wtrysk honda

Znaleziono około 329 wyników dla: wtrysk honda
  • Honda Accord V- nierówna praca silnika, szarpanie

    1. normalny zakres obrotów silnika na luzie to ~800 rpm (600 to conajmniej głupota). 2. pasek o którym pisałeś jest integralną częścią rozrządu i tak jak ktoś wcześniej pisał minimalizuje drgania silnika ale to na pewno nie jest Twój problem. Tak jak piszą poprzednicy też wydaje mi się, że dostaje...

    Samochody Mechanika   15 Wrz 2012 17:36 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 16978
  • Honda accord 2,0 ies. Jak założyć gaz do tego auta?

    Proponuje jakiś wtrysk.

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Mar 2006 20:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1445
  • Honda accord nierówna praca silnika

    Nierówna praca była spowodowana przez przytkane wtryski

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Lut 2007 13:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2961
  • [Honda Civik '92] 1.5 nie zapala

    Sprawdz regulator ciśnienia wtrysku.

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Cze 2007 09:50 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 3537
  • Honda civic 98 - rozgrzany silnik stuka.

    a może tylko jestem przewrażliwiony... Jakość nagrania nie jest najlepsza(tel) ale chyba oddaje to o co mi chodzi. Jak jest zimny to jest ok ale jak się nagrzeje to zaczyna cykać. A może to wtryski?

    Samochody Mechanika   30 Kwi 2009 19:22 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 8276
  • Honda Civic V - czy dostępne części gaźnika?

    Wszystko co znalazłem to ceny z kosmosu, zaworek naprawiłem za pomocą kleju przewodzącego, jednak i tak nie on był winny niewłaściwej pracy gaźnika ale go ogarnąłem. Następnym razem jak będzie miał jakieś fochy to go po prostu wywalę razem z silnikiem i wstawię większy, bardziej cywilizowany na wtrysku.

    Samochody Mechanika   21 Lis 2011 19:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4786
  • Honda Civic '92r - odpalanie zimnego silnika

    To jest disel? Jeśli tak to prawdopodobnie pompa wtrysku.

    Samochody Początkujący   29 Sie 2012 22:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1890
  • Honda civic v 1.5 d15b3 - Rozrząd bezkolizyjny?

    D15b3 to 1.5 na gaźniku (wygląda prawie identycznie jak 1.3) ma 16 zaworów i jest kolizyjny. D15b2 jest na wtrysku.

    Samochody Mechanika   09 Lip 2013 16:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2952
  • honda Civic 1.3 1993 r nie chce odpalic auto sie trzęsie śmierdzi benzyna

    Hi co masz gaźnik czy wtrysk?

    Samochody Początkujący   14 Wrz 2014 11:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1848
  • Honda cbr 600rr pc40 - przydławia sie i gaśnie podczas jazdy

    Proszę sobie nie żartować, coś odcina zapłon, zmieniłem przepustnicę, obiema listwami wtrysków.

    Motocykle, Motorowery   09 Cze 2019 11:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 210
  • Wypadanie zapłonów Honda Civic '02 [D16V1]

    Witam a wiec tak po dłuższej nie obecności już wszystko wyjaśniam. Mój Mechanik nie bardzo potrafił zdiagnozować co jest bo sprawdził co mógł i było ok, tak wiec nie pozostało mi nic innego jak wybrać sie do ASO Hondy. Auto stało u nich na warsztacie od 11 do 15:30 bo sami dokładnie nie wiedzieli co...

    Samochody Początkujący   26 Lip 2011 12:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7517
  • Honda prelude IV 2.0 16v - Kopci na biało

    Witam wszystkich. Jak w temacie moja hondzinka ma problem z kopceniem. Miałem ją oddać do mechanika ale iż ostatnio dużo w nią inwestowałem postanowiłem zrobić to samemu. Dzieje się to tak że po odpaleniu po chwili kopci na biało a po dodaniu gazu auto zamienia się w lokomotywę parową ;D. Dałem ją do...

    Samochody Początkujący   28 Lut 2014 10:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1530
  • Honda Civic - Sonda Lambda

    A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Kwi 2007 14:09 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 21315
  • Honda Civic 1.4 97r - Honda Civic 1.4 D14A2 brak iskry

    Immobilaiser czyta kluczyk? Wypnij kostkę od wtrysku. I sprawdź czy indzie napięcie na wtryski. Jeżeli nie to czujnik położenia wału, jeżeli go masz. Jak go nie. Ma to moduł w aparacie wymień. Bo w nim jest ten czujnik. Wiem że niby na innej hondzie ten aparat niby działa, ale wcale nie jest powiedziane...

    Samochody Początkujący   25 Sty 2015 18:02 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 7716
  • Honda CR-V niski poziom napięcia sondy Lambda

    Witam forumowiczów Trochę czasu spędziłem szukając podobnych tematów ale się nie udało, więc zakładam nowy. Problem wyniknął po przejechaniu ok. 400km od zamontowania instalacji gazowej. Honda rocznik 2002, silnik K20A 2000cm3, po tunnigu profesjonalnym - dodatkowy komp, turbina. Pojawia się błąd P0130...

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Wrz 2008 08:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 3832
  • Honda Accord VII 2007 i-CTDI - Tryb awaryjny po przekroczeniu 3200obr.P1065&

    Witam wszystkich serdecznie. Jesteście moją ostatnią deska ratunku. Być może ktos sie już z tym spotkał lub postawi jakąś trafną diagnozę. Samochód to Honda Accord 2.2 ictdi 2007r. Silnik pali od strzała, zimny , ciepły, nie ma znaczenia. nie kopci nie stuka, pracuje równo. Problem zaczyna sie kiedy...

