Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
Wtrysk do sprawdzenia na ciśnienie otwarcia oraz czy końcówka drożna.
Bez komputera ciężko będzie to naprawić. Bo w komputerze jest masa informacji jak i ECU podpowiada nieraz co mu się nie podoba (błędy). 1. Jak ciśnienie na listwie CR nie przekroczy 250 Bar komputer nie aktywuje wtryskiwaczy. Problem może być z tym dwojaki. Albo pompa przy niskich obrotach nie jest wstanie takiego ciśnienia wytworzyć bo jest zużyta...
wymiana wałka rorządu nie pomogła dalej silknik jak nie palił tak nie pali kiedy jest gorący.Wiele osób wspomina o pompie wtryskowej o zacieraniu się.Za bardzo tego nie rozumiem jaki to ma wpływ na to że wału nie można obrócić?????? tylko rozrusznik się zatrzymuje. Zbyt wczesny zapłon powoduje cofnięcie się tłoka to znaczy za wczesny wtrysk paliwa...
W dwu, cztero i sześciocylindrowcach ustawiasz zawory na tłoku który chodzi równocześnie z tym co ma mijankę bo na nim wtedy wtrysk paliwa. W trzycylindrowym laik powinien sobie obrócić wałem o pełny obrót gdy znajdzie mijankę cylindra i ustawić na nim zawory. Zasada dalej ta sama. Według instrukcji szybciej ale trzeba ją rozumieć a z tym coś nie za...
To seria 1000 Perkinsa.Ważne jaka litera jest po Y (ABCDE)
Brak paliwa na wtryskach moim zdaniem, wyciągnij wtrysk i przykręć do przewodu wtryskowego, po zakręceniu silnikiem bedziesz widział czy w ogóle pompa pcha paliwo przez wtryski
Czyli nauczka na przyszłość- tłumik musi mieć klapkę żeby nie nalało wody. Do rozebrania kolektor ssący z filtrem. Sprawdzić dziurkę w kolektorze wydechowym do spływu wody. Na tłoki dać oleju i obracać bez wtrysków. Założyć i odpowietrzyć wtryski.
Witam...po długiej nieobecności ciągnika ciąg dalszy.Niestety nic się nie dotarło i tak dymił.Dorobiłem przejście na stary wtrysk do sprawdzania kompresji po pomiarze na tłokach 15,18,15 bar BARDZO SŁABO.Sciągnąłem głowice próba na nafcie i głowica z powrotem do naprawy bo puszczała na każdym tłoku(jak takie firmy mogą istnieć).Nie bede pisał jak z...
Mam ładowarke teleskopową FDI z silnikiem perkinsa 4 cylindrowy. Silnik mocno "kopci" niebieskim dymem. Zaniepokojony jestem cisnieniem wtrysków bo ok 180at mają.. wydaje sie za dużo. Czy wie ktoś ile powinno wynosic cisnienie wtrysków ?? i jakie moga byc przyczyny owego kopcenia silnika??
140 do 150 at
silnik taki jak w 255 a roku nie potrafie podać ale wiem że bardzo stary, śmiem twierdzić że to jest silnik z pierwszych serii produkcji
Jakie jest ciśnienie na wtryskach w silniku perkins 6 w kombajnie claas mercator 75 rok prod. 1978 ?
Jutro sprawdzę wtryski
https://obrazki.elektroda.pl/2459464600_... Wychodzi, że końcówki są odpowiednie. Na jakie ciśnienie zostały ustawione? Jeszcze ustawienie początku wtrysku. Silnik ma turbinę czy to zwykły wolnossący?
Spokojnie Pawełku będę u ciebie w sobotę z kolegą to Ci ustawi
a co jeśli na obudowie rozrządu nie ma znaku(prawdopodobnie wymieniona na nową), jest jakiś inny sposób?
Witam. Kombajn Class Dominator 86, silnik Perkins 6 120KM. Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie wtrysków?
Brak kompresji, lejące wtryski, uszkodzony układ zasilania, pompa wtryskowa,za późny zapłon.
Z jakim momentem dokrecic wtryski common rail oraz z hakim momentem dokrecic klawiature
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
Sprawdź pompkę zasilającą.
