Witam Mam to samo, czy możesz powiedzieć co to było u Ciebie?
Aha a jeśli chodzi o smarowanie to z tego co wyczytałem trzeba wziąć pompę od wspomagania, zawór aby zredukować cisnienie, zbiornik na olej i manometr, wiem ze trzeba obudowę dorobić z tej strony co nie ma uszczelniacza, to chyba wszystko,tak?
Tak na szybko: 1V2 - Zawór logiczny I (And), a nie 1V3, 1V5 - zawór logiczny Lub (Or), 1V3 - zawór 3/2 mono stabilny, sterowany ze wspomaganiem Jest jeden zawór dławiąco-zwrotny...
Witam mam podobny problem MF 8140 gdzie jest ten zawór dystrbucyjny
Temat z przed kilku lat niestety niewiadomo jak zakończyła się sprawa z wspomaganiem a u mnie mam identyczny problem w Berlingo 1,9d 2005r Po wymianie maglownicy cieknącej i braku wspomagania oraz wymianą pompy wspomaganie pojawiło się na dosłownie 5 min i znowu brak , proszę o jakaś radę
Przy pompie nie może być trójnika, tylko zawór rozdzielający olej na orbitrol i rozdzielacz. Orbitrol ma mieć priorytet.
Nie ma,bo w tym ciągniku jest osobna pompa zębata napędzana prosto z silnika i daje ona tylko olej na orbitrol.Wiec zawór priorytetowy nie jest potrzebny. Na 90% to filtr.
Tak się zastanawiam, może problem tkwi w aluminiowej łapie od sprężarki która na skutek obciążenia się luzuje? Oglądając filmiki na youtube z cyklu"wspomaganie c330" można zaobserwować, że w wielu przypadkach pompa wspomagania jest montowana w miejsce właśnie sprężarki powietrza również na pasek 17mm i tam się nie ślizga a jak dowiedziałem się od producentów...
Na ogół nowe zawory są ze wspomaganiem tzw membranowe i tam w membranie są dwie dziurki jedna przytykana mechanicznie druga stała z boku i właśnie ta jest przytkana jakimś brokiem. ciekawostka przy niskim ciśnieniu nie zamyka.
Otwarty zawór w pompie wspomagania, prawdopodobnie zacięty na opiłkach ze starej pompy. Rozebranie, oczyszczenie, płukanie układu.
ps. Dwie pompy mogą śmiało "zaciągać" wodę z jednej rury - musi być tylko zapewniony przepływ.(więc wystarczy zwiększyć w tym przypadku średnicę)[/quote] czyli powinno być ok pompy nie będą już podbierać wody (praca w trybie równoległym) chodzi tez o to żeby zawór różnicowy działał poprawnie może tak być ? rurę podciągnąć do góry (foto) kolanko wyżej...
Największe siły działają na sworzeń wtedy gdy koło w coś uderzy - tym większe, im większa prędkość jazdy i odwrotnie do sprężystości opony. Tak że to nie takie proste wyliczenie. Przy tego typu obciążeniach, jak nie ma wspomagania, wyrwie kierownicę z rąk, zwrotnica uderzy o ogranicznik i przód idzie na złom. Jak jest wspomaganie zadziała zawór przeciążeniowy/szokowy/,...
Powodem nie sprawności może być: uszkodzona pompa ( brak właściwego ciśnienia płynu) uszkodzona przekładnia (uszkodzenie siłownika ), uszkodzony zawór zwrotny.
Prostokątna kostka z przodu. z góry wkręcony odpowietrznik. poluzuj kontrę, wykręć o 2 obroty, uruchom silnik i skręć lekko koła, by otworzyć zawór wspomagania w przekładni. Do portów testowych podlącza się manometr i sprawdza ciśnienie w obwodzie centrującym czy kierowniczym. co do wartości ciśnień, sprawdzę jutro.
Zawór termiczny pozostaje zamknięty zanim czynnik chłodzący nie osiągnie określonej temperatury.
oczywiscie tego mercedesa wyłancza się wykożystójac podcisnienie z wako pompy ,(wspomaganie chamólcow) zawór mechaniczny jest w stacyjce , nalezy sprawdzic droznosc przewodów i czy działa wako pozdrawiam!
Zawór ciśnieniowy nie działa, proste. Wymień pompe.
