Nie rozumiem czemu wykluczasz octavie a potem podajesz ją w przykładach :) Przecież nowsze kuraki (octavie) różnią się tak subtelnie że zmiany mają na celu chyba tylko uniemożliwić podmiankę części od starszego typu :P Ale rzeczowo to trochę skomplikowane kryteria. Z mondka będziesz zadowolony. Auto godne polecenia z każdą jednostką. MK4 spokojnie kupisz...
Pompowtryski- czy aby nie wtrysk bezpośredni? lub common rayl?
Nie można założyć bo w tym silniku w kolektorze ssącym nie ma podciśnienia.
Nasuwa się jednak pytanie czym różni się pompa od silnika z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem. Przede wszystkim ciśnieniem wtrysku. O ile wtrysk pośredni - przy umiarkowanych mocach osiąganych w tej technice - potrzebował małego ciśnienia (wolniejsze silniki więc wydłuża się czas wtrysku, mniejsza moc więc dawka nie musi być żyłowana w górę), to silniki...
To 1.6 THP z wtryskiem bezpośrednim wiec siłą rzeczy jest pompa WC.
Nie ford transit był przykładem auta na wtrysku bezpośrednim, rozdzielacz, krzywkę i sprężyny musisz mieć o ile pamiętam 10mm najlepiej orginalny z elektrycznej pompy. a cięgno np z ducato czy transita.
Może poszukajcie z mechanikiem problemu w dolocie . Mój kolega jeździ golfem gti z 2017 roku i zamulanie się zrobiło prze zanagarowanie głowicy co podobno jest typowe dla silników na wtrysku bezpośrednim . Twój lexus jest chyba także na bezpośrednim.
Jako nastolatek też miałem taki pomysł. Bardzo prawdopodobne, że inżynierowie też mieli takie pomysły i z jakichś powodów ich nie zrealizowali. Zawory znamy, wtryskiwacze znamy, problem robi się z napełnieniem cylindra powietrzem. Bardzo możliwe, że technicznie już można to rozwiązać, ale pieniędzy z tego nie będzie, więc nikt tego nie realizuje. Może...
Mobil nie jest taki dobry ale ile użytkowników tyle opinii. Osobiście jedynym słusznym olejem dla mnie jest motul. Co do wody z tłumika to nie wiem jakie to są ilości i jak to dokładnie wyglada. Normalne jest parowanie lub kapanie z wydechu przy większej wilgotnosci powietrza. A nagar niestety silniki z wtryskiem bezpośrednim produkują i to w bardzo...
Masz nie tyle pełny wtrysk, (normalnie giełda 15 lat temu, na pełnej szprycy panie) co wtrysk bezpośredni. Ze względu na umieszczenie końcówek wtryskiwaczy bezpośrednio w komorze spalania, nie ma możliwości jazdy na samym gazie, grozi to szybkim uszkodzeniem wtryskiwaczy benzynowych.
Nie kojarzę tego leylanda z uwagi na świece żarowe, nie byłem wtedy też za bardzo w temacie. Jednak coś nie gra SW400 był z wtryskiem bezpośrednim, a tu widzimy z komorą wstepną.. :| czyli totalnie wyglada na s53, lub jakąs jego odmianę.
Oczywiście piszę tutaj tylko i wyłącznie o 2.0 A w innych silnikach jak to wygladalo? Np w 2.5 i 3.0? Tam tez byl wtrysk bezposredni?
A czyscilem bo mialem problemy z przyspieszeniem wiec szukalem i czyscilem co popadnie Uhu i niby to miało pomóc? Weź się ogranij i nie pisz herezji. Pytam drugi raz wtrysk bezpośredni czy pośredni.
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
absolutnie nie zamontuj mikser 37 i góre wtrysku bezpośrednio na mikser tak aby storżek wtryskiwacza wchodził w palnik miksera i regulacja.W kompie Bingo masz jeszcze coś takiego jak ustawienia stałe silnkia krokowego,zaznacz to i wtedy możesz poeksperymentować z krokami,dla twojego auta 100 kroków to opcja najlepsza
A ta rezystancja wtryskiwaczy jest poprawna???, Czy te tranzystory sterują bezpośrednio wtryskami, oczywiście obwodem plusa więc wstawiłbym jakiegoś MOS'a np. BUZ11, albo 44
To jest silnik z wtryskiem pośrednim czy bezpośrednim? Z pośrednim był 2.5 D Z bezpośrednim był 2.8 i.d.T.D. Silnik z wtryskiem pośrednim musi mieć sprawne świece żarowe, bo bez podgrzewania nie odpali. Musi mieć też sprawne, poprawnie rozpylające wtryskiwacze czopikowe. Natomiast silnik z wtryskiem bezpośrednim jeśli nie odpala w niskich temperaturach...
