Wpisz w googla: pompa wstępna mercedes cdi
2.2 z 2003 nie ma pompy
Jaki masz układ wtryskowy? Komora wstępna, pompa wtryskowa rzędowa, Mercedes W124 250 D. Ani się waż: ropa + denaturat = breja + masa kłopotów. Właśnie... też gdzieś czytałem i po raz kolejny potwierdzają się te słowa. Że tylko do benzyny.
może pompa wstępna na wałku...
Na plaku odzywa się, ale gaśnie po wypaleniu go, pompka zasilająca podaje paliwo, ale idzie to palcem zatkać, nie wiem czy nie powinno być większe ciśnienie... Na pompie wtryskowej nie powinno być jakiś zaworków odpowiadających za utrzymanie ciśnienia wstępnego? Może ma ktoś schemat pompy wtryskowej?
Witam Mam pytanie bo przeszukałem auto datę oraz forum w necie i nigdzie nie uzyskałem odpowiedzi. Może ktoś z was ma dostęp do danych jakie ciśnienie powinna wytwarzać wstępna pompa paliwa która jest w zbiorniku? Pacjent MERCEDES VITO 2006r 2,2 CDI 4x4 z 2006r.
Kilka razy widziałem ukreconą płetwe pompy CR a raz pompy wstępnej.
Tak na głównej pompie paliwa jest jeszcze pompa wstępna i ona nie podawała paliwa i dlatego brakowało ciśnienia i wchodziło w tryb awaryjny
Spróbuj odpalić w trybie awaryjnym na gazie (ale nie podczas mrozu), jeśli odpali, to przyczyna leży po stronie benzyny. Dodano po 10 Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? jeśli jeszcze od nowości nie zmieniony, to już czas zmienić. Jeżeli się zdecydujesz wymienić filtr to spuść paliwo. Przy okazji skontroluj filtr wstępny przy pompie paliwa w baku.
Wymieniony zawór na pompie wtryskowej od obwodu niskiego ciśnienia i dalej to samo.Ogolnie po zgaszeniu silnika ciśnienie niskiego obwodu za pompa wstępna spada do zera natychmiast.Na zapalonym jest 3,3 bara,przy kręceniu praktycznie 0 bar.
nie widzę jaki masz układ zasilania paliwem / vin odszukałem , sprawdzam /, albo masz na obudowie filtra paliwa (jak widać na zdjęciu powyżej ) albo masz filtr wstępny przed pompą paliwa . - poszukaj na obudowie
Zaprowadziłem go do mechanika podpiol kompa i wskazało na wstępną pompę paliwa. To niemożliwe. Bo na mój głupi chłopski rozum pompą wstępną jest dobra skoro jest ominieta na krótko i cały czas to samo się dzieje. Więc zajedź do gościa co ogarnia MB CDI.
oringi ok pompa ok wstępna ok nowe pierścienie zawór na RAIL nwy ale prawdopodobnie uszkodzony falują obroty
Mieliśmy kiedyś takie Vito i pomogło mu rozebranie pompy wysokiego ciśnienia i wyczyszczenie jej. sprawdź jeszcze wtryskiwacze. Nie jestem pewien ale jescze powinna być pompa paliwa wstępna ona też może mieć wine.
Witam, mam problem z odpaleniem Mercedesa Vito. Odpala na plaku. Po odpaleniu chodzi bez zarzutu. Auto jest po wymianie wtrysków, czujników wałka rozrządu, wała korbowego + czujnik na listwie paliwa + pompa wstępna, świece żarowe są dobre. Jaka może przyczyna?
Występowanie kontrolki EDC, powoduje zamrożenie ramki z konkretnym błędem lub błędami. Więc diagnostyka komputerowa musi wykazać elementy stanowiące problem, o ile była robiona. Problem, może leżeć po stronie: pompka wstępna ,pompa paliwa ,zawór Cvt, czujnik ciśnienia paliwa, wtryskiwacze, filtr paliwa.
Możesz wymienić kawałek wężyka na przeźroczysty (ewentualnie dodatkowo dołożyć pompkę ręczną) i zobaczyć czy rzeczywiście się cofa. Nie znam tego samochodu, ale w niektórych jest wstępna pompa elektryczna w zbiorniku, możesz ustalić czy u Ciebie jest i ewentualnie sprawdzić. Przywrócenie diagnostyki myślę że też warto zrobić, może się wtedy czegoś dowiesz.
