A może do lutowania użyć lutu o niższej temperaturze topnienia? Można też (elektro)chemicznie nanieść metal... A może po prostu nauczyć się lutować lub w ostateczności poprosić o to kogoś kto wie jak i co?
sm.... może być pomocne
podobne modele do Twojego https://bit.ly/3zFKjoH na mgsm.pl masz dane modeli i poròwnywarke https://www.mgsm.pl/pl/porownanie/ powodzenia
Tam powinny być literki "B", a nie "D" tylko się starły. Tak więc: B+ to plus akumulatora; B- to masa; Szerszy konektor do kontrolki ładowania; Wąski konektor to plus po stacyjce.
Witam Robot elektrycznie jest sprawny. Nie wiem jak tylko podłączyć przewody a nie chcę nić zjarać. Wsuwki 1,2 chyba idą do silnika a trzecia pewnie do A lub B. http://obrazki.elektroda.pl/6114142800_1... Tak, 1 i 2 to silnik, 3 do A.
Masz schemat żeby nie było niedomówień. A na przyszłość podawaj typ urządzenia, to ułatwia sprawę :) http://obrazki.elektroda.pl/1031508100_1...
Musisz kupić używaną stacyjkę tego elementu inaczej nie kupisz. Cena używek od 40 zł.
Dwa dni temu w takim wymieniałem dotyk na wsuwkę, wszystko śmiga jak należy i klient zadowolony.:)
Sześć wolnych konektorów masz opisanych na module jako F5 do F10. I tak: Twoje 5 na F10 Twoje 4 na F8 Twoje 3 na F7 Twoje 2 na F9 Twoje 1 na F5 F6 pozostaje wolne nigdzie nie podłączone.
Kupiłeś do 330 czy do c360? http://polstarter.pl/zdjecia/cc360.jpg Bo jest różnica. http://polstarter.pl/zdjecia/schemat.jpg
większość radii ma kostke w standardzie ISO. byc moze twoje radio nie dziala bo zapomniales podlaczyc kabla strujacego (w radiu sa 2 kable na ktore nalezy podać napięcie 12V stałe i przez stacyjke). załączam opis najbardziej popularnego złącza w blaupunktach
Tam pewnie miałeś przerywacz a tu czujnik Halla. Żeby czujnik zadziałał to musi mieć zasilanie (2 wsuwki) i sygnał wychodzący (1 wsuwka).
Jako że nie mamy typu alternatora podam na oko: B- - minus na aku (powinien mieć także z obudowy) B+ - plus na aku W - kontrolka ładowania wejścia na wsówki - obrotomierz. Powinno wystarczyć podłączenie B+ i kontrolki ładowania. Mogę się jednak mylić, gdyż nie mam dokładniejszych danych.
czarna wsuwke z zielono czarnym przewodem Zasilanie grzałki sondy lambda - pin 87a zielona wsuwke z przewodem czerwono czarnym Nie przypominam sobie do czego ale to -pin M75s żółtą wsuwke z przewodem niebiesko czarnym Zasilanie wtyczki OBD - M30ag przewód na oczko ø8 żółto brązowy Masa głowicy dla ECU nie napisałeś jaki silnik wiec strzelam że...
na zdjęciach po wtykach widać że dostał popalić. Albo że jedna z wsuwek była zbyt luźna. Typowy problem wsuwek tego typu - dopóki są sprężyste - łączą. Ale wystarczy, że jedna ciut ciut się trafi luźniejsza i zaczyna się grzać (większa oporność styku) a mosiądz przegrzany traci zdolność sprężynowania i jedyne wyjście to jak tylko się coś takiego zobaczy...
Licznik motogodzin z 4 wsuwkami współpracuje z prądniczką z 3 wsuwkami. Licznik motogodzin z 3 wsuwkami współpracuje z prądniczką z 2 wsuwkami. Inne kombinacje nie będą działać.
Ajnsztajnie do CN9 ... nie widzisz że przy pozostałych złączach nie ma nawet elementów wykonawczych :)? Ps. Śladów po wsuwkach też nie widzisz?