    Samochody Początkujący   05 Mar 2014 10:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 5940
  • Honda Civic 1.5 16V problem z ssaniem , ssanie

    Witam mam problem z samochodem Honda Civic 1.5 16V Sedan 92r. jest to "chyba" jedno punktowy wtrysk i po odpaleniu silnik ma ok 2000obr. do czasu az sie nagrzeje do pełna czyli do ok 80-90stopni(25minut sie nagrzewa az wyłaczy ssanie) wtedy obroty juz spadają , sprawdzalem kody błyskowe nie wykazują...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Gru 2006 23:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 6740
  • honda crx elektryka pompa paliwa

    Tam powinien być przekaźnik podwójny (dwa w jednej obudowie) minimum 7 pinów. Jeden zasila wtryski, drugi pompę. Sam przekaźnik pompy sterowany masą z pinu A4 sterownika. Zasilanie jego cewki podwójne, każde zabezpieczone diodą, z 50- ki(rozrusznik) i z wyjścia przekaźnika zasilającego wtryski. Zasilanie...

    Samochody Początkujący   10 Mar 2013 03:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2232
  • Honda Accord- regulacja wolnych obrotów

    Opis Hondy Accord 1990-1993Regulacja wolnych obrotów w silniku z wtryskiem PGM-FI. Kiedy dokonywac regulacji wolnych obrotów? Instrukcja podaje aby kontrolowac predkosc wolnych obrotow (Idle) raz na 24 miesiace lub 50 tys kilometrów. Na logike nalezy wykonywac ja zawsze kiedy wolne obroty spadaja...

    Samochody Technika   31 Sie 2005 13:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 8162
  • HONDA, CIVIC EK4 VTI, nie odpala a wszystko ok.

    witam wszystkich . wpadłem tu bo juz mnie zagina to auto. honda civic ek4 vti 160KM 96r. 3d. silnik b16a2 auto nowy akumulator kreci pięknie , nowe świece ,, przewody wysokiego nowe iskra jest prawidłowa nowy filtr paliwa paliwo dociera do listwy pompa paliwa ok wtryski maja napiecie i sygnał przerywany...

    Samochody Początkujący   10 Kwi 2011 07:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2707
  • Honda Concerto 1.516V nie chodzi na benzynie

    Autko jak w temacie na wtrysku jednopunktowym z dwoma wtryskiwaczami Dual Point. Mianowicie w autku jest lpg na ktorymhonda pracuje elegancko w momencie przełączenia na paliwo od razu gasnie. Po wstepnej diagnozie wynika ze: pompa paliwa nie pracuje,na wtryskiwaczu na jednym z pinów jest 8V. podczas...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Sty 2009 00:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1137
  • Honda pracuje nad hybrydowym autem z 3 silnikami elektrycznymi i 1 benzynowym

    Firma Honda Motor stworzyła prototyp hybrydowego samochodu elektrycznego (HEV) z dwoma silnikami, benzynowym i elektrycznym, napędzającymi przednią oś oraz dwoma niezależnymi silnikami elektrycznymi napędzającymi tylne półosie. Producent zamierza dorównać osiągom silnika V8 przy zachowaniu sprawności...

    Newsy   07 Gru 2011 22:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1449
  • Emulator wtrysku i oporność

    Witam. Poczytałem troche postów na temat emulatorów wtrysku ale nie wszystko jeszcze kumam. Wiem, że sama emulacja polega na zastapieniu wtryskiwacza opornikiem. Czy ten opornik powinien mieć taką sama oporność jak wtrysk??? Z tego co widze na schematach połączeniowych to zasilanie pozostaje na wtryskach...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Sie 2004 11:07 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3456
  • Brak iskry honda accord

    Witam! honda chodziła bez problemu, ale wywiało uszczelkę pod głowicą, wymieniłem tyle żę nie mogę jej odpalić, brak iskry wtryski, stoją, pompa paliwa stoi, nie zapala się kontrolka check engine przed wymianą sie zapalała i po chwili gasła tak jak powinno być, dodam że podczas próby odpalenia owa kontrolka...

    Samochody Archiwum   29 Mar 2009 09:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2415
  • honda legend 92 cupe KA8 brak prądu do pompy paliwa

    witaj nie znam się typowo na japońcach ale miałem identyczny przypadek w oplu problem był w podłączonym szeregowo zaworze wtrysku pomiędzy zapłonem a pompą paliwa tu była wtyczka uszkodzona na wtrysku jeżeli mas schemat zobacz czy nie masz podłączono jakiegoś elementu szeregowo być może to on może być...

    Samochody Początkujący   13 Lut 2010 18:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1916
  • Gdzie podłączyć ten przewód - Centralka LPG I generacji Honda Civic 1.3

    juz ci mowie kolego z tego co widze ktos cie zrobil w konia centralka jest do reduktora podcisnieniowego wiec nigdzie go nie podlaczaj potrzebujesz takiej ktora sama generuje dawke gazu po wlaczeniu zaplonu jest taka jak do aut z wtrzskiem tylko ma literke g jak gaznik chyba ze masz auto na wtrysku wiec...

    Samochody Instalacje Gazowe   07 Cze 2011 22:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3656
  • Honda CIVIC 1.6 Kłopot przy zapalaniu

    Witam, Jeżeli jest to układ wtryskowy to powinien być piąty wtrysk w kolektorze. Pomaga przy rozruchy zimnego silnika. Sprawdź czy on podaje paliwo. Również sprawdź czujnik temperatury płynu bo to z niego powinien być sygnał kiedy ten wtrysk ma pracować a kiedy nie.

    Samochody Początkujący   08 Kwi 2012 09:12 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3399
  • Honda Pantheon nie odpala.

