyni biegów. Wskaźnik poziomu paliwa może mieć przerwę na masie i takie cyrki się czasami dzieją.
Nie wiem, co to jest WO Wzmacniacz operacyjny. Nie, rezystory nie były mierzone. Można to zrobić bez ich wylutowania? Jepiej z wylutowaniem, ale gruby błąd znajdziesz nawet mierząc rezytory w (pozbawionym zasilania!) układzie. Co ciekawe, gdy na taśmie jest przerwa między nagraniami, podczas tej przerwy wskaźnik wraca do końca w lewo, a po rozpoczęciu...
Taki duży okrągły z 5 wskaźnikami? Jak tak to wyżej zle powiedzial przyczyn może być sporo od przerwy na wiązkach do braku masy we wskaźnikach a może uszkodzone czujniki przerwa. Zmasuj kabelek przy czujnikach jak zejdą do "0" to uszkodzone czujniki jak nic to nie daje to musisz przy zegarach sprawdzić jak zewrzesz z masą te same kabelki co przy czujnikach...
Przerwa w obwodzie pływak-wskaźnik.
Standard B.Testowałem inną i jest ok.Jeżeli wypadłby kabelek to powinien zapalić się wskaźnik przerwy. A u mnie zapala się wskaźnik rozdzielenia pary.
Sprawdź omomierzem sam wskaźnik, może ma przerwę.
Odbiornik jest połączony w trójkąt (patrz schemat) Mylą mi się te słowa :|
Proszę zewrzeć ten przewód do masy silnika/- powinien ruszyć do góry (oczywiście na przekręconej stacyjce) jeśli nie idzie to przerwa w obwodzie lub uszkodzenie wskaźnika a jeśli ruszy to czujnik.
Witam Jeżeli w kablu jest przerwa teoretycznie powinien wystarczyć taki sposób Wskaźnikiem do wykrywania przewodów pod napięciem w ścianach ( najzwyklejszy z Nomi ) przejechać wzdłuż przewodu przy podłączonej do fazy uszkodzonej żyle tam gdzie przestanie wskazywać napięcie -> tam przerwa . Pozdrowienia
Można szukać lub kupić tester przerwy, takie ustrojstwo, które operuje falą radiolokalizacyjną. Podłączasz emiter i szukasz przerwy wskaźnikiem dźwiękowym, nawet na zasłoniętych panelami miejscach. Szczegółowo można zobaczyć to na tubie, Duda to pokazywał. Kupiłem coś takiego, pomogło z podsufitki. Rzadziej nie jest szkodliwe dla elektryki.
Postaram się ładować baterię do poziomu względem planowanej długości trasy. Z zapasem, tak aby nie następowało rozładowanie do zera - niestety maksymalizacja trwałości jest uciążliwa, trzeba by mieć dokładniejszy wskaźnik ładunku...
Czujnik wskaźnika poziomu paliwa (przerwa, zwarcie z potencjałem plus i sterownik silnika, brak komunikacji)
Czyli prosty wskaźnik który i tak nic nie powie. Moim zdaniem przerwa w obwodzie na pewno nie wszystkie przewody ale masz 100% przerwę.
Co to znaczy pracuje z przerwami? Opada pływak na wskaźniku rotametrycznym w czasie tej przerwy? Czy tylko słychać pracę pulsacyjną? Nawilżacz nie zawsze jest potrzebny, można go dokupić w sklepach medycznych.
Zdejm wtyczkę z czujnika i na kablu zółty z czerwonym masz miec 10V.Jak jest to sprawdź masę (brązowy).Jak masa ok-to leży czujnik. Jak nie ma owych 10 V to problem w instalacji,ale raczej uwalony sam zegar-przerwa w uzwojeniu grzałki termobimetalu.
rezystor (R31) Pomierz jego rezystancję . Jeżeli od strony zasilania jest prawidłowe napięcie , a za nim jest 0 to prawdopodobnie rezystor ten " ma przerwę" , czyli inaczej jest uszkodzony . :cry:
Układ poduszki powietrznej- spalona żarówka kontrolki na tablicy wskaźników, lub przerwa w układzie
Najprawdopodobniej ustrój magnetoelektryczny ma przerwę (wskaźnik). Sprawdzisz to omomierzem. Naprawa skomplikowana, a nowy nie do kupienia.
