Do mnie 200 km - jak się klient zdecyduje , zaprszam .
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
kluczem popuszczaj nakretki od wtrysków po koleji na pracujacym siniku ,gdy odrkecisz i bedziesz widział i słyszał inna prace to znaczy że wtrysk i cisnienie w cylindrze masz dobre,jezeli odkrecisz i nie bedzie zadnej róznicy to wtedy wtrysk jest uszkodzony lub brak spreżania w cylindrze:idea::!: ,to mozesz tez sam zrobić :idea:
Szukam schematu podciśnienia No to szukaj... Może jakieś "cześć!" przy pierwszym poście? Albo "witam!" Albo pocałujcie mnie w d.."? Wszędzie tak włazisz z butami?
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Wtrysk bezpośredni to układ Common Rail np. Renault 1.9dci,1,5dci, Mercedes 2.2cdi itp itd. W c360 i fordzie masz wtrysk pośredni. Szczerze mówiąc nie wiem czy będzie możliwa taka przeróbka. Oj, kolego - autorytatywnie się wypowiadasz, ale nie jest tak jak piszesz... Transit 2,5D i C360 to wtrysk BEZPOŚREDNI. Wtrysk bezpośredni to nie tylko Common...
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
mianowicie trochę późno piszę ale temat uwazam za rozwiązany... zaprowadziłem do mechanika a on go poskładał. jakąś pastą go smarował :)
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Trochę pózna moja odpowiedż, ale moze pomoze. To tak , aby ustawić właściwy punkt wtrysku na pompie to należy odkręcić pierwszą rurkę ciśnieniową na pompie wtryskowej i kręcić w prawo silnikiem aby zauważyć moment początku podnoszenia się poziomu paliwa na wyjściu pompy do pierwszego cylindra. W tym momencie /tego podnoszenia paliwa/ na wale głównym...
Domyślam się, że chodzi o K-Jetronic ew. KE-Jetronic. Obstawiam uszkodzony regulator termiczny (ten przykręcony do bloku silnika). Pewnie przepuszcza i silnik pracuje cały czas na wzbogaconej mieszance, albo nie działa obwód podgrzewania, co jest zresztą najbardziej prawdopodobne. Sprawdź na początek napięcie na wtyczce regulatora oraz rezystancje jego...
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Co innego wysterowanie a co innego ciśnienie jak jest potrzebne do prawidłowego zaplonu paliwa,wim doskonale że CR wysterowane są elektrycznie ale jeżeli nie będzie wytworzone w układzie ciśnienie silnik nie zapali lub nie będzie prawidłowo pracował.A kolega bzst pytał o prawidłowe ciśnienie jakie powinno panować aby silnik pracował prawidłowo więc...
Wtrysk to KE - "usprawniona" wersja K-Jetronica. Wskaźnik jest elektryczny w tym modelu. Silnik to m103, znany chociażby z modelu w124. Poczytaj sobie na forach MB o tym wtrysku. Laik tego nie naprawi. Jak jesteś kumaty, to z tej lektury wyciągniesz sporo wiedzy i może uda Ci się go ogarnąć. Po zdjęciach widać, że było LPG, co znacząco utrudnia działanie...
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Tak ma, bada początek wtrysku. Nic kodować nie trzeba.
To masz 2 przewody ze styków wyzwalających wtrysk i sygnał zapłonu.Zrobię ci fotkę i wkleje. http://imageshack.us/scaled/thumb/198/ru... http://imageshack.us/scaled/thumb/43/bim...
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
Witam, Panowie po wymianie podkładek pod wtryskami Mercedes W211 2.2 150KM zaczął mocno kopcić na czarno z wydechu na wolnych obrotach jak i po dodaniu gazu w dodatku brak mu mocy generalnie nie wiem jak ugryźć temat bo taka sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy. Dodam że już ktoś tam grzebał gwinty stopek wtrysków pozrywane i wydaje mi się że gniazda...
