A jak wygląda sprawa z wtryskami?
Walczyłem z czyms takim w volvo. Dokładnie to były dwa błedy: "injector2 faulty signal" i "injector któryś tam faulty signal" Problem rozwiazała wymiana cewki ale żeby nie było tak łatwo to na którymś innym wtrysku.
Tak np kat rozpylenia czas i ilość dawki paliwa etc Dodano po 22 Oczywiście dopytaj co było wymieniane/regulowane? Za taką kwotę to masz prawo więcej niż wiedziec i zapytaj co było ewentualną przyczyną tego stanu rzeczy zawsze warto mieć takie informacje
moge wyslac na maila
Witam mam też problem z grającymi wtryskami master biturbo 135 Jak ktoś rozgryzł ten problem proszę o pomoc
Pompa nie przestaje działać ot tak sobie... Opiłki-wtryski.
8201043605
Usterka wtrysku to taki "durny" komunikat, sugerujący problem z układem paliwowym. Głupawo to wymyślili w Renault. Już lepiej byłoby gdyby wyświetlało się "Problem - jedź na serwis". Wyskakuje też po odpięciu, którejkolwiek wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik turbo itd). Także trzeba pod komputer się podpiąć, żeby wskazać/zawęzić/sprecyzować...
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
U mnie winny był wtrysk.
Żeby wtryski wysterował to najpierw musi mieć ciśnienie na szynie.
Przy uszkodzeniu końcówki wtrysku nie koniecznie niestety.Jeśli od plaka odpali od strzała to wtryski do roboty.
AAA... są po zmianie programu. Jakie kody próbujesz wpisać ? Podaj chociaż dwa dla przykładu to sprawdzę czy są prawidłowe.
Witam wymieniam własnie na Parkingu wtryski w masterze 3 2.3 165 km po awarii Pompy CR. Po wymianie muszę je zakodować czy dam radę odpalić i dojechać do Polski? Mam do dyspozycji Clipa (chiński clon) Dam radę nim zakodować wtryski ?
Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
Witam Mam ten sam problem tylko z Oplem Movano nowe wtryski i nowy komputer
U mnie to raczej kolego nie może być żadna nakrętka , bo to stukanie jest tylko na małych obrotach i znika jak się odepnie kostkę na czwartym wtrysku.
To teraz pytanie czy nie zepsute co przy robocie? Np nie przestawione na rozrządzie synchro (koło pompy) i czy wtryski są otwierane przez ECM.
Witam. Chciałbym się zapytać, czy przy złamaniu koła zębatego w pompie wtrysku trzeba wymienić całą pompę czy tylko koło zębate?
Miedziana podkładka pod wtryskiem
A jaki miałeś przebieg że wtryski do wymiany były? Ja mam w jednym 740 tys i oryginał wtryski
Jak zastane na kamień to domowo nie wyjmiesz. Teoretycznie po odkręcieniu mocowania wtryski powinny wyskoczyć 'ręką'. Wychodzą w całości, bez rozbierania cewki.
Może być problem z napięciem zasilającym wtryski.
Wtryski od razu wyciąg i daj do sprawdzenia. Wtryski pod kątem niskiego ciśnienia paliwa.
Przewody od włącznika tempomatu kończą się w sterowniku wtrysku
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Czarny, to za dużo paliwa do powietrza. Czujnik ciśnienia nie przekłamuje? Tu trzeba wartości bieżące odczytać, a nie błędy. Dolot szczelny? Co z wtryskami.
sprawdz czy masz założone takie same wtryski jak wcześniej te uszkodzone symbol 0445110 141 lub 084
Witam A wtryski sprawdzone.
Podłącz się pod wtrysk adblue.
https://obrazki.elektroda.pl/8537758100_... Nie mogę odpalić Renault Master 2014 2.3 dCi 150 KM Chciałem na krótko sprawdzić dodatkową pompkę wody, tę która jest na sankach przewodu chłodniczki. Izolację trochę nadciąłem, podłączyłem kable i chciałem podłączyć do akumulatora, ale niechcący te dwa kable dotknęły plusa lub minusa. Cyklo...
Wtryski do sprawdzenia.
Witam. Rozwiązał kolega temat? Mam ten sam problem Pozdrawiam.
Części do naprawy luźnej osi dostępne a ruszenie górnej pokrywy wiąże się z ponowną regulacją dawki wtrysku .
