Tak, musi sie kontrolka zapalić.
To jest normalne. Aby ona zgasła silnik musi pracować (sygnalizacja niesprawności w sterowaniu silnikiem - zapalona lampka).
Wygląda to na uszkodzoną płytę główną.
A olej jest w skrzyni? Przetestowałeś to co pisałem?
Rozwiązałeś problem , moa to samo
Witaj. Powiedz mi w jaki sposób uporales się z tym błędem? U mnie w moim prywatnym aucie też po padnięcia akumulatora wyskoczył dokładnie ten sam błąd i narazie nie możemy znaleźć przyczyny. Pozdrawiam
Jak podłączysz 220 ;) to będzie a przynajmiej powinna działać. Ekspres przypadkiem nie prosi aby go odpowietrzyć spieniaczem?
I co udał się rozwiązać problem? Co się dzialo mam to samo
Podczas jazdy zapaliła się kontrolka a tylko taki był dostępny w tamtej chwili, Tak myślałem. Czyli dolanie oleju "wyłączyło" kontrolkę? Teraz pytanie gdzie się podział olej? Zanim się kontrolka zapali to przecież już jest ileś tam poniżej minimum na bagnecie. A bagnet jaki teraz poziom pokazuje?
Jak widać typowo Opel, jak masz trochę wprawy to po pierwsze odpinasz ujemną klemę akumulatora. Czekasz ok. pół godziny dla bezpieczeństwa (układ własnego potrzymania napięcia układu odpalania poduszek) następnie odpinasz łącze pod fotelem te od airbag (jeśli dobrze pamiętam to koloru żółtego) czyścisz i poprawiasz styki. Z drugim fotelem to samo. Jeśli...
Na początek do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze. Wygląda na klasyczny brak zasilania...
Modół poduszek masz po prawej stronie dźwigni zm. biegów w cześci tylnej przy podłodze. Musisz zdemontować cały plastyk / panel środkowy.
Sprawdź chociaż sam rozrusznik czy na krótko kręci.
Możesz jeszcze sprawdzić wtyk licznika.
Jeśli zapali się i zgaśnie (to ważne) w czasie jazdy, oznacza to problemy z zasilaniem (srebrny przekaźnik za aku). Gdyby to byłą wina czujnika/ów, kontrolka zapaliłaby się i zgasłaby dopiero po ponownym uruchomieniu silnika
Poszukaj w schematach serwisówki DSL - 201, tam jest opisana zasada pracy dekodera na tranzystorach - powinno Ci to pomóc.
Problem z modułem wentylatorów chłodnicy lub samych silników..
kontrolka układu hamulcowego. A cóż to za kontrolka? W jakim kolorze się świeci?
http://www.yarisworld.com/forums/showthr... Przy problemach z angielskim polecam google translator
poszło na priv
Sprawdź czy masz odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Bo tam masz czujnik jakbyś miał zbyt mało płynu to wtedy kontrolka się zapali.
Nieszczelność w dolocie. Sprawdź system odprowadzania par paliwa. Podłączony gdzieś w okolicach kolektora ssącego.
Niestety problem dalej występuje. Mechanik sam nie wie co z tym fantem zrobić. W niedzielę na dystansie 35 km jadąc z prędkością 60-70 km/h kontrolka zapaliła się dwókrotnie. Gaśnie dopiero po wyjęciu kluczyka. Kontrolka świecisię nawet gdy poziom oleju jest na max. Jest to strasznie irytujące podczas jazdy.
Witam Z twojego opisu powodem zapalenia się kontrolki to niezapalenie silnika. IN00 - Brak konieczności inspekcji. Pozdrawiam
Kontrolka się zapali jeśli napięcie dla komputera spadnie. Na klemach nie masz napięcia czy jak?
Podaj masę na cienki przewód przy alternatorze. Jak się zapali kontrolka w liczniku (po zapłonie oczywiście) to do roboty alternator. Jak się nie zapali to kontrolka spalona lub przerwa w obwodzie.
Prawie mu się udaje(zapalona kontrolka)Moim zdaniem to wina sprzętu.