To jest kondensator 10 uF, te styki są dublowane, czyli jeden jest podwójny i drugi jest podwójny. Konstrukcyjnie zrobione tak, żeby można podłączyć wsuwki od silnika na jedne styki, a wsuwki od sieci na drugie bez podlutowywania przewodów.
Witam włącz zapłon i zdejmij te 2 wsuwki i podaj na jedna wsuwkę plus z akumulatora a na druga minus rozrusznik powinien kręcić .
>>21057266 W pralce mam grzałke że zdjęcia 1. A zamówilem że zdjęcia 2. 1 grz i 2 grz to ta sama grzalka. 3 grz to tez ta sama. Inna ilość miejsc na wsuwki. Można zamiennie stosować. Należy pamiętać aby wsuwki były "czyste" i wchodziły ciasno.
Witam, czy może ktoś ma, schemat podłączenia regulatora? Mówiąc dokładniej, gdzie podłączyć wolny przewód, do plusa, czy do masy? Pozostaje wsuwka i nie wiem do czego?
UPS nie ładuje zbyt wysokim napięciu w przeciwieństwie do instalacji w samochodzie więc może być w środku. UPS ma w środku wsuwki są też duże pola lutownicze do których są przelotowane wsuwki a przewód to bym ci polecił bardziej 25mm². Dolicz jeszcze sprawność u przetwornicy wie przy pełnej mocy ponad 60A. Chociaż pewnie całej mocy dlatego co pisałeś...
Bywają wsuwki z zatrzaskami które blokują się na otworku. Usuń nożykiem termokurczkę i się wyjaśni.
Która wsuwka? Pozwoli autor tematu, że odpowiem, za zapytanego :D , https://obrazki.elektroda.pl/2280044800_... Prawdopodobnie chodzi o tą złączkę. Ale nie, nie jest przegrzana, to prawdopodobnie tylko cień wynikający z nie fortunnego oświetlenia. Co zresztą widać w tle złączki, wsuwki.
Nie wiem jak to jest w Cinquecento, ale w niektórych gniazdach bywają dodatkowe wolne styki - jeśli tak jest, to będzie łatwiej się tam wpiąć wsuwką. Na wsuwkę nasunąć rurkę izolującą no i to w zasadzie wszystko w tym temacie.
Podaj oznaczenia pinów na starym i na nowym.
W pod DF , R pod D+, wsuwka nad kondensatorem N (zielony), M to masy czyli do śruby korpusu albo pod D-.
Prawa śruba do rozrusznika, lewa śruba z szerokim konektorem-akumulator ,alternator, wsuwka skośna sterowanie z stacyjki. Prosta wsuwka nie podłączona.P
Powinien być jeszcze biały na obrotomierz (wyjście z fazy jest na obudowie na wsuwkę ). Czwartego to ja w Lublinie na alternator nie widziałem raczej to czujnik temp. lub oleju.
Przy czym żółty przewód jest zakończony większą końcówką (wsuwka?) Masz odpowiedź, to plus. Jeśli nowy głośnik jest identyczny, to podłączasz tak samo jak w starym.
Chwila, wygląda, że masz jeszcze 6 diodowy alternator, sprawdź miernikiem czy na zakresie diody masz przejście (wskazanie ok 550) między śrubą B+ a pojedynczą wsuwką alternatora (w jedną stronę, w drugą między wsuwką a masą)
Ok., ale żeby nie było za łatwo to mój Magnat ma numer 3000.0.F08E, a płytka 3000.0215 więc jest lekko inna. Dwa do gniazda elektro szczotki. Na płytce trzy złącza do wsuwek M1 i M2 do silnika. Trzecia wsuwka opisana jako " N " idzie czerwonym przewodem do zwijacza kabla. Drugi przewód ze zwijacza, zielony "L" idzie do włącznika głównego. Do włącznika...
To dobrze napisałeś. Możesz dzielić, byle nie przekroczyć maksymalnego dopuszczalnego prądu. Możesz na skrętkę, lutować albo założyć wsuwki, byle było porządnie. Te wsuwki nazywają się chyba konektor okrągły 3,5 mm. Są męskie i żeńskie.