Z tego co kojarzę (informacje są w serwisówkach) to rozdzielacz wspomagania reguluje się podkładkami dystansowymi. Może po tej regeneracji coś zostało źle wyregulowane. Ja bym wolał mieć swoją oryginalną część po regeneracji, a nie oddawać swoje i brać czyjeś. Konstrukcja układu kierowniczego działa na tej zasadzie, że wąs połączony bezpośrednio z kolumną...
a zawór atv dajesz?
Witam. Aby sprawdzić pompę musisz podpiąć manometr w punkt kontrolny. Ale jeśli chodzi o wspomaganie to wyczyść, to rozgałęzienie hydrauliki pod maską z przodu ciągnika. Jak dobrze pamiętam tam jest jakiś zawór.
Cześć jestem nowy tu jeśli chodzi o wspomaganie to pompa ma zawór ciśnieniowy taką pompę należało by sprawdzić pod kątem wydajnośći ale po filmiku widać że pompuje do zbiorniczka tak jak by zawór trzymał małe ciśnienie po stronie maglownicy
No właśnie to miejsce jakoś mi nie pasuje za bardzo. I druga sprawa zawór przy pompach, też jakoś go rozgryźć nie mogę. Wygląda jak by przez niego wspomagany był lewy rozdzielacz dodatkowym wyjściem z prawego. Zawór bezpieczeństwa to na pewno nie jest każdy rozdzielacz posiada swój. Ciekawe czy na próbę da się go ominąć....
Ciekawe na jaką temperaturę był ustawiony ten zawór mieszający?
Na maglownicy masz zawór regulujący przepływ płynu, steruje nim uch. Przejrzyj instalacje od kabiny do magla, leci po lewej częsci sanek do głowki magla.
Ważne, aby był to zawór bezpośredniego działania, nie wspomagany ciśnieniem powietrza, które w tej sytuacji jest chwilowo bliskie zera.
Witam, pacjent E61 r. 2010 520d 163 km. Podczas jazdy wystąpił brak wspomagania. Okazało się po powrocie ze przetarło przewód powrotny który nie był założony przez wcześniejszego wlascielela odpowiedni do tego modelu - przewód od pompy do maglownicy. Po wymianie przewodu na oryginalny, wyczyszczeniu przewodów, pompy, wspomaganie chodzi przez chwilę,...
Raczej tak. Wygląda jak zawór zwrotny i pewnie nim jest (część samochodów ma zabudowany zaworek w serwie ale wszystkie oparte o serwo go mają). Odepnij cały przewód i sprawdź,w jedną stronę przepuszcza a w drugą jest kierunek zaporowy. Jeśli tak to jest to ten zawór. Teraz drobna uwaga: jeśli ten zawór niedomaga ,to trzeba coś z tym robić. Nie jest...
Na pompie wspomagania jest zawór priorytetowy.Sprawdzic.Ale obawiam się że bez sprawdzenia cisnienia oleju sięnie obejdzie.Jest to o tyle ważne że ten sam olej jest kierowany przez zawór priorytetowy do smarowania /chłodzenia innych podzespołów
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu.
Czy masz wspomaganie kierownicy? Sprawdź w nim zawór ciśnieniowy.
Przewód do serwa zatkany, może zawór zwrotny zacięty, miałem przypadek w brerze że pajączek w środku rurki zrobił sobie kokon i załatwił wspomaganie :lol:
Myśle że to zawór sterujacy
Zawór jednokierunkowy wspomagania (serwa) hamulców
konkretnie jest to danfoss OSPC100LS- nie wiem czy ma on tylko wyjście czy wbudowany zawór?
W jednej chwili padł WOM ( obraca się bez obciążenia ale można zatrzymać go ręką) oraz wspomaganie kierownicy. Pytanie czy szukać gdzieś na zaworach czy też za te dwie funkcje odpowiada jedna pompa?
To jest zawór z pilotem, wspomagany ciśnieniem roboczym. Powinien być raczej zawór bezpośredniego działania, jakie stosuje się do niskich ciśnień, wody czy próżni nawet. W takich zaworach elektromagnes odciąga grzyb niezależnie od ciśnienia. A co ci to przeszkadza, że zawór jest na postoju otwarty? Tak ma być, wtedy trzyma zawór zwrotny na beczce, a...