Z wtryskami 7 znakowymi, o tej samej konstrukcji jak w Scenicu , to spotkałem się na razie w Masterze. Nie widzę innej możliwości jak wymiana na prawidłowe. :cry: Próbowałem kiedyś zrobić z wtrysku 7 znakowego z mastera , wtrysk 6 znakowy ( lub odwrotnie ) w serwisie regenerującym i niestety maszyna nie potrafiła nadać takiemu wtryskiwaczowi ponownego...
master 2.3 2015r - nie odpala błąd wtrysku paliwa DTC0087 DTC9536 DTC9268
Sprawdź wtryski.
ja mam takie samo klepanie zalozylem 4 nowe wtryski i daalej klepie
Auto zostało postawione w serwisie ale chciałem się zapytać może ktoś miał podobną sytuacje. wszystko pojawiło się nagle bez żadnych wcześniejszych objawów, ale dziękuje za odpowiedz
Wtryski do sprawdzenia.
Przekaznik R1 steruje układem wtrysku,bezpiecznik nr.10 -20A pompa paliwa.
Pytam, bo miałem już przypadek w tym aucie jak sprawdzałem w kostkach czy jest przejście między pinami że mi właśnie rozkodowało wtryski.
Sprawdż przelewy na wtryskach.
Wtryski były kodowane? Poza tym diagnoza CLIPEM by się przydała.
Miałem podobny problem w Citroenie Jumper na zimnym silniku. Wymiana wtrysku pomogła.
Turbo nie dmucha bo nie ma na tyle spalin, a spalin nie ma bo nie ma paliwa(wtryski).
Witam . Mam podobny problem. Opel Movano 2.3 120kw 2020r Udało się ustalić przyczynę ? Będę wdzięczny za odpowiedź
Witam Ja mam taki sam problem .wymieniłem Egr z przepustnicą ,sprawdzałem wtryski ,przepływke i dalej to samo dodaje gazu i zapala się kontrolka stop i gaśnie. A co z ciśnieniem paliwa i jego regulacją?Jak sprawdzałeś wtryski?
Byłem dziś na kompie i wyszło że wtryski są walnięte...
Przy 300 obrotach 357 Dodam jeszcze że podłączyłem się do podobnego auta tzn. Laguna 2,2dci i na wtrysku odpiętym na zapłonie jest 1,2V wiem że jak odpali pewnie będzie z 50V ,podłączyłem się do wtrysków w masterze brak napięcia na zapłonie tzn. jakieś sszczątkowe 0,06 V. Stop na liczniku pali się i nie gaśnie podczas kręcenia czyli sterownik prawdopodobnie...
Problem pojawił się po wymianie po wymianie pompy wysokiego ciśnienia CONTINENTAL A2C80584700 167008683R samochód RENAULT MASTER III 2.3 dCi 165 2015 rok dużo pali około 1.5 litry wiecej na 100KM I WYDAJE SIE BYĆ SŁABSZY POMPA fABRYCZNIE NOWA czy po wymianie trzeba adapdować pompe czy są jakieś znaki jak zamotować dodam ze stara została wykrecona i...
A czy MICHU zadaje to pytanie złośliwie??czy naprawdę ma podobny problem?? Tam na 100 % przelewy we wtryskach
na razie tak jak widać na screenie ustawiłem wartość na 500. do tej pory było 200ms. odpowiedź będzie jutro rano ;) ale możecie mieć rację i prawdopodobnie trzeba było pójść w drugą stronę. zwłaszcza, że wtryski Master lubią na nierozgrzanym silniku zalewać... mimo wszystko pamiętam, że miałem kilkakrotnie przez gazownika tą wartość zmienianą eksperymentalnie...
Hej. Programem nie idzie wymusic 240 stopni i przy 7 % konczy
1-Co z rozrządem ? 2-Jakie ciśnienie CR podczas kręcenia? 3-Jak ciśnienie słabe to menzurki na przelewy wtrysków
Czyli jest możliwość, że się mogą zatrzeć jak leżą 2 lata. Tutaj gdziekolwiek strach dać wtryski do sprawdzenia..
Mialem podobny problem z renault master. Wtryski były sprawdzane na stole po probie przelewowej.Okazało sie ze są lipne a przelewy zdawał się być ok. Ale po przejechaniu 200km problem powtarzał się, więc nie do końca to bylą wina wtrysków. Okazało się że całym winowajcą był zawór na listwie, stąd tez podmieniłem całą listwę i problem znikł. Auto zrobiło...
Jeśli jesteś pewny swojej diagnozy to umów się z nim, że skoro tak, to ty załatwiasz swoje wtryski (kup nowe, używane, regenerowane - cokolwiek co będzie chodzić) wstawiasz i jeśli będzie chodzić to dopłaca jeszcze za wtryski. To jest uczciwy układ bo ty ryzyko bierzesz na siebie ale jeśli potwierdzi się twoja diagnoza to zarobisz jeszcze na wtryskach.