Wsuwki/konektory żeńskie i gotowe. Jaka filozofia?
Chyba ten silnik jest typu BLDC, więc jeżeli uszkodzony jest ten sterownik, to klapa. Ale spróbuj podać między GND a 10V napięcie z dowolnej baterii/aku (max 10VDC): jak ruszy, to ok - możesz tak uruchamiać. Jak nie ruszy, to raczej uszkodzony jest ten sterownik/falownik. Producent raczej nie udostępnia samych sterowników.
Zwykłe grubsze przewody zupełnie się do tego nie nadają. Zresztą nie ma co kombinować, bo na obu popularnych serwisach na literę "A", bez problemu kupisz zamienną wiązkę z zarobionymi wsuwkami. Koszt od kilkunastu złotych w górę. Tu nie wklejamy linków do ogłoszeń, ale przykładowy znajdziesz w prywatnej wiadomości.
Witam.A nie można próbnie zastosować jakiś wsuwek i podłączyć(oczywiście zaizolowanych)?
Bo to sa dwa rózne miejsca. Wsuwka to katody diod mostka pomocniczego, śruba to katody diod prostownika głównego. Jeżeli na wsuwce masz oczekiwane napiecie, to znaczy, że stojan "wyrabia" (mówiąc prostym językiem), zaś anomalia jest po stronie prostownika głównego.
Miałem podobnie z Candy był slaby styk na magnetronie sprawdź wsuwki trafo kondensator itd.
Szukaj nowego po serwisach albo na internecie do tego modelu. http://www.e-szczotki.pl/kondensatory,10... Na obudowę nie patrz. Na miejsca na wsuwki. Kup podobny 0,15 µF X1 żeby się zmieścił w rączce.
https://allegro.pl/oferta/konektory-zens...
Kolego musisz dokładnie zobaczyć jak jest on zamontowany w piecu.Wydaje mi się ,że powinno być tam coś w rodzaju wsuwki,zawleczki.Zamykasz zawory pod piecem,wyciągasz wsuwkę,zawleczkę,a następnie zawór bezpieczeństwa (powinien być na oringu) .Montaż w odwrotnej kolejności .
Wygląda na to, że jest to wsuwka konektorowa masy, którą zakłada się (w niektórych radiach) na piórko na obudowie radia. W Twoim radiu takiego piórka nie ma, więc ta wsuwka nie jest podłączona. Nie ma to jednak wpływu na odbiór stacji radiowych. W gnieździe antenowym osadź zwykły przewód instalacyjny o długości ponad 1 m., rozłóż go na podszybiu i sprawdź...
Rozumiem ze spalił się konektor ( wsuwka ) na przewodzie, tzw. żeński. Prawie w każdym sklepie z częściami do samochodów można dostać taki element tylko zwróć uwagę na szerokość tego elementu są różne rozmiary, kłopot w tym że w/w wsuwki należy zaprasowywać ale można przylutować. http://konektor.net/index.php?id=nasuwki
D+ oczko, to wzbudzenie. W wsuwka to obrotomierz.
A JAK mierzyć właściwie?? Trzeba zmierzyć nie do masy samochodu tylko na tych 2 wsuwkach od zasilania a najlepiej żaróweczką na kabelkach. Jak będzie świecić to niemożliwe żeby wszystkie paski przepalone były chyba że włączone było w lecie w upał.
Musisz odkręcić dekiel, zobaczysz kilka przewodów, większość jest na wsuwkach, wyciągnij i włóż , wyeliminujesz kiepski styk, no a dalej no to już pomiary i to trochę wyższy poziom . Jeszcze sprawdz czy szczotki dociskają do pierścieni.
Żeński odpowiednik ? Wsuwki załóż 4,8/6,3mm.
Wtyków nie kupisz, pozostają wsuwki płaskie , w nich przylutowane przewody, na całość rurka termokurczliwa.