W baku nie ma pompki. Pompka wstępna jest na głowicy powyżej pompy CR. A próbowałeś dolać paliwa? Może wskaźnik cię oszukuję.
Górski jest ok. Czujnik sterowania w kolektorze ssącym także.... Pozostało mi na dzień dzisiejszy sprawdzić tylko pompy./nawet ciśnienie wstępne jest ok 4,6bar-.Pompa wstępna jest także ok na biegu jałowym w odpływ idzie około 2l paliwa/.Ale dzięki za podpowiedzi "co dwie głowy to nie jedna".Pozdrawiam
Zauważyłem, że na kablach rozruchowych ciśnienie momentalnie podskakuje do ok. 250-320 bar, już przy 200 silnik się odzywa. Ale dalej odpala i gaśnie i tak w koło, zachowanie jak przy zapowietrzonym dieslu. Jakie powinno być mniej więcej ciśnienie na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem? O dziwo teraz podchodzę do samochodu i odpalił od pierwszego...
Nie da się podpowiedzieć Tobie co masz naprawić/wymienić. Nie znamy kompresji, nie wiemy w jakim stanie masz układ paliwowy... Przy -20 polewanie z czajnika wrzątkiem, praktycznie nie ma wpływu na odpalanie, równie dobrze możesz pochuchać na silnik. Żaden też czujnik, jak podpowiada ktoś wyżej. Odpalałby i gasł. Problemem może być zawór stop na pompie...
Usterka wstępnie zlokalizowana . Usterka pompy ABS. Jak sie popuka to przez jakis czas jest O.K.
Jeśli pedał nie ma luzu, to pompa wstępnie wcisnięta nie pozwoli wracać płynowi do zbiorniczka. Co z tym odłączeniem wężyka serwa?
Kolego a te nowe wtryski są "NOWE" czy po regeneracji ? Sprawdzałeś je na przelew ? Najtaniej i najprościej pompę wstępnego ciśnienia idzie wysterować urządzeniem diagnostycznym , oczywiście nie ELM 327 i darmową apką z neta. Poza tym dlaczego ta pompa miała by nie działać tylko po kilkónastogodzinnym postoju ? To co napisałem kilka postów wyżej sprawdziłeś...
Witam, mam mercedesa w163 ML 270 CDI i ten sam problem... Męczę go od grudnia ! w tym czasie: wtryski sprawdzone 2x pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji, czujniki na listwie CR NOWE wymienione, sitko w zbiorniku sprawdzone- czysciutko, filtr paliwa 2x mann-filtr a tera kneht, Komputer silnika zmieniony z innego 100% sprawny, instalacja do czujnikow...
W tych pompach jest taka bańka zwana akumulatorem ciśnienia. To taka sama jak zbiornik wyrównawczy w układach np. instalacji c.o. prawdopodobnie straciła ciśnienie wstępne. Tak z ciekawości zapytam czy ktoś to zmieniał. Miałem kiedyś taki samochód z tego typu serwem i wiem że to jest problem. Czy po każdorazowym naciśnięciu pedału hamulca uruchamia...
A gdzie nie jest za pompą? Wszędzie, ale są takie MANY, gdzie jest odstojnik seperator na stronie ssącej, poza tym Mercedes Actros nie zasypia gruszek w popiele i robi cos w tym kierunku: system filtrujący Mahle, jest tam ochronny filtr wstępny W celu ochrony mechanicznej pompy przed większymi zanieczyszczeniami ze zbiornika, jako filtr wstępny montowane...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Powinien miec pompe wstępną w zbiorniku i napisz czy sam zgasł czy może go zgasiłes i nie odpalił
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Witam. Problem dotyczy maszyny rolniczej Claas Jaguar 850 z silnikiem Mercedesa OM457LA E2/3. W zeszłym sezonie po nocy palił czasem od strzała, ale im dalej w sezon to trudności były większe z odpalaniem do tego stopnia, że trzeba było pompować pompką ręczną, bo paliwo się cofało... W pompce ręcznej widać jak tłoczy powietrze przy pierwszych ruchach....