Niekoniecznie. Taka przeróbka była w latach 90 zaprezentowana w którymś z numerów Auto. Przerobiono małego Leylanda. Szybciej to robisz niż wymiana silnika. I dopasowanie elementów. Masz gotowe elementy i działasz. W Auto Technika Motoryzacyjna z przełomu lat '80 i '90 był artykuł dotyczący silników MAN zasilanych metanolem do napędu autobusów miejskich....
BRC ma instalację do każdego silnika przy czym wcześniej należy podać numer silnika i kod sterownika a odpowiedni soft jest robiony na zamówienie we włoszech. Później nalezy to wszystko zmontować. Proponuję uzupełnić informacje przed wypisywaniem jakichkolwiek głupich opinii...
Zalecił tylko regulację instalacji po dotarciu silnika i jeżeli instalacja jest odpowiednia do wtrysku bezpośredniego to tylko jeździć i pilnować przeglądów i regulacji LPG. O ile się nie mylę to ten silnik ma wtrysk benzyny pośredni.
Unikałbym raczej silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
ciągle pokazuje max. taką temperaturę jak na załączonym zdjęciu??? nie jest to wartość zbyt mała ? Na środku to wartość optymalna, to bodajże 90 stopni. Niczym się nie przejmuj :D A SDI to silnik diesla o wtrysku bezpośrednim, one się bardzo wolno nagrzewają ponieważ mają małe straty ciepła do układu chłodzenia ze względu na konstrukcję komory spalania...
Programy do instalacji LPG Lovato z wtryskiem bezpośrednim nie są chyba powszechnie dostępne. Pytanie czym twój gazownik diagnozował tą instalację, palcem? Władowałeś się moim zdaniem w wielki problemy z wtryskiem bezpośrednim Lovato. Powodzenia życzę w znalezieniu kogoś kto będzie chciał eksperymentować na twoim samochodzie. Życzę również grubego portfela.
Witam. Spojrzałem w schematy które posiadam i niby w bravie ( 1,4 59kW) nie widać rezystora wtrysku. Napięcie podawane jest bezpośrednio z przekaźnika. Pozdrawiam
Według elsy : Pin 1 czarno/żółty lub czarno/czerwony (2001) idzie do kostki brązowej 10pin (skrzynka z ecu)na pin 8, póżniej zmostkowany jest z innymi przewodami. Zasilanie do tego punktu brane jest z bezpiecznika nr 5 (15A). Pin 2 brązowy do masy w wiązce przewodów wtrysku bezpośredniego Pin 3 niebiesko/szary lub czerwono/szary idzie do tej samej kostki...
Mając escorta jeździłem na rzepaku bez dolewania czegokolwiek i tam była pompa wtryskowa lucas i wtrysk pośredni. Teraz zastanawiam się jak się sprawuje wtrysk bezpośredni i pompa wtryskowa bosch. Pompa coś tam już elektroniki posiada ale gorzej mnie martwi rodzaj wtrysku. Smigał ktoś z Was na OR i takim systemie wtrysku i w jakiej proporcji mieszał...
Sprawa dosyć prosta wymień świece na nowe i przesuń wszystkie cewki o 1 cylinder każda. Zobaczysz czy błąd pójdzie za cewką czy zostanie na cylindrze. ZMierz też kompresje. Jaki masz kod silnika? Dodano po 52 gdyż mechanicy moi radzą: Nie jezdzij do takich bo g.... z tego wyjdzie e90 to nie punto czy megana. Dodano po 54 A nie doczytałem że 2008 więc...
Tak ma być, przecież to bezpośredni wtrysk. Jak będą duże mrozy to może zapali się na dłużej
Wtrysk pośredni kontra bezpośredni. Jeśli już by pasowało (z tłokami) to wtryskiwaczy stara pompa nie otworzy. Napraw starą głowice najlepsze rozwiązanie.