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
witam. Do regulacji początku wtrysku. Wtrysk sterujący stosowany jest w większości układów EDC Bosch MS5 (MAN Mercedes Scania)albo np. MSA15 (grupa VW PSA itp.) Gdy jest usterka tego czujnika stosowana jest wartość zastępcza. Na dłuższa metę zużycie paliwa wzrośnie! zwłaszcza w układach MS5 z większymi mocami silnika np. MAN czy Scania
Uszkodzony wtrysk sterujący Mercedes Sprinter rok produkcji 1999 silnik 2.9 TDI Może ktos wie jak ominąć ten układ aby auto jezdziło normalnie a nie 80-90km/h bez kupowania nowego wtrysku sterującego za 1200zl...
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Na pracującym silniku popuszczaj nakrętki od przewodów przy wtryskach, i słuchaj czy stukanie ucichnie. W ten sposób sprawdzisz czy to wtrysk , i który.
Witam u mnie był walnięty wtrysk a raczej jego wpięcie przy wtrysku
"Już dawno bym "unowocześnił" na elektroniczny wtrysk i pozbył się tego szmelcu." no teraz po tych wszystkich naprawach/ingerencjach zapewne masz rację... ale nie zmienia to faktu, że sam układ wtrysku mechanicznego na tamte czasy, co by nie mówić, był bardzo, bardzo dobry... a przy odpowiednim podejściu/serwisowaniu, także bardzo trwały jak i bezawaryjny......
w tym przypadku odcina się pompe paliwa bo to wtrysk mechaniczny
Jest sterowanie na wtryskach?
Dzięki Zacznę sprawdzać Odezwę sie w najbliższych dzniach Pozdrawiam Dodano po 4 O jeszcze jedno przyszło mi do głowy: Ten gazownik założył najprostszą instalkę do gazu bez żadnej elektroniki. Oprócz tego zrobił 2 antywybuchy w przykrywie filtra powietrrza oraz mówił że założył jakąś płytkę podziurkowaną żeby w razie wybuchu nie rozwaliło rozdzielacza....
Wtrysk wielopunktowy
u mnie są pompo wtryski. Co zrobic dac trochę plaka i próbować odpalić czy lepiej tego nie robic? Ewentualnie winną pompka ręczna paliwa choć ona razem z filterm jest połączona i kosztuje ponad 2 tys a nigdy nie wiadomo czy ona winna jest na pewno ...chyba ze rurki popuścić od tych wtrysków i kręcić druga sprawa ze niby to jest nie zdrowe bo jest zapowietrzony...
Dane pojazdu na obrotach, większych już nie osiąga. http://obrazki.elektroda.pl/1436359600_1... Filtry powietrza i paliwa są wymienione. Łopatki w kolektorze zablokowaliśmy tak, żeby cały czas były otwarte. Jeden wtrysk przelewał dużo więcej od pozostałych - podmieniliśmy wtrysk i bez zmian. Czy możecie pomóc mi zinterpretować dane zaznaczone...
W tym silniku masz wtryski piezo, ciężko je w tradycyjny sposób sprawdzić na przelew, ja diagnozowałem zużyty wtrysk garażowymi metodami w ten sposób że ze starego przewodu metalowego wysokiego ciśnienia, zrobiłem zaślepkę otworu w listwie na ten właśnie przewód, odłączałem wtrysk od paliwa, a otwór w listwie zaślepiałem. Przewodu przelewowego i wtyczki...
mercedes 230 te rok 1987 , wtrysk KE Jetronik , tam jest mechaniczna tarcza przepływomierza , nie "prychnął" Ci czasem na gazie, mogła sie przestawić tarcza przepływomierza wtedy nie pójdzie ani na benzynie ani na gazie. Proponuje odezwaćsię do użytkownika Gerri ew poczekać aż sam się odezwie. PZDR
Chodzi o to że niedawno zakupiłem takiego MB samochodzik jest z 95r. silnik ma wsadzony z 99r. o tych samych parametrach itp. Problem jest w tym że nie jechał on więcej niż 80 km/h po wizycie w warsztacie i podłączeniu pod komp. miał wiele błędów i mechanik stwierdził że to wtrysk sterujący, ale po tej wizycie nagle się coś poprawiło i po odpaleniu...
witam wszystkich . Mam mercedesa C 2.7CDi W203 i ciężko odpala na Cieplłym silniku. zrobiłem porównanie wtryskiwaczy : 1-11ml 2-18,5ml 3-19,5ml 4-9ml 5-13ml Auto chodziło przez minutę. Czy przez któryś wtrysk może ciężko odpalać ??