    Witam Wszystkich serdecznie. Posiadam w/w skuterek z silnikiem 150 4T (wtrysk)2003r-niestety nie odpala! Iskra mocna, wtrysk podaje paliwo i nic, jedynie czasem słaby zapłon i ogień w dolocie. Ciśnienie idealne, rozrząd sprawdzany, świeca zmieniona, podmieniony komp, zmienione paliwo, podmieniona cewka....

    Motocykle, Motorowery   29 Lis 2019 18:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2467
  • Honda Civic VI 1.4 16V z lpg silnik nie odpala d14a2

    Witam Auto oczywiście rano odpalane na benzynie,wtrysk pewnie wielopunktowy,problemem może być to że centralka gazowa odcina wtryski z benzyny.Multimetrem możesz sprawdzić czy napięcie dochodzi do nich ,podczas kręcenia rozrusznikiem.

    Samochody Początkujący   20 Cze 2013 08:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1965
  • Honda Civic aerodeck nie odpala na zimnym silniku

    zrobiłem samo diagnostykę i jedyne co udało mi sie uczynić to skasowanie błędu poduszek SRS...łącze diagnostyczne jest obok skrzynki bezpieczników na dwa piny zwarłem przewody i po skasowaniu błędu poduszek nic się nie dzieje na liczniku...zaznaczę iż kupiłem preparat do czyszczenia wtrysków do silników...

    Samochody Początkujący   16 Maj 2014 13:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1947
  • Honda Accord nierówna praca na wolnych obrotach

    Witam wszystkich mam taki problem ze moja 2.0 honda accord nierówno pracuje na wolnych obrotach ( chodzi na 800 obr/min spada do 500 obr/min rosnie do 800 i tak wkoło macieja) .Honda jest na gazie ale to nie ma znaczenia bo zanim ją zagazowałem to tez tak chodziła na benzynie . Silnik jest 2.0 16v wielopunktowy...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Lis 2019 05:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 20204
  • Honda Accord 1.8 Vtec serwis sie poddał...

    To jaki masz ten czas wtrysku?

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Lis 2009 18:19 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 27471
  • Honda CBR 1000 F i Honda VFR 750 RC36

    Trochę ograniczony budżet powoduje szukanie czegoś taniego. Radził bym zastanowić się ile jeszcze zostanie Ci kasy ewentualne kosty wymiany świec, płynów, klocków itp. Licz się z tym, że za regulacje V-ałki zawsze liczą sobie więcej, poza tym nie pamiętam jak one mają regulowane luzy zaworowe, a tu też...

    Samochody Eksploatacja   24 Paź 2010 09:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4045
  • Honda Accord 97r - dławienie/szarpanie przy stałej prędkości

    Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety...

    Samochody Mechanika   06 Cze 2011 15:06 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 20099
  • Honda Civic 1.4 2003 7 gen. dziwne zachowanie ECU

    zacząłem się przyglądać sygnałom sterującym pracą cewki (sondy do wysokich napięć nie mam więc tylko po stronie sterowania) oraz wtryskiwaczy. zauważyłem, na wtryskiwaczach spore zakłócenia (spadek napięcia, w sytuacji gdy wtryskiwacz nie chodzi, więc powinien mieć >12V, o kilka V) akurat przy wyłączaniu...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Wrz 2011 14:48 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5300
  • Honda - Honda Civiv 94r. D15B7 przerywa podczas jazdy

    Witam! Mam problem z moja hanią. Generalnie jest problem tego typu, że gdy ją odpale zaczyna przerywać tak jakby brakowało jej iskry. Świece nowe. Pod kolektorem dolotowym nowa uszczelka. Podmieniałem Aparat nic sie nie zmienia, podmieniłem tez TPS wyczyscilem przepustnice i krokowy bez skutku. Najbardziej...

    Samochody Mechanika   09 Lis 2012 11:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1350
  • Honda Civic V Eg8 - Wiązka Obd0 -> Obd1 + Vtec-e jak to rozgryźć?

    Witam. Mój samochód to Honda Civic 5gen sedan 1994 rok. Aktualnie w samochodzie jest silnik D15b2 (wtrysk dwypunktowy), wiązka Obd0. Z racji iż silnik pada, chciałbym zainstalować silnik D15z8 z Hondy Civic Mb9, 1999 rok, wersja angielska, wiązka i system Obd1 (katalogi mówią o systemie Obd2b). Wypiszę,...

    Samochody Początkujący   01 Wrz 2013 21:52 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3255
  • HONDA civic EJ9 - Zakodowane immo auto kręci , ale nie odpala

    Witam Mam następujący problem . Honda civic 1998 3d 1,4is. Rozkodowane zostało immo w hondzie civic czerwonym kluczykiem przypadkowo , auto nie reagowało na tradycyjne kluczyki ponieważ, kluczyk serwisowy wprowadził immo w stan oczekiwania na zakodowanie kluczy. Klucze zostały przypisane z powrotem...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Lut 2019 23:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4575
  • Honda Civic/LPG Prins - Prins VSI gaśnie przy przełączaniu na LPG Honda Civic

    Witam Koledzy odgrzewam stary temat ponieważ borykam się z tym problemem od ok pół roku. Mam instalację Prins VSI w Hondzie Civic Ufo z 2008 roku z silnikiem 1.4. Pół roku temu samochód gasł mi przy przełączaniu na LPG. Po nocy zawsze gasł i zawsze gdy silnik wystygł całkowicie. Przełączał sie...

    Samochody Instalacje Gazowe   19 Paź 2017 20:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1074
  • Honda CRV IV USA zamarzający parownik

    Dzień dobry, Jestem posiadaczem Hondy CRV IV 2013r. benzyna 2,4 wersja z USA i mam problem z klimatyzacją. Sprężarka pracuje ciągle, nie wyłącza się przez co po kilku minutach zamarza parownik. Efekt jest taki, że w aucie przy włączonej klimie zaczyna się nagle robić duszno. Autoryzowany serwis Hondy...