KotBury, z całym szacunkiem że posiadasz wiedzę, ale za każdym razem kiedy komuś zgaśnie HDI, to ty od razu ze łuk elektryczny. I trzeba pompę sprawdzać. Zaraz się na komputerze okaże ze zawinił czujnik obrotów silnika, a objaw może być identyczny.
W czasie tych 4 sekund łapie błędy i następnym razem EDC świeci. Problem wydaje się leżeć w zasilaniu komputera. Należałoby posprawdzać, które z zasilań pozostaje chwilę po wyłączeniu kluczyka.
I prawidłowo, wymień przekaźnik 109 i na 99% usterka będzie naprawiona.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Epc nie wyświetla się czasami? Masowe połączenia ok?
To nie ma nic wspólnego z skrzynią biegów. Zapewne jest to tylko czujnik biegu i tyle. Żeby ci się odpowiednio kontrolki zapaliły i światła. Nic ponadto. Nie ma rady, silnik na stół i rozbiórka.
Witam Wypnij kostkę na wyłączonym silniku,włącz zapłon i sprawdź kontrolką zrobioną z żarówki czy na jednym z dwóch przewodów jest napięcie.Na drugim po podłączeniu kontrolki ,powinna zapalić się kontrolka ładowania w aucie. To jest wstępny warunek by było ładowanie,jeżeli wszystko jest O.K ,problem będzie w alternatorze.Przewody oznaczone S i L.
Sprawdz na początek przewód kontrolki i jego połączenia. To jest niebieski w T4. Zwarty do masy przy alternatorze powinien zapalić kontrolkę. Jak zapali to alternator do naprawy. Nie masz ładowania i tyle, nie wymyślaj ciekawych problemów bo ich tu nie ma.
Słuchaj co do masy to możesz sprawdzić miernikiem, lub jeżeli masz kable rozruchowe to na próbę możesz podłączyć (-)akumulatora z blokiem silnika. Natomiast jeżeli mówisz,że nie kręci to Twój mechanik ma zrobić tak w momencie jak rozrusznik nie kreci podłączyć kontrolkę (taką żaróweczkę) na rozruszniku do przewodu, który idzie ze stacyjki (taki cienki...
Pralka Whirlpool AWE60110 zapaliła się kontrolka serwisu. Czy potraficie rozpoznać kod błędu?
Ma się zapalić
Odłącz i zresetuj CMOS zworką powinno pomóc. Bardzo dziwny komunikat mimo wszystko.
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Przy takich temperaturach jak teraz +10 to kontrolka świecy powinna zaświecić choć na sekundę w celu sprawdzenia sprawności układu.Może ktoś z posiadaczy iveco daily III potwierdzi że kontrolka powinna się zapalić na chwile Nie zapali się kontrolka, za wysoka temperatura.
A ja sądzę że ciśnienie jest na pograniczu 0.4 bara tyle co łapie czujnik i przy ruszaniu obroty spadną poniżej jałowych a tym samym spadnie ciśnienie oleju co skutkuje mignięciem kontrolki. Sądzę też że po dość ostrym przegonieniu tego auta kontrolka zapali się na dłużej. 🙁
To nie VAG, jak będzie wszystko ok w układzie AIRBAG to lampka sama zgaśnie. Masz problem z ładowaniem o którym Ci napisałem wcześniej. Nie wymieniaj akumulatora tylko napraw ładowanie. Wymienisz akumulator bez naprawy ładowania i będzie dokładnie to samo.
Ona już się zapalała. Wspomnę tylko że jak przełączę na benzynę kontrolka gaśnie. Wczoraj wyjeździłem wszystek gaz a dzis zatankowałem zapaliłem i od tej pory problem
Przekaźnik pod kontrolkę ładowania. Odpalasz > jest ładowanie > odcina przycisk, można ew. dodać podtrzymanie przekaźnika do momentu zapłon OFF na wypadek gdyby jednak kontrolka się zapaliła w skutek spadku obrotów. Co wygrałem ? :lol:
Tak, racja, mój błąd - nie parkowania, tylko hamowania. No dobra, bo razem z tą kontrolką zapaliły się od razu też dodatkowo: ABS i kontrola trakcji.