Powiedziałbym że jest to wręcz kultowy temat o tych silnikach :) i warto go przeczytać. Silnik z turbiną jest bardziej wysilony więc automatycznie będzie miał więcej problemów. Do tego thp jest na wtrysku bezpośrednim a vti na zwykłym
Tyle że ABL to komora w głowicy a 1Z bezpośredni . przeróbka pompy i masz bezposredni wtrysk na lince.
Świece sprawdzisz na żarówkę, czyli zdejmujesz ze świecy przewód i odkładasz na bok, dorabiasz kabelek z żaróweczką, potem jeden koniec kabla z żarówką do + aku. drugi koniec do styku świecy. Jak świeci to świeca sprawna. To metoda bez demontażu świec. A poza tym dodam że przy odpalaniu przez 1s jak puści obłoczek czarnego dymu to normalne !! Dodam...
żaden z powyższych: skoda i passat odpada- to są silniki tsi które do gazu słabo się nadają i lubią olej citroen- silnik opracowany z bmw - słaby rożrząd i wtrysk bezpośredni ford- słabe gniazda zaworowe i murowane kłopoty do gazu poszukaj: skoda octawia 1,6 102km chevrolet cruze 1,8 z opcją k7
Można. Wszystkie silniki benzynowe montowane w 307 nadają się do gazowania (poza EW10D z bezpośrednim wtryskiem ale to jakaś zupełna rzadkość). Każda przyzwoita sekwencja będzie się sprawdzać.
Uboga mieszanka spala się wolniej, stąd wyższa temperatura. Azot nie jest łatwo spalić potrzebna jest wysoka temperatura. W normalnych benzyniakach problem NOX praktycznie nie istnieje, bo one nie mają nadmiaru tlenu w spalinach, jedynie w tych na bezpośrednim wtrysku i w dieslach.
Budowa i zasada działania elektronicznych układów sterowania wtryskiem paliwa. - układ wtrysku jednopunktowego - układ wtrysku wielopunktowego - układ wtrysku bezpośredniego
Tutaj masz obrazek od naszego kolegi z forum: Tu masz rację. Tak się dzieje z lejącymi wtryskiwaczami z wtryskiem pośrednim. Takie pokazałeś zdjęcie. A my rozmawiamy o wtrysku bezpośrednim ze sterowaniem komputerowym. Autor tematu ani razu nie napisał, że mu leją wtryski, tylko przelewają. A to zasadnicza różnica. Owszem zdarza się, że można wypalić...
II różni się od I tylko elektroniczną centralką i aktuatorem w miejscu registra na wężu między parownikiem a mikserem. Stosowanie instalacji I generacji w samochodach z katalizatorem jest niedozwolone. Ogólnie rzecz biorąc to I generacja jest odpowiednikiem zwykłego gaźnika, II generacja to odpowiednik elektronicznego gaźnika z sondą lambda, III generacja...
Chyba chodzi o ,,Check Engine"? A przyczyna - zawieszony zawór ssacy na któryms cylindrze Przecież to ta porażka z bezpośrednim wtryskiem - przyczyn tam może być wiele.
Współczesne silniki z wtryskiem bezpośrednim mają problem z nagarem po części z tego powodu, że wtrysk bezpośrednim nadmiernie wychładza silnik (drugą składową jest pobierany olej). Problemem jest głównie nagar na trzonkach zaworowych, które nie są obmywane z nagaru za pomocą mieszanki.
wszystkie PSA 1.9 D i TD (XUD7, XUD9, DW8) są na linkę w WAG-ach nie siedzę to kodów nie podam z pamięci, ale 1.9D, 1.9TD czyli te z blaszaną pokrywką zaworów są na linkę, z tym, że w tych silnikach lubią pękać głowice między zaworami, ale to i tak działa ;) no i mają komory wirowe więc ciężej to odpalić w mocną zimę nowsze Vagowskie 1.9 SDI i TDI z...
w szczególności jak w grę wchodzi wtrysk bezpośredni... To jest w zasadzie konieczność. Nie chciałbym mieć mojego auta na gaźniku :P Chociaż takiego chargera z 69r bym przygarnął :)
Wtryski są sterowane masą .bezpośrednio ze sterownika.Masz trzy opcje: ubity "driver" w sterowniku przerwa we wiązce uszkodzony wtryskiwacz.