Witam czy problem został rozwiązany? U mnie jest to samo master 2.5dci 120km 2007r od 2000obr i najbardziej od 3 biegu wzwyż klekocze metalicznie do 3000obr później można powiedzieć że ucichnie.. Rozrzad zmieniony Koło wtrysków sucho więc podkładkę raczej wykluczamy
Koledzy nie moge dopisać wtrysków auto po wymianie sterownika , potrzebny wsad virgin do sterownika 0281013364 dzieki za pomoc.
ale dla pewności sprawdzę też wtryski, bo komunikat był sprawdź wtrysk W tych Masterach komunikat na zegarach sprawdź wtrysk pojawia się praktycznie przy odłączeniu prawie każdego osprzętu. Wypnij kostkę z EGR, przepustnicy, zaworu podciśnienia turbo i sam się przekonasz. To jest trochę mylące.
Pompę w baku słychać? o ile jest
odpinałem przepływkę nic to nie zmienia,paliwo z wtrysków wylatuje
Nie można zrobić przelewów, bo nie ma wystarczającego ciśnienia na listwie, żeby wtryski się otworzyły.
Może opisz dlaczego chciałeś wymieniać te wtryski, co działo się z autem przed wymianą wtrysków
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
układ odpowietrzony bezpieczniki też sprawdzone Auto-com CDP+ zastanawia mnie ten stop wtryski nie otwierają bo rury nawet ropą nie czuć Bezpieczniki sprawdzone - te pod kierownicą, czy te pod maską? Pod maską jest bezpiecznik odpowiedzialny za wtryski
Witam. Mam problem z Masterem 3 2015 163 km - podczas jazdy z silnika pojawił się metaliczny stuk rosnący wraz z obrotami silnika. Po wymianie na nowe wtryski OEM, silnik chodzi płynnie, równo lecz metaliczny stuk, raz jest raz nie. Ktoś miał podobny problem?
Witam. Mam w movano wtryski na wykończeniu i zamierzam zamontować inne wtryski które posiadam o innym numerze . Obecnie zamontowane są wtryski o nr 0445110102 , ecu nr 0281011106. Posiadam inne wtryski od mastera też 2.2 dci 90 km o nr 0445110063 i chciałbym dopasować odpowiednie ecu do tych wtrysków . Jeśli ktoś ma możliwość sprawdzenia to proszę o...
Dziękuje kolego, ale oczywiście próbowałem tak i tak.. Z zerem nawet nie rusza kodowanie, bez zera jak wyżej pisałem zaczyna kodować, przetwarza i po paru sekundach wywala błąd i zmienia tylko pierwsze 6 znaków. Naprawdę spędziłem pół dnia.. Na razie odpuściłem, poczekam może ktoś coś podpowie.. Jak nie to przychodzą mi dwie opcje na myśl: - Zrobić...
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi F9Q 82085 (116)18702003.04 - 2005.02 RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U, JK0G) F9Q 680, F9Q 820, F9Q 82688 (120)18702002.11 - . RENAULT GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi F9Q 81288 (120)18702004.04 - . RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi F9Q 718, F9Q 75479 (107)18702001.03 - . RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi...
Może być zawór na pompie a może sama pompa itd.Ciężko będzie tak zgadywać na odległość bez diagnozy. Nie dawno zmieniałem zawór na pompie w masterze DCI. Objawy jak u ciebie i był to właśnie zawór.
Okej. Pogrzebałem i znalazłem z serwisowek które mam po francusku. DF013 - wtrysk napięcie zasilania czujnika nr. 3 Sprawdz kable
Wtryski do roboty.
Posiadam Renault Master 2.3 2016r. Na desce rozdzielczej pojawiła się kontrola wtrysku kontrolnego. Dostałem to sprawdzone przez mechanika i wyczyścił. Ostatnio znowu pojawił się na moim desce rozdzielczej. Kiedy jednak zatrzymuję się jak na światłach, to znika. Po chwili kontrolka znów zaczyna świecić. Czy ktoś wie, co to może być? Wszelkie odpowiedzi...
Jak wtryski były wyciągnięte było mierzone ciśnienie sprężania?.
To nie immo, ponieważ właśnie kluczyk by się świecił. Paliwo jest? Pusza na wtryski itp.
Witam Jaki to był czujnik jeśli można wiedzieć bo już nie mam siły do tego wozu
regulator ciśnienia przy pompie wysokiego ciśnienia błąd obwodu to spalona świeca wtryski zostaw w spokoju
Napewno nie pokaze a z pewnoscią jezeli bedą przestawione wałki rozrządu bo synchronizacje łapie z połozenia wału i czujnika na pompie
Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone. Brak napięcia na wtryski i czujniki Potrzebuje schematu
Witaj ten silnik to ZD30 typowa usterka to puszczanie paliwa przez wtryski na przelew
Na mój gust coś zle wpisane wtryski . Zerknij w blokach . Miałem dziś master-a i było dokładnie to samo z max obrotami . Błędu nie zgłaszał a w blokach wtryski jako AAAAAAA . Tam zerknij jeszcze .