Witam mam Końcówkę wtrysku nr BDLL150S6435 od silnika Perkins silnik 4 cylindrowy kombajn Claas Protektor .Jak dobrać z innym numerem żeby był odpowiednik tej końcówki
Dmuchnij sprężone powietrze do zbiornika ,podejrzewam że gdzieś ciągnie ci powietrze do układu paliwowego. Zobaczysz gdzie wylatują bąble paliwa.
Sprawdź czy pod wtryskami są oryginalne podkładki.,chodzi mi o wysokość wtryskow w głowicy. 2 Sprawdź świece płomieniowa. 3 luz zaworów. 4 kat wtrysku pompy paliwa.
Kominikacja będzie na pewno jak podłożysz sterownik np. od opla. Pompa rejestruje własne kody usterek. P.S. Zobacz może KTS obsługuje ten sterownik.
tak, kat wtrysku ma istotne znaczenie dla rozruchu, mocy i kultury pracy
Kumaty pompiarz powinien mieć katalog a w nim oznaczenia wtrysków i ciśnienia do nich. U mnie w 95konnym AK w fergusonie było 285 bar.
Silnik perkins
Zależy czy wilgoć się nie dostała to cylindrów, bo mogła się ruda zalęgnąć i pierścienie przyłapać do cylindrów. Możesz wykręcić wtryski, wprowadzić przez rurkę do każdego cylindra jakiś środek smarująco penetrujący np popularny WD-40 i próbować ruszyć bez kompresji wałem. Jak wszystko rozruszasz to wtryski do słoików i zakręć rozrusznikiem, sprawdzisz...
Sprawdź zawór mechaniczny na listwie. Dodatkowo cały układ do sprawdzenia pod względem opiłków w układzie. Tam siedzi perkins czy sisu? Zawór mechaniczny był wymieniany, chyba, że nowy jest trefny. sprawdzę kwestię tych opiłków. Silnik jest Perkinsa. Dodano po 1 Albo puszcza zawór na listwie albo wtryski przelewają. Wtryski w pierwszej kolejności do...
Witam serdecznie, mam oto takie pytanie. Posiadam kombajn zbożowy MF 31 i problem jest taki, że przestawił mi się rozrząd. Mój kuzyn zna się dużo lepiej ode mnie i to dzięki niemu jest to ogarnięte, ale dalej nie chce odpalić. Pytanie mam takie: czy trzeba ustawić kąt ustawienia wtrysku i jak to zrobić? Mniej więcej coś tam wiem, ale wolę się upewnić....
Witam. Mam problem z silnikiem Perkins 4 cylindrowy. Pompka zasilająca podaje paliwo do wszystkiego co jest przed pompą wtryskową. Paliwo zatrzymuje się w niej i nie chce pójść do wtrysków. Jak odkręcę dolną śrubkę do odpowietrzania leci przez nią paliwo ale przez górną śrubkę już ani kropli. Co może być przyczyną? z góry dziękuje za pomoc
No i tutaj się z kolegą nie zgodzę. Miałem Perkinsa w Tarpanie (39 kW) i założone najtańsze końcówki jakie były. Po tym że się uspokaja po nagrzaniu bardziej uszczelki pod wtryskiwaczami. Łatwo sprawdzić- pędzelek i płyn do mycia naczyń.
Być może olel poszedł do góry i blokuje ruch tłoków. Wykręć wtryski i wtedy kręć silnikiem.
Perkins o którym jest mowa ma pompke zasilającą składającą się z membrany . Szkoda że kolega wojciech nie napisał co było przyczyną tego że sie tak działo. Nie jest to pompka zasilająca ani pompa wtryskowa ani wtryski ani filtr paliwa - moim zdaniem . Znam te silniki doskonale i przyczyną mogą być niekiedy banalne sprawy lecz bardzo istotne .
Jeśli nie jest wyrobiona obudowa, ani dźwigienka to sam o ring powinien wystarczyć.