Właśnie nie ma nic innego sensownego, rozważałem jeszcze nissanowskie vq35de revup ale jest ich zbyt mało tak samo skrzyń i jeszcze jeden minus to V6 więc 2x wydech i niepotrzebna masa. Teoretycznie mogę wyjąć wtryski i wstawić "zaślepki" i usunąć pompę wysokiego ciśnienia, tylko szkoda bo ten wtrysk robi dobrą robotę. P.S. Chciałbym zerknąć na sterownik...
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Raczej żaden gotowy nie jest przewidziany do sterowania wtryskiem bezpośrednim. piezoelektryczny lub elektromagnetyczny jeszcze nie zdecydowałem To zacznij od tego żeby zdecydować.
1.4t ma wtrysk bezpośredni już - trzeba mieć na uwadze awaryjność wtryskiwaczy Mowa jest o Astrze J a nie K tam nie było bezpośredniego wtrysku, to jest zwykłe mpi, można nawet gazik wrzucić, także żadnego problemu z silnikiem nie ma Jedynie skrzynia ale nie powiedziane że ktoś już tego nie robił, te auta mają już ileś lat. Z resztą temat skrzyń dotyczy...
Jaki gaz zamontowany do wtrysku bezpośredniego?
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
jak ktoś wywalił z pompy ten immo-zaworek i założył zwykły podłączony pod stacyjkę to pętla immo przy stacyjce jest bezużyteczna i można ją wywalić również. daj zdjęcie Twojej pompy wtryskowej to cokolwiek się rozjaśni ten silnik bez grzania świec nie zapali żeby niewiem co, bo tam są komory wirowe, to nie wtrysk bezpośredni że i bez świec zapali
jeśli przekładasz ze wszystkim to możesz założyć każdy zespół napędowy jaki występował fabrycznie w tej budzie bez większych przeróbek, tylko musisz sobie wypruć wtedy najlepiej z całą wiążką elektryczną (przynajmniej częścią silnikową), komputerem, immobilajzerem ze stacyjki i kluczykiem, najlepiej też z półośkami, linkami gazu i sprzęgłą, wężami,...
W czerwcu 2019 kupiłem nowego Mitsubishi ASX. Ma wolnossącego benzyniaka bez wtrysku bezpośredniego, nie ma systemu start&stop a akumulator ma malutkiego Hitachi z odkręcanymi korkami!
Nie ma możliwości montażu innej instalacji lpg niż V generacji z bezpośrednim wtryskiem gazu. Duży koszt ( 2-3 razy drożej niz sekwencyjnej lpg) i pewne jeszcze nadal niedopracowanie oraz niską jakość naszego gazu powoduje , że jest to zupełnie nieopłacalne.
A mnie bardziej ciekawi czy autora stać na nowoczesne auto i to z silnikiem z wtryskiem bezpośrednim. Bo w 1,6 problemem była może cewka albo świece za 100 zł, w takim TSI problemów jest pełno i pełno zabawek, których koszt jest ogromny Pomijając że nawet chyba sami producenci przy 1,0 Ecoboost i TSI deklarują żywotność tych motorów na poziomie 200...
1.9dti W silniku 1.9 dTi wtrysk bezpośredni realizowany był za pomocą sterowanej elektronicznie rotacyjnej pompy wtryskowej i mechanicznych wtryskiwaczy.
Witam serdecznie, Przy okazji szukania samochodu nasunęło mi się pytanie i nie mogę nigdzie znaleźć informacji na temat. W czym technicznie tkwi problem w zasilaniu LPG w stanie ciekłym za pomocą fabrycznie zainstalowanych wtryskiwaczy piezoelektrycznych? Za pośrednictwem instalacji bezpośredniego wtrysku z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi już realizowano...
"bo w ciągnikach są silniki z wtryskiem bezpośrednim i maksymalne obroty eksploatacyjne to 1800 obrotów" Mowa tu o c 360 gdzie moc znamionowa – 38,2kW (52 KM) przy 2200 obr./min więc skąd 1800 obr./min jako maksymalne obroty eksploatacyjne ?