O ile pamiętam, biały z niebieskim paskiem, w czarnej koszulce, do wzbudzenia, potrafi zgnić w tej czarnej izolacji, kostka na dole koło rozrusznika, ewentualnie podaj na niego masę kontrolką i zobacz czy się zapali kontrolka na desce.
miał już ktoś taki przypadek? dzisiaj to nawet na zimnym silniku się kontrolka zapaliła. Tal, myślę, bo ten golf miał kiedyś zegary wymieniane na kolorowe (3D), może to on coś nawala że wciąż to się zapala. Tylko, że ten zegary były zmieniane kilka dobrych lat temu i było ok.
Ja akurat mam ceed'a - tylko 2015 i też warsztat twierdził, że nie ma czujników. Przekonałem się jak kupiłem drugie felgi i założyłem letnie opony - po 30 km kontrolka się zapaliła. Nowy komplet czujników około 800. W 2011 wymagają kodowania, w nowszych same się kodują.
Zapalenie kontrolki - brak mocy silnika też ją zapali.
siada ci akumulator jak możesz podładuj przed porannym rozruchem a kontrolka wspomagania raczej się nie zapali a z tym przewodem to jak kolega wyżej
Ok będę dzisiaj wracał z pracy, sprawdzę bo to trzeba zrobić jak się kontrolka zapali?
kontrolka się zapali jak długo krecisz , bo sterownik wie ze po paru sek ma zapalic i tyle, nawet nie wiadomo jaki masz silnik, rocznik itp . Dobra diagnostyka tylko i wyłącznie,
przeciek wody pod zmywarkę ! przewróć ją na tył rozkręć spód i sprawdź skąd wycieka zalewając spód obudowy
Przekaźnik 109.
Z czym to może byc związane i jakie mogą byc konsekwencje? Kontrolka zapaliła się dosłownie na pare minut ale zgasła.
Kontrolka ABS też świeci. Więc zapalona kontrolka ręcznego co może sugerować?
Na początek ściągnij z alternatora kabelek z wyjścia oznaczonego D+ i dotknij końcówką tego kabelka do masy (zapłon włączony). Jeśli w tym momencie zapali się kontrolka od ładowania, to masz problem z alternatorem. Coś w układzie wirnik, szczotki, regulator napięcia (najprawdopodobniej właśnie regulator) Jeśli kontrolka sie nie zapali, usterka w układzie...
Dzięki będę sprawdzał wcześniej wykasuje błąd i zobaczę czy się powtórzy.
Ja to robie odkrecając reflektor z tych dwóch śrub, co prawda on nie wyjdzie cały bo jest jeszcze przykrecony pod zderzakiem, ale odsunie sie na tyle że mozna wyjąc klapke i wymienic żarówke. Kontrolka sie na zapali na deste bo układ kontroli zerówek w body komputerze kontroluje tylko światła pozycyjne przednie i tylne oraz światła stop, reszty nie...
Witam kolegów. Witam. Mam problem z ekspres do kawy Saeco Incanto Classic. Zapaliła mi się czerwona kontrolka pierwsza po lewej stronie z przodu. Mam wodę, mam kawę, mam zbiorniki puste, kontrolki oczyszczone. Nie wiem, czy to może być gdzieś zwarcie, czy ewentualnie trzeba go jeszcze doczyścić. Stał rok czasu. Witaj! Z opisu problemu wynika, że ekspres...
Witam. Po wymianie czujnika oraz puszczeniu nowego przewodu z nową wtyczką kontrolka zapaliła się po dwóch dniach, ale okazało się, że oringi uszczelniające wtryskiwacze 03L 103 070A są delikatnie wilgotne, a gdy olej osiągał temperaturę około 80 stopni, to olej wyciekał z tych oringów i całe wtryskiwacze pływały w oleju. Już jeżdżę cały tydzień i kontrolka...
Immobilajzer padł jak kontrolka się zapaliła
ja już napisałem, ale mogę powtórzyć za zapalenie tej kontrolki odpowiadają dwa czujniki czujnik temp silnika (nie ważne ilo pinowy 2 czy 4) jeden pin zawsze do wskaźnika a drugi pin działa jak przełącznik i zwiera do masy zapalając kontrolkę, drugi czujnik jest w zbiorniczku wyrównawczym i on zapali nam kontrolkę w przypadku niskiego stanu płynu chłodzącego.