A to tam ciśnienia na wspomaganiu nie ustawia zawór na orbitrolu? Te 30 bar to mało coś. Mierzyłeś w skrajnym położeniu na zablokowanym siłowniku?
Drugie, wykręcasz śrubę mocującą przewód i pod nią masz zawór.
W tym układzie masz specjalny zawór hydrauliczny, wyposażony dodatkowo w konwerter elektro-hydrauliczny, tłoczki reakcyjne, zawory zwrotne oraz zawór zamykający. To wszystko sprawia, że siła wspomagania rośnie lub maleje, czyli na parkingu siła wspomagania jest największa a jak jedziesz szybciej, to ona maleje. Teraz, jeśli chodzi o sterownik/przekaźnik...
W ten siłownik jest wbudowany zawór różnico ciśnieniowy, lub proporcjonalny. Żeby było śmieszniej, amerykanie stosowali to w latach 60, jako opcje przy wspomaganiu klasycznej przekładni kierowniczej. Zasada działania całości opiera się na równowadze ciśnień z jednej i drugiej strony siłownika, w stanie ustalonym, płymn pod ciśnieniem, przepływa swobodnie...
Właśnie mi cały czas chodzi o to aby usunąć ewentualne powietrze które się nagromadzi, woda leci pod własnym ciśnieniem, dodatkowo wspomagała by ją pompa.
A to w orbitrolu jest jakiś przelew? Jak sprawdzić te zawory?
Pisze tam też o pompie z Sierry bodajże (ponoć jest w obudowie więc może pracować na zewnątrz,nie mówię na pewno bo nie znam tej pompy).Jeśli zastosujesz pompę o wspomagania,zawór upustowy najprościej będzie zrobić (wykorzystać istniejący) na sprężynie i kulce, średnicę musisz dobrać eksperymentalnie.To co narysowałeś nie da stabilnego ciśnienia.
zawór nie objawia sie wlasnie tym ze pompa wyje tu mówisz i zaworze pompy wspomagania
Nie odpisywałem ponieważ błędy zniknęły na ponad tydzień i auto działało sprawnie, teraz znowu to samo: DF185 - Obwód/wewnętrzne zasilanie elektrozaworu wspomagania hamulców - Stan nieznany - Obecny Czytałem, że w serwie jest zamontowany zawór od wspomagania nagłego hamowania, czy on może być za to odpowiedzialny?
Witam wszystkich. Pytanie do osób zajmujących się tym na codzień. Moim zdaniem (może to być subiektywnie) pedał hamulca w tym samochodzie nie chodzi tak jak kiedyś. Twardy jak skała, choć na ostatnim przeglądzie hamulce wyszly idealnie. Po odpaleniu praktycznie pedał nie wpada. W związku z tym czy spotkaliście się z takim uszkozeniem serwa by trzymało...
mam podobny problem w vento żony : zacina się wspomaganie na ,,zimnym"aucie . Wymieniałem zawór zwrotny ze starej pompy i pomogło na jakieś 2 czy 3 miesiące. Dlatego przybieram się do wymiany pompy.
Zawór bezpieczeństwa, przelew planujesz dołożyć?
Woda w oleju wspomagania, uszkodzony zawór rozdzielczy maglownicy itd. W każdym razie wydatek.
Rozruch zimniego silnika w dieslach jest wspomagany poprzez zwiękrzenie kąta wyprzedzenia zapłonu tak mam w mazdzie i tak było w renault, w uno 1,3d też takie urządzenie było natomiast co jest w bmw to nie wiem. Nie przypuszcza aby to co masz u siebie działało na innej zasadzie.
Moim zdaniem jeśli podczas kręcenia orbitrolem nie wzrasta ciśnienie w układzie HP to do pompy nie dociera sygnał LS , orbitrol niesprawny albo zawór hamulca przyczepy blokuje LS Zajrzyj do tego zaworu , może coś się zacięło albo zapchało .
OPERACJA · Wspomaganie układu kierowniczego składa się z zaworu sterującego z obrotowym rozdzielaczem ; elementy te mają działanie hydrostatyczne. · Po obróceniu kierownicy obrotowy zawór sterujący suwakiem przesyła olej z pompy na jedną lub drugą stronę cylindra kierowniczego. Obrotowy rozdzielacz zapewnia, że objętość oleju dostarczanego...