Ale w jakim celu tworzyć układy do testu?Należało by np.podłączyć multimetr do przewodu sygnału pod licznikiem i w czasie jazdy obserwować napięcie 0-5V.Wydaje mi się że można w tym aucie wykonać również za pomocą komputera test wskaźników co wykluczyło by uszkodzenie na płycie licznika.
Acha!? Za regulację poziomu wskaźnika FM odpowiada perka/potencjometr opisany na schemacie R347, mam nadzieję że odróżniasz potencjometr od trymera i od cewki regulowanej rdzeniem (kto wie? Jak tam kręciłeś wszystkim na oślep)? W pierwszej kolejności należy się przyjrzeć R347 przede wszystkim czy pole oporowe jest całe(pęknięcie, przerwa, przetarcie),...
Wszystko na to wskazuje że masz przerwę albo zły styk na lini czujnik deska, ewentualnie złącza pośrednie.Pozdrawiam!!
Chodzi o to że zmienna temp czyli tak naprawde wskaźnik do tablicy charów będzie żyła tylko w tej funkcji. To mi nie przeszkadza bo jak już przypisze jej wartość(wskaźnik) do mojej zmiennej wskaźnikowej to mam już globalnie adres do pierwszego elementu tablicy ze znakami. Nie wiem tylko jak długo ta tablica będzie zarezerwowana w pamięci. jeżeli wywolujesz...
Jeżeli nie masz obrotomierza to sprawdź jeszcze przewody do alternatora te cieńkie. Jeden z nich to sygnał prędkości obrotowej silnika do tablicy wskaźników. Miałem przypadek przerwy w tym kabelku i kontrolka ciśnienia oleju właśnie się paliła.
To zmierz miernikiem gdzie jest przerwa może problem gdzie indziej, może wskaźnik wadliwy a nie czujnik.
Nie wypisujcie bzdur. To nie żadna tajemnica przedsiębiorstwa. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego par.41 pkt 3. "Operator systemu dystrybucyjnego elektroenergetycznego, w terminie do dnia 31 marca każdego roku, podaje do publicznej wiadomości przez zamieszczenie...
Zapewne przerwa linii VCHAROUT biegnącej do VBAT, spróbuj przelutować złącze baterii.
Luźne przemyślenia pod rozwagę: -procesor wchodząc do obsługi przerwania stanu ABORT (tryb ARM) podstawia shadow-registers w tym r13 który jest wskaźnikiem stosu używanym w czasie obsługi tego typu wyjątku. W twoim przypadku skoro chcesz wywoływać w procedurze obsługi funkcje do obsługi LCD prawie na pewno trzeba zarezerwować specjalny obszar stosu...
moze cos z sonda?
Brak sygnału ze sterownika skrzyni (opticruise) i rotardera do sterowników BMS, COO i EMS na linii CAN. Czyli sterownik hamulców , koordynator i sterownik silnika nie widzi sterownika skrzyni i rotardera więc w pierw sprawdził bym wiązkę pod kątem przerw. Jednostka BWS (system adaptacji nadwozia, zabudowy), ICL (zestaw wskaźników) też zgłasza brak komunikacji...
Wskaźnik świeci z powodu przepływającego przez niego prądu, który zależy od rezystancji - prawo Ohma się kłania. sq3evp kłania się brak wiedzy ! Nie od rezystancji tylko od impedancji kondensatora. Bo jak stoisz na stołku wskaźnik działa Pomimo przerwy w obwodzie.
To jest wielkie prawdopodobieństwo, że są dobre i nie warto ich wymieniać. Mogłeś dla ciekawości napisać jakie były na B, E, C poszczególnych tranzystorów w obu kanałach. Ale usterka wygląda na przerwę w torze sygnałowym. Nie odpowiedziałeś, czy na wyjściu line są oba kanały. Jeśli są to usterka może być tylko w tym wzmacniaczu słuchawkowym (z niego...