Zacznij od czujnika to nie są duże pieniądze
Jeśli pływak się zawiesił i jest u góry cały czas nie zapali się kontrolka rezerwy paliwa.
Bo mało prawdopodobne jest, że komp zapali kontrolkę EDC i nie zapisze błędu.
tylko przekręcić kluczyk zeby zapaliły się kontrolki
Właśnie chodzi o to że nic z autem złego sie nie dzieje, moc itd. tak jak powinno być. Wczoraj jak mechanik sprawdzał auto komputerem to nic nie wyskoczyło, zero błedów. Jutro rano jade do nich i niech jeszcze raz sprawdzają. Zastanawiam się tylko czy sprzedający mógł w jakiś sposób zatuszować usterke?🤔
Kontrolka świec- spiralka jest kontrolką awari w elektronice silnika w tym samochodzie. Niesprawność w układzie paliwowym powoduje gaśnięcie silnika i zapalenie kontrolki o której mowa.
te systemy zawsze po restarcie są aktywne można je jedynie wyłączyć co sygnalizuje zapalona kontrolka na desce rozdzielczej. Jeśli się mylę to niech ktoś poprawi...
Twoja sprawa kiedy ją włączysz. W Mercedesach jest włączona, można ją wyłączyć (co jest sygnalizowane zapaloną kontrolką). Odpalać na wyłączonej klimie.
Kontrolka zapali się przy ok. 0,3 bar. Obstawiam panewkę wału.
Siadła ci bateryja w czujniku bądz jest uszkodzony. Nie powinieneś jezdzic z zapaloną kontrolką STOP. Ona nie po darmo ma nazwę STOP. Ale co tam olać ją.
Czy udało się zdiagnozować błąd, bo mi wyskoczyło to samo?
Zauważyłem że gdy pukne w kokpit nad licznikiem czasami wszystko wraca do normy. To jest typowy objaw zimnych lutów w fordzie niestety.😠
Witam serdecznie, mam problem z moim Kangorkiem, mianowicie zapala mi sie kontrolka siec zarowych podczas jazdy a przy zatrzymaniu strasznie auto zaczyna chodzic (telepie nim).. kontolka raz gaśnie raz sie zapala, podobnie jak owe telepanie... wymienilam filtr paliwa gdyz bylo w kablach powietrze.. potencjalnie to bylo przyczyna owych drgan.. i poczatkowo...
Witam, Czy robił Pan skan błędów dlaczego kontrolka "marchewki" się zapaliła? Kod błędu powiedziałby dużo o usterce. Podmiana wtryskiwacza w celu sprawdzenia jest jak najbardziej na miejscu.
A ja jestem przekonany że brak jest zasilania w całej gałęzi(przyczyn może być wiele, od stacyjki po wilgoć w kostkach), spróbowałbym podać plusa z zewnętrznego źródła na ten zawór i wtedy sprawdzić, zapewne kontrolka normalnie zapali się i zgaśnie... Miejmy nadzieje że autor nas poinformuje.
Wyszukiwarki kolega ma zablokowane? A instrukcja obsługi auta istnieje? Kontrolka silnika, proponuję zwróćić się do najbliższego speca. Powodzenia. https://motointegrator.com/pl/pl/poradni...
Witam. Mam problem z ogrzewaniem tylnej szyby. Jak włączę przyciskiem na panelu to kontrolka zapali się na chwilę i zaraz zgaśnie(~1s. słychać załączenie i rozłączenie przekaźnika) jak odłączę przewody przy szybie taka sama sytuacja(szyba ma pobór ok. 15A). W BSI i klimatyzacji zero błędów. Widzi załączenie ogrzewania w parametrach. Citroen Xsara picasso...
Nie słyszałeś o czymś takim jak diagnostyka komputerowa ABS?
Dzięki za informacje, kontrolka zapaliła się po przełożeniu opon z zimowych na letnie. W jaki sposób to zdiagnozować, który czujnik może być uszkodzony ? czy można synchronizować czujniki z modułem odbierającym sygnał. Posiadam Wag Com
w tej kopiarce toner będzie chodził po zregenerowaniu gdy nie był do końca zużyty. Tzn. gdy kontrolka się już zapaliła, ale kopiarka jeszcze kopiuje.