Rozkręć zobaczysz pomierzysz nikt tu nie wywróży stawiam że coś upalone przełącznik wsuwki.
to w takim razie jaką prądniczkę muszę zastosować do tego zegara bo prądniczka 3 stykowa prawdopodobnie nie spasuje dowiedziałem się że 3stykowa działa na masę a na moim zegarze są 2 wtyki "31"masa i "30" zasilanie więc to powinno być na zasadzie typowej prądniczki
Sprawdź najpierw kable, wsuwki przy stacyjce, czy masa dobra jest. Spróbuj podłączyć światła prosto z cewki, jak będą to cewka dobra, jak nie to stacyjka.
Czy radio podłączasz po przez kostkę czy na wsuwki? Te radia mają switch w gnieździe ISO, i on może powodować takie zachowanie.
Masz odpowiedź, wsuwki mają małe haczyki, podważ i wysuń przewody z kostki i zamień miejscami. Koniec.
Dwa piny to plus, dwa to masa - możesz zrobić na wsuwkach albo szukaj np.ML517 bądź co najszybsze i najrozsądniejsze - wymienić gniazdo na inne.
Czujnik do wskaźnika tez ma jedną wsuwkę, różnica polega na tym, ze jeden to bimetal, a drugi termistor NTC
Tak. Po jednej niebieskiej wtyczce do zasilania siłownika, a po jednym pojedynczym kabelku na silnik w trzeciej wsuwce krańcówka.
Jak jest to jakaś wiekowa centralka to może faktycznie kolega ma rację że centralka jest już w stanie agonalnym, albo połączenia na wsuwkach zamiast lutowane są tylko zgniecione i dzieją się takie klocki. Może warto zamiast szukać co nie styka, zainwestować w nową centralkę , nowe kable, nowe wsuwki i dokladnie wszystko polutować , zaizolować rurkami...
Po co od razu pruć ? Jaki to gaz ? Wiedząc, po schemacie można by posprawdzać kontrolką z żarówką główne punkty gdzie musi być zasilanie. Poprzyglądać się komponentom instalacji czy nie widać luźnego kabelka, nie wypięło jakiejś wtyczki, czy np nie wypadł przekaźnik/bezpiecznik. Elektrozawory na zbiorniku i w/przy parowniku się włączają ? Jak są zasilane,...
Ściągnąłem aplikacje na telefon na której można generować sygnał w Hz. Mam przewód który wziąłem od starych zepsutych słuchawek zakończony wtyczką jack. Mam też białą wsuwkę, (teraz takie pytanie czy ma znaczenie kierunek połączenie drugiej strony kabelka z wsuwką?? czy nie ma to znaczenia? to znaczy czy sa tam bieguny które można pomylić? I teraz przedwzmacniacz...
Z tego co można wywnioskować z fotografii to kondensator powinien być podłączony z lewej strony pod 2 wsuwki, dodatkowo znajduje się tam mocowanie na silniku do kondensatora.
Kup zwykłą wsuwkę, zalutuj, załóż termokurcza i tyle. Bądź szukaj w TME po wtykach ISO.
Szukaj pod hasłem "goldpin", wsuwki są zaciskane zwykłymi szczypcami bądź lutowane.
Pomiędzy + po stacyjce a zacisk D+ alternatora (ta wsuwka z boku) masz wstawić rezystor(y) tak jak napisałem wcześniej, kabel do licznika również podłącz do D+
Bo tam nie będzie kodu. To po prostu punkt zbiorczy. Takie miejsce, gdzie te trzy przewody łączą się ze sobą na wsuwki.
Witam Tym miernikiem nie zmierzysz pojemności więc może po prostu wymień kondensator. Możesz też wziąć z 4 wsuwkami tam są zmostkowane dwie pary. Pozdrawiam
Wymiana szczotek nie ma raczej cokolwiek wspólnego z tą usterką. Zbieg okoliczności. Zacznij sprawdzenie od toru zasilania (kabel, bezpiecznik, czystość zacisków/wsuwek na programatorze...).
Kabelki idące do czujnika IR powinny być starannie przylutowane zarówno do czujnika (+ izolacja), jak i do płytki drukowanej. Wsuwek do takich połączeń nie powinno się stosować.