Zapłon ustawiałem według instrukcji z tej strony: http://www.mopedriders.org/html/manuals/... strona 21 Przewód kupiony nowy. Z ustawianiem zapłonu sprawdzam przerwę na przerywaczu do uzyskania iskry na świecę wskaźnikiem napięcia na przejście, pokazuje mi kiedy jest przerwa i zakładam koło magneto na, którym jest wybita kreska...
Trochę trudno będzie coś podpowiedzieć bo moim zdaniem nie gubi się zasilanie a raczej masa ponieważ są to dwa różne obwody -radio i zegar to stałe zasilanie, wskaźniki -zasilanie po zapłonie.P
Skoro wszystko działa oprócz wskaźnika, a ten w innym magnetofonie działa, to pozostaje jedna możliwość. Przerwa w sygnale na wejściu wskaźnika, czyli albo uszkodzony potencjometr R112 albo jakaś inna przerwa po drodze np. gniazdo wskaźnika. Wylutuj potencjometr i sprawdź omomierzem jeśli sprawny, to nie wlutowując go, połącz na chwilę przewodem pin7...
podaje masę na żółty kabel jak rozłącza się plus tak? bo tak rozumiem schemat - przy normalnie załączonym akumulatorze obwód tego kabla jest rozłączony. Tak i tak ma być. jak zatrzymuje się zegar (czas) to na 99% musi się gubić zasilanie to bezpośrednie z akumulatora0 (+lub -) dobrze myślę? Jak zniknie zasilanie to tak...... Tacho ma zasilania w pkt....
Cześć! Odlutuj jeden z przewodów podłączonych do wskaźnika (oczywiście nie z tych od żarówki oświetlającej wskaźnik) i sprawdź omomierzem podłączając go zgodnie z oznaczeniem tzn. + omomierza do + wskaźnika, czy cewka wskaźnika ma przejście. Jeżeli sam wskaźnik jest sprawny wówczas omomierz wskaże rezystancję kilka omów a wskaźnik wychyli się na max....
kolega Freddie zasugerował jedno z możliwych rozwiązań, mianowicie: zamiast deklarować jakiś wskaźnik do bufora, spróbuj zadeklarować tablicę, np: unsigned char bufor[10]; nie jestem pewien co z tą funkcją dtostrf(), może to ona nie działa...
no witam po przerwie wskaźnik i czujnik założony i wszystko ładnie gra dziękuje za odpowiedź
Wskaźnik był martwy - igła ruszała się, ale była przerwa w obwodzie. Znaleźliśmy drugi na ebayu, wszystko gra Temat do zamknięcia, dziękuję za podpowiedzi
Dokładnie tak, szary przewód ,czarna złączka pin1 w zestawie wskaźników. W moim przypadku przerwa była w nadkolu.
Witam podłącze się pod temat mam ten sam problem tylko że czujnik zawsze pokazuje max wymieniono zestaw wskaźników i czujnik i nadal to samo zapewne gdzieś ma przerwę do masy ale gdzie szukać ??
mi chodzi o kolor kabli by przedzwonić czy nie ma przerwy miedzy czujnikiem a kostka z pniami do wskaźnika paliwa
W drodze zatankowałem {wskaźniki były OK] po odpaleniu silnika zauważyłem że wskaźnik paliwa i temperatury cieczy opadły na prawą stronę. Po nocnej przerwie pokazują na zimnym silniku w połowie skali .Jaka przyczyna i jak to naprawić.
ja też bym się dołączył ale chyba temat umarł :( potrzebuje do kangoo 1,9 TDI z 2001r a dokładnie rozkład przewodów od czujnika w zbiorniku paliwa do wskaźnika gdyż wystąpiła przerwa w obwodzie i trzeba namierzyć które to przewody...
Zmierz rezystancję czujnika poziomu. Często dochodzi do przetarcia drutu oporowego i robi się przerwa. Wskaźnik wtedy pokazuje tylko pełny zbiornik, jak poziom trochę spadnie, to wskaźnik spada na "0".