    Samochody Początkujący   21 Lip 2019 12:09 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 540
  • HONDA ACCORD

    Może pomocny będzie link do obszernej instrukcji serwisowej tego modelu dostępnej on-line, w wersji angielskiej: Świetny link dla grzebiących pod maską. Nie wiem jak w wersji gażnikowej, ale w przypadku auta z wtryskiem bywały problemy z głównym przekażnikiem (main relay) zasilającym między...

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Kwi 2003 19:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5179
  • Honda Accord 1.8VTEC - jaką instalację gazową?

    Zamontuj wtrysk sekwencyjny Elpigazu z komputerem Eliza i wtryskami Stella. W Toruniu montują to już za 4100zł.

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Cze 2004 08:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4590
  • honda civic.. nierowno pracuje na zimnym silniku

    Nie wiem jaką Hondą jeździsz. Ja mam 1,5 Vtec na wtrysku (1995). Silnik /a dokładnie rozrząd/ ma specyficzną budowę. Nacisk na zawory przenoszony jest za pomocą rolek. Jeśli luzy zaworowe są za małe (a tak miałem) to gęsty olej nie dawał się wycisną spomiędzy rolek i krzywek zaworów. Efekt - zawory na...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Lis 2005 17:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 11778
  • Jak ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku w Rover/Honda TDI (EDC)

    Witam! Od niedawna jestem posiadaczem Rovera 420 DI ( silnik 20T2N 105PS taki sam jak w Hondzie Acorrd 2.0TDI). Po zakupie okazało się że świece żarowe są do wymiany silnik ciężko zapalał na zimno. Aby je wymienić zdemontowałem pompę wtryskową zasłaniała ostatnią świecę(mam warsztat samochodowy ale...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Paź 2014 21:49 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 28125
  • Honda Accord-podciśnienie

    Chciałem dobrze :) ta honda jest na wtrysku PGM-FI czy z gaźnikiem i urządzeniem Carb-box czy tak jakoś ( idzie do niego niezliczona ilość wężyków,tzw "koszmar hydraulika" :) )

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Lut 2006 02:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2571
  • Honda Accord - gaz + Bingo S4 pewien problem....

    tak to jest sroba do spuszczania kompensatu a co do samego reduktora to zamontowalem ich kilka w okresie wielkiego bumu i dwa juz wymienilem po przebiegu 35ys km i pewnie natym nie koniec ale cuz gwarancjia ogolnie to wielki baadziew a sprawdz jeszcze filtr i wypusc ten syf Syfu nie...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Maj 2007 17:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3387
  • Honda Civic + Bingo s = check> Sonda?

    cze problem w twojej hondzie polega na tym ze niemasz założonego emulatora na wtryskiwacze to jest takie małe urzadzenie które rozcina wtryski na gazie a robi to w ten sposob ze stawia taki opór zeby komputer nie mogł otworzyć wtrysku ale zeby miał połaczenie z wtryskiem. Jeżeli nie bedziesz miał tego...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Paź 2006 17:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2510
  • poszukuję pilnie schematu instalacji honda civic 1.4 16v 96r

    mam problem ze swoim samochodzikiem, honda civic 1.4 16v 96r, problem to auto kręci, nie zapala, brak iskry, sterowanie na wtryski nie działa, pompa nie podaje paliwa, aparat zapłonowy jest dobry, immo gaśnie, bezpieczniki, przekaźniki ok. proszę o radę jeżeli ktoś się już z tym spotkał, z góry...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Kwi 2007 21:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3878
  • honda civic 1.7ctdi z 2002 - odciecie zaponu

    Osobiscie radzil bym, nie odcinac zaplonu tylko zasilanie wtryskiwaczy.Uklad jest banalnie prosty poniewaz w samochodzie jest juz przekaznik odcinajacy wtryski, wystarczy aby w jego obwod cewki przekaznika wlaczyc dodatkowy wylacznik.Nie wiem gdzie znajduje sie w twojej wersji samochodu, ale w Hondzie...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Sie 2008 19:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1986
  • Honda civic 95' coupe, duże spalanie.

    Witam posiadam Hondę jak w temacie silnik D15B7(1.5 wtrysk wielopunktowy, brak vtec) Auto przejechało oryginalnie 215tysięcy kilometrów, serwis na bierząco, silnik odpala bez problemu, po najwyżej 3 obrotach wału, spalanie oleju 1-2l/10000km. Problem jednak polega na tym, że auto w mieście (Wrocław)...

    Samochody Początkujący   20 Maj 2009 16:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4347
  • Honda VFR800 na 3cim cylindrze nie ma iskry

    Motor rozebrany do naga, i na nasze nieszczęście nie ma zewnętrznego modułu zapłonowego. Każdy jeden wtrysk i każda jedna cewka zapłonowa sterowana jak pisałem prosto z jednostki centralnej, wszystko zgadza się ze schematem. Kolejność byłą taka - motor ze wszystkim orginalnym, padł regulator napięcia...

    Motocykle, Motorowery   04 Cze 2009 03:44 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3579
  • Honda Accord 2.0TDI 105KM 1997 Problem z rozruchem

    witam! jestem swieżym posiadaczem Hondy Accord 2,0Tdi. wszystko było ok do czasu wyskoczenia mrozu -20 st C, przy tej temperaturze auto zapala, ale za chwilę gaśnie, a po ponownej próbie w silniku zaczyna coś stukać. Czy ma to związek z nastawnikem, czy też wtryskiem sterującym. auto ogólnie zachowuje...