Kręcenie przy turbinie ma sens jak wali czarnym dymem lub nie ma mocy. Coś zakłóca proces spalania paliwa i mogą to być niewłaściwe rozpylacze, źle założone, nieoryginalne uszczelnienie wtryskiwaczy, złe paliwo, za niska kompresja. Silnik ma wtrysk bezpośredni czy do komór w głowicy ?
wymontować wtryskiwacz z głowicy Tam nie ma wtrysku bezpośredniego więc tylko zdjąć przepustnice razem z wtryskiwaczem [/s]
Auta nie garażuję narazie więc celowałbym np w skodę 3 lub 4 kombi benzynę (chyba mają ocynk) albo ix35 (tu nie wiem jak z rudą). Może i mają ocynk ale nie sa stabilne mechanicznie (wszystko tsi), do tego przy wtrysku bezpośrednim z lpg jest kłopot bo instalacja droga i nieopłacalna. Może jakaś hybryda? Generalnie po mega stabilnej hondzie w sensie...
TDI czyli z intercolerem Raczej to : TDI- Silnik wysokoprężny doładowany z bezpośrednim wtryskiem, dokładnie producent silnika opisuje to jako : TDI-Turbodiesel Direkteinspritzer zwykły diesel masz na myśli oznaczenie DT to: TD- silnik wysokoprężny doładowany ze wstępną komorą spalania (lub komorą wirową) oba typy mogą mieć intercooler, wtryski raczej...
Ogólnie 330 ma świece i po 30 sekundach ich grzania sprawny silnik musi odpalić, a 360 to wtrysk bezpośredni więc nie ma o czym mówić.
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
Jest to bezpośredni wtrysk PB, jest to na tyle świeży silnik że nie ma tego jeszcze opracowanego na LPG także na tą chwile zostaje zgłoszenie się do producenta jakiejś instalacji czy opracują coś pod ten silnik albo uzbroić się w cierpliwość bo pewnie za chwile coś się pojawi do tego modelu
Reszta nadaje sie ? jaki dokladnie silnik sie najlepiej nadaje ? a dlaczego nie GDI? To bezpośredni wtrysk paliwa, nie ma dobrych i tanich instalacji do takich silników, po prostu unikaj silników GDI.
To jest silnik TSI - turbodoładowana benzyna z bezpośrednim wtryskiem, 265KM to jest seryjna moc tego silnika, a nie przebieg ;) Więc raczej nie sądzę, by ktoś tam LPG pakował, a jeśli już to tylko VI generacja, czyli bezpośredni wtrysk fazy ciekłej.
Największym problemem w direct jest zmiana paliw. Można by całkowicie zrezygnować z benzyny, bo na LPG będzie palić bez problemu i przy dużych mrozach, ale niestety nie jest to zgodne z przepisami. Żadna instalacja gazowa nie uzyska homologacji jeśli będzie uniemożliwiać pracę na podstawowym paliwie.
Na benzynie nie pożyje zbyt długo co dopiero gdybyś zamontował lpg po taniości Dodano po 2 Bezpośredni wtrysk rozciągający się łańcuch i dużo by wymieniać nie zbyt żywotna jednostka
Tak ma być to jest płomieniówka i wtrysk bezpośredni, a sterownik jest pod maską na prawym puklu w ok. alternatora.
przy sterowaniu Mosów wstawiane są tzw Fet drivery ,zajmują dużo miejsca i są osobnym układzikiem ,a ja chcialem go pominąć i sterować wtryskiem bezpośrednio z procesora możliwie najprostszym sposobem. Oporność tranzystora nie ma tu chyba żadnego znaczenia oporność wtryskiwacza 1.3Ω napięcie 12 V
W sterowniku LPG masz emulator wtryskiwaczy. Podpiąć wtryski bezpośrednio do ECU i zobaczyć czy błąd od wtryskiwaczy zniknie.
Wtryskiem bezpośrednim paliwa do komory spalania, miał być hi-tec wyszło jak zwykle. Silnik nie nadaje się do zagazowania, wszelkie instalacje pośrednie, wtrysk benzyny na określoną liczbę obrotów, to tylko ciekawostki techniczne i do tego kosztowne.
Zawsze schodzi ciśnienie czy to benzyna czy diesel układy nie utrzymują cały czas na zgaszonym ciśnienia w benzynie np. 50bar w wtrysku bezpośrednim czy dieslu 250b
Gazu chyba nie założysz. Wtrysk bezpośredni benzyny.