Sprawdź ten element na zakresie testera diod ( nie omomierza). Jeżeli na dwa kierunki pokaże przerwę (wskaźnik przepełnienia), to jest to diak- element sterujący pracą, np. tyrystora.
Witam. Posiadam Lagunę z 99 z silnikiem 1.9dti. Problem polega na tym, że świeci się serwis i abs. Po podłączeniu pod komputer diagnostyczny wyskakuje kod błędu 2211 opisany jako (lampka wskaźnika usterek przerwa). Błąd jest w układzie sterowania silnika. Co może być przyczyną tego błędu?
Witam Proponuję jednak zapoznać się z kursem asemblera z EdW. Wyjdzie to na zdrowie. Instrukcja RET jest do powrotu z podprogramu do którego skaczemy LCALL, ACALL. NAtomiast z przerwania zawsze wychodzimy przez RETI. W obsługę przerwania wchodzimy zupełnie inaczej. Jak wystąpi warunek przerwania to procek automatycznie odkłada na stos adres powrotu...
Dziękuję za odpowiedzi!! Przy okazji wymiany łożyska zostało naprawione -kabel od licznika był trochę zjedzony co spowodowo przerwy we wskaźniku.
chodzi o to że jeżeli podczas czekania w głównej pętli programu wystąpi przerwanie zaraz za rozkazem zmieniającym flagi to po powrocie mogą one być zmienione i niezależnie od wyniku porównania program może "pójść" gdzie indziej. Dlatego dobrze jest zadbać o to żeby takich sytuacji nie było, czyli na przykład: in r16,SREG pushr16 i na koniec pop r16...
Wyciągnij ten moduł i potrząśnij/postukaj. Jeśli w ochronniku bezpiecznik się rozlutował to okienko powinno całkiem opaść. Jeśli nie opadnie to pewnie jest dobry. Pomiar induktorem może wykazać czy jest sprawny czy ma przerwę.
Na pewno sterownik silnika, bardziej bym obstawiał UCH, bo pływak to jego brocha i tam poszło 12v. Poziom paliwa leci tylko do zegarów, UCH nie ma nic do tego. Migający wskaźnik paliwa to przerwa w obwodzie, jak podał 12v to pewnie upalił opornik na pływaku. Jak pompujesz i pali to ecm dobry tylko źle poskładany zbiornik i zapowietrza się
Na pinie 3 złącza CS2 powinno być zasilanie ponad 10V. Wydrukuj sobie schemat i cofaj się od tego punktu sprawdzając kolejne punkty aż znajdziesz przerwę.
Tak z ciekawości: jak pojawi sie 100 stopni i robi sie przerwę, to przy dalszym kontynuowaniu zamiast przerwy płyn/ woda zaczyna wrzeć? Czy poprostu profilaktycznie robi się przerwę, bo wskaźnik tyle pokazał i nigdy ciecz nie wrzała?
Problem udało się rozwikłać.Okazało się iż przyczyną była przerwa obwodu odpowiedzialnego za zasilanie wskaźników oraz kontrolek,ładowanie również wróciło. Dziekuję serdecznie za pomoc. Pozdrawiam!
Powierz miernikiem czy w ogóle dochodzi napięcie. Jeśli nie to trzeba ustalić gdzie jest przerwa.
Rzeczywiście mogłem dokładniejsze dane o pojeździe podać. Chodzi mi o benzynę, po wymianie termostatu wieje zimne powietrze. Wymienię chyba czujnik, mały koszt a zawsze nowy element w aucie. Chodziło mi o ciepłe. Czy jest cały czas czy z przerwami (wtedy kiedy wskaźnik pokazuje niską temp.). Można podpiąć woltomierz i sprawdzać. Jeśli jest gorący nadmuch...
1 04 09 - camshaft position sensor: camshaft sensor open circuit fault - check wire N3/1 - N3/20 for open circuit, replace if necessary - nominal value: 1.2 kOhm 1 04 12 - camshaft position sensor: camshaft time-out (no camshaft signal) - if fault codes 10408 and 10409 are current, remove them first - pull out position sensor B16 during engine standstill...