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Panowie wasza pomoc nie pomoże. Ostrówek jaki by nie był nie ma wspomagania na wolnych obrotach ponieważ pompa wspomagania napędzana z rozrządu ma zbyt małą wydajność na wolnych obrotach stąd taki efekt a nie inny.
z tego co znalazłem w internecie to ciśnienie powinno być 190 barów wiec140 to mam trochę za małe, orbitrol nowy to zostaje pompa jest już zużyta albo na zaworze jest źle ustawione. szukam zhematu hydrauliki aby znaleźne ten zawór
Czy był to specjalny zawór do podciśnienia, czy inny? Zawory pneumatyczne mają wspomaganie, nie wiem jak ono zachowuje się przy przełączaniu podciśnienia. Czy możesz podać dostawcę, lub hasło pod którym szukałeś?
Załóż dedykowaną pompe od wspomagania, one mają zawory 120b i są w miarę niepsujne.
Pewnie nie w szerg tylko równolegle. Podłączając równolegle do rozdzielacza należy na rurce zasilającej rozdzielacz zamontować zwykły kulowy zawór (zawór do hydrauliki siłowej nie do wody) i gdy nie uzywamy rozdzielacza zamykamy zawór i mamy wspomaganie. Nic nie trzeba kombinować.
pompe mam od MTZ siłownik też a resztę dupereli się dokupi Pytanie: Czy ten orbitrol ma zawór szokowy bo nie wiem czy mam dokupywać zawór za 200zł
Panowie może deczko inna hydraulika ale u mnie przy podobnych objawach zmiana oleju i filtrów na świeże problem zlikwidowała. Tyle że u mnie jest osobna pompa do wspomagania i na max skręcie słychać zawór bezpieczeństwa i ładowanie na powrót do zbiornika.
Zawór już złożony. Problem był z za dużym podawaniem powietrza na naczepę (hamulce?). Czyszczenie + regulacja + wykasowanie błędu załatwiło sprawę. Ale pojawił się od razu nowy problem - ciężko chodzi wspomaganie kierownicy. Może to mieć powiązanie z zaworem? Bo wcześniej było wszystko w porządku. Sprawdzę jutro stan płynu do wspomagania
Na przewodzie powrotnym z maglownicy jest dławica. Może przytkana. Wyjmij i wyczyść zawór w pompie. Od tego bym zaczął.
Odświeżę temat. Też chcę zrobić kompresor i wykorzystać sprężarkę HS-19. I też chciałbym wykorzystać pompę wspomagania z Poloneza lub Lublina do smarowania tej sprężarki. Czy ktoś może coś doradzić? Czy pompa wspomagania z Poloneza ma wbudowany zawór przelewowy?
Ogarnięte, walnął zawór przed butlą po prawej stronie za tylną osią
Przekładnia do wymiany. Przed wymianą sprawdz czy nie ma na przewodach dławika cisnienia na wejsciu do przekładni, oraz czy zawór zwrotny na pompie jest sprawny. w 90% umiera przekładnia.
Jeszcze nie słyszałem zeby podczas wymiany oleju pompa się tak zapowietrzyła że się zatarłapoChyba że.maszyna była uruchomiana bez oleju. Może filtry nieodpowiednie założone. O olej nie pytam. Manitka ma jewzcze zawór priorytetowt może się przyciął. Wspomaganie kiery działa?
Jeżeli masz okazję jeździć samochodem ze wspomaganiem hydraulicznym to skręć kołami na max i wsłuchaj się jak zawór ciśnieniowy gra. Na pełnym skręcie siłownik ciągnie na maksa a nadmiar tłoczonego oleju ucieka przez zawór. Podobnie może działać wspomaganie elektryczna chodź nie musi. Jedno co pamiętam o tym wspomaganiu ze studiów to to, że pomiar prądu...
Sprawdź zawór regulujący ciśnienie, może się zawiesił.P.
A może sprawdz tą co masz, zacięty zawór?
Wydaje mi się że jest ale maglownica po regeneracji i twierdzą że ją testowali i było ok. Zawór przelewowy jest też w pompie wspomagania i jak oddawałem dwa razy pompę do regeneracji to koleś mówił że dwa razy zawór przelewowy był w tym samym położeniu i nie odbił (otworzył obieg otwarty).