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
to jest mechaniczny wtrysk?
witam, mam taki filmik o ściaganiu wtrysków, napisz na maila to podesle toto ma 60mb, powodzenia
Wtrysk to ke-jetronic? Pod jakim ciśnieniem dochodzi paliwo i jaki elektrozawór jest sprawny?
Miałem te same błędy i okazało się, że lał wtrysk AdBlu, doprowadził on do zapchania tłumika. Wyczyściłem i jest na razie ok.
Z rana odpala od strzała niby nic sie zlego nie dzieje a jednak skacze ciągle cisnienie. Na rozgrzanym silniku też jest ok. Bodajze 1 wtrysk ma dużą różnicę w korekcie ale już sam nie wiem czy to przez zawór czy sam wtrysk.
moje Astry F odpalają na chwilkę bez immo No to czemu niby by odcinał wtryski? że niby ze złej temperatury? nie możliwe... Pytam, bo nie siedzę w Mercedesach (nie lubię tylnego napędu a poza tym gniją jak polonezy), jak by to był Opel to bym od razu wiedział co jest potrzebne a co nie jest żeby działał. W Oplach czujnik położenia wałka rozrządu nie...
Uszkodzony jeden wtrysk , paliwo schodziło z listwy nadmiarem tego wtrysku, doszłem do tego podłączając do każdego wtryska na nadmiar menzurki czyli zamontowałem urządzenie przelewowe które wykazało o nadmiernym uciekaniu paliwa przez nadmiar paliwa pierwszego wtryskiwacza. Po wymianie wtrysku pali na dyg autko🤣
No i wyszło po podłączeniu komputera że 1 i 3 wtrysk do wymiany
A jak będzie lał jeden wtrysk będzie dymil na czarno????
Może żle napisałeś , ale wtrysk sterujący powinien mieć ok. 100 Ohm.
Mercedes Sprinter 2.2 CDI. Obracające się panewki na korbach(korby łupane) Raczej to nie wpadka konstruktorów.. A pojedyncze przypadki... Żeby nie było mamy w firmie dwa mercedesy sprinter 315 doka na 2.2CDI z lat 2005r. z przebiegami 500-700km i silniki nie do zajechania w ogóle nie dbanie, przeglądy wymiany robione jak ktoś sobie przypomni. A przez...
Ale moje pytanie jest proste Czy można i czy warto zamienić w Mercedesie 124 z benzynowym silnikiem typ 102 mechaniczny wtrysk na gaźnik, aby dobrze współpracował z gazem? W klubie Mercedesa nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie....
Walczyłem kiedyś z Cruzem 1.8, tylko na gazie rejestrował wypadanie na 3im cylindrze ale tylko na gazie, na benzynie nie było żadnych problemów(ciśnienie sprawdzone na początku iok). Zamieniłem wtryski gazowe miejscami i wypadanie znikło na 3im ale nie pojawiło się razem z przeniesieniem wtrysku, wymieniłem ten wtrysk na nowy i po problemie. Jednak...
mercedes wtrysk mercedes wtrysk sterujący mercedes ciśnienie wtrysk
tempo defro piekarnik whirlpool opinie sterownik x18xe1
naprawa pendriva chińska tokarka
Liebherr 316 – zamienione przewody hydrauliczne, brak drugiego biegu, diagnostyka usterki BMW X5 G05 2024 – podłączenie odstraszacza kun do zacisku B+ pod maską, budowa i montaż