Bez obrazy ale, polutowałeś układ fatalnie. Luty do poprawienia, dużo cyny wcale nie oznacza brak "zimnych lutów". Sprawdź miernikiem, czy w miejscach łączeń poszczególnych elementów, nie ma przerw. Co do sprawdzenia schematu czy jest zgodny z wykonaną przez Ciebie płytką, to graniczy z cudem.
W telefonie jak w temacie zdarza się, że w trakcie rozmowy następuje jej przerwa, wskaźnik baterii sygnalizuje brak napięcia, po chwili wszystkie ikonki na wyświetlaczu znikają (sam wyświetlacz świeci). Napiecie zasilania pełne 2,4V. Styki akumulatorków czyste. Po położeniu słuchawki na "widełki", następuje wyszukiwanie bazy (searching), a wskaźnik...
[syntax=less][/syntax] Witam, czy jest ktoś w stanie załatwić mi schemat instalacji elektrycznej pompy paliwa w najnowszym yarise? Chciałbym zrobić zabezpieczenie przed kradzieżą. Do pompy idą 4 kable niebieski, zielony czarny i szary. Po włączeniu zapłonu w trzech przewodach (niebieski, zielony, czarny) jest napięcie ok 2,7V. Chciałbym się dowiedzieć,...
Problem rozwiązany. W celu sprawdzenia podłączyłem wskaźniki do innego auta. Sprawcą świecenia kontrolki ładowania okazała się przerwa na jednej z diod podmagnesowania alternatora.
Rozłączałem to złącze. 18- rezerwa, 19- wskaźnik. Do zegarów od tego złącze mam połączenie. Rezerwa dochodzi mi ze złącza nad zbiornikiem (żółty), a sygnał wskaźnika (biało-czarny) ma przerwę - żadne zwarcie do masy po prostu przerwa. Może ktoś wie jak zasuwa ta wiązka od zbiornika na to złącze k. bezpieczników. macher
Mam problem ze wskaźnikiem paliwa w Mercedesie W203 C200 2002r coupe. Sytuacja wygląda następująco: Wskaźnik wydaje się działać poprawnie od połowy baku w górę, ale przestaje funkcjonować, kiedy poziom paliwa spada poniżej połowy. Innym słowy, poziom widziany na wskaźniku to zawsze połowa lub więcej. Sprawdziłem okablowanie miedzy wskaźnikami a modułem...
Witam Posiadam piec na pelet Drew Met. Po małych przebojach założony został zawór czterodrożny, serwisant ustawił piec na funkcji pompy równoległej, a zawór na poziomie 4 i wszystko było okej. Dwa dni temu były krótkie przerwy w dostawie prądu (kilkukrotnie). Nie wiem, czy to coś może mieć z tym wspólnego, ale nagle piec nie podaje ciepłej wody na grzejniki,...
Sprawdź w jakim położeniu jest wskaźnik poziomu gazu na butli. W przypadku właściwych wskazań możesz mieć przerwę na przewodzie ze wskaźnika.
Pomiary pomogły była przerwa w kablu teraz wskaźnik już działa 😀
Kolejny dzień zmagań z touranem. Odpinałem poszczególne bezpieczniki, przewody, moduly i oto moje spostrzeżenia. Po odkręceniu przewodów od bezpieczników przy skrzynce niewiele się zmieniało. Po wyjęciu dwóch bezpieczkinów 40A wg schematu opisane jako wielofunkcyjny moduł sterujący 1(oba ten sam opis) pobór spadał aż do ok 0,11A. Doszedłem, że są one...
Witam Na początek wystarczy prosta zamiana wskaźników miejscami aby wykluczyć uszkodzenie np: przerwa w cewce. Przyczyną mogą być też np: uszkodzony układ sterujący, oderwane przewody, usterki można łatwo zdiagnozować miernikiem.
przerwa w obwodzie np.