Średnio. Półoś może narobić bałaganu, jeśli wypnie się całkiem. Stare Mercedesy ze skrzyniami 722.3 i podobnymi można było palić z linki, bo do pewnego rocznika miały z tyłu skrzyni dodatkową pompę oleju napędzaną pośrednio od wału napędowego, która służyła do wstępnego "zbudowania" ciśnienia potrzebnego do załączenia taśm i sprzęgieł.
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z samochodem a konkretnie z autobusem marki Mercedes Vario 815 d. Chodzi o to że zaświeca się kontrolka EDC i w tym samym momencie traci nie znacznie moc. Jak jadę po prostej lub z górki nic się nie dzieje a jak zobaczy trochę górki to się zaświeca EDC i odczycie jest jak by trochę go zmulało. Sprawdzałem filtry,olej,pompa...
Wykręć czujnik temperatury z bloku silnika, od góry przy pierwszym cylindrze. Na wolnych obrotach powinno być minimum 4,5 bara do ok 6,5 na wysokich. Przy 3-4 cylindrze masz zawór przelewowy 4,6 bara, nie zamyka się na 100%, ale to ciśnienie w bloku musi utrzymać. Problemy z utrzymaniem ciśnienia mogą być przy nieszczelnościach na wtryskach, podkładki...
Niedługo zameldują się Jaguary.To jest zbyt skomplikowany system żeby pomóc Ci na tym forum i w dodatku korespondencyjnie. Dodano po 8 Ale jak już tak bardzo chcesz;wskazałbym na regulator ciśnienia paliwa,pompę wysokiego ciśnienia,pompę wstępną,filtr paliwa. Wtryskiwacze można w bardzo prosty sposób sprawdzić ale też tylko w warsztacie,a zatem do dzieła.
ja mam podobny problem ale w 6 cylindrowym mercedesie (claas mercator 50) pompka wstępnego daje paliwo ale tak jakby na filtrach się zatrzymywało a na pompe wtryskową już nie dochodzi. filtry czyste. jak sprawdzałem pompkę to jak recznie pompuje to daje dobrze paliwo. jak podczas kręceniem rozrusznikiem to tak jakby nic nie szło. czy wina bedzie pompki...
Panowie jeśli pompa była na stole i jest dobra to jak pisze rzemyk nawet przy złym ustawieniu na silniku nie odcięła by przy tych obrotach. Pytanie do rzemyk - jakie narastanie ciśnienia można regulować w pompie wtryskowe za pomocą czego - coś ci się pokrecilosekcja ma dać ciśnienie i tyle czym jest szczelniejsza tym szybciej narasta i to tyle - skok...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
mercedes S-klasa z silnikiem wysokopreznym o pojemnosci 3.2 litra Trza było tak od razu. Mógłbym jeszcze się pastwić, że nie podałeś nr VIN, ale spróbujemy bez tego ;) Zdejmując osłonę silnika, sprawdź czy rano przy małej ilości paliwa masz powietrze w przewodach. Paliwo może się też cofać do zbiornika. Sprawdź połączenie przewodów metalowo-gumowych...
Witam szanowne grono po latach . Znów potrzebuję Waszej pomocy. pacjent actros 334 ak 6x6 mp1 2002r. Vin WDB9521821K812635 Szukam przyczyn ,nie do końca moim zdaniem poprawnego działania silnika. Brakuje chyba mocy , przy wduszeniu pedału gazu pod obciążeniem, potrafi dość mocno przykopcić na czarno, wciskając gaz stopniowo nie ma tego . Zrobione pompy...
P1482-Obwód wyjściowy sterowania świec żarowych P2134-Obwód podgrzewania wstępnego - cylinder 2 - R9/8 P2135-Obwód podgrzewania wstępnego - cylinder 3 - R9/9 P2051-Obwód czujnika ciśnienia na szynie CRCharakter usterki: Ciśnienie zbyt niskie P2021-Obwód czujnika ciśnienia na szynie CRCharakter usterki: Sygnał zbyt niski Wiesz co masz sprawdzić ?!
Witam! Do warsztatu trafił MB W211 z układem hamulcowym SBC. Po podłączeniu MegMacs'a 42 w układzie SBC trzy błędy: zawór wlotowy TP usterka elektryczna, zawór wlotowy TL usterka elektryczna, przekroczony próg serwisowy. Pompa SBC zdemontowana, klient wysłał ją do "wyzerowania" licznika pracy pompy. Po zamontowaniu pompy i odpowietrzeniu układu zgodnie...