    Samochody Mechanika   22 Lis 2009 18:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2042
  • honda civic 1.4 96 trudności z odpaleniem

    honda civic 1.4 96 trudności z odpaleniem. Muszę długo kręcić rozrusznikiem aby odpalił po dłuższym postoju. Usterka nastąpiła nagle. Immo gaśnie, ma się wrażenie że nie dochodzi paliwo ale ciśnienie na listwie jest od razu po włączeniu zapłonu. Iskra jest, choć na świecach niezbyt równa /świece 6 miesięcy/....

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Mar 2011 12:27 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 8200
  • Honda Civic sedan 93r. 1,5 v16 nie zawsze odpala

    Posiadam wyżej wymieniąną Hondę. Około dwa lata temu założyłem do niej instalację gazową, po jakimś czasie wystąpiły problemy. Nagrzany silnik nie zawsze chciał odpalać z benzyny. Np. gdy go zgasiłem i wyszedłem na chwile. Wchodził na obroty i gasł. Kilka razy kręcenie silnika nie dawało efektu. Ratowałem...

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Wrz 2009 22:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1963
  • Honda Civic 5 gen. przekaznik pompy paliwa brzeczy

    Nie twierdzę że nie masz racji,przytoczyłem twój post zamiast pierwszego,a konkretnie chodzi mi o przekażnik systemowy zasilający pompę paliwa i układ zapłonowy i wtrysk.W hondzie spotkałem się z tym że przekażnik ten zasilał pompę paliwa,wtryskiwacze i układ zapłonowy.

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Gru 2010 23:05 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 10072
  • Falowanie obrotów w hondzie civic 4g 1,6l 16v

    Wszystkie Hondy civic 4 generacji (te z wtryskiem PGM-Fi) mają lampkę samodiagnostyki umiejscowioną w tablicy wskaźników oraz czerwoną diodę LED zamontowaną w urządzeniu sterującym . Po włączeniu zapłonu lampka ostrzegawcza samodiagnostyki zaczyna świecić w celu sprawdzenia żarówki. Po kilku sekundach...

    Samochody Mechanika   06 Mar 2011 17:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6843
  • Honda civic 1,3 16v gaśnie na wolnych obrotach.

    Witam mam problem z Honda civic 1,3 16v na gaźniku. Otóż gaźnik został wymieniony przed wymianą były te same problemy, a mianowicie: gaśnie na wolnych obrotach, albo w czasie jazdy przy hamowaniu zdejmując nogę z gazu. przy zmianie biegów potrafi stracić moc, a po chwili odzyskuje ją. Mechanik mówił...

    Samochody Początkujący   15 Maj 2014 01:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 10472
  • Honda Civic 1993 problem z odpalaniem

    honda civic 93' kolego to za dużo nie mówi.... silnik jaki jest wtrysk gaźnik????

    Samochody Początkujący   07 Gru 2010 15:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2487
  • Honda Civic 1.6 16V 96r nie odpala

    Witam ja mam problem z odpaleniem hondy civic 1.6 96r auto zgasło tak po prostu podczas jazdy. Iskra jest, paliwo jest, świece nowe przewody nowe i auto nadal nie pali. ECU steruje wtryskami, które ładnie pylą, ciśnienie na listwie jak i w cylnindrach sprawdzone i jest ok. Już nie wiem co robić mechanicy...

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Kwi 2011 10:14 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5209
  • Honda CBR f4 '01 - iskra

    Witam mam w naprawie Honde CBR rzuciła palenie niema iskry właściwie jest ale słaba jak z naelektryzowanego swetra.Więc tak co do pomiarów oba czujniki wałka i impulsator wału po 480 om przebieg na oscyloskopie też jest.Taktowanie wtrysków jest, zasilanie na cewkofajkach plusem jest,ich porność 1.2om...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Sie 2012 20:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2604
  • Honda CB500 regulator napięcia motocykla + dojazd na uszkodzonym regulatorze

    Zrobiony prze zemnie regulator popsuł się, uszkodzony okazał się mostek. Zdiagnozowałem sam układ z tyrystorami, który zwiera do masy nadmiar napięcia ( przez podpięcie do każdego "modułu" osobno przewodów zasilacza regulowanego, plus do przewodu twornika, minus do masy, i zwiększanie napięcia aż do...

    Motocykle, Motorowery   19 Maj 2015 20:00 Odpowiedzi: 54    Wyświetleń: 30840
  • Honda Civic 7gen 1.4 STAG-4 Check i odcięcie zasilania

    Witam, Honda Civic 7 gen 1.4 , instalacja STAG-4, reduktor AC-R01 , wtryski REGFAST. Chodzi ładnie , mapa gazowa pokrywa się z benzynową. Problem jest następujący, podczas dłuższej jazdy wyskakuje CHECK i instalacja gazowa traci zasilanie, gaśnie centralka i samochód dalej jedzie na benzynie....

    Samochody Instalacje Gazowe   03 Sty 2012 17:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1576
  • Honda civic 1.5 - szarpie na ciepłym silniku.

    Te silniki dosyć często mają takowe problemy a powodów może być wiele... wiem bo siedze w klubie hondy. Przede wszystkim spróbuj odczytać kody błędów silnika. Zrobić reset, pojeździć i może sypnie jakiś błąd. Szarpanie może być spowodowane przede wszystkim aparatem zapłonowym (kopułka, palec) i kablami...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Mar 2012 07:15 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6761
  • Potrzebuję schematu instalacji do Hondy CBR 125

    Potrzebuje schematu instalacji do Hondy CBR 125 z 2007r na wtrysku. Z góry dziękuję za pomoc.

    Samochody Szukam   27 Gru 2012 10:52 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1479
  • Honda Acorrd 2.0 tdi 1999r. odpala i gaśnie

    Witam jestem posiadaczem Hondy Acorrd VI z 1999r z silnikiem diesla 2.0 tdi 105km silnik Rovera. Mam taki problem ze gdy sa mrozy powyżej -20 C gdy uruchamiam silnik odpala mi na chwile i gaśnie, przestaje mi tak sie dziać gdy zaczne mu sam dodawac gazu i trzymam go na delikatnych obrotach dosłownie...