A może być tak, że zawór sterujący wspomagania jest uszkodzony i auto minimalnie samo skręca?
Wypust na kole rozrządu wału jest. Nie jest ścięty. Przy kręceniu rozrusznikiem widać że wałki rozrządu też się kręcą. Znaki na rozrządzie ustawione są prawidłowo. Na kole które zamieściłem fotkę powyżej napędza tylko pasek klinowy (alternator wspomaganie klimę)... Czy zawory mogą się spotkać z tłokami jeśli pasek rozrządu i rozrząd są ustawione prawidłowo...
http://obrazki.elektroda.pl/8044055900_1... Witam, Chciałbym zaprezentować dyspenser automatyczny do pasty lutowniczej wykonany na potrzeby własne. Z założenia dyspenser miał być maksymalnie kompaktowy, wygodny w użytkowaniu oraz tani. Założenia według mnie zostały spełnione a sam dyspenser działa bardzo sprawnie. Słów kilka o zasadzie...
Przeładowanie turbo na przykład. Uszkodzony czujnik ciśnienia. Uszkodzony zawór sterujący. Problem z vacum. Zatarta geometria. I szereg innych rzeczy.
Witam może przyczyną jest zawór w przekładni kierowniczej,a na marginesie pompa nie hałasuje,wspomaganie dobrze działa?
Zbiornik węgla aktywnego. A "pyka" zawór na nim zamontowany i jest to prawidłowy objaw. https://teamtotal.pl/artykul/system-prze...
Zablokowany zawór przelewowy w pompie.
Zawór cztero drożny ma za zadanie, by zabezpieczyć temperature powrotu kotła. Instalator ma racje, jeśli chodzi o wielkość zaworu 4D, gdyż obieg kotła i zaworu 4D będzie działać grawitacyjnie. Taki zawór będzie tylko jeden. Reszta instalacji, czyli obieg za zaworem 4D będzie wspomagane pompą. Zawory termostatyczne grzejnikowe od strony średnicy dobiera...
Witam wszystkich Mam problem ze Scanią R500 Błąd APS 169 dla jednostki 1720000 BSM 15638,15410,8993, dla jednostki 1720881 Scania zapala żółty i czerwony wykrzyknik i automatycznie ginie wspomaganie hamulca, wymieniliśmy zawór APS bo miał cały czas przedmuch spodem nie dało to większej poprawy kontrolki dalej się zapalają po wyłączeniu i włączeniu zapłonu...
Ta rurka to przewód podcisnienia z pompy vacuum do serva. Jak masz go odlaczonego to raz ze nie masz wspomagania hamulca i zawór egr i turbina nie mają sterowania. Stąd też brak mocy.
Same potrzeby własne silnika to ok 15A, sondy, pompa paliwa, ecu wtryski, niezliczone zawory. A gdzie elektryczne wspomaganie kierownicy jest ujęte? Panowie z prądem zawsze jest problem i klepiemy posty.
Odpowietrzanie układu wykonuje się za pomocą programu diagnostycznego w funkcjach "regulacje" Co do problemów jakie opisane są w pierwszym poście to przyczyny są różne. Pierwsza z nich to źle ustawione potencjometry na osi tylnej oraz na przekładni kierowniczej. W parametrach trzeb zobaczyć jakie są ich odczyty a następnie wyregulować w taki sposób...
A może zniknął pasek napędzający pompę wspomagania. Lub poluzowały się śruby mocujące pompę? Albo sz..g ją trafił?
Co do przewodów to najpierw musisz dobrać elektrozawór/siłownik oraz określić jak to będziesz zasilał i skąd zasilał. Poza tym jaki rodzaj elektrozaworu/siłownika. Są takie, które działają na zasadzie otwierania lub zamykania po podaniu sygnału sterującego, a zasilanie musi być podłaczone na stałe. Są takie, że musisz podać 2 sygnały (otwórz/zamknij)....
Koledzy proszę o poradę rozwiązania problemu: Mam separator ładowania, który podczas pracy silnika ładuje mi dwa akumulatory, startowy do silnika i hotelowy. Niestety separator ten ma wspomaganie rozruchu czyli pobiera w trakcie rozruchu silnika częsciowo prąd z akumulatora hotelowego i tego właśnie chciałbym uniknąć. Wiem że diody mogą służyć jako...