Proszę przyjrzeć się przewodowi łączącemu filtr paliwa z pompą wstępną,zazwyczaj na wolnych obrotach w a 170 jest to niewidzialne dostają się odrobiny powietrza. Zauważalne jest przy wyższych obrotach pęcherzyki powietrza,auto nawet nie zapowietrza się,ale jest brak paliwa w układzie.Wówczas sonda dokłada dawki paliwa na wtryskiwacze,nie zdążając ją...
To nie są zawory zwrotne o jakich myślisz. Pod wstępnym jest zasilanie, pod głównym powrót ale te zaworki spełniają rolę odcięcia wypływu paliwa z silnika w momencie prac przy przewodach. Jak Przewody są przykręcone to zaworki są stale otwarte. Zaworkiem zwrotnym jest plastikowa kulka pod sitkiem filtra wstępnego a ciśnieniowy jeden jest w pompie zasilającej,...
Witam. Koledzy dziś mam problem z samochodem mercedes w168 1,7cdi z 99roku. Znajomy zrzucił mi go pod dom i prosi bym go zrobił. Kupił go tanio bo auto nie pali i stało pół roku w garażu. Właściciel zarzekał się że do ostatniego dnia jeździło normalnie. Nie wiem za co się wziąć bo nie ma żadnych błędów na kompie (posiadam autocoma) a objawy są następujące:...
Witam opiszę mój problem samochód zapala i zaraz gaśnie Po zalaniu filtra i pokręceniu rozrusznikiem pali wchodzi na obroty i jest Ok!!! I tak nieraz potrafi przejeździć tydzień pali od jednego przyciśnięcia na rozrusznik i jest wszystko dobrze mimo tego, że świeci EDC A nieraz zgaśnie po godzinie Usterka powstała jak wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia,...
Witam! Mam problem z Mercedesem Vario 815, przebieg 600tyś. Samochód zaczął szarpać przy przyspieszaniu tak jakby nie miał siły się rozpędzać najgorzej wygląda to w przedziale 1000-1200 obrotów, jak obroty wzrosną to później już nie jest to wyczuwalne. Odnoszę też takie wrażenie, że dzieje się to po przejechaniu ze 2 kilometrów (pomimo, że silnik temperaturę...
Przy 2,5 barach sprawdza się najpierw dopływ paliwa, zaworek kulkowy w filtrze wstępnym, zaworek przelewowy w bloku, uszczelkę podstawy filtra, mierzy podciśnienie... A dopiero kupuje nową pompę zasilającą. :) Pompy w Atego są nie do zajechania jeśli nie dostaną piachu. A najczęstsza przyczyna to taka jak na obrazku; http://obrazki.elektroda.pl/2181816100_1...
w pojeżdzie najpierw zostały zrobione wtryskiwacze ,a przed przyjazdem do mnie pompy pld.Auto zachowuje się tak jakby nie pracowało na wszystkie cylindry.Po wstepnym przejrzeniu w zaworku na głowicy znalazłem piasek .Po wydmuchaniu układu i odpowietrzeniu na przewodach wysokiego ciśnienia silnik pracuje równo na jałowych jak i na wysokich obrotach.W...
Witam, z tym zjawiskiem walczę już jakiś czas wymieniłem czujniki na listwie,pompę wstępną, filtr dwa razy, wszystkie oringi zawory na filtrze sprawdzony cały układ paliwowy wyjęty zbiornik paliwa i zabawa trwa dalej. Zauważyłem różnice, że na pustym zbiorniku gaśnięcie jest o wiele rzadsze i występuje tylko przy dużych obrotach, przy pełnym baku gasł...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Witam Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Pozdrawiam Archiwum elektrody już pęka od podobnych tematów. :) Jedna z najstarszych przyczyn zimowego nieposłuszeństwa to zatkane odpowietrzenie zbiornika. Jak miałeś paprochy pod kulką to i sprawdź króciec dolotu paliwa do filtra....