    Samochody Początkujący   27 Gru 2012 16:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 942
  • honda civic 1.7 - brak mocy na cieplym silniku

    witam wszystkich na forum jestem posiadaczka hondy civic 1.7 diesel 2003 , problem w moim aucie polega na tym ze po dojsciu do prawidlowej temperatury silnika brak jest mocy, nie ma reakcji pedala gazu, nawet jesli wciskam do oporu, musze w takiej chwili zmieniac bieg na 2 to jakos potrzesie i potoczy...

    Samochody Mechanika   09 Wrz 2013 17:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2217
  • Honda Prelude - Zwarcie, spalony komputer?

    Witam, mam problem z Honda prelude, ostatnio urwał mi sie kabel od czujnika połozenia przepustnicy, podczas wymieniania kabel dotknął mi plusa w akumulatorze, od tamtej pory samochód ledwo co odpala a jak juz odpali to nie chce wejść na obroty i do tego strasznie czuc niedopalone paliwo, tak jakby wtryski...

    Samochody Początkujący   19 Wrz 2013 18:24 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1575
  • Honda Civic 1.3 16v - obrotomierz

    tak jest taka opcja Dodano po 3 ja tez pytałem na forach i i pojechałem na szrot kupiłem licznik z obrotomierz od takiej hondy i to był nawet sedan zamatowałem i wszystko działa elegancko i nie wiem czy to nawet nie był silnik na wtrysku a ja mam gażnik i wszystko hula

    Samochody Eksploatacja   27 Mar 2016 12:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1743
  • Honda Civic V D15b2 - Brak mocy

    Witam posiadam Hondę Civic V D15b2 (90 KM) Problem polega na tym że podczas jazdy wyczuwalny jest zapach benzyny i silnik do 3000 rpm nie może się zebrać, od 3000 rpm do 5000 rpm ciągnie bardzo ładnie i od 5000 rpm do odcięcia czyli do 7200 rpm brak mocy. Wymienione zostały kable WN, świece zapłonowe,...

    Samochody Początkujący   14 Mar 2014 14:39 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1587
  • Honda CR-V '08 - konfiguracja programu LR Omegas 2.16.9.439.C (METAN)

    Witam i pozdrawiam wszystkich,jestem tu nowym użytkownikiem tego forum i mam prośbę. Proszę o pomoc w konfiguracji programu LR Omegas 2.16.9.439.C do samochodu Honda CR-V 2,0L iVTEK. Mieszkam w Islandii i nie ma tu speców od ustawienia mi instalacji,jest to nowa instalacja Omegas.wtryski fioletowe.czujnik...

    Samochody Instalacje Gazowe   04 Maj 2014 13:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 942
  • Honda CBR 125 R - Brak prawidłowych wskazań temperatury cieczy chłodzącej

    Wygląda na czujnik temperatury silnika do ECU. Jeśli z ECU idzie osobno sygnał do wskaźnika temperatury to jest większy problem. Zły czujnik temperatury będzie wpływał na pracę układu wtryskowego i silnika. Przydałby się schemat instalacji. Czujnik według katalogu części ma oznaczenie 37870-KTF-641...

    Motocykle, Motorowery   04 Sie 2015 11:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5106
  • HONDA CIVIC 1.4 1996 D14 A2 - Drgające obroty zegarów - szarpanie, spadek mocy

    Witam, Posiadam Hondę Civic z silnikiem D14 A2 1.4 1996 r. LPG. Moim problemem jest, że podczas jazdy drgają mi zegary prędkościomierza i obrotomierza, silnik traci w pewnych momentach moc, dusi się, zaczyna szarpać, po chwili popuszcza i jest wszystko ok. Problem pojawia się zarówno na benzynie,...

    Samochody Instalacje Gazowe   06 Sie 2014 19:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2496
  • honda civic - przelacznik stag2w, podlaczenie instalacji

    Witam powiadam instalacje pierwszej generacji a samochód to Honda Civic z silnikiem d16y7 i mam problem z podłączeniem tej instalacji ,ponieważ auto było piaskowane i cala elektryka wyjęta kupilem teraz wszystkie nowe elementy żeby zastąpić stare tam był stag 2w przełącznik do wtrysku i emulator wtryskiwaczy...

    Samochody Instalacje Gazowe   18 Wrz 2015 14:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 789
  • Autogaz - Auto gaśnie po przekazaniu na gaz/jaki gaz do hondy

    Witam Odnośnie golfa - czy jest to 2 generacja lpg czy może sekwencja ? Jaki silnik ? Sprawdź i zapewne uzupełnij płyn w układzie chłodzenia Być może zatankowałeś zanieczyszczonego lpg i potrzeba przeczyścić zawory, reduktor mixer lub wtryski lpg , (instalację gazową ) A odnośnie hondy...

    Samochody Instalacje Gazowe   10 Cze 2016 20:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 888
  • Honda Accord 2.0i 1995 Nie pali na jeden cylinder

    Witam. Mam problem z honda accord nie pali na jeden gar. Świece i przewody nowe, wtryski i listwa inna z auta które chodziło. W kostkach od listwy jest prad, ale nadal nie chodzi na pierwszy cylinder. Auto posiada gaz na którym chodzi płynnie, ale faluje na obrotach i gaśnie... Wymieniłęm silniczek krokowy...