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Trochę trwało nim pompa pojechała do naprawy. Ale po naprawie pompy zakończył się problem z gasnącym perkinsem. Tak że już wiem że to była wina pompy wtryskowej, nie zatkany dopływ paliwa ani filtr.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu w mojej koparko ładowarce Ford 550. Chodzi o to że rotacyjna pompa wtryskowa podaje za niskie ciśnienie na pierwszy wtryskiwacz-tak mi się wydaje, bo podczas pracy silnika jak delikatnie odkręcam przewody paliwowe to z pierwszego wtryskiwacza paliwo strzela kropelkami i silnik prawie nie zwalnia natomiast na drugim...
Tam zdaje sie jest PERKINS z CR- jeżeli tak to test wtrysków zrób ale wygląda to na padnięte wtryski.
Prawdopodobnie jest to pompa rzędowa od silnika Perkinsa np od C360 3P,podobny model PWM3-01.
https://obrazki.elektroda.pl/2349378700_... Są silniki, które mają pompy wtryskowe bez przestawiacza kata wtrysku i nie dymią. Jeżeli pompa była przestawiana w różne położenia i nie mialo to wpływu na dymienie to bym się tego tłoczka nie czepiał. Tłoczek przestawiania ciśnienie jakie jest wytwarzane wewnątrz pompy przez pompę rotacyjną...
z tego co piszesz to na pewno grzebane było przy pompie ,bo w ciągnikach są silniki z wtryskiem bezpośrednim i maksymalne obroty eksploatacyjne to 1800 obrotów ,przy obrotach 2400 silnik zbyt długo ci nie popracuje ,albo zniszczy ci wał i panewki ,albo poleci uszczelka pod głowicą Na obrotomierzu, przy 1800 obrotów jest znaczek. Ale to w c360 z silnikiem...
Perkins AD3.152 UR i Perkins AD3.152 mająte same pompy wtryskowe ale inne kąty wtrysku i dawki czy mógłby mi ktoś opisać bardzo fachowo różnice. Jakie znaczenie dla mocy ma kąt wtrysku w tym przypadku i w jaki sposób pompa podaję większą dawke fachowo.
Silnik Mazdy, z daleka widać japońskie śruby. Rozrząd raczej na kołach zębatych. To nie jest silnik samochodowy. Wtrysk pośredni więc konstrukcyjnie zacofana jednostka jak na zastosowanie przemysłowe.
problem został rozwiazany , zły kąt wtrysku paliwa , po podloaczeniu mojej pompki elektrycznej wzrastalo cisnienie w pompie i przesunelo bolczyk przestawiacza kąta wtrysku dlatego ze byla za silna pompa elektryczna okolo 4 bary dlatego montujac zawsze trzeba miec pompke elektryczna do 0.5 bar nie silniejsza
Z tego co obiło mi się o uszy to wiem że różnią się końcówkami wtrysków i jest inne Ciśnienie wtrysku paliwa. Różnica oczywiście w mocy. Najlepiej poszukaj instrukcji obsługi tych silników i bądzie wiadome co i jak.
Te silniki są bardzo rzadkie, większość tego szło bodajże do jakiś kutrów. Prócz standardowych rzeczy takich jak kolektory, turbo były inne końcówki wtrysków, inna podstawa filtra oleju która miała wymiennik ciepła. Wał miał te same wymiary ale ciężko powiedzieć czy czasami nie był jakiś wzmocniony, tłoki te same. Reszty nie pamiętam. Według mnie szkoda...
stuki pojawiły się przed remontem silnika, w tym regeneracja głowicy, pierścienie i wtryski tego nie wyeliminowały pojawiają się przy zapalaniu zimnego i średnio rozgrzanego silnika
ciśnienie wtrysk perkins perkins ciśnienie wtrysk perkins głowicy
alternator mostek mikrofon podłączenie jacka ciche chłodzenie urządzenie
bęben pralki indesit gramofon daniel instrukcja serwisowa
VW T5 2.0 TDI – napięcie 5,6 V na MAP, czujnik ciśnienia, ECU, objawy i diagnostyka Toyota Auris 2.0 D-4D 2009 – check engine po wymianie czujnika i listwy, zawór SCV/DRV nie upuszcza ciśnienia