Witam. Miałem podobnie. Ciężki rozruch rano lub po kilu godzinnym postoju. Jeśli w czasie gdy w końcu zaczyna łapać telepie silnikiem to nie mam dobrych wieści. U mnie był zasyfiony rdzą cały układ wtryskowy. Paliwo z BLISKIEJ musiało być odbarwianym olejem opałowym a odbarwia się go jakimiś kwasami. Kompletny układ wtryskowy poszedł do śmieci. Zbiornik...
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
Spokojnie. Na początku był haos. :D O pompach najlepiej czytać na forum, choć przebicie sie przez natłok informacji i oddzielenie tych istotnych od nieistotnych może trochę czasu zająć. Wymiana glikolu jest potrzebna po kilku latach lub po jego mocnym przegrzaniu. Chodzi o to aby w zimie nie zamarzł. Jego cena nie jest wielka. Rzędu 150 zł za 20 l (typowa...
Witam. Problem Mercedes w211 3.2 M112 5G tronic lpg. Po zakupie blisko rok temu po tygodniu użytkowania auto zaczęło szarpać/dławić się przy mocniejszym dodaniu gazu (70-100%) Szarpanie bardziej przyrównał bym do odcięcia na 1.5 sekundy. Z reguły występuje to w przedziale 3-4k obrotów. Dzieje się to na obu paliwach lecz tylko jak jest zimny motor. Gdy...
Witam temat następujący Auto Mercedes 124 2.0 K-Jet oczywiście zagazowany (wiem że temat rzeka i był wałkowany ,lecz problem dość dziwny. Mianowicie Auta nie można wyregulować na wolnych obrotach,układ pozornie szczelny wymyty nie jest po wielu wybuchach LPG ,klapa spiętrzająca prosta,srebrny przekaźnik sprawny + dodatkowo przylutowany na wszelki wypadek....
Spostrzeżenia oraz informacje pozyskane z różnych ośrodków (np. Politechnika): 2. Samochody posiadające wstępną komorę spalania (wirowa) mogą pomykać na rzepaczku bez żadnych przerobek silnika. (mercedes 123, 124, stare omegi 2.3, itd) 3. Dodatkowym atutem jest turbosprężarka, która polepsza warunki spalania i nie tworzy sie nagar (tzw koksowanie)...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Mam problem z vito 2.2. Na listwie na biegu jałowym jest ok 300Bar ale wkręcając go na obroty jadać dochodzi tylko do 1000 i później auto gaśnie wywalając błąd ciśnienia paliwa. Wtryski sprawdzone -ok przelewy, zawór ciśnienia 3 razy podmieniany, pompa wstępna wymieniona, czujnik ciśnienia tez wymieniony. Auto czy to zimne czy gorące pali na dotyk....
Od momentu, gdy po raz pierwszy powstała płytka drukowana (wcześniejsze metody opierały się na nieco mniej rygorystycznym podejściu co do łączenia elementów), pojawił się też problem z ich naprawą, a konkretniej z wlutowywaniem części uszkodzonych. Pierwsze konfekcjonowane były bowiem ręcznie i aby jakiś komponent nie chciał sobie pójść na spacer (wypaść...
Witam. Mam problem. Słychać jakiś dziwny dźwięk z okolicy pompy wysokiego ciśnienia, pompy podciśnienia i pompy wstępnej. Słychać taki dźwięk jakby łożysko było rozsypane. Pasek ściągnąłem i dalej jest ten dźwięk czyli nic co działa na pasku. Na zimnym silniku po nocy tego dźwięku nie ma tylko dopiero jak się silnik trochę zagrzeje. Silnik pracuje równo...
Ad. 4 Myślałem że ten kocioł Junkersa jest całkiem ok - faktycznie pompa do energooszczednych nie należy bo na I biegu bierze chyba około 22 W. Ale z opinie na forach ludzie całkiem dobrze się o nim wypowiadają. (Choć każdy swoje chwali). Ja też go chwalę. Niezły stosunek cena/użyteczność. Najniższa moc 3,3kW. Sympatyczna automatyka z sporymi możliwościami...
pompa wstępna pompa wstępna transit regulacja wstępna
kolor żył kabel zmywarka wężyki samsung ps50a410c1
prostownik einhell schemat prostownik einhell
Optymalna wartość rezystora R w filtrze CRC dla 100 Hz Gramofony do płyt przedwojennych: wybór i wymagania