Chińczyk z 2018 wszystkie są podobne A wtrysk bezpośredni to jak sam nazwa wskazuje wtryskuje bezpośrednio mieszankę do komory spalania... Tak więc zweryfikuj to trochę....
Witam, ten silnik to D4 z bezpośrednim wtryskiem benzyny, nie wiem czy znajdziesz do tego instalację gazową, może coś z BRC, ale tego nie wiem, instalacja musi być SPECJALNA DO SILNIKÓW Z BEZPOŚREDNIM WTRYSKIEM BENZYNY, bo inaczej uszkodzisz sobie wtryskiwacze benzynowe.
Jak silnik benzynowy starszego typu Jego "wiek" nie ma znaczenia, najważniejsza sprawa to stopień sprężania, z dużym źle będzie znosił mało oktanowe paliwo, z małym pojedzie na wszystkim co jest w stanie odparować. Nie wiem na ile ECU może wysterować kąt wyprzedzenia zapłonu - podobno jest to różnie w różnych autach. No i pytanie co z wysokociśnieniowym...
Temat na tyle mnie zaciekawił że aż co nieco poszukałem I oto czujnik ciśnienia odpowiedni do zastosowania jest używany jako: -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZI z bezpośrednim wtryskiem benzyny (ciśnienie do 20MPa) -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZS z układem Common Rail (ciśnienie do 200MPa) -Czujnik ciśnienia płynu hamulcowego w modulatorze...
Same wtrysku bezpośrednio zmierzyłeś, oporność plus zwarcie do masy?
peter181, nie ma sensu, bo elektronika szybko się starzeje i nie warto inwestować na przyszłość. Np. do silników z wtryskiem bezpośrednim benzyny jeszcze nie ma LPG.
takie instalacje mają sens w silnikach turbo, gdzie mieszanka w kolektorze ma temperaturę powyżej 100*C - wtedy woda ma szansę odparować jeszcze przed zassaniem do silnika.. stosuje się też wtrysk wody tuż za IC - żeby woda miała czas odparować w NA temperatura w dolocie ma ok 60*C w takich warunkach woda nie odparuje.. rozwiązanie to wtrysk bezpośrednio...
Kolego zanim coś napiszesz to się zorientuj czy aby na pewno masz rację, podpytam o Agisa do wtrysku bezpośredniego to może Ci się rozjaśni
Di tech to jaki wtrysk ? bezpośredni. Jeszcze raz napiszę , zepsuty wtrysk na sam początek kontrola kompresora.
A dlaczego instalacja np. na STAGU 400 DPI, dedykowanym dla silników z wtryskiem bezpośrednim nie może działać poprawnie ( i bezpiecznie) na oryginalnym kolektorze ?
A czy dzieje się coś? W sensie że spada też moc ogrzewania albo wyraźnie widać niedogrzanie silnika bo Ci spalanie znacząco wzrosło? Pytam bo, bez urazy, Twoje pytanie jest świetną odpowiedzią - odpowiedzią dlaczego od kilkunastu lat zdecydowana większość producentów aut (jeśli w ogóle umieszcza wskaźnik temp na zegarach) programuje go tak by pokazywał...
Możesz pobawić się ze zrobieniem komutatora, do którego przez szczotki doprowadzisz prąd. Lamelki komutatora (w ilości zależnej od ilości biegunów silnika) trzeba odpowiednio połączyć z pierścieniami, z których kolejnymi szczotkami można odebrać zasilanie silnika. Oczywiście taki twór trzeba odpowiednio umieścić na wale silnika. Żeby regulować prędkość...
jeżeli masz wtrysk bezpośredni to wszystko się zgadza ja na twoim miejscu czekał bym na STAG DPI 2 lata testują więc coś sprawdzonego dadzą, ale to w drugiej połowie 2010r.I benzynka będzie gdzieś 20%
Tyle że LPG jest obecnie w odwrocie niestety nowe auta z wtryskiem bezpośrednim są trudne w założeniu gazu i regulacji oraz co najważniejsze nie chodzą w 100% na gazie. Są instalacje wtrysku fazy ciekłej przez orginalne wtryskiwacze i pompę wysokiego ciśnienia ale cena jest zaporowa.
Tylko, że cena V generacji pod wtrysk bezpośredni jest trochę inna.