Wchodzi bez problemu, Magneti Marelli. Tylko elektromagnes nie jest na wsuwkę a kabeloczko.
Jeśli dostaniesz wtyczkę do nowej to będzie super jeśli nie to na wsuwki i musi pompować. Nie nic nie uszkodzisz jak by było na odwrót to napięcie 230V. Bez obaw.
Z jakiego powodu był wymieniany moduł? I w którym miejscu była mierzona oporność grzałki. Na wsuwkach czy poza nimi. Sprawdź wszystkie przewody, nie tylko te które są podłączane do grzałki.
Jest niezła, lekko pracuje się tym, tylko plastikowe okładziny rączek potrafią się zsuwać. Wiadomo, że istotne są też dobre wsuwki, ja często przy przewodach do 1mm2 zginam żyłę na pół, albo i więcej razy, jak jakaś cienizna.
To niebezpieczna zabawa, lepiej się za to nie bierz jak nie umiesz zbadać uzwojeń. https://www.youtube.com/watch?v=oR2WdSTa... 5 min Ta wsuwka i rdzeń to WN 2kV obok powinno być żarzenie 3.2V.
Masz z po stronie kierowcy dwa kable, grubszy na śrubę alternatora, cieńszy na wsuwkę alternatora przy regulatorze napięcia. Dodatkowo plecionka masowa między alternator a belkę tylną. Z boku będziesz miał jeszcze kostkę do oświetlenia tablicy rejestracyjnej i drugą do światła przeciwmgłowego. Analogiczna kostka jest z prawej do światła cofania. Z prawej...
Załóżmy że to masa.Bierzesz kabelek i lutujesz wewnątrz oprawy do ścieżki.Robisz dziurkę i wypuszczasz na zewnątrz.Potem łączysz wsuwką lub lutujesz do wiązki.Nic nie wymieniasz.
Skoro posiadasz także resztę - odizolować, polutować, zabezpieczyć termokurczami i tyle, ew.wyciągnąć wsuwki, polutować kable do nich, osadzić je z powrotem we wtyku.
Daj zdjęcie bo z reguły wypinasz plastikową blokadę a później np mały płaski śrubokręt wkładasz obok wsuwki i pociągasz przewód i wychodzi
A jak to nie zda egzaminu to możesz wykorzystać wsuwki ze zwykłego Molexa od podłączania dysków twardych i napędów.:)
Podociskaj i popraw kontakt wsuwek po stronie wysokiego napięcia tzn pomiędzy kondensatorem, transformatorem i magnetronem.
Witam. A sprawdziłeś np. włącznik sieciowy, czy się nie grzeje, może są luźne wsuwki przewodów?
Wisi na plastikowych wsuwkach. Podbić w górę bez odchylania. To takie dwa plastikowe dynksy w prawym dolnym rogu ekranu, chyba że ktoś zastosował jakiś własny patent. https://www.youtube.com/watch?v=lLV-UD67...
Ja ostatnio wyciągałem przez fartuch zdejmując sprężynę, która go dociska do obudowy. Kamerka inspekcyjna i tak zwana rączka (chwytak na sprężynie, naciskasz, a z drugiej strony wychodzą trzy pazurki by pochwycić) no i wyszły 2 sztuki fiszbin + wsuwka do włosów. :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Sproboj zewrzec czyms plus ( taki gruby kabel czerwony na rozruszniku ) z wsuwka powinien zakrecic jak nie to winny jest rozrusznik.
Jeśli odpiąłeś stary termostat, to powinny być dwa przewody zakończone wsuwkami i te wsuwki zakładasz na nowy termostat i tyle.
Sprawdź grzałkę, jeśli ma ok 27 ohm to zapraw nowe wsuwki na przewody, oczyść pilniczkiem konektory grzałki i raduj serce udanym praniem.
Bolączka wielu polonezu, walczyłem kiedyś z tym problemem sprawdziłem wszystko co mogło mieć z tym związek, wszyskie luźne wsuwki i połączenia. Problem po jakimś czasie wracał i dałem sobie spokój. Zauważyłem, że jak poruszyłem urz. mikroprocesorowym to kotrolka nie raz gasła, po podgięciu wsuwek w gnieździe tego uządzenia była poprawa, ale problem...