Koledzy nie ma bledu nieznam nazwy tego zestawu mapewno nie Atari kolor auta szary , proszę o konkretne odpowiedzi nie serie pytań. Reg. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści.
Ok, w ten sposób sprawdziłeś, że masz sprawny czujnik. Rozumiem, że żarówka nie zapaliła się ani razu bez względu na obroty itp. Licznik możesz sprawdzić poprzez połączenie przewodu idącego do czujnika ciśnienia z masą - kontrolka powinna się zapalić (stacyjka w pozycji zapłon).
Witam Jesli wymieniales pierscienie slizgowe a dokladnie nie zalutowales(mysle ze robiles to duza lutownica bo transformatorowka sie nie nadaje) to tam moze byc przyczyna usterki bo obwod kontrolki laczy sie takze przez wirnik i jesli jest przerwa na wirniku kontrolka sie nie zapali Sprawdz dokladnie Pozdrawiam
Pływak z gaźnika od 126p obizolowany z boku, zamocowany na silikonowym przewodzie , jak braknie paliwa dotknie dna zbiornika i zapali kontrolkę.
Ale nigdy nie miałem z tym problemów, kontrolka zapaliła się (żółta) z powodu niskiego stanu poziomu oleju, po dolaniu powinna zniknąć, ale nadal się świeci :cry: A co z tym czujnikiem, gdzie ewentualnie go szukać??
Kontrolka zapali się dopiero jak BSI wykryje spadek napięcia, nie ma wiele wspólnego z alternatorem.
Żarówki te 100 w chyba nie są oryginalne hehe., bez świateł będzie pewnie tak jak przykazano czyli 14.4V Wydaje mi się, że mogą się zawieszać szczotki podczas jazdy dlatego pali się kontrolka. Przy tych żarówkach 100w napięcie na akumulatorze oraz w instalacji ma za małą wartość stąd wariacje. Pisałeś, że gdy wyłączysz światła przy zapalonej kontrolce...
Zwarcie w obwodzie lampki " Hill Hold" ( jazda pod górę).Zapali się kontrolka EBS, sprawdź przewody i złącza lampki Hill hold.
Kontrolka zapaliła się za jakieś 30km a błędy wyskakują te same Co do wartości to nie za bardzo wiem jak to sprawdzić
Awaria czujnika wału - kontrolka zapali się zawsze, natomiast awaria przepływomierza nie zawsze, bądź wcale nie jest sygnalizowana kontrolką uszkodzenia wtrysku. Ale to też zależy od auta. Pozdrawiam.
jeśli uszkodzona by była sprężarka to wtedy na panelu byłyby zapalone kontrolki , no chyba że ten brak kontaktu jest na sprężarce na węźle
Dlaczego podejrzane ze kontrolka sie zapaliła?
EPC - jest to elektroniczne sterowanie pedału gazu ( bez linki). Zapalenie kontrolki oznacza, że masz usterkę w elektronice silnika. Musisz zrobić diagnostkę komuterową silnika. Pozdrawiam.
Tak było, że podłaczyłem kontrolke pod zacisk L i nie świeciła, połaczyłem wsuwką piny L i IG i kontrolka zapaliła się, odpaliłem sprzęt kontrolka zgasła i ładowanie 14,30V, robiłem to komuś nie dla siebie i nie wiem czy poprawiać to czy zostawić, chodzi mi o to czy nie będzie robiło gdzieś zwarcia lub rozładowywało akumulatora
Dzisiaj podczas jazdy wszystkie kontrolki zgasły, lecz zapaliła się awaria silnika.
druga sonda niema wpływu na spalanie ani pracę silnika, tylko kontroluje kata. przewody od grzałek to raczej białe
zapalić kontrolka pompa zapalić kontrolka temperatura zapalić kontrolka poduszka
rezystor hamowania falownika silnik piły elektrycznej obciążenie procesor laptop
Wymiana linki pokrywy silnika Hyundai i40 - instrukcja Jak zbudować zgrzewarkę punktową z prostownika 12V?