"jaki w samochodzie jest system wtrysku?". Peugeot 2.0 hdi 136 km, typ wtrysku bezpośredni Common Rail.
Z tym umiejscowieniem nie jest tak źle. Na pewno lepiej byłoby gdzieś u góry ale w tym aucie ciężko wygospodarować miejsce.W golfie 4 jest lepiej bo można upakować to w schowek nad radiem który jest znacznie wyżej..Wszak nie patrzymy na niego cały czas tylko od czasu do czasu. Po kilku dniach już wszystko jest intuicyjne. Początkowa wersja była na zasadzie...
Tylko że jak cześć świeżego ładunku mieszanki przedostanie się do układu wydechowego to ani ekologiczne ani ekonomiczne a nie da się chyba komory rezonansowej zestroić na całym zakresie pracy silnika i co znowu nas czeka skracanie dolotu albo skracanie wydechu? owszem można jak w drugim prototypie dać wtrysk bezpośredni do komory do fazy sprężania ale...
Ok dzieki Duda czyścił wtryski bezpośrednio do układu wtryskowego nie wlewał do baku. Ja mam zamiar zrobić tak samo tylko jeszcze nie wiem jak to zrobić ponieważ mój filtr paliwa znajduje się pod spodem auta, rozumiem że nafta się nie nadaje i nie mam zamiaru tego robić kiedyś na YouTube widziałem filmik jak facet zlał cały Olej z silnika I wlał Olej...
Pociągnij go z Placzka i zobacz, czy zapali. Jak nie, to mogła ropa zamarznąć. Sprawdź też, czy się gdzieś nie zapowietrza. U mnie, gdy było -5, zaczęła się sączyć ropa przy filtrze paliwa, który chyba za słabo dokręciłem, mimo tego w lecie było ok. Teoretycznie może być problem z grzaniem świec, ale TDI to wtrysk bezpośredni, więc powinien odpalić...
Tu masz jak to trzeba zrobić we wtrysku bezpośrednim. Tu nie ma czujnika ciśnienia! Zdaje mi się, że rozmawialiśmy o Punto II i STAG QBOX... na filmie mówią o możliwości strojenia po korektach krótkoterminowych, czytanych z OBD. Ale nie jest to rozwiązanie z wyboru, tylko z konieczności. Trzeba też pamiętać, że w tych samochodach (GDI/FSI) silniki...
2.0 140KM to wtrysk bezpośredni. głupoty piszesz chyba odwrotnie- silnik renault 1998ccm o kodzie F5R 700, F5R 701 (moc 140KM) czyli 2,0 IDE posiada własnie bezpośredni wtrysk banzyny (produkcja w latach 2002-2005)
Silnik z wtryskiem bezpośrednim benzyny można teoretycznie odpalić bez rozrusznika można też wspomagać nim odpalanie gdy rozrusznik słabo kręci.
Silnik 2.3HPI to to samo co 2.3 JTD Fiata 16 zaworów i wtrysk bezpośredni 115 KM. Ecu jest za akumulatorem.
Znalazłem. Świeca SN150 (cyr. СН150) ma moc 400W i pobiera prąd 45–47A. Osiąga temperaturę 900–950°C po 40–60 sekundach. To by się zgadzało, ale przy napięciu obniżonym do ok. 8.5 V. Rezystancja w tym stanie 0.18 Ω. Przy napięciu ok. 11 V teoretycznie prąd wyniósłby 60 A, ale mocniejszym rozgrzaniu drutu natężenie prądu zmaleje. https://studref.com/423801/tehnika/osobe...
Tak, to wtrysk fazy ciekłej. Nie polecam ze względu na koszty i awaryjność. Minimalna nieszczelność wtryskiwaczy prowadzi po pierwsze do konieczności "dobijania" ciśnienia w instalacji na postoju, co powoduje rozładowanie akumulatora, a po drugie, gdy instalacja się uśpi i tak dochodzi do zapowietrzenia układu wtryskowego i/lub "zalania" silnika fazą...
bezpośredni wtrysk wtrysk bezpośredni benzyny bezpośredni wtrysk paliwo
płyta bosch kondensator paliwo vectra zbiornik blaupunkt pobór prądu
brama dwuskrzydłowa brama dwuskrzydłowa
Wpływ łączenia akumulatorów równolegle na natężenie prądu Schemat sterownika zmywarki Whirlpool ADG 875