    Samochody Początkujący   28 Mar 2017 12:06 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 588
  • HONDA CR-V - 2.4 188KM 2015 R. nie ma napiecia na pompie wysokiego cisnienia

    Witam. Mam problem z samochodu Honda CR-V 2.4 silnik na bezposrednim wtrysku benzyny. Problem mam taki iz nie moge odpalic samochodu. Na zawór z pompy wysokiego ciśnienia nie idzie w ogóle sygnał, cisnienie po stronie niskiego cisnienia jest ok 4.0 bar. czy te niskie cisnienie jest wystarczajace?...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Lis 2017 17:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 303
  • Honda Accord Immobilizer - Co i jak zabezpiecza

    To już mamy pewne konkretne info Pompę paliwa jakoś by zasilił, z wtryskami pewnie nie da rady,i tych wtrysków właśnie się obawiałem,a może coś jeszcze odłącza,muszę się gdzieś upewnić czy w Accordzie imo obejmuje wtryski Przez złącze diagnostyczne to pewien konkret,muszę dogrzebać się do tego sposobu "Taak?...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Lut 2019 21:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 912
  • Honda Accord 2.2 2009r - filtr DPF

    Witam.Posiadam Honde Accord 2.2 i-DTEC z 2009 z przebiegiem 69500 mil(uk)Auto posiadam od kwietnia 2015 i jestem 3cim wlascicielem.Miesiac temu wyskoczyla mi na tablicy pomaranczowa kontrolka CHECK SYSTEM-z symbolem filtra, moc odrazu spadla, auto zakladam przeszlo w tryb awaryjny.Pojechalem do mechanika,podpial...

    Samochody Mechanika   17 Lis 2018 19:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 735
  • Jak rozpoznać silnik gaźnik czy wtrysk ?

    Witam !! Posiadam Hondę Civic 1995 1.3 16v. Jak mogę rozpoznać czy samochód ma gaźnik czy wtrysk ? Najprawdopodobniej silnik d13b2 [url=]Link według tego to gaźnik [url=]Link Potrzebuję tej informacj gdyż chciałbym założyć gaz. Z góry dziękuję i pozdrawiam !!

    Samochody Początkujący   21 Cze 2009 21:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6303
  • Motocykl-swap z gaźnika na wtrysk

    Witam. Posiadam Hondę CBR 125R JC34 na gaźniku. Problem jest taki że muszę zmienić silnik, a z tej okazji chciałbym się dowiedzieć, czy mogę ją przerobić na wtrysk? Co muszę dokupić, żeby wszystko działało jak należy? A dlaczego chcesz to zrobić? „Bike” bez gaźnika to jak rower bez pedałów...

    Motocykle, Motorowery   10 Sie 2019 08:10 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 552
  • Yamaha ybr 125 wtrysk 2011 problem z iską i czujnikiem przechyłu

    Cześć , mam problem z moją hondą hm 50 swap yamaha ybr 125 / xt 125 na wtrysku rocznik 2011 . Problemy zaczęły się od czujnika przechyłu który lubił pokazywać ,że motocykl się wywrócił i w jeździe odcinał zapłon oraz pompę paliwa , nie mogłem nim jeździć ponieważ doszedł do tego momentu ,że przekręciłem...

    Motocykle, Motorowery   11 Kwi 2020 08:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 291
  • Honda Civic 1.4IS. Po puszczeniu gazu obroty falują.

    Objawy takie są zazwyczaj spowodowane trzema przypadkami: 1. Uszkodzony przepływomierz (zazwyczaj powodem jest instalacja gazowa, lecz nie zawsze - wiek auta również się do tego przyczynia). 2. "Lewe powietrze" od filtra powietrza do INJECTION (wtrysku), bo takowy chyba posiadasz (ale ten objaw tyczy...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Maj 2005 12:18 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 22534
  • Honda Civic 1,5 16V Rok 90

    to wskazuje na uszkodzone : sonda lambda i obwód wtryskiwaczy paliwa. Wtryski są proste do sprawdzenia, nie znam tylko wartości dla twojego samochodu. Zdejmujesz kable i mierzysz oporność między dwoma stykami - dla mojego silnika wartśc ma wynosić przy temp. 20st 12-16om. I to wszystko ,jeśli wartość...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Mar 2005 23:54 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 7168
  • honda civic silnik d15b2 1.5 16V - problem z check-iem

    panowie ja mam honde civic 1.5 d15b2 i rowniez wyswietla mi ''wtryski''[szarpie silnikiem przy przyspieszaniu]cholernie wkurzajace. kupilem dzis preparat do paliwa co czysci wtryski jutro wyprubuje moze zapchane sa z lekka,w nastepnym tygodniu udaje sie z tym do mechaniora jak nieprzejdzie, bede...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Lis 2005 20:33 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 14575
  • Honda concerto 1,5 mono 91r

    Takie samo nazwijmy to uszkodzenie miał mój znajomy - dopiero zagranicą a konkretnie w Szwajcarii mu to naprawiono. Naprawa polegała na ultradźwiękowym wyczyszczeniu wtryskiwaczy a konkretnie ich końcówek. Opowiadał mi że mechanik mu zademonstrował jak wtryskiwacz rozpyla paliwo przed i po czyszczeniu...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Cze 2005 22:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1205
  • honda civic 93r. d15b2 [1.5] gaśnie na wolnych obrotach

    witam moze panstwo maja jakies pomysly co moze byc z moim autem otoz ;wymienione swiece ,filtr paliwa,filtr powietrza ,wtryski,przelutowalem styki przekaznika paliwa,a samochod dalej niereaguje plynnie na wchodzenie na obroty robi kangurka,dodam tez ze jak jest cieply czasem niema powtazalnosci tego...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Cze 2005 21:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3646
  • honda civic 93r. d15b2 [1.5] przepustnica nie domyka?

    W tym typie silnika zastosowany jest wtrysk paliwa PGM-FI,z układem obejściowym by-pas regulacji wolnych obrotów.