Czyli ubity, stanowi przerwę w obwodzie, nic dziwnego że było zero napięcia wszędzie poza wejściem z mostka. Jeszcze wypadałoby upewnić się co do sprawności diody zenera. edit. a swoją drogą ciekawe że ten elektrolit na zasilaniu jest na 16V, a ze schematu wynika, że jest tam 17,5V
1. Spokojnie, w trakcie sezonu można zostawiać paliwo.Na zimę wylać, lub wypalić. 2. Tak się często zdarza, nie ma wskaźnika paliwa. Wlać nowe, zassać i już. 3. W starszych modelach gąbkę się nawilżało olejem. 4. Wskazane jest, by nie "jechać " kilka godzin, bez przerwy.
W liczniku na 24 pin przychodzi sygnał z czujnika niebieskim przewodem. Zmasować przez kontrolkę jeżeli wskaźnik się wychyli to przerwa na instalacji.P
Nie jestem mechanikiem ,więc nieznam się do końca na tym,a czy przyczyną może być przerwa w układzie elekt.
Styki z biegiem lat poprostu śniedzieją przeczyść też same oprawki żarówek, tam też pewnie już są przerwy...
czyli skoro sprawdziłem deskę i jest w porządku i widać temperaturę pod ECU to będzie znaczyło, że musi to być przerwa w obwodzie?
Ok, możliwości jest dwie w takim razie, albo same diody są niesprawne, albo układ US 1402 jest niesprawny, przy założeniu, że nie ma tam jakichś przerw w ścieżkach czy lutach. Proponowałbym sprawdzić diody i jeśli sprawne, to wylutuj układ i sprawdź czy bez niego diody będą świecić.
Ile razy-przerwa-ile razy?
Witam.Pełny zbiornik wykazuje przerwa w połączeniu wskażnik - pływak.A.O.
Ok, zapomniałem, że mogę sprawdzić, gdzie powinienem szukać MFT mirror, oczywiście w klastrze 16, a nie w połowie partycji, to wszystko przez późną porę. Spróbuj wgrać plik w sektor 2048 i sprawdź, czy będziesz miał wskaźniki BxF. Jeśli tak, to można próbować wstawić partycję.
No więc sprawa wygląda teraz tak, na + jest to, że znowu ją zaczął widzieć laptop. Ale lampka ładowania w sumie mruga, czyli ładuje się 2 sekundy seknda przerwy i tak w kółko... cały czas wskaźnik na 0% ale i tak dzięki za dotychczasowe starania :) Udate: Włączyłem "kalibracje" przez soft dostarczany przez compaqa i na razie sobie rośnie już jest 18%...
Nawet dla takiego małego Miki jak ja już na pierwszy rzut oka jest jasne że te kody to potężne źródło problemów. Co widać bez wgłębienia się w szczegóły: * Funkcja main() jako rozbiegówka to słaby pomysł. Kolega stmx napisał coś na ten temat (nawet podaje link w promowanych tematach), warto to przeczytać. * Stos musi mieć odpowiednie wyrównanie, zwykle...
Być może te szaleństwa wskaźnika paliwa będą spowodowane właśnie tymi przerwami w dostawie prądu, jeśli moja teoria się sprawdzi.
Dobra. Widzę, że tu się nie dowiem zbyt wiele. Już zaczynają się personalne wycieczki o inwestycjach. To wyobraź sobie, kolego, że ja gniazda mam dobre. Jest to urządzenie mobilne i podłączam się w rożnych miejscach w mieście. Ale to nie było tematem postu. Jeśli do mnie piszesz to z mojej strony nie ma wycieczek. Odpowiedz lepiej, co się stanie przy...
Ale aby przerwania działały jak należy, to trzeba by jeszcze zainicjować rejestr wskaźnika stosu...
Diagnoza prosta (trzeba kanał,najazd lub podnośnik): przewód idący do wskaźnika odłączyć od baku i zewrzeć do masy(nie pomylić z zasilaniem pompki,można przez żarówkę), załączyć zapłon , ma iść szybko na max. jeżeli idzie to przerwa w obwodzie potencjometru w zbiorniku, jeżeli nie idzie to przerwa we wskaźniku w liczniku (spotkałem kilka przypadków...