Daj jeszcze front radia. https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Ford-... Zamiast lutować do pinów nabądź odpowiedni wtyk lub wsuwki.
Masz dwa rodzaje dotyków do tego modelu, albo ze wsuwką albo lutowany Ja mam taśmę dwustronną w miarę cienką i na nią kleję digitalyzer.
Nowy typ tego elektrozaworu ma wtyczkę cewki dwuprzewodową a nie dwie osobne wtyczki Nie koniecznie, i nowe i stare występowały pojedynczymi wsuwkami lub superseal. Ten na zdjęciu to oczywiście stary typ, nowy ma dolną pokrywę z niklowanej blachy.
najprawdopodoniej nie masz zasilania na pompe obiegu wtórnego. Popatrz na bezpieczniki w skrzynce nad akumulatorem-baaaardzo często nie łaczą we wsuwkach. Ni i zrób test pompy (test elementów wykonawcych)
Tak jak pisał MARCIN.SLASK na zasilanie te białe przewody z czerwonymi koszulkami na wsuwkach a dalej niebieski-niebieski na jeden przekaźnik ; niebieski-czarny na drugi. Przekaźniki działają tak samo a więc nie ma znaczenia który pierwszy a który drugi.
Z tego co pamiętam tam gdzie masz wsuwkę z regulatora podłączoną to było podwójny "samczyk" i tam podłączało się kontrolkę (żarówka 2 W drugim końcem przez stacyjkę do plusa). I to by było wszystko.
Zdejmij podwójne wsuwki z obu przekaźników, i podaj napięcie na skrajne-zewnętrzne ich konektory, czyli na lewy lewego i i na prawy prawego przekaźnika, możliwe jest że leży któryś z nich, na forum ktoś niedawno przerabiał ten problem. Obejrzyj dokładnie scalak przetwornicy i jego okolicę.
Sprawdź wtyczkę od opornicy,pewnie masz wtopiony jeden pin. Zrób wsuwka i dolutuj i powinno być dobrze jak dioda nie zdążyła się przepalić ale możesz sprawdzić miernikiem.
Zdemontuj plastiki wokół szyby i znajdziesz dwa konektory przylutowane do szyby, obok nich powinny być kabelki z instalacji (wolne wsuwki). Gdyby nadal nie grzała to sprawdź przewody w przelotce gumowej .
Będzie lepiej, ale nigdy dobrze. Wykręcasz 2412 i wkręcasz d800, ucinasz wsuwki i lutujesz d800 i tyle. Będzie grało latami.
żółty jest zasilanie na stałe, a czerwony masz po stacyjce. nic sie nie stanie jak je podłączysz razem. takie wsuwki są tam oryginalnie z kondonkami silikonowymi. str 7 załącznika
Wtyk ISO do radia samochodowego - nowy z kablami(wtedy łączysz kable od tylnych głośników oraz te od przednich np.lutując je i izolując) to koszt ok.10zł. Wsuwki możesz szukać w sklepie elektronicznym.
Mierzyłem zgodnie z oznaczeniami na tabliczce: 0-22.5-32 czyli lewa wsuwka to neutral, środkowa 19,8V, prawa 36V. Między lewą a środkową 19,8V itd. Między prawą a środkową wyszła oczywiście różnica potencjałów czyli ok. 16V.
Sprawdź wsuwki czy któraś nie jest przygrzana, a druga sprawa to mikro wyłączniki przełączane przez te "łapki" na drzwiach wchodzące do środka przy zamykaniu. Niewiele napisałeś o niej ale są co najmniej dwa i każdy odpowiada za inny obwód.
rębak łuparka lm358n lm358 tranzystor polowy wzmacniacz
pojemność komory spalania pojemność komory spalania
Najlepsze środowisko do programowania STM32: STM32CubeIDE, Keil, IAR Aktualizacje oprogramowania dla telewizora Blaupunkt