Witam Nie doczytałem o jaką pompe chodzi. Kiedyś miałem taki przypadek, że maszyna miała wspomaganie hydrauliczne osi Z. Źle wyregulowane zawory hydrauliki i/lub uszkodzony hydroakumulator powodowały przy starcie utratę pozycji w Z i błąd.
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
Zawór upustowy wspomagania - lokalizuj sam.
Dziękuję za podpowiedź. Zdejmę pasek i sprawdzę jak wyglądają rolki i jak chodzą. Zastanowiło mnie, że piszczy tylko podczas ruszania kierownicą. Lekko ruszając kierownicą jest taki dźwięk jakby skręciło się koła maksymalnie i zadziałał zawór w pompie wspomagania. Trwa to przez pół minuty po odpaleniu, potem wszystko jest ok.
Pasek rzeczywiście może być stary, wymienię go. W tym modelu jest chyba jeden pasek napędzający alternator i pompę wspomagania. Przepłuczę również układ wspomagania i zobaczę zawór przelewowy, wtedy dam znać, jakie rezultaty. Tylko to dopiero jak pojadę do rodziców, u siebie nie mam ku temu warunków.
Panowie prosba o pomoc Jak rozebrac te zawory bo po sciagnieciu segera dekielek nie schodzi
Termostat zamontuj, ale nic się nie zmieni! Zobacz na miejscu, czy tam jest sprzęgło wiskotyczne i wentylator, czy wspomaganie układu chłodzenia może ktoś przerobił i jest inaczej? Tutaj należy dopatrywać się źródła problemów! Zawór nagrzewnicy sprawdzał, sprawny?
Witam.Do pirzol ;A kiedy będziesz wiedział że teraz trzeba zrzucić nadmiar ciepła do "CO".Tu do rozdziału powinno być zastosowane urządzenie które , po osiągnięciu zadanej temperatury na zbiorniku otworzy przepływ na "CO".Mógłby być np: trójdrożny zawór sterowany.Dobrą stroną jest możliwość wspomagania ogrzewania "CO" instalacją solarną . Pozdrawiam
Nie ma takiej możliwości, pompa wspomagania jest wysoko, napędzana zębatką od pompy wtryskowej. Olej w tamtych okolicach tylko smaruje koła zębate- rozbryzgowo. To raczej olej z układu wspomagania dostawał by się do silnika przez uszkodzony zimering na wałku pompy wspomagania. Może masz uszkodzony zawór bezpieczeństwa na wyjściu z pompy wspomagania...
W tym wózku jest potencjometr i krańcówka przy pedale. Jest to model z falownikami i silnikami AC . Potencjometr reguluje. Chodzi oto że jak włączę żółwia to na pulpicie można regulować prędkość . U mnie to nie działa. Miga żółta kontrolka i piszczy sygnał dźwiękowy . Zastanawiam się czy istnieje taka możliwość : Usterka usunięta fizycznie ale trzeba...
*saskia* Twoje rozwiązanie z wykorzystaniem elektrozaworów wydaje się niekompletne. Jak będzie wyglądała współpraca dwu pomp: kotłowej i podłogowej w czasie załączenia obiegu podłogowego przy zamkniętym obiegu grzejnikowym. Wygląda na to, że będą się wspomagać, a jak długo ? A może będą sobie szkodzić, albo zakłócać pracę rozdzielacza ? Na grafikach...
Proponuję sprawdzić zawór regulacji ciśnienia turbosprężarki : P0236 "Czujnik A wspomagania turbosprężarki - sygnał poza zakresem/wydajność"
Medium czyli w tym przypadku powietrze pod ciśnieniem wspomaga otwarcie zaworu, tak jak wyżej napisałem jest to zawór z serwosterowaniem.
Nie mylisz się, mi się udało ustawić 4 bary.
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
megane wspomaganie wspomaganie wspomaganie lublin wspomaganie ducato
zerowanie serwisu ricoh drukuje stronę testową crown kanał
automatyczne otwieranie kurnika kosiarka spalinowa
Oprogramowanie do adaptacji przepustnicy Multidiag Pro+ Lokalizacja termostatu w piekarniku Amica