Witam i jak temat mastera opanowany? Dodano po 24 Do pedalu gazu nie zagladaj bo pobrudzisz sobie rece od dywanika ,pedal gazu do zupelnie inny objaw typu szarpanie a nie brak reakcji a zaraz dobrze.Jak ci zalezy na fachowosci to sie odezwij .
Zobacz czy jest synchronizacja rozrządu. Miałem kiedyś podobny temat, czyszczenie bieżni czujnika pomogło. Jeśli generuje 50-60b to coś jednak pompuje. Podepnij tester przelewów i zobacz czy któryś wtrysk nie przepuszcza.
Dziś zrobię próbę przelewową i podam korekcję wtryskiwaczy (z Clip'a). Póki co, muszę poradzić sobie właśnie przy pomocy metody przelewowej, bo nie mam możliwości sprawdzenia wtrysków na maszynie.
A stukało po zmianie mapy?Czy problem wyszedł po czasie? Dodano po 40 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Tu masz problem że wtryski niby sprawdzone.
Witam, mam taki sam problem z moim Masterem, rozwiązał ktoś z was ten problem bo mi już brakuje sił :( wtryski i pompa po regeneracji, turbo nowe, nowa przepływaka, nowa sonda lambda
Wtryski sprawdź na przelewy.
Witam świeca dwie kontrolki świec i z piorunem auto jeździ czy to wina przekaźnika świec ? Clip pokazuje wszystko ok oprócz tego że nie widzi kalkulatora wtrysku ktoś miał podobnie?
Spróbuję jeszcze sprawdzić. Master niski nie jest, to w sumie wystarczy jakiś karton i się wczołgać albo wsadzić łapę i cyknąć fotę telefonem. W Mercu, na 100% nic takiego nie było. W sumie, w Mercach W201/W124 zepsuty sworzeń jest bardziej niebezpieczny niż w tym busie, bo sprężyna pcha wahacz na dół. Mały ten świat. Chyba rozmawialiśmy na forum MB...
Witam Ostatnio miałem coś takiego z masterem po wymianie wtrysków i okazało się że sterownik ich nie przyjmuje bo jest różna ilość cyfr do wkodowania. Teraz już nie pamiętam ale na starych chyba było 7 cyfr a na nowych ( niby do mastera ) tylko 6 .
Witaj, dzięki za zainteresowanie. Test i reset zegarów robiłem z poziomu Clipa nic to nie zmieniło, instrukcje którą podajesz jest chyba do starszego Mastera, nie pamiętam ale próbowałem tej metody i nie działała. W moim Masterze w manetce są dwa przełączniki komputera, możliwość poruszania góra/dół. Sprawdze Vin w sterowniku bo wtedy nie zwróciłem...
dzisiaj startuje do Niemiec czyścic cały układ jednak znalazłem sporo opiłków które wróciły do pompy paliwa w baku,mam też nowe wtryski. Znajdę gdzieś momenty dokręcenia stopek od wtrysków i samej pompy CR ?
Pojadę jeszcze raz z pompą wtryskową, może źle ją sprawdzili, i boję się o wtryski. Są po regeneracji, mają przejechane 500 km i przy zmianie biegów czasem pierdnię na czarno.
Witam Czy udało się zdiagnowac problem ? Ja mam podobnego robiłem , regenerowalem turbo , wtryski , niby parametry dobre teraz ale jak włączam 6 bieg jakby coś go trzymało.
Coś czuję że tylko hudraulicznym ściągaczem pójdzie, w masterach i sprinterach żadne ręczne gadżety nie pomagają przy solidnie zapieczonym wtrysku :-)
wtrysk gazu pracuje w układzie Master-Slave gdzie komputer gazowy przetwarza tylko sygnały z komputera silnika i tak włącza wtryski gazowe jak pracują benzynowe.Jeśli zamienisz kable wtrysków gazowych i jest to samo to po zamianie na benzynowych tez będzie to samo.
Czujnik temperatury? Jak nie to ciśnienie sprężania, jeśli będzie odpowiednie jak wg. producenta to kolejne wtryski do sprawdzenia na stole.
master wtrysk master sprawdź wtrysk renault master wtrysk
silnik krokowy seicento czytnik linia papilarnych kopcić niebiesko
reduktor szumu mikrokomputer cobra1
Nissan X-Trail T32 2015 Diesel – lokalizacja bezpiecznika tylnej lewej szyby, podnośnik szyb Honda CBR 900 RR gaśnie po 5 minutach – przyczyny, filtr paliwa, cewki, regulator