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Lip 2005 18:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3427
  • Honda Civic 90 r 1.5 16v 75KW ile wam pali ??

    miałem taki przypadek,w samochodżie wszystko było OK. Okazało się że klijent pokonuje dziennie około 6 km jadąc do pracy - 3km wjedną strone, przerwa 8 gdź. i 3 km zpowrotem. Samochód spalał około 12 L na 100 [latem] Przy takim urzytkowaniu jest to normalne[niedogrzany silnik,dłuzszy czas wtrysku...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Lip 2006 13:09 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9290
  • Honda Civic 1.6 16V 1995 Problem z silnikiem.

    Witam wszystkich. Dziękuję za zainteresowanie. Pomierzyliśmy ciśnienie, wszystko ok. Problem znaleziony, komputer od instalacji gazowej odcina jeden wtrysk. Po odpięciu komputera wszystko ok. Konieczna wizyta w serwisie. Podepną się pod komputer i się wyjaśni co się dzieje. Jeszcze raz dziękuję...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Sie 2005 18:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2021
  • Honda CRX 1.6 16V BLOS ??

    Mam autko jak podałem w temacie z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Chciałbym założyć do swojego auta instalację gazową. Zastanawiałem się nad BLOSem, który wydaje mi się najlepszą opcją jak na razie. Chyba że macie inne zdanie. Szukam adresów warsztatów które się tym zajmują i robią to dobrze :) Interesuje...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Wrz 2005 19:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1210
  • Honda Accord 2.0i wielopunkt 89 rok i LPG

    Mam kłopot z gazem do Accorda. Instalacja Elpigaz z wprowadzeniem gazu w kolektor ssący (nie na wtryskach gazu). Jeśli jadę ze stałą prędkością, to po krótkim czasie zapala mi się kontrolka "check engine". Dowiedziałem się, że może to się dziać od Lambdy, zmieniłem na nową (jednoprzewodowa Walker),...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Paź 2005 18:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1431
  • Honda Civic Problem z silnikien

    nie widze kontrolki ale pewnie zapala ci sie od wtrysku bo na gazie tak sie dzieje

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Gru 2005 21:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5180
  • honda concerto 1,5 16V-problem z wtryskiwaczem

    Auto z 93r, Silnik D15B2, wtrysk PGM-FI dual-point. Objaw jest taki, że auto odpala, po ok. sekundzie gasnie, zapala się zółta kontrolka, dioda na ECU pokazuje "16" czyli uszkodz. wtryskiwacz lub jego obwód. Oporności wtryskiwaczy prawidłowe w/g moich danych, tj: górny 2Ω, dolny 8Ω. Instalacja...

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Gru 2005 08:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3440
  • Honda civic - 1.5 16v usterka drugiej swiecy

    jesli to wielopunkt moze sie wtrysk skonczyl ale od spr sprezania nalezaloby zaczac

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Kwi 2006 16:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1288
  • Honda Concerto 1.6 16v r.p.91

    Witam. Sprawdź dokładnie jaki to silnik. Polecam na www.hondapl.org. Tak się składa, że też mam też Concerto '91 1.6 ale mi się wydaje, że jest to silnik na wielopunktowym wtrysku a nie gaźnikowy. Może masz jakąś niestandardową wersję z gaźnikiem i w tym wypadku ich wyregulowanie na pewno pomoże ze zużyciem.

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Maj 2006 20:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1437
  • Tuningowe:) zegary do hondy VFR 750

    Gdyby nie to ze oryginalne przestały działać, nie zrozumiałbym tej przerobki. Rozdziałka od paliwa za mała zdecydowanie. Jakby tam był wtrysk można by sie pokusić o dodanie spalania/100km wtedy by to coś wniosło. Co do zegarów, dzisiaj wszytsko jest cyfrowe, ale nie ma to jak wskażnik analogowy, (niewazne...

    DIY Konstrukcje   11 Paź 2006 20:02 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 16733
  • Problem z LPG oraz sondą lambda - Honda Civic 3d 2000 rok

    Dokładnie tak jak kolega 'zuczysko' napisał - emulator OBD2 i będzie po problemie CHECK ENGINE. W moim Punto2 z 2002r. był taki sam kłopot z 'checkiem' ale instalacja 2 generacji a u ciebie bez tego powinno śmigać jak marzenie. Instalacja gaz. nie powinna się układać - gazownik jakiś banał ci powiedział....

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Maj 2007 13:23 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9219
  • Honda Civic 1.4iS brak impulsu minusowego na wtryskiwaczach

    z tego co pamietam to w hondach były problemy z komputerami wtrysku (przestawały podawac sygnał na 1 i/lub 2 cylinder) sprawdz najpierw instalacje elektryczną pomiedzy wtryskiwaczami a komputerem wtrysku czy jest przejście oraz sprawdz zasilanie i mase komputera jeśli wszystko jest ok trzeba zrobic diagnostyke...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Mar 2007 18:36 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 8096
  • Honda Civic 92r 1.5 brak iskry.

    elektrit -powiedz mi jeden przemiennik odpowiada za wtrysk 2 za iskrę??Czyli jeśli na oscyloskopie na wejściu do modułu ma sygnał to znaczy że to moduł??a jeśli sygnału niema??Można moduł jakoś przemierzyć ??

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Lip 2007 07:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3497
  • Honda Accord 2.0 Regulacja inst gazowej

    ludzie co wy chlopakowi radzicie po pierwsze-wolne obroty na gazie powinne wynosic od 1000 do 1100 obrotow na minute a nie 800!!! bezyna to nie gaz i potrzebne sa wieksze obroty bzdura jakich mało obroty na benzynie i gazie mają być takie same Dodano po 2 [quote="Forest1103"]jak sie silnik...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Paź 2007 08:56 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2756