Nie wiem czym jest owe "ciągnięcie możliwości procka". Jeśli chodzi o moc obliczeniową, to procesor albo idzie na 100% dostępnej mocy obliczeniowej, albo śpi - nie ma tu systemu operacyjnego, który zarządzał by czasem procesora, funkcje _delay są oparte o pętle(zajęcie procesora na określoną liczbę cykli), nie o usypianie procesora na określony czas,...
strstr poda ci wskaźnik na pierwszą pozycję RING. Jeżeli chcesz dalej przeszukiwć to robisz buffor+offset i daje szukasz. Jak znajdziesz to znowu zwiększasz offset. Np: char *s; char offset; offset=0; s = strstr(bufor+offset, szukany_łańcuch); pozycja=s-bufor; offset=pozycja; s = strstr(bufor+offset, szukany_łańcuch); pozycja=s-bufor; itd :) Dodano...
Pewnie padły kabelki. Jak masz dostęp do komputera diagnostycznego możesz zewrzeć piny w wtyce powinien pojawić się błąd z dopiskiem zawarcie. Przy odpiętym zaś przerwa w obwodzie. Jak wiesz co to rezystor to możesz wpiąć rezystor w ramach testu we wtyczkę chyba 300 ohm dawał temperaturę 90 C.
Wg mnie dobrze kombinujesz z buforem statycznym. Jeśli masz tylko dość pamięci to powinieneś pójść tą drogą, a odpowiedź na Twoje pytanie jest dość proste, tak mi się wydaje. Zrób po prostu funkcję, która będzie zwracała wskaźnik do Twojego bufora, coś na kształt: [syntax=c] uint8_t * buffer_get_ptr(void) { return UART_RxBuf; } [/syntax] W pliku nagłówkowym...
Stokrotne dzięki Gerri, jesteś Wielki! Po wlutowaniu rezystorów tablica ożyła. :D Nie działa mi jeszcze wskaźnik poziomu paliwa(nie działał już wcześniej). Czy wiesz może który pin na wtyczkach łączy się do czujnika poziomu paliwa(przypuszczam, że może być przerwa w wiązce, bo czujnik jest sprawny)?
Podaj sygnał z generatora na wejścia potencjometrów kanału lewego i prawego. Jeśli działają wskaźniki wysterowania, a sygnał z generatora na potencjometry podany jest słyszalny to nie ma bata, te dwie sekcje przełączników mają przerwę. Jak by miały przerwę te przełączniki to wskaźniki chodzić nie będą.
.org 0x0000 rjmp reset ;skok do początku programu .org 0x0005 rjmp led_off ;wyskok z wektora 5 do procedury obsługi reset: ldi r16, low(RAMEND) out SPL, r16 ;ustawienie wskaźnika stosu ldi r16, high(0xF0BE) out TCNT1H, r16 ;ustawienie wartosci H timera T1 ldi r16, low(0xF0BE) out TCNT1L, r16 ;ustawienie wartosci L timera...
Witam błąd 72 Włącznik ciśnieniowy lub czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego Włącznik ciśnieniowy/czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego zarejestrował wartość poza dopuszczalnym zakresem. Zwarcie lub przerwa w obwodzie przełącznika ciśnieniowego/czujnika ciśnienia czynnika chłodzącego. Może również występować usterka samego przełącznika ciśnieniowego...
Hm, być może W pływaku masz uszkodzony zwój- przetarte coś, lub po prostu jest on przerwany Wydaje się mi, ze to nic innego jak uszkodzony pływak... Z wierzchu może wyglądać ok a w środku:/ ......
Przerwa w obwodzie (kostka)
Chyba bez wymontowania się nie obejdzie. Jeżeli pływak pomiarowy i złącza są OK. to zostaje przyjrzeć się wskaźnikowi i kostce przy liczniku (często zdarzają się zimne luty lub przerwy)
lokalizacja przerw wykrywacz przerw rejestrator przerw prądu
sprawdzić laser drukarka wyprowadzenie wzoru indukcyjność przegrywanie kaset
kiano slimstick tmobile światłowód
Odmowa podłączenia gazu przez gazownię - jak rozwiązać problem? Piekarnik wyłącza się - termostat, przegrzanie, zasilanie